Nee, totaal niet. Ik zie echt wel wat er gebeurd is, maar ik stoor me er niet zo aan als sommige anderen hier.
Hij mag van mij dan ook verder, sterker ik vind eigenlijk dat we veel te lang bezig zijn met deze kwestie, het wordt eens tijd dat we weer prioriteit op andere belangrijke zaken gaan zetten.
Laat dat kabinet met VVD, D66 en CDA er maar snel komen en weer door...
Nogmaals, ik begrijp echt wel dat er voor de toekomst dingen moet gaan veranderen, maar dat kan prima met de huidige politieke leiders.
Het wordt allemaal veel te persoonlijk gemaakt, je bent voor hem of tegen hem, maar feit is dat hij er zit, hij een electorale achterban heeft en je dus met hem moet wheelen en dealen.
Dit zou precies het zelfde zijn als Wilders de verkiezingen zou hebben gewonnen met bijvoorbeeld een overduidelijke grote groep stemmers. Het betekend niet dat je daarmee je eigen ideeën of overtuigingen niet meer zou mogen hebben. Maar je zal het in dat geval met Wilders moeten doen.
Mijn vertrouwen in Rutte of de politiek is de afgelopen 5 maand niet veranderd, sterker ik voel me nog steeds thuis bij de partij waar ik me al jaren bij thuis voel. Ik zie bij deze partij de oplossingen voor de toekomst liggen daarnaast behartigen ze mijn persoonlijke belangen ook het meest.
Klaar, zo simpel is het. Ik begrijp echt wel dat anderen hier met hun gevoelens of overtuiging anders in staan, prima dat mag, totaal geen probleem mee, maar dat betekend niet dat ik mijn idee of gevoel daar op aan moet passen.
Terugkomende op Mark Rutte:
Hij zit er, hij heeft draagvlag in z'n eigen partij, dat is het enige wat er telt... Geen van de politieke leiders van welke partij dan ook heeft iets te zeggen over de het moeten opstappen van mensen bij andere partijen. Daar gaat men gewoon niet over.
[
Voor 7% gewijzigd door
Bullet NL op 22-04-2021 13:13
]