Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.908 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:52
Korvaag schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:03:
Wat vinden jullie een veilig bedrag om op een Exchange te laten staan. Ik begrijp dat als je er niet mee handelt je het vrij straffeloos naar een wallet kan zetten, maar wat als je aan het handelen bent. Zien jullie daar nog een soort maximum aan ? Ik probeer even in te schatten wanneer ik iets naar een wallet zet en wanneer niet.
Wil je actief handelen dan heb je weinig keuze wat mij betreft.

Wil je een muntje kopen dan kijken over een jaar of een paar jaar wat de winst is dan zou ik het in cold storage zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Korvaag schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:03:
Wat vinden jullie een veilig bedrag om op een Exchange te laten staan. Ik begrijp dat als je er niet mee handelt je het vrij straffeloos naar een wallet kan zetten, maar wat als je aan het handelen bent. Zien jullie daar nog een soort maximum aan ? Ik probeer even in te schatten wanneer ik iets naar een wallet zet en wanneer niet.
Dat moet niet afhankelijk zijn van wat wij vinden maar waarbij jij je nog comfortabel voelt. Ik vind bedragen met 4 nullen geen probleem bijv. maar wat vindt jij daarvan? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Crypts schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:06:
[...]

Dat moet niet afhankelijk zijn van wat wij vinden maar waarbij jij je nog comfortabel voelt. Ik vind bedragen met 4 nullen geen probleem bijv. maar wat vindt jij daarvan? :)
Ja weinig gevoel bij moet ik zeggen. Ik zou het met name af laten hangen van hoe lang je het wil HODL'en, maar of dat een zinnige redenatie is weet ik niet.

Ik ga m'n PF maar eens splitsen in een HODL-deel en een handeldeel :)

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 19:36
Wat zou het worden. 3x is scheepsrecht en nu wel door de 32.4heen die we sinds vanochtend niet meer hebben gezien? Het is weer een interessant avondje chart-staren in plaats van Netflixen :) :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Nou ik kan dit jaar niet meer op vakantie, maar mogelijk eind dit jaar een rijk man. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_rbUhrMxufm2HWQ-I-OjGT0nu1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xBqGq7xXytp6e56af9W5RR1z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
Uzuhl schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:18:
Nou ik kan dit jaar niet meer op vakantie, maar mogelijk eind dit jaar een rijk man. :+

[Afbeelding]
Welke prijs ingestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

26500eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Ook weer ingestapt met een redelijke pluk op 31.8x eens kijken of we een ritje naar 32.9 kunnen maken.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
Hey, dat is de chart van eth.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:48:
[...]

ik hoop dat ETH niet zo wordt gemanipuleerd, gebeuren rare dingen in de chart, vage dips. Zal waarschijnlijk door margin calls en verplicht opkopen van shares. Wel opvallend een grote spike en komt dan weer terug in de "normale" stjging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
twit schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:45:
Ook weer ingestapt met een redelijke pluk op 31.8x eens kijken of we een ritje naar 32.9 kunnen maken.
Dit is nu net het moment waarop ik normaal zou verkopen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:48:
[...]

:(:) Ze komen wel weer terug. Denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Dit is nu net het moment waarop ik normaal zou verkopen.
Jij was toch net juist bijgestapt weer ivm de vertrektijd naar de moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
AMARONE schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Jij was toch net juist bijgestapt weer ivm de vertrektijd naar de moon?
Ja dat klopt en heb het direct naar de ledger gestuurd zodat ik het niet kan verkopen, anders had ik het nu weer gedaan en was ik wellicht weer de sjaak geweest.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:09
Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:43:
[...]

Begrijp trouwens niet waarom DPI nog niet populairder is in dit topic.

.....nogmaals de voordelen:

1. DPI is een index van 10 defi coins, waarvan de verdeling maandelijks wordt geoptimaliseerd (je laat het traden aan de lui over die het kunnen)
In een bullmarket is DPI dus zeer lucratief (mits je overtuigd bent dat er nog wat rek in defi zit :))

2. Je kan je DPI 10-15% rente (jouw share van de pool fees) laten trekken door het in een ETH/DPI pool op Uniswap te plaatsen.

En het wordt nog mooier....

3, De token die daarbij ontstaat (ETH/DPI LP) kun je gebruiken om INDEX te ontvangen (21% opbrengst pj). INDEX is een interessant project met crypto ETF’s (ik verwacht veel van crypto indexes)

Voordelen: compounden met een bullish token
Nadelen: eth fees, risico’s bij compounding

Wil je de extra risico’s van 2 en 3 niet lopen, dan blijft DPI natuurlijk een interessante token.
Ik probeer (voor het eerst) wat DPI te kopen via Uniswap, is het normaal dat je 14 dollar aan gas fees betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
rainier15 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:16:
[...]

Ik probeer (voor het eerst) wat DPI te kopen via Uniswap, is het normaal dat je 14 dollar aan gas fees betaald?
Ja, ik heb net 18 Dollar betaald. Maar je kunt de snelheid ook op medium of slow zetten, dan wordt het goedkoper maar kan de transactie ook mislukken ivm afwijkende koers.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
wellicht even een stomme vraag, maar is dit echt een gratis $500 (als in, je maakt 1.5btc ernaar over en laat t staan zonder dat je trades aan hoeft te gaan)?

https://blog.bybit.com/promotions/bybit-500-jackpot/

1% in n dag als je last minute deposit, not bad.

[ Voor 12% gewijzigd door rogier2012 op 26-01-2021 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ben ik abuis of mis ik ineens redelijk wat berichten? :? Wilde ergens op reageren, kreeg een foutmelding en ik heb het idee dat ik nu redelijk wat mis. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:32
Zhou schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:48:
@Crypts Zo moeilijk is het kopen/verkopen niet hoor bij bijvoorbeeld DeGiro. Niet alleen in crypto wordt bellen geblazen, ook bij de aandelen.

[Afbeelding]

Gisteren was een lijstje afgegeven waarbij deze aandelen wel heel hoog zijn gestegen, een soort internetbubbel.
Wat is nou een goede crypto etf welke op degiro staat? (of bij abn)

Kan het niet 1,2,3 vinden of ze het überhaupt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@AMARONE DeGiro ondersteunt geen crypto's.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
rogier2012 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:24:
wellicht even een stomme vraag, maar is dit echt een gratis $500 (als in, je maakt 1.5btc ernaar over en laat t staan zonder dat je trades aan hoeft te gaan)?

https://blog.bybit.com/promotions/bybit-500-jackpot/

1% in n dag als je last minute deposit, not bad.
Hier is je addertje: Bonus can be used as margin, trading/funding fee, and to cover potential losses incurred by trading on the platform.

https://help.bybit.com/hc...onus-Terms-and-Conditions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:50:
@Mooooody Ik snap dat je er reclame voor maakt en ik ben ook enthousiast. Ik ben alleen wallet-moe. Voor DPI zou ik weer een andere wallet aan moeten maken, daar wat op moeten zetten en dan via bijv. uniswap moeten kopen.

Heb ik geen zin in. Te veel moeite. Te veel wallets.

Humor me en maak eens een lijstje wat ik allemaal moet doen om die 1,2,3 van jou vanaf scratch te doen?
Reclame maken levert mijn geen euro op, want DPI gaat niet moonen als de vraag naar DPI stijgt. Het is een afspiegeling van de defi markt, dus eigenlijk moet ik juist iedereen aansporen om losse coins te kopen; Aave, SNX, UNI e.d.

Over die wallet. Een simpele Coinbase wallet, Metamask of Trust wallet is voldoende. Is niet spannend. Eigenlijk wel een must om een wallet te hebben als je een beetje wil snuffelen toch?

Een handleiding ga ik niet maken, zie Google :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Palindrome schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:54:
[...]

Total supply is wel heel laag. Snel schaarste snelle prijstijging maar ook makkelijk te manipuleren
Je snapt de token niet. Geeft niets, gewoon ff inlezen.

De token wordt gemint (samengesteld) uit losse coins. Wanneer er slechts 500 of juist 500 miljoen DPI op de markt is boeit niet, het is een index; een afspiegeling van een markt segment.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 20:55:
[...]

Ik zit nu te kijken voor DPI... Ik snap er niet een keutel van. Zit nu op 150 DPI, toch heb ik liever default 300. Keuzes, keuzes... Maar RGB of CMYK, met of zonder pantone stalen... Ik druk liever niet met steunkleuren vanwege de kosten, maar die mooie felle RGB groen, tja, probeer die maar eens te benaderen...

Nu heb ik ook een meme ingescand maar die geeft meteen moiré op de beeldschermopmaak.

Toch de verkeerde DPI gekozen bij het scannen.
Ja doe maar lachen jij...met je gibbegapjes :P

Ondertussen zit ik al op 250% sinds aankoop. En het is geen lullige positie (grootste "alt" na mijn shillycoin Chainlink)....moet je nagaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Pfff. Go in crypto they said. It will be exciting they said.

Hoe lang gaat deze sideways stagnatie zich nog voortzetten? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:37:

Hoe langer er weinig beweging is, hoe groter de volgende beweging :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jij zit in het verkeerde muntje dan. Gewoon ff wat dieper graven, dan kom je een muntje tegen die de ene dag +50% gaat en een dag later -80%.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:39:
[...]

Ik herken dat wel uit mijn puberjaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:20

Als je op constante spanning wilt moet je investeren in Bird Money, hoewel het beter is om even te wachten tot het zakt.

* Dit is geen financieel advies :+

[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 26-01-2021 22:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Na het zien van deze video over de SDR wat het IMF en de WEF bekend hebben gemaakt ben ik nu meer bullish dan ooit voor BTC!

YouTube: IMF Plan To Replace Bitcoin/Gold/Dollar With Digital SDR!! (Shocking...

Duurt 45 min., maar is de moeite waard. Het zet je vooral je aan het denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
PilatuS schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:39:
[...]

Ja, dat is ook weer waar! Alleen heb ik het idee dat we al een week in een situatie van inertie zitten. Ach ja, ik ben pas twee weken bezig met crypto, what do I know ;)

Deze gast heeft (imho) altijd wel duidelijke TA met bijbehorende visie en is niet zo schreeuwerig als sommige andere kanalen. Hij denkt dus nog steeds dat er een bescheiden breakout naar beneden plaats gaat vinden (27k - 29k) die als spring dient om daarna richting een nieuwe ATH te gaan. Maarja, wanneer is de vraag :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:52
Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:32:
[...]

Je snapt de token niet. Geeft niets, gewoon ff inlezen.

De token wordt gemint (samengesteld) uit losse coins. Wanneer er slechts 500 of juist 500 miljoen DPI op de markt is boeit niet, het is een index; een afspiegeling van een markt segment.
Waar komt de waarde en prijsstijging vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Deze gast heeft (imho) altijd wel duidelijke TA met bijbehorende visie
Lange termijn TA zou ik niet al te veel waarde aan hechten. Het kan zijn dat wat ie zegt klopt, maar het kan ook heel anders gaan waarbij het ook mogelijk is dat de top er is voor dit jaar. Ik doe zelf genoeg met TA, maar dat is puur om een afweging te maken over wat de volgende korte termijn beweging is, lange termijn vind ik niet te voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Qunix schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:51:
Na het zien van deze video over de SDR wat het IMF en de WEF bekend hebben gemaakt ben ik nu meer bullish dan ooit voor BTC!

YouTube: IMF Plan To Replace Bitcoin/Gold/Dollar With Digital SDR!! (Shocking...

ik heb geen 45 minuten, maar SDR is ongeveer het enige waar je op uitkomt als je de dollar als reservemunt wil vervangen en het lijkt me logisch dat je dat in dit tijdperk dan digitaal doet. Schokkend lijkt dit me zeker niet.

Maar waarom werd je er bullish van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Palindrome schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:59:
[...]

Waar komt de waarde en prijsstijging vandaan ?
Voila, meer info:

https://www.tokensets.com/portfolio/dpi

Elke DPI is gemint, dus mensen gooien hun tokens (Aave, SXP etc.) in een wrap en minten DPI. Ze ontvangen hiervoor een leuke gain, ze brengen immers liquiditeit.

Een geminte DPI kun je kopen en geeft je recht op het aandeel van token waar het op dat moment voor staat (bijv. 30% AAVE, 20% SXP, 10% UNI, etc).
De community beslist wat maandelijks de gewenste stappen zijn, dus je profiteert van het meedijnen van de markt.

Zo zijn er ook best leuke ETH/DAI pools, waarbij een groep users voor jou bepaald wanneer ze hun ETH in DAI steken en vise versa. Traden zonder te traden.

Nogmaals: Crypto Indexes gaan groot worden. Binnenkort zal er ook een NFT-index komen, een SupplyChain-index en een Robotics-index. Etc. etc.

[ Voor 80% gewijzigd door Mooody op 26-01-2021 23:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:56:
Deze gast[/url] heeft (imho) altijd wel duidelijke TA met bijbehorende visie en is niet zo schreeuwerig als sommige andere kanalen.
De titel van zijn laatste filmpje voorspelt anders niet veel goeds. De uitroeptekens stonden in reclame blijkbaar :s
**WARNING** DON'T LET THIS BITCOIN CHART FOOL YOU!!!!!!!! [this is next for eth & BTC!!!!!]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
TomTorquay schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:03:
[...]

De titel van zijn laatste filmpje voorspelt anders niet veel goeds. De uitroeptekens stonden in reclame blijkbaar :s
**WARNING** DON'T LET THIS BITCOIN CHART FOOL YOU!!!!!!!! [this is next for eth & BTC!!!!!]
Titels zijn inderdaad een beetje irritant. Maarja, dat geldt ook voor die Tyler en anderen die hier soms voorbij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 02-09 01:44
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:13:
[...]

Titels zijn inderdaad een beetje irritant. Maarja, dat geldt ook voor die Tyler en anderen die hier soms voorbij komen :)
Laten we dan alle shitload aan crap maar gaan posten...

Nee gebed zonder einde toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 10:47
Qunix schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:51:

Klinkt interessant. Maar ga ik wakker blijven als ik 42min naar een kerel en een whiteboard ga kijken...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

rainier15 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:16:
[...]

Dat is nog schappelijk.
Maar daarom zitten we ook te wachten op layer 2 en is het niet verkeerd om wat centjes in bijv. Polkadot, xDAI of Matic te hebben zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rainier15
Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Dat is nog schappelijk.
Maar daarom zitten we ook te wachten op layer 2 en is het niet verkeerd om wat centjes in bijv. Polkadot, xDAI of Matic te hebben zitten.
Het is inmiddels gelukt en ben weer een ervaring rijker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:09
rainier15 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:23:
[...]

En een krat bier armer. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Luca schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:26:
[...]

En een krat bier armer. :P
Is eigenlijk heel krom.

We bestellen alleen online als de verzending gratis is, maar gooien wel een krat bier kapot om een shitcoin te kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

rainier15 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Je hebt DPI nu wel in een piekje gekocht, dus verwacht wat neerwaartse druk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik blijf het vermoeden hebbeb dat Elon Musk Satoshi is. Heb sinds 2018 al een sterk vermoeden, in 2019 en 2020 een paar keer geroepen in dit topic. Iedereen dik vet lachen enzo :P

Maar toch. Het klinkt logisch (net iets te logisch wellicht). Elon Musk, co-founder van PayPal. Slimme gast. PayPal share verkocht, omdat hij elders zijn toekomst zag. Hekel aan fiat, banken en economische hiërarchie. In de tussentijd met een paar andere gasten het grapje Bitcoin bedacht.

Hij houdt zich ook altijd voor de domme op Twitter als het gaat om Bitcoin. Dogecoin dit en dat. Waarom in godsnaam Dogecoin noemen als je niets te verbergen hebt?

Tesla bestaat nog steeds, ondanks enkele jaren dat er miljarden ingepompt moesten worden.

Zijn vorige payment bedrijfje (dat gemerged is in PayPal):
http://x.com/ --> geeft x
http://x.com/x --> geeft y

Zou best kunnen toch? Wellicht komen we er nooit achter.

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 27-01-2021 00:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ah, toch vandaag nog bullish Swipe news @Tominatie

Je kan je boodschappen geld of crypto, zonder lockup periode parkeren tegen prima rente :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/4FZP2BY/Screenshot-20210126-234447.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 00:16
Ik heb Quant al een keer een soort van geshilled denk ik, ooit eens een flufje aangeschaft.
Geen idee wat de prijs nog gaat doen maar laatst (alweer 2 weken geleden) was er weer positief nieuws over op twittah.
Voor degene die geïnteresseerd zijn:

https://mobile.twitter.co...atus/1348221122278526977/

Zo m’n bed in, morgenvroeg afhalen bij de Hornbach :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Btc is aan het vertrekken. Op naar de 34k verwacht ik. Wat een chaotische dag weer. Iedereen denk aan sub 30.. en we sluiten de dag op bijna 33k..

Het is rekt the shorters day geloof ik.

[ Voor 58% gewijzigd door Pelox op 27-01-2021 00:03 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:51:

Je kan je boodschappen geld of crypto, zonder lockup periode parkeren tegen prima rente :)

[Afbeelding]
Hopen dat het nog wat doet qua prijsactie. Dooie meuk. :')

GME trouwens echt een prachtige koers vandaag. Op weg naar $1000 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rainier15
Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:43:
[...]

Je hebt DPI nu wel in een piekje gekocht, dus verwacht wat neerwaartse druk :P
Geen probleem, wil dit voor lange tijd vasthouden. Eerst maar eens dat krat bier terugverdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:59:
[...]

ik heb geen 45 minuten, maar SDR is ongeveer het enige waar je op uitkomt als je de dollar als reservemunt wil vervangen en het lijkt me logisch dat je dat in dit tijdperk dan digitaal doet. Schokkend lijkt dit me zeker niet.

Maar waarom werd je er bullish van?
Hij komt met citaten uit artikelen wat geschreven is door de elite op WEF. Als je tussen de regels leest (zo stelt hij) kan je zien wat vermoedelijk moet gaan gebeuren. Hij legt dan uit wat het betekent voor de consument, jij en ik, hoe in bredere zin het geimplementeerd kan worden en de consequenties voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[Afbeelding]
Wat zie ik hier precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mobiele app waar je je funds beheerd om met je betaalkaart uit te geven. If that makes any sense

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Ben ik de enige hier die nog naar de btc koers kijkt?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:05:
Neem jij het over van mij? Dan ben je de enige. Ik ga :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

No way.....dit jaar 50k zou logisch zijn. De fomo is net begonnen, herken de cycle start.
Al dat getrade op de minute charts is bullshit. (mits het je geld oplevert uiteraard :))

Ik zeg hiermee overigens niet dat iedereen all-in moet gaan op BTC. Dat had je al kunnen doen in de jaren hiervoor.
DCA kopen of wachten op een aanzienlijke dip. Zeker niet fomo-en.

[ Voor 30% gewijzigd door Mooody op 27-01-2021 00:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:03:
[...]

Mobiele app waar je je funds beheerd om met je betaalkaart uit te geven. If that makes any sense
Dat doet het. Via Swype dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bears zijn ook terug in hun winterslaap geloof ik.. het kan verkeren.. maar ja, morgen zullen we wel weer op of onder de 30k zitten en komen ze vanzelf tevoorschijn. Voor nu roep ik het maar dan, moon(tje)!

[ Voor 64% gewijzigd door Pelox op 27-01-2021 00:20 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Qunix schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:01:
[...]

Hij komt met citaten uit artikelen wat geschreven is door de elite op WEF. Als je tussen de regels leest (zo stelt hij) kan je zien wat vermoedelijk moet gaan gebeuren. Hij legt dan uit wat het betekent voor de consument, jij en ik, hoe in bredere zin het geimplementeerd kan worden en de consequenties voor ons.
Ik heb eens naar de relevantste delen gekeken en vind het nogal paniekzaaierij en het gaat erg uit van hoe de VS is geregeld, met bijvoorbeeld dat geneuzel over credit scores. Niet dat je de 'elite' moet vertrouwen, maar je moet ook de krachtdadigheid van regeringen weer niet overschatten. Wij zitten hier nog wel een tijdje aan de Euro vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Laatst online: 06-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6yZwV52VYZu77uoh4tIpqzagjZo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/t3ZUoQ9Cs6khOXOKn1aZyxAn.png?f=user_large

Ik zeg hopen op nog een mooie daling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27

[Afbeelding]
Jammer genoeg heb ik meestal euro's op Swipe -O-

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Heb je een half uurtje? Dan moet je ff deze pakken: YouTube: Where is Bitcoin (BTC) and Crypto Going Next? Crypto Market Update |...

Ben het er wel mee eens. Een crisis is aangaande. De geldmarkt is moe, het kan snel zakken. Wees slim.
Als dit gaande is, moet je 100% in BTC/ETH zitten en niets anders. Of anders je hele stack verkopen voor USDT en deze 12% rente laten trekken.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 27-01-2021 00:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:47:
Heb je een half uurtje? Dan moet je ff deze pakken: YouTube: Where is Bitcoin (BTC) and Crypto Going Next? Crypto Market Update |...

Ben het er wel mee eens. Een crisis is aangaande. De geldmarkt is moe, het kan snel zakken. Wees slim.
Als dit gaande is, moet je 100% in BTC/ETH zitten en niets anders. Of anders je hele stack verkopen voor USDT en deze 12% rente laten trekken.
Snap t niet (nog niet gekeken). Zeg je nou dat BTC wel of geen goede safe haven is in dat geval? Of is de crisis de perfect storm voor BTC?

Edit: hebben we trouwens wel weer een nieuw zondebokje nodig, covid is wel aardig uitgemolken. Burgeroorlogje VS maybe?

[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 27-01-2021 01:01 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:59:
[...]

Snap t niet (nog niet gekeken). Zeg je nou dat BTC wel of geen goede safe haven is in dat geval? Of is de crisis de perfect storm voor BTC?

Edit: hebben we trouwens wel weer een nieuw zondebokje nodig, covid is wel aardig uitgemolken. Burgeroorlogje VS maybe?
We zitten in een economische fase tussen FOMO en FUD.

Geld zit in een enorme bubble. Banken lenen van elkaar zonder dat het invloed heeft. Zolang deze enorme bubbel daar blijft, is het veilig om mee te dijnen met de markt.

Maar wat als die bubble knapt? Dan gaan we 2008 2.0 beleven. Wellicht wil Amerika nog meer dollars printen, maar de inkt raakt een keer op.

Wat ik wil zeggen: Bitcoin is veilig, zet het tegen 4-6-8% weg en DCA als een malloot. Als er een crisis komt, dan moet je harde assets hebben als goud, vastgoed en bitcoin.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 27-01-2021 01:14 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 01:11:
[...]
Maar wat als die bubble knapt? Dan gaan we 2008 2.0 beleven. Wellicht totdat Amerika nog meer dollars gaat printen.

Wat ik wil zeggen: Bitcoin is veilig, zet het tegen 4-6-8% weg en DCA als een malloot. Als er een crisis komt, dan moet je harde assets hebben als goud, vastgoed en bitcoin.
Als de beurs kapot gaat zoals in 2008 dan gaat BTC net zo hard mee kapot, in ieder geval op korte termijn. Zie hoe een tijdje terug door Corona de beurs -20% deed en BTC op dezelfde dag even -50% deed. Het is maar de vraag wat BTC doet als we weer een 2008'tje gaan doen en 100% veilig is het zeker niet en beter dan fiat is ook maar de vraag. Die Corona BTC crash geeft aan hoe BTC net zoals de beurs kan zakken en dan nog harder ook. Misschien herstelt BTC dan beter of zakt het misschien minder, dat zou kunnen, maar de vorige keer ging BTC verder omlaag dan de beurs. Ik zou BTC ook graag zien als iets dat het goed doet, maar tot nu toe is de praktijk anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:54
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 01:08:
hopelijk snel wat meer duidelijkheid wat de crypto’s gaan doen. Saaie bedoeling zo.

Btw, hoop echt dat er mensen zijn geweest die ook $GME hebben gehaald. Het is insane! Zelfs Elon Musk heeft zojuist erover getweet.
GME heeft de $228 gehaald in de after hours! O may god.

$1000 soon. Hodl
Pas nou op Tommie, ik heb vandaag mijn post delete ontmaagding gehad omdat ik t over stonks had.

Ik hodl maar voor deze nacht, heb al redelijk wat sats geaccumuleerd en wil dat niet nog eens vergokken overnight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:05:
Nope. Zat er op te kijken toe ie omhoog schoot. Ik heb me laten vangen aan die break-out/fake-out. Ik weet nochtans dat ik daar niet goed in ben, maar dacht volume-bevestiging te zien. Niet dus :-(

[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 27-01-2021 01:27 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 01:17:
[...]

Als de beurs kapot gaat zoals in 2008 dan gaat BTC net zo hard mee kapot, in ieder geval op korte termijn. Zie hoe een tijdje terug door Corona de beurs -20% deed en BTC op dezelfde dag even -50% deed. Het is maar de vraag wat BTC doet als we weer een 2008'tje gaan doen en 100% veilig is het zeker niet en beter dan fiat is ook maar de vraag. Die Corona BTC crash geeft aan hoe BTC net zoals de beurs kan zakken en dan nog harder ook. Misschien herstelt BTC dan beter of zakt het misschien minder, dat zou kunnen, maar de vorige keer ging BTC verder omlaag dan de beurs. Ik zou BTC ook graag zien als iets dat het goed doet, maar tot nu toe is de praktijk anders.
Jawel, maar wat moet je dan? Fiat houden is ook geen optie? Die devalueren sneller dan harde assets.

Beste blijft vastgoed. En dan blijven kopen in een down market. Maar dat is een utopie voor de meeste mensen in dit topic.

Daarom zeg ik ook: Bitcoin DCA over de komende tijd en vooral rente laten trekken. Wat kan je nog meer doen in een naderende crisis? Verlicht me....

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 27-01-2021 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Goedemorgen, bears kom er maar weer in.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 06:31:
Goedemorgen, bears kom er maar weer in.
Buy order net niet gehaald, dus laat nog maar even wat meer beren naar binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
twit schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 21:45:
Dat moment dat je alles goed doet behalve daadwerkelijk de sell order confirmen.. Zucht.

Vandaag maar weer opnieuw zoeken naar een (mooi) ritje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:22:
[...]

Dat moment dat je alles goed doet behalve daadwerkelijk de sell order confirmen.. Zucht.

Vandaag maar weer opnieuw zoeken naar een (mooi) ritje.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8XxOh1ChwvI]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

@Tominatie @Gelukszoekr Daar gaat SXP! Vandaag door de 1,- in euro? Dan sturen we Kim een bosje tulpen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Modbreak:GME is ondanks de volatiele koersbewegingen geen cryptocurrency, maar een aandeel. Berichten over GME worden daarom verwijderd.

De topicwaarschuwing is ook aangepast en is nu in lijn met de topicstart.

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

MicroWhale

The problem is choice

Wat een heerlijke goede morgen is het! Fijn om te zien dat Btc de 31.5k als support gaat nemen. Ik vermoed daarom ook dat de 30k lijn stand gaat houden. Elke poging om daar (flink) doorheen te gaan is tot nu toe gepareerd (opgekocht).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17
MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:57:
Wat een heerlijke goede morgen is het! Fijn om te zien dat Btc de 31.5k als support gaat nemen. Ik vermoed daarom ook dat de 30k lijn stand gaat houden. Elke poging om daar (flink) doorheen te gaan is tot nu toe gepareerd (opgekocht).
Hoe vaker de steun wordt getest hoe zwakker die wordt. |:(

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
MrFX schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:12:
[...]

Nee joh, lekker aanstampen die handel en dan poef naar de 50k *O*

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
@Mooooody
Zeg, vraagje. Ik heb het al vaker aangegeven maar ga het nog een keer herhalen. Ben pas twee weken met crypto bezig en heb je verhaal over DPI met interesse gelezen en ook wat aan het lezen geslagen, maar het duizelt me een beetje.

Ik begrijp dat DPI een index is. Ik doe op de reguliere beurs uit hobby ook wat aan indexbeleggen, dus dat principe is me prima duidelijk.

Het begint me echter een beetje onduidelijk te worden met het hele SWAP gebeuren en liquidity mining. Waarom moet ik precies via een uniswap of indexcoop aan die DPI komen en lees ik vervolgens dat de liquidity mining bij Uniswap gestopt is en dat het daar dus niet meer kan. Je kan wel INDEX minen via indexcoop. Wat kan ik dan met INDEX vervolgens ? Ik zie het niet als verhandelbaar. Moet ik dat dan weer swappen naar (bv) ETH en dat dan weer naar L1 zetten ? Waarom moet je dan 50/50 DPI/ETH ergens staken. Waarom kan dit alleen met wrapped bitcoins als je BTC gebruikt? Waarom moet ik dan wederom een extra wallet hebben? Het is me als beginner net even wat teveel afkortingen en nieuwe dingen.

Ik begrijp dat je geen handleidingenmachine wilt zijn, maar ik zou wat uitleg op prijs stellen mocht je daar tijd voor hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:13:
[...]

Nee joh, lekker aanstampen die handel en dan poef naar de 50k *O*
Zo is dat. Het lanceerplatform moet wel de goede dichtheid hebben.

Aanstampen. Comprimeren. Funderen. Lanceren.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:53
Welke Tweaker is dit?

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/141850780_862519030989377_8079999444748226607_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=kDe2uVAKQ74AX9P64SC&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=b51a9f304ca7838a5b8648d82b2d4e49&oe=60366251

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Hij heeft ge upscaled naar:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/86/84/ab/8684ab9bac68427967311977d06169ee.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Oke.. je hebt gelijk we gaan er weer aan.. shorts win. Tijd dat ook de shorters in de crypto space eens goed aangepakt worden. Van mij mogen ze kappen met dat gokken op short en long, verpest al jaren de markt naar mijn mening.

[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 27-01-2021 09:43 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Zo lang de 3084x het houdt op H4 zitten we nog goed ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ZFy19Tiqe5zXQPEQVPudMArdm4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WwdSneOIexYmRArIZ5DUvHCe.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrFX schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:45:
Zo lang de 3084x het houdt op H4 zitten we nog goed ;)

[Afbeelding]
Mijn x40 long op 31320 alleen niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:47:

12%? Those are rooky numbers: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFmZyppqTTrjF-_qxSVaWZlWORY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWRpDuzljHmNgftWMnkLyFzy.jpg?f=fotoalbum_large Via beefy.finance en Venus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

mjoaris schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:51:
[...]

12%? Those are rooky numbers: [Afbeelding] Via beefy.finance en Venus
Ehh..
Geen misselijke rente over je USDT .
Wat is het addertje? Hele hoge bedragen inleggen of iets dergelijks?
Vage sites? Weer allerlei wallets erbij nemen?

Ik wil ook wel een paar tiende procent per dag voor niks extra's doen.. Hodlen doen we toch wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 27-01-2021 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Ehh..

Ik wil ook wel een paar tiende procent per dag voor niks extra's doen.. Hodlen doen we toch wel.
Tsja. Ik heb ook wat lopen bij Beefy. En ook het DPI verhaal van Moody toegepast. Volgens mij lukt alles tot nu toe prima als je een MetaMask of Trust Wallet heb. Take your pick.

Ik heb het risico van beefy maar geaccepteerd als in: alles is hier maar 1 groot risico :9

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
En daar gaan we weer..btc onder de 31k.. wickje omlaag en weer up of naar de verdoemenis? ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 27-01-2021 10:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Argh wat is Beefy nou weer. Moet ik me daar weer in verdiepen :)
Het heeft een koe als logo en een cowmunity dus dat is al een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Hoe meer mensen vanaf die steun (of hoger) kopen, hoe minder mensen er willen verkopen (en willen kopen) als hij er doorheen zakt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
AMARONE schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:25:
[...]

Wat is nou een goede crypto etf welke op degiro staat? (of bij abn)

Kan het niet 1,2,3 vinden of ze het überhaupt hebben.
Of het goed is weet ik niet, maar bij degiro kun je naar VanEck vector Bitcoin ETN kijken. Ik heb toch liever the real thing.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ehh..

Het addertje is dat de $ snel minder waard wordt :P
Daarnaast is zo'n rente variabel, dus op het moment dat je stort wordt het opeens 8% of zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjoaris
[...]

Ehh..

Je kan inleggen wat je hebt en je kan het er uit halen wanneer je wilt, dat is hoe beefy.finance werkt. Enige is dat met het gebruiken van het platform Venus het kan voorkomen dat er op het platform meer uitgeleend wordt dan dat er beschikbaar is, op dat moment kan jij je USDT tijdelijk niet withdrawen omdat de 'leners' eerst moeten terugbetalen. Ik heb net even gekeken hoe het er bij staat en op dit moment zijn er 789 suppliers en 458 borrowers, total supply is $29,5M en total borrow is $25,5M. Dus geen probleem met dat je USDT 'vast' staat op dit moment, al kan dit natuurlijk veranderen.
Addertje is volgens mij dat de rente nu zo hoog is omdat XVS flink aan het pumpen is. De beefy strategy verkoopt de verkregen XVS (standaard rente token vgm) en koopt er extra USDT voor terug. Echter, de rente is voor zover ik weet altijd wel meer dan 25% geweest.
Vage sites of rare wallets, niet echt. Beefy.finance zit op de Binance Smart Chain en is een yield optimiser zoals YFI dat is op Eth. De fees zijn echter nihil vergeleken met Eth. Als wallet gebruik ik de trust wallet. Deze wallet heeft een ingebouwde DApps sectie waar je makkelijk gebruik kan maken van Beefy, of van Venus zelf, of bijvoorbeeld ook PancakeSwap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Zit net wat ta's te bestuderen op tradingview. Duidelijk verhaal: 50% zegt long, bullflag complete en 50% zegt short h&s confirmed we gaan er aan.. 20k incoming.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yD2ilm0lZb1kk1-YrenESHCCX4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/umXbJIUjBXpNz18xF1cfVCZU.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We hadden een fake out dan nu maar hopen op een fake down :+ Ach ja de futures lopen weer bijna af en dan is opa BTC wel vaker een beetje wispelturig.

Er is nog hoop: https://twitter.com/AltcoinPsycho/status/1354119180774121477

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Het addertje is dat de $ snel minder waard wordt :P
Daarnaast is zo'n rente variabel, dus op het moment dat je stort wordt het opeens 8% of zo.
Dat is niet waar. Bovendien, er staat al ruim $2.5M locked in de vault, ik mag er toch wel van uit gaan dat je daar slechts een klein percentage (<<1%) aan kan toevoegen? Whale alert? :9

Edit: Locked is het verkeerde woord. Zoals ik in een vorige post beschreef staat niks echt locked. Ik had moeten zeggen, er is al ruim $2.5M USDT aan waarde in de vault geplaatst.

[ Voor 16% gewijzigd door mjoaris op 27-01-2021 10:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet goed opletten met die futures. Ik dacht dat ik 19 contractjes had gekocht op x100, 20% van mijn futures balans. Maar blijkbaar per ongeluk de leverage op x40 gezet, dus heb nu ruim 65% van mijn futures balans erin zitten.

Dus als ik deze verlies ben ik vies fucked :+

Haha. Oeps

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:55

WhySoSerious

Be the change.

31K breached. Leave f*cking ship en stop alles in GME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Hoe meer mensen vanaf die steun (of hoger) kopen, hoe minder mensen er willen verkopen (en willen kopen) als hij er doorheen zakt.
Normaal gesproken veert de koers flink op na het testen van steun. Als dit vaker gebeurt dan zie je dat de koers minder hard opveerd vanaf die zelfde steun en vertaald zich in verkoop druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Jezus, Wil ik een keer een ritje maken, instappen op 31,8 en dan bij 32,6 er weer uit, duiken we onder de 31k :')

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 27-01-2021 10:21 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 76 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!