• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-07 11:59
s0kkie schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:29:
Net potje gespeeld na de patch, ik merk geen verschil met mijn precious PP-29 :P
Wel 2 keer gehad dat ik iemand killde en dat poppetje bleef dan bevroren recht op staan, hoop niet dat dat weer iets wordt wat te vaak gaat gebeuren. Ook eindelijk van die domme loadout bug af.
Vreemd, ik merk zeker een verschil verticaal, met name de eerste kick omhoog.

psn drad83

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
De vertical recoil op de PP-29 is zeker wel aangepast in deze patch. Merkbaar verschil.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-07 14:09

s0kkie

Cowabunga

Poulske schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:36:
[...]

Ik ben meer benieuwd of de assault rifles nu beter zijn, heb je deze ook getest?
Nee ik heb alleen even snel de PP-29 getest, ik ben ook benieuwd of de M5A3 enzo ook nu eindelijk is een keer beter zijn :9

De PP-29 is vast wel iets veranderd maar ik killde er nog steeds net zo makkelijk mee als voor de patch ;)

[ Voor 14% gewijzigd door s0kkie op 25-11-2021 11:27 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-07 23:35
Rivanov schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:10:
De vertical recoil op de PP-29 is zeker wel aangepast in deze patch. Merkbaar verschil.
en de range zal wel stuk minder zijn

psn: HertogJack

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:31
Westie is nu live en die zegt dat de gunplay verbeterd is, zoals de spreiding van de wapens. Maar blijft raar dat je met een hoovercraft recht omhoog kunt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Rivanov
Had net een game in Breakthrough die volledig vastliep. Moest BF 2042 compleet afsluiten..

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
speel nog niet zo lang maar had gister eindelijk de PP-29 unlocked en kon eindelijk een beetje redelijks kills maken. wordt hij nu ineens generfd.. lol

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-06 12:37
Gisteren ook de Famas eh bedoel de PP-29 even uitgeprobeerd, is wel erg makkelijk om er kills mee te maken, benieuwd hoeveel mensen hem nu nog gebruiken na de patch.

Denk alleen dat er weinig verschil is als de video zo zie, de opwaartse recoil is wat meer geworden en de spread hetzelfde.

[ Voor 45% gewijzigd door DoubleDutch op 25-11-2021 15:30 ]

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-07 14:21
Net even gespeeld en het klopt dat overall de wapens betere accuracy hebben. Echter heb ook gelijk de eerste crash meegemaakt (moest het spel weer opnieuw opstarten).

Verder waar ik mij al dagen aan irriteer is dat je soms dood gaat door zeg twee schoten van een LCMG. Of de killcam klopt niet ;)

• Rivanov

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:13
Vermaak mij ook prima weer met deze BF. Wel zit de bug er nog in dat je soms niet kan deployen (PS5) bij het begin van een potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Marc3l schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
Vermaak mij ook prima weer met deze BF. Wel zit de bug er nog in dat je soms niet kan deployen (PS5) bij het begin van een potje.
Volgende week komt Update #3 en die is meer gericht op echte bugfixes. Die update is ook groter dan die van vandaag. Update #2 van vandaag was meer een "balancing" update.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 25-11-2021 15:57 ]

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-07 11:47
Hij kan ook de week erna uitkomen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Rivanov
Klopt, maar de verwachting is volgende week.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:32

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Marc3l schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
Deze had ik gister meerdere keren op de Xbox.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:30
net een uurtje gespeeld, die TDM mode op de nieuwe maps in die dice server is wel erg leuk om te spelen (die bf2 tegen bf3 teams.

Die nerf van die pp-29 is wel heel erg heftig geweest, wat een verschil, daar valt nauwelijks meer mee te spelen op die manier, die initial recoil op afstand is ver over de top, zelfs als je op zijn voeten schiet zit je binnen drie kogels boven zijn hoofd, Dat wapen is nu eceht een heel erg close combat wapen geworden.

Dus dat wordt weer op zoek naar een ander wapen die wel beter performt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:51

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Het is dan ook een SMG.

www.oldskoolnl.nl

• robinez
inderdaad, ik ben al overgestapt op een assault wapen, die spelen nu beter dan voor de update.

• aaaido
robinez schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:10:
net een uurtje gespeeld, die TDM mode op de nieuwe maps in die dice server is wel erg leuk om te spelen (die bf2 tegen bf3 teams.

Die nerf van die pp-29 is wel heel erg heftig geweest, wat een verschil, daar valt nauwelijks meer mee te spelen op die manier, die initial recoil op afstand is ver over de top, zelfs als je op zijn voeten schiet zit je binnen drie kogels boven zijn hoofd, Dat wapen is nu eceht een heel erg close combat wapen geworden.

Dus dat wordt weer op zoek naar een ander wapen die wel beter performt.
SFAR-M ;)

• robinez

• Habbekrats_NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-01 23:35
Inderdaad met standard issue en een barrel met minder vertical recoil. Wat een wapen heb je dan. Sloopte ineens iedereen 1vs1.

XBL GT: HabbekratzNL

• HertogJack
Habbekrats_NL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:30:
[...]

Inderdaad met standard issue en een barrel met minder vertical recoil. Wat een wapen heb je dan. Sloopte ineens iedereen 1vs1.
Ja idd goed wapen; waarschijnlijk mn nieuwe goto weapon!

Na paar uurtjes spelen vanavond wel tot de conclusie gekomen dat mn geliefde pp29 bij de vuilnis kan.

Die rank 40 burst assault rifle ff geprobeerd maar dat is het ook niet.

Svk weer even uit de kast gepakt, blijft ook een lekker wapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
Oh en een tip, als je een nieuwe wapen wil levelen:

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Pak je ca. 80-100 kills per potje die gewoon meetellen.

Werkt overigens ook voor vehicle unlocks.

• Lekker Ventje
Zie toch nog heel veel PP-29 maar ook opvallen veel Kalashnikov’s nu.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:37
Habbekrats_NL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:37:

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Dit is wel bizar trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Maar verder dat Tier 3 kom je niet. Bij mij blijft mijn LCMG op 360 steken en de revive en heal komt ook niet verder dan wat nodig is voor de T3 badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:59

On_E

Housemusic

To easy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:11:
[...]

Het was vooraf al beloofd. Bizar was het dat ze het op dag 1 ineens uit hadden gezet..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 15:18
Even een algemene vraag; Wat is het "leuke" aan de XP farms? Wanneer je alles op een gegeven moment unlocked hebt en je verder geen scoreboards/stats in het spel hebt, is er daarna toch geen direct doel meer in het spel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
To easy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 00:11:
[...]

Ja helemaal eens, maak er wel rijkelijk gebruik van voordat alles gepatched wordt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:12

Oxigeon

En zo is dat!

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Misschien vanavond 3ens proberen voordat het generft wordt. Krijg je hier dan ook net zoveel xp voor een kill dan online?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:38:
[...]

Misschien vanavond 3ens proberen voordat het generft wordt. Krijg je hier dan ook net zoveel xp voor een kill dan online?
Xp per potje zit een limiet op en je krijgt geen ribbons. Dus dat gaat een stuk trager dan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 16:30
Habbekrats_NL schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:42:
[...]

Xp per potje zit een limiet op en je krijgt geen ribbons. Dus dat gaat een stuk trager dan online.
Gisteren ook voor het eerst een potje tegen bots gespeeld. Zat idd een limiet van ongeveer 17k op. Als dit per potje is en dus niet per 24h oid dan gaat het nog wel best rap. Potje duurde ~15 minuten (Breakthrough Discarded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Net ff offline solo gespeeld om mn wapen te level.. 142 kills in een rondje 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Oxigeon schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:38:
[...]

Is volgens mij al generft want ik kom niet voorbij Tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-07 11:47
Zit een limiet op.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kan weer geen wapens selecteren, beetje jammer. Had gehoopt dat dat nu opgelost zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Een kijkje naar hoe realistisch de wapens zijn met real-life varianten...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:12
Mocht je wat sneller je attachments willen unlocken:

[ Voor 32% gewijzigd door Nadser op 27-11-2021 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropkogel
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-10-2023
In Bf Rush werkt rondje niet(liggen) bij mij. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilish
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-03 22:51
Dropkogel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:44:
In Bf Rush werkt rondje niet(liggen) bij mij. Hebben meer mensen dit?
In BFBC2 bestond er geen mogelijkheid om prone te gaan. In BF3 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Voor de xboxers hier: UE voor 53.10 met kortingscode AKS-BLACKSALE

https://www.gamivo.com/pr...-ultimate-edition-xbox-us

Net zelf gekocht en geactiveerd (ff met vpn naar US op redeem.microsoft.com) je hebt geen vpn nodig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:20
Zercules schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:49:
Voor de xboxers hier: UE voor 53.10 met kortingscode AKS-BLACKSALE

https://www.gamivo.com/pr...-ultimate-edition-xbox-us

Net zelf gekocht en geactiveerd (ff met vpn naar US op redeem.microsoft.com) je hebt geen vpn nodig om te spelen.
Out of stock, helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Wellicht is het al een keer voorbij gekomen, maar af en toe klopt er niks van de hit registratie of mijn wapen keus wellicht? Ik speel het liefste met de lcmg en wil die t1 halen. Maar gebeurd heel vaak dat ik mijn tegenstander zie, al een half magazijn van dichtbij in hem heb geschoten, en hij mij dan 1 shot lijkt te killen met zijn assault rifle, en met nog heel veel leven over. Af en toe is het echt niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 18:05

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Ik heb dat juist met de map Renewal. Aan het begin even flink rammen met een helikopter of tank. En al die bots zitten op een kluit bij elkaar. Met andere woorden; attachments unlock je gigantisch snel.

Kills zit ik meestal op 120/140 per potje.

Beste wapens voor mij zijn SVK en de AK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
Blijf hem van tijd tot tijd checken. Ik zag hem gisteren, toen ook uitverkocht. Vandaag gerefreshed: gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Battlefield Portal en dan 1942 is wel goddelijk zeg, speelt beter dan 2042 zelf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:05
KunDun schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:13:
Wellicht is het al een keer voorbij gekomen, maar af en toe klopt er niks van de hit registratie of mijn wapen keus wellicht? Ik speel het liefste met de lcmg en wil die t1 halen. Maar gebeurd heel vaak dat ik mijn tegenstander zie, al een half magazijn van dichtbij in hem heb geschoten, en hij mij dan 1 shot lijkt te killen met zijn assault rifle, en met nog heel veel leven over. Af en toe is het echt niet leuk meer.
Klopt. Jackfrags heeft er op YouTube ook over gehad. Wordt naar gekeken door dice. Nu meer mensen verder in de progressie zitten wordt het spel echt minder leuk. Er komen meer OP voertuigen in. En eerlijk gezegd voel ik me vaak kansloos tegen keyboard spelers.
Ben er langzamerhand ook wel echt klaar mee. Ik denk dat ik ga wachten op de patches de komende tijd. Het is nu vaak spawnen en dood. Portal speel ik nog wel regelmatig. Achievement progressie voor sommige achievements werkt ook niet. Maar zoals al boven genoemd wanneer de hitreg en alle op voertuigen niet veranderen, dan is het echt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:06
mobygo76 schreef op zondag 28 november 2021 @ 17:43:
[...]

Klopt. Jackfrags heeft er op YouTube ook over gehad. Wordt naar gekeken door dice. Nu meer mensen verder in de progressie zitten wordt het spel echt minder leuk. Er komen meer OP voertuigen in. En eerlijk gezegd voel ik me vaak kansloos tegen keyboard spelers.
Ben er langzamerhand ook wel echt klaar mee. Ik denk dat ik ga wachten op de patches de komende tijd. Het is nu vaak spawnen en dood. Portal speel ik nog wel regelmatig. Achievement progressie voor sommige achievements werkt ook niet. Maar zoals al boven genoemd wanneer de hitreg en alle op voertuigen niet veranderen, dan is het echt kansloos.
Waar speel je op?
Als Squad spelend op de PS5 hebben we crossplay uitstaan en vinden we gewoon continue volle lobby’s. Een teken dat er in elk geval voldoende spelers aanwezig zijn op de PS5 console. We hebben het idee dat we nu “eerlijkere” gun fights hebben in vergelijking met PC spelers erbij.

Voertuigen zijn voor mijn gevoel soms ook OP, afhankelijk wel van de bestuurder. Echter is het dan de kunst om als Squad te schakelen en naar anti voertuigen loadouts te grijpen. Daarmee hebben we echt al kantelpunten kunnen maken en dan voelt het wel super tof! Maar dat vergt wat coördinatie en dus een functionerende en communicerende squad.

Ook potjes gehad solo of met z'n 2 in een squad en dan echt volledig de gallemiezen geklapt worden door tanks, vliegtuigen, helikopters en weet ik veel wat om je heen. Waardoor je inderdaad het gevoel hebt dat het spawnen en weer dood gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:05
Ik speel nu op de xbox maar zal eens mijn trail op de ps5 proberen. Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
volgens mij is er vannacht iets gewijzigd op die servers, ik vind het vandaag echt niet meer te spelen in breakthrough, het lijkt erop dat er iets gewijzigd is aan die helicopters en tanks en de spawn tijd daarvan. Het is nu echt continu aanvallen van drie helicopters en meerdere tanks tegelijk, je komt niet eens meer toe aan gewoon vechten. Helemaal omdat iedereen nu die uber heli rockets heeft vrijgespeeld, je maakt geen enkele kans meer in breakthrough. En al helemaal niet in kaleidoscope en hourglass, dat schip level en renewal. Die andere maps zijn nog wel iets van cover te vinden, maar dan hou je drie maps over

wat ik ook waardeloos vind is dat alleen degene die de tank of helicopter uiteindelijk opblaast de punten krijgt. Hoevaak ik het al wel niet gehad heb dat ik er 2 missiles opafgeschoten heb en vervolgens iemand anders die derde dan schiet en alle punten krijgt is bijna ontelbaar.

vrijdag en gisteren was het nog prima te doen, maar nu is het geen battlefield meer, het is nu voetvolk tegen drie tanks en helicopters die nadat je ze kapot maakt binnen 20 seconden weer boven je battlefield hangen doordat er geen respawn tijd meer is, dat heeft dus geen enkele zin meer om uberhaupt te proberen om tanks en heli's neer te halen, ze zijn er toch onmiddelijk weer.

Ook dit weekend al 3 keer een crash naar het playstation 5 menu gehad. Het gaat inmiddels hard achteruit met die game zo, zucht. Terwijl het daarvoor best goed was.

[ Voor 16% gewijzigd door robinez op 28-11-2021 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Dit net een tijdje gedaan, en mijn tank kills staan nu op 780 en lijkt onderweg naar t2. Is de limit er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-07 06:41

• Solo/Co-op
• Breakthrough
• Beginner AI
• Map Discarded

Kan je beter op Kaleidoscope doen en bij C1 achter die buizen gaan zitten, dan haal je 300+ kills in 1 potje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merino-peperino
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 23:57
robinez schreef op zondag 28 november 2021 @ 21:10:
volgens mij is er vannacht iets gewijzigd op die servers, ik vind het vandaag echt niet meer te spelen in breakthrough, het lijkt erop dat er iets gewijzigd is aan die helicopters en tanks en de spawn tijd daarvan. Het is nu echt continu aanvallen van drie helicopters en meerdere tanks tegelijk, je komt niet eens meer toe aan gewoon vechten. Helemaal omdat iedereen nu die uber heli rockets heeft vrijgespeeld, je maakt geen enkele kans meer in breakthrough. En al helemaal niet in kaleidoscope en hourglass, dat schip level en renewal. Die andere maps zijn nog wel iets van cover te vinden, maar dan hou je drie maps over

wat ik ook waardeloos vind is dat alleen degene die de tank of helicopter uiteindelijk opblaast de punten krijgt. Hoevaak ik het al wel niet gehad heb dat ik er 2 missiles opafgeschoten heb en vervolgens iemand anders die derde dan schiet en alle punten krijgt is bijna ontelbaar.

vrijdag en gisteren was het nog prima te doen, maar nu is het geen battlefield meer, het is nu voetvolk tegen drie tanks en helicopters die nadat je ze kapot maakt binnen 20 seconden weer boven je battlefield hangen doordat er geen respawn tijd meer is, dat heeft dus geen enkele zin meer om uberhaupt te proberen om tanks en heli's neer te halen, ze zijn er toch onmiddelijk weer.

Ook dit weekend al 3 keer een crash naar het playstation 5 menu gehad. Het gaat inmiddels hard achteruit met die game zo, zucht. Terwijl het daarvoor best goed was.
Ik wordt dood moe van die M5C Bolte. Wat een irritant voertuig zeg niet normaal. Qua helikopters vind ik het nog wel mee vallen hoor. Ze zijn alleen afhankelijk van wie er in zit. Zelf kom ik amper 5 min in een helikopter. Snap maar niet hoe je missles kan ontwijken.

Wat betreft veranderingen overnight. Ik had zelf dat ik zaterdagavond/nacht echt geen pepernoot raakte en steeds maar afgeknald werd, en gisteren ging het weer veel beter en had ik een aantal kills per potje. Heel gek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 10:26

M0nkeymen

Monkeystyle!

merino-peperino schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:07:
[...]
Ik wordt dood moe van die M5C Bolte.
Ik ook, ik denk dat de voertuigen wat te veel aanwezig zijn, ze moeten iets kwetsbaarder zijn.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:51

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

EMP erop en dan met een paar man en rockets afmaken. Samenwerken is key, maar dat gaat moeilijk zonder voicechat :(

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manny_Moare
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 13:16

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

IMHO de beste farm voor attachments is kaleidoscope. Beetje met de tank rammen tot je bij de laatste sector komt. Dan op de begane grond van de toren de liften blocken met de _/-\o_ deployable cover _/-\o_ . dan kan de vriendelijke AI niet naar boven, en rammen maar. gister met 2 maten gedaan, en allemaal ruim 500 kills. ;)

We will be right back with Manny_Moare !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Kwam er van het weekend achter dat de beste manier om een voertuig uit te schakelen is door een recon drone vol met C4 te gooien, en dan naar het voertuig te vliegen en de C4 te laten ontploffen.

Doe er je voordeel mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 09:00

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Poulske schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:17:
Kwam er van het weekend achter dat de beste manier om een voertuig uit te schakelen is door een recon drone vol met C4 te gooien, en dan naar het voertuig te vliegen en de C4 te laten ontploffen.

Doe er je voordeel mee. :+
Drone Stuff!!

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
merino-peperino schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:07:
[...]

Ik wordt dood moe van die M5C Bolte. Wat een irritant voertuig zeg niet normaal. Qua helikopters vind ik het nog wel mee vallen hoor. Ze zijn alleen afhankelijk van wie er in zit. Zelf kom ik amper 5 min in een helikopter. Snap maar niet hoe je missles kan ontwijken.
.
Haha, ik heb exact hetzelfde met een heli. Eén keer lukt nog wel met het anti rocket systeem (> op de D pad), maar daarna volgt de 2e en 3e raket vaak veel te snel! Als er tips zijn om die te ontwijken, houd ik me aanbevolen :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:40
Ik word soms echt gek van dat je een potje begint en dan span je met het wapen zonder alle attachements. Heb je dat eerst helemaal zitten in te stellen per wapen, en dan kan je het weer opnieuw doen in je potje. Is daar een fiks voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-01-2024
Tip:
Breakthrough: defenders, hourglass

Laatste punt d1, zodra de lift boven is, c4 in de lift plaatsen. Lift naar beneden sturen. Zodra hij weer omhoog gaat detonate 😂😂 al meerdere quad kills op deze manier gehaald

PSN ID = steppa87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
drusloos schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:43:
Ik word soms echt gek van dat je een potje begint en dan span je met het wapen zonder alle attachements. Heb je dat eerst helemaal zitten in te stellen per wapen, en dan kan je het weer opnieuw doen in je potje. Is daar een fiks voor?
Ik weet niet of je dat al doet, maar bij mij als je per attachment de attachment die je wilt in het eerste vierkantje doet dan spawn je daarmee. Dus die positie waar in het begin je default richter zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:06
daltona schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:50:
[...]

Ik weet niet of je dat al doet, maar bij mij als je per attachment de attachment die je wilt in het eerste vierkantje doet dan spawn je daarmee. Dus die positie waar in het begin je default richter zit.
Wat @drusloos bedoeld is dat de complete attachment instellingen verdwenen zijn. Zelfs als je het zodanig als dat jij uitlegt hebt ingesteld.
Op de PS5 loop ik hier ook regelmatig tegenaan.
Heel storend omdat je denkt lekker te beginnen om vervolgens weer 4 minuten bezig te zijn met het instellen van de attachments van de gun waarmee je wilt spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:40
daltona schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 06:50:
[...]

Ja klopt, begrijp wat je bedoelt. Maar ik span dus met 0 attachments. Alsof je het wapen net hebt vrijgespeeld zegmaar. En dan moet ik weer het menu in duiken, dan weer alle wapens die ik gebruik alle attachments weer gaan toevoegen in de volgorde die ik wil en dan is het halve potje weer voorbij. Want ook op tanks en heli’s is dan weer alles weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
Volgens mij zijn ze bij DICE live tests aan het doen. Gisteren potje conquest op hourglass(hier is toch geen zand) vlogen er wel 4 jets in de lucht. Dit heb ik in de afgelopen dag niet gehad.

Verder is de enige bug die me nog stoort inderdaad dat ik geen loadout kan kiezen. Hopelijk volgende patch gefixt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ik hoop dat aanstaande donderdag Update #3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
merino-peperino schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:51:
Volgens mij zijn ze bij DICE live tests aan het doen. Gisteren potje conquest op hourglass(hier is toch geen zand) vlogen er wel 4 jets in de lucht. Dit heb ik in de afgelopen dag niet gehad.

Verder is de enige bug die me nog stoort inderdaad dat ik geen loadout kan kiezen. Hopelijk volgende patch gefixt
Dat vind ik nog niet eens het ergste aan die bug, wel dat je vervolgens al je vehicles weer opnieuw moet customizen.

Om nog maar niet te beginnen over de Xbox-specifieke bugs.
- Niet kunnen spawnen in vehicles bij de start van een match
- AC--42 firerate niet goed is (op PC is die wel goed)
- Aim-assist na 18 dagen nog steeds niet goed werkt terwijl je nagenoeg verplicht wordt tot crossplay

Ik probeer het echt heel leuk te vinden, maar elke gameavond loopt weer uit op een deceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:25
Elke keer ik speel, ben ik bij de Russen, iemand die weet hoe je dat kan veranderen? Niet dat het zover verschil uitmaakt maar valt toch op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
drusloos schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:21:
[...]

Ja klopt, begrijp wat je bedoelt. Maar ik span dus met 0 attachments. Alsof je het wapen net hebt vrijgespeeld zegmaar. En dan moet ik weer het menu in duiken, dan weer alle wapens die ik gebruik alle attachments weer gaan toevoegen in de volgorde die ik wil en dan is het halve potje weer voorbij. Want ook op tanks en heli’s is dan weer alles weg.
aah nu je het zegt heb ik dat wel met de tanks, maar niet met de wapens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 15:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Anders plaats je bij Breakthrough even wat capture points op hoge punten die super easy te verdedigen zijn. Ik snap er werkelijk niets van hoe dit door developers in elkaar gezet is.
Ik wil zo graag dat ik het leuk vind, maar het lukt me niet.
Hier gaat voorlopig geen 2042 bij komen. Ik ben er nu eigenlijk al klaar mee. Terug naar BF4 of BF1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-YsfnoR7KTc6wBn5h79_goHeM8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bnYkLEIXtisqNzcqhQFLHfy.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik heb via Microsoft geprobeerd om een refund aan te vragen. heb in september pre-ordered en denk ik 40 uur de game gespeeld, dus refund is afgekeurd. Weet iemand of ik via MS Support alsnog een refund voor elkaar kan krijgen?

Ik heb alle BF's gespeeld, en nog nooit heb ik de noodzaak gezien om een refund aan te moeten vragen, maar deze game is gewoon geen BF.
Ik had de Ultimate versie gekocht in pre-order, met het idee, dat dit toch wel weer de game is die ik de komende jaren ga spelen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
gise schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:58:
Ik heb alle BF's gespeeld, en nog nooit heb ik de noodzaak gezien om een refund aan te moeten vragen, maar deze game is gewoon geen BF.
ik vind het nog steeds wel een leuke game, maar ik ben het wel een beetje met je eens, BF kun je het niet meer noemen, de balans is compleet zoek in de game inmiddels.

Nog schokkender vind ik het dat je nu na 2 weken release al merkt dat minder mensen de game spelen, dat merk je vooral in Portal, start daar maar eens 1 van die drie officiele playlists op de portal home page op. Ik koos bijvoorbeeld Rush Battlefield 2 Portal mode. Dat is dan een portal playlist van hun zelf.

Ik start die portal mode op en dan blijk je er in je 1tje in te zitten. Gewoon niemand die het speelt. (in die officiele portals zitten geen bots). Dan opende ik de browser om te kijken naar andere portal games, maar die waren er ook nauwelijks, en als ze er al waren dan zaten er hooguit 3 man in of zo in zo'n portal mode.

Het zal ongetwijfeld komen omdat je geen wapens kan levelen in portal mode (wie dat bedacht heeft, zucht), zodat men daar massaal wegblijft. Maar dan nog, binnen 2 weken zo'n leegloop in een mode die zoveel potentie heeft is wel zorgwekkend.

Dan start je daarna die hazard zone op, zelfde verhaal, geen mensen om mee te spelen.

Enige wat nog wel werkt is die conquest en breakthrough mode, alhoewel het daar inmiddels ook steeds vaker voorkomt dat je middenin een potje gegooid wordt die al bezig is omdat er niet genoeg mensen aan het wachten zijn om een game te kunnen starten.

Al met al, binnen 2 weken is dat niet best en heb ik niet eerder meegemaakt in vroegere battlefield games, er is echt een hoop werk aan de winkel voor Dice om dit te gaan keren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Speel het incidenteel nog wel, maar merk dat ik meer plezier haal uit BF5. De gunplay, het geluid, de maps zijn zoveel beter dan 2042.

‘Battlefield 2042 voelt als een BF die je gekocht heb bij AliExpres’ ©️BuWe80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 15:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

robinez schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 14:29:
Het zal ongetwijfeld komen omdat je geen wapens kan levelen in portal mode (wie dat bedacht heeft, zucht), zodat men daar massaal wegblijft.
Dus dat, ik speel toch voor de kraaltjes en spiegeltjes.
Ik heb Portal om die reden nog niet eens opgestart. Ben pas vanaf BF4 gaan spelen en heb dus ook geen senimentele gevoelens naar de content die daar aangeboden wordt.

In het verlengde daarvan -> Wat ik ook super stom vind is dat je alles kunt levelen/vrij spelen single player tegen easy bots. De grind voor bepaalde attachments of wapens maakt het juist leuk voor mij en dat ontbreekt geheel in deze BF.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-06 21:08
Ik heb via Microsoft geprobeerd om een refund aan te vragen. heb in september pre-ordered en denk ik 40 uur de game gespeeld, dus refund is afgekeurd. Weet iemand of ik via MS Support alsnog een refund voor elkaar kan krijgen?

Ik had de Ultimate versie gekocht in pre-order, met het idee, dat dit toch wel weer de game is die ik de komende jaren ga spelen..
40 uur gespeeld... Dan ga je geen refund krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Nee helaas.
En de reden dat ik die uren gespeeld heb is omdat ik het echt nog wel een serieuze kans wou geven, en bezig ben geweest voor unlocks (scopes op snipers, PP-29 unlocken en daar scopes/grips/etc)

Maar er zit gewoon te weinig in de game, er is teveel weg gelaten of niet in de game gestopt, zaken waarmee ik mij in andere BF games heel erg mee kon vermaken.

Ik kon mij bijvoorbeeld in BF3 / 4 ook makkelijk een aantal potjes vermaken met engineer (op heli spawnen, repairs in de lucht tijdens het vliegen), mijnen leggen tegen tanks (die unlock je nu pas vanaf lvl40?), Anti-air, heb menig potje in de stationairy AA's gezeten die in BF3 / 4 / 5 staan, en vliegtuigjes uit de lucht schieten, of rond rennen met AA rockets, maar ook daar, als je een hit maakt op een Heli, en je krijgt alleen 10 punten en de text; part disabled, en nieteens meer punten voor het aantal damage dat je hebt gedaan, het is gewoon allemaal niet meer hetzelfde.
Ook afgewisseld regelmatig gewoon een infantry map spelen of een infantry chaos zoals operation metro, het is er gewoon niet meer.

Dan heb ik nu vooral breakthrough gespeeld, maar zoals bekend, Kaleidoscope en Hourglass met capturepoints op daken van wolkenkrabbers (en orbital in mindere mate). Het is gewoon niet te doen als aanvallers, niet leuk, en slecht design - en ik denk niet dat ze de capture punten gaan aanpassen in de maps.

Hazard mode, nooit opgestart, ook niet van plan, geen intresse in.

Portal mode, dat is dan nog de mode waar ik naar uitkijk, maar zoals hierboven aangegeven inderdaad, momenteel geen progressie, niemand speeld het nu (waarschijnlijk mede door) en dus kijk ik even in de server browser, zie daar max 5 servers met max 3 spelers per stuk, dus dan sluit ik dat ook maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch

Within 24 hours after you first launch the game.
Within 14 days from the day you bought it, if you have not launched the game.
Within 14 days from the release date if you pre-ordered the game, if you have not launched the game

Ben bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
gise schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:57:
Nee helaas.
En de reden dat ik die uren gespeeld heb is omdat ik het echt nog wel een serieuze kans wou geven, en bezig ben geweest voor unlocks (scopes op snipers, PP-29 unlocken en daar scopes/grips/etc)

Maar er zit gewoon te weinig in de game, er is teveel weg gelaten of niet in de game gestopt, zaken waarmee ik mij in andere BF games heel erg mee kon vermaken.

Ik kon mij bijvoorbeeld in BF3 / 4 ook makkelijk een aantal potjes vermaken met engineer (op heli spawnen, repairs in de lucht tijdens het vliegen), mijnen leggen tegen tanks (die unlock je nu pas vanaf lvl40?), Anti-air, heb menig potje in de stationairy AA's gezeten die in BF3 / 4 / 5 staan, en vliegtuigjes uit de lucht schieten, of rond rennen met AA rockets, maar ook daar, als je een hit maakt op een Heli, en je krijgt alleen 10 punten en de text; part disabled, en nieteens meer punten voor het aantal damage dat je hebt gedaan, het is gewoon allemaal niet meer hetzelfde.
Ook afgewisseld regelmatig gewoon een infantry map spelen of een infantry chaos zoals operation metro, het is er gewoon niet meer.

Dan heb ik nu vooral breakthrough gespeeld, maar zoals bekend, Kaleidoscope en Hourglass met capturepoints op daken van wolkenkrabbers (en orbital in mindere mate). Het is gewoon niet te doen als aanvallers, niet leuk, en slecht design - en ik denk niet dat ze de capture punten gaan aanpassen in de maps.

Hazard mode, nooit opgestart, ook niet van plan, geen intresse in.

Portal mode, dat is dan nog de mode waar ik naar uitkijk, maar zoals hierboven aangegeven inderdaad, momenteel geen progressie, niemand speeld het nu (waarschijnlijk mede door) en dus kijk ik even in de server browser, zie daar max 5 servers met max 3 spelers per stuk, dus dan sluit ik dat ook maar weer af.
Het is allemaal nog wat karrig inderdaad. Maar ik zou toch nog even wachten op de update van deze/volgende week. Daar wordt veel nieuwe content in gestopt om weer te grinden en veel bug fixes. Ze zijn ook aan het kijken naar de capture points op daken. Nog even geduld.

Gezien de opmerking van @DoubleDutch ben ik bang dat je geen geld terug krijgt.

Ik kan mij herinneren dat warzone in het begin ook heel lang op nieuwe content liet wachten. Sure, die game was redelijk goed bij launch maar er waren ook veel zaken die mega laat pas werden gefixt. Zoals de diamatti's akimbo met snake shots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19
Regelmatig keer ik hier terug in de hoop positieve verhalen te lezen, maar tevergeefs. :(

Hier al wat ouder en een nieuwe Battlefield en GTA (en natuurlijk een aantal exclusives) waren de redenen om een Sony PlayStation 5 te kopen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 10:26

M0nkeymen

Monkeystyle!

DeWaanzin schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 10:46:
Anders plaats je bij Breakthrough even wat capture points op hoge punten die super easy te verdedigen zijn.
Tja... ik snap dat ook niet, Hourglas, Kaleidoscope, orbital. Allemaal zo'n punt ergens boven op een toren met 64 tegenstanders... Zodra een lift open gaat, heb je gelijk 3 raketten in je gezicht.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merino-peperino
Jumpman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:29:
Regelmatig keer ik hier terug in de hoop positieve verhalen te lezen, maar tevergeefs. :(

Hier al wat ouder en een nieuwe Battlefield en GTA (en natuurlijk een aantal exclusives) waren de redenen om een Sony PlayStation 5 te kopen.
Der zijn nog veel meer toffe titels voor de PS5. Returnal, Deathloop, Ratchet and Clank, Kena and many more.

Laten we het inderdaad positief houden! en afwachten wat er met update #3 gebeurt. Wellicht fixt dat een hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

M0nkeymen schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:29:
[...]

Tja... ik snap dat ook niet, Hourglas, Kaleidoscope, orbital. Allemaal zo'n punt ergens boven op een toren met 64 tegenstanders... Zodra een lift open gaat, heb je gelijk 3 raketten in je gezicht.
Gewoon je squadpunten opsparen en er een V1 op gooien en dan cappen. Oh wacht... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19
merino-peperino schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:33:
[...]

Der zijn nog veel meer toffe titels voor de PS5. Returnal, Deathloop, Ratchet and Clank, Kena and many more.

Laten we het inderdaad positief houden! en afwachten wat er met update #3 gebeurt. Wellicht fixt dat een hoop.
Ratchet & Clank Rift Apart en Kena Bridge Of Spirits heb ik inderdaad. De eerste kom ik met moeite doorheen, de tweede is een pareltje, maar ik ik wil een leuke Battlefield spelen. Ik zou al blij zijn als ze Battlefield Bad Company 2 of Battlefield 3 hadden geremastered zonder verder ook maar iets te veranderen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 01-07 15:18
BlaTieBla schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:34:
[...]

Gewoon je squadpunten opsparen en er een V1 op gooien en dan cappen. Oh wacht... :|
Dat zou zowaar echt nog een oplossing zijn geweest (maar dan in de nieuwerwetse vorm alla een JDAM). Blijf erbij dat ze veel beter gewoon "simpel" BFV hadden kunnen reskinnen met nieuwerwetse wapens.

En als ze dan "echt" nog zo nodig iets nieuws hadden willen toevoegen ze dit beter hadden kunnen doen in de vorm van verschillende weereffecten (<> tornado) en verschillende dag/nacht cycli op de maps. Zodat je iets hebt aan nightvision / infrared goggles / EMP gadgets.

Ik vraag met echt af wat DICE heeft zitten doen de afgelopen 3 jaar als je leest dat Ripple-effect het portal gedeelte het afgelopen jaar er (last minute) aan toegevoegd heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
merino-peperino schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 16:33:
[...]

Ben bang dat de updates die ze nu en in de toekomst uit gaan uitbrengen niet de core game elementen gaat veranderen die juist de vorige Battlefield games leuk en uitdagend maakte, ik heb nu het gevoel dat ik een COD game aan het spelen ben zonder enige vorm van team spel het is ieder voor zich.
Er zijn zoveel dingen die niet kloppen dat het gewoon niet leuk om te spelen is, ik had bij de oude BF games van af BF2.....tot.... . BF5 altijd weer tijd en zin om weer een potje te spelen bij thuiskomst of als ik tijd had, met BF2042 heb ik dit totaal niet, na en paar potjes gaat hier gewoon Netflix aan van verveling. 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:58
Ik denk voornamelijk meer dat het aan de map design ligt. Veel plekken voelen zo leeg aan, ze hadden bij Conquest dan ook meer capture points kunnen neerzetten. Zo immense is deze Battlefield niet echt vergeleken met BFV en BF1 wat deels ook komt doordat de maximum players ook verhoogd is en dus ook de mappen wat groter zijn gemaakt. Score streaks als squad leader mogen wat mij betreft ook terug komen en vele gebouwen die dan weer niet destructible zijn. Kom aan, als alle environment bij BF1 en BFV destructible zijn, waarom niet hier? Verder speelt het wel lekker, ondanks de kleine bugs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
gise schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:57:

het is inderdaad niet te doen, maar nog veel erger vind ik dat het mogelijk is om gewoon complete tanks te laten bezorgen op die daken, het slaat allemaal nergens op, die beslissingen, sowieso tanks op gebouwen laten bezorgen aan een parachute. Hoe lachwekkend wil je het hebben.

Dan moet je zo'n punt veroveren, en dan gaat de lift deur open, en boem, tanks die er op schieten, 20 man die direct granaten er in gooien, of er al C5 hadden ingegooid, 10 tallen mensen die liggen op hun buik voor de deur en die direct gaan schieten (dat snap ik nog wel) , van die kanonnen die mensen kunnen spawnen en die op de deur richten en ga zo maar door.

Ik heb echt nog geen potje online meegemaakt waarin in kaleidoscope en hourglass het daadwerkelijk gelukt is zo'n punt te veroveren.

Ik klink overigens wel negatief en dat ben ik over de balance ook wel, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen, maar ik vrees wel dat we dan minimaal een half jaar verder zijn voordat het echt kwa balans een beetje in orde is.

Nu is het een puinzooi met die max verstappen tanks, de 100-en helicopters die blijkbaar voorhanden zijn bij de tegenpartij (aangezien je er minimaal 3 hebt rond vliegen die nadat je stuk bent er binnen no time weer zijn), om nog maar te zwijgen van 5 tanks tegelijk op sommige mappen in breakthrough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Denk bij de launch van deze BF vaak aan de launch van Battlefront 2. Dat was ook een horror launch echter er was een groot en belangrijk verschil want daar was de basis (gameplay) op orde. Het waren daar vooral zaken als cosmetics die op een verkeerde manier werden geïntroduceerd.

Bij Battlefield 2042 is het echt de core gameplay zoals de guns en map indeling welke niet op orde zijn. Je hebt eigenlijk steeds het gevoel alsof je een beta versie speelt terwijl dit toch echt de volledige versie is. En dat is wel problematisch... Er moet nog veel gebeuren plus getweaked worden eens je een goed speelbare versie hebt. Dat gaat wat mij betreft niet met 1 of 2 updates. Het is jammer dat dit een trend aan het worden is met veel spellen...

Het is vervolgens aan ons de consument om hier op te reageren. Ik wacht in de toekomst wel met het kopen van een shooter of multiplayer spel tot na de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 18:04
Lashrom schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:06:
Ik denk voornamelijk meer dat het aan de map design ligt. Veel plekken voelen zo leeg aan, ze hadden bij Conquest dan ook meer capture points kunnen neerzetten. Zo immense is deze Battlefield niet echt vergeleken met BFV en BF1 wat deels ook komt doordat de maximum players ook verhoogd is en dus ook de mappen wat groter zijn gemaakt. Score streaks als squad leader mogen wat mij betreft ook terug komen en vele gebouwen die dan weer niet destructible zijn. Kom aan, als alle environment bij BF1 en BFV destructible zijn, waarom niet hier? Verder speelt het wel lekker, ondanks de kleine bugs.
Ik ben bang als ze dat hadden gedaan het spel helemaal onspeelbaar was geworden.
Wat een drama wat betreft performance, ik weet niet precies wat er mis is maar het voelt aan of er een soort van v sync aanstaat tijdens het aimen.
Reddit staat er bomvol mee.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

robinez schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 17:06:
[...]

het is inderdaad niet te doen, maar nog veel erger vind ik dat het mogelijk is om gewoon complete tanks te laten bezorgen op die daken, het slaat allemaal nergens op, die beslissingen, sowieso tanks op gebouwen laten bezorgen aan een parachute. Hoe lachwekkend wil je het hebben.
[...]
Tanks airdroppen zie je niet veel. De russen hebben er wel mee gespeeld IRL (staat wat materiaal op YT). Maar ze kunnen tegenwoordig praktisch alles aan parachutes op de plek krijgen, dus in als je het in een woestijn kan laten landen, waarom niet op een dak.
Het zou realistischer zijn als de cirkel waar die in moet komen te landen een stuk groter is, waardoor die dan dus ook naast een dak kan landen (randomizer als het ware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-06 18:25
Bij de start van een map is er imo te weinig vervoer. Het is vreemd dat je bij het spawnen niet als passagier kan plaats nemen in een voertuig.

Voor de capture points op de wolkenkrabbers zouden ze ons beter meer transport helicopters geven want het is toch zeer moeilijk om ergens plaats te nemen in een vliegtuig die er naartoe vliegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Habbekrats_NL
pina schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 22:08:
Bij de start van een map is er imo te weinig vervoer. Het is vreemd dat je bij het spawnen niet als passagier kan plaats nemen in een voertuig.

Voor de capture points op de wolkenkrabbers zouden ze ons beter meer transport helicopters geven want het is toch zeer moeilijk om ergens plaats te nemen in een vliegtuig die er naartoe vliegt...
Dat spawnen kan wel, maar nog niet op consoles. Nog een voordeel voor de pc spelers.

Ik heb besloten het spel niet meer aan te raken als ik geen vrienden heb die een Squad willen maken. Dat is het enige wat het nog redelijk leuk maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik speel op dit moment ook niet veel. En Grim Dawn komt er aan op de XBox en kan me daar ook mee vermaken. Probleem voor mij is dat ik alle maps ondertussen al 100x gezien heb, er zit te weinig variatie in. Ik speel soms drie keer achter elkaar dezelfde map en dan ook nog eens drie keer als aanvaller of verdediger.
Ik vind het jammer dat TDM in Portal weggestopt is en niet als volwaardig beschouwd wordt voor het levelen. Speelde in BF V heel veel TDM.
Ze hebben bij DICE een andere mindset nodig, eerst een game afmaken en dan pas uitbrengen. En niet elke keer precies andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-07 22:53
Denk je ff tijd te hebben om een paar potten te spelen na een dag zijn de servers weer down.
Wat een dramaspel begint dit te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Lekker Ventje schreef op woensdag 1 december 2021 @ 07:48:
Ik speel op dit moment ook niet veel. En Grim Dawn komt er aan op de XBox en kan me daar ook mee vermaken. Probleem voor mij is dat ik alle maps ondertussen al 100x gezien heb, er zit te weinig variatie in. Ik speel soms drie keer achter elkaar dezelfde map en dan ook nog eens drie keer als aanvaller of verdediger.
Ik vind het jammer dat TDM in Portal weggestopt is en niet als volwaardig beschouwd wordt voor het levelen. Speelde in BF V heel veel TDM.
Ze hebben bij DICE een andere mindset nodig, eerst een game afmaken en dan pas uitbrengen. En niet elke keer precies andersom.
De reden dat Portal zo weinig word gebruikt (waaronder ik) is omdat Dice het levellen uit heeft gezet, de potjes die ik speel zijn een stuk leuker dan de nieuwe 2042 maps maar aan het einde heb je er dus geen ene reet aan. Er is nu ook een officiële TDM BFBC2 VS BF3 die wat vaker vol zit.

Hier de reden waarom Dice het XP darmen heeft uitgezet.

[YouTube: This is Why EA turned off XP in portal]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DoubleDutch schreef op woensdag 1 december 2021 @ 08:52:
[...]

De reden dat Portal zo weinig word gebruikt (waaronder ik) is omdat Dice het levellen uit heeft gezet, de potjes die ik speel zijn een stuk leuker dan de nieuwe 2042 maps maar aan het einde heb je er dus geen ene reet aan. Er is nu ook een officiële TDM BFBC2 VS BF3 die wat vaker vol zit.

Hier de reden waarom Dice het XP darmen heeft uitgezet.

[YouTube: This is Why EA turned off XP in portal]
Waarom het wiel telkens opnieuw uitvinden als je weet dat het in BF V prima werkt met levelen?

Pagina: 1 ... 23 ... 29 Laatste

Let op:
Er is een apart topic voor de PC: [PC] Battlefield 2042