Mel33 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:30:
Ik zit er toch mee dat we HO RE CA aan het redden zijn. Dus de feestjes en plezier dingen.
We weten nog helemaal niks en het muteert maar door. En hebben het maar over allerlei groepen die we moeten vrijlaten meer te doen enz enz.
Niemand lijkt te beseffen dat we alles al opmaken voor dat de echte ellende komt.
Denken we echt dat we er vanaf zijn met vaccins?
Of hoe en wie zegt dat zo zeker dan?
Hoop?
Ik weet echt maar een goeie en dat is sluiten en niemand meer binnen voor de 2 week om zijn.
Dan hadden we kunnen doen wat we nu doen allemaal
Dit wat we nu doen is echt alleen maar meewaaien met de wind die er waait.
Ik hoop echt dat ik ongelijk heb
Maar wat een gehouwehoer over de horeca enz
Mensen stappen gewoon bij elkaar met 5 in de auto en gaan gebukt naar huis zodat de politie ze niet ziet.
Hoe kan dit nou het beeld en de actie zijn wat de mensen doen en er van hebben, ipv dat je snapt dat je juist niet in die auto moet gaan met 5 mensen.
Of laat de boel gewoon doorleven en maar zien, of doe het nou toch eens goed.
Nu ook weer, allemaal met de snottebel op het ijs en water, en flets weer een stuk snot van een ander in je mond met misschien wel corona.
Ik weet het ook niet meer hoor. Maar zijn we niet iets aan het redden wat niet meer kan gewoon straks, als dit de 4de virus al is die het leven in de wereld zo ingrijpen doet.
Kunnen we straks nog wel sociallizen enz
Willen we dat nog wel dan?
Of moeten we het nu juist wel allemaal weer los doen en het maar laten gebeuren.
Iig we gaan nog een jaar of 2 door op deze manier met weer nieuwe varianten.
En missc wel voor altijd.
En wat doen wij? We kiezen poppetjes die doen wat wij willen in deze crisis.
Wat willen wij nu dan
Het gaat om dat verrekte virus en laten we nu eens samenwerken daar ipv nu alles opmaken en na ons de zonvloed
Want dat is wat ik er inzie.