• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-06 20:38
In feb komt die season pass toch?

Ik speel al +-2 maanden niet meer en heb me meer gefocused op cod: vanguard.

Had hoop dat na 1 season vanguard battlefield 2042 wat in betere shape zou zijn.

psn: HertogJack

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:10
botwood schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:22:
Tijdens de release kon ik het spel nog wel waarderen, maar ik merk dat ik steeds meer frustraties krijg van dit spel. Daarbij vind ik het voor een "next-gen" game eigenlijk grafisch best karig. Er is ook te weinig meuk wat kapot kan. Ik kan mij nog herinneren dat je bij vorige BF games complete huizen kapot kon knallen. En dat schuilen echt wel lastig was soms.

Ik mis bepaalde map elementen die alles doen veranderen qua gameplay. Nu heb je welgeteld één tornado die eigenlijk niks doet... Had echt wel meer verwacht.

Een paar guns zijn overpowered als de nete. Ik vind het namelijk best knap dat je met een smg, iemand neer kan knallen die ligt te snipen op een behoorlijke afstand...

Verder nog steeds wel wat bugs, maar ligt aan de map heb ik het idee.

De parachute die te langzaam open gaat en het neer worden geschoten terwijl je achter een muur staat.

En de ergernis die ik ook had met BF4, die choppers zijn gruwelijk irritant. Maar dat is puur om mijn frustratie compleet te maken.

Ik twijfel om BF1 weer te installeren, aangezien die gratis is op de PS5. Weet iemand of die game nog veel wordt gespeeld?
BF 1 en 5 worden zeker nog wel gespeeld. 5 heeft gemiddeld nu meer actieve spelers dan 2042, en ook voor 1 zijn nog voldoende servers te vinden.