Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mooper
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 20:19
Ik zag dat Frank Energie voortaan 'slim verwarmen' aanbiedt voor warmtepompen. Hier ben ik dan ook wel benieuwd naar, maar ik zie verder erg veel negatieve reviews over Frank Energie. Waar ligt dat precies aan, als iemand de moeite wil nemen om het samen te vatten?

Ik zit nu bij Tibber, met een afname van zo'n 9500 kWh en teruglevering van 4000 kWh. Geen gas.

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 18:55
Even een rare zijsprong: houdt mn Mac me voor de gek of staat Tibber niet meer in het overzicht van dynamische contracten ACM monitor ? Ze stonden er toch wel in eerder ? ACM zegt toch overzicht te geven van alle dynamische contracten die per november er waren ?

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:07
Vdvmark schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:46:
Even een rare zijsprong: houdt mn Mac me voor de gek of staat Tibber niet meer in het overzicht van dynamische contracten ACM monitor ? Ze stonden er toch wel in eerder ? ACM zegt toch overzicht te geven van alle dynamische contracten die per november er waren ?
Tibber staat alleen bij elektriciteit in de lijst en als label bij Energyzero voor gas in 2e kolom

Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant

• Hencksch
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:25
Mooper schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:16:
Ik zag dat Frank Energie voortaan 'slim verwarmen' aanbiedt voor warmtepompen. Hier ben ik dan ook wel benieuwd naar, maar ik zie verder erg veel negatieve reviews over Frank Energie. Waar ligt dat precies aan, als iemand de moeite wil nemen om het samen te vatten?

Ik zit nu bij Tibber, met een afname van zo'n 9500 kWh en teruglevering van 4000 kWh. Geen gas.
#shelfware. Ofwel even lekker op de plank laten liggen en dan lezen wat de ervaringen van anderen zijn.

• Ersus
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online

Ersus

Zuid-Limburg

Absoluut, mocht ook wel weer eens voor de afwisseling. Ik vindt het nog steeds vervelend dat HW geen rekening houdt met de kwartierprijzen.

De berekende prijs wijkt daardoor af. Het tarief waarmee het uur start blijft het hele uur actief. De afwijking is het grootst als er meer spread is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQfuorBGe_dZBMF0YWOIq2T4Wcw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hhGNCEQwpqJwKGQM7ASmo8H1.png?f=fotoalbum_large

214kWh LFP | 48kVA Victron Multiplus | 24.3kWp O/W | SMA Tripower x 15 | SmartSolar 450/200 | Daikin Multi+ 5MXWM68A9 met 2x Perfera FTXM42A | Fujitsu Atlantic Calypso Split V3 200L | Gasloos | 500m2 bj 1900

• Devke
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Ersus schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 20:22:
[...]

Absoluut, mocht ook wel weer eens voor de afwisseling. Ik vindt het nog steeds vervelend dat HW geen rekening houdt met de kwartierprijzen.

De berekende prijs wijkt daardoor af. Het tarief waarmee het uur start blijft het hele uur actief. De afwijking is het grootst als er meer spread is.

[Afbeelding]
Goed punt. Wellicht kun je ze eens mailen? Heb hier zelf ZP. Gaat per uur.

Denk in kansen, niet in problemen. Homewizard Plug-In Battery 5.4 kWh. Zendure 2400 AC 17.2 kWh. 3330 Wp zonnepanelen. EV 77 kWh. Peblar Business Laadpaal.

Pagina: 1 ... 308 309 Laatste

Let op:
Lees aub eerst de Topic Start voor je een vraag stelt. Onder Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. staat een rekentool. Kom je er dan niet uit? Stel je vraag!

De energiemarkt is nu turbulent, dit topic is geen generieke chat hierover. Dit topic is strikt voor Day Ahead prijzen, aanbieders en ervaringen. Niet hoe je je P1-poort koppelt aan je domotica zodat je thuisaccu optimaal presteert.

Kijk bij uurprijzen goed of ze wel inclusief alle belastingen zijn, dat voorkomt teleurstellingen.
Zie ook de topic FAQ voor meer daarover en andere valkuilen.

Het vragen naar en aanbieden van referral codes is niet toegestaan. Zie ook de huisregels