Nee hoor, ik heb ook last van en klantenservice van ANWB kent maar 1 melodie, heb geduld kan wel 1-2 dagen duren.Henkie-Jan schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 18:02:
ANWB lijkt wederom voor de zoveelste keer vertraging te hebben? Kan verbruik tot 22 juni zien en daarna niet meer... Ben ik de enige of hebben ze de boel weer op de hobbel?
Ik heb bij netwerkbeheerder de gegevens ogevraagd, er was 23 juni een hick up volgens Enexis
(ik heb niet door gevraagd waar ergens of welke storingscode, ik zelf heb in monitoring een code 5 voor de slimme meter), als ANWB de kwartierdata voor 23 juni gewoon opnieuw moet opvragen.
Ze hebben wel later wat opgehaald, maar dat zijn voornamelijk gegevens om voor 22 juni compleet te maken
Ik heb ook geen gegevens voor 24 juni en die zouden wel met succes opgehaald zijn, volgens Enexis.
Ik heb het via Whatsapp doorgegeven, ik had eerst om een reset gevraag en dat is netjes beantwoordt en als gewoonlijk komt daarna geen reactie meer en zwijgt de klantenservice. morgen zal de whatsapp chat wel weer afgebroken worden, ipv een afsluitende reactie.
Alles gaat traag bij ANWB, ik wacht ook nog steeds op correctie voor Maart waar ze ineens 360+kWh voor de energiekosten tab kwijt zijn (ze hebben alle kwartierdata compleet dat wel), ze zouden me terugbellen, als konden aangeven dat het opgelost of definitief toezeggen wanneer ze het oppakken , het zit in de software die de kosten van totale energierekening doet.
Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant