Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.898 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:21

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Reddit wordt al genoemd op NOS in relatie tot Gamestop.

Misschien dat redacties zich wat meer gaan verdiepen in tHe iNtErNeT. 't is ook niet alsof de dynamiek van internet uitmaakt voor verkiezingen ofzo, of rellen. Of crypto...

spoiler:
Nah, zal wel niet

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
djatwork007 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:37:
[...]

Van 7 eur naar 8.7 eur in nog geen 5 min, ok dan.
Dat is een stijging van 25%, niet 2500%. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:09:
Op 10,5 half maandsalaris in UNI gestopt.

Ringelingeling
Ik zal maar niet zeggen wie hier z'n volledige airdrop de deur uit heeft gedaan rond $ 3.

It wasnt me :D

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:25
djatwork007 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:37:
[...]

Van 7 eur naar 8.7 eur in nog geen 5 min, ok dan.
voor de grap 100 euro ingestopt. Gokje wagen :Y

Benieuwd of hij ook op andere plaatsen te verhandelen is, dan zal hij vast nog wel wat klimmen. En anders ben ik ook bagholder :+

[ Voor 22% gewijzigd door ybos op 27-01-2021 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:38:
oke tijd om weer naar beneden te gaan. Net die support van rond de 30.8 gecheckt als resistance :P
Hoeft niet hoor. $31K zal nu flinke weerstand zijn, maar we hebben een HIGHER LOW gezet als ik ff de chart bekijk.

Ben vrij neutraal gestemd momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:40:
[...]

Hoeft niet hoor. $31K zal nu flinke weerstand zijn, maar we hebben een HIGHER LOW gezet als ik ff de chart bekijk.

Jij zit goed in je vel.

Ik ben in alle staten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:30
[...]

Als jij neutraal bent en niet uberbullish zoals normaal word het knap link. Ik gooi direct alles in de verkoop

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
[...]

Same here, we zijn nog lang niet uit de lower tops run. Pas als die doorbroken wordt, verwacht ik een lijn omlaag.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral Bullish.

Permabull. Hodler. Moonboy. Retard. X100 autist.

Short posities zet ik alleen op posities waarvan ik weet dat ze geliquideerd gaan worden.

To the moon, gentlemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:43:
[...]

Als jij neutraal bent en niet uberbullish zoals normaal word het knap link. Ik gooi direct alles in de verkoop
Pikkenbaas. Ik ben de laatste dagen eigenlijk constant bearish geweest, het hele topic irriteerde zich eraan.

Nu is die daling vandaag geweest. Op dit moment zie ik niet heel veel signalen dat het straks weer verder gaat. Pas als Bitcoin onder de 24h low van vandaag komt durf ik te stellen dat we nog wel een stuk harder gaan corrigeren.

Tot die tijd gewoon kijken wat het wordt en misschien breekt hij wel de $31K. :)

Moon,lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:45:
[...]

Pikkenbaas. Ik ben de laatste dagen eigenlijk constant bearish geweest, het hele topic irriteerde zich eraan.

Nu is die daling vandaag geweest. Op dit moment zie ik niet heel veel signalen dat het straks weer verder gaat. Pas als Bitcoin onder de 24h low van vandaag komt durf ik te stellen dat we nog wel een stuk harder gaan corrigeren.

Tot die tijd gewoon kijken wat het wordt en misschien breekt hij wel de $31K. :)

Moon,lambo.
was ook niet heel serieus. ik weet het nog niet of dit het was. Ik twijfel nog wat. Ik trade dus ff niet. HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:48:
[...]

was ook niet heel serieus. ik weet het nog niet of dit het was. Ik twijfel nog wat. Ik trade dus ff niet. HODL
Haha lekker bezig

Gewoon tijd voor de HODL en dan straks de boot pakken richting Rekitstan. Daar is het alsnog beter vertoeven dan in Pakistan tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:50:
[...]

Haha lekker bezig

Gewoon tijd voor de HODL en dan straks de boot pakken richting Rekitstan. Daar is het alsnog beter vertoeven dan in Pakistan tho.
Hoezo? Pakistan is toch gewoon een prachtige stad?

Ben er nog nooit geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
niets

[ Voor 126% gewijzigd door Thommie.nl op 27-01-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:54:
[...]

Hoezo? Pakistan is toch gewoon een prachtige stad?

Ben er nog nooit geweest.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Zag vroeger weleens op het journaal dat ze daar nog niet echt deden aan vrouwenrechten.

Ik weet niet of je als blanke kerel bij aankomst gelijk wordt onthoofd? Heeft Erica Terpstra niet toevallig een docu over Pakistan gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De DXY is ook vandaag weer stijgende. Eigenlijk sinds begin dit jaar al.
Een sterker wordende dollar kan dus ook betekenen dat hedges wat Bitcoin, goud etc in principe zijn daardoor dalen.

Maar misschien wat vergezocht. Bitcoin is een speculatieve asset al zien we het graag als digitaal goud enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Is het al tijd om SXP van de hand te doen of gaan we door naar de 1,60? Iemand een glazenbol??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jvp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:05:
Is het al tijd om SXP van de hand te doen of gaan we door naar de 1,60? Iemand een glazenbol??
Héy, blijf 'm gewoon lekker met mij bagholden?
Shitcoins gooi je er pas uit bij een minimale +200%. Gewoon hodl en zero fucks geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:06:
[...]

Shitcoins gooi je er pas uit bij een minimale +200%. Gewoon hodl en zero fucks geven.
200%? Hanteer je dat serieus?

Ik ben moe en m'n sarcasmemeter zou kapot kunnen zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sOid schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Nee is geen sarcasme. Ik hanteer dat echt.

Ik koop dan een funbag en wacht tot ultra gains of 0. Deed ik met Nano en Sushi en die hebben deze gains al weerlegd. Heb nu alleen nog Swipe die een +200% moet gaan doen vanaf m’n inkoop op $1.70.

Hopelijk gaat ie naar $10 binnen nu en 2 maanden. Zou mooi zijn😄

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het wordt steeds gezeliger op Tweakers: :D

Linkje naar beleggingstopic

Modbreak:
Het was leuk zolang het duurde, maar de GME/meme-stocks slowchat hoort hier niet thuis. Die ellende laten we graag bij onze cryptocurrency collega's.

Er kan normaal over het fenomeen gediscussieerd worden, maar opgefokte slowchat, dagkoersen, trades, winst/verlies is hier offtopic.

Dus? Oh grote mod goden, waar moeten we nu naar toe? Het mag niet hier en het mag niet daar, doe eens even praten met elkaar ofzo? :P :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15

Copycat

Stamgast @ HGGCT

sOid schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Is niet zo gek in deze markt hoor!

ALPHA vrijdag gekocht op €0.80 en meteen een sellorder gezet op €1,97 voor een deel.
Heb hem gisteren maar verwijdert omdat het veel te hard gaat :9~

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Crypts schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:20:

Modbreak:
Het was leuk zolang het duurde, maar de GME/meme-stocks slowchat hoort hier niet thuis. Die ellende laten we graag bij onze cryptocurrency collega's.

Er kan normaal over het fenomeen gediscussieerd worden, maar opgefokte slowchat, dagkoersen, trades, winst/verlies is hier offtopic.

Dus? Oh grote mod goden, waar moeten we nu naar toe? Het mag niet hier en het mag niet daar, doe eens even praten met elkaar ofzo? :P :+
Een eigen Gme topic maken

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58

Modbreak:

Hahaha. Dat zijn de échte boomers!!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024

Modbreak:

normaal he je kom daar als Henkie wat nonsens/FOMO verspreiden over GME daar is enkel toegankelijk voor intelligente/elite/dikke nek beurs experts :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Als je toch wil praten oven WSB en daytrading, is er een apart topic gemaakt: Daytrade beursplein

[ Voor 18% gewijzigd door Kyumia op 27-01-2021 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
Ik zoek nog een munt waar echt goede technologie achter zit. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Is je take profit niet geraakt dan? (Doe volgende keer een stop-löss) scheelt een paar euro’s

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:36:
Ik zoek nog een munt waar echt goede technologie achter zit. Iemand tips?
Bitcoin

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:06:
[...]

Ik ben een volgzaam figuur. Ik blijf erbij en zal ze nog niet verkopen. Zodra die op 1,60 staat gaan we het er weer over hebben, oké?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
jvp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:41:
[...]

Ik ben een volgzaam figuur. Ik blijf erbij en zal ze nog niet verkopen. Zodra die op 1,60 staat gaan we het er weer over hebben, oké?
Deal!

Mocht SXP nou toch onverhoopt naar $0 gaan kunnen we tenminste samen huilen. Samen in de ellende is toch altijd beter dan alleen.

Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spookie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:36:
[...]

Is je take profit niet geraakt dan? (Doe volgende keer een stop-löss) scheelt een paar euro’s
Nee. En nee.

Rekt of moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Maar wel even wachten op de dip met instappen :+

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:45:
Ik ben vooral Bullish.

Permabull. Hodler. Moonboy. Retard. X100 autist.

Short posities zet ik alleen op posities waarvan ik weet dat ze geliquideerd gaan worden.

To the moon, gentlemen.
Ik word steeds nieuwsgieriger welke kop er achter jouw monitor zit _o-

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Dat vraag ik mij nou altijd af bij A87

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik doe alles via de mobiel, ben nog maar 2 keer op tweakers geweest via de laptop ofzo. Ben een echte 2017 Henk, tokkie pur sang. Tegen de 40, altijd petje of muts op. Uitschot.

Blijven hangen in de hopium.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:36
[...]

Hehe ik denk me deze groep wel eens in bij elkaar op een terras in de zon en met zo'n eigen tapkraan op tafel. Volgens mij heb ik de hele dag de tranen in mijn ogen van het lachen én kotst alles en iedereen om ons heen ons uit ivm de overlast :D >:)

EDIT: https://www.buenavidasupe...borghini-aventador-huren/ ook maar vast opgezocht hoe ik daar eventueel naar toe zou moeten gaan rijden :+

[ Voor 15% gewijzigd door twit op 27-01-2021 18:57 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:54:
[...]

Hehe ik denk me deze groep wel eens in bij elkaar op een terras in de zon en met zo'n eigen tapkraan op tafel. Volgens mij heb ik de hele dag de tranen in mijn ogen van het lachen én kotst alles en iedereen om ons heen ons uit ivm de overlast :D >:)
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Dat je dan nog een beetje schaamte voelt tussen het keiharde meeschateren door :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

In de berenmarkt hadden we 't weleens over een BBQ in de tuin van Taro. Nu is dat er nooit van gekomen, maar met de huidige koersen kunnen we na de corona-maatregelen met z'n alle champagne poppen op een groot jacht van ome Raptor. Betalen wij een beetje mee. Da's wel lachen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

Onthoud dat we wel tweakers zijn he, de meeste zijn vrij introvert. Zeker wanneer we een stap buiten de deur zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/u1ekfNr6nUsus/source.gif
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/wWqEtUmXr0m3u/source.gif

[ Voor 33% gewijzigd door Martine op 27-01-2021 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Onthoud dat we wel tweakers zijn he, de meeste zijn vrij introvert. Zeker wanneer we een stap buiten de deur zetten.
Introvert en met een lambo de straat op gaat niet zo goed samen. We zullen daar toch toch wat persoonlijke ontwikkeling moeten doormaken ;)

Voordat Taro boos wordt: we zijn een beetje in 30.5 niemandsland beland. Kan éen van onze TA vriendjes er eens een gedachte op los laten. Zitten we in een bepaalde driehoek/patroon waar "binnenkort" een move up/down te verwachten is of wat zeggen de sterren ? :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Dat is zeker waar. Ik heb ook zo'n heel hoog piepstemmetje en een bril met pleister voor m'n luie oog. En maar 1 ingedaalde bal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiNY_fyuG0cZEEeb9Q4KzqeT7eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9wMYezY6RGFwIECiwBnNXnFj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10

Liberteh

All your base belong to me

twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:59:
[...]

Introvert en met een lambo de straat op gaat niet zo goed samen. We zullen daar toch toch wat persoonlijke ontwikkeling moeten doormaken ;)

Voordat Taro boos wordt: we zijn een beetje in 30.5 niemandsland beland. Kan éen van onze TA vriendjes er eens een gedachte op los laten. Zitten we in een bepaalde driehoek/patroon waar "binnenkort" een move up/down te verwachten is of wat zeggen de sterren ? :)
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/KZmTY82E

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Thanks! Kortom, dit kan nog wel een tijdje naar rechts in dit patroon blijven bewegen voordat je over een echte uitbraak kunt spreken. We zitten in ieder geval weer terug tussen die lijntjes. Right? Nog meer uit op te maken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
@Tominatie Bitches, hoe's, Cristal, Henney, beamer met live koers en Lil Bubble als special guest!

Ps. M'n vader doet cateringen en heeft toch niets te doen momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:01:
[...]

Thanks! Kortom, dit kan nog wel een tijdje naar rechts in dit patroon blijven bewegen voordat je over een echte uitbraak kunt spreken. We zitten in ieder geval weer terug tussen die lijntjes. Right? Nog meer uit op te maken?
De supportlijn kan ook (al eerder) breken en dan gaan we verder omlaag. Net als dat we er in een dag uit kunnen moonen. Voor nu zitten we op support.

Indien meer sideways krijgen alts de ruimte en is het een volwaardige altseason.
Wen eth 2800?

[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 27-01-2021 19:03 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Leg de koers van de Dow Jones vandaag er even naast, dieptepunt daar correspondeert perfect met de dip

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Tominatie Dat aanbod voor een BBQ in mijn achtertuin staat nog steeds, maar ik vermoed dat het huidige aantal bezoekers hier niet meer in mijn tuin past. Een andere locatie is dus idd wel fijn.

Dat zijn ook overigens van die dingen die vooraf leuk lijken, maar in de praktijk toch altijd wat anders uitpakken zoals @Verwijderd ook al schetst ;)

@twit Is volgens mij prima ontopic, het gaat immers om een crypto party!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:04:
Leg de koers van de Dow Jones vandaag er even naast, dieptepunt daar correspondeert perfect met de dip
Zonder daadwerkelijk te kijken zou ik dan zeggen: leg de DXY eens tegen beide en je zal schrikken van de omgekeerde correlatie. Staar je er niet blind op. In 2017 is DXY samen met BTC gaan moonen dus het zal een keer afgelopen zijn. DXY bloed toch dood.

[ Voor 16% gewijzigd door Liberteh op 27-01-2021 19:09 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:59:
[...]

Dat is zeker waar. Ik heb ook zo'n heel hoog piepstemmetje en een bril met pleister voor m'n luie oog. En maar 1 ingedaalde bal.

[Afbeelding]
Zo zie ik de gemiddelde tweaker wel voor me ja. In dit topic zitten de "normale" mensen.
Elke keer als ik buiten dit topic treed is het echt een al ellende.

Ik loop 1 keer in het beleggingstopic te schreeuwen $GME hodl $1000 soon en gelijk 40 boze boomers met daarna een modbreak dat we weer op kunnen donderen naar de cryptocurrency bende met onze GME moontalk. Die mods zijn sowieso salty omdat ze het bootje hebben gemist en niet retarded genoeg waren om in te stappen op €40.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:10:
[...]

Zo zie ik de gemiddelde tweaker wel voor me ja. In dit topic zitten de "normale" mensen.

Ik loop 1 keer in het beleggingstopic te schreeuwen $GME hodl $1000 soon en gelijk 40 boze boomers met daarna een modbreak dat we weer op kunnen donderen naar de cryptocurrency bende met onze GME moontalk. Die mods zijn sowieso salty omdat ze het bootje hebben gemist en niet retarded genoeg waren om in te stappen op €40.
Ja daar moet je tegen kunnen toch. Wij kunnen ook wel iedere dag boos gaan worden dat Taro weer een geniaal uitstap moment heeft enw ij niet, en precies weer instapt waar wij nog op onze fiat zaten etc. That's life , deal with it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:56
Taro schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:07:
@Tominatie Dat aanbod voor een BBQ in mijn achtertuin staat nog steeds, maar ik vermoed dat het huidige aantal bezoekers hier niet meer in mijn tuin past. Een andere locatie is dus idd wel fijn.

Dat zijn ook overigens van die dingen die vooraf leuk lijken, maar in de praktijk toch altijd wat anders uitpakken zoals @Verwijderd ook al schetst ;)

@twit Is volgens mij prima ontopic, het gaat immers om een crypto party!
Kunnen we niet een potje sneeuwballen gooien maar dan met stenen ergens in een centrum?

Ik was laatst in Eindhoven, beetje veel politie maar wel prachtig station waar veel aan kapot kan. Je moet alleen echt uitkijken voor dat waterkanon van de ME.

(voordat de politie meeleest en ook nog eens achter m'n vrijheid aangaat, naast m'n bitcoins; dit is sarcastisch natuurlijk en ik sta geenszins achter de gebeurtenissen van afgelopen dagen)

[ Voor 11% gewijzigd door Victor Belli op 27-01-2021 19:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin is alweer mooi onderweg naar de 30k, ik ga nu die buy order van 29.250 niet opnieuw instellen maar onder de onderste buy order erbij plaatsen. Grote kans dat de koers de eerstvolgende keer nog een stuk(je) lager gaat.

@Tominatie Hopelijk zorgt dat dan weer voor wat extra waardering van dit topic :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Kleine BTC update van m'n kant: Ik probeer het positief in te zien maar het eerste sein dat we weleens lager kunnen gaan springt nu in mijn oog. De bounce blijft tot nu toe kortstondig en je ziet ook dat de weerstand van $31K heel veel sellpressure heeft gegeven. De huidige 4h candle is nu een wick omhoog geworden en begint een rood randje te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CNS3R3g.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Remind me, als je wil, @Taro . Was jouw gemiddelde uitstap voor een groot deel van de fiat waar je nu deze buy orders mee plaatst die 36.X die je een week ofzo terug noemde? Groot deel van die euries zijn niet meer terug in BTC gekomen? Of zit je wel degelijk ook met een deel aangekochte BTC 'in je maag' die boven de 30.3 waar we nu op zweven zijn toegevoegd?

Ik vraag het niet omdat ik nu zo'n studie maak van jouw persoonlijke P&L maar omdat ik me besef dat ik wel mooie lage buy orders extra zou willen plaatsen maar de fiat 'op' is. Dwz alweer een tijdje in BTC zit op levels boven het huidige niveau en vroeg me af waar jij dan die andere keuzes maakt dat het jou wel lukt. Een stuk minder snel weer instappen of juist recent weer een keer volledig uitgestapt zodat je nu weer nagenoeg volledig fiat beschikbaar hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door twit op 27-01-2021 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Heeeheee eindelijk gelukt om m'n twt weer naar binance te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:16
[...]

Is dat niet inherent aan hetgeen waar zij in beleggen. Crypto doe je omdat je accepteert dat je rekt kan gaan maar ook snel binnen kan zijn. Zij investeren in zaken waar ze content zijn met andere percentages. Die GME is veels te spannend voor ze denk ik. Dat is overigens geen waarde oordeel hoor, niks mis met minder risico nemen.

Ik vind het overigens wel raar dat we het hier mogen bespreken. Dacht juist dat crypto ook mee vrijbuiterij was omdat de crypto wereld ook niet conservatief is. Ik ben oprecht verbaasd hierover :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

We mogen hier inderdaad echt in onze handen wrijven met de mods. Ik heb ook wel eens uitstapjes gemaakt naar andere topics, dat resulteerde toch vaak direct in een ban.

Ik blijf veilig rondhangen in dit topic. Daar hebben de anderen geen last van mij en ik niet van de anderen.

Als een soort misvormd mythisch wezen die zijn grot wel uit kan, maar daar geen reden voor ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:54
[...]

Mijn aandelen PF staat ook diep rood vandaag. Wellicht schuurt dat nog een beetje haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ik zou nog graag 1x zo'n shitcoin ultrapump willen meepakken.. gewoon zo'n vage coin waarvan je weet dat het eigenlijk gewoon pure lucht is en die dan een x2000 doet of zo..

Tot op heden is me dat nog nooit gelukt. Ik heb nog 1 kans met een zak cypherium.. als ze hem ooit gaan listen. Heb er zelf weinig vertrouwen in, maar de "community" des te meer.. ach wie weet.. heeft me een hele tijd geleden een halve eth gekost geloof ik dus mijn bag mag eerst proberen om de waarde van die halve eth te halen. Na een listing.. dat is vooralsnog het grootste probleem..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:35
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
Ik zou nog graag 1x zo'n shitcoin ultrapump willen meepakken.. gewoon zo'n vage coin waarvan je weet dat het eigenlijk gewoon pure lucht is en die dan een x2000 doet of zo..

Tot op heden is me dat nog nooit gelukt. Ik heb nog 1 kans met een zak cypherium.. als ze hem ooit gaan listen. Heb er zelf weinig vertrouwen in, maar de "community" des te meer.. ach wie weet.. heeft me een hele tijd geleden een halve eth gekost geloof ik dus mijn bag mag eerst proberen om de waarde van die halve eth te halen. Na een listing.. dat is vooralsnog het grootste probleem..
GLD is wel een mooie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurnerT
@Pelox Zo heb ik nog 11.000 ETN (Electroneum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
BurnerT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
Die zijn tenminste gelist.. heb ze ook nog gemined met mijn telefoon d:)b

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:57
Voor ik rekt ben ga ik even sushi bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
@Pelox Helaas kon je in een jaarof 2 max 1000 ETN op je mobieltje minen. Nou das dus niet eens mogelijk om dat in euro's om te zetten zulke mini bedragen. En op hun fiver achtige platform kan je er ook niets voor kopen.

Wellicht wat belminuten in afrika. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Ladonna schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:33:
Heeeheee eindelijk gelukt om m'n twt weer naar binance te sturen.
Hoe heb je dat gedaan? Bij mij blijft die maar zeuren over een swap terwijl ik niet kan swappen... verkopen voor BNB lukt ook niet via de wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik vrees echt het ergste. De Aziaten moeten hun nachtelijke dump nog doen ook. Drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMDWnJur3wSjaznqejN-y3OU1bs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uOz9PCxPyfTMNgjiYHh2TK8a.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

BurnerT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
Hahah, wie heeft die niet gehad?! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Je moet bnb chain sturen naar die wallet. Ik heb 8 bnb gestuurd.
Daarna kan je je twt sturen naar je binance
Ik heb niets geswapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
In je binance heb je ook een twt wallet. Naar dat adres kan je het sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:38:
oke tijd om weer naar beneden te gaan. Net die support van rond de 30.8 gecheckt als resistance :P
toch dit dus

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Mijn God zeg... Dat daytrade beursplein topic is ook alweer op slot. Ik snap werkelijk waar niet wat er nou zo verkeerd is aan dat soort slowchat, je kan niet altijd maar met een bloedserieuze bakkus en instelling door het leven toch? Of maken die boomers op kantoor bij de koffiemachine nooit een grapje? :?
Je zou Godbetert bijna naar Fok! verhuizen. :+
Dat is natuurlijk een grapje. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Áls de 30,5k wordt geraakt wanneer ik ongeveer naar bed ga dan stap ik denk ik weer uit. Dit ziet er niet goed uit.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Ladonna schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:47:
Je moet bnb chain sturen naar die wallet. Ik heb 8 bnb gestuurd.
Daarna kan je je twt sturen naar je binance
Ik heb niets geswapt
8 BNB? Is dat niet wat veel? Ik te gezien te hebben dat er mat 0.003 nodig is voor het handelen. Of lees ik gewoon heel slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Zo dit gaat hard, wordt een lower low, weet je nu al. 27k here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:

Dat doet mij denken dat ik ooit nog html had of zelf heb? Wat een ellende was dat met die gast die aan het roer stond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@twit Tussen de 36.x en 30.6 heb ik weer regelmatig all-in gezeten. De laatste uitstap was op 30.6 en de instap op 29.250 was voor +-20% van de pf. Ik zit dus niet met hoog ingekochte BTC in de maag, gebeurt mij ook eigenlijk nooit, omdat ik al erg snel besluit mijn verlies te nemen. Ook regelmatig té snel, waardoor ik daarna een stijging mis :)

De "gratis" instap van +-1 week geleden op 30.x staat nog wel op de Ledger te rijpen, samen met wat andere soortgelijke stortingen en een stapeltje AAVE. Daarnaast is er wat DPI aan het verdampen in MetaMask.

Ik ben trouwens niet gemaakt voor sideways markten, ik presteer het beste in een dalende markt (los van holden tijdens een bullrun uiteraard ;)). Voor een sideways markt ben ik te bearish ingesteld, dat zie ik dus ook terug in de resultaten van de afgelopen 7 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:53:
Zo dit gaat hard, wordt een lower low, weet je nu al. 27k here we come.
Ja, ik zat nog te twijfelen om eruit te gaan rond 30,5k. Ik had er de ballen niet voor na mijn fail van vandaag.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Nou, uitgespeeld in de beleggingstopics, nu maar weer hierheen.

Goed nieuws, heb mijn eerste ETH koop order gehit in tijden op €1015.

Volgende buy order zet ik flink lager in. Als we inzakken, gaan we diep, dus die staat op €870.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
0.08 bnb bedoel ik.
En wat er over was heb ik terug gestuurd naar binance.
Et lukte eerste niet omdat ik te weinig bnb erop had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
Kan Reddit niet even BTC pumpen als ultiem statement tegen het financiële bolwerk Wallstreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Gaat de goeie kant op.
Mijn orders worden nu steeds meer gehit.
Echter weet ik niet of ik moet blij zijn met een stijging of daling.

Mijn inziens zijn beide richtingen wel acceptabel.
Ok, liever zie ik een snelle dip zodat ik alles kan kopen wat ik wil.
Of we gaan meteen door naar de 100k.
Na alle stress zou dat ook gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Ik heb trouwens nog een vraag mbt binance, is die iDeal limiet van 5k ook meteen limiet wat je aan fiat er op mag hebben totdat je adres gevalideerd is? Of puur dag limiet wat je mag overmaken? Mijn verificatie van mijn adres kan tien dag duren en ik heb zo’n gevoel dat er deze week wel wat leuke schommelingen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:53:
[...]

Dat doet mij denken dat ik ooit nog html had of zelf heb? Wat een ellende was dat met die gast die aan het roer stond.
Hier hetzelfde verhaal.. maar zijn fans, verschrikkelijk. Zien hem als een of andere god. En blijven de praatjes maar geloven.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ray_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:10:
Net een popupje gehad op Kraken dat FLOW kan worden getrade. Zo te zien zijn ze ook net gestart. Weet verder niks van het muntje maar omdat EUR-pairs ook worden ondersteund wou ik er een paar hebben zodat ik FLOWEUR in beeld kon hebben, dan kan ik nog ergens vrolijk van worden vandaag.
Alleen al die marketcap 8)7
Zit op dit moment op $8,6. Volgens de whitepaper zijn er bij de release 1,25 miljard tokens (en counting) uitgegeven. Zou op CMC hiermee op $10milj zitten er gelijk op #5 binnenkomen, lijkt mij wat onrealistisch of ik moet iets over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:58:
[...]

Hier hetzelfde verhaal.. maar zijn fans, verschrikkelijk. Zien hem als een of andere god. En blijven de praatjes maar geloven.
Lol bestaat het nog steeds?. Ben te lui om zijn naam te googelen maar die gast zat echt in een spectrum, was af en toe tergend om te lezen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:58:
Ik heb trouwens nog een vraag mbt binance, is die iDeal limiet van 5k ook meteen limiet wat je aan fiat er op mag hebben totdat je adres gevalideerd is? Of puur dag limiet wat je mag overmaken? Mijn verificatie van mijn adres kan tien dag duren en ik heb zo’n gevoel dat er deze week wel wat leuke schommelingen zullen zijn.
Adresverificaties zijn er doorgaans wel redelijk snel doorheen (<1 uur), duurt dat echt zo lang op het moment? Ik vermoed dat je er wel meer fiat op mag hebben staan als je niet geverifieerd bent, maar dan dus niet alles kunt withdrawen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Als ik een gokje mag wagen hé, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht. Nu kun je daar alvast preventieve maatregelen op nemen:
- Smeer de anus alvast in met vaselinecrème, dan doet de rode dildo minder pijn.
- Zet 113 als sneltoets op je telefoon, want mocht je er ff doorheen zitten kun je altijd terecht bij super empathische medemensen die jou wel door de rektheid willen sleuren. Ze zullen je misschien oppeppen met "ETH soon weer op ATH, komt goed!"
- Koop morgen $GME via DeGiro of een andere broker, om daarna het bootje van -80% te pakken. Hierdoor doen de crypto-verliezen minder pijn want die zijn dan een stuk minder groot.

Ik geef nu mijn mede-cryptonaat @Verwijderd het woord. Hij gaat jullie voorlichten over de gevolgen van een BTC-crash op de altcoin hold bags. Hij heeft zelf al veel ervaring opgedaan in 2017.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Groene kaar ETH, gaan we weer naar 1080 euro regionen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
BTC ook, +2% 5m kaars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
ybos schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:02:
Groene kaar ETH, gaan we weer naar 1080 euro regionen :?
Perfecte dag voor swing traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hey, ik zie ook weer een higher low op de Bitcoin chart nu.
Is this it? MOON SOON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:01:
Als ik een gokje mag wagen hé, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht. Nu kun je daar alvast preventieve maatregelen op nemen:
- Smeer de anus alvast in met vaselinecrème, dan doet de rode dildo minder pijn.
- Zet 113 als sneltoets op je telefoon, want mocht je er ff doorheen zitten kun je altijd terecht bij super empathische medemensen die jou wel door de rektheid willen sleuren. Ze zullen je misschien oppeppen met "ETH soon weer op ATH, komt goed!"
- Koop morgen $GME via DeGiro of een andere broker, om daarna het bootje van -80% te pakken. Hierdoor doen de crypto-verliezen minder pijn want die zijn dan een stuk minder groot.

Ik geef nu mijn mede-cryptonaat @Verwijderd het woord. Hij gaat jullie voorlichten over de gevolgen van een BTC-crash op de altcoin hold bags. Hij heeft zelf al veel ervaring opgedaan in 2017.

/s
Of stap nu uit op 30.4 nu je een kleine opleving ziet en zie hoe je morgenvroeg wakker wordt in plaats van als versteend naar de koers te blijven staren. Althans, ook kijkend naar Taro's post hierboven, dat is volgens mij exact de optie we altijd lijken te vergeten als stugge hodlers. Ik in ieder geval wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Taro schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:00:
[...]

Adresverificaties zijn er doorgaans wel redelijk snel doorheen (<1 uur), duurt dat echt zo lang op het moment? Ik vermoed dat je er wel meer fiat op mag hebben staan als je niet geverifieerd bent, maar dan dus niet alles kunt withdrawen.
Zolang ik wel mijn BTC naar mijn ledger kan transferen vind ik het prima, zal eens even kijken hoe of wat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWMlobAqle9_GN0WTWjxAiddRWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0h7CQaBZo1AiQupuO9SZefSz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
pas bij duidelijk doorbreken van de 31k stap ik weer in met 30% deel wat ik nu in fiat heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:06:
[...]

Of stap nu uit op 33.4 nu je een kleine opleving ziet en zie hoe je morgenvroeg wakker wordt in plaats van als versteend naar de koers te blijven staren. Althans, ook kijkend naar Taro's post hierboven, dat is volgens mij exact de optie we altijd lijken te vergeten als stugge hodlers. Ik in ieder geval wel O-)
I dont knowwwww man.

Ik vind het nog niet overtuigend genoeg allemaal. Ik stap dan liever in als Bitcoin de $31K breekt ofzo, dat geeft weer 'n beetje hoop op betere tijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Perfecte dag voor swing traden.
Vandaag ook wel paar leuke ritjes gepakt maar speel teveel op safe. Te vroeg (te hoog) erin, en te vroeg (te laag vanaf de top gezien) er weer uit, maar evengoed, dit dempt wel redelijk het verlies van de zakkende BTC koers.
Ik sta nog geen 10% lager qua portfolio sinds de top, dus door een beetje schrapen het verlies een beetje dempen, prima :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Wat een vage groene kaars trouwens, ook amper volume. Ik verwacht dat we lager gaan...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Pagina: 1 ... 81 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!