Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Stylze schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:32:
Heb ik dan echt zo'n slechte smaak dat ik dit de vetste game van het jaar vind en 1 van de enige games op de ps5 die echt next gen aan voelt met de gigantische prachtige maps.

Lijk net een fanboy gezien al die negativiteit rond deze game maar k heb nooit zoveel battlefield gespeeld dus dat ben ik niet. Dit is de eerste die ik echt kapot aan het spelen ben.
Zelfde hier!

Reddit staat ook vol met negatieve posts, maar als je er zelf plezier uit haalt is het prima toch _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:47
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:25:
[...]

Zelfde hier!

Reddit staat ook vol met negatieve posts, maar als je er zelf plezier uit haalt is het prima toch _/-\o_
Ja maar vind het echt bizar dat mensen dit als complete trash afschepen en helemaal kapot maken met al die negativiteit.

Maar je hebt gelijk belangrijkste is dat je er zelf plezier uit haalt, ik heb zelfs de gold edition gekocht en geen moment spijt. Gun het geld nu ook extra aan de developers met die hele shitstorm die ze over zich heen krijgen.

Moeten zeker wat dingen verbeterd worden maar ik vind de code gameplay echt fantastisch dus als ze wat dingen fixen en met extra maps komen ( maar er komt al bijna een nieuwe map aan zag ik:)) vermaak ik mij de komende jaren wel met deze BF.

Enige punt waar ik mij echt aan irriteer is dat ze geen aandacht aan factions hebben gegeven, ze moeten wel echt 2 duidelijk verschillende factions maken met eigen characters, het is echt lame dat ik mezelf aan het neerschieten ben soms.

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Heb ik dan echt zo'n slechte smaak dat ik dit de vetste game van het jaar vind en 1 van de enige games op de ps5 die echt next gen aan voelt met de gigantische prachtige maps.

Lijk net een fanboy gezien al die negativiteit rond deze game maar k heb nooit zoveel battlefield gespeeld dus dat ben ik niet. Dit is de eerste die ik echt kapot aan het spelen ben.
ik denk dat veel ps5 gamers het wel met je eens zijn, als ik alle forums zo een beetje bekijk hebben wij als ps5 gebruikers een beetje mazzel gehad met de kwaliteit van de game. Al die bugs die gemeld worden op andere platforms ben ik in ieder geval niet tegengekomen op de ps5.

Wel heb ik me behoorlijk geergerd aan de balans dingen, ik weet dat dat allemaal wel op te lossen viel, maar er zaten op dat punt echt wel dingen in waarvan ik dacht, dat zoiets toch direct wel duidelijk had moeten zijn. Maar dat zijn meer dingen die te tweaken zijn.

En dat hebben ze in update 3 gedaan, ik vind het nu echt fantastisch spelen. Het voelt allemaal in balans nu, volgens mij is er zelfs een hele lichte console auto-aim, de gunplay voelt snaarstrak aan inmiddels en het loopt allemaal megavloeiend en stabiel tot nu toe hier op 60fps.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat update 3 voelt als de day one patch. in deze update 3 zaten zo bizar veel (ook ongedocumenteerde wijzigingen) in, dat dat niet even snel een pleister patch is. Dat kun je ook wel zien aan de gebouwen zelf, als je daar nu in een kantoor gebouw loopt was die voor update 3 compleet leeg, nu staan er gewoon bureau's, planten, hangen dingen aan de muur, en je kunt er in de gebouwen achter schuilen. Dat mistte compleet in de versie voor update 3.

Of te wel,
al 2 dagen geweldige battles aan het uitvechten in battlefield 2042, ik vind het echt geweldig hoe dit zich ontwikkeld, nu nog een paar maps erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:23
Nadat een helicopter flares heeft afgeschoten, kan je vlak erna de heli een tijdje niet locken met de AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:16:
Nadat een helicopter flares heeft afgeschoten, kan je vlak erna de heli een tijdje niet locken met de AA?
Als het goed is kan je net voor de lock al wel schieten met een AA. De lock is wat vertraagd en daar komt volgens mij een fix voor.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
RobinNL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:19:
[...]

Als het goed is kan je net voor de lock al wel schieten met een AA. De lock is wat vertraagd en daar komt volgens mij een fix voor.
Ik denk niet dat dat een antwoord is op mijn vraag. Wanneer een helicopter net flares heeft afgeschoten, kan ik die helicopter er vlak na niet meer locken met mijn AA missile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:51:
[...]

Ik denk niet dat dat een antwoord is op mijn vraag. Wanneer een helicopter net flares heeft afgeschoten, kan ik die helicopter er vlak na niet meer locken met mijn AA missile
Daar ging m'n antwoord ook over :) Je moet dan gewoon richten op de heli met je AA. Ik heb meegemaakt dat je voordat je voor de tweede keer 'm hebt gelockt al eerder kan schieten, voordat het lock icoontje in je scherm staat.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
RobinNL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:53:
[...]

Daar ging m'n antwoord ook over :) Je moet dan gewoon richten op de heli met je AA. Ik heb meegemaakt dat je voordat je voor de tweede keer 'm hebt gelockt al eerder kan schieten, voordat het lock icoontje in je scherm staat.
Hoe kan ik schieten als er zelfs geen locking melding komt op het scherm? Als ik dan opnieuw naar die helicopter richt met mijn AA gebeurt er gewoon niks, alsof ik gewoon naar de lucht mik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:59:
[...]

Hoe kan ik schieten als er zelfs geen locking melding komt op het scherm? Als ik dan opnieuw naar die helicopter richt met mijn AA gebeurt er gewoon niks, alsof ik gewoon naar de lucht mik
Je kan niet direct schieten. Ik heb meerdere keren gehad dat ik ong 1 seconde voordat de lock zou komen ik kon schieten, en de AA ook echt naar de heli ging + damage deed.

Ik ben er ook alleen maar achter gekomen dat dit kon door te proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:26
Ik vermaak me opzich prima met het spel. Maar ik word helemaal gek van dat je niet met je team kan praten. De hele tijd zit ik van alles in m’n eentje te doen omdat iedereen uit het team maar wat doet. Pingen helpt ook niks met de squad. Ja dan word je wel gek als je in je eentje de hele tijd tegen 10 man moet vechten. Überhaupt zoveel mensen in het gehele team die geen fuck doen, beetje in een tank gaan staan op een zandberg ipv een sector veroveren. Een ps5 is niet te koop dus ik blijf nog maar even op de ps4 maar zonder teamplay is er geen kut aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-07 14:48

Geen video vandaag😭

2042 dus toch ontwikkeld als BR

[ Voor 36% gewijzigd door merino-peperino op 03-12-2021 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
RobinNL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:09:
[...]

Je kan niet direct schieten. Ik heb meerdere keren gehad dat ik ong 1 seconde voordat de lock zou komen ik kon schieten, en de AA ook echt naar de heli ging + damage deed.

Ik ben er ook alleen maar achter gekomen dat dit kon door te proberen.
Nogmaals voor de 3e keer: ik krijg geen poging tot locking. Maar goed, je snapt mij duidelijk niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 23:42:
[...]

Nogmaals voor de 3e keer: ik krijg geen poging tot locking. Maar goed, je snapt mij duidelijk niet
Het klopt ook dat hij niet lockt, visueel dan. Je richt op een heli met je AA, maar je ziet de locking niet. Toch kan je na een tijdje wel met je AA schieten op de heli, waardoor je AA missile richting de heli gaat en 'm gewoon raakt.

1e keer locken:
- Je richt op een heli en ziet dat je AA 'm gaat locken (geel)
- Je hebt de heli gelockt (rood) en je kan schieten.
- Heli gebruikt z'n flares.

2e keer locken (normaal):
- Je richt op de heli, maar er wordt niet gelockt.
- Na x seconden is de lock direct rood en kan je schieten.

2e keer locken ('mijn oplossing'):
- Je richt op de heli en wacht een aantal seconden.
- Je drukt op de knop om te schieten. In het begin zal er nog niks gebeuren.
- Wanneer je door blijft drukken wordt de AA missile vanzelf afgeschoten richting de heli, nog voordat de heli is gelockt (rood).

[ Voor 39% gewijzigd door RobinNL op 04-12-2021 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
[...]

Ik heb dit ook. Heel irritant want als een heli komt aanvliegen wil ik gewoon mikken, locken en bammmm. Maar dan zit je een uur te kutten met locken en heb je ondertussen 20 kogels ontvangen en ben je dood.
Dat zijn wel bugs die de snelheid uit het spel halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:13

Oxigeon

En zo is dat!

[...]

Dit probleem heb ik dus ook. Als er flares gebruikt worden krijg ik hem ook niet gelokt. Dan moet ik echt een seconde of 10 wachten voordat hij weer kan locken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
RobinNL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 00:03:
[...]

Het klopt ook dat hij niet lockt, visueel dan. Je richt op een heli met je AA, maar je ziet de locking niet. Toch kan je na een tijdje wel met je AA schieten op de heli, waardoor je AA missile richting de heli gaat en 'm gewoon raakt.

1e keer locken:
- Je richt op een heli en ziet dat je AA 'm gaat locken (geel)
- Je hebt de heli gelockt (rood) en je kan schieten.
- Heli gebruikt z'n flares.

2e keer locken (normaal):
- Je richt op de heli, maar er wordt niet gelockt.
- Na x seconden is de lock direct rood en kan je schieten.

2e keer locken ('mijn oplossing'):
- Je richt op de heli en wacht een aantal seconden.
- Je drukt op de knop om te schieten. In het begin zal er nog niks gebeuren.
- Wanneer je door blijft drukken wordt de AA missile vanzelf afgeschoten richting de heli, nog voordat de heli is gelockt (rood).
dat is idd wat duidelijker :Y ik ga het eens proberen, maar misschien is dat opzettelijk zo gemaakt dat de heli vlak na de flares beschermd is? Zou wel raar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
En dan noemen we het Battlefield Heroes, ooh wacht... ;)

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 15:10
Oxigeon schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 00:21:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook. Als er flares gebruikt worden krijg ik hem ook niet gelokt. Dan moet ik echt een seconde of 10 wachten voordat hij weer kan locken
Volgens mij is dat ook wel bewust zo, anders maak je als piloot al helemaal geen schijn van kans!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 18:19
pina schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:16:
Dat klopt helemaal dat is ook de bedoeling van de flares die de piloot afschiet. Zo lang deze in de lucht hangen kun je niet locken.

Bij de 2e keer locken hou je de heli in het vizier en gewoon op R2 blijven rammen. Je zult zien dat je dan een raket afvuurt en daarna pas krijg je de melding dat de heli gelocked is. Stukje vertraging waar nog aan gewerkt wordt.

Als er iemand in je team een SOFLAM gadget gebruikt op helicopters of voertuigen dan ziet iedereen het rode symbool voor het locken en kan iedereen met een M5 recoiless / AA raket of met raketten op voertuigen en heli's hierop automatisch locken en schieten. Werkt erg goed mits iedereen hiervan op de hoogte is.De SOFLAM speel je vrij op lvl56.

Als bestuurder of piloot hoor je dan continu een piep. Diverse piloten denken door een raket gevolgd te worden en springen dan eruit >:)

Veel fun gehad gister hiermee.

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Blonde op 04-12-2021 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:37
Devilish schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:04:
[...]

Volgens mij is dat ook wel bewust zo, anders maak je als piloot al helemaal geen schijn van kans!
Ind, ik weet niet anders dan dit zo was, zolang de flairs nog zichtbaar zijn en branden kun je niet locken. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Lijkt mij logisch maar bij mij ging het om dat de flares al uit de lucht zijn verdwenen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Net uitgetest en het werkt idd! :Y
Bedankt @RobinNL en @Mr. Blonde

Scheelt een hoop frustraties 😃

[ Voor 57% gewijzigd door pina op 04-12-2021 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pina schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 15:14:
Net uitgetest en het werkt idd! :Y
Bedankt @RobinNL en @Mr. Blonde

Scheelt een hoop frustraties 😃
Mooi zo! Scheelt toch een paar seconden en hopelijk wat kills :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Het uit de lucht knallen van een heli blijft ook zo lekker gevoel geven :) :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Merk dat ik Breakthrough snel zat wordt als je richting de laatste fase toe gaat. Dan is het gewoon camping zone, tanks, airplanes etc wat de overmacht heeft...

Waar ik mij wel vermaak is Portal en dan Battlefield 2042 rush mode. Misschien is al dat next gen 128 man gebeuren niet echt wat voor mij en ga ik veel beter op gewoon zeg 20 van 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:22
Ik weet niet wat het is vanavond, maar ene naar het andere match crasht spontaan. :|

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 22:07:
Ik weet niet wat het is vanavond, maar ene naar het andere match crasht spontaan. :|
Ik heb dat idd ook gemerkt. Gelukkig is het hier direct na het vinden van een server en niet middenin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Laatst online: 17:29
2142 Rush in portal is erg leuk! Aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Weinig goed gevulde servers.
Gaat deze game een langzame,pijnlijke dood tegemoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:19
SgtCaffran schreef op zondag 5 december 2021 @ 00:23:
2142 Rush in portal is erg leuk! Aanrader!
Ook even gedaan, moet zeggen dat het leuk is als er een degelijke balans is. Van de 5 potjes was er 1 die spannend was, de andere matches was het vegen of geveegd worden. Jammer.

Pluspuntje voor de kleine maps en het ontbreken van dominante voertuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

aaaido schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 20:17:
Merk dat ik Breakthrough snel zat wordt als je richting de laatste fase toe gaat. Dan is het gewoon camping zone, tanks, airplanes etc wat de overmacht heeft...

Waar ik mij wel vermaak is Portal en dan Battlefield 2042 rush mode. Misschien is al dat next gen 128 man gebeuren niet echt wat voor mij en ga ik veel beter op gewoon zeg 20 van 20...
Ik hoop dat er snel parties van 8 man mogelijk zijn. Want dan kan je met twee squadjes wel gecoordineerd aanvallen en verdedigen.
Een squad met tenminste 2 Anti air en een squad met twee anti-tank en beide met medic en resupplydan hebben de meeste voertuigen weinig tot geen kans. Maar dan moet je wel samenwerken.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 11:53
BlaTieBla schreef op zondag 5 december 2021 @ 09:56:
[...]

Ik hoop dat er snel parties van 8 man mogelijk zijn. Want dan kan je met twee squadjes wel gecoordineerd aanvallen en verdedigen.
Een squad met tenminste 2 Anti air en een squad met twee anti-tank en beide met medic en resupplydan hebben de meeste voertuigen weinig tot geen kans. Maar dan moet je wel samenwerken.
Dat komt eraan in season 1 (bron: https://twitter.com/_Tom_...tatus/1466679500788228096)

XBL GT: HabbekratzNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZDV_7EBD2afStBHzAh-wg50vRbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kzi8frKcHYdo4cPAbZvIBNVD.jpg?f=fotoalbum_large

Wie dat C2 punt heeft bedacht bij Breakthrough moeten ze ook een cursus level design gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
dat is de reden waarom ik breakthrough niet leuk vindt met 128 spelers. In BF1 vond ik Operations (nu Breakthrough) zeer intens en gebalanceerd. Maar in deze game is het gewoon te druk: je zit met het dubbele aantal spelers op pakweg 2 cap points, terwijl dat vroeger 64 was. Je kan geen voet zetten of je wordt neegehaald, is enorm frustrerend voor mij.

daar tegenover is conquest veel meer geschikt voor 128 spelers omdat de drukte vrij goed is verdeeld en er meer mogelijkheden zijn. Je zit dan ook niet alleen rond te zwerven van punt naar punt, overal is er wel wat animo.

het enige dat mij stoort is het gebrek aan voertuigen bij de spawn. Soms zijn de capture points ook te ver en heb je geen vervoer. Ik zou meer ongewapende transportvliegtuigen willen zien of meer tuktuks of andere ongewapende grondvoertuigen. Wat ik nu vaak doe is bij de spawn gewoon redeploy doen en wachten tot iemand dichter bij een capture point zit. Nu is het belachelijk als je te voet gaat, het ene punt na het andere al wordt ingenomen terwijl je net aan het 1e punt bent aangekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
UninPro schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:56:
[Afbeelding]

Wie dat C2 punt heeft bedacht bij Breakthrough moeten ze ook een cursus level design gaan geven.
Ind is niet echt over na gedacht, maar misschien hadden ze meer zip lines moeten toevoegen vanaf de andere torens en misschien meer liften op verschillende plekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anA-D4TDU_6JNPYgPs1tWlH3jrg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPPqpTgSCpqAf0BzDUugHASs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

UninPro schreef op zondag 5 december 2021 @ 12:56:
[Afbeelding]

Niet te geloven, maar vanavond voor de eerste keer deze map als aanvaller gewonnen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:53
DeWaanzin schreef op zondag 5 december 2021 @ 23:21:
[...]

Niet te geloven, maar vanavond voor de eerste keer deze map als aanvaller gewonnen.
Waanzin! :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24

helemaal mee eens!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Je had de comments in de chat box moeten zien, te grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Nee hoor, is geen wansmaak.
Op zichzelf staand is het best een okay shooter, en next-gen graphics op de nieuwe consoles.

Alleen, zoals je zelf al aangeeft heb je zelf nooit zo veel Battlefield gespeeld, dus je ziet dan niet het verschil (achteruitgang) met voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
nou het is weer zo'n avond, de ene dag helemaal perfect kwa aantallen voertuigen en helicopters, maar nu is het weer compleet mis, op hourglass zojuist:

- 5 tanks !!! (waarvan 3 max verstappen speed bolte tanks)
- 3 helicopters!!!
- 1 Jet

dat zijn 9 voertuigen op 1 vlag zucht. Het is absoluut onmogelijk om die te verdedigen en uberhaupt nog te letten op 55 soldiers die er ook nog om heen lopen en daar wat shooting battles mee te doen.

We zijn maar van nood die bot mode gaan spelen waar er niet zo belachelijk veel voertuigen die hele maps om zeep helpen.

In principe hoeven al die soldiers dan niet meer mee te spelen, die 9 voertuigen vegen die hele kaart compleet leeg met het grootste gemak, daar kan geen soflam meer tegenop

dat slaat echt helemaal nergens meer op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merino-peperino

Daar is ie hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Mr. Blonde schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 12:35:
[...]

Dat klopt helemaal dat is ook de bedoeling van de flares die de piloot afschiet. Zo lang deze in de lucht hangen kun je niet locken.

Bij de 2e keer locken hou je de heli in het vizier en gewoon op R2 blijven rammen. Je zult zien dat je dan een raket afvuurt en daarna pas krijg je de melding dat de heli gelocked is. Stukje vertraging waar nog aan gewerkt wordt.

Als er iemand in je team een SOFLAM gadget gebruikt op helicopters of voertuigen dan ziet iedereen het rode symbool voor het locken en kan iedereen met een M5 recoiless / AA raket of met raketten op voertuigen en heli's hierop automatisch locken en schieten. Werkt erg goed mits iedereen hiervan op de hoogte is.De SOFLAM speel je vrij op lvl56.

Als bestuurder of piloot hoor je dan continu een piep. Diverse piloten denken door een raket gevolgd te worden en springen dan eruit >:)

Veel fun gehad gister hiermee.
Ik heb ook het idee dat er onder een boel spelers weer moet gaan leven wat al die piepjes inhouden. Het is nu ook nog best makkelijk om een heli neer te halen met een Stinger of anti-air, omdat iedereen meteen de flares dropt bij een lock.
Van de andere kant vind ik dat flares wel iets sneller mogen reloaden, want in air-to-air (of vs een stinger) combat ben je gewoon gezien als je 1 keer je flares hebt gedropt. Wegkomen is onmogelijk door de idiot-proofing die ze aan de heli's hebben gehangen. Een heli op zijn zij gooien en naar beneden storten is er niet meer bij, die dingen worden ergens kunstmatig in de lucht gehouden (altitude control?)
Ik heb het bijv gemerkt in een attack chopper tegen een little bird: ik vloog hoger, rechtdoor, de little bird vloog achteruit. Ik had minj neus naar beneden, de little bird omhoog gericht. We verloren beiden haast geen hoogte, waar je in BF3 of 4 toch echt allang was gecrashed met de little bird. Je moet de heli's echt op 90 graden naar beneden wijzen wil je uberhaupt een beetje zakken... het houdt het echt geniale stuntwerk tegen, imho...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
@Geronimous het laten zakken van heli's door een kant op te rollen werkt maar heel beperkt inderdaad. Daarnaast voelt het voor mij ook alsof je erg ver maat voren moet hangen om een beetje snelheid te krijgen. Zo ver dat je vrijwel alleen de grond ziet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merino-peperino
Die video van Tom Henderson is echt goed!

Zoals velen al dachten. BF2042 is letterlijk een kopie van wat populair is, en is in de eerste fase van ontwikkeling al neergezet als BR. in April 2020 werd besloten om niet meer een BR te maken. Dus ongeveer nog 18 maanden ontwikkeltijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6L9VwdfWf4eeeSC19Q0oetszDXc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Bx4DcCP3AvNOvd3KQcuNFAbF.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
merino-peperino schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:31:

Zoals velen al dachten. BF2042 is letterlijk een kopie van wat populair is, en is in de eerste fase van ontwikkeling al neergezet als BR. in April 2020 werd besloten om niet meer een BR te maken. Dus ongeveer nog 18 maanden ontwikkeltijd.
Zeker een aanrader om even te kijken, wel echt tenenkrommend hoe deze in mijn ogen trainwreck tot stand gekomen lijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

merino-peperino schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:31:

[Afbeelding]
Wat ik zo grappig vind (voor mezelf dan iig) is dat als hier snel openheid over gegeven wordt ik de staat van BF2042 zoals die nu is niet eens zo erg vind.

Copy what's popular gaat niet van de kracht van je eigen franichise uit en de kant die BF nu op gaat is niet mijn kopje thee jammer genoeg.
Ik ben bang dat dit m'n laatste BF gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 22:02

greatgonzo

schit-te-rend!

Vanavond maar eens proberen. Heb hem overgenomen van een teleurgestelde speler via MP..
Als het maar 70% van de BC2/BF4 ervaring oplevert, ben ik al tevreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
die achterkamerpolitiek is niet eens zo uitzonderlijk, in elk bedrijf heb je dat. Je kan gemakkelijk over elk bedrijf een vuil boekje open doen. En om eerlijk te zijn, is het jammer dat mensen door dergelijke onthullingen de beoordeling van het finale product niet objectief beoordelen. Als je op restaurant gaat en kip bestelt, wil je toch niet zien hoe ze die kip eerst slachten en dan klaarmaken voor op jouw bord, niet?

"copy what's popular" is op zich zelfs niet eens abnormaal en wordt te veel in een negatief daglicht gezet. Dat het geen BR is geworden, mogen we van geluk spreken en is zelfs een positieve bijsturing. Een game laten evolueren met de vraag of de markt is zelfs normaal en broodnodig ipv vast te roesten in oude gameplay of systemen. Die classes zijn daar een mooi voorbeeld van: ik ben geen voorstander van vastgeroeste classes maar wel in een flexibeler systeem zoals nu. Al mochten ze we ammo en health gadgets beter beperken tot enkele personages. Want het is niet logisch dat een sniper ook ammo crates kan droppen. Maar het idee dat alle classes elk wapen mogen dragen vind ik wel positief.

en als ze bovenstaande motto dan niet zouden hanteren, dan wordt gezegd dat ze niet meegaan met de tijd... het is maar hoe je het bekijkt zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Laatst online: 10-10 15:42
Er is niks verkeerd aan, om met de tijd mee te gaan.

Echter als je een andere concept hier wilt gebruiken, waarom hou je dan wel vast aan de naam van de game. I.m.o. verander dan ook de naam van de game.

Je ziet het bij meerdere games tegenwoordig,
Tom Clancy series
Assassins Creed e.d.
Hebben niks meer te doen met het origineel.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Pterad0n schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:06:
Er is niks verkeerd aan, om met de tijd mee te gaan.

Echter als je een andere concept hier wilt gebruiken, waarom hou je dan wel vast aan de naam van de game. I.m.o. verander dan ook de naam van de game.

Je ziet het bij meerdere games tegenwoordig,
Tom Clancy series
Assassins Creed e.d.
Hebben niks meer te doen met het origineel.
in welke mate is het concept dan anders dat het een nieuwe naam nodig heeft? In BF: Hardline was dat wel duidelijk nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

pina schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:16:
die achterkamerpolitiek is niet eens zo uitzonderlijk, in elk bedrijf heb je dat. Je kan gemakkelijk over elk bedrijf een vuil boekje open doen. En om eerlijk te zijn, is het jammer dat mensen door dergelijke onthullingen de beoordeling van het finale product niet objectief beoordelen. Als je op restaurant gaat en kip bestelt, wil je toch niet zien hoe ze die kip eerst slachten en dan klaarmaken voor op jouw bord, niet?

"copy what's popular" is op zich zelfs niet eens abnormaal en wordt te veel in een negatief daglicht gezet. Dat het geen BR is geworden, mogen we van geluk spreken en is zelfs een positieve bijsturing. Een game laten evolueren met de vraag of de markt is zelfs normaal en broodnodig ipv vast te roesten in oude gameplay of systemen. Die classes zijn daar een mooi voorbeeld van: ik ben geen voorstander van vastgeroeste classes maar wel in een flexibeler systeem zoals nu. Al mochten ze we ammo en health gadgets beter beperken tot enkele personages. Want het is niet logisch dat een sniper ook ammo crates kan droppen. Maar het idee dat alle classes elk wapen mogen dragen vind ik wel positief.

en als ze bovenstaande motto dan niet zouden hanteren, dan wordt gezegd dat ze niet meegaan met de tijd... het is maar hoe je het bekijkt zeker?
Ik snap je redenering wel, maar ben het er niet mee eens. Ik denk dat je dan verzand in allemaal dezelfde soort games met net iets andere poppetjes en weinig eigen smoel.

Ik speel nu als Falck met DMR, ammo crate en smoke grenades. Dat ik die ammo crate kan selecteren vind ik eigenlijk niet kunnen, maar wel handig om smokes snel te resupplyen.
Probeer toch zoveel mogelijk traditioneel medic te spelen, iemand reviven eerst smoke erop en dan pas gaan.
Had hier eerst die prox sensor ipv smokes, maar vind ik traditioneel meer bij Recon class horen.

Classes vind ik gewoon wat overzichtelijker wie wat kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:07
De “veranderingen” pakken voor mij persoonlijk gewoon slecht uit. Ze kopiëren juist elementen uit (populaire) games die ik al sowieso links liet liggen om verschillende redenen. En dan ook nog eens ten koste van elementen die mij juist triggerde om (vele uren) battlefield te spelen.

Dit begon al met firestorm in bfV maar daar kon ik toen nog mee leven omdat het slechts een gedeelte was. Bij BF2024 hebben ze voor mij echt te veel veranderd/verwijderd en ik zie dat gewoon (voor mij) niet goed komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Ik vind dat iedereen maar aan het overdrijven is. Zo slecht is de game ook weer niet, toch? Ik kan mijn plezier er wel uit halen. Speel vooral conquest op de PS5, ervaar weinig bugs. Tuurlijk zijn er wat gekke keuzes gemaakt (voice chat, parties, map design), maar slecht? Nee, wat mij betreft zijn de mensen iets te streng voor deze game. Past wel weer bij de tijd van nu, een developer die het niet zo nauw neemt en de community die te snel al huilend wegloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Casual_T schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:33:
Ik vind dat iedereen maar aan het overdrijven is. Zo slecht is de game ook weer niet, toch? Ik kan mijn plezier er wel uit halen.
Ik haal m'n plezier er ook wel uit, speel alleen maar Breakthrough, maar 2042 kan niet eens in de schaduw staan van BF1 Grand Operations of de BFV Pacific maps.
Man man man wat had ik gehoopt op zo'n BF1 ervaring in 2042.
Voor mij ontbreekt het "alle hoop is verloren, we gaan eraan" oorlogs gevoel in 2042.
Qua kwaliteit is 2042 gewoon een glijdende schaal naar beneden.

Ik heb helaas wel last van bugs, soms dropt m'n frame rate zo enorm dat m'n beeld een paar seconden stil staat. Gisteren op Discarded was het niet meer te doen van ellende er maar mee gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Rush is de reddingsboei van deze game, ons groepje speelt helemaal geen CQ of Breakthrough meer.

Had het zelf eigenlijk al opgegeven, totdat ze besloten rush met kleinere maps toe te voegen. Prima infanterie gevechten, weinig voertuigen. Balans is vaak behoorlijk zoek, maar voor nu is de game iig speelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
ChrisLNFF schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:01:
Rush is de reddingsboei van deze game, ons groepje speelt helemaal geen CQ of Breakthrough meer.

Had het zelf eigenlijk al opgegeven, totdat ze besloten rush met kleinere maps toe te voegen. Prima infanterie gevechten, weinig voertuigen. Balans is vaak behoorlijk zoek, maar voor nu is de game iig speelbaar.
nu wel hopen dat het geen tijdelijke portal mode is.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merino-peperino
daltona schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:49:
[...]

nu wel hopen dat het geen tijdelijke portal mode is.

Laten we het hopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Casual_T schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:33:
Ik vind dat iedereen maar aan het overdrijven is. Zo slecht is de game ook weer niet, toch? Ik kan mijn plezier er wel uit halen. Speel vooral conquest op de PS5, ervaar weinig bugs. Tuurlijk zijn er wat gekke keuzes gemaakt (voice chat, parties, map design), maar slecht? Nee, wat mij betreft zijn de mensen iets te streng voor deze game. Past wel weer bij de tijd van nu, een developer die het niet zo nauw neemt en de community die te snel al huilend wegloopt.
Zoals ik al eerder aangaf, het is op zichzelf een okay game, gunplay is okay-ish, moet nog een hoop verbeterd en getweakt worden, maar dat komt wel goed.

Er zijn meerdere redenen dat deze game zo slecht scored;
- Verschil in kwaliteit / functionaliteit / features met voorgaande BF games
- Missende features: scoreboard / voice / chat / lobbies / gamemodes / etc.
- Toevoegingen of veranderingen waar het merendeel van de spelers niet op zitten te wachten (specialists ipv classes, factions, skins)
- Content: 7 maps, 23 wapens. ter vergelijking, BF4, de vorige modern age BF game had 80+ wapens en meer attachments/customization
- Balancing: 3 van de 7 maps zijn nagenoeg niet te winnen als attacker op breakthrough
- Destruction/Levelution: nagenoeg niet aanwezig, zeker in vergelijking met voorgaande games
- Map design: Groot, open en leeg. Als je kijkt naar voorgaande delen speelde je in gebombardeerde steden, kon je gebouwen zelf met de grond gelijk maken, lag er troep/papier op de grond, brandende voertuigen, roadblocks/checkpoints/zandzakken/stationary guns, rockets en AA.

Als we de maps even vergelijken, en we pakken wat maps uit voorgaande delen, dan kan je goed zien hoe leeg en plastisch de nieuwe maps zijn.

BF2042:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGHLMTUMu-CJ1e2moXgnoBjSzHQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8GKqtwtohdVeW6jZJmMolPPP.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNDF8gcGfxbN9bhtinb1E0JcrrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4HI9rxkaJUAR7JJ4Co54BgV1.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5zcVsXdUBLnRdIgGdtibyV4IIk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hThndk1hlw7Zjc0fhrYttPur.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KB0W56X6jGwcQt24F3JAXFkzyg8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/96bDVYJKXIei45Oi3J2eekjc.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqmVSFDae-49u-r_KyH-3HCLQL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aa3TMezJxwsj6XhNkKCaW2HV.jpg?f=fotoalbum_large

Even ter vergelijking, BF4, 8 jaar oud en zelfde soort setting:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j42fGZju7mGv5e9OsGrbfzvaebQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qIz807eshVoJcsk2Mxk64q4b.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfB46HPqfq1Evt6g-2auXVWm6ns=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RAHpQEdYTTDvuYSocGX00XEJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kn-rBWV6CV8yaCDA86edPghZA2M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1X7lD9a68Nw3hAs4BvdPjWdH.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/al7q_tM-zmFGG8e48OL0cu8O5cQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SS19WeuU7unBXYtP1On2iDeR.jpg?f=fotoalbum_large

BF5:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1XFz5hK2F_EgMOO1yheD8Jp5rRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdsEYQPX2bioXvYoYnHXIu3B.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KQX04IOMEKBtD4v6CLpD4WY_9c4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qpe0ivtmANzbcAAUJ8Ebz7S2.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31djHPGAYoaqz-gbeXo4xbK0tzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BisOENAylXi3TptgC9Gl6Piz.png?f=fotoalbum_large

En voor wat bewegende beelden, zie hier een comparison video van BF1 vs BF5, dan zie je de maps, details en immersion in die maps, als je dat vergelijkt met wat je nu in BF2042 ziet, is dag en nacht verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door gise op 08-12-2021 12:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
gise schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:41:
[...]

Zoals ik al eerder aangaf, het is op zichzelf een okay game, gunplay is okay-ish, moet nog een hoop verbeterd en getweakt worden, maar dat komt wel goed.

Er zijn meerdere redenen dat deze game zo slecht scored;
- Verschil in kwaliteit / functionaliteit / features met voorgaande BF games
- Missende features: scoreboard / voice / chat / lobbies / gamemodes / etc.
- Toevoegingen of veranderingen waar het merendeel van de spelers niet op zitten te wachten (specialists ipv classes, factions, skins)
- Content: 7 maps, 23 wapens. ter vergelijking, BF4, de vorige modern age BF game had 80+ wapens en meer attachments/customization
- Balancing: 3 van de 7 maps zijn nagenoeg niet te winnen als attacker op breakthrough
- Destruction/Levelution: nagenoeg niet aanwezig, zeker in vergelijking met voorgaande games
- Map design: Groot, open en leeg. Als je kijkt naar voorgaande delen speelde je in gebombardeerde steden, kon je gebouwen zelf met de grond gelijk maken, lag er troep/papier op de grond, brandende voertuigen, roadblocks/checkpoints/zandzakken/stationary guns, rockets en AA.

Als we de maps even vergelijken, en we pakken wat maps uit voorgaande delen, dan kan je goed zien hoe leeg en plastisch de nieuwe maps zijn.

BF2042:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Even ter vergelijking, BF4, 8 jaar oud en zelfde soort setting:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

BF5:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En voor wat bewegende beelden, zie hier een comparison video van BF1 vs BF5, dan zie je de maps, details en immersion in die maps, als je dat vergelijkt met wat je nu in BF2042 ziet, is dag en nacht verschil.
[YouTube: Battlefield V vs Battlefield 1 | Direct Comparison]
Sorry hoor maar de game ziet er bij mij op de PS5 echt niet uit zo. Als je dan een vergelijking maakt, doe het dan eerlijk. Ik ben het met je eens dat de maps in BF2042 niet van hoogstaand niveau zijn, maar deze screenshots zijn volgens mij gemaakt op een PC met alles op Low waardoor alles heel plat eruit ziet.

Geen eerlijke vergelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
Poulske,
Op de ps4 ziet het er inderdaad zo uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik heb geprobeerd zo eerlijk mogelijk te doen, maar het is lastig om in-game screenshots te vinden van de map, en niet alleen in-engine plaatjes of artwork.

Qua graphics, Niks ten nadele van BF2042. Het ziet er allemaal goed en strak uit, volgens mij ook gewoon op deze screenshots.
Als je wat andere goeie screenshots kan vinden, dan graag.

Maar, waar ik vooral op doel, de levels zijn wel degelijk leeg, er ligt of staat niks op wegen wat het gevoel van oorlog oproept.

Bijvoorbeeld BF4 siege of Shanghai, overal ligt papier op straat (uit de kantoren) zowel binnen als buiten. Er liggen grote en ook heel veel kleine brokstukken en stenen, er staan checkpoints, brandende autos.

In BF4 kaleidoscope ligt niks op straat, geen bladeren van bomen, geen papier uit de kantoren, er staan hier en daar wat auto’s die je kan opblazen maar niks wat persistent rookt of brandt.
De gebouwen zijn leeg, er staan een paar bureau’s, stoelen en een plant. Geen papier, brokstukken, wapperende gordijnen als de ramen kapot zijn.

En dan zijn de maps van BF1 en BF5 nog van een ander kaliber, maar ook andere setting, dus is moeilijker te vergelijken, omdat die maps bestaan uit grote puinhopen van bombardementen etc,
Maar daar heb je ook de immersie van een oorlog waar je vecht om huizenblokken in bijvoorbeeld Rotterdam.

Maar daar, qua detail (zie de YouTube video) , bladeren van bomen die op straat liggen en wegwaaien, sneeuwvlokjes die op objecten blijven liggen, etc.

In BF2042 zijn de gebouwen lege blokkendozen, kan er zowat niks aan kapot en zeker al niet instorten. En op straat ligt gewoon niks.

Zie ook deze vergelijking:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

[ Voor 9% gewijzigd door gise op 08-12-2021 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond weliswaar een keer Hourglass als attacker gewonnen op Breakthrough *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
Ik probeer wat dingen in de logic editor van portal te fixen. Maar zonder echte ervaring met logic is dat best lastig.

Je kan er zoveel mee, maar om het dan ook nog te fixen is echt moeilijk.

Iemand tips daarvoor? Hoe kan je het beste dat voor elkaar krijgen? En zijn er nog leuke ideeën?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Update #3.1 notes: https://www.ea.com/games/...field-2042-update-notes-4
Breakthrough
Kaleidoscope - Rooftop Capture Objective has been removed. There are now two Capture Objective at the bottom in BT large and one at the bottom in BT small

Orbital - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small

Hourglass - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small. Also fixed an issue where players were spawning out of bounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:22
Eerste goeie update, Eindelijk!!

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish
  • Laatst online: 08-08 15:10
SgtCaffran schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:18:
@Geronimous het laten zakken van heli's door een kant op te rollen werkt maar heel beperkt inderdaad. Daarnaast voelt het voor mij ook alsof je erg ver maat voren moet hangen om een beetje snelheid te krijgen. Zo ver dat je vrijwel alleen de grond ziet...
Hebben jullie auto-hover uitstaan? Anders even uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Wat ben ik blij met die rush gamemode op 2042 maps. Alsnog niet zo als oude rush maargoed, vermaak me prima. Al zijn sommige m-coms echt zulke clusterfucks.. in portal speel ik ook bijna alleen maar rush. Zegt wel iets over de rest van de game. Het “meh” gevoel van battlefield 5 is iets minder maar steekt wel regelmatig de kop op. Zie echter deze game wel gauw op de grote stapel verdwijnen. Zonde, deze franchise had veel veel meer verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
Devilish schreef op woensdag 8 december 2021 @ 19:07:
[...]

Hebben jullie auto-hover uitstaan? Anders even uitzetten!
Die staat zelfs al uit maar dan nog moet je soms echt moeite doen om je heli naar beneden te krijgen. De Nightbird gaat nog wel maar de condor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De kleine update is live :)
1.3GB op PS5 in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merino-peperino
s0kkie schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:11:
De kleine update is live :)
1.3GB op PS5 in ieder geval.
Yes ben er erg benieuwd naar! Zijn de challenges nu ook live? Let me know hoe het speelt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:03
Net even paar potjes gedaan. De console aim is veel beter naar mijn beleving. Verder speelt het weer net iets soepeler. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

1 prox in de loadout nu standaard :(
En het werkt nu minder lang. Verder speelt alles weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:08
M617573 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:05:
Net even paar potjes gedaan. De console aim is veel beter naar mijn beleving. Verder speelt het weer net iets soepeler. Heerlijk!
Viel bij de vorige grote update al op.
Dit is ook nog eens een extra push de goede kant op.

Kom maar door met een nieuwe map en meer bf3/bf4 portal opties!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De weekly challenges staan nu ook in het menu aan de rechterkant!

[ Voor 8% gewijzigd door s0kkie op 09-12-2021 13:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:12

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Update 0.3.1

Fixes, Changes, and Improvements

General
  • Players that are not the Party Leader can now cancel while waiting in a queue
  • Xbox - Cross-Play can now be enabled/disabled in the Options menu on Xbox
  • *O*
  • Your Sort settings will now be correctly remembered when refreshing the Battlefield: Portal Server Browser
  • Fixed an issue where loadouts would sometimes be empty on the spawn screen after joining a server, preventing weapon selection
  • Made improvements to ensure Aim Assist is more consistent during console gameplay
  • Ranger’s effective combat range and overall health has been decreased
Audio
  • Made various tweaks to the overall audio experience to improve clarity, distance, and directional perception
  • Fixed an issue where soldiers would not always play indoor specific footsteps
Weapons
  • Removed bounce from Underbarrel Grenades when firing at short distances
  • 40mm AP Grenades now properly damage vehicles
  • Fixed some weapons displaying wrong ammo counts for specific magazines
  • DXR-1 and NTW-50 Bolt Action rifles reload animation increased by 0.2 seconds
  • Adjusted dispersion values for most weapons, which results in a faster dispersion decrease when tap firing or doing short bursts
  • Adjusted dispersion increases for most weapons. It now takes slightly longer for weapons to become overly inaccurate in sustained fire
  • Adjusted the recoil values to prevent over aggressive recoil jumps for the AK24, LCMG, PKP-BP, SFAR-M GL, and PP-29
  • Improved hip fire accuracy for all SMGs to make them better stand-out from other automatic weapon archetypes
  • LMG dispersion and recoil lowered to improve performance in sustained fire
  • Additional improvements to recoil control for all weapons, more specifically automatic weapons.
  • Increased close range damage and consistency of the MCS-880 when using Buckshot Shell or Flechette Shells
  • Fixed a bug that caused bullets to be fired below the player’s aims for the SFAR-M GL and the K30
Vehicles
  • Fixed a bug where vehicle weapons sometimes did not deal blast damage on a direct hit
  • We’re reducing the Ground Vehicle 30mm Cannon effectiveness versus infantry. It now overheats faster, has a slightly reduced rate of fire and blast damage, and increased fall off damage at distance
  • Rate of Fire 350 -> 330
  • Heat Per Bullet 0.13 -> 0.14
  • Heat Drop Per Second 0.5 -> 0.475
  • Blast Damage 20 -> 18
  • LCAA Hovercraft - 40mm GPL Grenade Launcher
  • Blast Damage lowered from 55 -> 35
  • The 40mm Utility Pod upwards firing angle is now easier to use
  • EBAA Wildcat - 57mm Cannon
  • Removed dispersion
  • Ammo 12 -> 8
  • Impact Damage 85 -> 75
  • Blast Damage 70 -> 35
Gadgets

Frag Grenade
  • Increased the time to detonate a Frag Grenade from 1.1s -> 1.4s after first bounce on a hard collision
  • Increased damage of Frag Grenades across game modes to deal 120 damage and guarantee a kill on armored players too
  • Reduced Frag and Incendiary Grenade max ammo count from 2 -> 1
Prox Sensor
  • Lowered spotting radius from 30m -> 20m
  • Lowered uptime from 30s -> 14s
  • Lowered amount of Prox Sensor a player can carry and deploy from 2 -> 1
Battlefield Hazard Zone
  • Fixed an issue that caused the roaming Occupying Forces LATV4 Recon to spawn at the wrong times or not at all
Breakthrough
  • Kaleidoscope - Rooftop Capture Objective has been removed. There are now two Capture Objective at the bottom in BT large and one at the bottom in BT small
  • *O*
  • Orbital - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small
  • *O*
  • Hourglass - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small. Also fixed an issue where players were spawning out of bounds
*O*

Soldier
  • Improvements on back pedaling into objects when being in prone position
  • Fixed a rare issue where players could turn invisible when spawning on a full/destroyed vehicle

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Gunplay is alleszins merkbaar verbeterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino

Beetje karige skin voor een eerste week met weekly missions imo...

missies zijn ok niet echt heel moeilijk.

Oh, grappig dat ze rush gebruiken. Terwijl dat eigenlijk niet een gamemode had moeten zijn in BF2042.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZExAYNlVzfuVHN5BrzTWm02d8RY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ns13iywxMJtrwH55jepdJw5w.jpg?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door merino-peperino op 09-12-2021 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:21
Ik vind het geluid ook een enorme verbetering, so far.

Ik vind alleen die 2042 Rush nog wat ongebalanceerd, defenders hebben echt enorm de overhand, heel weinig tickets. Na 5 7 9 potjes als attacker nog niet voorbij de eerste tweede sector gekomen. Of het is dat ik nu met randoms speel :/

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2021 16:14 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Miesjh schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:45:
Update 0.3.1

Fixes, Changes, and Improvements

General
  • Players that are not the Party Leader can now cancel while waiting in a queue
  • Your Sort settings will now be correctly remembered when refreshing the Battlefield: Portal Server Browser
  • Fixed an issue where loadouts would sometimes be empty on the spawn screen after joining a server, preventing weapon selection
  • Made improvements to ensure Aim Assist is more consistent during console gameplay
  • Ranger’s effective combat range and overall health has been decreased
Audio
  • Made various tweaks to the overall audio experience to improve clarity, distance, and directional perception
  • Fixed an issue where soldiers would not always play indoor specific footsteps
Weapons
  • Removed bounce from Underbarrel Grenades when firing at short distances
  • 40mm AP Grenades now properly damage vehicles
  • Fixed some weapons displaying wrong ammo counts for specific magazines
  • DXR-1 and NTW-50 Bolt Action rifles reload animation increased by 0.2 seconds
  • Adjusted dispersion values for most weapons, which results in a faster dispersion decrease when tap firing or doing short bursts
  • Adjusted dispersion increases for most weapons. It now takes slightly longer for weapons to become overly inaccurate in sustained fire
  • Adjusted the recoil values to prevent over aggressive recoil jumps for the AK24, LCMG, PKP-BP, SFAR-M GL, and PP-29
  • Improved hip fire accuracy for all SMGs to make them better stand-out from other automatic weapon archetypes
  • LMG dispersion and recoil lowered to improve performance in sustained fire
  • Additional improvements to recoil control for all weapons, more specifically automatic weapons.
  • Increased close range damage and consistency of the MCS-880 when using Buckshot Shell or Flechette Shells
  • Fixed a bug that caused bullets to be fired below the player’s aims for the SFAR-M GL and the K30
Vehicles
  • Fixed a bug where vehicle weapons sometimes did not deal blast damage on a direct hit
  • We’re reducing the Ground Vehicle 30mm Cannon effectiveness versus infantry. It now overheats faster, has a slightly reduced rate of fire and blast damage, and increased fall off damage at distance
  • Rate of Fire 350 -> 330
  • Heat Per Bullet 0.13 -> 0.14
  • Heat Drop Per Second 0.5 -> 0.475
  • Blast Damage 20 -> 18
  • LCAA Hovercraft - 40mm GPL Grenade Launcher
  • Blast Damage lowered from 55 -> 35
  • The 40mm Utility Pod upwards firing angle is now easier to use
  • EBAA Wildcat - 57mm Cannon
  • Removed dispersion
  • Ammo 12 -> 8
  • Impact Damage 85 -> 75
  • Blast Damage 70 -> 35
Gadgets

Frag Grenade
  • Increased the time to detonate a Frag Grenade from 1.1s -> 1.4s after first bounce on a hard collision
  • Increased damage of Frag Grenades across game modes to deal 120 damage and guarantee a kill on armored players too
  • Reduced Frag and Incendiary Grenade max ammo count from 2 -> 1
Prox Sensor
  • Lowered spotting radius from 30m -> 20m
  • Lowered uptime from 30s -> 14s
  • Lowered amount of Prox Sensor a player can carry and deploy from 2 -> 1
Battlefield Hazard Zone
  • Fixed an issue that caused the roaming Occupying Forces LATV4 Recon to spawn at the wrong times or not at all
Breakthrough
  • Kaleidoscope - Rooftop Capture Objective has been removed. There are now two Capture Objective at the bottom in BT large and one at the bottom in BT small
  • Orbital - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small
  • Hourglass - Rooftop Capture Objective has been removed. There is now a single Capture Objective at the bottom in BT large and BT small. Also fixed an issue where players were spawning out of bounds
Soldier
  • Improvements on back pedaling into objects when being in prone position
  • Fixed a rare issue where players could turn invisible when spawning on a full/destroyed vehicle
Fucking eindelijk. Hopelijk wat meer spelers nu op xbox die crossplay uitzetten. Er zijn namelijk nog wat te weinig servers aldaar. Op PSN is het een stuk meer namelijk.
Ben benieuwd of het een beetje helpt. Mijn aim is echt verschrikkelijk en de hoofdreden dat ik de game een stuk minder boeiend vind. Met Halo heb ik minder moeite en sta ik wel gewoon bovenaan, maar met de recoil van sommige wapens (en de tijd die het duurt om daar attachments voor vrij te spelen) is er gewoon weinig aan.

Andere irritatie is het niet unlocken van xp voor je level en wapen attachments in portal. Ik snap dat ze het willen beperken, maar dit was ook weer wat overdreven. Ik wil dingen vrijspelen. Dat het niet voor de ribbons, leaderboards e.d. gaat boeit me weinig.
Hoofdreden is dat ik 128 spelers eigenlijk maar niks vindt. Je kunt niet fatsoenlijk een objective pakken of verdedigen als je solo speelt. In mn squad zitten te vaak idioten die nooit mee gaan naar de vlaggen om de match te winnen, maar meer voor de easy points. Niet dat dit heel anders is dan vorige BFs, maar met 64 spelers had je nog wel een kans. En dingen als TDM, wat ik ook altijd wel leuk vindt, levert niks meer op dus doet ook geen hond meer. Gunsmith was altijd mn ideale modus om even tussendoor te doen (bv als je wacht tot mensen je party joinen). Maar dat doet vrijwel niemand, zeker niet onder wie crossplay uit heeft staan.

Verder veel gunplay aangepast, ik vraag me af of het verschil gaat maken. Ik heb nog steeds meer lol in Halo dan in BF2042

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:15:
[...]
Ben benieuwd of het een beetje helpt. Mijn aim is echt verschrikkelijk en de hoofdreden dat ik de game een stuk minder boeiend vind. Met Halo heb ik minder moeite en sta ik wel gewoon bovenaan, maar met de recoil van sommige wapens (en de tijd die het duurt om daar attachments voor vrij te spelen) is er gewoon weinig aan.

Andere irritatie is het niet unlocken van xp voor je level en wapen attachments in portal. Ik snap dat ze het willen beperken, maar dit was ook weer wat overdreven. Ik wil dingen vrijspelen. Dat het niet voor de ribbons, leaderboards e.d. gaat boeit me weinig.
Hoofdreden is dat ik 128 spelers eigenlijk maar niks vindt. Je kunt niet fatsoenlijk een objective pakken of verdedigen als je solo speelt. In mn squad zitten te vaak idioten die nooit mee gaan naar de vlaggen om de match te winnen, maar meer voor de easy points. Niet dat dit heel anders is dan vorige BFs, maar met 64 spelers had je nog wel een kans. En dingen als TDM, wat ik ook altijd wel leuk vindt, levert niks meer op dus doet ook geen hond meer. Gunsmith was altijd mn ideale modus om even tussendoor te doen (bv als je wacht tot mensen je party joinen). Maar dat doet vrijwel niemand, zeker niet onder wie crossplay uit heeft staan.

Verder veel gunplay aangepast, ik vraag me af of het verschil gaat maken. Ik heb nog steeds meer lol in Halo dan in BF2042
Daar is de Solo & Co-op mode voor. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 09-12-2021 16:23 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Rivanov schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:23:
[...]

Daar is de Solo & Co-op mode voor. ;)
Dan kan ik net zo goed een andere game spelen als ik toch tegen bots ga spelen. Is de AI ook een stuk boeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:55
Aaaaaaaaaah....... Sorry maar dat was mijn eerste reactie nadat ik na deze update een potje conquest had gestart en wederom nog de bug ondervond waar je geen loadout kan kiezen. Kom op zeg: drie updates verder en nog steeds niet verholpen.

Merk overigens nog weinig aan de wapens, sim assist etc. Jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:08
aaaido schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:32:
Aaaaaaaaaah....... Sorry maar dat was mijn eerste reactie nadat ik na deze update een potje conquest had gestart en wederom nog de bug ondervond waar je geen loadout kan kiezen. Kom op zeg: drie updates verder en nog steeds niet verholpen.

Merk overigens nog weinig aan de wapens, sim assist etc. Jullie?
Lees een paar reacties hierboven zou ik zeggen.
Wereld van verschil.

De loadout bug ben ik al een hele tijd niet tegenkomen (speel op een ps5).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Voor mn gevoel speelt het wel wat lekkerder, ik raak in ieder geval wel wat meer, maar ondertussen heb ik wel het idee dat er nog wel wat fixes nodig zijn wil ik me een beetje comfortabel voelen. Oja en ik moet met meer tweakers gaan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 16:20
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door randy_e op 09-12-2021 23:44 ]

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Gisteren na de updat toch een heel andere game gespeeld voor mijn gevoel,speelde net wat fijner weg.
Maarhet blijft nog wel een buggy game waar veel aan moet gebeuren.
Het vaiel mij wel op tegen hoeveel AI spelers je na 3 potjes aan het spelen bent,het net of de lobby niet meer word aangevuld met nieuwe spelers en er steeds meer AI spelers over blijven.
Ik meende trouwens dat ze wat aan de aim assist hebbgen gedaan toch,ik heb nu juist dat de aim verschrikkelijk aan het locken is,je ziet de crosshair gewoon 1cm verspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Heb nog nooit een server geweten die gevuld is met bots.. Tenzij je over portal praat want dat lijkt mij wel logisch dat dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
pina schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 08:33:
Heb nog nooit een server geweten die gevuld is met bots.. Tenzij je over portal praat want dat lijkt mij wel logisch dat dat kan
Tot op heden heb ik op ps5 nog geen enkel multiplayer potje gehad met AI. Of ik kom ze door de grote van de maps nooit tegen dat kan ook natuurlijk.

Ik ben geen goede speler vind ik zelf, maar toch van de week een potje met 20 kills enkel met guns.

A good days work, but i'm not one to brag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
De update lijkt het voor mij enkel maar slechter te hebben gemaakt. Wat een input lag, ongelofelijk dat dit kan. Alles gaat zo traag. Ik heb battlefield altijd leuk gevonden om zijn enigzins realistische karakter ivm COD vroeger. Maar als ik warzone speel gaat het tenminste lekker vlot, het werkt allemaal, en je kan als je wordt beschoten nog iets betekenen. Hier wordt je beschoten en voor je omgedraaid bent en kan richten ben je al 10 keer dood. Ook dingen als kunnen spannen in een heli die gelockt is. Dan span je en ben je gelijk dood. Alles aan het spel is traag. Ik spreek overigens voor ps4, op de ps5 is het een stuk beter heb ik al gezien bij vrienden maar helaas heb ik er zelf nog geen kunnen bemachtigen. Ik hoop echt dat het met updates beter wordt want vooralsnog levert het vooral frustratie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:03
Als iemand op de PS5 wil samenspelen: M617573

En ik heb ook gemerkt dat de ervaring op de PS4 absoluut niet te vergelijken is met de PS5. Iets met een next gen game denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Geronimous schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:56:
Ik vind het geluid ook een enorme verbetering, so far.

Ik vind alleen die 2042 Rush nog wat ongebalanceerd, defenders hebben echt enorm de overhand, heel weinig tickets. Na 5 7 9 potjes als attacker nog niet voorbij de eerste tweede sector gekomen. Of het is dat ik nu met randoms speel :/
Hmm, ik ervaar het juist andersom. Gisteren nog, als verdediger echt 5 potten achterelkaar compleet weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:41
ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:36:
[...]

Hmm, ik ervaar het juist andersom. Gisteren nog, als verdediger echt 5 potten achterelkaar compleet weggevaagd.
Maar toch ook potjes gewonnen als verdediger? Vooral aanvallen is peanuts op Rush.
Wanneer je naar volgende sector gaat kan je in dezelfde 5 sec al armen en verdedigers moeten nog terugtrekken.

Verdedigers moeten meer tijd krijgen daarbij mappen zijn te groot om te verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:36:
[...]

Het varieert enorm is mijn ervaring. Geen idee of dat door de (brakke) balancing komt. Maar zo af en toe zit er een pot tussen waarin hard geknokt wordt aan beide kanten.

@Aramiss Wat heb jij nu voor een pauper avatar? :o

[ Voor 6% gewijzigd door BlaTieBla op 11-12-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Aramiss schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:06:
[...]

Maar toch ook potjes gewonnen als verdediger? Vooral aanvallen is peanuts op Rush.
Wanneer je naar volgende sector gaat kan je in dezelfde 5 sec al armen en verdedigers moeten nog terugtrekken.

Verdedigers moeten meer tijd krijgen daarbij mappen zijn te groot om te verdedigen.
Soms, maar de balans slaat door naar het voordeel voor de aanvallers. Dat snelle armen komt eigenlijk door Sundance, die vliegt met haar wingsuit in een paar tellen over de map terwijl de verdedigers pas net het teken hebben gekregen om terug te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ChrisLNFF schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:08:
[...]

Soms, maar de balans slaat door naar het voordeel voor de aanvallers. Dat snelle armen komt eigenlijk door Sundance, die vliegt met haar wingsuit in een paar tellen over de map terwijl de verdedigers pas net het teken hebben gekregen om terug te trekken.
Op orbital heb je als aanvaller iedere keer een hoge toren om vanaf te springen als Sundance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Lukt het anderen om een potje op te starten. Probeer nu al een half uur breaktrough of conquest te spelen, maar krijg elke keer matchmaking error. Herstarten heeft geen zin. En kan ook niks vinden over evt problemen op de servers

Acties:
  • +2 Henk 'm!
drusloos schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:07:
Lukt het anderen om een potje op te starten. Probeer nu al een half uur breaktrough of conquest te spelen, maar krijg elke keer matchmaking error. Herstarten heeft geen zin. En kan ook niks vinden over evt problemen op de servers
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 16:20
M617573 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:16:
Als iemand op de PS5 wil samenspelen: M617573

En ik heb ook gemerkt dat de ervaring op de PS4 absoluut niet te vergelijken is met de PS5. Iets met een next gen game denk ik dan maar.
Ik heb je een verzoek gestuurd, psn: Dutch-President

psn: Dutch-President

Pagina: 1 ... 25 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042