Bitcoin onttrekt zijn waarde mede door de lage rentes en een kwakkelende wereldeconomie.Ducksy88 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Vraagje aan alle tweakers hier; welke ontwikkelingen volg jij momenteel die een groot risico voor BTC/crypto kunnen zijn?
Ook de stockmarket kent ditzelfde principe op dit moment, ook hier worden meerdere bubbels opgeblazen.
Als (noem maar wat) de SP500 door het putje gaat, zal Bitcoin ook een flinke opdonder krijgen die allerlei zeer belangrijke TA-lijnen kapotstuk kan maken.
Meanwhile zou BTC als hedge tegen de falende dollar/euro natuurlijk ook z'n werk moeten doen. Dat is echter nog nooit echt getest, echter zag maart 2020 er net iets te rood uit.
Ik zie oprecht een beurscrash als een veel groter risico, dan de Tether-FUD, verder maak ik me weinig druk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tuurlijk zal ik me nog eens achter het oor krabben en terugrekenen "wat als ik niet had verkocht" maar ook leuk om een vruchtje te plukken.
Prima actie! Hoe dan ook.Chris.nl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:40:
Zo, 'k heb uurtje geleden een deel van de winst verkocht en een nieuwe TV besteld.
Tuurlijk zal ik me nog eens achter het oor krabben en terugrekenen "wat als ik niet had verkocht" maar ook leuk om een vruchtje te plukken.
Zero.
En of! Prachtig, hoe ik na wat kleinere trades vol succes (en misplaatst zelfvertrouwen) gisteren besloot voorlopig af te wachten, en vandaag totaal impulsief met een (voor mijn doen) groot bedrag rekt ga.
Voor nu, hodl en bedelstaf
[ Voor 4% gewijzigd door Glockner op 27-01-2021 15:42 ]
Waar zijn de lambo's naartoe?Chris.nl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:40:
Zo, 'k heb uurtje geleden een deel van de winst verkocht en een nieuwe TV besteld.
Is dit de nieuwe norm, een nieuwe TV?

Dan scheiden onze wegen hierGlockner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:42:
[...]
En of! Prachtig, hoe ik na wat kleinere trades vol succes (en misplaatst zelfvertrouwen) gisteren besloot voorlopig af te wachten, en vandaag totaal impulsief met een (voor mijn doen) groot bedrag rekt ga.
Voor nu, hodl en bedelstaf
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hondjes, Xbox Series X en binnenkort een lekkere occasion voor het gezin. Niets mis mee tocholdgrumpy schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:42:
[...]
Waar zijn de lambo's naartoe?
Lambo's zijn zo 2017.. Het is tegenwoordig een tv of een stofzuiger.oldgrumpy schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:42:
[...]
Zero.
Welkom in de buy high sell low club! Het komt goed, dit hebben we allemaal wel eens voorJT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:43:
Ben er toch maar uitgestapt...ik hoopte steeds dat het niet verder zou dalen en het gebeurt toch, zelfs onder de 30k. Helaas, 31,8 gekocht, 29,7 eruitEn nu gaat die vast stijgen ofzo en als ik niet had verkocht was die verder gedaald ofzo
Heb er voor het eerst even de pest in

Maar kijk eens naar de prijs?

Daarvoor had ik eindelijk succes met 33k eruit en daarna omlaagImgnrydrmr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:45:
[...]
Welkom in de buy high sell low club! Het komt goed, dit hebben we allemaal wel eens voor
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Hmm. Op basis van dat andere topic?Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:38:
Ik heb zelf nu wat BCH ingeslagen, staat op enorme support. Als hij daardoor heen gaat is het einde imo zoek voor BCH (niet voor BTC dus).
GGWP. wat als koopt niemand iets voor.Chris.nl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:40:
Mijn eerste buy order btc en ETH zijn gehit, staat nog wat geladen op lager niveaus. Ben benieuwd. Afgelopen dagen was het steeds net niet dus heb eea wat hoger gezet. Toen bedacht ik me; mijn aller eerste instap was drie weken terug op EUR 27.2k dus hoe dan ook heb ik stukje meer coins.
En thnx aan heb die mijn vraag omtrent threats hebben beantwoord, nu op mobiel zoek in bed dus even geen uitgebreide replies
Ja viel me ook al op, mag toch wel een keertje jongens, heeft best raakvlakken vind ik. (ik moet nog argumenten bedenken waarom)Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:45:
Ik vind het super jammer dat alles wordt verwijderd rondom GME.
Maar kijk eens naar de prijs?
Raakvlak; YOLODarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Ja viel me ook al op, mag toch wel een keertje jongens, heeft best raakvlakken vind ik. (ik moet nog argumenten bedenken waarom)
doei
'm00n!1!!1!!!!' lijkt met wel een aardig raakvlak.DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Ja viel me ook al op, mag toch wel een keertje jongens, heeft best raakvlakken vind ik. (ik moet nog argumenten bedenken waarom)
Daar is je vrij val.DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:21:
Altijd fijn, dat kriebel gevoel in je buik als je hard naar beneden gaat.
Maar het kan harder, nog lange geen vrije val. Onder de 30k zal het hard gaan ineens.
Best raakvlakken? Een en al raakvlakken.DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:
[...]
- falende tech (fysieke winkels in een pandemie) die zwaar gehyped wordt (gaming is hip in covid tijden!)
- major adoptie door Henks en Ingrids
- zelfs nu.nl en nos schrijven er nu over.
- bubbelwerking van hier tot tokyo.
Stonks zijn de nieuwe shitcoins.
Ecodan warmtepomp
Elke keer wanneer ik BTC wil kopen zie ik mijn ''final screen'' gewoon standaard dat BTC €150-200 euro duurder is vergeleken met de koers. Hoe kan dat nou?
Daar zit nu juist totaal geen raakvlak..hsst schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:48:
[...]
'm00n!1!!1!!!!' lijkt met wel een aardig raakvlak.
Zero.
Ik heb/wil niet eens een rijbewijs joh... Een chauffeur kost ook vast klauwen met geld, dus houd ik het bij de kleine gelukjes in het levenoldgrumpy schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:42:
[...]
welke exchange?..WatcherZ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:49:
Ik snap er echt niks van..
Elke keer wanneer ik BTC wil kopen zie ik mijn ''final screen'' gewoon standaard dat BTC €150-200 euro duurder is vergeleken met de koers. Hoe kan dat nou?
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Welk platform? Koop je bij een broker ofzo?WatcherZ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:49:
Ik snap er echt niks van..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Denk dat de bodem nochtans niet zo ver weg meer is.JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:43:
Ben er toch maar uitgestapt...ik hoopte steeds dat het niet verder zou dalen en het gebeurt toch, zelfs onder de 30k. Helaas, 31,8 gekocht, 29,7 eruitEn nu gaat die vast stijgen ofzo en als ik niet had verkocht was die verder gedaald ofzo
Heb er voor het eerst even de pest in
Hoe dan ook, we maken allen fouten, de een gewoon wat meer dan de ander. Vannacht ben ik ingestapt op 32.8k, op de top van die fake-out. Onvoorbereid ingeFOMO'd en vervolgens niet willen met verlies verkopen. Ik ben een domme kloot met een bizar slechte timing, ik weet het

Nemo potest nocere meam me invito tactiost
[ Voor 4% gewijzigd door applelov3r op 27-01-2021 15:52 ]
Binance. Mobiel of PC, heb bij allebei hetzelfde. Dat zijn niet de koersschommelingen die voorkomen van een seconde wachten ofzo.
Binance.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Welk platform? Koop je bij een broker ofzo?
vind je het erg een screenshotje te delen? Wel persoonlijke gegevens blurren svpWatcherZ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Binance. Mobiel of PC, heb bij allebei hetzelfde. Dat zijn niet de koersschommelingen die voorkomen van een seconde wachten ofzo.
Makes 2 of usTomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Denk dat de bodem nochtans niet zo ver weg meer is.
Hoe dan ook, we maken allen fouten, de een gewoon wat meer dan de ander. Vannacht ben ik ingestapt op 32.8k, op de top van die fake-out. Onvoorbereid ingeFOMO'd en vervolgens niet willen met verlies verkopen. Ik ben een domme kloot met een bizar slechte timing, ik weet het

Ecodan warmtepomp
Hij vergelijkt toch geen dollars met euro hoop ikXanderk89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:53:
[...]
vind je het erg een screenshotje te delen? Wel persoonlijke gegevens blurren svp
Binance zet 'm standaard niet aan, maar de MA50 wordt ook door veel mensen gebruikt. We zijn daar nu perfect op afgeketst op de daily.JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Makes 2 of usZit wel even te kijken naar de MA's en de eerste support die ik tegenkom is op 12h MA99 @ 29264. Daar lijkt die nu te stuiteren. Volgende is 1d MA99 @ 22274 ongeveer
![]()
Overigens gaat dit gevoel meestal wel weer over als ik in ieder geval eenmaal iets van een bodem zie, hoeveel lager die ook ligt. Nu denk je echt neee... make it stop!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Daily EMA55 ligt ook op ~$29k, op dezelfde EMA is hij vorige week ook gebouncet.JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:54:
Zit wel even te kijken naar de MA's en de eerste support die ik tegenkom is op 12h MA99 @ 29264. Daar lijkt die nu te stuiteren. Volgende is 1d MA99 @ 22274 ongeveer![]()
Imgnrydrmr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:57:
[...]
Binance zet 'm standaard niet aan, maar de MA50 wordt ook door veel mensen gebruikt. We zijn daar nu perfect op afgeketst op de daily.
Ja....ik twijfel om er weer in te springen voor de rit omhoog. Waarvan natuurlijk niet zeker is of die nu startTomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Daily EMA55 ligt ook op ~$29k, op dezelfde EMA is hij vorige week ook gebouncet.
Op dit moment ben ik ook ff een beetje pissig en het is niet zo goed voor mijn hart want ik vind het spannendtwit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:57:
Ben ik nou de enige die het moeilijk vind om triomfantelijk te denken ach lager lager lager , bitcoin in de uitverkoop etc als je gewoon weet dat je met 1 druk op de knop 30-40% portfolio waarde had kunnen securen als je wat minder greedy zou zijn geweest. Ik weet achteraf is alles makkelijk maar ik kan je vertellen dat ik er knap chagrijnig van word. Mijn inleg is er al lang uit maar toch zien de 'what if' dromen kijkend naar je portfolio waarde er een stuk anders uit..
Overigens gaat dit gevoel meestal wel weer over als ik in ieder geval eenmaal iets van een bodem zie, hoeveel lager die ook ligt. Nu denk je echt neee... make it stop!

[ Voor 15% gewijzigd door JT op 27-01-2021 16:00 ]
Ecodan warmtepomp
Ik zat ook al op de buyknop te hoveren op die waardeTomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:51:
[...]
Denk dat de bodem nochtans niet zo ver weg meer is.

Xanderk89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:53:
[...]
vind je het erg een screenshotje te delen? Wel persoonlijke gegevens blurren svp
/f/image/HEQXU7p7SJIy3TrQZWvMUOIi.png?f=fotoalbum_large)
Deze prijs zou 24.300 in € zijn. Ik krijg als prijs 24.485? Of snap ik het nou niet

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
We hebben de "oorzaak" alweer snel gevondenZhou schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:
IMF waarschuwt en alles gaat omlaag, aandelen en crypto.
jij zit nu in de buy crypto schermWatcherZ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:
[...]
[Afbeelding]
Deze prijs zou 24.300 in € zijn. Ik krijg als prijs 24.485? Of snap ik het nou niet
Ik weet even niet of heer hogere Fees of een apparte prijs wordt aangehouden.
Je kunt ook geld overmaken naar binance,
Dan naar de trade blad gaan en een markt opzoeken, vermoedelijk BTC/Eur.
hier kan je een markt buy of limiet buy doen.
Correct me if im wrong
Stel je voor dat het IMF zich er niet mee bemoeitZhou schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:

Het IMF is een bubbel.Zhou schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:
Zero.
Ik zit balls deep in UNI overigens.
Moet het IMF hiervoor waarschuwen? Ieder wel denkend persoon begrijp toch ook wel dat de huidige situatie niet houdbaar is? De totale economie komt tot stilstand en we leven nog steeds op een roze wolk. De 7 goede jaren hebben we weer gehadZhou schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:59:

Edit... Geen 7 goede crypto jaren overigens (voordat jullie me hierop afschieten)
[ Voor 7% gewijzigd door jvp op 27-01-2021 16:06 ]
Haha beste uitspraak die ik ooit gehoord heb.Matthias87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:03:
De keutel is alweer uit de broekspijp. We gaan gewoon terug omhoog!
Ik zit balls deep in UNI overigens.
Hoe lang kan zo'n "bounce" duren op een bepaalde support lijn? (Is dat uberhaupt in tijd uit te drukken?)
$ alias cd='rm -rf'
Hahahaha komt wel goed Jaapie!

Ecodan warmtepomp
OT:
kleine $btc bounce om weer verder te dumpen lijkt mij. Of was dit het?
STFUTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
@Jeaust Ik ben het beleggers topic maar weer ontvlucht, daar zitten alleen serieuze mensen. Moontalk not allowed.
OT:
Ecodan warmtepomp
Geld staat al op Binance. Als ik de markten BTC/BUSD (waar ik onder de BUSD prijs automatisch de EUR prijs ook krijg), en de BTC/EUR naast elkaar zet, zit dat prijsverschil er ook. De BUSD markt met automatische EUR prijs ligt standaard bijna €150 euro lager dan de BTC/EUR markt.Xanderk89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:02:
[...]
jij zit nu in de buy crypto scherm
Ik weet even niet of heer hogere Fees of een apparte prijs wordt aangehouden.
Je kunt ook geld overmaken naar binance,
Dan naar de trade blad gaan en een markt opzoeken, vermoedelijk BTC/Eur.
hier kan je een markt buy of limiet buy doen.
Correct me if im wrong
Precies ja.. dan kunnen we weer opnieuw beginnen bedoel je.burnebie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:05:
Nog even -50% komende weken en dan kunnen we weer door.

Zero.
Die leven waarschijnlijk ook niet lang. Normale stonks zijn dan ook t*ring saaiTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
@Jeaust Ik ben het beleggers topic maar weer ontvlucht, daar zitten alleen serieuze mensen. Moontalk not allowed.
OT:
Pfoe, ik zou eventjes lekker niet op het scherm kijken als het zoveel met je doet
$ alias cd='rm -rf'
Of een plantenspuit om je fietsen mee af te spoelenPelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Lambo's zijn zo 2017.. Het is tegenwoordig een tv of een stofzuiger.
Bevalt super goed!
Er ligt hier in de EUR grafiek wel een supportlijnje hoor. Je moet wel even terug naar 4 januari maar het ligt er wel.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
OT:
Uiteraard kan het inderdaad ook gewoon een laatste stuiptrekking zijn waarna de Cavia alsnog overlijdt.
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Het komt door Tweakers. Sinds de slowchat is opgedoekt en moon en lambo niet meer mogen is het mis.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
OT:
Kun je Tweakers.net ook ergens shorten?
×125
Wilde gewoon even de euforie delen zonder gedelete te wordenTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
OT:
Twijfel om weer in BTC te stappen, maar weet nog niet of we het ergste hebben gehad..
En gaan er is een paar stonks kneiterhard, zoals $GME of $BB mag je het er niet over hebben want dan krijg je Henkie van 60 die dit zegt: "Uzuhl schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Die leven waarschijnlijk ook niet lang. Normale stonks zijn ook t*ring saai
Tijd voor een nieuw topic denk ik, dit heeft weinig meer met beleggen te maken. Niveau gaat ook hard naar beneden zo."
Waarbij allemaal andere henkies van 70 een duimpje omhoog doen en je direct reporten.

Of bitcoin NikesYpuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Of een plantenspuit om je fietsen mee af te spoelen.
Bevalt super goed!
Zero.
Ik heb hem ook gekochtYpuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Of een plantenspuit om je fietsen mee af te spoelen.
Bevalt super goed!
Goede tip en werkt top
Realist booo, ksssssht, scheer je weg!trub schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:46:
Ik denk dat de meeste mensen precies vergeten dat we in september nog op 10k stonden, toch meer dan normaal dat er eens een correctie komt. Als je toen instapt is je inzet nu nog steeds x3. Toon mij maar eens een andere plaats waar je 300% profit krijgt in 4 maand tijd.

Verwijderd
Dat klinkt als een cluster heftig vastgeroeste boomers.Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:10:
[...]
En gaan er is een paar stonks kneiterhard, zoals $GME of $BB mag je het er niet over hebben want dan krijg je Henkie van 60 die dit zegt: "
Tijd voor een nieuw topic denk ik, dit heeft weinig meer met beleggen te maken. Niveau gaat ook hard naar beneden zo."
Waarbij allemaal andere henkies van 70 een duimpje omhoog doen en je direct reporten.![]()
![]()
Daar heb je wel van die speciale verdelgers voor.

Was niet helemaal serieus, weet m'n mattie @Tominatie ook weldogtagz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:09:
[...]
Pfoe, ik zou eventjes lekker niet op het scherm kijken als het zoveel met je doet
Baal er wel van. Had een plan, didn't stick to it and i got raped.
Ecodan warmtepomp
Constant sideways met compressie, en dan .... Weer niks. Saai hoor
$ alias cd='rm -rf'
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:12:
[...]
Dat klinkt als een cluster heftig vastgeroeste boomers.
Daar heb je wel van die speciale verdelgers voor.
Jouw plantenspuit = jaapies Boomer verdelger?Imgnrydrmr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:12:
Ik heb die plantenspuit op m'n kooplijstje gezet dankzij jullieIt better be worth it!
Anyway, als ik naar m'n gehele pf kijk van de afgelopen week sta ik alsnog op verlies, voornamelijk vanwege btc koers. Is dit nou een gevalletje: hoort erbij? Ja he? Of ben ik aan het prutsen? (Het een sluit het ander overigens niet uit
Haha ik zit ook in hetzelfde schuitje hoor.. ik heb een FOMO buy gedaan, al een tijdje geleden, op 30k EUR...JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:13:
[...]
Was niet helemaal serieus, weet m'n mattie @Tominatie ook wel
Baal er wel van. Had een plan, didn't stick to it and i got raped.
Dus dat trade potje is nu toegevoegd aan m'n HODL potje

$ alias cd='rm -rf'
Laatste? mijn target is ~21k om te gaan kopenSlonzo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:16:
Laatste ritje naar beneden? Spannend!
Ik pak de big swing van 4K naar 10K wel mee.ardana123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Laatste? mijn target is ~21k om te gaan kopen
Wat is daar het nut van? Als de koers zo diep terugzakt, dan is de bullrun simpelweg over.ardana123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:17:
Wat een duistere vorm van ambitieusheidTominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:19:
Ik zet m'n buyorders op $6K voor vandaag. Maybe haalt 'ie dat nog wel deze correctie.
Ga toch weg manTomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Wat is daar het nut van? Als de koers zo diep terugzakt, dan is de bullrun simpelweg over.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 27-01-2021 16:21 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is al 3 weken over hoor.TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:20:
[...]
Wat is daar het nut van? Als de koers zo diep terugzakt, dan is de bullrun simpelweg over.
Als we zo ver zakken mag je de mijne hebben hoorardana123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Ik volg je nauwelijks. Nu koop je in op vrijwel hetzelfde niveau als waarop je net verkocht?JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:06:
Nou, zit er weer in met de verwachting dat deze support de bodem was. Nu maar eens op de fiets pakketje wegbrengen na een half uur hartaanvallen achter de laptopRelativeren is soms best moeilijk
Verwijderd
Je weet dat het eraan zit te komen want zo is natoer. Maar toch komt het altijd op het verkeerde moment, is het heftig en je kunt het als man bijna nooit goed doen.
Het beste wat je kunt doen is een zak met lekker vreten en drank kopen en rustig wachten tot het over is gewaaid.
Dus hopen op betere tijden met minder bloed.
Alles voor die 50 cent gainsGlockner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Ik volg je nauwelijks. Nu koop je in op vrijwel hetzelfde niveau als waarop je net verkocht?
Des te eerder je realiseert dat BTC óók gewoon een shitcoin is net als alle 9.000 andere coins, dan kom je er achter dat je daar ook gewoon verlies mee kunt pakken. Dat het de alles bepalende mother of all shitcoins is, zegt niet dat ie ook gewoon up of down kan.sOid schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:14:
Jongens ik heb de afgelopen weken op best een aantal dingen flinke winst gemaakt (procentueel gezien dan). O.a. 126% op UNI. Heb het 3x nagerekend voordat ik het geloofde
Anyway, als ik naar m'n gehele pf kijk van de afgelopen week sta ik alsnog op verlies, voornamelijk vanwege btc koers. Is dit nou een gevalletje: hoort erbij? Ja he? Of ben ik aan het prutsen? (Het een sluit het ander overigens niet uit)
Afgelopen week was zeker geen goede week voor BTC terwijl de alts prima stand hielden. Nu gaan ze gezamenlijk weer door het putje.
Denk dat er maar weinig zijn die afgelopen week (na die dip van 21-1) echt winst gemaakt hebben. Ik niet in ieder geval, hooguit een beetje herstel.
Lezen is moeilijk. Dat woordje van drie letters staat er niet voor niks.oisyn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:21:
Ga toch weg man. We hebben nog een jaar aan stijging voor de boeg.
Wat bedoel je...Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:23:
Ja jongens. Bende. Bitcoin die corrigeerd is precies hetzelfde als je vrouwtje die ongesteld wordt.
Je weet dat het eraan zit te komen want zo is natoer. Maar toch komt het altijd op het verkeerde moment, is het heftig en je kunt het als man bijna nooit goed doen.
Het beste wat je kunt doen is een zak met lekker vreten en drank kopen en rustig wachten tot het over is gewaaid.
Dus hopen op betere tijden met minder bloed.
Een ongestelde vriendin is het beste moment van de maand, ongegeneerd zonder rubbertje je gang gaan.
Ik bedoel dus coins kopen, en er later profijt van hebben
Ik zet hem gewoon op 3.8k gezonde correctie en dan blijven we ook gewoon bullish.ardana123 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Zero.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!