Heb jij enig idee waar je dan nog op kan stemmen? De partijen die erbij zijn gekomen (ja21, feestpartij (lol!), BBB, zijn allemaal misschien ergens in een bepaalde richting enigszins dezelfde kant op maar ik wilde op een centrumprogressieve partij stemmen met een serieus klimaatplan. Nou, Groenlinks is mij toch net ff te links en dan blijft er weinig meer over. Ik heb D66 gestemd, de toeslagenaffaire heb ik bij iedere partij even zwaar gewogen en dan is dit de enige optie als best of the worst. Hopen dat ze de onderste steen boven halen en dat nieuwe leiderschap na 4 jaar er eens een beetje in zit. Gelukkig hebben velen al uitgesproken een coalitie met Rutte niet te zien zitten, Kaag leek er ook wel een beetje klaar mee.D-e-n schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:39:
[...]
Ten eerste is niet iedereen "even schuldig". Ten tweede bestaat er ook niet zoiets als "schuld erkennen" en "verantwoordelijkheid nemen", iets wat de VVD in elk geval niet wenst te doen met het "alle ballen op Rutte".
Ten derde: er zijn ook nog andere democratische partijen volgens mij, en dan tel ik FvD/PVV dus niet mee.
Dus ja: je stem kan bijdragen aan verandering.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW