PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ada gaat over zijn ath.Glockner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:56:
Ik zit ook nog dik in ADA maar kom nu wel op het punt van: dit kan niet meer goed gaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Binance NIKS aan de hand hier werkt gewoon..jellybrah schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:09:
pff binance en coinbase beide plat, lekker dan
hier werkt alles ook gewoon normaalSpookie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:10:
[...]
Binance NIKS aan de hand hier werkt gewoon..
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bijna een dubbele positie erbij in beiden en deze maar eens even hodlen
Hopen dat deze ook even aan de beurt komen deze week
[ Voor 17% gewijzigd door JustC op 11-02-2021 08:16 ]
Was jij die gene die VET had ingeruild voor DOGE ?emot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:48:
Ik zie dat het meeste alweer goed aangetrokken is na de dip van gisteren, maar DOGE laat me vooralsnog in de steek
Kwam gisteren https://beta.autofarm.network/ in dit forum. Nu zie ik dat ik USDT kan farmen tegen 89.4% APY. Wat zijn exact de risico's van gebruik van dergelijke website?
[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 11-02-2021 08:26 ]
Is vooral handig voor de bereikbaarheid voor Henkie’s denk ik.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 00:25:
[...]
En dit is zoiets dat ik niet snap. WTF is een bitcoin-automaat?
Done!sten123 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:48:
ADA keeps rocking. Lets go for the 0.85 cent today!!!
Dat je al je geld kwijt bent.green-tea schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:26:
Jongens even een serieuze vraag van mijn kant, iets in crypto waar ik helemaal geen verstand van heb, hele pannekoeken gedoe?... Dat is toch gewoon hetzelfde als Uniswap?
Kwam gisteren https://beta.autofarm.network/ in dit forum. Nu zie ik dat ik USDT kan farmen tegen 89.4% APY. Wat zijn exact de risico's van gebruik van dergelijke website?
https://xrpl.org/carbon-calculator.htmlBender schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 00:50:
[...]
Bitcoin is relatief nieuw, iets wat zo nieuw is maar zo inefficient werkt is eigenlijk niet te verantwoorden.
Een auto bestaat al lang, we wisten toen niet beter (en zijn ze aan het verbeteren). Maar dat excuus gaat niet voor Bitcoin op, en het breng je niet eens van A naar B.
Ik zeg niet dat ik er niet aan mee doe, maar eigenlijk slaat het nergens op.
hoezo verwacht je dat?SjoerdGTI schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:14:
Wat denken jullie van Stellar? Heb het echt al een tijd en afgelopen periode leuk omhoog gegaan. Ik verwacht dat die nog wel een keer de kop gaat..
If it sounds too good to be true it usually is
Ik zou er ver van dat soort sites weg blijven
ADA had ik al getrade voor IOTA, maar die gaat nu helemaal hard.
Blijft raar hoor. Na weken lang flink in de plus even een dipje en dan gelijk een beetje zenuwachtig worden.
Tja ik wil niet lullig doen, maar dat is het risico van instappen in een pump en dump scheme.. je hebt winnaars en nog veel meer verliezers, alleen hoor je die niet zo vaak ivm schaamte etc. De winnaars hoor je wel. Achtergebleven bagholders blijven de komende weken, maanden tegen wil en dank doge 1 dollar roepen.emot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:48:
Ik zie dat het meeste alweer goed aangetrokken is na de dip van gisteren, maar DOGE laat me vooralsnog in de steek
Zero.
Ja maar wat verwacht je nou zelf?.. Zoiets kan toch nog houdbaar zijn. If it's too good to be true, it just isn't
Anyway. Hopen op een rode donderdag met BTC naar 40K of nog wat lager, want ik wil weer inkopen. Sorry guys.
Gewoon niet kijken. Ervaar je ook geen twijfel om te gaan handelen. Hoogst waarschijnlijk dat ADA nog een paar keer naar beneden pleurt na zo een stijging, maar als je denkt dat het op langer termijn hoger eindigt kun je net zo goed niet kijken/handelen. Scheet een hoop stress._NooT_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:38:
Zo, de markt lijkt vannacht flink hersteld.
ADA had ik al getrade voor IOTA, maar die gaat nu helemaal hard.
Blijft raar hoor. Na weken lang flink in de plus even een dipje en dan gelijk een beetje zenuwachtig worden.
Ik heb veel respect voor Musk in de meeste dingen die hij doet maar sinds hij zo met Doge aan het spelen is is hij dat respect snel aan het verliezen helaas..Glockner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:38:
Ik zat even rustig het krantje te lezen en dacht, ‘even alle fanboys op de kast jagen’
SingularityNET is al overgestapt. Had er nooit van gehoord maar nieuws is nieuws.Kain_niaK schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 06:36:
[...]
Cardano gaat veel overnemen van Ethereum, die moeten oppassen dat ze hun netwerk effect door de hoge fees niet te veel gaan kwijtraken.
Ik heb zelf Cardano op Bitfinex gekocht op 6 cent, staat daar al een tijdje. Helaas niet zo veel gekocht. Toch lekker.
Ook Avax van mijn online buddy Emin doet het fantastisch. Ik was uitgenodigd door hem in New York maar toen heeft Covid er een stokje voor gestoken. Avax is in korte tijd naar nummer 18 of zo gedaan.
Die komt nog wel in de top 10 terecht, mark mij words! Ben alleen wel bang dat die de eerste keer als ie dumpt wel heel erg gaat dumpen.
Zolang Ethereum niet kan schalen zullen er meerdere volgen ben ik van mening.
Ik heb teakhout met 20% per jaar meegemaakt, ik heb scheeps CV's meegemaakt, legiolease meegemaakt. Allemaal vermeden omdat ik niet kon doorgronden waarom er zulke hoge percentages uitgekeerd zouden worden, als het zo fantastisch was kon je wel Berkshire overtuigen te investeren dan hoef je niet de telegraaf met advertenties vol te plempen.
Ikzelf ben ook niet heilig, doe mee met wat kleingeld met Pancakeswap. Maar besef wel, het maximale risico is dat je al je geld kwijt kan raken. Dat is per definitie waar.
Ongelofelijk hoe zuur dit artikel geschreven is. Ik ben blij dat ik een wat positievere inslag heb in het leven en ook blij dat hij veel verder voor mij naar het bejaardentehuis gaat. Zo weet ik zeker dat ik nooit dit stuk sacherijn tegenkom aan mijn lunchtafel. Goeie genade.Glockner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:38:
[Afbeelding]
Ik zat even rustig het krantje te lezen en dacht, ‘even alle fanboys op de kast jagen’
Ook goede morgen allemaal. BTC nog steeds lekker stevig zo half tussen de 40-50k. Voor een uiterst speculatief muntje vind ik dat een prima positie. Ik hoop dat niet veel van jullie verkocht hebben op de weg omhoog en nu tevergeefs zitten wachten op een nieuw inkoopmomentje onder de, zeg, 36k... Dat vind ik ook jammer, want die babe van de 38k zal ik enorm gaan missen. Laten we hopen dat er tot de 100k nog heel wat mooie babes voorbij gaan komen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
ADA breekt snel door de 1 dollar grens....snap niet dat mensen juist nu uit ADA stappen.Matthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:42:
[...]
Gewoon niet kijken. Ervaar je ook geen twijfel om te gaan handelen. Hoogst waarschijnlijk dat ADA nog een paar keer naar beneden pleurt na zo een stijging, maar als je denkt dat het op langer termijn hoger eindigt kun je net zo goed niet kijken/handelen. Scheet een hoop stress.
Gezien de bedragen die locked zijn op dergelijke farming websites is er toch een behoorlijke markt voor. Ik vraag me oprecht daarom af hoe het werkt, of iemand er ervaring mee heeft, en wat de exacte risico's zijn en op welke manier.PHPResource schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:40:
[...]
Ja maar wat verwacht je nou zelf?.. Zoiets kan toch nog houdbaar zijn. If it's too good to be true, it just isn't
Lijkt mij geen rare vraag, simpele antwoorden zoals "dat je alles verliest" schiet niemand iets mee op. 10% op je EUR is voor vele ook onwerkelijk maar gebeurt bij diverse bedrijven toch echt.
Conclusie ik mag in dit forum toch best wel knappe antwoorden verwachten
[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 11-02-2021 08:47 ]
Verwijderd
Ik mag tot zover niet klagen, laat het vandaag nog maar lekker even zo staan.
Mijn gevoel omtrent Bitcoin zat er wel helemaal naast, weten we dat ook weer. Hopen dat BTC zich nog even rustig houdt, al mag ze van mij ook best vertrekken.
Maar deze alt party is wel prachtig zeg.
Ja, dat is beter. Deed ik eerst ook niet. Voor mij is het allemaal nieuw. De onrust is een beetje gekomen doordat een stop loss verkeerd uitpakte. Een gigantische drop van 20% die enkele secondes duurde en bam, weg winst.Matthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:42:
[...]
Gewoon niet kijken. Ervaar je ook geen twijfel om te gaan handelen. Hoogst waarschijnlijk dat ADA nog een paar keer naar beneden pleurt na zo een stijging, maar als je denkt dat het op langer termijn hoger eindigt kun je net zo goed niet kijken/handelen. Scheet een hoop stress.
Hoort er bij natuurlijk, maar ik wil wel kijken of ik een script kan maken dat wat flexibeler is en automatisch terugkoopt bij herstel.
had vannacht nog wat bijgekocht van wat ik nog bij bitvavo aan euro had staan. we gaan het zien waar het eindigt. icx en iota was beter geweest maar goed je kan niet alles hebben.zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:45:
[...]
ADA breekt snel door de 1 dollar grens....snap niet dat mensen juist nu uit ADA stappen.
Het is ook de bedoeling om het wat aan te dikken bij het schrijven van een column.MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:44:
[...]
Ongelofelijk hoe zuur dit artikel geschreven is. Ik ben blij dat ik een wat positievere inslag heb in het leven en ook blij dat hij veel verder voor mij naar het bejaardentehuis gaat. Zo weet ik zeker dat ik nooit dit stuk sacherijn tegenkom aan mijn lunchtafel. Goeie genade.
Ook goede morgen allemaal. BTC nog steeds lekker stevig zo half tussen de 40-50k. Voor een uiterst speculatief muntje vind ik dat een prima positie. Ik hoop dat niet veel van jullie verkocht hebben op de weg omhoog en nu tevergeefs zitten wachten op een nieuw inkoopmomentje onder de, zeg, 36k... Dat vind ik ook jammer, want die babe van de 38k zal ik enorm gaan missen. Laten we hopen dat er tot de 100k nog heel wat mooie babes voorbij gaan komen.
Desalniettemin heeft hij op een aantal vlakken geen ongelijk. Dat hij dit soort dingen doet vanuit de positie waar hij zich in verkeert kan alleen maar negatief voor ons uitpakken.
"Zie je nou wel dat die markt niet te vertrouwen/manipuleren is" aldus regeringen overal. En het buzzword wat eruit komt is "reguleren en nogmaals reguleren".
Bron ?zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:45:
[...]
ADA breekt snel door de 1 dollar grens....snap niet dat mensen juist nu uit ADA stappen.
Ik heb 2 vragen:Glockner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:38:
[Afbeelding]
Wat is een “krant”?
Wat is “de Bitcoin”?
Het blijft merkwaardig dat traditionelen een stukje metaal van 31,1 gram 1800 dollar geen zeepbel noemen maar bitcoin wel. De echte zeepbel is die andere waarde waarin we steeds omrekenen. Juist, de dollar. Dat is het probleem, maar nee, bijprinten en geld uitdelen is PRIMA.MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:44:
[...]
Ongelofelijk hoe zuur dit artikel geschreven is. Ik ben blij dat ik een wat positievere inslag heb in het leven en ook blij dat hij veel verder voor mij naar het bejaardentehuis gaat. Zo weet ik zeker dat ik nooit dit stuk sacherijn tegenkom aan mijn lunchtafel. Goeie genade.
Probeer anders te denken in "take profit" ipv "stop loss". Dan beredeneer je altijd vanuit winst nemen i.p.v. verlies nemen._NooT_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:47:
[...]
Ja, dat is beter. Deed ik eerst ook niet. Voor mij is het allemaal nieuw. De onrust is een beetje gekomen doordat een stop loss verkeerd uitpakte. Een gigantische drop van 20% die enkele secondes duurde en bam, weg winst.
Hoort er bij natuurlijk, maar ik wil wel kijken of ik een script kan maken dat wat flexibeler is en automatisch terugkoopt bij herstel.
Ik koop munt X voor Y en mijn doel is Z winst.
Ik begin een beetje bang te krijgen, het is allemaal wat te mooi. Mijn inleg is nu +400%.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:47:
Gistermiddag dus een deel BTC verkocht, en gisteravond daar een pluk van in ONT gestoken en ook wat BTCST.
Ik mag tot zover niet klagen, laat het vandaag nog maar lekker even zo staan.![]()
Mijn gevoel omtrent Bitcoin zat er wel helemaal naast, weten we dat ook weer. Hopen dat BTC zich nog even rustig houdt, al mag ze van mij ook best vertrekken.
Maar deze alt party is wel prachtig zeg.
User profile pic checks out!Matthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:42:
[...]
Je hebt wel een punt, tenzij je een beetje charts kan lezen en op macroview gaat krijgen met mogelijke fib. retracepunten.
Het artikel gaat over hoe Musk de markt aan het manipuleren is.. Omdat het crypto is kunnen we dat hier wel handelen maar Elon Musk moet zich volgens mij wel gewoon verantwoorden om zijn daden.. Als het niet wettelijk is dan in ieder geval toch ethisch..knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:50:
[...]
Het blijft merkwaardig dat traditionelen een stukje metaal van 31,1 gram 1800 dollar geen zeepbel noemen maar bitcoin wel. De echte zeepbel is die andere waarde waarin we steeds omrekenen. Juist, de dollar. Dat is het probleem, maar nee, bijprinten en geld uitdelen is PRIMA.
Mijn dochter kijkt samen met ons vol ongeloof naar de lanceringen (en over het algemeen goede landingen) van SpaceX. Dan vertel ik nog wat over hem en dat vind ze allemaal prachtig.. Toch jammer als er straks een stel kids helemaal geïnspireerd raken en als bagholder van Doge achterblijven..

Na Binance zal de FTX- exchange- card ook een Swipe kaart worden.
Zo krijgen de gains in prijs gelukkig ook nog wat fundamentele waarde
Bitcoin - A weapon of mass disruption
dat kan ja, of het blijft gewoon 3 jaar lang op -90% staan. Enige wat ik lange termijn zou houden is BTC en de rest zijn allemaal zaken die als een pudding in elkaar kunnen pleuren.Matthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:42:
[...]
Meeste mensen verliezen op handelen uit angst. Lukraak verkopen bij de eerste rode lange candle terwijl dat nog vrij weinig wilt zeggen.elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:52:
[...]
User profile pic checks out!
Je hebt wel een punt, tenzij je een beetje charts kan lezen en op macroview gaat krijgen met mogelijke fib. retracepunten.
Voor die mensen zou ik zeggen, wacht af.
Er staat overigens uren aan goed materiaal op youtube wat angst kan verminderen, door te leren beter te interpreteren van bewegingen. Ik was destijds begonnen met Rayner Teo. Kijkt altijd lekker weg.
Mijn dikke duim. Maar let maar op. Je mag er op terug komen haha.
Mee eens, #bitcoin op je twitter plaatsen terwijl je zelf een kaarevracht vantevoren hebt ingeladen, is niet fraai. Maar de laatste twee paragrafen gaan over zeepbellen. Dat is maar zeer de vraag, ik heb zelf Tesla (die auto) en zelfrijdend duurt lang maar komt nu echt dichtbij. Zodra dat echt werkt heb je goud in handen en is het geen zeepbel. Dat zit ingeprijsd. Het instorten van de dollar zit gedeeltelijk ingeprijsd in de bitcoin. Dat maakt het nog geen zeepbel in mijn ogen.D-Ed schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:53:
[...]
Het artikel gaat over hoe Musk de markt aan het manipuleren is.. Omdat het crypto is kunnen we dat hier wel handelen maar Elon Musk moet zich volgens mij wel gewoon verantwoorden om zijn daden.. Als het niet wettelijk is dan in ieder geval toch ethisch..
Ik heb het niet zozeer over maanden of jaren eerlijk gezegd. Maar als je onervaren bent, en je staart je dood op 15m charts. Op gegeven moment kunnen de zenuwen zo hoog oplopen dat je handelt uit angst. Over het algemeen pakt dat verkeerd uit.mannowlahn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:56:
[...]
dat kan ja, of het blijft gewoon 3 jaar lang op -90% staan. Enige wat ik lange termijn zou houden is BTC en de rest zijn allemaal zaken die als een pudding in elkaar kunnen pleuren.
Dit is natuurlijk wel erg kort door de bocht. ETH wordt inmiddels ongeveer net zo intrinsiek waardevol gezien als BTC. Daarnaast zijn er enkele challengers van ETH (ADA, DOT, BNB met elk hun onderliggende technieken) die hard aan de weg aan het timmeren zijn.mannowlahn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:56:
[...]
dat kan ja, of het blijft gewoon 3 jaar lang op -90% staan. Enige wat ik lange termijn zou houden is BTC en de rest zijn allemaal zaken die als een pudding in elkaar kunnen pleuren.
En dan hebben we nog een aantal DeFi platforms die niet meer te ontkennen zijn door bijvoorbeeld te kijken naar de de vrij materiële TVL. Die laatste groep is wellicht de meeste volatiele omdat DeFi nog vrij jong is, stellen dat alles behalve BTC op -90% staat over 3 jaar is nogal gechargeerd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of het wel of geen zeepbel is moet nog blijken, stel dat er onderzoek komt naar het handelen van hem en er komt slecht nieuws uit dan denk ik dat veel mensen er (snel) hun handen vanaf gaan trekken..knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:58:
[...]
Mee eens, #bitcoin op je twitter plaatsen terwijl je zelf een kaarevracht vantevoren hebt ingeladen, is niet fraai. Maar de laatste twee paragrafen gaan over zeepbellen. Dat is maar zeer de vraag, ik heb zelf Tesla (die auto) en zelfrijdend duurt lang maar komt nu echt dichtbij. Zodra dat echt werkt heb je goud in handen en is het geen zeepbel. Dat zit ingeprijsd. Het instorten van de dollar zit gedeeltelijk ingeprijsd in de bitcoin. Dat maakt het nog geen zeepbel in mijn ogen.
Of misschien niet en krijgen we het XRP effect
Denk je ? ik denk dat het nog jaren en jaren gaat duren.knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:58:
[...]
ik heb zelf Tesla (die auto) en zelfrijdend duurt lang maar komt nu echt dichtbij. Zodra dat echt werkt heb je goud in handen en is het geen zeepbel.
Tesla heeft alleen goud in handen met hun autonomistisch rijden maar op alle andere vlakken worden ze al snel ingehaald.
Dat is nu net wat Matic network (nu Polygon) voor Ethereum gaat oplossen. Is onlangs bekend gemaakt en verklaart de huidige koers van Matic.elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:44:
[...]
SingularityNET is al overgestapt. Had er nooit van gehoord maar nieuws is nieuws.
Zolang Ethereum niet kan schalen zullen er meerdere volgen ben ik van mening.
Been there, done that. In 2017 was ik aan het handelen op de 5-minute chart met het zweet in m’n klauwenMatthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:56:
[...]
Meeste mensen verliezen op handelen uit angst. Lukraak verkopen bij de eerste rode lange candle terwijl dat nog vrij weinig wilt zeggen.
Voor die mensen zou ik zeggen, wacht af.
Er staat overigens uren aan goed materiaal op youtube wat angst kan verminderen, door te leren beter te interpreteren van bewegingen. Ik was destijds begonnen met Rayner Teo. Kijkt altijd lekker weg.
Maar op basis van Bitcoin zijn er veel beter alternatieven dus, die dat ook doen maar veel efficiënter werken.Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:01:
[...]
Oneens, Bitcoin en het bijbehorende protocol is niet ontworpen om efficiënt te zijn maar om een decentrale en vooral veilige manier van waardeoverdracht te bieden, mag toch wel stellen dat dat gelukt is? Ik zie ook niet zo waarom Bitcoin wel een excuus nodig zou hebben maar duizenden mensen morgen in een oliegestookt voertuig naar hun kantoortuin moeten reizen terwijl ze ook thuis kunnen werken en hun werk niet eens zo zinvol is. Leg me dat maar eens uit...
Als je wil besparen en/of dit belangrijk vindt kun je beter kijken naar je directe omgeving en wat je zelf al dan niet doet ipv naar een ander te wijzen.
In dat opzicht heeft Bitcoin geen bestaansrecht.
En je verplaatsen van A naar B voor het kunnen voldoen van je werk vind ik wel een stuk noodzakelijker dan een ontastbare iets wat op dit moment geen praktisch nut heeft.
En ik kijk ook zeker naar mijzelf, ik loop iedere dag naar kantoor ;-)
Op dat moment was nog niet bekend wat de schade is van het verbranden van benzine.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 01:02:
[...]
Oh ja joh?
Eerste elektrische auto: 1884
Eerste elektrische auto in massaproductie: 1906
En dat was allemaal een stuk efficiënter dan op benzine.
En benzine is op dit moment nog steeds praktischer in gebruik.
Daarnaast wordt de elektriciteit alsnog vaak opgewekt in een minstens net zo vervuilende centrale
Maar volgens mij gaat dit offtopic :-P
"I'll take People who have missed the Bitcoin boat and are pissed about it for 100 dollars Alex"Glockner schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:38:
[Afbeelding]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
YouTube: Ethereum: A euphoric showstopper
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het zelfde als met de kleine portfoliosWouterVellekoop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:12:
Iemand die met mij wil chatten, pm'en over wat te doen met wat grotere portfolios?
Wat voor jou groot is kan voor een ander weer klein zijn
Paar risico'sgreen-tea schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:26:
Jongens even een serieuze vraag van mijn kant, iets in crypto waar ik helemaal geen verstand van heb, hele pannekoeken gedoe?... Dat is toch gewoon hetzelfde als Uniswap?
- Na het staken heb je de coins niet meer in je wallet. Wanneer morgen de website weg is ben je je muntjes kwijt.
- Op zo'n website communiceer je met de ethereum blockchain, security is ontzettent belangrijk. Zie voorbeelden van hacks:
https://consensys.net/blo...ty-risks-in-ethereum-defi
https://cryptonews.com/ex...-defi-and-indivi-8380.htm
- Ethereum transactiekosten zijn hoog. Je moet dus een relatief hoge inleg hebbben. Alles bij elkaar kan je zo 500-800 dollar kwijt zijn (swap naar coins, deposit in vault, stake aanzetten --> en weer terug naar ethereum wanneer je klaar bent.
Wat ze zelf precies doen is mij ook niet helemaal duidelijk. Volgens mij coins als collateral gebruiken om andere coins te krijgen en die weer als collateral te gebruiken, en zo een paar keer. Maar hoe dat werkt, hoor graag hoe dat werk.
Heb zelf 3 weken lang gestaked op https://app.badger.finance. Rendement was 750% APY, nu inmiddels 450%. Na 3 weken mn inleg eruit. Nu verder met de winst.
ill take whore ads for $200FijneKerst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:12:
[...]
"I'll take People who have missed the Bitcoin boat and are pissed about it for 100 dollars Alex"
[Afbeelding]
wat een heerlijke show was dat ook
[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 11-02-2021 09:18 ]
Ja dat klopt, is er iets bekend over de tijdlijn van het netwerk?Willem Egel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:08:
[...]
Dat is nu net wat Matic network (nu Polygon) voor Ethereum gaat oplossen. Is onlangs bekend gemaakt en verklaart de huidige koers van Matic.
Nu is het een wedstrijd aan het worden tussen verschilde crypto’s
Inmiddels heb ik in Oktober 2020 mijn laatste "eigen geld" eruit gehaald en speel ik nu dus eigenlijk alleen nog maar met winsten.
Heb nu zo'n 45% BTC / 5% LTC / 5% ETH / 10% BNB / 35% CAKE
Met die CAKE die ik gelockt heb op pancakeswap room ik nu dagelijks de oogst aan pannekoekjes af. Dit zet ik elke dag om 3 dagen in de week naar BTC, 2 dagen naar BNB en 2 dagen uitbetalen in fiat.
BNB heb ik op binance in de vault staan en hiervoor krijg je ook weer muntjes die ik dagelijks omzet naar BNB welke dan meteen weer de vault in gaan.
Al met al een leuk opzetje om m'n BTC-zakje en BNB-zakje te laten groeien en er ook een leuk zakcentje per week uit te halen.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik begrijp hetSlux schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:14:
[...]
Het zelfde als met de kleine portfolios![]()
Wat voor jou groot is kan voor een ander weer klein zijn
Ok ik zit meer met het onderverdelen tussen Ledger, Binance eventueel andere plekken.
Los van om hoeveel geld het gaat, hoe spreiden jullie je kansen?
Dat is wat ik gisteren de Fiatfuik noemde.knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:50:
[...]
Het blijft merkwaardig dat traditionelen een stukje metaal van 31,1 gram 1800 dollar geen zeepbel noemen maar bitcoin wel. De echte zeepbel is die andere waarde waarin we steeds omrekenen. Juist, de dollar. Dat is het probleem, maar nee, bijprinten en geld uitdelen is PRIMA.
Geldt voor alle fiat munten met oneindige supply + andere "store of value"
(voor de gein eens het volgende doen met de autocomplete van google:
- goud is een (goede belegging)
- bitcoin is een (bubbel)
- de euro is een (schouwtoneel/toverbal)
- de dollar is een (euro waard)
)
Klopt want "column"... en iets positief aanzetten is niet meer van deze tijd.Matthias87 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:48:
[...]
Het is ook de bedoeling om het wat aan te dikken bij het schrijven van een column.
Desalniettemin heeft hij op een aantal vlakken geen ongelijk. Dat hij dit soort dingen doet vanuit de positie waar hij zich in verkeert kan alleen maar negatief voor ons uitpakken.
"Zie je nou wel dat die markt niet te vertrouwen/manipuleren is" aldus regeringen overal. En het buzzword wat eruit komt is "reguleren en nogmaals reguleren".
Of hij "geen ongelijk" heeft kun je niet zeggen. Je weet namelijk niet of hij DOGE heeft gekocht en verkocht. Daarnaast is het dan niet slim van Elon om eerst BTC in zijn Twitter te zetten waardoor de koers stijgt en daarna pas voor 1.5 miljard aan BTC te kopen.
Als je dan echt een goede column schrijft had hij moeten aanhalen dat de echte hedgefunds het beter doen door op mainstream media BTC compleet te kraken. Vervolgens in te kopen om daarna twee weken later in diezelfde media te roepen dat BTC naar de stratosfeer gaat... en dat Elon daarom een mietje is die niet snapt hoe je goed de markt kan manipuleren om goedkoop in te kopen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Vastgoed, ETF's, BTC, goud en cashWouterVellekoop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
[...]
Ik begrijp het,
Ok ik zit meer met het onderverdelen tussen Ledger, Binance eventueel andere plekken.
elon heeft 100% zeker al voor die signature op twitter gekocht. Die was waarschijnlijk al bezig op het moment dat hij met saylor aan het twitteren was.MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Dat is wat ik gisteren de Fiatfuik noemde.
Geldt voor alle fiat munten met oneindige supply + andere "store of value"
(voor de gein eens het volgende doen met de autocomplete van google:
- goud is een (goede belegging)
- bitcoin is een (bubbel)
- de euro is een (schouwtoneel/toverbal)
- de dollar is een (euro waard)
)
[...]
Klopt want "column"... en iets positief aanzetten is niet meer van deze tijd.
Of hij "geen ongelijk" heeft kun je niet zeggen. Je weet namelijk niet of hij DOGE heeft gekocht en verkocht. Daarnaast is het dan niet slim van Elon om eerst BTC in zijn Twitter te zetten waardoor de koers stijgt en daarna pas voor 1.5 miljard aan BTC te kopen.
Als je dan echt een goede column schrijft had hij moeten aanhalen dat de echte hedgefunds het beter doen door op mainstream media BTC compleet te kraken. Vervolgens in te kopen om daarna twee weken later in diezelfde media te roepen dat BTC naar de stratosfeer gaat... en dat Elon daarom een mietje is die niet snapt hoe je goed de markt kan manipuleren om goedkoop in te kopen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Grotere bedragen laat ik op Coinbase Pro, en Bitstamp staan, speelgeld staat op Huobi, omdat ik actief trade heb ik niks op een ledger staan zodat ik snel naar fiat kan gaan.WouterVellekoop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
[...]
Ik begrijp het,
Afromen doe ik wekelijks en zet dat weer op de reguliere beurzen.
Ben je LT holder zou ik het offline halen en een gedeelte op exchanges laten staan die zich al bewezen hebben, Coinbase, bitstamp, Kraken en wat in staken zetten op Kraken.
Maar het is voor iedereen weer anders
Hoe zijn je ervaringen met Huobi? Hoe gaat het uitbetalen daar?Slux schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Grotere bedragen laat ik op Coinbase Pro, en Bitstamp staan, speelgeld staat op Huobi, omdat ik actief trade heb ik niks op een ledger staan zodat ik snel naar fiat kan gaan.
Afromen doe ik wekelijks en zet dat weer op de reguliere beurzen.
Ben je LT holder zou ik het offline halen en een gedeelte op exchanges laten staan die zich al bewezen hebben, Coinbase, bitstamp, Kraken en wat in staken zetten op Kraken.
Maar het is voor iedereen weer anders
Ik ben voornamelijk nu daytrader, mijn uitdaging zit hem een beetje in genoeg hebben om mee te kunnen traden, nu nog maar op 1 exchange, daar wil ik snel vanaf. Vandaar mijn vraag
Gisteren uitgestapt, gaat niks worden johWatcherZ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:35:
Zitten hier nog mensen in IOTA? Flinke groei gehad zeg..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sLeOm91EW0z1vqnnYlrjuS2S.jpg?f=user_large)
(sinds 2017
Wow, weet iemand hier een rede voor?D-Ed schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Gisteren uitgestapt, gaat niks worden joh
[Afbeelding]
(sinds 2017)
Dat staat hierWouterVellekoop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Wow, weet iemand hier een rede voor?
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verschillende, toevallig een paar dagen geleden een IOTA topic uit 2018 onder het stof vandaan getrokken (lees vooral de laatste berichten daar even om op stoom te komen): IOTA - The backbone of the Internet of Things and more!WouterVellekoop schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Wow, weet iemand hier een rede voor?
[Afbeelding]
Zou er een dipje komen vandaag? Er zijn regelmatiger dips op Donderdag toch?
Als het laag genoeg is, wil ik nog wat meer instappen.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Sws instappen, mooi project!Da_maniaC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:42:
ADA niet weg kunnen komen van de 0.85 USD. resistance afgelopen nacht. Jammer.
Zou er een dipje komen vandaag? Er zijn regelmatiger dips op Donderdag toch?
Als het laag genoeg is, wil ik nog wat meer instappen.
Ja, ik HODL al 3 jaar of zoWatcherZ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:35:
Mijn gehodl uit 2017/18 wordt eindelijk beloond!WatcherZ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:35:
Hier hetzelfde. Wel wat aan dca gedaan in de tussentijd.
Hallo met Tim
#Metoo, mijn laagste aankoopmoment: $0,138Pkunk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:51:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 11-02-2021 09:56 ]
Die gratenkut is verrassend inderdaad. Ben benieuwd of die het vasthoud.Raaafie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:53:
Groene dildo's bij GRT vanochtend. Hodl mensen, hodl. Tot dusver is het een hele stabiele en relatief trage groei geweest, hopelijk wordt 'ie niet gepompt en gedumpt.
Staat je CAKE nog niet op beefy.finance dan? Daar krijg je meer yield op je CAKE dan op Pancakeswap zelf door het automatische compounden om de zoveel minuten + lagere fees.OzzieMann schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:22:
Wist niet dat er hier een crypto topic was. Ik ben in 2017 begonnen en heb met o.a. XRP / LTC / TRX leuke winsten gepakt in de bullmart van 2017. Daarna in diverse ICO's ook een leuk bergje ETH kunnen verdienen.
Inmiddels heb ik in Oktober 2020 mijn laatste "eigen geld" eruit gehaald en speel ik nu dus eigenlijk alleen nog maar met winsten.
Heb nu zo'n 45% BTC / 5% LTC / 5% ETH / 10% BNB / 35% CAKE
Met die CAKE die ik gelockt heb op pancakeswap room ik nu dagelijks de oogst aan pannekoekjes af. Dit zet ik elke dag om 3 dagen in de week naar BTC, 2 dagen naar BNB en 2 dagen uitbetalen in fiat.
BNB heb ik op binance in de vault staan en hiervoor krijg je ook weer muntjes die ik dagelijks omzet naar BNB welke dan meteen weer de vault in gaan.
Al met al een leuk opzetje om m'n BTC-zakje en BNB-zakje te laten groeien en er ook een leuk zakcentje per week uit te halen.
Yes ! Vandaag het ritje meegepakt, net uitgestapt.WatcherZ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:35:
Gaat ie weer verder na het dipje? Please enlighten me
PIII 800@804 Mhz
Hij zegt dat ADA 100x gaat doen 8-9$
Dan moet het wel goedkomen
Anyway, ik ben bijna op m’n target gekomen om af te romen (rond ATH)
Ben een newbe sinds nu 3 weken. Begonnen met Blox (stomste fout ooit), maar goed daar met het tientje wel even 100,- euro gemaakt. En bedankt Blox
Die 100 euro meegenomen en 600 euro erin gepompt als portofolio.
Portofolio is op het ogenblik als volgt:
- ADA (Hodl sinds een bedrag van 0,36) die loopt wel lekker
- ETH (Hodl vanaf 1100 dollar) met een klein bedrag (10%)
- BTC (Hodl) (10%)
- VET ( Over deze twijfel ik.... stijgt wel iets maar het is geen hardloper
Nu twijfel ik over VET....
Nu zijn er zoveel coins en projecten dat ik het bomen door het bos niet meer zie. Uiteraard is het allemaal speculatief, maar wil vooral inzetten op projecten die echt wat kunnen gaan betekenen. ADA is daarom ook mijn keus geweest omdat ik daar wel heel veel potentie in zie. En dus bijv. niet in een Dogecoin die gepushed word door een Elon Musk. Zal vast easy money zijn, maar ik vind het maar een lege huls
Daarnaast ben ik geinteresseerd in strategieen, metname in stop limits etc. dit is echt materie die ik nog niet helemaal snap. En stel je de stoplimits bij als je steeds meer winst maakt? Bijv. met ADA het geval nu.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
da's x10elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:58:
Zie net een filmpje langskomen van Bitboy?
Hij zegt dat ADA 100x gaat doen 8-9$
Dan moet het wel goedkomen![]()
Anyway, ik ben bijna op m’n target gekomen om af te romen (rond ATH)
God morks in wysterious ways.
Ik denk dat je van de meeste mensen hier geen goed advies op IOTA kunt krijgen om te traden.. Alleen de hardcore hodlers hebben/hadden IOTA in het vizier... Kan nog alle kanten op namelijk, verwachting is flink omhoog maar kan net zo goed vandaag weer op $0,68 herstel: $0.6707 staan waar die gisteren ff op stondNoedelsupke schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Yes ! Vandaag het ritje meegepakt, net uitgestapt.
Gaat ie weer verder na het dipje? Please enlighten me
Ja, ik vind het zelf vervelend om steeds de pieken en dalen te timen. In 1 klap heb je een bag als je r niet boven op zit. Wil ook nog een leven hebben naast de crypto. Kies een munt waar je in gelooft. Dus heb ik 2 coins: BTC en iota. En laat ze lekker staan. Stop er pas meer in als het daalt.. Geeft rust en genoeg rendement.Pkunk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Waar lees jij dat?veertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:57:
Ik lees net dat binance alle ADA gebruikers aan het naaien is, withdraw fees opeens x5. Ben benieuwd hoe dit voor ze uitpakt. Zou er niet blij mee zijn als ik ADA zou hebben.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Reddit, maar is vast overal op het internet te vinden hoor.
Volgens mij ook niks aan de hand, hier zijn de withdrawal fee's nog steeds 1 ada, of 0,14-0,27 ada (voor bnb en bsc)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Gezellig, heb gisteren eindelijk ADA gekocht daar....veertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:57:
Ik lees net dat binance alle ADA gebruikers aan het naaien is, withdraw fees opeens x5. Ben benieuwd hoe dit voor ze uitpakt. Zou er niet blij mee zijn als ik ADA zou hebben.
Ze hebben het na alle ophef blijkbaar alweer terug naar 1 gezet. Kan waarschijnlijk niet uit om zoveel klanten te verliezen. Goed geprobeerd binance!mjjveldt schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:08:
[...]
Volgens mij ook niks aan de hand, hier zijn de withdrawal fee's nog steeds 1 ada, of 0,14-0,27 ada (voor bnb en bsc)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/hmbePump80Xty1psyBsGCcuX.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Fg4h3iYQaHgfKYkBLuc0UQGD.png?f=fotoalbum_large)