Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:31:
Delta app gisteren al verwijderd. wat niet weet wat niet deert. aantal dagen, weken, maanden of jaren kop in het zand.
ah joh, zoveel ellende is er nog niet. Bounced nu nog gewoon keurig. :)
Komt vast goed. De crypto's worden ondertussen gebacked door enorme partijen met sloten aan geld. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:27:
[...]

je moet nu ook niet leverage traden jaap. Open een 10x als de lijn breekt en bevestigd word die naar beneden loopt over de toppen. 99.9% kans dat die met mooie winst gesloten word. zit je zoals nu in een decending triangle of een bullflag (beide nu gaande) dan moet je niet leverage traden of met low leverage. Kans dat je hier geld verliest is groter dan winnen.
Ok. Ik heb zojuist ook een lijntje gelegd en die tik ik zo weg, zodra mijn bloedneus stopt.

Heb dan wel het vertrouwen in een 40x long op 30180.

Onderbouwing: fuck yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:53

Liberteh

All your base belong to me

TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Dank voor de link. Heb eens door de indicatoren gekeken en wordt er niet wild van. Ze leiden veel bullishness af uit het feit dat aSOPR terugvalt naar 1. Maar in 2019 gaf diezelfde indicator nog 0.93 aan. Voor een indicator die schommelt tussen 1.2 en 0.9 is dat nogal een groot verschil met 1. Dus ik snap niet waaruit zij menen te moeten afleiden dat we niet lager zullen gaan met aSOPR dan 1 en dat we dus momenteel op een bodem zouden moeten zitten...
Nummers heb je niks aan als je niet snapt wat het betekent..... Daarom kan je beter hun uitleg interpreteren dan je blind gaan staren op een grafiek.

"... This means that coins moving between investors per hour (24h MA) are, on average, no longer being sold at a profit. In order for SOPR to go lower, investors would have to be willing to sell at a loss, which is unlikely given the current shape of the market."

Ja, maar hij is nog boven de 1!!!! 8)7

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:28:
beetje gekocht op $30400 - en gisterenavond een beetje verkocht op $32250.

Een handelaar zal ik niet worden, maar toch een paar sats erbij zo.
ik net op 30400, maar sell order alweer op 31200, stop loss gewoon weer op 30500. Ik denk dat hij nog wel wat dieper gaat zakken vandaag.

Ik heb voor Eth een buy order van 1012 euro, had gedacht dat die al wel gehit zou zijn. Soms zakt eth ineens sneller, nu blijft hij een beetje op dat 1050 niveau hangen. Gisteren baalde ik ervan dat ik het ritje niet heb meegepakt, was toch een goede bounce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:32:
[...]

ah joh, zoveel ellende is er nog niet. Bounced nu nog gewoon keurig. :)
Komt vast goed. De crypto's worden ondertussen gebacked door enorme partijen met sloten aan geld. _/-\o_
misschien zijn een paar dagen of weken al genoeg.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:34:
[...]

misschien zijn een paar dagen of weken al genoeg.
Thats the spirit! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:33:
[...]

Ok. Ik heb zojuist ook een lijntje gelegd en die tik ik zo weg, zodra mijn bloedneus stopt.

Heb dan wel het vertrouwen in een 40x long op 30180.

Onderbouwing: fuck yeah!
hahahaha heerlijk. Vol gas rekt gaan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Spannend is het wel :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFBklR7JjkLlbT3vLJ9s7M2YD18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aVOKbw8ZWaBvUCbI2sgvmkDK.jpg?f=fotoalbum_large

Next stop: 29.2k? Dat zou mooi zijn :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Een maatje van mij is ook nog erg bullish.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/20EOvMC.png

Komt goed boys! €100K over 10 dagen!
Hodl, moon en lambo!!!!!!!! LETSGOOOOOOOOOOO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Ergens verwachting ik dat er veen geld van crypto in $GME is gegaan, ben benieuwd als iedereen uitstapt er liquiditeit vloeit naar crypto.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:

[Afbeelding]

Ontvangen op 13:37. BR3 continuation confirmeru

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Liberteh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:34:
Nummers heb je niks aan als je niet snapt wat het betekent..... Daarom kan je beter hun uitleg interpreteren dan je blind gaan staren op een grafiek.

"... This means that coins moving between investors per hour (24h MA) are, on average, no longer being sold at a profit. In order for SOPR to go lower, investors would have to be willing to sell at a loss, which is unlikely given the current shape of the market."
Ok, ik zal mijn vraag dan herformuleren. Waarom gaan ze ervan uit dat sellers nu niet tegen een loss zullen sellen terwijl hun cijfers aangeven dat dat in het verleden wel al gebeurd is?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:39:
[...]
Ok, ik zal mijn vraag dan herformuleren. Waarom gaan ze ervan uit dat sellers nu niet tegen een loss zullen sellen terwijl hun cijfers aangeven dat dat in het verleden wel al gebeurd is?
The Halving. Dat is het verschil voor ons Cryptonerds.

Voor algemene traders zijn market cycles gewoon een ding en dat valt ongeveer samen met de halving.
2019 was niet het moment om moon te gaan..... het was simpelweg een lower high en iedereen die er bij was voelt zich nog steeds een beetje genept. Degene die geen rekening houden met markt cyclussen, that is.

[ Voor 12% gewijzigd door Liberteh op 27-01-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Ik lees net de opening post even door maar volgens mij staat hierin een fout:
Wil je nog meer voordelen ontvangen voor het bewaren (holden/staken) van BNB? Zet dan de BNB niet in je Spot wallet, maar in de BNB Vault (https://www.binance.com/en/bnbmining) voor de volgende extra voordelen:
Bijkomend voordeel van het holden van meer BNB:

Korting op je trades, met voldoende tradingvolume en BNB stijgt ook nog je VIP-level, dus nog meer korting op fee's
Extra korting op je Card aankopen
De waarde van BNB zelf stijgt gemiddeld gestaag door, maar dit is natuurlijk geen zekerheid.
Je BNB-gemiddelde voor je BNB Saldo voor kaartniveaus telt niet mee als je BNB in je BNB Vault hebt zitten (aldus een medewerker) of is dit toch incorrect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik meen ook een beetje te proeven dat ze (waarschijnlijk terecht) aannemen dat mensen die via partijen als Greyscale e.d. instappen niet met verlies hoeven verkopen zoals sommige particulieren. En institutionele beleggers al helemaal niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Dank voor de link. Heb eens door de indicatoren gekeken en wordt er niet wild van. Ze leiden veel bullishness af uit het feit dat aSOPR terugvalt naar 1. Maar in 2019 gaf diezelfde indicator nog 0.93 aan. Voor een indicator die schommelt tussen 1.2 en 0.9 is dat nogal een groot verschil met 1. Dus ik snap niet waaruit zij menen te moeten afleiden dat we niet lager zullen gaan met aSOPR dan 1 en dat we dus momenteel op een bodem zouden moeten zitten...
Volgens mij gaat het vooral om de reset ervan in relatie tot een paar weken geleden. Daarnaast piekt de exodus van bitcoins die exchanges verlaten (ook te zien in de extreem lage voorraad op exchanges).

In mijn optiek komt dit overeen met de FUD & sell pressure die we de afgelopen tijd hebben gezien: whale games om de prijs te drukken en 'goedkope' bitcoins in te slaan voor de cold wallets.

Ik zie in ieder geval geen on-chain redenen om nu bearish te zijn --> instroom van bitcoins vanuit cold wallets van whales en een extreem hoge aSOPR.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Liberteh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:41:
The Halving. Dat is het verschil voor ons Cryptonerds.
Sorry, maar daar geloof ik niet in. En dat is het: geloof. Ofwel geloof je het ofwel niet. Weinig tot geen objectieve analyse mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

NomadTitan schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:38:
Ergens verwachting ik dat er veen geld van crypto in $GME is gegaan, ben benieuwd als iedereen uitstapt er liquiditeit vloeit naar crypto.
Dit idee heb ik ook.
Zelfs op BNR werd het best groot uitgemeten. (Stuk positiever dan wanneer ze het over BTC hebben lol)
Soms wens ik wel eens op m'n blote knieen voor grotere ballen. Dan had ik waarschijnlijk wel meegedaan aan de GME tornado.
Blijf wel gewoon hodlen door de bear market, daar ligt m'n specialiteit.. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik, die gisteren na uren gelezen te hebben over Stellar (XLM) en waarom deze geweldige coin binnenkort naar de maan gaat, XLM heeft gekocht en nu nu -3% ziet:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/c748bdce45aa15254d2e42e3a3561d2d/tenor.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:50:
Ik, die gisteren na uren gelezen te hebben over Stellar (XLM) en waarom deze geweldige coin binnenkort naar de maan gaat, XLM heeft gekocht en nu nu -3% ziet:

[Afbeelding]
XLM, ook zo'n coin die sinds 2017 al naar de maan zou vertrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:47:
[...]
Sorry, maar daar geloof ik niet in. En dat is het: geloof. Ofwel geloof je het ofwel niet. Weinig tot geen objectieve analyse mogelijk.
Heb je deels gelijk in. Een lagere supply leidt niet perse tot een hogere prijs, tenzij de vraag (het geloof) stijgt. En naar mijn mening laat on-chain nog steeds zien dat de vraag toeneemt en dat de prijs dus niet anders kan dan stijgen.

Dat duurt uiteraard tot de eerstvolgende mega potvis op de verkoopknop ramt of de volgende zwarte zwaan langs vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waarom zou deze cycle anders verlopen? Denk dat de bodem van de volgende bearmarket alleen hoger gaat liggen dan de $3K, vooral door "het grote geld".

Over 4 jaar hebben we weer een halving, dan krijgen we wellicht weer zo'n hype cycle als er in de tussentijd niet iets ernstig is gebeurt. Ben alleen benieuwd of het we 't nieuwe ATH al hebben gezien van deze bullmarket, of dat we nog hoger kunnen. Grayscale en dergelijke kopen nog steeds bitcoins dus misschien hebben zij nog wat leuks in petto! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:51:
Waarom zou deze cycle anders verlopen? Denk dat de bodem van de volgende bearmarket alleen hoger gaat liggen dan de $3K, vooral door "het grote geld".

Over 4 jaar hebben we weer een halving, dan krijgen we wellicht weer zo'n hype cycle als er in de tussentijd niet iets ernstig is gebeurt. Ben alleen benieuwd of het we 't nieuwe ATH al hebben gezien van deze bullmarket, of dat we nog hoger kunnen. Grayscale en dergelijke kopen nog steeds bitcoins dus misschien hebben zijn nog wat leuks in petto! :)
Dat hebben ze zeker. Een dikke dump zodat we straks weer in 1 dag -40% doen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:52:
[...]

Dat hebben ze zeker. Een dikke dump zodat we in 1 dag -40% doen.
_O-

Dat zou ook kunnen ja. Geen idee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Over 4 jaar hebben we weer een halving, dan krijgen we wellicht weer zo'n hype cycle als er in de tussentijd niet iets ernstig is gebeurt. Ben alleen benieuwd of het we 't nieuwe ATH al hebben gezien van deze bullmarket, of dat we nog hoger kunnen. Grayscale en dergelijke kopen nog steeds bitcoins dus misschien hebben zij nog wat leuks in petto! :)
That's the million dollar question folks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:32

Fixer

FP ProMod

[Afbeelding]
Achja, straks gewoon weer verkopen wanneer hij weer op ~23-25 cent staat.
Of uiteraard gewoon HODLen. Zit wel potentie in, maar de vraag is natuurlijk of het ooit nog echt wat gaat worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:45

[Afbeelding]

ALL IN

Door dit bericht meteen heel mijn salaris in BTC gestort!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE

[Afbeelding]
Mooi ritje met XLM kunnen maken, daarna greedy weer ingestapt en dat was een Rektiasco.. Nja HODL zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:59:
[...]

ALL IN

Door dit bericht meteen heel mijn salaris in BTC gestort!!! _/-\o_
Klasse broeder! TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOON.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:47

Wat is deze angstzweet? Bitcoin 100k in 2021. #TeamBull HODL de moeder

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:50:
Heb je deels gelijk in. Een lagere supply leidt niet perse tot een hogere prijs, tenzij de vraag (het geloof) stijgt. En naar mijn mening laat on-chain nog steeds zien dat de vraag toeneemt en dat de prijs dus niet anders kan dan stijgen.
Nou, ik ben het au fond wel eens met hun analyse dat de prijs verder zal stijgen. Maar de manier waarop ze het verkopen vind ik eenzijdig en al bij al maar wankel gefundeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:00:
[...]

Wat is deze angstzweet? Bitcoin 100k in 2021. #TeamBull HODL de moeder
is realisme maar merk dat het niet wordt gewaardeerd :+
fuck it ook. #MOON #FOREVERBULLRUN #100K #CANTSTOPWONTSTOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:19

[Afbeelding]

en hoeveel dagen geleden heeft die dat verstuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
RenaldoN schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:02:
[...]

en hoeveel dagen geleden heeft die dat verstuurd :+
zojuist :P :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:19
Oké dan ga ik de Audi dealer vragen om de auto over 10 dagen klaar te zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:47:
[...]
Ik heb hier nu weer dezelfde discussie als ongeveer een jaar geleden, zo voor de halving, waarbij ik duidelijk aangaf dat het tijd was. (@Verwijderd weet want ik kopieerde zijn sig.

Waarom zou je daar in geloven werd me gevraagd. Ik geloofde er in net als dat ik niet in moon geloofde in 2019. Het enige waar ik zuur van wordt zijn de gemiddelde reacties hier. Bitcoin heeft mij heel erg blij gemaakt.

Ik geloof niks behalve wat zwart op wit staat. Nu heb ik de source code niet uitgeprint, echter: Het is een stukje code die de supply iedere 4 jaar door de helft hakt. Dat is geen aanname of mening, dat is een feit. Wat jij er verder van vindt moet je zelf weten.

Overigens zeg ik er nog bij dat de halving geen betekenis heeft voor een traditionele trader. Die is als het goed is al bekend met 4 jarige market cycles en (om de) 12 jarige "supercycles".

Je wilt overigens niet weten wat mensen allemaal eerst niet geloofde in Crypto voordat het anders werd. Bij mij is bij de 3e bullrun nog steeds momentjes waarop ik dingen ga geloven die ik eerder niet geloofde.

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 27-01-2021 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
wie heeft al de dip gekocht op weg naar $100K? Wat een koopje vandaag :)F :9B
Niet slapen op $100k soon.

Hodl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:05:

Hodl
Meh, ik koop de correctie naar 20k wel. Daarna gaan we namelijk pas naar de 50k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarne_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:05:

Hodl
Ik heb een short geopend dus bedank mij maar als hij sebiet naar de 100k vliegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig waar is jullie faith, stelletje heidenen.

De grote oranje god komt tot jullie, smijt met groene kaarsen en staat na een correctie nog steeds 10k boven de vorige ATH... En dan twijfelen jullie?

Moet Bitcoin jullie persoonlijk betasten terwijl hij 2 euro munten in jullie knuistjes drukt en 'het komt wel goed' in jullie oren fluisterd voordat je weer wat vertrouwen krijgt?

Gewoon hodl. Niet zo onzeker. De meeste hier hebben hun geld juist (weer terug) dankzij Bitcoin maar nu is alles ineens onzeker omdat we een paar weken rood zien 8)7

Goddamn.

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Jarne_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Ik heb een short geopend dus bedank mij maar als hij sebiet naar de 100k vliegt.
Alvast bedankt for your sacrifice O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa

bodem word tussen de 40 en 42k. Dat is ook de reden waarom we daar nu afgeketst zijn. Verleden gaf dat ook resistance. Dus kopen kopen nu, cheap coins

edit, steve zegt het ook. :P

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 27-01-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Liberteh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:04:
Ik geloof niks behalve wat zwart op wit staat. Nu heb ik de source code niet uitgeprint, echter: Het is een stukje code die de supply iedere 4 jaar door de helft hakt. Dat is geen aanname of mening, dat is een feit. Wat jij er verder van vindt moet je zelf weten.
Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet uitgesproken heb. De halving is uiteraard een feit, dat heb ik nooit ontkend. De gevolgen die jij of Willy Woo eruit meent te kunnen trekken zijn echter geen feiten ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:08:
Jemig waar is jullie faith, stelletje heidenen.

De grote oranje god komt tot jullie, smijt met groene kaarsen en staat na een correctie nog steeds 10k boven de vorige ATH... En dan twijfelen jullie?

Moet Bitcoin jullie persoonlijk betasten terwijl hij 2 euro munten in jullie knuistjes drukt en 'het komt wel goed' in jullie oren fluisterd voordat je weer wat vertrouwen krijgt?

Gewoon hodl. Niet zo onzeker. De meeste hier hebben hun geld juist (weer terug) dankzij Bitcoin maar nu is alles ineens onzeker omdat we een paar weken rood zien 8)7

Goddamn.

_O-
Veel mensen met een 2018 trauma denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Spookie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:44:
Ik lees net de opening post even door maar volgens mij staat hierin een fout:

[...]

Je BNB-gemiddelde voor je BNB Saldo voor kaartniveaus telt niet mee als je BNB in je BNB Vault hebt zitten (aldus een medewerker) of is dit toch incorrect?
Telt wel mee kan ik uit ervaring zeggen, of het echt zin heeft? Nah tenzij je BNB hold voor de cashback. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Nee geloof niks van dat de top al geweest is, tenzij er iets heel nieuws gebeurt, als een super dodelijke corona variant oid, of massaal verbod door EU en USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:09:
[...]

bodem word tussen de 40 en 42k. Dat is ook de reden waarom we daar nu afgeketst zijn. Verleden gaf dat ook resistance. Dus kopen kopen nu, cheap coins

edit, steve zegt het ook. :P

[YouTube: BITCOIN WARNING: What They're NOT TELLING YOU About This Dump!!]
Persoonlijk heb ik nul vertrouwen in wat hij zegt. In 2017 wat filmpjes van 'm gekeken maar wat een hapsnurk was het toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:11:
Nee geloof niks van dat de top al geweest is, tenzij er iets heel nieuws gebeurt, als een super dodelijke corona variant oid, of massaal verbod door EU en USA.
Vraagje aan alle tweakers hier; welke ontwikkelingen volg jij momenteel die een groot risico voor BTC/crypto kunnen zijn?

Ripple heeft z'n rechtzaak die mssn nog wel wat gaat doen bijvoorbeeld, maar welke "threats" hebben jullie in het achterhoofd wat echt een harde klap kan zijn voor BTC of de hele crypto space? Zijn dat al lopende zaken waarin bepaalde ontwikkelingen te wachten staan, of zijn die er momenteel niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:11:
[...]

Je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet uitgesproken heb. De halving is uiteraard een feit, dat heb ik nooit ontkend. De gevolgen die jij of Willy Woo eruit meent te kunnen trekken zijn echter geen feiten ;w
Maar we zitten ook niet in crypto voor de zekerheid of veiligheid toch? We zitten hier allemaal voor onrealistische gains :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ducksy88 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:16:
[...]

Vraagje aan alle tweakers hier; welke ontwikkelingen volg jij momenteel die een groot risico voor BTC/crypto kunnen zijn?

Ripple heeft z'n rechtzaak die mssn nog wel wat gaat doen bijvoorbeeld, maar welke "threats" hebben jullie in het achterhoofd wat echt een harde klap kan zijn voor BTC of de hele crypto space? Zijn dat al lopende zaken waarin bepaalde ontwikkelingen te wachten staan, of zijn die er momenteel niet?
WEF. Al vraag ik me af wat zij, afgezien van regulering en FUD, kunnen 'doen' aan BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Kleine update hier voor al mijn volgers (3 stuks)...;
Ok een mooie X2 gehad op HNT, mijn verkoop is erdoor heen gegaan hartstikke mooi.
Vervelend dat het niet X2 was binnen een week maar in 2 weken dit keer helaas.... Wellicht stijgt hij verder, prima s6 aan een ieder.
*O*
Alles verkocht gister, en samen met mijn eerder verkochte stack van Aion aan de zijlaan gestaan, heb me net volledig ingekocht Ankr op 31/32 Sats. Ik voorspel ook voor deze, binnen 1 tot 3 weken Minimaal + 75 %. o<:)

Er heeft me daar iemand flink staan tanken de afgelopen maanden op 22/23 Sats }:O }:O }:O en nu op 32/33 sats }:O , die gaat er straks een flinke ruk aan geven. IK kan het natuurlijk ook mis hebben, dus pas op wat je doet. Maar eigenlijk heb ik het wel vaak goed. O-) O-) O-)

Dat rijmt.

[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 28-01-2021 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Satoshi die terugkeert en zijn Bitcoins marktdumpt tot aan 6 cent om de greedy fiat fucks een speculatie lesje te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Crypts schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:11:
[...]

Telt wel mee kan ik uit ervaring zeggen, of het echt zin heeft? Nah tenzij je BNB hold voor de cashback. :)
Nah... Het is wel makkelijk om er zeker van te zijn dat je X bnb hebt voor extra cashbacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:19:
[...]

Satoshi die terugkeert en zijn Bitcoins marktdumpt tot aan 6 cent om de greedy fiat fucks een speculatie lesje te geven.
Serieus mogelijk ding.

Vooral als het allemaal in handen komt van banken etc. Soort van the Joker actie, iedereen tegelijkertijd rekt. Past ook wel een beetje bij het hele anti-establisment idee waarin het ontstaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Spookie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:21:
[...]

Nah... Het is wel makkelijk om er zeker van te zijn dat je X bnb hebt voor extra cashbacks.
Ik bedoelde dus dat die vault vrijwel niks oplevert. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Gaat ie weer.... hij pompt wel heel hard op de 30 en ik twijfel of ik er toch niet weer uit moet gaan, al dan niet met 1 of 2 procent verlies.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:17:
[...]

WEF. Al vraag ik me af wat zij, afgezien van regulering en FUD, kunnen 'doen' aan BTC.
Ik denk dat de WEF en alles eromheen juist in het voordeel van BTC pleit. Des te meer vanuit daar de ideeën gepropageerd worden die tot op heden al bekend zijn, des te meer wantrouwen en burgerlijke ongehoorzaamheid bij een grote groep "early adopters" zoals wij. Daarnaast, als er inderdaad meer onrust op financiële markten ontstaat door explosief gestegen staatsschulden en andere corona-ellende, zal dat (na een eventuele initiële dip) ook bijdragen aan een vlucht naar alternatieve assets.

Hier een interessant interview van Paul Buitink met ECB's Ulrich Bindseil over CBDC en hoe deze directeur market operations denkt over BTC. Ze hebben helemaal geen prioriteit noch middelen om BTC kapot te gaan reguleren.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

[...]

"If you can't regulate the product, regulate the users...". Bitcoin/crypto is niet te stoppen, maar het kan wel kapot gereguleerd worden door de gebruikers aan allerlei eisen te laten voldoen, of het handelen erin illegaal te maken. Dat zie ik als een reeële bedreiging, aangezien het huidige financiële systeem "last" van crypto's kan gaan krijgen.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Hoeveel bnb moet ik naar die trust wallet sturen. Ik kan er niks mee doen.
Mijn gratis twt is 25 dollar waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Ladonna schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:24:
Hoeveel bnb moet ik naar die trust wallet sturen. Ik kan er niks mee doen.
Mijn gratis twt is 25 dollar waard!
Voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
MicroWhale schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 06:48:
[...]

Laat hem nog maar een paar keer naar boven afketsen op de 31.5k hoor, hoe meer hij dat doet, hoe sterker de support hiero... dat betekent op de lange termijn nooit meer terug onder 30k.... en dat vind ik helemaal prima. d:)b
dan moet ik huili :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Om naar btc te zetten of binance te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:15:
[...]

Persoonlijk heb ik nul vertrouwen in wat hij zegt. In 2017 wat filmpjes van 'm gekeken maar wat een hapsnurk was het toen.
hij is wel wat gegroeid moet ik zeggen. Dan nog copy ik ook nooit 1 op 1 zaken van youtubers. Deze video zit best wel wat in. Geen garantie, wel een grappige analyse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:22:
[...]

Serieus mogelijk ding.

Vooral als het allemaal in handen komt van banken etc. Soort van the Joker actie, iedereen tegelijkertijd rekt. Past ook wel een beetje bij het hele anti-establisment idee waarin het ontstaan is.
Ik zou het persoonlijk echt prachtig vinden. Dan maar rekt _O-

Vind ik mijn PF wel waard om te zien gebeuren. :P

Het zou wel sneu zijn voor veel mensen maar laten we er dan maar vanuit gaan dat niemand meer geïnvesteerd heeft dan hij of zij bereid is te verliezen :+

Ik zou vooral planB met zijn stock2flow a4tje willen zien staan bij een Satoshi dump. -O-

Oeps. 1 variabeltje vergeten :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Wat is dit nou weer, ik kocht hoger met de verwachting 100K, dalen we weer. Dit was niet de afspraak.

@Verwijderd Koop even BTC erbij, ik wil groene dildo's zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:13
Mijn verwachting is dat omdat BTC zo aan het kwakkelen is, mensen al hun geld in altcoins gaan proppen.

De markt voldoet tot nu toe niet aan mijn verwachtingen...

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Kom op ETH vreet eens niet al mijn USDT op man. Long X10 gezet maar gaat de verkeerde kan op.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:08:

Dit is indirect een geniaal idee! Fuck die sukkels als Craig Wright die zeggen dat ze Satoshi zijn, dat is klein denken. Waarom zou je Satoshi willen zijn als je ook Bitcoin kan zijn?

Ik ga nu een groot Bitcoin-pak laten maken, er 24/7 in rondlopen en overal beweren dat ik Bitcoin ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:28:
[...]

Ik zou het persoonlijk echt prachtig vinden. Dan maar rekt _O-

Vind ik mijn PF wel waard om te zien gebeuren. :P

Het zou wel sneu zijn voor veel mensen maar laten we er dan maar vanuit gaan dat niemand meer geïnvesteerd heeft dan hij of zij bereid is te verliezen :+

Ik zou vooral planB met zijn stock2flow a4tje willen zien staan bij een Satoshi dump. -O-

Oeps. 1 variabeltje vergeten :>
haha, ik zou er voor nu wel overheen komen, maar hij zou niet mijn beste vriend zijn. Alhoewel, op het moment zit ik gewoon fiat met alles, te wachten tot hij verder dipt, dus als hij het vandaag wil doen dan is het ok. (hopelijk ben ik dan snel genoeg om binance mij uit te laten betalen, geloof nooit dat die zon dump zouden overleven).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Klimaatverandering en dat soort zaken, maar dat is op de lange termijn en dan is alles naar de klote, niet alleen crypto.
Technisch malheur waardoor de blockchain niet blijkt te werken zoals bedoeld, maar dat ik zeer onwaarschijnlijk.

Eigenlijk weinig, de grootste dreiging zou eigenlijk zijn als iedereen ineens van z'n geloof valt en denkt "waarom zou ik 30k betalen voor een stukje blockchain"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Klimaatverandering en dat soort zaken, maar dat is op de lange termijn en dan is alles naar de klote, niet alleen crypto.
Technisch malheur waardoor de blockchain niet blijkt te werken zoals bedoeld, maar dat ik zeer onwaarschijnlijk.

Eigenlijk weinig, de grootste dreiging zou eigenlijk zijn als iedereen ineens van z'n geloof valt en denkt "waarom zou ik 30k betalen voor een stukje blockchain"?
laatst weer een stukje double spending fud wat onzin was natuurlijk. Maar eigenlijk is het best bizar dat software altijd vol zit met allerlei bugs en shit, maar dat btc al die jaren al probleem loos werkt, en hacks vooral zijn toe te schrijven aan matige walletbeveiliging of slechte exchanges etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
$30K breken en een retest van $27xxx lijkt mij de next stop. Maybe nog bounce op de vorige low. Die ligt dus net onder de $29K. Voor nu houden we de $30K nog vast, maar niet verkeerd om alvast even verder te kijken =). Goodluck iedereen, denk dat velen gewoon lekker hodlllll ($100K komt toch wel 'n keertje). ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jLVaauA.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
lekker, thanks voor die updates, de TA plaatjes in dit topic vind ik wel fijn. Al die youtube films zijn soms vermoeiend.

Moet wel zeggen dat ik die analyse van gisteren van The Moon wel snapte, met vergelijking van juni 2017. Als hij nu echt een serieuze dip heeft, zie ik hem ook zo weer naar een ath vliegen.

[ Voor 44% gewijzigd door DarkShadow op 27-01-2021 14:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
fuck weer 3 jaar wachten ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
Komt die <30k BTC er nu dan toch aan? Nu <30200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:13
Het goede nieuws is: al m'n buy orders zijn inmiddels gehit. Zelfs de allerlaagste. De vraag is nu of ik nog wat extra fiat klaar moet hebben staan voor het geval dat het vallende mes ooit ten einde komt.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Yep. Het is ze weer gelukt om de boel te slopen. Wel weer lekker rustig de komende maanden hier.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

40× long op 30180.

Liquidatie mail soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Korvaag schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:06:
Het goede nieuws is: al m'n buy orders zijn inmiddels gehit. Zelfs de allerlaagste. De vraag is nu of ik nog wat extra fiat klaar moet hebben staan voor het geval dat het vallende mes ooit ten einde komt.
Hmm, dit is nauwelijks een vallend mes. Het mes moet nog beginnen vallen. Als dat überhaupt al gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Burn_and_Fire schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:02:
Komt die <30k BTC er nu dan toch aan? Nu <30200.
Kan natuurlijk, het zou nogal ingaan tegen alle nieuwsberichten op Cointelegraph en Coindesk de laatste dagen... het is ook nog wat vroeg voor Chinees nieuwjaar...

Ik hoop gewoon van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:09:
[...]

Kan natuurlijk, het zou nogal ingaan tegen alle nieuwsberichten op Cointelegraph en Coindesk de laatste dagen... het is ook nog wat vroeg voor Chinees nieuwjaar...

Ik hoop gewoon van niet.
Als we iets hopen dan gebeurt vaak het tegenovergestelde. De experts praten de markt weken omlaag omdat ze zelf in een short zitten. Uiteindelijk gaan genoeg mensen het geloven. Precies hetgeen waar een club als wallstreetbets bijvoorbeeld tegen ageert. Tijd dat ze zich ook eens met crypto gaan bemoeien. Shorts en longs maken zo de markt kapot.. Je snapt wat ik bedoel..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:11:
Shorts en longs maken de markt kapot.
:?
Short en longs zijn de markt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:40
Misschien is dit toch wel waar:

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/60874452.jpg

Moeilijk te voorspellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Pffff aan dit tempo ben ik met pensioen voor we ooit aan de 29k zitten...
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:11:
Shorts en longs maken de markt kapot.
Uh... Hoe zie jij de 'markt' zonder mensen die kopen en verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
_Gast_ schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:14:
Misschien is dit toch wel waar:

[Afbeelding]

Moeilijk te voorspellen
Diezelfde meme bestaat ook met 'waiting for the dip'. Nobody knows :)

Doe maar 29k of 27k. Op beide ga ik bijkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:50:
[...]

XLM, ook zo'n coin die sinds 2017 al naar de maan zou vertrekken.
@Jedi_Pimp Neem aan dat jullie bekend zijn met het logo van XLM?

Afbeeldingslocatie: https://media0.gmgroup.be/26-180.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Slonzo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:15:
Pffff aan dit tempo ben ik met pensioen voor we ooit aan de 29k zitten...

[...]

Uh... Hoe zie jij de 'markt' zonder mensen die kopen en verkopen?
In zekere zin is de short markt een op zich zelf staande markt. Niet voor niets is short handelen aan aparte regels en reguleringen onderhevig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Altijd fijn, dat kriebel gevoel in je buik als je hard naar beneden gaat.

Maar het kan harder, nog lange geen vrije val. Onder de 30k zal het hard gaan ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Richh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Diezelfde meme bestaat ook met 'waiting for the dip'. Nobody knows :)

Doe maar 29k of 27k. Op beide ga ik bijkopen.
Het begint vervelend lang te duren na al die actie van begin januari gewoon te zijn geraakt. Spike nu gewoon eens naar 27.5k, dan zijn we daar lekker vanaf en kunnen we weer naar boven kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Het begint vervelend lang te duren na al die actie van begin januari gewoon te zijn geraakt. Spike nu gewoon eens naar 27.5k, dan zijn we daar lekker vanaf en kunnen we weer naar boven kijken!
Teveel kopers die dit niveau al laag genoeg vinden; dat zou eigenlijk heel bullish moeten zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H1KOrPHh_ghxhrMBYbWMQ42nLo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lBIRZlVeJiVor0081anTohcj.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga voor liquidation of moon.

Duim even voor me jongens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Teveel kopers die dit niveau al laag genoeg vinden; dat zou eigenlijk heel bullish moeten zijn ;)
Denk ik dus ook.. maar zolang iedereen maar blijft roepen om de 28k en sommige om de 20k komt die er straks ook nog ook. En dan is het huilen geblazen, helemaal als dan blijkt dat het weer voor een paar jaartjes gedaan is.. maar ja ze willen het graag.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:07
[...]

Het hele USDT gebeuren? Fake geld dat erin zit? Rechtzaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Nou, eindelijk mijn €25k buy orders gehit. Geduld is een schone zaak. Nu ETH nog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]

Ik hoop van harte dat het 't eerste is. Moet nog weer instappen. Wens je verder het allerbeste hoor. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spookie
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:27:
[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K37dq0uoNlWa0rQW-rRjMry6xAw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dkUsqhwn32abBG0pZuns93D5.png?f=user_large

Waarom doe jij mij na?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

En dat was de 30k....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:28:
[...]

Denk ik dus ook.. maar zolang iedereen maar blijft roepen om de 28k en sommige om de 20k komt die er straks ook nog ook. En dan is het huilen geblazen, helemaal als dan blijkt dat het weer voor een paar jaartjes gedaan is.. maar ja ze willen het graag.
Iedereen blijft roepen om 28k dus dat niveau gaat er komen.
Tegelijkertijd roepen er ook al tijden heeel veel mensen 100k of zelfs 288k of zelfs meer. Hoort er allemaal bij toch?

Gewoon niet te vuistdiep in zitten, het is een dikke vette gok. Wellicht was 42k de top.
Als je instapt rond deze niveau's als HODLer moet je bereid zijn dat het niet meer goed komt, vind ik. Tegelijkertijd is het wel echt high-risk/high-reward, wat als het immers wel uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

May the ghost of Satoshi be with us.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Richh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Bovendien een descending wedge op de 4h timeframe en hoger. Bullish.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rtWnvS4/desc.png

Pagina: 1 ... 78 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!