Tominatie schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:01:
Als ik een gokje mag wagen hรฉ, de Aziaten gaan ons denk naar de $25k pleuren vannacht. Nu kun je daar alvast preventieve maatregelen op nemen:
- Smeer de anus alvast in met vaselinecrรจme, dan doet de rode dildo minder pijn.
- Zet 113 als sneltoets op je telefoon, want mocht je er ff doorheen zitten kun je altijd terecht bij super empathische medemensen die jou wel door de rektheid willen sleuren. Ze zullen je misschien oppeppen met "ETH soon weer op ATH, komt goed!"
- Koop morgen $GME via DeGiro of een andere broker, om daarna het bootje van -80% te pakken. Hierdoor doen de crypto-verliezen minder pijn want die zijn dan een stuk minder groot.
Ik geef nu mijn mede-cryptonaat @Verwijderd het woord. Hij gaat jullie voorlichten over de gevolgen van een BTC-crash op de altcoin hold bags. Hij heeft zelf al veel ervaring opgedaan in 2017.
/s
Bedankt Tominatie, voor je toelichting;
Mijn naam is Jaap, 37 en vader van een jong gezinnetje.
Wat Tominatie beschrijft is helaas niets aan gelogen. Wat je in eerste instantie denkt is: 'Goh die alts houden nog best goed stand.' 'Dit is altseizoen, ze koppelen eindelijk los van Bitcoin!'
Niet is minder waar. Bitcoin gaat vaak eerst langzaam naar de -30% vanaf de top om daarna pas echt het vuur te openen op deze tamme centrale stukken blockchain.
-50% in enkele uren en de dagen daarna nog eens -60%.
Al je staking platform hoerenbende, locked op platformen die ineens niet meer online zijn. APY -99,99% op SHIT. Al je supermarkt cryptomeuk regelrecht de compostbak in.
'Huh maar ik had toch recht op een percentage want ik had mijn coins in staking bij een solide partij?' Fuck jou. Je hebt geen bankgarantie. Je bent FUCKED. Je solide partij is FUCKED. En je geld is FUCKED.
'Maar de CEO twittert iedere dag en ze hebben partnerships met...'
De CEO heeft net een shotgun geleegd in zijn hersenen via zijn mond.
Swap daar maar eens de tyfus uit op een ondergaande, zinkende blockchain waar het verkeer mokerhoog is omdat iederen in pure paniek zijn coins naar exchanges probeert te krijgen om de laatste restjes winst eruit te knijpen.
Exchanges die offline gaan en nooit meer online komen.
Het bloed wat uit je laptop loopt zodra je de klep opengooit.
Dusja hodl.