Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.898 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:11:
Wat een vage groene kaars trouwens, ook amper volume. Ik verwacht dat we lager gaan...
Hij gaat toch weer mooi omhoog nu, da's een beste bounce wederom + higher low.
Maargoed, de Aziaten straks weer aan de beurt is meestal een slecht teken :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:14:
[...]

Hij gaat toch weer mooi omhoog nu, da's een beste bounce wederom + higher low.
Fair enough, W-shaped recovery dan? :P

Denk dat je gelijk hebt over de Aziaten straks :P

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 27-01-2021 20:19 ]

โ˜€๏ธ 4500wp zuid | ๐Ÿ”‹MT Venus 5kW | ๐Ÿš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ„๏ธ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:54:

Ik ben trouwens niet gemaakt voor sideways markten, ik presteer het beste in een dalende markt (los van holden tijdens een bullrun uiteraard ;)). Voor een sideways markt ben ik te bearish ingesteld, dat zie ik dus ook terug in de resultaten van de afgelopen 7 dagen...
Hoe ga je dan om met een dalende markt? Continu short gaan x5 oid? buy low sell high is lastig als de markt enkel naar beneden gaat lijkt mij

Wat ik mij ook afvroeg. Je kunt met BTC of met USDT short gaan met die futures. Heb je hier voorkeur in of gebruik je wat je voor handen hebt?

pv:]4960Wp op ZW 44ยฐ. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
** Zie de topicwaarschuwing **

[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 21:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Fun fact: de 4H is nog nooit onder de 30k USD gesloten hier sinds we er sinds 3 januari overheen zijn.

Tot nu toe dan, hรจ :P

โ˜€๏ธ 4500wp zuid | ๐Ÿ”‹MT Venus 5kW | ๐Ÿš— Tesla Model 3 SR+ 2020 | โ„๏ธ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Ladonna schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:56:
0.08 bnb bedoel ik.
En wat er over was heb ik terug gestuurd naar binance.
Et lukte eerste niet omdat ik te weinig bnb erop had
Gelukt! Thx voor de tip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Xanderk89 In 9 van de 10 gevallen verkoop ik richting USDT en stap ik lager weer in, zonder daadwerkelijk te shorten. Uitstapmomenten bepaal ik op basis van MA's icm patroonherkenning en instapmomenten op basis van MA's. Ik vind een daling timen blijkbaar veel makkelijker dan een stijging timen.

Futures gebruik ik niet. Sinds Binance ook leverage traden ondersteunt zit ik ook niet meer op BitMEX en ByBit. Als ik short dan is dat een x3 of x10, hoger laat ik tegenwoordig achterwege.

Als ik wil shorten dan hangt het af van mijn huidige positie of ik BTC of USDT transfer naar de leverage wallet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 16:53

oNo

Xanderk89 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:19:
[...]

Hoe ga je dan om met een dalende markt? Continu short gaan x5 oid? buy low sell high is lastig als de markt enkel naar beneden gaat lijkt mij

Wat ik mij ook afvroeg. Je kunt met BTC of met USDT short gaan met die futures. Heb je hier voorkeur in of gebruik je wat je voor handen hebt?
Je kan gaan traden met een non fiat trading pair. Je gaat tov fiat misschien wel wat omlaag, maar je doel is dan meer BTC (lekker in de crypto bubbel blijven ๐Ÿ˜)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
** Offtopic **

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 21:20 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
When bounce? Het ziet er nou niet bepaald rooskleurig uit m.i. Dit is niet alleen maar winstnemingen meer. Maar goed wij senioren kennen de slagen van de zweep, gewoon holden in weer en wind
Gelukkig wel flink deel op tijd gecasht, tot heden zeker geen spijt van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Die Chinezen maken Babi pangang vannacht van BTC.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:01:
Als ik een gokje mag wagen hรฉ, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht. Nu kun je daar alvast preventieve maatregelen op nemen:
- Smeer de anus alvast in met vaselinecrรจme, dan doet de rode dildo minder pijn.
- Zet 113 als sneltoets op je telefoon, want mocht je er ff doorheen zitten kun je altijd terecht bij super empathische medemensen die jou wel door de rektheid willen sleuren. Ze zullen je misschien oppeppen met "ETH soon weer op ATH, komt goed!"
- Koop morgen $GME via DeGiro of een andere broker, om daarna het bootje van -80% te pakken. Hierdoor doen de crypto-verliezen minder pijn want die zijn dan een stuk minder groot.

Ik geef nu mijn mede-cryptonaat @Verwijderd het woord. Hij gaat jullie voorlichten over de gevolgen van een BTC-crash op de altcoin hold bags. Hij heeft zelf al veel ervaring opgedaan in 2017.

/s
Bedankt Tominatie, voor je toelichting;

Mijn naam is Jaap, 37 en vader van een jong gezinnetje.

Wat Tominatie beschrijft is helaas niets aan gelogen. Wat je in eerste instantie denkt is: 'Goh die alts houden nog best goed stand.' 'Dit is altseizoen, ze koppelen eindelijk los van Bitcoin!'

Niet is minder waar. Bitcoin gaat vaak eerst langzaam naar de -30% vanaf de top om daarna pas echt het vuur te openen op deze tamme centrale stukken blockchain.

-50% in enkele uren en de dagen daarna nog eens -60%.

Al je staking platform hoerenbende, locked op platformen die ineens niet meer online zijn. APY -99,99% op SHIT. Al je supermarkt cryptomeuk regelrecht de compostbak in.

'Huh maar ik had toch recht op een percentage want ik had mijn coins in staking bij een solide partij?' Fuck jou. Je hebt geen bankgarantie. Je bent FUCKED. Je solide partij is FUCKED. En je geld is FUCKED.

'Maar de CEO twittert iedere dag en ze hebben partnerships met...'

De CEO heeft net een shotgun geleegd in zijn hersenen via zijn mond.

Swap daar maar eens de tyfus uit op een ondergaande, zinkende blockchain waar het verkeer mokerhoog is omdat iederen in pure paniek zijn coins naar exchanges probeert te krijgen om de laatste restjes winst eruit te knijpen.

Exchanges die offline gaan en nooit meer online komen.

Het bloed wat uit je laptop loopt zodra je de klep opengooit.

Dusja hodl.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:35:
[...]

waar zijn die tweaker mods mee bezig dan 8)7 8)7 8)7
Ik zou het ook graag begrijpen. Dit is een unieke situatie die nog niet eerder is voorgekomen en zo volatiel dat het zelfs crypto's overtreft. Dat er dan geen slowchat, zelfs niet in een separaat topic, toegestaan wordt is me echt een raadsel.
Er wordt (een klein stukje) geschiedenis geschreven maar je mag het er niet over hebben. |:(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:38
** Feedback op het sluiten van andere topics hoort hier niet **

[ Voor 102% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-09 10:39
djatwork007 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:35:
Die Chinezen maken Babi pangang vannacht van BTC.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/3e90db47b6776af5ced50b23d9036796b8b8574b/?url=https%3A%2F%2Fcdn.xl.thumbs.canstockphoto.com%2Fasian-broker-trading-at-stock-exchange-in-office-making-profit-on-computer-stock-photos_csp50348132.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21:45
Als ik een gokje mag wagen hรฉ, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht. Nu kun je daar alvast preventieve maatregelen op nemen:
- Smeer de anus alvast in met vaselinecrรจme, dan doet de rode dildo minder pijn.
- Zet 113 als sneltoets op je telefoon, want mocht je er ff doorheen zitten kun je altijd terecht bij super empathische medemensen die jou wel door de rektheid willen sleuren. Ze zullen je misschien oppeppen met "ETH soon weer op ATH, komt goed!"
- Koop morgen $GME via DeGiro of een andere broker, om daarna het bootje van -80% te pakken. Hierdoor doen de crypto-verliezen minder pijn want die zijn dan een stuk minder groot.

Ik geef nu mijn mede-cryptonaat @Verwijderd het woord. Hij gaat jullie voorlichten over de gevolgen van een BTC-crash op de altcoin hold bags. Hij heeft zelf al veel ervaring opgedaan in 2017.

/s
Vaseline is voor mietjes, gewoon allin rauw gaan!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Vanavond omstreeks 23.47u knalt btc naar de 34k en Eth naar 1400. Ik kan er een paar minuten of maanden naast zitten.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:36:
[...]

Bedankt Tominatie, voor je toelichting;

Mijn naam is Jaap, 37 en vader van een jong gezinnetje.

Wat Tominatie beschrijft is helaas niets aan gelogen. Wat je in eerste instantie denkt is: 'Goh die alts houden nog best goed stand.' 'Dit is altseizoen, ze koppelen eindelijk los van Bitcoin!'

Niet is minder waar. Bitcoin gaat vaak eerst langzaam naar de -30% vanaf de top om daarna pas echt het vuur te openen op deze tamme centrale stukken blockchain.

-50% in enkele uren en de dagen daarna nog eens -60%.

Al je staking platform hoerenbende, locked op platformen die ineens niet meer online zijn. APY -99,99% op SHIT. Al je supermarkt cryptomeuk regelrecht de compostbak in.

'Huh maar ik had toch recht op een percentage want ik had mijn coins in staking bij een solide partij?' Fuck jou. Je hebt geen bankgarantie. Je bent FUCKED. Je solide partij is FUCKED. En je geld is FUCKED.

'Maar de CEO twittert iedere dag en ze hebben partnerships met...'

De CEO heeft net een shotgun geleegd in zijn hersenen via zijn mond.

Swap daar maar eens de tyfus uit op een ondergaande, zinkende blockchain waar het verkeer mokerhoog is omdat iederen in pure paniek zijn coins naar exchanges probeert te krijgen om de laatste restjes winst eruit te knijpen.

Exchanges die offline gaan en nooit meer online komen.

Het bloed wat uit je laptop loopt zodra je de klep opengooit.

Dusja hodl.
Maar dit geldt natuurlijk niet voor Dogecoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:30
Nvt op de daily flashed beren.....

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:56
Mijn dag kan niet meer stuk. Mijn 100 gratis TWT doet +120% en ik heb gratis 6 cent aan BUSD gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Modbreak:Graag weer ontopic, zie ook de topicstart en topicwaarschuwing. Dit topic is door de toegenomen drukte in tegenstelling tot eerdere topics geen slowchat topic meer, hou daar rekening mee.

[ Voor 111% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 21:44 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:25

Bever!

3

anti elppa schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:03:
Nvt op de daily flashed beren.....
Super scammy pa.. Wat is nvt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:35
Groene palen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:35
Goed, noem me een zwakkeling, maar ik trade ook grotendeels voor de lol. Ik heb dus zojuist te dure BTC omgezet naar twee andere coins die wat meer fluctueren. Dan de winst maar via een andere coin binnen traden :)

Ik had als start een plukje BTC gekocht op (schrik niet) 31.000 euro. Onder het mom: je moet ergens beginnen. Helaas hadden we daarna een kaartenhuis en staan we nu op 25.000 euro :+
Jeps.. en net VOOR deze groene palen wat omgewisseld, dus mijn tactiek kan nog steeds werken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Korvaag op 27-01-2021 21:21 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
Zo, dit gaat wel heel hard weer omhoog..., na die dubbele dip ging ik er echt vanuit dat we een lower low gingen krijgen. Precies omgekeerde, dit zie ik niet zo snel weer naar hetzelfde dippen. Vrij overtuigend. Naja zit nog fiat, wacht gewoon even op de test.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:56
Haha dat uni snel verkopen na de airdrop wordt steeds pijnlijker. Is daar ook custom css voor dat ik die niet meer zie op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
DJ-Promo schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:21:
Haha dat uni snel verkopen na de airdrop wordt steeds pijnlijker. Is daar ook custom css voor dat ik die niet meer zie op Binance.
ik heb ze op 8.xxx verkocht vorige week en niet meer na de dip ingekocht :( zat er daarvoor met 60% van de pf in

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 27-01-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Volgens mij is ELon Musk aan het inslaan :)

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
** Vragen/feedback graag via DM **

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 21:31 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 15:27

MicroWhale

The problem is choice

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:20:
Zo, dit gaat wel heel hard weer omhoog..., na die dubbele dip ging ik er echt vanuit dat we een lower low gingen krijgen. Precies omgekeerde, dit zie ik niet zo snel weer naar hetzelfde dippen. Vrij overtuigend. Naja zit nog fiat, wacht gewoon even op de test.
We komen weer onder de 30k... en op een of andere manier wordt dat niet getolereerd door iets of iemand met veel geld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:29
MicroWhale schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:28:
[...]

We komen weer onder de 30k... en op een of andere manier wordt dat niet getolereerd door iets of iemand met veel geld.
ja benieuwd of de aziaten straks nog wat beren los laten, je zou toch zeggen dat dat level niet eeuwig kan houden. Prima hoor, maar laat het dan naar boven toe uitbreken. Deze driehoek wel weer gezien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Rubberen robby rektum rektheid

Buurman hans is all in inclusief labrador
Theo van de gemeentewerf heeft zojuist z'n laatste zuur verdiende plukjes fiat in riplle gestoken
Hans, de cassier van dirk 3 heeft al z'n doekoe in de NLG gegooid onder het mom van nog nooit zo laag gestaan kan alleen maar hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Grappig EUR koers tussen Coinbase en Binance verschilt momenteel gewoon 200+ euro. Das best fors vind ik. Coinbase zit boven de 26.000 en Binance nog op 25.900.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:10

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Mogelijkerwijs wordt BTC rond de 29k lijn opgeveegd door institutioneel geld. Genoeg partijen die nog even goedkoop in willen stappen en met liefde de zwakke handjes schudden.

Een dip daaronder lijkt mij sterk gezien die support die er nog is op de 29k lijn.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Korvaag schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:32:
Grappig EUR koers tussen Coinbase en Binance verschilt momenteel gewoon 200+ euro. Das best fors vind ik. Coinbase zit boven de 26.000 en Binance nog op 25.900.
Binance is in USDT of BUSD, Coinbase is in USD, vandaar het verschil.

edit: oh, het gaat over EUR, laat maar.

[ Voor 6% gewijzigd door QA123 op 27-01-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
BTC dominance interessante chart atm..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 15:27

MicroWhale

The problem is choice

DarkShadow schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:29:
[...]

ja benieuwd of de aziaten straks nog wat beren los laten, je zou toch zeggen dat dat level niet eeuwig kan houden. Prima hoor, maar laat het dan naar boven toe uitbreken. Deze driehoek wel weer gezien...
Ben ook benieuwd, maar het lijkt alsof er tussen 29-30k iemand met een paar dikke zakken geld alle Btc op staat te zuigen voor weinig. Zolang dat gebeurt, denk ik dat die koers niet gepumpt wordt. Zodra er weinig meer te verkopen is en de Btc-zuiger zit vol, gaat ie wel omhoog.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:18
In volatiele tijden loopt de BTCEUR markt vaak wel โ‚ฌ500a2000 uit de pas tussen exchanges. Was in december/begin januari bij BTCEUR heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
The Redman schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:43:
[...]

In volatiele tijden loopt de BTCEUR markt vaak wel โ‚ฌ500a2000 uit de pas tussen exchanges. Was in december/begin januari bij BTCEUR heel normaal.
Goed om te weten. Was me nog niet zo erg opgevallen, maargoed, zo lang kijk ik nog niet. Een beetje verschil is natuurlijk niet raar, maar dit vond ik al flink.

Valt dus best mee :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Mooooody schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:49:
Ik blijf het vermoeden hebbeb dat Elon Musk Satoshi is. Heb sinds 2018 al een sterk vermoeden, in 2019 en 2020 een paar keer geroepen in dit topic. Iedereen dik vet lachen enzo :P

Maar toch. Het klinkt logisch (net iets te logisch wellicht). Elon Musk, co-founder van PayPal. Slimme gast. PayPal share verkocht, omdat hij elders zijn toekomst zag. Hekel aan fiat, banken en economische hiรซrarchie. In de tussentijd met een paar andere gasten het grapje Bitcoin bedacht.

Hij houdt zich ook altijd voor de domme op Twitter als het gaat om Bitcoin. Dogecoin dit en dat. Waarom in godsnaam Dogecoin noemen als je niets te verbergen hebt?

Tesla bestaat nog steeds, ondanks enkele jaren dat er miljarden ingepompt moesten worden.

Zijn vorige payment bedrijfje (dat gemerged is in PayPal):
http://x.com/ --> geeft x
http://x.com/x --> geeft y

Zou best kunnen toch? Wellicht komen we er nooit achter.
Echter zou hij de kennis moeten hebben om die paper te schrijven en die heeft hij niet, of hij moet al decenia lang een groot deel van zijn kennis verbergen en het klopt ook niet echt omdat men weet wanneer er mails/posts kwamen en dan ging samen met ieman die in west europa woonde, musk op dat moment woonde in de VS en was bezig met tesla.

Hal Finney is de grootste kans, maar de man is gestorven voordat btc aan zijn grote opmars begon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ooit nog geld mee verdient door een BTC->LTC->andere exchange ->LTC->BTC loop op te zetten (LTC vanwege minder kosten en snelheid) denk dat er wel veel dat deden op een bepaald moment want na een tijdje zag je gewoon dat prijzen stabiel bleven.

Is blijkbaar nu terug .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

k995 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Echter zou hij de kennis moeten hebben om die paper te schrijven en die heeft hij niet, of hij moet al decenia lang een groot deel van zijn kennis verbergen en het klopt ook niet echt omdat men weet wanneer er mails/posts kwamen en dan ging samen met ieman die in west europa woonde, musk op dat moment woonde in de VS en was bezig met tesla.

Hal Finney is de grootste kans, maar de man is gestorven voordat btc aan zijn grote opmars begon.
Blijft toch een fascinerende mythe die Satoshi.
Ik hoop ergens dat we ooit nog een keer lezen wie het is/was.
(Maar dan wel daarbij vermeld dat z'n wallets onbereikbaar zijn geworden ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Als ik een gokje mag wagen hรฉ, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht.

/s
Drie keer raden wat SXP dan gaat doen :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

knakworst schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Drie keer raden wat SXP dan gaat doen :>
Naar de maan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Korvaag schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Goed om te weten. Was me nog niet zo erg opgevallen, maargoed, zo lang kijk ik nog niet. Een beetje verschil is natuurlijk niet raar, maar dit vond ik al flink.

Valt dus best mee :P
Als je toevallig op zowel Coinbase als Binance BTC en EUR hebt staan, kun je dus soms risicovrij je stack vergroten wanneer dit weer voorkomt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ohjee Taro heeft 4 interventies op mij moeten doen zien ik. Ik lul blijkbaar veel offtopic.
Bitcoin trouwens weer boven de $31K, een heel goed teken - hopelijk gooien de Aziaten geen roet in het eten.

Nu weer door met dogs of berlin kijken. Fijne avond iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:58:
Ohjee Taro heeft 4 interventies op mij moeten doen zien ik. Ik lul blijkbaar veel offtopic.
Bitcoin trouwens weer boven de $31K, een heel goed teken - hopelijk gooien de Aziaten geen roet in het eten.

Bearlin?

Trouwens heel benieuwd wat ETH gaat doen. Gaat zo'n beetje parallel omhoog. Zou er straks nog wel eens uit kunnen vallen.

[ Voor 13% gewijzigd door Korvaag op 27-01-2021 22:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mijn favoriete TA'er die hier gisteren werd afgedaan als schreeuwerige clickbait titel, zat wel goed in de buurt met zijn inschatting :P

Zonder gekheid: hij tracht aan de hand van de "Wyckoff accumulation phase" te laten zien dat een neerwaartse move op of net onder de support van 29k dient als een "spring" om weer verder naar boven te gaan. Volgens deze theorie zou dat dus binnen nu en afzienbare tijd moeten gebeuren. Ben benieuwd - ben absoluut een beginner en ik snap dat er duizend en รฉรฉn verschillende inschattingen te maken zijn op basis van TA, maar deze vond ik extra interessant en wilde 'm niet van jullie onthouden :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverstรคndliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
egld laat even zien hoe btc het moet doen straks

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:03:
Mijn favoriete TA'er die hier gisteren werd afgedaan als schreeuwerige clickbait titel, zat wel goed in de buurt met zijn inschatting :P

Zonder gekheid: hij tracht aan de hand van de "Wyckoff accumulation phase" te laten zien dat een neerwaartse move op of net onder de support van 29k dient als een "spring" om weer verder naar boven te gaan. Volgens deze theorie zou dat dus binnen nu en afzienbare tijd moeten gebeuren. Ben benieuwd - ben absoluut een beginner en ik snap dat er duizend en รฉรฉn verschillende inschattingen te maken zijn op basis van TA, maar deze vond ik extra interessant en wilde 'm niet van jullie onthouden :)
Even wat anders.. spookt al een hele tijd door mijn hoofd.

Wil jij ajb je username aanpassen in Jedi_Pump?

We kunnen wel wat extra force gebruiken..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:48:
[...]

Ik denk dat Satoshi eigenlijk Bansky is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 28-09 18:49
Ik ben al een tijd geboeid door de coin XDC en het bedrijf XinFin. Voor mij de verbeterde versie van de XRP/Ripple. Ze zijn partner van het R3 Consortium waar veel financiรซle instellingen bij aangesloten zijn.

Ik wil deze token kopen via Bitrue. Is dit wel een betrouwbare exchange? Iemand ervaring?

Hier wat meer info over dit bedrijf en hun coin de XDC:
https://smartereum.com/18...itcoin-october-23rd-2020/

https://www.xinfin.org/roadmap

Rapport over Blockchain van World Trade Organization (pag 29): https://www.wto.org/engli..._e/blockchainanddlt_e.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
Ik zou nog graag 1x zo'n shitcoin ultrapump willen meepakken.. gewoon zo'n vage coin waarvan je weet dat het eigenlijk gewoon pure lucht is en die dan een x2000 doet of zo..

Tot op heden is me dat nog nooit gelukt. Ik heb nog 1 kans met een zak cypherium.. als ze hem ooit gaan listen. Heb er zelf weinig vertrouwen in, maar de "community" des te meer.. ach wie weet.. heeft me een hele tijd geleden een halve eth gekost geloof ik dus mijn bag mag eerst proberen om de waarde van die halve eth te halen. Na een listing.. dat is vooralsnog het grootste probleem..
Tijdje geleden een 5x gedaan op een flufje ALPHA. Die had ik natuurlijk nooit weg moeten doen. Die hadden nu op 35x gestaan 8)7 Hoort er bij. Winst is ook gewoon winst.

Die CPH heb ik ook nog staan. Ben ook benieuwd naar die listing. De community is inder geval wel enthausiast. Dan nog maar zien dat je nu de waarde van de ETH haalt die er toen in gestopt is. Dat is sindsdien al een 4x zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Laatst online: 28-09 18:49
Pelox schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:35:
Ik zou nog graag 1x zo'n shitcoin ultrapump willen meepakken.. gewoon zo'n vage coin waarvan je weet dat het eigenlijk gewoon pure lucht is en die dan een x2000 doet of zo..

Tot op heden is me dat nog nooit gelukt. Ik heb nog 1 kans met een zak cypherium.. als ze hem ooit gaan listen. Heb er zelf weinig vertrouwen in, maar de "community" des te meer.. ach wie weet.. heeft me een hele tijd geleden een halve eth gekost geloof ik dus mijn bag mag eerst proberen om de waarde van die halve eth te halen. Na een listing.. dat is vooralsnog het grootste probleem..
Kijk eens naar XDC...

Hier wat meer info over dit bedrijf en hun coin de XDC:
https://smartereum.com/18...itcoin-october-23rd-2020/

https://www.xinfin.org/roadmap

Rapport over Blockchain van World Trade Organization (pag 29): https://www.wto.org/engli..._e/blockchainanddlt_e.pdf

[ Voor 16% gewijzigd door Tremio op 27-01-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

Bizar maar het lijkt er wel op, boven de 1,30 nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia

Same, maar je mag wel offtopic lullen in je signature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
go looooww

come on

lekker laag dat is wat ik wil vraag

[ Voor 58% gewijzigd door djzz op 27-01-2021 22:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Luitjes,

SXP blijft moonen. Wat een enorm goede tech.

Mooie tijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:48:
Luitjes,

Mooie tijden
https://swipe.io/token
''swipe token''?
ah ja nog 1 gemist :)

[ Voor 5% gewijzigd door djzz op 27-01-2021 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40
Luitjes,

Mooie tijden
Heb er pas wat gekocht voor een het vastzetten van een Swipe Sky card voor met name de benefits. Dit is een fijn bij-effect. Vooral @Gelukszoekr is hier blij mee zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:36
djzz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:46:
go looooww

come on

lekker laag dat is wat ik wil vraag[YouTube: 'how low can you go' Ludacris]
Hoe laag staan je buy orders? Zoek je echt rekt/chaos 20k levels of op zoek naar een mooie korte termijn trade en weer rond 29.x instappen ?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Hoe laag staan je buy orders? Zoek je echt rekt/chaos 20k levels of op zoek naar een mooie korte termijn trade en weer rond 29.x instappen ?
hey, ik heb geen buy orders staan opt moment.

ik zoek naar echt een laag level eth onder de 400$ , wil best 1-2 jaar wachten

dat is misschien een beetje hopium achtig gezien de prijzen

steeds half er in stappen... je kan ook het long term aanpakken natuurlijk
1-3 jaar

[ Voor 18% gewijzigd door djzz op 27-01-2021 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
djzz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:58:
[...]

hey, ik heb geen buy orders staan opt moment.

ik zoek naar echt een laag level eth onder de 400$ , wil best 1-2 jaar wachten

dat is misschien een beetje hopium achtig gezien de prijzen
Ah ok. Dan gaan wij op korte termijn geen vriendjes worden ;). Ik wilde nog wel enigzins met je mee rooten om 29.6-7 aan te tikken ivm wat buy orders maar dan wil ik toch echt graag weer omhoog :9

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Ah ok. Dan gaan wij op korte termijn geen vriendjes worden ;). Ik wilde nog wel enigzins met je mee rooten om 29.6-7 aan te tikken ivm wat buy orders maar dan wil ik toch echt graag weer omhoog :9
jawel ik gun iedereen succes.
100% (best grote kans) dat de prijs gek doet de komende 1-3 maanden. tussen BTC 20k 40k
kans is klein op 100k of 10k
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Ondanks deze sombere, soms heavy, drops zitten we toch in een climb vanaf 4 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Kyumia schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:08:
Ondanks deze sombere, soms heavy, drops zitten we toch in een climb vanaf 4 januari
vanaf juli al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Kyumia schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:08:
Yup.. Korte versus lange termijn perspectief blijft een raar iets. Ik heb 3 jaar lang stug BTC door alles heen gehold en maak nu zelfs (korte termijn) short-trades terwijl we er ergens misschien wel beter voor staan dan ooit qua fundamentals, marketcap, volwassenheid van de exchanges etc etc. Wie had ooit gedacht dat we chagrijnig naar levels van 30-31k zouden kijken een jaar geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10

Liberteh

All your base belong to me

twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Yup.. Korte versus lange termijn perspectief blijft een raar iets. Ik heb 3 jaar lang stug BTC door alles heen gehold en maak nu zelfs (korte termijn) short-trades terwijl we er ergens misschien wel beter voor staan dan ooit qua fundamentals, marketcap, volwassenheid van de exchanges etc etc. Wie had ooit gedacht dat we chagrijnig naar levels van 30-31k zouden kijken een jaar geleden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eooYh1TIgV5YhCNaLUPLesdGI7A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TZcYkPODCqOwOeERiwjYP9PP.png?f=user_large _O-

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-09 11:57
Luitjes,

Mooie tijden
Puur kijkend naar de historie, max. supply en marketcap zou je zeggen dat die nog makkelijk x10 kan vanaf hier. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
Burn_and_Fire schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Heb er pas wat gekocht voor een het vastzetten van een Swipe Sky card voor met name de benefits. Dit is een fijn bij-effect. Vooral @Gelukszoekr is hier blij mee zijn denk ik.
Je moet vooral doen waar je zelf blij van wordt :)

Ik denk dat je niet รฉcht kan verliezen met een Sky card. Wanneer jij hier je Spotify, Netflix en Prime mee betaald is het een kwestie van tijd voor je winst maakt.

Tegelijkertijd ben ik vandaag uiteraard aangenaam verrast door de goede gains op deze "rode" dag

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Luitjes,

Mooie tijden
Bigtime manipulatie van Binance (gok ik), maar prima voor de traders :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Hoezo dat ? Iedere coin en iedere shitcoin is bezig met een run of heeft een run gedaan, waarom deze niet ook ? Genoeg traders zoeken na een tijdje gewoon een coin op die nog niet veel heeft gedaan waarbij zo'n coin ook flink wat gaat doen. Ik zie zonder bewijs geen enkele reden waarom dit een andere pump is dan bij andere coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ah, aan de koers te zien worden de Aziaten weer wakker.

Altijd leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

PilatuS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Hoezo dat ? Iedere coin en iedere shitcoin is bezig met een run of heeft een run gedaan, waarom deze niet ook ? Genoeg traders zoeken na een tijdje gewoon een coin op die nog niet veel heeft gedaan waarbij zo'n coin ook flink wat gaat doen. Ik zie zonder bewijs geen enkele reden waarom dit een andere pump is dan bij andere coins.
Binance heeft zo'n groot aandeel in Swipe, dat ik me kan voorstellen dat ze het af en toe uit de afgrond halen om awareness te creรซren.

Wellicht ongegrond, maar dat gevoel heb ik er wel bij.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:34:

Altijd leuk!
Helemaal als je lage buy orders hebt staan, hopelijk dumpen ze nog even wat verder...

Morgenochtend 28k of 35k, benieuwd.

@Mooooody Ik vermoed niet dat Binance dat risico wil lopen. Ze hebben voldoende inkomsten om niet aan manipulatie te hoeven doen. De risico's en schade zijn groter dan de gains als de waarheid naar boven zou komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 27-01-2021 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
BTC gaat voor inversed GME candles :D

rekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:37:
[...]

Binance heeft zo'n groot aandeel in Swipe, dat ik me kan voorstellen dat ze het af en toe uit de afgrond halen om awareness te creรซren.

Wellicht ongegrond, maar dat gevoel heb ik er wel bij.
Het zou kunnen hoor, dat zeker. Alleen in een tijd dat iedere coin een pump doet zoek ik niet zo snel manipulatie achter nog een coin die een pump doet. Als dit een Binance pump zou zijn, dan waarrom is de rest dat niet ? Tig coins doen dikke pumps en dat is normaal, maar als BNB of SXP het doet zou er iemand achter zitten. Dat vind ik in een tijd dat dus iedere coin een pump doet niet erg waarschijnlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:38:
[...]

Helemaal als je lage buy orders hebt staan, hopelijk dumpen ze nog even wat verder...

@Mooooody Ik vermoed niet dat Binance dat risico wil lopen. Ze hebben voldoende inkomsten om niet aan manipulatie te hoeven doen. De risico's en schade zijn groter dan de gains als de waarheid naar boven zou komen.
Jij zit vast nog wat lager met je buy order maar deze bleek aan de onderkant vooralsnog in ieder geval redelijk getimed en aan de bovenkant niet heel veel te laag verkocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q9FPZRTz9txNUaZLYBY26eEn3ak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KZfT3Fk3fM6Deqw9Z99HJoJC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
En dit altijd natuurlijk. Binance verdient miljoenen in zeer korte tijd, waarom het risico lopen imago schade op te lopen en mogelijk alles te verliezen voor ietjes meer winst ? Daar zit geen enkele logica in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twit schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:43:
[...]

Jij zit vast nog wat lager met je buy order maar deze bleek aan de onderkant vooralsnog in ieder geval redelijk getimed en aan de bovenkant niet heel veel te laag verkocht:

[Afbeelding]
Dit heb ik nu openstaan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LTAFeUNvofhSoubnDRvaaa2Cjto=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YXA3XCALxLGnNuGUkMn57Ppt.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
@Crypts Hoe bevalt Revolut? Ik zit zelf op Bux Zero en DeGiro maar ben wel benieuwd. Ty alvast!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:15
Nog even een mooie dikke rode candle voor het slapen gaan. Peace out homies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Mooooody schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXL27vSnULUyYZtb-z--ZFN3rZI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RGE9dLsD3MKIqe5tcmqvfkOm.png?f=fotoalbum_large

je realitycheck hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ypuh schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:51:
Nog even een mooie dikke rode candle voor het slapen gaan. Peace out homies.
Lekker slapen en morgen worden we wakker met 33k. Waar we daartussen allemaal langskomen maakt me niet zoveel uit. Als het morgen maar wat hoger is dan nu.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier2012
[...]

ik koop morgenochtend waarschijnlijk wel in als zaken zo blijven. ik gok dat de beertjes dan wel tegen t einde van hun gebeer zijn als ik mn indicators mag geloven :P

Uiteraard durf ik geen knifes te catchen overnight

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Aarebe1 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:48:
[...]

Ik denk dat we er nooit achter gaan komen :)

Zelf 'vertrouw' ik erop dat de beste man (?) niet meer leeft. Anders had ie op een gegeven moment wel eens een van z'n miljoenen coins verkocht :P waarom zou je zo lang wachten? Je kan het toch nooit (volledig) verzilveren, want het vertrouwen implodeert gelijk bij alleen al een verplaatsing van wallet funds. Je hebt niet het onbeperkte leven, dan had je de afgelopen 10 jaar in rijkdom kunnen leven... Wie neemt zo'n beslissing, voor wat precies?

Hal Finney wordt vaak genoemd, en zou precies kunnen passen.
Hij had het wellicht wel geweten als hij het niet is, maargoed, Hal leeft ook niet meer...

Wellicht is Satoshi z'n eigen keys kwijtgeraakt en heeft hij er daarna zelf een einde aan gemaakt, daar kan ik me eigenlijk ook iets bij voorstellen. Zou heel sad zijn, dat wel :(

Maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat er 1, laat staan meerdere, personen bestaan op deze aardkloot die deze antwoorden hebben, en nog altijd weigeren iets met de BTC te doen. Het is te waardevol op dit moment - dat was het bij 1000 usd al.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 22:31
Richh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:13:
[...]

Zelf 'vertrouw' ik erop dat de beste man (?) niet meer leeft. Anders had ie op een gegeven moment wel eens een van z'n miljoenen coins verkocht :P waarom zou je zo lang wachten? Je kan het toch nooit (volledig) verzilveren, want het vertrouwen implodeert gelijk bij alleen al een verplaatsing van wallet funds. Je hebt niet het onbeperkte leven, dan had je de afgelopen 10 jaar in rijkdom kunnen leven... Wie neemt zo'n beslissing, voor wat precies?

Hij had het wellicht wel geweten als hij het niet is, maargoed, Hal leeft ook niet meer...

Wellicht is Satoshi z'n eigen keys kwijtgeraakt en heeft hij er daarna zelf een einde aan gemaakt, daar kan ik me eigenlijk ook iets bij voorstellen. Zou heel sad zijn, dat wel :(

Maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat er 1, laat staan meerdere, personen bestaan op deze aardkloot die deze antwoorden hebben, en nog altijd weigeren iets met de BTC te doen. Het is te waardevol op dit moment - dat was het bij 1000 usd al.
Hall Finney is verweg de meest logische รฉchte Satoshi

Wat een held

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:13:
[...]

Of hij is dood, anders misschien in de gevangenis, maar dat laatste is minder waarschijnlijk.

Verder denk ik wel dat Satoshi iemand is die niet veel om geld geeft, vandaar ook Bitcoin en waar het voor staat tegenover hoe het allemaal met fiat gaat. Er zijn genoeg mogelijkheden om ergens geestelijk te zitten waar je niets om geld geeft en genoeg hebt. Er zijn mensen die voldoende hebben waarbij miljarden dollars gewoon geen enkele betekenis hebben. Dan zijn die milljarden aan BTC's die Satoshi heeft ook niets meer dan getallen waarbij het niets boeit wat je er mee kan.

Edit: Dat Satoshi zijn keys kwijt raakt lijkt mij trouwens erg onwaarschijnlijk. Helemaal om dan zelfmoord te plegen. Als het om geld gaat kan je genoeg verdienen met Satoshi zijn, maar ik denk dus dat het juist iemand is die weinig tot niets om geld geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 28-01-2021 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
We kunnen het cryptomarktje beter sluiten tijdens Aziatische uren.

Droevenis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogier2012
Tominatie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:21:
We kunnen het cryptomarktje beter sluiten tijdens Aziatische uren.

Droevenis
aka sideways until he sleeps, then crash it with the exact same Korea FUD.

Mogelijk bottomfish ik ergens rond 28kish bitcoin en pak ik de ETH flip morgenochtend if it gets there. Best een mooie channel nu die invalidated wordt bij 31.2k BTC.

Taro's bets zijn wel leuk opzich, ik ben alleen vooral van de manual flips.

[ Voor 31% gewijzigd door rogier2012 op 28-01-2021 00:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:21:
[...]

Of hij is dood, anders misschien in de gevangenis, maar dat laatste is minder waarschijnlijk.

Verder denk ik wel dat Satoshi iemand is die niet veel om geld geeft, vandaar ook Bitcoin en waar het voor staat tegenover hoe het allemaal met fiat gaat. Er zijn genoeg mogelijkheden om ergens geestelijk te zitten waar je niets om geld geeft en genoeg hebt. Er zijn mensen die voldoende hebben waarbij miljarden dollars gewoon geen enkele betekenis hebben. Dan zijn die milljarden aan BTC's die Satoshi heeft ook niets meer dan getallen waarbij het niets boeit wat je er mee kan.
Zou de echte โ€œSatoshiโ€ blij zijn als hij ziet wat Bitcoin uiteindelijk is geworden?

Een speculatieve โ€œstore of valueโ€, waarbij de echte use-case om als betaalmiddel gebruikt te worden, compleet is vervallen. In dat opzicht vind ik de bitcoin cash community altijd wel een punt hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:24:
[...]

Zou de echte โ€œSatoshiโ€ blij zijn als hij ziet wat Bitcoin uiteindelijk is geworden?

Een speculatieve โ€œstore of valueโ€, waarbij de echte use-case om als betaalmiddel gebruikt te worden, compleet is vervallen. In dat opzicht vind ik de bitcoin cash community altijd wel een punt hebben.
Weinig kans dat ie blij is met de huidige stand van zaken. Alleen wie weet wat er nog komen gaat. Wat dat betreft ben ik ook alles behalve blij dat de grote jongens zo enorm veel aan het opkopen zijn, hoewel dat ook logisch is dat ze het doen. We gaan zien wat Bticoin kan worden de komende jaren of tig jaren, de huidige stand zegt nog niet echt veel denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
PilatuS schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:21:
[...]

Edit: Dat Satoshi zijn keys kwijt raakt lijkt mij trouwens erg onwaarschijnlijk. Helemaal om dan zelfmoord te plegen. Als het om geld gaat kan je genoeg verdienen met Satoshi zijn, maar ik denk dus dat het juist iemand is die weinig tot niets om geld geeft.
Iemand die niets geeft om geld, maar nog wel leeft, zal uiteindelijk toch graag ooit zijn 'product' willen gebruiken, al is het uit trots, denk ik...

Satoshi heeft 21 miljoen Bitcoin verzonnen, hij zou toch niet hebben bedacht dat er 1,1 miljoen nooit van zouden worden uitgegeven? :P

Ach ja... We zullen er nooit achter komen denk ik. Het kan ook niet anders, want mocht deze persoon ooit bekend worden, dan zijn de volgende dag de boormachines uitverkocht :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 00:38:
[...]

Iemand die niets geeft om geld, maar nog wel leeft, zal uiteindelijk toch graag ooit zijn 'product' willen gebruiken, al is het uit trots, denk ik...

Satoshi heeft 21 miljoen Bitcoin verzonnen, hij zou toch niet hebben bedacht dat er 1,1 miljoen nooit van zouden worden uitgegeven? :P

Ach ja... We zullen er nooit achter komen denk ik. Het kan ook niet anders, want mocht deze persoon ooit bekend worden, dan zijn de volgende dag de boormachines uitverkocht :F
Daarom denk ik ook wel dat ie dood is. Verder kan de koers van BTC mocht het ooit bekend worden wie Satoshi is ook extreme dingen gaan doen. Dat er grote jongens zijn die veel BTC hebben en dat kunnen dumpen is 1 ding, maar als Satoshi bij de wallet kan en dat kan dumpen zit er heel veel lucht in BTC met dat extreem grote aanbod.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 23:34:
hopelijk gooien de Aziaten geen roet in het eten.
Als ik een gokje mag wagen hรฉ, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht.
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:45:
Ik vrees echt het ergste. De Aziaten moeten hun nachtelijke dump nog doen ook. Drama
Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:14:
@Verwijderd ik gok dat @Tominatie een fetische voorkeur aan het ontwikkelen is voor de etniciteit van de ooit aanstaande 42k babe. Just saying... :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Haha das een mooi rijtje met Aziaten quotes.

Nu je โ€˜t zegt ja. Ik vind Aziatische dames soms wel wat hebben. Ik swipe ze op tinder toch redelijk vaak naar rechts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wall Street wants to stop stocks from trading like cryptocurrencies.
Src: https://www.coindesk.com/...ets-trading-halted-nasdaq

Zou dit gedoe op de aandelenmarkt positief of negatief uitpakken voor crypto? Het laat onder andere zien welke vieze spelletjes er gespeeld worden door hedgefunds ten koste van kleine investeerders. En verder uiteraard het gevaar van centralisatie, men kan met een druk op de knop handel stil leggen en dan zit je vast in je positie. Binnen de cryptowereld heb je dat probleem natuurlijk ook als een exchange er mee stopt of een muntje foetsie gaat. Bij dat laatste heb je echter vaak nog wel tijd om (met eventueel verlies) te verkopen.

Positief: mensen stappen over naar crypto.
Negatief: men zal meer regulatie toe willen passen bij crypto.

@Verwijderd @Tominatie voor 42k inderdaad graag weer eens een Aziatische dame met kleine schattige .... de rest is zo onderhand wel bekend denk ik :> :P .

edit: @ScuL grmbl, ik heb nu al een keer of 5 gedacht "ik moet Doge in mijn portfolio opnemen" en uiteraard steeds vergeten uit te voeren als hij weer terug viel na zo'n random groene dildo :/ * sh4d0wman zet een alert in portfolio...

[ Voor 11% gewijzigd door sh4d0wman op 28-01-2021 06:18 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 00:59
DOGE coin gaat helemaal los

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:57
Wat gaat vandaag brengen...Blijven we polderen of gaan we helemaal rekt. Of toch mooon. Eerst maar even het zwarte goud naar binnen slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Hoop even dippen, buy orders zijn gemist.

3600wp string @ 115ยฐ oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13ยฐ/115ยฐ oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27ยฐ/205ยฐ graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 82 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiรซren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!