Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Godverdomme Jaap, dan komt er nog een sloot aan bloed over onze bakkus. Dit is pas het eerste druppeltje.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:23:
Ja jongens. Bende. Bitcoin die corrigeerd is precies hetzelfde als je vrouwtje die ongesteld wordt.
Je weet dat het eraan zit te komen want zo is natoer. Maar toch komt het altijd op het verkeerde moment, is het heftig en je kunt het als man bijna nooit goed doen.
Bitcoin naar $23K confirmed.
Hahahaha over ongegeneerd gesprokenTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Godverdomme Jaap, dan komt er nog een sloot aan bloed over onze bakkus. Dit is pas het eerste druppeltje.

ik denk niet dat je je blind moet staren op die correctiefactor die ze gebruiken.WatcherZ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Geld staat al op Binance. Als ik de markten BTC/BUSD (waar ik onder de BUSD prijs automatisch de EUR prijs ook krijg), en de BTC/EUR naast elkaar zet, zit dat prijsverschil er ook. De BUSD markt met automatische EUR prijs ligt standaard bijna €150 euro lager dan de BTC/EUR markt.
Zet je EUR om in USDT of BUSD(of houd hem in EUR). Koop hiermee met de huidige marktwaarde via TRADE scherm BTC.
Let op dat je bij BTC/EUR geen fee betaald als je een limiet order maakt. Scheelt weer een paar cent
Ik geloof wel dat als je BUY Crypto gebruikt je een premium moet betalen maar onderbouwen kan ik dit niet.
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Regulatie of een verbod voor bedrijven om crypto op hun balans te zetten, of landen die crypto gaan verbieden maar dat hoor je al jarenDucksy88 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Vraagje aan alle tweakers hier; welke ontwikkelingen volg jij momenteel die een groot risico voor BTC/crypto kunnen zijn?
Ripple heeft z'n rechtzaak die mssn nog wel wat gaat doen bijvoorbeeld, maar welke "threats" hebben jullie in het achterhoofd wat echt een harde klap kan zijn voor BTC of de hele crypto space? Zijn dat al lopende zaken waarin bepaalde ontwikkelingen te wachten staan, of zijn die er momenteel niet?
Verwijderd
Yup. Dit is pas het begin. De tampons liggen pas net in het winkelmandje.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Godverdomme Jaap, dan komt er nog een sloot aan bloed over onze bakkus. Dit is pas het eerste druppeltje.
Brace yourselves.
And buy the fucking dip.
Ik denk... laat ik maar niet neerschrijven wat ik denk.....oisyn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:26:
Helemaal niet, ik denk dat het onzin is dat de bullrun over is als we nu nog 21k hitten
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Overgang denk ikYpuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:27:
BTC lijkt momenteel eerder wekelijks ongesteld te zijn dan maandelijks.
OT: zojuist 0.0002btc verdient met leveraged trading x125
Over het algemeen kocht ik vaak via btcdirect en dan ging het om bedragen onder de 100o euro,.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ex90IegsuJyrDdJHGPZy78lh.png?f=user_large)
TWT ook trending, wat een toeval... geen toeval: Beefy en TWT samenwerking
Beetje papieren winst is verdampt, het zij zo.
het einde van de wereld nadert, elon musk heeft bitcoin uitgevonden, bill gates zit achter het coronavirus, de chinezen willen de wereld overnemen en mark rutte is een marionet voor het communisme.TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Ik denk... laat ik maar niet neerschrijven wat ik denk....
zoiets?
Kan je zelf zien als je een account hebt. Ik dacht ongeverrifierd zit je op 240euro per dag.mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:29:
Even een vraag mbt voorbereiding. Zijn er limieten qua iDeal transfer naar Binance? In mijn bank app heb ik al mijn limieten aangepast, maar als ik straks bv naar Binance geld wil overmaken om in te stappen dan zou het zuur zijn als ik bv iets vergeten ben? Wat zijn de iDeal limieten naar bv Binance, of kan ik dan beter Bitvavo gebruiken?
Over het algemeen kocht ik vaak via btcdirect en dan ging het om bedragen onder de 100o euro,.
Wij hebben op dit moment bloed geproefd, er is geen houden meer aan. Hier wordt niet meer gedacht, hier kopen weTomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:28:
[...]
Ik denk... laat ik maar niet neerschrijven wat ik denk....
Ok, geen lambo meer dusVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Yup. Dit is pas het begin. De tampons liggen pas net in het winkelmandje.
Brace yourselves.
And buy the fucking dip.
Plantenspuiten en tampons zijn nu de hot items.
Verwijderd
Hey, jij bent ook bull toch?.oisyn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Helemaal niet, ik denk dat het onzin is dat de bullrun over is als we nu nog 21k hitten
Kun je mij geen mod maken? Dan permaban ik de beren.
Buy waarmee...Ik ben al in de gft-bak aant neuzen naar restjes uit betere cryptodagen...Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Yup. Dit is pas het begin. De tampons liggen pas net in het winkelmandje.
Brace yourselves.
And buy the fucking dip.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Met andere woorden, lange termijn
PS5
Maar dat zijn toch gewoon keiharde feiten ?Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:29:
[...]
het einde van de wereld nadert, elon musk heeft bitcoin uitgevonden, bill gates zit achter het coronavirus, de chinezen willen de wereld overnemen en mark rutte is een marionet voor het communisme.
zoiets?
kun je mij gratie verlenen?Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Hey, jij bent ook bull toch?
Kun je mij geen mod maken? Dan permaban ik de beren.
ik ben misschien tijdelijk even bearish maar straks ben ik weer opperbull Tominatie.
Wat @Xanderk89 zegt inderdaad.mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:29:
Even een vraag mbt voorbereiding. Zijn er limieten qua iDeal transfer naar Binance? In mijn bank app heb ik al mijn limieten aangepast, maar als ik straks bv naar Binance geld wil overmaken om in te stappen dan zou het zuur zijn als ik bv iets vergeten ben? Wat zijn de iDeal limieten naar bv Binance, of kan ik dan beter Bitvavo gebruiken?
Overigens kun je het geld er nu natuurlijk ook al op zetten he. Dat heb ik ook gedaan. Je hoeft er nog niets mee te doen.
Al merk ik wel dat het blijkbaar ook onderhevig is aan koersschommelingen van de euro. M'n euro's van een week terug zijn inmiddels minder waard dan het bedrag dat ik had overgeboekt

Verwijderd
Gefermenteerde blockchain met rottende nodes en doodsgravers in plaats van miners.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Buy waarmee...Ik ben al in de gft-bak aant neuzen naar restjes uit betere cryptodagen...
Verwijderd
Ik denk juist dat jij een heel mooi voorbeeld zult zijn voor de rest, om zo een zeer gecensureerd bullish dictatuur te creërenTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:31:
[...]
kun je mij gratie verlenen?
ik ben misschien tijdelijk even bearish maar straks ben ik weer opperbull Tominatie.
Nee geintje hoor. Jou zou ik nooit permabannen.
Hoogstens een half jaartje.
Ik had er niet uit moeten gaan want supportGlockner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Ik volg je nauwelijks. Nu koop je in op vrijwel hetzelfde niveau als waarop je net verkocht?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Misschien moet BTC weer zwanger worden. Is ze immers niet ongesteld.Ypuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:27:
BTC lijkt momenteel eerder wekelijks ongesteld te zijn dan maandelijks.
De vorige keer toen er een coin uit BTC ontstond in de vorm van Bitcoin Cash ging het best goed met de koers.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
haha, mooi om te horen.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:34:
[...]
Ik denk juist dat jij een heel mooi voorbeeld zult zijn voor de rest, om zo een zeer gecensureerd bullish dictatuur te creëren![]()
![]()
Nee geintje hoor. Jou zou ik nooit permabannen.
Hoogstens een half jaartje.
Weet dat ik vaak ook gewoon sarcastisch ben of gewoon voor de gein 'n beetje loop te lullen.
Op dit moment ziet Bitcoin er nog niet eens echt slecht uit ofzo, hij daalt iig niet hard - telkens blijft hij een tijdlang hangen wat dus sws betekent dat er op elk leveltje omlaag toch weer genoeg kopers zijn.
Komt goed jongens. We halen binnenkort vast weer 'n ATH en anders over 4 jaar weer. Kunnen we weer gezellig de hele berenmarkt bijkopen toch.
Mocht ik niks vinden kom ik wel wat pepers bij je halen...dat is een verkapt advies om HOT aan te schaffen, lekker om ergens een miljoen of meer van te hebben en toch honger te lijden!Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Gefermenteerde blockchain met rottende nodes en doodsgravers in plaats van miners.
Hopelijk gaat het goed met Kain zijn BCH hedgefund.
Verwijderd
Als we die niet meer weten te breken zie ik het somber in voor de bullrun.
De 50k komt namelijk pas na de 30k heb ik geleerd volgens de numerieke volgorde.
Zero.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Vq7APxrVROJSrDN7JANoBcJz.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Haha weet ik toch, gewoon lekker jezelf zijn.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:37:
[...]
haha, mooi om te horen.
Weet dat ik vaak ook gewoon sarcastisch ben of gewoon voor de gein 'n beetje loop te lullen.
Op dit moment ziet Bitcoin er nog niet eens echt slecht uit ofzo, hij daalt iig niet hard - telkens blijft hij een tijdlang hangen wat dus sws betekent dat er op elk leveltje omlaag toch weer genoeg kopers zijn.
Komt goed jongens. We halen binnenkort vast weer 'n ATH en anders over 4 jaar weer. Kunnen we weer gezellig de hele berenmarkt bijkopen toch.
Niet onzeker worden nu Tominatie. Dit zijn daar niet de tijden voor.
* Jaapio geeft bitchslap
Verman je en buy the fucking dip.
Boomer Technology Coin heeft nog geen 100k gedaan in mijn boekje. Dan pas verlaat ik dat zinkende schip als een volgevreten rat.
Ik zit um hier toch te genieten met m'n droge botterhammen en water.
Heb je daar bewijs voor? Is best wel een aanname.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:41:
De 50k komt namelijk pas na de 30k heb ik geleerd volgens de numerieke volgorde.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hope so! Want wat is dan de volgende stap?
Zou het op korte termijn de ATH kunnen overtreffen? Met korte termijn bedoel ik dan volgende week
@Verwijderd , gaaf dat je de laserogen weer terug hebt, nu herken ik je weer!
Over lange tijd heb ik alleen lopen leechen.
Overigens zojuist wel laag BTC ingekocht.
Nu wil ik bijdragen, inhoudelijk bijdragen!
Ik zit er aan te denken om het in te ruilen voor EGLD. Had BCH op 1 januari ingekocht voor $340 of zo.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:39:
BCH ondertussen d'r ook maar weer uit gedaan. $8 winst per stuk. Meuk is het.
Hopelijk gaat het goed met Kain zijn BCH hedgefund.
Die is nog niet klaar hoor.Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:50:
Wtf, UNI, baal dat ik die boot heb gemist zeg.
gewoon op je vingers tellenJustevo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Heb je daar bewijs voor? Is best wel een aanname.
1 januari op goed geluk ingekochtJedi_Pimp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:50:
Wtf, UNI, baal dat ik die boot heb gemist zeg.

Met moon schreeuwen doe je al heel wat!Nicoverbeek schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:51:
In de slowchat is alles toegestaan, of nee wacht. We zijn getransformeerd in een serieus "nieuws & koers" topic.
Fuck maatje, dat wordt geen moon schreeuwen. Welkom trouwens!
Had je ronde bedragen ingesteld? Probeer de andere keer iets hoger te gaan zitten ipv op 1000 of 1200, 1010 of 1220 volstaat vaak en valt niet erg op in je uiteindelijke winstQA123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:53:
ETH wil maar niet lukken. Al een week mijn buy orders niet gehit, vandaag maar iets hoger gezet, op 2 euro gemist
bijgekocht op 25k en 25,3k. Ik zit nu wel op de helft van mijn buybacks, dus of het nu omhoog of omlaag gaat, beide is okknakworst schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:54:
Ik hoop dat iedereen op tijd was en onder de 30k verkocht heeft. Weak hands sell low. Zodra stijging op 40k bevestigd is weer terugkopen.
Tijd voor een nieuw topic denk ik, dit heeft weinig meer met crypto te maken. Niveau gaat ook hard naar beneden zo.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:55:
[...]
Met moon schreeuwen doe je al heel wat!
In de slowchat is alles toegestaan, of nee wacht. We zijn getransformeerd in een serieus "nieuws & koers" topic.
Fuck maatje, dat wordt geen moon schreeuwen. Welkom trouwens!
Dat vind ik wel n mooie ondertitel voor bij je naamVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:45:
volgevreten rat.

Jeaust schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Tijd voor een nieuw topic denk ik, dit heeft weinig meer met crypto te maken. Niveau gaat ook hard naar beneden zo.

Komt vast omdat die boomers uit dat beleggen topic ineens hier opduiken omdat ze in stabielere markten willen investeren, die stocks zijn net het wilde westen op het moment.Jeaust schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Tijd voor een nieuw topic denk ik, dit heeft weinig meer met crypto te maken. Niveau gaat ook hard naar beneden zo.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Misschien ben je er nog wel jaren blij meeRichh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
Mooie groene 1h kaars, blij met mijn aangekochte flufje voor de hodl pot. De vraag is voor hoe lang.
Ongeveer tot de volgende halving zegmaar.
Als je jezelf serieus had genomen had je sowieso niet geïnvesteerd in deze crypto bubbel.Jeaust schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
[...]
Bootje gemist maatje, Grayscale koopt ons nu op richting $50K.DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:58:
kut kijk even niet, en hij staat weer een stuk hoger. Boot gemist? Zakken kreng
Deze fraaie jongen ook, na lange afwezigheid. 24.4k en recht zo die gaat!Bartske schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:54:
ik zit er weer in op 24.550 euro, laat de volgende piek maar weer komen
Het was een citatie vanuit het Beleggen topic, maar iets aangepast. Ik mag hopen dat iedereen weet dat ik een class clown ben.Uzuhl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Als je jezelf serieus had genomen had je sowieso niet geïnvesteerd in deze crypto bubbel.
25 juni https://www.cnbc.com/2020...t-risks-a-correction.html
15 oktober https://www.pbs.org/newsh...ld-be-permanently-scarred
doei
Mooie candle op H1 idd. Daling ging wel gepaard met wat volume hopelijk zet het herstel door.Richh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
Mooie groene 1h kaars, blij met mijn aangekochte flufje voor de hodl pot. De vraag is voor hoe lang.
:fill(white):strip_exif()/f/image/1TmWXiRQVWKVM7QaMzjEcX6T.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Benieuwd wie er vandaag aan de knoppen draait
Jeaust schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:01:
[...]
Het was een citatie vanuit het Beleggen topic, maar iets aangepast. Ik mag hopen dat iedereen weet dat ik een class clown ben.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SXP binnenkort word toegevoegd aan de portfolio van grayscaleTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:56:
SXP gaat kneiter lekker ouwe pikkenbazen. Mis het bootje niet op deze fantastische cryptocurrency met dito tech.
Misschien dat ik er nog wel een bag van koop. Zeg maar DCA'n op shitcoins.rainier15 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:02:
[...]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SXP binnenkort word toegevoegd aan de portfolio van grayscale
Verwijderd
Even aan mijn vrouw vragen of ik nog iets op marktplaats mag zetten om mijn futures account te funden.
Je kinderen? Die grapjurken kosten klauwen met geld wat je beter kan vergokken met je nieuwe hobby.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:03:
Al deze bullish vreugde vraagt om een x100 long.
Even aan mijn vrouw vragen of ik nog iets op marktplaats mag zetten om mijn futures account te funden.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ik zou graag mee willen doen, maar al mijn speelgeld zit in een niet nader te noemen spelletjeswinkel... ik wens je veel succes!Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:03:
Al deze bullish vreugde vraagt om een x100 long.
Verwijderd
Tja, ik ben bang dat ik er niet heel veel voor kan krijgen.Crypts schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:05:
[...]
Je kinderen? Die grapjurken kosten klauwen met geld wat je beter kan vergokken met je nieuwe hobby.
Tis al een wonder dat ze zindelijk zijn.
Vanavond knakworst, volgende week sushi
Ringelingeling
/f/image/Y7mivTiCFDfAS4M0JWbPT5fq.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/b1fgcabxzEMFcNM3qSkKIf26.png?f=user_large)
Nu weer >30k verkopen of was dat de bodem en kan ik beter holden, ik twijfel... Nog niet alle lage buy orders zijn aangetikt, dus ben niet helemaal aan boord. Ik denk dat ik zo uitstap, Bitcoin tikt nu de 1H MA7 & 1D MA7 aan en gok op nog een keer 28.5-29.5k.
Edit: Verkocht, weer helemaal in fiat (Op de Ledger holdings na):
:fill(white):strip_exif()/f/image/TkAbckROiwfk63SPN7KKWx9o.png?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 17:18 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Christus te paard, die blijft moonen hé.Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:09:
Op 10,5 half maandsalaris in UNI gestopt.
Ringelingeling
Congrats!
Waarom zitten de meesten in BTC/USDT en niet in BTC/EUR? Dekken jullie het dollar verlies t.o.v. euro niet af ... of?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:09:
Op 10,5 half maandsalaris in UNI gestopt.
Ringelingeling
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wqtWiPHedVxamwXjOkq9JMth.jpg?f=user_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Goed gevulde orderboeken, probeer maar eens 100 btc snel weg te zetten dat lukt je lastig in btc/eur paar.MrFX schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:14:
Gewoon een algemene constatering....
Waarom zitten de meesten in BTC/USDT en niet in BTC/EUR? Dekken jullie het dollar verlies t.o.v. euro niet af ... of?
En dat besloot je maar te doen met een gedicht? Mooi. Waarom rijmt 't niet?Nicoverbeek schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:51:
Mijn eerste reactie op dit mooie forum.
Over lange tijd heb ik alleen lopen leechen.
Overigens zojuist wel laag BTC ingekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2021 17:16 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Net ff geprobeerd, maar kwam 100 btc te kortknakworst schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:15:
[...]
Goed gevulde orderboeken, probeer maar eens 100 btc snel weg te zetten dat lukt je lastig in btc/eur paar.
Zie het nu ook, liemiet van 5k, moet even mijn adres veriferen, gaat nog al een uitdaging worden sinds ik alleen maar digitale zaken hebXanderk89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:30:
[...]
Kan je zelf zien als je een account hebt. Ik dacht ongeverrifierd zit je op 240euro per dag.
Je hebt moon verkeerd gespeld.oisyn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:16:
[...]
En dat besloot je maar te doen met een gedicht? Mooi. Waarom rijmt 't niet?
$ alias cd='rm -rf'
Op 12.3 weer uitgestapt. 17%. Ik neem in zo'n kort tijdsbestek.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:10:
[...]
Christus te paard, die blijft moonen hé.
Congrats!
Dat weiger ik te geloven, en nu nog geen 24 uur verder blijkt de koers gewoon onder dat bedrag geweest te zijn.
Als de koers daar ook nog komt, super gaaf maar tevens onvoorstelbaar!

[ Voor 10% gewijzigd door Martine op 27-01-2021 17:21 ]
I love crypro
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En ik sta nog maar -27% op mijn bag swipe.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:24:
Swipe doet een pumpje en ik sta op 66% rendament na 11 weken![]()
I love crypro
I fucking love crypto
Die @Taro is een whale, die stuurt zelf de koersen, die heeft knoppen zo groot als....als hij wil staan we morgen al op 50k. Maar hij speelt graag spelletjes met ons, hij vindt het grappig om ons te zien zweten en zwoegen met de charts...Martine schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:20:
@Taro toen ik gister je post zag met buy orders lager dan $ 30.000 dacht ik nog, dat kan nooit.![]()
Dat weiger ik te geloven, en nu nog geen 24 uur verder blijkt de koers gewoon onder dat bedrag geweest te zijn.
Als de koers daar ook nog komt, super gaaf maar tevens onvoorstelbaar!
Wat lul ik nou, alsof ik trade. Gewoon hodl en kop houden Ali Baba.
Wellicht in (onder)delen verkopen? Werkt met auto's en motoren ook prima. Demontage zou ik alleen wel achter gesloten deuren en gordijnen doen.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Tja, ik ben bang dat ik er niet heel veel voor kan krijgen.
Tis al een wonder dat ze zindelijk zijn.
Van 7 eur naar 8.7 eur in nog geen 5 min, ok dan.Kyumia schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:35:
[...]
Flow is vanaf vandaag tradable op Kraken (als enige platform), die %-waarde slaat nergens op.
[ Voor 98% gewijzigd door _Gast_ op 27-01-2021 17:38 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!