Dan verkoop je de ada, zet t om naar ander muntje en dan withdrawenveertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:57:
Ik lees net dat binance alle ADA gebruikers aan het naaien is, withdraw fees opeens x5. Ben benieuwd hoe dit voor ze uitpakt. Zou er niet blij mee zijn als ik ADA zou hebben.
Ik ben me as we speak aan het inlezen en voorbereiden om over te zetten. Thanks for the heads up!mjoaris schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:56:
[...]
Staat je CAKE nog niet op beefy.finance dan? Daar krijg je meer yield op je CAKE dan op Pancakeswap zelf door het automatische compounden om de zoveel minuten + lagere fees.
https://untappd.com/user/OzzBier
En hoe stake je dan je ADA ergens anders? Juist moet je die munt weer omwisselen naar ADA buiten Binance op...ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:12:
[...]
Dan verkoop je de ada, zet t om naar ander muntje en dan withdrawen
Linksom of rechtsom werd je dus genaaid, goed dat ze het terug gezet hebben (wat ik lees, zelf niet gekeken).
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
In je Daedalus software wallet of Yoroi via een hardware walletwatercoolertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:14:
[...]
En hoe stake je dan je ADA ergens anders? Juist moet je die munt weer omwisselen naar ADA buiten Binance op...
Linksom of rechtsom werd je dus genaaid, goed dat ze het terug gezet hebben (wat ik lees, zelf niet gekeken).
Als ik Elon was geweest en wat wilde verkopen zou ik inderdaad ook even van tevoren een tweet plaatsen om de prijs wat op te drijvenWo Ve schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]
Maar weer een flufje op die hond gezet.
Beiden ondersteunen hardware wallets. Verschil is dat Daedalus een full node is, Yoroi een light wallet (browser extension)elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:15:
[...]
In je Daedalus software wallet of Yoroi via een hardware wallet
irony > *
Weet iemand hoe het zit met het listen van coins bij Bitvavo?
Ik kan nergens updates of nieuws terugvinden hierover bij Bitvavo.
Ik kan nergens updates of nieuws terugvinden hierover bij Bitvavo.
Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins met potentie.Raaafie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:53:
Groene dildo's bij GRT vanochtend. Hodl mensen, hodl. Tot dusver is het een hele stabiele en relatief trage groei geweest (muv gisteren), hopelijk wordt 'ie niet gepompt en gedumpt.
The Graph is een solid project met backing van o.a. Coinbase. Heeft echt een zinnige usecase. (blockchain indexing)
Het muntje is pas net op de markt, maar vergeet niet dat ze al ruim 3 jaar bezig zijn met het project en al tijden een werkend product op de markt hebben, waar al flink gebruikt van wordt.
GRT is voor mij een logische long term hodl-coin. Staat ook al lekker een tijd in stake te pruttelen, lekker laten pruttelen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het Muskeffect wordt steeds minderWo Ve schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]
Maar weer een flufje op die hond gezet.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
toen ie gisteren er iets over posten op twitter schoot het wel ff omhoog, vandaag zal ie er niet over twitteren denk maar morgen misschien welDrwho1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:59:
Misschien toch maar eens de helft van mijn BTT dumpen en het verlies nemen...kan ik misschien toch nog beter instappen in wat DOGE. Maar die staat of valt dan weer met de grillen van Elon...
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:33:
[...]
toen ie gisteren er iets over posten op twitter schoot het wel ff omhoog, vandaag zal ie er niet over twitteren denk maar morgen misschien wel
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
hahah zie hetTwee Dee schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Nee vandaag niet? Kijk eens een paar posts boven je
hij schoot wel ff omhoog zo te zien maar wel direct weer naar beneden ^^
misschien ook wat inkopen als ie weer wat lager is en limit sell niet te hoog zetten
nothing stops this train
Als je GRT tof vindt, dan is $ASKO wellicht ook wat voor je: https://www.coingecko.com/nl/coins/askoMooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:30:
[...]
Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins met potentie.
The Graph is een solid project met backing van o.a. Coinbase. Heeft echt een zinnige usecase. (blockchain indexing)
Het muntje is pas net op de markt, maar vergeet niet dat ze al ruim 3 jaar bezig zijn met het project en al tijden een werkend product op de markt hebben, waar al flink gebruikt van wordt.
GRT is voor mij een logische long term hodl-coin. Staat ook al lekker een tijd in stake te pruttelen, lekker laten pruttelen
ASKOLend is een project vergelijkbaar met AAVE, voordeel t.o.v. AAVE is dat je kan kiezen tussen low of high tier risk pool. Het team is dOrg, verantwoordelijk voor GRT en Balancer. Allemaal 500mio+ market cap, waar ASKO op dit moment op <10mio staat.
Zaterdag gaat de mainnet live, asko.finance. Ik heb er een flufje in gestopt
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Hahaha, ik denk dat noobs of first time buyers een duidelijkere tweet nodig hebben.
Dit lijkt me zeker interessant voor NANO. Werkt al samen met Wirex
Bitboyelektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:58:
Zie net een filmpje langskomen van Bitboy?
Hij zegt dat ADA 100x gaat doen 8-9$
Dan moet het wel goedkomen![]()
Anyway, ik ben bijna op m’n target gekomen om af te romen (rond ATH)
Vraag me af wat er vandaag staat te gebeuren. Weer een donderdagdip, een herhaling van gisteren of gaan we daadwerkelijk weer naar boven?
Ik zit in Aave en ga pas switchen als ik moet switchen. Ik ga geen geld in onbekende shitcoins steken, laat ze eerst maar wat bewijzen en enkele honderden miljoenen aan waarde hebben. Teveel ruis, kost teveel tijd.Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:37:
[...]
Als je GRT tof vindt, dan is $ASKO wellicht ook wat voor je: https://www.coingecko.com/nl/coins/asko
ASKOLend is een project vergelijkbaar met AAVE, voordeel t.o.v. AAVE is dat je kan kiezen tussen low of high tier risk pool. Het team is dOrg, verantwoordelijk voor GRT en Balancer. Allemaal 500mio+ market cap, waar ASKO op dit moment op <10mio staat.
Zaterdag gaat de mainnet live, asko.finance. Ik heb er een flufje in gestopt(no-shill)
Als een nieuw project iets verzint, kunnen de gevestigde projecten dit vast ook wel implementeren. Gewoon gaan waar de adoptie ontstaat, niets meer en niets minder.
Laatstgenoemde is ook de reden waarom ik niet weer in ADA ben gefomoot. Laat ze eerst maar wat adoptie krijgen, dan koop ik het later wel terug in een dip
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 10:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Oh het is niet zo dat ik er kwaad over ben of dat ik het niet verwacht had. Natuurlijk zitten er risico's aan en dit is er een van. (gaat ook niet om bergen met geld trouwens). Het is op dit moment alleen zo dat DOGE achterblijft, waar deze een aantal dagen geleden juist zo hard piekte.Pelox schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Tja ik wil niet lullig doen, maar dat is het risico van instappen in een pump en dump scheme.. je hebt winnaars en nog veel meer verliezers, alleen hoor je die niet zo vaak ivm schaamte etc. De winnaars hoor je wel. Achtergebleven bagholders blijven de komende weken, maanden tegen wil en dank doge 1 dollar roepen.
Doge naar 1 dollar?
stel je voor ^^
nothing stops this train
Je weet dat ie nog niet eens op 10 dollarcent staat he?
Ik verbaas me al dat hij "stabiel" boven de 5 á 6 eurocent blijft en niet weer onder de 1 cent duikt...endness schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Je weet dat ie nog niet eens op 10 dollarcent staat he?
Gaat noooooooooooit gebeuren. Check ook deze Reddit post;
https://www.reddit.com/r/...oins_per_block_at_a_rate/
Haha, ja ik ook. Zeker als je weet dat er elke minuut 10k DOGE muntjes bijgedrukt worden.ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Ik verbaas me al dat hij "stabiel" boven de 5 á 6 eurocent blijft en niet weer onder de 1 cent duikt...
Niks in verhouding met de dollar of euro die ook 'stabiel' lijken te zijn, maar toch.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien doelt ie op xrp . De staat bovenaan in zn lijst.
Dat geeft al aan hoe oververhit de market nu is.MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Haha, ja ik ook. Zeker als je weet dat er elke minuut 10k DOGE muntjes bijgedrukt worden.
Niks in verhouding met de dollar of euro die ook 'stabiel' lijken te zijn, maar toch.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Waar stake jij je GRT?Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:30:
[...]
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat REN enorme potentie heeft. (ik roep het vaker
)
Inmiddels zijn praktisch alle coins op de markt (99,6%) en gaat het gebruik van zijn dark pool protocol de laatste maanden parabolisch. Logisch, want hoe meer BTC waard wordt, hoe handiger het is om een synthetische BTC (wrapped BTC) te gebruiken in het Ethereum-ecosysteem.
Geen pump en dump coin, maar een project dat al tijden gestaag groeit, omdat de tech simpelweg gebruikt wordt. (en niet alleen voor de handel)
Inmiddels zijn praktisch alle coins op de markt (99,6%) en gaat het gebruik van zijn dark pool protocol de laatste maanden parabolisch. Logisch, want hoe meer BTC waard wordt, hoe handiger het is om een synthetische BTC (wrapped BTC) te gebruiken in het Ethereum-ecosysteem.
Geen pump en dump coin, maar een project dat al tijden gestaag groeit, omdat de tech simpelweg gebruikt wordt. (en niet alleen voor de handel)
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 10:56 ]
Neerlands trots Get Protocol lijkt nu eindelijk ook de weg naar boven gevonden te hebben, en terecht in mijn optiek. Afgelopen jaren fungeerde het vooral als stable coin. Wie heeft er nog meer $GET ?
Ik moet zeggen, dat SXP begint wel wat leuks waard te worden! Nog steeds holdende @jvp ? @Gelukszoekr gewoon gratis boodschappen elke week + dikke moon.
$10 soon.
$10 soon.
Ik heb op binance een doge waardebon gekregen.
Weet iemand daar iets van?
Ik ook. Maar gaat bij mij om een aantal van 0.045 DOGE. Dat moeten we vieren!Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:59:
Dit is ongeveer hetzelfde wat mensen zeggen over bitcoin die niet in bitcoin geloven. Waarom zou dit nooit houdbaar kunnen zijn? Het is aantoonbaar dat het vrij veel voorkomt dat mensen tegen de 1000% apy betalen voor een lening in dollars. Waarom zou 100% apy dan niet kunnen?PHPResource schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:40:
[...]
Ja maar wat verwacht je nou zelf?.. Zoiets kan toch nog houdbaar zijn. If it's too good to be true, it just isn't
Waar zie je hoeveel je krijgt.sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Ik ook. Maar gaat bij mij om een aantal van 0.045 DOGE. Dat moeten we vieren!
En waarom krijgen we het
Market cap is al 800mio USD. In hoeverre zie je nog upside? En hoe verhoudt de waarde zich tot de adoptie van onderliggende techniek?Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:54:
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat REN enorme potentie heeft. (ik roep het vaker)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
MetooLadonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:59:
Ja, had ik je niet getagd vanmorgen? Vergeten, excuus. te weinig koffieTominatie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:56:
Ik moet zeggen, dat SXP begint wel wat leuks waard te worden! Nog steeds holdende @jvp ? @Gelukszoekr gewoon gratis boodschappen elke week + dikke moon.
$10 soon.
De exchange FXT gaat Swipe kaarten uitgeven aan hun gebruikers. Lekkah
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit is wel een mooi signaal van mainstream acceptatie van crypto, zal wel weer een leuke prijsstijging geven dan?
Ik heb de laatste weken al vragen gekregen van collega's hoe ze ook crypto kunnen kopen etc terwijl ze een jaar geleden alles nog af aan het kraken waren en zeiden dat het nooit iets ging worden.
Nano natuurlijk. Ze hebben mensen van Wirex in het team en die zijn erg fan van nano. Kijk maar:
https://i.imgur.com/WALTKlW.jpg
Ach ja, het zal wel niet, maar hopen mag
Hallo met Tim
REN is saaie kost en doet weinig aan marketing. Dat is natuurlijk prima als je er in wilt investerenJedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:02:
[...]
Market cap is al 800mio USD. In hoeverre zie je nog upside? En hoe verhoudt de waarde zich tot de adoptie van onderliggende techniek?
REN is een "liquiditeitsbrug" tussen blockchains onderling. Waar ze voorheen voornamelijk zorgden voor "BTC -> ETH", werken ze nu ook samen met Polkadot (BTC -> DOT / ETH -> DOT)
Voor een dark pool node heb je 100k REN nodig, dat is voor veel mensen teveel geld.
Er wordt gespeculeerd over delegaten, waarbij je bijv. samen een node kunt opzetten door jouw deeltje REN in te brengen. Dat kan natuurlijk zorgen voor een run op REN.
Daarbij is de voorraad REN bij exchanges bijna op: https://www.viewbase.com/coin/ren
De total supply is uitgegeven, dus de prijs moet flink gaan stijgen gaan als de adoptie deze lijn blijft volgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 11:15 ]
Gisteravond wilde ik een van mn shitcoins omruilen voor extra GRT, maar ik dacht nah doe het morgenvroeg wel..
Hier het omgekeerde.Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:15:
Gisteravond wilde ik een van mn shitcoins omruilen voor extra GRT, maar ik dacht nah doe het morgenvroeg wel..
Gisteravond op 2900 zo'n 90% van PF verkocht
Niks mis mee. Winst pakken is altijd goed. En vervolgens verder kijken.Aarebe1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Hier het omgekeerde.
Gisteravond op 2900 zo'n 90% van PF verkocht(gekocht op 2500, dat dan wel)
Eens even nagelezen ja. Vroegste bericht dateert van 2 januari. Ruim daarvoor dus.anti elppa schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:32:
[...]
elon heeft 100% zeker al voor die signature op twitter gekocht. Die was waarschijnlijk al bezig op het moment dat hij met saylor aan het twitteren was.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Uit nieuwsgierigheid zijn hier mensen die hun eigen node hebben draaien en hier geld mee verdienen?
Chainlink, REN .... etc etc
[ Voor 13% gewijzigd door MrFX op 11-02-2021 11:24 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zit erover te denken om mijn LINK in te ruilen voor iets anders... kan alleen niet bedenken wat. Alles is zo hard gestegen dat het sowieso onverstandig lijkt om nu een move te maken.
Link blijft achter in de stijgingen (bijv tov dot), dus gewoon inruilen.MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
Zit erover te denken om mijn LINK in te ruilen voor iets anders... kan alleen niet bedenken wat. Alles is zo hard gestegen dat het sowieso onverstandig lijkt om nu een move te maken.
Wat is de beste oplossing om de waarde van mijn portfolio goed te monitoren? Ik gebruik nu Delta op iOS maar de sync met Coinbase werkt vaker niet dan wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Stephan11117 op 11-02-2021 11:27 ]
Zelf nog geen node draaien, maar keek wel met een schuin oog naar een Energi node.MrFX schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
Uit nieuwsgierigheid zijn hier mensen die hun eigen node hebben draaien en hier geld mee verdienen?
Lijkt op het eerste oog best een leuke ROI te hebben, al moet ik me nog wel ff meer inlezen voor ik een besluit neem
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Leuk stukje maar die patenten daar word ik dan weer alergisch van. Straks staat er iemand op die het patent op Bitcoin claimt en 1000 dollar per btc eist. Veel succes
Bedankt voor de tip Moody ;)!Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:30:
[...]
Haha, ja zo dacht ik dus ook, maar...,, dan komt de psychologie:ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:25:
[...]
Link blijft achter in de stijgingen (bijv tov dot), dus gewoon inruilen.
1. Op het moment dat je verkoopt, stijgt ie als een malle
2. Geen idee wat er voor terug te kopen na de run van de afgelopen week
3. Wat je er voor terugkoopt daalt wss als een tierelier
Ben all in op GRT gegaan met een hoog YOLO gehalte.
Ik heb net alsnog wat GRT bijgekocht op een belachelijk hoog bedrag, maar dat ding stijgt zo hard dat ik haast denk dat ik in een p&d ben getrapt...
Haha stond op het punt hetzelfde te doen, maar een stemmetje zegt om 2/3 uur te wachten. Heb het idee dat wanneer de VS wakker wordt er een dump komt op deze prijs en daarna pas weer opkrabbelt.Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:32:
Puur op onderbuikgevoel gebaseerd...
Dat is echt omgekeerde logicaybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:25:
[...]
Link blijft achter in de stijgingen (bijv tov dot), dus gewoon inruilen.
Gezond verstand zegt dat je juist moet instappen in coins die nog niet zo hard gestegen zijn.
Zeker als het gaat om een coin die heeft bewezen continu te groeien (in bull market én bear market)
YouTube: Elton John - Rocket Man (Official Music Video)djatwork007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:37:
Wat is er met GRT aan de hand?
Ik speel ook alleen maar met " gewonnen geld" nu. Dus dat maakte de stap even wat makkelijker. Maar inderdaad wel oppassen op de dump.Ray_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:36:
Ik heb net alsnog wat GRT bijgekocht op een belachelijk hoog bedrag, maar dat ding stijgt zo hard dat ik haast denk dat ik in een p&d ben getrapt...
Mij lijkt GRT aardig overgewaardeerd? $1,73.
Aantal tokens in omloop is 1,2 miljard met een max van 10miljard...
Deze coins met zo’n hoog aantal in omloop zie ik niet zo snel stijgen naar 10 dollar...
Wat is de reden van jullie hype?
Deze coins met zo’n hoog aantal in omloop zie ik niet zo snel stijgen naar 10 dollar...
Precies, gezond verstand zegt dat ik moet wachten...Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:
[...]
Dat is echt omgekeerde logica
Gezond verstand zegt dat je juist moet instappen in coins die nog niet zo hard gestegen zijn.
Zeker als het gaat om een coin die heeft bewezen continu te groeien (in bull market én bear market)
ZO MOEILIJK!!!
Ik zei niet dat je nu moet instappen he
Nooit verstandig. Ding is +450% gegaan in een maand tijd.
Kijk naar de users om je heen in dit topic en je snapt de prijsstijging.monofear schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:40:
Mij lijkt GRT aardig overgewaardeerd? $1,73.
GRT klapt ook al weer aardig naar beneden.
Bij je account-poppetje en dan 'Reward center'Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Waar zie je hoeveel je krijgt.
En waarom krijgen we het
RIP in peacePrutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:32:
Ik wilde laatst hetzelfde doen, totdat ik dit artikel tegenkwam:MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
https://cointelegraph.com...e?utm_source=thecryptoapp
I know, confirmation bias. Maar ik wacht nog even af
Maar goed, eigen keuze uiteraard. Zit er zelf in vanaf $7.00 dus al aardig rendement ogpebouwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 11-02-2021 11:46 ]
lolwutKraay89 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:43:
GRT klapt ook al weer aardig naar beneden.
---
ADA $1 vandaag?
Ik had al eerder gekocht, op 0,27 en vervolgens bijgekocht op 0,47. Naar aanleiding van jou bericht eerder en uiteraard eigen onderzoek. Staat nu te staken, ontvang 1,5 GRT per dagMooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:42:
[...]
Ik zei niet dat je nu moet instappen he![]()
Nooit verstandig. Ding is +450% gegaan in een maand tijd.
Gelukkig duurde het net te lang om geld vrij te maken
Letten we ondertussen op BTC?! Die kan uitbreken in de bullflag en dan kunnen we best eens gaan stijgen. Beetje hopium hoor.
Signature
van 0,09 EUR naar 1,50 EUR mooi groei toch voor GRT
ligt er an, ik denk dat er nog wel een daling komt als de usa wakker wordt , maar de 0,92 wordt flink getest sinds vannacht.
na de 1$ zie ik het zo beuken tussen de 1 en 1,5
Kijk eens naar de chart van Link, dat is pas organische groei. Gewoon mooi steady zonder al te veel gekke pieken en dalen. Long term hold als je het mij vraagt.Chaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:45:
[...]
Ik wilde laatst hetzelfde doen, totdat ik dit artikel tegenkwam:
https://cointelegraph.com...e?utm_source=thecryptoapp
I know, confirmation bias. Maar ik wacht nog even af
Maar goed, eigen keuze uiteraard. Zit er zelf in vanaf $7.00 dus al aardig rendement ogpebouwd.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Alleen in satoshis nog ffKyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:50:
ETH is weer opweg naar waar hij gisteren gebleven was: De run naar 2k ETH babe
Ik keek naar de minute grafiek. Maar inmiddels staat hij toch al weer zo'n 15 eurocent lager.
https://coinlib.io/Stephan11117 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:27:
Wat is de beste oplossing om de waarde van mijn portfolio goed te monitoren? Ik gebruik nu Delta op iOS maar de sync met Coinbase werkt vaker niet dan wel.
Gebruik ik persoonlijk. Je moet manueel al je aankopen/verkopen toevoegen maar voor het overige wel goeie tool, handig.
Vandaag of morgen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
I knowybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:57:
[...]
Waar denk je dat RIP voor staat![]()
(rest in peace)
Steekt hand in de lucht...
Mijn zwager belde zojuist, heeft nog wat Eth en wilde wat extra investeren. Het idee was Ada, euh dat gaan we dus niet doen. Lekker fluf Link laten aanschaffen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zijn er nog mensen die NU-cypher hebben? Deze is al een tijdje rustig en gaat langzaam omhoog.
Ja een plukje van de coinbase earn.Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:00:
Zijn er nog mensen die NU-cypher hebben? Deze is al een tijdje rustig en gaat langzaam omhoog.
Verwijderd
Vandaag aan de klus met een kameraad in zijn nieuwe huis, helemaal geen tijd om te traden wat dan ook. Fucking kut getimed.
45600 weer vol in Bitcoin gefomo'd. Paar sats minder dan gisteren. Sell low buy high.
Het spijt me, grote almachtige oranje makker van mijn eerdere uitstap.
Blij dat we weer bij elkaar zijn.
45600 weer vol in Bitcoin gefomo'd. Paar sats minder dan gisteren. Sell low buy high.
Het spijt me, grote almachtige oranje makker van mijn eerdere uitstap.
Blij dat we weer bij elkaar zijn.
Hoop nieuwe mensen welke op de top kopen. Teken dat de bull markt lekker op dreef is
Go reef zo blij dat ik vanmorgen van cake naar reef ben gegaan voordat hij ging🥳
Idem hier. Toch al van $3 naar $ 6,64.keepitfrosty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Ja een plukje van de coinbase earn.
Ik zie net op Binance ADA staking voor 14 dagen tegen 21%. zouden ze op die manier voor de grote nieuws coins willen bewaren?
V-Strom 650
De zwakke handen verkopen nu en daarna gaan we weer naar de maanDaacuso schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Hoop nieuwe mensen welke op de top kopen. Teken dat de bull markt lekker op dreef is
Ik wil nog graag ada bijkopen, is het een goed idee om het meteen te doen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/iOJcHsL4clCPmBAabc1aECgP.jpg?f=fotoalbum_large)