Als features aflopen, zal dat juist voor een stijging of daling zorgen?
Leuk dat er 2.5M staat, maar dat is niet zo veel.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:15:
[...]
Dat is niet waar. Bovendien, er staat al ruim $2.5M locked in de vault, ik mag er toch wel van uit gaan dat je daar slechts een klein percentage (<<1%) aan kan toevoegen? Whale alert?
Edit: Locked is het verkeerde woord. Zoals ik in een vorige post beschreef staat niks echt locked. Ik had moeten zeggen, er is al ruim $2.5M USDT aan waarde in de vault geplaatst.
Daarnaast is dit momenteel de rente.
/f/image/oH07fZ0ietA20sysKZJzeP4R.png?f=fotoalbum_large)
Die wordt dus DAGELIJKS aangepast: één dag 69% rente is leuk, maar het moet gemiddeld over de gehele looptijd goed blijven gaan wil je echt binnenlopen. Daarnaast moet het platform blijven bestaan.
Het verlies van een dalende dollar mag je dan ook nog van je winst aftrekken.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Beetje vervelend, maar dat is inderdaad wat je ziet als je geen BSC wallet hebt gekoppeld aan de site... Devs zijn er mee bezig.MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:21:
[...]
Leuk dat er 2.5M staat, maar dat is niet zo veel.
[Afbeelding]
Die wordt dus DAGELIJKS aangepast: één dag 69% rente is leuk, maar het moet gemiddeld over de gehele looptijd goed blijven gaan wil je echt binnenlopen. Daarnaast moet het platform blijven bestaan.
EDIT: Bovendien, als jij de gehele lijn had gescreenshot zou je zien dat de TVL op 0 staat bij jou waarden. Dat is dus niet het geval... Anyways, je punten zijn waar. Al zie ik Venus wel blijven bestaan, het is Binance backed (of Swipe backed, dat weer Binance backed is). Doe vooral je eigen onderzoek, al kan uitproberen imo geen kwaad met een beetje geld wat je kan verliezen.
EDIT2: Je denkt toch ook niet dat ik hier een beetje met oude screenshots ga strooien?

[ Voor 20% gewijzigd door mjoaris op 27-01-2021 10:35 ]
Ik lees over een referentie met het aandeel waar we hier niet over praten, maar wat houdt dit precies in voor BTC? "So expect a much larger blow-off top, and more flash crashes than ever before." oftwel we gaan naar 40k om vervolgens in een paar uur tijd naar de 20k te gaan?sh4d0wman schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:15:
We hadden een fake out dan nu maar hopen op een fake downAch ja de futures lopen weer bijna af en dan is opa BTC wel vaker een beetje wispelturig.
Er is nog hoop: https://twitter.com/AltcoinPsycho/status/1354119180774121477
Daarnaast zijn al die rentes leuk als je al een whale bent, maar met de volatiliteit van crypto ga je je geld toch geen jaar vastzetten voor een rendement van 50%? Of ben ik nou gek?MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:21:
[...]
Leuk dat er 2.5M staat, maar dat is niet zo veel.
[Afbeelding]
En ja, in een bear market zou ik daar ook voor tekenen. Maar ik ben heel erg benieuwd of dat soort percentages houdbaar zijn in een bear.
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 27-01-2021 10:27 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De enige die vervelend is de laatste weken is BTC. Ik weet dat ik het niet mag zeggen hier, maar een echte drop richting 20k is einde verhaal voor de komende jaren. Kunnen we weer 4 jaar de schuilkelder in. Beter bouncen we lekker ergens op 28k omhoog anders ziet het er wat mij betreft erg slecht uit.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:22:
[...]
Beetje vervelend, maar dat is inderdaad wat je ziet als je geen BSC wallet hebt gekoppeld aan de site... Devs zijn er mee bezig.
Een drop naar 20k is niet bullish en is weldegelijk een probleem voor de markt.
Zero.
Lezen pls! Je geld staat niet vast. Je kan het er altijd uithalen. Enkel staat het vast als er op Venus meer uitgeleend is dan dat er aanwezig is als supply, DAN staat het vast tot er meer supply is. Zoals ik al eerder aangaf is dat op DIT moment niet aan de orde.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Daarnaast zijn al die rentes leuk als je al een whale bent, maar met de volatiliteit van crypto ga je je geld toch geen jaar vastzetten voor een rendement van 50%? Of ben ik nou gek?
En ja, in een bear market zou ik daar ook voor tekenen. Maar ik ben heel erg benieuwd of dat soort percentages houdbaar zijn in een bear.
Ik zie het ook niet zitten om beefieworstjes en dergelijke vast te zetten.. maar m'n hodl pf staat in principe niks te doen haha.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Daarnaast zijn al die rentes leuk als je al een whale bent, maar met de volatiliteit van crypto ga je je geld toch geen jaar vastzetten voor een rendement van 50%? Of ben ik nou gek?
Waar baseer je een drop naar 20k op? Ik kan echt amper aanwijzingen vinden die wijzen op een dergelijke dalingPelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:
[...]
De enige die vervelend is de laatste weken is BTC. Ik weet dat ik het niet mag zeggen hier, maar een echte drop richting 20k is einde verhaal voor de komende jaren. Kunnen we weer 4 jaar de schuilkelder in. Beter bouncen we lekker ergens op 28k omhoog anders ziet het er wat mij betreft erg slecht uit.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Maar als we dan even kijken wat BTC in de afgelopen jaren gedaan heeft, is het dan niet veel gezonder als BTC naar 20k gaat? Is het sowieso niet beter voor adoptie als die minder manisch gedraagt?Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:26:
[...]
De enige die vervelend is de laatste weken is BTC. Ik weet dat ik het niet mag zeggen hier, maar een echte drop richting 20k is einde verhaal voor de komende jaren. Kunnen we weer 4 jaar de schuilkelder in. Beter bouncen we lekker ergens op 28k omhoog anders ziet het er wat mij betreft erg slecht uit.
Als BTC nu naar 20k gaat is dat nog ene behoorlijke stijging tov bv een paar jaar geleden.
Dat roepen de zelfbenoemde experts al weken.. en dan ook nog zeggen dat dat gezond is voor de marktJedi_Pimp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:30:
[...]
Waar baseer je een drop naar 20k op? Ik kan echt amper aanwijzingen vinden die wijzen op een dergelijke daling

De afgelopen/huidige daling van 32% van 42k naar 28.8 lijkt me meer dan genoeg.
Zero.
De markt moet juiste stabieler worden, deze swings maakt het ieder jaar onstabieler, leuk voor de daytraders dat wel.mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Maar als we dan even kijken wat BTC in de afgelopen jaren gedaan heeft, is het dan niet veel gezonder als BTC naar 20k gaat? Is het sowieso niet beter voor adoptie als die minder manisch gedraagt?
Als BTC nu naar 20k gaat is dat nog ene behoorlijke stijging tov bv een paar jaar geleden.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 27-01-2021 10:35 ]
Zero.
mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:22:
[...]
Beetje vervelend, maar dat is inderdaad wat je ziet als je geen BSC wallet hebt gekoppeld aan de site... Devs zijn er mee bezig.
EDIT: Bovendien, als jij de gehele lijn had gescreenshot zou je zien dat de TVL op 0 staat bij jou waarden. Dat is dus niet het geval... Anyways, je punten zijn waar. Al zie ik Venus wel blijven bestaan, het is Binance backed. Doe vooral je eigen onderzoek, al kan uitproberen imo geen kwaad met een beetje geld wat je kan verliezen.
EDIT2: Je denkt toch ook niet dat ik hier een beetje met oude screenshots ga strooien?

Haha, ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt. Het screenshot vertelde mijns inziens maar een deel van het verhaal. Je kan er inderdaad bakken met geld mee verdienen als je bereid bent om e.e.a. voor zo lang vast te zetten + het risico durft te nemen.
Bij het nemen van mijn eigen risico-overwegingen, heb ik dan liever een wat lagere rente, waarbij ik direct bij mijn centen kan. De vuistregel hierbij is dat ik van heel mijn beleggingsportfolio, inclusief crypto, binnen een week 80% op mijn bankrekening moet kunnen krijgen. De 20% die ik niet zo snel terug kan krijgen zit in wat lagere risico beleggingen met een redelijk en vast %.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Precies, daarom is zo'n stijging van de afgelopen 6 maanden eigenlijk niet gezond, uiteraard wel leuk voor een hoop hierPelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:34:
[...]
De markt moet juiste stabieler worden, deze swings maakt het ieder jaar onstabieler, leuk voor de daytraders dat wel.
Ik had nog wat BNB over en dacht, laat ik eens wat CAKE gaan produceren. Allemaal gelukt via TW en pancakeswap en de CAKE stapelt zich ondertussen op. Maar ik vroeg mij af: zijn die (relatief) hoge transactiekosten altijd zo bij het compounden? Ik dacht dan steeds een deel van de CAKE op te eten om de fees mee te betalen of doen jullie dit anders?
en daarom is de huidige koers goed, weer terugzakken naar 20k is dubbel zo slecht voor de markt. lekker hier even stabiliseren.mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:37:
[...]
Precies, daarom is zo'n stijging van de afgelopen 6 maanden eigenlijk niet gezond, uiteraard wel leuk voor een hoop hier
Zero.
Iemand die zijn crypto bewaard bij BlockFi ? Afhankelijk van hoelang je je crypto daar wil vastzetten, krijg je daar een serieuze intrest op ...
Dat is de enige manier op pancake. Het voordeel van Beefy is auto-compounding wat je niets kost en aan het eind meer op kan leveren.Red87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:39:
Ik had nog wat BNB over en dacht, laat ik eens wat CAKE gaan produceren. Allemaal gelukt via TW en pancakeswap en de CAKE stapelt zich ondertussen op. Maar ik vroeg mij af: zijn die (relatief) hoge transactiekosten altijd zo bij het compounden? Ik dacht dan steeds een deel van de CAKE op te eten om de fees mee te betalen of doen jullie dit anders?
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Jij hielp mij pas ook al met CAKE. Als ik USDT daarop wil gooien op welke chain draait dat? Heb de Trust wallet en wil daar wat USDT ingooien.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:28:
[...]
Lezen pls! Je geld staat niet vast. Je kan het er altijd uithalen. Enkel staat het vast als er op Venus meer uitgeleend is dan dat er aanwezig is als supply, DAN staat het vast tot er meer supply is. Zoals ik al eerder aangaf is dat op DIT moment niet aan de orde.
Het staat toch 'vast' in de zin van dat je geen rente ontvangt als het er niet op staat? Ik snap dat het geen staking is. Persoonlijk zet ik mijn usdt liever op binance zodat ik bij dips in kan stappen.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:28:
[...]
Lezen pls! Je geld staat niet vast. Je kan het er altijd uithalen. Enkel staat het vast als er op Venus meer uitgeleend is dan dat er aanwezig is als supply, DAN staat het vast tot er meer supply is. Zoals ik al eerder aangaf is dat op DIT moment niet aan de orde.
Ja dat doe ik anders (komt hij weer): ik stake m'n CAKE op Beefy.finance. Compounden gaat automatisch om de X minuten en de fees worden verdeeld over alle vault users, dus je betaalt amper nog een fee. Je kan beefy.finance vinden via de DApps sectie van de Trust Wallet. Ze zijn ook een samenwerking aangegaan met TrustWallet btw.Red87 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:39:
Er is geen USDT pair voor CAKE. Enkel BUSD. Ze draaien op Binance Smart Chain dus BNB kopen en daarheen sturen of direct CAKE kopen op Binance. USDT werkt volgens mij niet?DJ-Promo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Jij hielp mij pas ook al met CAKE. Als ik USDT daarop wil gooien op welke chain draait dat? Heb de Trust wallet en wil daar wat USDT ingooien.
Verwijderd
We gaan het meemaken jongens. Ik denk niet dat de run al voorbij is, maar mijn inschattingsvermogen is dan ook niet erg legendarisch
Persoonlijk boeit het me niet zoveel of Bitcoin terug gaat zakken naar 20k of 10k of whatever. 4 jaren berenmarkt, prima hoor. Maakt mij allemaal echt niet zoveel uit. Het is kut dat de papieren winst dan verdampt maar ik zit erin voor de lange termijn.
Daarnaast is het misschien makkelijk praten voor mij want mijn initiële inleg is ongeveer een half maandsalaris.
Dusja, als het ooit foetsie is, jammer dan. Ik zal er geen boterham minder om eten.
Persoonlijk boeit het me niet zoveel of Bitcoin terug gaat zakken naar 20k of 10k of whatever. 4 jaren berenmarkt, prima hoor. Maakt mij allemaal echt niet zoveel uit. Het is kut dat de papieren winst dan verdampt maar ik zit erin voor de lange termijn.
Daarnaast is het misschien makkelijk praten voor mij want mijn initiële inleg is ongeveer een half maandsalaris.
Dusja, als het ooit foetsie is, jammer dan. Ik zal er geen boterham minder om eten.
Doe met je mee hoor; net weer ingekocht op 25.700 in EUR. Klein gokje moet kunnen.JT schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:20:
Jezus, Wil ik een keer een ritje maken, instappen op 31,8 en dan bij 32,6 er weer uit, duiken we onder de 31k
Cake, sushi, beef. Serieus waar hebben we het overmjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:45:
[...]
Ja dat doe ik anders (komt hij weer): ik stake m'n CAKE op Beefy.finance. Compounden gaat automatisch om de X minuten en de fees worden verdeeld over alle vault users, dus je betaalt amper nog een fee. Je kan beefy.finance vinden via de DApps sectie van de Trust Wallet. Ze zijn ook een samenwerking aangegaan met TrustWallet btw.
De teloorgang van de cryptoscene wordt zichtbaar in de benamingen van projecten

Draait allemaal op de Binance Smart Chain (BSC). Beefy is momenteel nog gebonden aan BSC maar er zijn cross-chain initiatieven, momenteel zijn ze de Huobi Eco Chain (HECO) aan het onderzoeken. Later zal ook ETH komen. Beefy gebruikt Venus en dat is volgens CoinMarketCap exclusief op de BSC.DJ-Promo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Jij hielp mij pas ook al met CAKE. Als ik USDT daarop wil gooien op welke chain draait dat? Heb de Trust wallet en wil daar wat USDT ingooien.
Vastgoed als belegging komt steeds meer in het hoekje van moreel onverantwoord en wmb terecht in een huizenmarkt die zo enorm krap is. Leidt tot dit soort perverse situaties: https://www.nrc.nl/nieuws...zelf-in-huurhuis-a4029318Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 01:50:
[...]
Jawel, maar wat moet je dan? Fiat houden is ook geen optie? Die devalueren sneller dan harde assets.
Beste blijft vastgoed. En dan blijven kopen in een down market. Maar dat is een utopie voor de meeste mensen in dit topic.
Daarom zeg ik ook: Bitcoin DCA over de komende tijd en vooral rente laten trekken. Wat kan je nog meer doen in een naderende crisis? Verlicht me....
Ik ben trouwens ook eindelijk voor je DPI shill gevallen. Onder invloed van de occupy wall street-achtige beweging rond de stock which shall not be named denk ik dat DEFI nog wel eens extra in de belangstelling kan komen te staan op korte termijn.
Dat is toch niet iets vast zetten? Dat is het gewoon op een andere plek stallen dan bijvoorbeeld Binance. Op Binance staat het te wachten en letterlijk niks te doen, totdat jij bij een dip instapt.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Het staat toch 'vast' in de zin van dat je geen rente ontvangt als het er niet op staat? Ik snap dat het geen staking is. Persoonlijk zet ik mijn usdt liever op binance zodat ik bij dips in kan stappen.
Bull periode van 2017 was toch ook met vallen en opstaan. Dus dit is echt wel kenmerkend voor Bitcoin.
HODL tot 100K.
HODL tot 100K.
Volgens mij kan je gewoon USDT withdrawen vanaf Binance naar je Trust Wallet, zolang je maar aangeeft welk netwerk je gebruikt. Dat moet dus de BSC zijn. Altijd eerst uitproberen met een klein bedrag als je niet zeker weet!volt22 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:46:
[...]
Er is geen USDT pair voor CAKE. Enkel BUSD. Ze draaien op Binance Smart Chain dus BNB kopen en daarheen sturen of direct CAKE kopen op Binance. USDT werkt volgens mij niet?
Hij had het ook over een down market. Als je nu iets met vastgoed wilt dan zou ik eerder verkopen en dat geld aan de zijlijn laten staan totdat de boel weer eens goed inzakt en dan weer gaan kopen.Jean-Bob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Vastgoed als belegging komt steeds meer in het hoekje van moreel onverantwoord en wmb terecht in een huizenmarkt die zo enorm krap is. Leidt tot dit soort perverse situaties: https://www.nrc.nl/nieuws...zelf-in-huurhuis-a4029318
Ik ben trouwens ook eindelijk voor je DPI shill gevallen. Onder invloed van de occupy wall street-achtige beweging rond de stock which shall not be named denk ik dat DEFI nog wel eens extra in de belangstelling kan komen te staan op korte termijn.
Het gaat niet over wel of niet vast staan van geld. Het gaat erom waar je de kans hebt op de hoogste returns toch? Nu, tijdens de bull market heb ik liever het geld klaar staan op een exchange met meerdere 5X kansen dan dat het op een soortgelijk platform 0,13% rente per dag staat te trekken.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Dat is toch niet iets vast zetten? Dat is het gewoon op een andere plek stallen dan bijvoorbeeld Binance. Op Binance staat het te wachten en letterlijk niks te doen, totdat jij bij een dip instapt.
Dat is dan persoonlijke voorkeur maar in ieder geval gaat het niet over het "vast staan" van je munten waar jij het eerder over had. Ik bak zelf niets van traden dus voor mij is het geen goede optie om er mee om te gaan zoals jij doet.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:52:
[...]
Het gaat niet over wel of niet vast staan van geld. Het gaat erom waar je de kans hebt op de hoogste returns toch? Nu, tijdens de bull market heb ik liever het geld klaar staan op een exchange met meerdere 5X kansen dan dat het op een soortgelijk platform 0,13% rente per dag staat te trekken.
waar en hoe kan je het best (lees: goedkoopst) euro's omzetten naar usdt, de eindbestemming is de futuresaccount van binance 
of gewoon rechtstreeks op binance kopen?
DPI klinkt interessant, maar er is zo weinig informatie nog over te vinden? Als ik DPI koop via Uniswap, wie beheert de DPI? Tokensets? Kopen ze echt de munten in de index? Hebben ze openbare wallets, zodat je idd kunt zien wat het doet? En als ik het goed begrijp kan iedereen een eigen "DPI" beginnen via Tokensets? Dat moet toch geheid gezeur opleveren? Asset Management door Jan van 3 hoog achter?Jean-Bob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Vastgoed als belegging komt steeds meer in het hoekje van moreel onverantwoord en wmb terecht in een huizenmarkt die zo enorm krap is. Leidt tot dit soort perverse situaties: https://www.nrc.nl/nieuws...zelf-in-huurhuis-a4029318
Android begon daar oit al mee met de namen van hun OS, ice cream sandwichPHPResource schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Cake, sushi, beef. Serieus waar hebben we het over
De teloorgang van de cryptoscene wordt zichtbaar in de benamingen van projecten
Inderdaad. Tenzij we een black swan krijgen zijn deze bewegingen tussen 27 - 40k allemaal gerommel in de marge. On-chain indicatoren laten allemaal erg bullish signalen zien. Whale games om goedkoper te kunnen instappen voordat ze de trein naar het volgende station laten vertrekken..mengenli schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:51:
Bull periode van 2017 was toch ook met vallen en opstaan. Dus dit is echt wel kenmerkend voor Bitcoin.
HODL tot 100K.
Leuk dat je blijft hameren op 1 woordkeuze, maar mijn punt ging over het magere rendement van zo'n platform ten opzichte van de kansen die er in een bull market te over zijn.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Dat is dan persoonlijke voorkeur maar in ieder geval gaat het niet over het "vast staan" van je munten waar jij het eerder over had. Ik bak zelf niets van traden dus voor mij is het geen goede optie om er mee om te gaan zoals jij doet.
Heeft ze geen windeieren gelegd...mannowlahn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Android begon daar oit al mee met de namen van hun OS, ice cream sandwich
Zulke dingen slaan vaak veel beter aan dan i65 of x755.
In retrospect, it was inevitable
Zodra ik ergens “rente” voor kan krijgen zonder ook maar ergens iets op te zetten. Let me know! Gratis geld.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Het staat toch 'vast' in de zin van dat je geen rente ontvangt als het er niet op staat? Ik snap dat het geen staking is. Persoonlijk zet ik mijn usdt liever op binance zodat ik bij dips in kan stappen.
In retrospect, it was inevitable
Maar wat zijn on-chain indicatoren? Kan iemand eens uitleggen wat zij juist 'meten' dat relevant is voor de koers? Veel verder dan die post van Willy Woo en het meten van verschuivingen tussen en exchanges kom ik niet als ik google. Komt allemaal zeer vaag over.Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:54:
On-chain indicatoren laten allemaal erg bullish signalen zien.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen nu, maar we moeten niet langs elkaar heen gaan praten. Ik zal niet weer opnoemen dat ik geen trader ben en dat ik liever iets anders zoek wat me wat oplevert dan dat het stil staat op Binance. Dat jij er meer van weet te maken dan dat "magere rendement" met wat goede trades vind ik knap en dan moet je daar vooral ook mee doorgaan natuurlijkStokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:56:
[...]
Leuk dat je blijft hameren op 1 woordkeuze, maar mijn punt ging over het magere rendement van zo'n platform ten opzichte van de kansen die er in een bull market te over zijn.
Misschien is het al gevraagd (alvast sorry): Iemand een goed idee hoe ik mijn TWT weer terug kan sturen naar Binance? Als ik de stappen doorloop begint de app te zeuren dat er geen BNB beschikbaar is...
Zou zo uit mijn vingers kunnen komen.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:47:
We gaan het meemaken jongens. Ik denk niet dat de run al voorbij is, maar mijn inschattingsvermogen is dan ook niet erg legendarisch![]()
HODL to the moon. Desnoods nog 4 jaar bearish.
Je TWT staat momenteel op de binance smart chain en dus heb je ook BNB nodig om de transactie kosten te kunnen betalen.jvp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:07:
Misschien is het al gevraagd (alvast sorry): Iemand een goed idee hoe ik mijn TWT weer terug kan sturen naar Binance? Als ik de stappen doorloop begint de app te zeuren dat er geen BNB beschikbaar is...
Kom ik straks even op terug, nu even in overleg.TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Maar wat zijn on-chain indicatoren? Kan iemand eens uitleggen wat zij juist 'meten' dat relevant is voor de koers? Veel verder dan die post van Willy Woo en het meten van verschuivingen tussen en exchanges kom ik niet als ik google. Komt allemaal zeer vaag over.
Kijk eens op glassnode, mooie plek om te starten.
Glockner schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:47:
[...]
Doe met je mee hoor; net weer ingekocht op 25.700 in EUR. Klein gokje moet kunnen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hoeveel BNB heb je nodig om dit terug te kunnen storten? Ik kan prima 5 TWT omzetten naar BNB (volgens mij), maar ben je er dan?mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:09:
[...]
Je TWT staat momenteel op de binance smart chain en dus heb je ook BNB nodig om de transactie kosten te kunnen betalen.
Edit: Zie het al staan. De fee is 0.09 cent in BNB
[ Voor 6% gewijzigd door jvp op 27-01-2021 11:15 ]
Naar mijn idee gaan we nog wel onder de 30K dippen, zelf op 34K verkocht en wacht nog wel even met terugkopen.
Ook best, maar dan moet ik er straks wel weer 4 jaar eigen geld ingooien.. tegen die "spotprijzen"Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:09:
[...]
Zou zo uit mijn vingers kunnen komen.
HODL to the moon. Desnoods nog 4 jaar bearish.
Zero.
I know, maar ik kan zonder 0.57BNB aan fee te betalen direct de funds inzetten voor een pak melk als dat nodig is.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:51:
[...]
12%? Those are rooky numbers: [Afbeelding] Via beefy.finance en Venus
Als je echt wilt sparen dan zijn er betere plaatsen, maar in dit geval gaat het om geld dat toch op deze app moet staan om dagelijkse rekeningen mee te betalen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Doe jij nr 2 ook?Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:43:
[...]
Begrijp trouwens niet waarom DPI nog niet populairder is in dit topic.
.....nogmaals de voordelen:
1. DPI is een index van 10 defi coins, waarvan de verdeling maandelijks wordt geoptimaliseerd (je laat het traden aan de lui over die het kunnen)
In een bullmarket is DPI dus zeer lucratief (mits je overtuigd bent dat er nog wat rek in defi zit)
2. Je kan je DPI 10-15% rente (jouw share van de pool fees) laten trekken door het in een ETH/DPI pool op Uniswap te plaatsen.
En het wordt nog mooier....
3, De token die daarbij ontstaat (ETH/DPI LP) kun je gebruiken om INDEX te ontvangen (21% opbrengst pj). INDEX is een interessant project met crypto ETF’s (ik verwacht veel van crypto indexes)
Voordelen: compounden met een bullish token
Nadelen: eth fees, risico’s bij compounding
Wil je de extra risico’s van 2 en 3 niet lopen, dan blijft DPI natuurlijk een interessante token.
Ben mij wat aan het inlezen op Uniswap en kwam het volgende tegen:
https://uniswap.org/docs/...ics/understanding-returns
Volgens mij begrijp ik het niet goed, maar ze geven aan dat wanneer de prijs stijgt / daalt van de token terwijl je het in de LP hebt zitten, je een "verlies" hebt ten opzichte van HODL.
Dan is het in een Bull markt bij deze relatief nieuwe token toch juist interessanter om te HODL'en?
Dat Beefy ziet er wel oké uit om eens met weinig te proberen, alleen loop ik nu tegen het feit aan dat ik al dat gedoe met wallets niet echt goed begrijp, maar ik zie dat bijvoorbeeld Binance chain wallet of Trust wallet kan kiezen.
Zit ik met 3 vragen:
waarom zijn die wallets schijnbaar allemaal een soort 'browser-extensies'?
waarom moet je zo nodig een wallet hebben?
wat is een goede die makkelijk te gebruiken is?
Zit ik met 3 vragen:
Ik gebruik metamask. Deze connect je dan met de Binance smart chain. Standaard is deze op ETH ingesteld.Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:41:
Dat Beefy ziet er wel oké uit om eens met weinig te proberen, alleen loop ik nu tegen het feit aan dat ik al dat gedoe met wallets niet echt goed begrijp, maar ik zie dat bijvoorbeeld Binance chain wallet of Trust wallet kan kiezen.
Zit ik met 3 vragen:
Houd er rekening mee dat wanneer je weer iets uit de pool wilt halen je dat 0.57BNB kost
Zo sta ik er ook in, uitproberen met weinig. Als het zoals YFI wordt, of ook maar een beetje zoals YFI, dan is het toch een leuke alt. Was toch al bezig met wat CAKE voor de grap maar werd een beetje moe van alles handmatig doen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:41:
Zit ik met 3 vragen:
Anyways:
Waarom zijn de wallets allemaal een soort van 'browser-extensie'? Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag kan beantwoorden, maar wallets als browser-extensie zijn makkelijke manier om met smart contracts om te gaan.
Waarom moet je zo nodig een wallet hebben? Well... Je coins/tokens/muntjes moeten toch ergens in staan als ze niet op de exchange staan? Het is DeFi, dus je bent meer dan anders echt je eigen bank.
Wat is een goede die makkelijk te gebruiken is? Ik vind zelf de Trust Wallet, met de DApps sectie, vrij makkelijk. Er zijn ook een boel mensen die al een MetaMask wallet hadden en die dus ook gebruiken, echter ik had dat niet en heb de Trust Wallet gebruikt thus far. MetaMask is ook prima te gebruiken alleen moet je wel eerst zelf de Binance Smart Chain toevoegen.
Je hebt gelijk. Even geprobeerd. USDT vanaf Binance sturen via BSC netwerk naar je smart chain adres op Trust wallet. Om je USDT dan te zien moet je Binance-Peg Tether USD aanzetten. Nu kun je die coins via beefy in de Venus pool gooien.mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:51:
[...]
Volgens mij kan je gewoon USDT withdrawen vanaf Binance naar je Trust Wallet, zolang je maar aangeeft welk netwerk je gebruikt. Dat moet dus de BSC zijn. Altijd eerst uitproberen met een klein bedrag als je niet zeker weet!
Wat bedoel je precies met als je iets uit de pool wilt halen dat dat 0.57 BNB kost?Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:47:
[...]
Ik gebruik metamask. Deze connect je dan met de Binance smart chain. Standaard is deze op ETH ingesteld.
Houd er rekening mee dat wanneer je weer iets uit de pool wilt halen je dat 0.57BNB kost
Ja, onderliggend voor deze vragen is mijn gevoel dat als ik mijn eigen bank ben een browser-extensie voelt als een erg onveilige plek voor een wallet. (Gevoelsmatig is dat een beetje alsof ik duizenden euros cash in een portemonnee in m'n auto zou leggen: lekker makkelijk en ik gebruik dat geld eigenlijk toch alleen als ik met de auto ergens heen ga. Alleen wat makkelijk jatten zo.)mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:55:
[...]
Anyways:
Waarom zijn de wallets allemaal een soort van 'browser-extensie'? Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag kan beantwoorden, maar wallets als browser-extensie zijn makkelijke manier om met smart contracts om te gaan.
Waarom moet je zo nodig een wallet hebben? Well... Je coins/tokens/muntjes moeten toch ergens in staan als ze niet op de exchange staan? Het is DeFi, dus je bent meer dan anders echt je eigen bank.
De browserextensie is in principe niet 'je wallet'.Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:02:
[...]
Ja, onderliggend voor deze vragen is mijn gevoel dat als ik mijn eigen bank ben een browser-extensie voelt als een erg onveilige plek voor een wallet. (Gevoelsmatig is dat een beetje alsof ik duizenden euros cash in een portemonnee in m'n auto zou leggen: lekker makkelijk en ik gebruik dat geld eigenlijk toch alleen als ik met de auto ergens heen ga. Alleen wat makkelijk jatten zo.)
Die wallet is feitelijk je publieke adres + je 12 woorden.
De extensie is enkel een manier om snel toegang te krijgen tot je wallet.
Als ik probeer op pancakeswap iets uit de pool te halen dan krijg ik deze:mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Wat bedoel je precies met als je iets uit de pool wilt halen dat dat 0.57 BNB kost?

Bij beefy kan ik nu wel goedkoop withdwawen, dat was afgelopen week nog net zoveel. Bijzonder allemaal weer. Maar ik heb lang geleden m'n cake's verkocht. Er staat nu nog wat kleingeld, daarvoor ga ik geen halve BNB inleveren
Heb ik niet met trustwallet. Al verschillende pools gebruikt.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Als ik probeer op pancakeswap iets uit de pool te halen dan krijg ik deze:
[Afbeelding]
Bij beefy kan ik nu wel goedkoop withdwawen, dat was afgelopen week nog net zoveel. Bijzonder allemaal weer. Maar ik heb lang geleden m'n cake's verkocht. Er staat nu nog wat kleingeld, daarvoor ga ik geen halve BNB inleveren
Tja, ik weet het niet. Het lijkt erop alsof het smart contract forceert dat ik dit betaal. De fee's zijn natuurlijk maar een fractie van dit geheel.DJ-Promo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:11:
[...]
Heb ik niet met trustwallet. Al verschillende pools gebruikt.
Maar aangezien ik er niet echt iets van waarde in heb zitten heb ik nu ook niet de behoeft mij vrije dag op te offeren om dit tot de bodem uit te gaan zoeken. Er komt vanzelf een moment dat het de moeite gaat worden hier wel naar te kijken met deze APY's
Heeft iemand ooit gehad dat Nexo een betaling tegen houdt? Ik heb een fors bedrag overgemaakt en nu vragen ze om bewijs van inkomen volgens wetgeving op het gebied van witwassen 😮
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Haha lekker hey. Ook typerend dat SXP het goed doet wanneer het marktje op de rand vd afgrond staat.jvp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:25:
@Tominatie @Gelukszoekr Daar gaat SXP! Vandaag door de 1,- in euro? Dan sturen we Kim een bosje tulpen
Zul je zien dat Bitcoin straks naar beneden dondert en SXP alle gains inlevert. Achja.
Maar die gas fee voor ethereum is nu veel te laag zoals je die ingesteld hebt.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
https://etherscan.io/gastracker
Op bovenstaande link kun je altijd de huidge fee bekijken. En daarbij zou ik nooit op low gaan zitten.
/f/image/Mp0E64nHw5nJTCbZAwy7baAs.png?f=fotoalbum_large)
wat is een forse betaling?ScuL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:18:
Heeft iemand ooit gehad dat Nexo een betaling tegen houdt? Ik heb een fors bedrag overgemaakt en nu vragen ze om bewijs van inkomen volgens wetgeving op het gebied van witwassen 😮
ik heb zelf al enkele keren 5k overgemaakt (bewust onder de 10k) zonder enig probleem?
Dit is steeksproefgewijs. Ik heb ook al een keer documenten moeten versturen.mathiasc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:20:
[...]
wat is een forse betaling?
ik heb zelf al enkele keren 5k overgemaakt (bewust onder de 10k) zonder enig probleem?
Misschien ook relevant, in fiat of in crypto?mathiasc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Het gaat om de Binance Smart Chain. MetaMask toont dat nog niet goed, er lijkt ETH te staan maar het is BNB.Kenny_026 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Maar die gas fee voor ethereum is nu veel te laag zoals je die ingesteld hebt.
https://etherscan.io/gastracker
Op bovenstaande link kun je altijd de huidge fee bekijken. En daarbij zou ik nooit op low gaan zitten.
[Afbeelding]
fiat (euro) van (geverifieerde) sepa rekeningGlenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:21:
[...]
Misschien ook relevant, in fiat of in crypto?
[ Voor 8% gewijzigd door mathiasc op 27-01-2021 12:23 ]
Leuk artikel over de 'CryptoKoning' Igor Alberts (https://www.quotenet.nl/e...-alleen-the-sky-the-limit) die 1 miljoen in NEO stak en 18.500 BTC's had/heeft
Eigenlijk staat er al veel in hun wekelijkse nieuwsbrief: https://insights.glassnod...eek-on-chain-week-4-2021/TomTorquay schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:03:
[...]
Maar wat zijn on-chain indicatoren? Kan iemand eens uitleggen wat zij juist 'meten' dat relevant is voor de koers? Veel verder dan die post van Willy Woo en het meten van verschuivingen tussen en exchanges kom ik niet als ik google. Komt allemaal zeer vaag over.
Ik hoor/zie af en toe stukjes als mn vriendin zit te kijken, en wat een heerlijke vent hahavolt22 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:24:
Leuk artikel over de 'CryptoKoning' Igor Alberts (https://www.quotenet.nl/e...-alleen-the-sky-the-limit) die 1 miljoen in NEO stak en 18.500 BTC's had/heeft
Dit toont MetaMask meestal als de transactie zal mislukken. Heb je genoeg BNB in je wallet staan om de transactie te doen? Genoeg is een paar euro's aan waarde.Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:06:
[...]
[Afbeelding]
Van bank naar Nexo. In euros. Sorry voor de onduidelijkheid.Glenn Hoddle schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:19:
naar of van Nexo?
Meer dan 10k..mathiasc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:20:
[...]
[ Voor 42% gewijzigd door ScuL op 27-01-2021 12:39 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb 0.1 BNB in de wallet staat. Genoeg voor veel transacties. Maar die 0.57 blijft naar voren komenmjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Dit toont MetaMask meestal als de transactie zal mislukken. Heb je genoeg BNB in je wallet staan om de transactie te doen? Genoeg is een paar euro's aan waarde.
Ik stake mijn Cake op Beefy en als ik alles uit het contract wil halen dat kost dit mij 0.007708 BNB volgens MetaMask.. Hij geeft dit idd wel weer als ETH in MetaMask maar het is BNB (moeten ze nog een keer fixen, is nu wat verwarrend)Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:39:
[...]
Ik heb 0.1 BNB in de wallet staat. Genoeg voor veel transacties. Maar die 0.57 blijft naar voren komen
En we zakken weer verder, btc in de bonus!
no comment, maar "not your keys not your coins" blijft een ding. Je maakt jezelf volledig afhankelijk van een exchange.Korvaag schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:03:
Wat vinden jullie een veilig bedrag om op een Exchange te laten staan. Ik begrijp dat als je er niet mee handelt je het vrij straffeloos naar een wallet kan zetten, maar wat als je aan het handelen bent. Zien jullie daar nog een soort maximum aan ? Ik probeer even in te schatten wanneer ik iets naar een wallet zet en wanneer niet.
Het zal best per exchange verschillen hoeveel vertrouwen je er in hebt, maar ter info:
ik ben ooit een redelijke bag aan coins kwijtgeraakt bij Cryptopia "hack" en kan je verzekeren dat het terugkrijgen van ook maar een vergoeding een redelijke onmogelijkheid is als je een anonymous account hebt.
Nu heb ik wel een stuk meer vertrouwen in Binance / Coinbase, maar iedereen weet waar deze honeypotten staan
[ Voor 9% gewijzigd door rogier2012 op 27-01-2021 13:12 ]
Kwestie van geduld man.Amras schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:10:
ETH wil maar niet door die 1000 euro... steeds rond de 1030/1040 wordt er hard gebounced.
10k is de grens waarbij financiële instellingen wat meer moeten gaan doen volgens het Europese antiwitwasdirectief (AMLD5) - dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. Voordeel is wel dat we nu zeker weten dat Nexo echt in de EU is gevestigd.ScuL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:37:
[...]
Van bank naar Nexo. In euros. Sorry voor de onduidelijkheid.
[...]
Meer dan 10k..
Gezien Nexo geen fees rekent zou ik voortaan onder de 10k gaan zitten, helemaal bij fiat. Scheelt weer zo'n gedoe. Wat vragen ze eigenlijk precies aan je, loonstroken oid?
Ben de laatste dagen ook aan het uitzoeken hoe het precies werkt met Metamask. Kan ik via de Binance Smart Chain ook ETH versturen naar Metamask of is alleen BNB mogelijk. En kan ik dan bijvoorbeeld BNB gebruiken op Uniswap?
Of wat zijn uberhaupt de best practices rondom gebruik van deze wallets.
Of wat zijn uberhaupt de best practices rondom gebruik van deze wallets.
ETH is veel sterker dan btc op dit moment.Amras schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:10:
ETH wil maar niet door die 1000 euro... steeds rond de 1030/1040 wordt er hard gebounced.
Zero.
Poh, ik moet zeggen: had dit niet zien aankomen hoor! Dagenlang naar die chart zitten kijken en dan valt deze daling mij rauw op het dak!
TA is echt bullshit. Wtf
Ook waar we nu even support vinden, zou dat gewoon toeval zijn? Ik sta perplex. Heb zelf net toch even wat gekocht op $30450 voor hopelijk wederom een korte dode kat. Kans dat we lager gaan acht ik enorm groot tho.
TA is echt bullshit. Wtf
Ook waar we nu even support vinden, zou dat gewoon toeval zijn? Ik sta perplex. Heb zelf net toch even wat gekocht op $30450 voor hopelijk wederom een korte dode kat. Kans dat we lager gaan acht ik enorm groot tho.

Verwijderd
Mooi dagje. Eerst 26% gepakt op die 40x long, daarna 2x hele kleine x125 posities geliquideerd.
Inmiddels weer break even tot start van gisteren.
Schiet niet op dit.
Ondertussen gaat mijn PF compleet door het putje
Kutmunten
Schiet niet op dit.
Ondertussen gaat mijn PF compleet door het putje

Kutmunten

Ja dit dusVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:24:
Mooi dagje. Eerst 26% gepakt op die 40x long, daarna 2x hele kleine x125 posities geliquideerd.
Schiet niet op dit.
Ondertussen gaat mijn PF compleet door het putje![]()
Kutmunten
sarcasme toch?Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:23:
Poh, ik moet zeggen: had dit niet zien aankomen hoor! Dagenlang naar die chart zitten kijken en dan valt deze daling mij rauw op het dak!
TA is echt bullshit. Wtf![]()
![]()
[Afbeelding]
was even bang dat ik de boot gemist had gisteren, maar verder toch wel duidelijk dat hij de 30k op zn minst moet testen (of 29k). Eventueel kan hij ook wel door naar 25k.
De weekly MA7 aantikken is ook goed mogelijk. Hopelijk vanaf daar weer omhoog en anders paniek
Yep.DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:26:
[...]
sarcasme toch?
was even bang dat ik de boot gemist had gisteren, maar verder toch wel duidelijk dat hij de 30k op zn minst moet testen (of 29k). Eventueel kan hij ook wel door naar 25k.
Tot dusver bounced hij van range low, dus er is nog hoop. Als we straks onder de $30K komen dan is het wel echt rektje.
je moet nu ook niet leverage traden jaap. Open een 10x als de lijn breekt en bevestigd word die naar beneden loopt over de toppen. 99.9% kans dat die met mooie winst gesloten word. zit je zoals nu in een decending triangle of een bullflag (beide nu gaande) dan moet je niet leverage traden of met low leverage. Kans dat je hier geld verliest is groter dan winnen.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:24:
Schiet niet op dit.
Ondertussen gaat mijn PF compleet door het putje![]()
Kutmunten
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ach.. rekt.. rekt.. Je portfolio is gewoon even tijdelijk wat minder waard.
UNOX: The worst operating system
beetje gekocht op $30400 - en gisterenavond een beetje verkocht op $32250.
Een handelaar zal ik niet worden, maar toch een paar sats erbij zo.
Een handelaar zal ik niet worden, maar toch een paar sats erbij zo.
Gewoon met SEPA gratis euros over schrijven naar Binance en die omzetten (via limit order) naar USDT. Momenteel hebben ze geen fees op EUR pairs, dus je kan in principe gratis je geld omzetten naar USDT.mathiasc schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:54:
waar en hoe kan je het best (lees: goedkoopst) euro's omzetten naar usdt, de eindbestemming is de futuresaccount van binance
Als je iDeal of Market sell gebruikt betaal je wel fees.
Delta app gisteren al verwijderd. wat niet weet wat niet deert. aantal dagen, weken, maanden of jaren kop in het zand.
Zero.
Dank voor de link. Heb eens door de indicatoren gekeken en wordt er niet wild van. Ze leiden veel bullishness af uit het feit dat aSOPR terugvalt naar 1. Maar in 2019 gaf diezelfde indicator nog 0.93 aan. Voor een indicator die schommelt tussen 1.2 en 0.9 is dat nogal een groot verschil met 1. Dus ik snap niet waaruit zij menen te moeten afleiden dat we niet lager zullen gaan met aSOPR dan 1 en dat we dus momenteel op een bodem zouden moeten zitten...Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:28:
Eigenlijk staat er al veel in hun wekelijkse nieuwsbrief: https://insights.glassnod...eek-on-chain-week-4-2021/
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nooit gehad, maar goed om te weten. Maak te kleine bedragen over blijkbaarScuL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:18:
Wat moet je opsturen? Heb als zzp namelijk geen loonstrookje of zo.... en mijn jaarrekening wil ik liever niet opsturen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!