Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 208 ... 283 Laatste
Acties:
  • 897.727 views

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:50
veertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:57:
Ik lees net dat binance alle ADA gebruikers aan het naaien is, withdraw fees opeens x5. Ben benieuwd hoe dit voor ze uitpakt. Zou er niet blij mee zijn als ik ADA zou hebben.
Dan verkoop je de ada, zet t om naar ander muntje en dan withdrawen :?

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxDtV0ZxTIH4KbQtiNt70jy4CRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOJcHsL4clCPmBAabc1aECgP.jpg?f=fotoalbum_large

Maar weer een flufje op die hond gezet.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:17

OzzieMann

PSN: OzzieMann

mjoaris schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:56:
[...]

Staat je CAKE nog niet op beefy.finance dan? Daar krijg je meer yield op je CAKE dan op Pancakeswap zelf door het automatische compounden om de zoveel minuten + lagere fees.
Ik ben me as we speak aan het inlezen en voorbereiden om over te zetten. Thanks for the heads up!

https://untappd.com/user/OzzBier

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:03

watercoolertje

Untertitel

ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:12:
[...]

Dan verkoop je de ada, zet t om naar ander muntje en dan withdrawen :?
En hoe stake je dan je ADA ergens anders? Juist moet je die munt weer omwisselen naar ADA buiten Binance op...

Linksom of rechtsom werd je dus genaaid, goed dat ze het terug gezet hebben (wat ik lees, zelf niet gekeken).

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:23
watercoolertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:14:
[...]

En hoe stake je dan je ADA ergens anders? Juist moet je die munt weer omwisselen naar ADA buiten Binance op...

Linksom of rechtsom werd je dus genaaid, goed dat ze het terug gezet hebben (wat ik lees, zelf niet gekeken).
In je Daedalus software wallet of Yoroi via een hardware wallet

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:28
Wo Ve schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]

Als ik Elon was geweest en wat wilde verkopen zou ik inderdaad ook even van tevoren een tweet plaatsen om de prijs wat op te drijven :P

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:15:
[...]

In je Daedalus software wallet of Yoroi via een hardware wallet
Beiden ondersteunen hardware wallets. Verschil is dat Daedalus een full node is, Yoroi een light wallet (browser extension)

irony > *

• PhotoMe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-04-2025
Weet iemand hoe het zit met het listen van coins bij Bitvavo?
Ik kan nergens updates of nieuws terugvinden hierover bij Bitvavo.

M4/3 adapters te koop

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:53:
Groene dildo's bij GRT vanochtend. Hodl mensen, hodl. Tot dusver is het een hele stabiele en relatief trage groei geweest (muv gisteren), hopelijk wordt 'ie niet gepompt en gedumpt.
Je hebt shitcoins en je hebt shitcoins met potentie.

The Graph is een solid project met backing van o.a. Coinbase. Heeft echt een zinnige usecase. (blockchain indexing)

Het muntje is pas net op de markt, maar vergeet niet dat ze al ruim 3 jaar bezig zijn met het project en al tijden een werkend product op de markt hebben, waar al flink gebruikt van wordt.

GRT is voor mij een logische long term hodl-coin. Staat ook al lekker een tijd in stake te pruttelen, lekker laten pruttelen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:41

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Wo Ve schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:13:
[Afbeelding]

Het Muskeffect wordt steeds minder :+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
Drwho1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:59:
Misschien toch maar eens de helft van mijn BTT dumpen en het verlies nemen...kan ik misschien toch nog beter instappen in wat DOGE. Maar die staat of valt dan weer met de grillen van Elon...
toen ie gisteren er iets over posten op twitter schoot het wel ff omhoog, vandaag zal ie er niet over twitteren denk maar morgen misschien wel ;)

nothing stops this train

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:41

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:33:
[...]

toen ie gisteren er iets over posten op twitter schoot het wel ff omhoog, vandaag zal ie er niet over twitteren denk maar morgen misschien wel ;)
:D Nee vandaag niet? Kijk eens een paar posts boven je ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Kol Nedra
Twee Dee schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:34:
[...]

:D Nee vandaag niet? Kijk eens een paar posts boven je ;)
hahah zie het :D
hij schoot wel ff omhoog zo te zien maar wel direct weer naar beneden ^^
misschien ook wat inkopen als ie weer wat lager is en limit sell niet te hoog zetten ;)

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:30:
[...]

The Graph is een solid project met backing van o.a. Coinbase. Heeft echt een zinnige usecase. (blockchain indexing)

Het muntje is pas net op de markt, maar vergeet niet dat ze al ruim 3 jaar bezig zijn met het project en al tijden een werkend product op de markt hebben, waar al flink gebruikt van wordt.

GRT is voor mij een logische long term hodl-coin. Staat ook al lekker een tijd in stake te pruttelen, lekker laten pruttelen :)
Als je GRT tof vindt, dan is $ASKO wellicht ook wat voor je: https://www.coingecko.com/nl/coins/asko

ASKOLend is een project vergelijkbaar met AAVE, voordeel t.o.v. AAVE is dat je kan kiezen tussen low of high tier risk pool. Het team is dOrg, verantwoordelijk voor GRT en Balancer. Allemaal 500mio+ market cap, waar ASKO op dit moment op <10mio staat.
Zaterdag gaat de mainnet live, asko.finance. Ik heb er een flufje in gestopt :) (no-shill)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Wo Ve
Twee Dee schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Het Muskeffect wordt steeds minder :+
Hahaha, ik denk dat noobs of first time buyers een duidelijkere tweet nodig hebben.

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:44
Dit lijkt me zeker interessant voor NANO. Werkt al samen met Wirex

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-11-2025
elektriekert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:58:
Zie net een filmpje langskomen van Bitboy?
Hij zegt dat ADA 100x gaat doen 8-9$

Dan moet het wel goedkomen 7(8)7

Anyway, ik ben bijna op m’n target gekomen om af te romen (rond ATH)
Bitboy ;(

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 21:35

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Vraag me af wat er vandaag staat te gebeuren. Weer een donderdagdip, een herhaling van gisteren of gaan we daadwerkelijk weer naar boven?

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Als je GRT tof vindt, dan is $ASKO wellicht ook wat voor je: https://www.coingecko.com/nl/coins/asko

ASKOLend is een project vergelijkbaar met AAVE, voordeel t.o.v. AAVE is dat je kan kiezen tussen low of high tier risk pool. Het team is dOrg, verantwoordelijk voor GRT en Balancer. Allemaal 500mio+ market cap, waar ASKO op dit moment op <10mio staat.
Zaterdag gaat de mainnet live, asko.finance. Ik heb er een flufje in gestopt :) (no-shill)
Ik zit in Aave en ga pas switchen als ik moet switchen. Ik ga geen geld in onbekende shitcoins steken, laat ze eerst maar wat bewijzen en enkele honderden miljoenen aan waarde hebben. Teveel ruis, kost teveel tijd.

Als een nieuw project iets verzint, kunnen de gevestigde projecten dit vast ook wel implementeren. Gewoon gaan waar de adoptie ontstaat, niets meer en niets minder.

Laatstgenoemde is ook de reden waarom ik niet weer in ADA ben gefomoot. Laat ze eerst maar wat adoptie krijgen, dan koop ik het later wel terug in een dip :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 10:48 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15:47
Pelox schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:39:
[...]

Tja ik wil niet lullig doen, maar dat is het risico van instappen in een pump en dump scheme.. je hebt winnaars en nog veel meer verliezers, alleen hoor je die niet zo vaak ivm schaamte etc. De winnaars hoor je wel. Achtergebleven bagholders blijven de komende weken, maanden tegen wil en dank doge 1 dollar roepen.
Oh het is niet zo dat ik er kwaad over ben of dat ik het niet verwacht had. Natuurlijk zitten er risico's aan en dit is er een van. (gaat ook niet om bergen met geld trouwens). Het is op dit moment alleen zo dat DOGE achterblijft, waar deze een aantal dagen geleden juist zo hard piekte.

• Kol Nedra
Doge naar 1 dollar? :D stel je voor ^^

nothing stops this train

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 20:43
Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:42:
Je weet dat ie nog niet eens op 10 dollarcent staat he?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:37
bitcoin naar 80 miljoen, stel je voor

• ybos
endness schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:43:
[...]

Je weet dat ie nog niet eens op 10 dollarcent staat he?
Ik verbaas me al dat hij "stabiel" boven de 5 á 6 eurocent blijft en niet weer onder de 1 cent duikt...

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01 09:05
Gaat noooooooooooit gebeuren. Check ook deze Reddit post;

https://www.reddit.com/r/...oins_per_block_at_a_rate/

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

MicroWhale

The problem is choice

ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:44:
[...]

Ik verbaas me al dat hij "stabiel" boven de 5 á 6 eurocent blijft en niet weer onder de 1 cent duikt...
Haha, ja ik ook. Zeker als je weet dat er elke minuut 10k DOGE muntjes bijgedrukt worden.
Niks in verhouding met de dollar of euro die ook 'stabiel' lijken te zijn, maar toch.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Misschien doelt ie op xrp . De staat bovenaan in zn lijst.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Haha, ja ik ook. Zeker als je weet dat er elke minuut 10k DOGE muntjes bijgedrukt worden.
Niks in verhouding met de dollar of euro die ook 'stabiel' lijken te zijn, maar toch.
Dat geeft al aan hoe oververhit de market nu is.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

[...]

Waar stake jij je GRT? :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat REN enorme potentie heeft. (ik roep het vaker :P)
Inmiddels zijn praktisch alle coins op de markt (99,6%) en gaat het gebruik van zijn dark pool protocol de laatste maanden parabolisch. Logisch, want hoe meer BTC waard wordt, hoe handiger het is om een synthetische BTC (wrapped BTC) te gebruiken in het Ethereum-ecosysteem.

Geen pump en dump coin, maar een project dat al tijden gestaag groeit, omdat de tech simpelweg gebruikt wordt. (en niet alleen voor de handel)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 10:56 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

https://network.thegraph.com/

0x5a8904be09625965d9aec4bffd30d853438a053e

• ernstk
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-03-2024
Neerlands trots Get Protocol lijkt nu eindelijk ook de weg naar boven gevonden te hebben, en terecht in mijn optiek. Afgelopen jaren fungeerde het vooral als stable coin. Wie heeft er nog meer $GET ?

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik moet zeggen, dat SXP begint wel wat leuks waard te worden! Nog steeds holdende @jvp ? @Gelukszoekr gewoon gratis boodschappen elke week + dikke moon.

$10 soon.

• Ladonna
Ik heb op binance een doge waardebon gekregen.
Weet iemand daar iets van?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:59:
Ik ook. Maar gaat bij mij om een aantal van 0.045 DOGE. Dat moeten we vieren! :+

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PHPResource schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:40:
[...]

Ja maar wat verwacht je nou zelf?.. Zoiets kan toch nog houdbaar zijn. If it's too good to be true, it just isn't
Dit is ongeveer hetzelfde wat mensen zeggen over bitcoin die niet in bitcoin geloven. Waarom zou dit nooit houdbaar kunnen zijn? Het is aantoonbaar dat het vrij veel voorkomt dat mensen tegen de 1000% apy betalen voor een lening in dollars. Waarom zou 100% apy dan niet kunnen?

• Ladonna
sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Ik ook. Maar gaat bij mij om een aantal van 0.045 DOGE. Dat moeten we vieren! :+
Waar zie je hoeveel je krijgt.
En waarom krijgen we het

• Jedi_Pimp
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:54:
Geen financieel advies uiteraard, maar ik denk dat REN enorme potentie heeft. (ik roep het vaker :P)
Inmiddels zijn praktisch alle coins op de markt (99,6%) en gaat het gebruik van zijn dark pool protocol de laatste maanden parabolisch. Logisch, want hoe meer BTC waard wordt, hoe handiger het is om een synthetische BTC (wrapped BTC) te gebruiken in het Ethereum-ecosysteem.

Geen pump en dump coin, maar een project dat al tijden gestaag groeit, omdat de tech simpelweg gebruikt wordt. (en niet alleen voor de handel)
Market cap is al 800mio USD. In hoeverre zie je nog upside? En hoe verhoudt de waarde zich tot de adoptie van onderliggende techniek?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:13
Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:59:
Metoo

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:13
Tominatie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:56:
Ik moet zeggen, dat SXP begint wel wat leuks waard te worden! Nog steeds holdende @jvp ? @Gelukszoekr gewoon gratis boodschappen elke week + dikke moon.

$10 soon.
Ja, had ik je niet getagd vanmorgen? Vergeten, excuus. te weinig koffie :P

De exchange FXT gaat Swipe kaarten uitgeven aan hun gebruikers. Lekkah :*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-01 23:14
Dit is wel een mooi signaal van mainstream acceptatie van crypto, zal wel weer een leuke prijsstijging geven dan?

Ik heb de laatste weken al vragen gekregen van collega's hoe ze ook crypto kunnen kopen etc terwijl ze een jaar geleden alles nog af aan het kraken waren en zeiden dat het nooit iets ging worden. :+

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-01 23:12
Nano natuurlijk. Ze hebben mensen van Wirex in het team en die zijn erg fan van nano. Kijk maar:
https://i.imgur.com/WALTKlW.jpg

Ach ja, het zal wel niet, maar hopen mag :)

Hallo met Tim

• Mooody

Mooody

elmoody

Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Market cap is al 800mio USD. In hoeverre zie je nog upside? En hoe verhoudt de waarde zich tot de adoptie van onderliggende techniek?
REN is saaie kost en doet weinig aan marketing. Dat is natuurlijk prima als je er in wilt investeren :) (relatief weinig "gebakken lucht" in de prijs en daarom veel upside te behalen)

REN is een "liquiditeitsbrug" tussen blockchains onderling. Waar ze voorheen voornamelijk zorgden voor "BTC -> ETH", werken ze nu ook samen met Polkadot (BTC -> DOT / ETH -> DOT)

Voor een dark pool node heb je 100k REN nodig, dat is voor veel mensen teveel geld.
Er wordt gespeculeerd over delegaten, waarbij je bijv. samen een node kunt opzetten door jouw deeltje REN in te brengen. Dat kan natuurlijk zorgen voor een run op REN.

Daarbij is de voorraad REN bij exchanges bijna op: https://www.viewbase.com/coin/ren
De total supply is uitgegeven, dus de prijs moet flink gaan stijgen gaan als de adoptie deze lijn blijft volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 11:15 ]

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 14:52
Gisteravond wilde ik een van mn shitcoins omruilen voor extra GRT, maar ik dacht nah doe het morgenvroeg wel..

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:15:
Gisteravond wilde ik een van mn shitcoins omruilen voor extra GRT, maar ik dacht nah doe het morgenvroeg wel..
Hier het omgekeerde.
Gisteravond op 2900 zo'n 90% van PF verkocht :F (gekocht op 2500, dat dan wel)

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Aarebe1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:18:
[...]

Hier het omgekeerde.
Gisteravond op 2900 zo'n 90% van PF verkocht :F (gekocht op 2500, dat dan wel)
Niks mis mee. Winst pakken is altijd goed. En vervolgens verder kijken.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:32:
[...]

elon heeft 100% zeker al voor die signature op twitter gekocht. Die was waarschijnlijk al bezig op het moment dat hij met saylor aan het twitteren was.
Eens even nagelezen ja. Vroegste bericht dateert van 2 januari. Ruim daarvoor dus. :/

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 07:23
Uit nieuwsgierigheid zijn hier mensen die hun eigen node hebben draaien en hier geld mee verdienen?

Chainlink, REN .... etc etc

[ Voor 13% gewijzigd door MrFX op 11-02-2021 11:24 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Zit erover te denken om mijn LINK in te ruilen voor iets anders... kan alleen niet bedenken wat. Alles is zo hard gestegen dat het sowieso onverstandig lijkt om nu een move te maken.

• ybos
MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
Zit erover te denken om mijn LINK in te ruilen voor iets anders... kan alleen niet bedenken wat. Alles is zo hard gestegen dat het sowieso onverstandig lijkt om nu een move te maken.
Link blijft achter in de stijgingen (bijv tov dot), dus gewoon inruilen.

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 17:13
Wat is de beste oplossing om de waarde van mijn portfolio goed te monitoren? Ik gebruik nu Delta op iOS maar de sync met Coinbase werkt vaker niet dan wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Stephan11117 op 11-02-2021 11:27 ]

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-01 18:07
MrFX schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
Uit nieuwsgierigheid zijn hier mensen die hun eigen node hebben draaien en hier geld mee verdienen?

Chainlink, REN .... etc etc
Zelf nog geen node draaien, maar keek wel met een schuin oog naar een Energi node.
Lijkt op het eerste oog best een leuke ROI te hebben, al moet ik me nog wel ff meer inlezen voor ik een besluit neem :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:27

knakworst

Get more sats!

Leuk stukje maar die patenten daar word ik dan weer alergisch van. Straks staat er iemand op die het patent op Bitcoin claimt en 1000 dollar per btc eist. Veel succes 7(8)7

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02-2025
[...]

Bedankt voor de tip Moody ;)!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:25:
[...]

Haha, ja zo dacht ik dus ook, maar...,, dan komt de psychologie:

1. Op het moment dat je verkoopt, stijgt ie als een malle
2. Geen idee wat er voor terug te kopen na de run van de afgelopen week
3. Wat je er voor terugkoopt daalt wss als een tierelier

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Ben all in op GRT gegaan met een hoog YOLO gehalte. :+

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-01 10:36
Ik heb net alsnog wat GRT bijgekocht op een belachelijk hoog bedrag, maar dat ding stijgt zo hard dat ik haast denk dat ik in een p&d ben getrapt...

• dado88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:32:
Haha stond op het punt hetzelfde te doen, maar een stemmetje zegt om 2/3 uur te wachten. Heb het idee dat wanneer de VS wakker wordt er een dump komt op deze prijs en daarna pas weer opkrabbelt.

Puur op onderbuikgevoel gebaseerd...

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01-2025
Wat is er met GRT aan de hand?

• Mooody

Mooody

elmoody

ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:25:
[...]

Dat is echt omgekeerde logica 8)7

Gezond verstand zegt dat je juist moet instappen in coins die nog niet zo hard gestegen zijn.
Zeker als het gaat om een coin die heeft bewezen continu te groeien (in bull market én bear market)

• Prutzertje
Ray_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:36:
Ik heb net alsnog wat GRT bijgekocht op een belachelijk hoog bedrag, maar dat ding stijgt zo hard dat ik haast denk dat ik in een p&d ben getrapt...
Ik speel ook alleen maar met " gewonnen geld" nu. Dus dat maakte de stap even wat makkelijker. Maar inderdaad wel oppassen op de dump.

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 20:27
Mij lijkt GRT aardig overgewaardeerd? $1,73.
Aantal tokens in omloop is 1,2 miljard met een max van 10miljard...

Deze coins met zo’n hoog aantal in omloop zie ik niet zo snel stijgen naar 10 dollar...

Wat is de reden van jullie hype?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:39:
[...]

Dat is echt omgekeerde logica 8)7

Gezond verstand zegt dat je juist moet instappen in coins die nog niet zo hard gestegen zijn.
Zeker als het gaat om een coin die heeft bewezen continu te groeien (in bull market én bear market)
Precies, gezond verstand zegt dat ik moet wachten...

ZO MOEILIJK!!! :X

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik zei niet dat je nu moet instappen he :P
Nooit verstandig. Ding is +450% gegaan in een maand tijd.

• Mooody

Mooody

elmoody

monofear schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:40:
Mij lijkt GRT aardig overgewaardeerd? $1,73.
Aantal tokens in omloop is 1,2 miljard met een max van 10miljard...

Deze coins met zo’n hoog aantal in omloop zie ik niet zo snel stijgen naar 10 dollar...

Wat is de reden van jullie hype?
Kijk naar de users om je heen in dit topic en je snapt de prijsstijging.

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-01 09:19
GRT klapt ook al weer aardig naar beneden.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:01:
[...]

Waar zie je hoeveel je krijgt.
En waarom krijgen we het
Bij je account-poppetje en dan 'Reward center'

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:32:
RIP in peace :9

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:24:
Ik wilde laatst hetzelfde doen, totdat ik dit artikel tegenkwam:

https://cointelegraph.com...e?utm_source=thecryptoapp

I know, confirmation bias. Maar ik wacht nog even af :o

Maar goed, eigen keuze uiteraard. Zit er zelf in vanaf $7.00 dus al aardig rendement ogpebouwd.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 11-02-2021 11:46 ]

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:45
hoeveel nieuwe GRT bagholders erbij ?? :+

• Jedi_Pimp
Kraay89 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:43:
GRT klapt ook al weer aardig naar beneden.
lolwut

---

ADA $1 vandaag?

• Wo Ve
superchanbe schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:45:
;w

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02-2025
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik zei niet dat je nu moet instappen he :P
Nooit verstandig. Ding is +450% gegaan in een maand tijd.
Ik had al eerder gekocht, op 0,27 en vervolgens bijgekocht op 0,47. Naar aanleiding van jou bericht eerder en uiteraard eigen onderzoek. Staat nu te staken, ontvang 1,5 GRT per dag

• Kraay89
Gelukkig duurde het net te lang om geld vrij te maken :P Op naar een gezond instappunt, want het concept is briljant. Who knew. :Y)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-01 22:07
Letten we ondertussen op BTC?! Die kan uitbreken in de bullflag en dan kunnen we best eens gaan stijgen. Beetje hopium hoor.

Signature

• Prutzertje
Gaat goed komen :9 Volle vertrouwen! >:)

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10-2025
ETH is weer opweg naar waar hij gisteren gebleven was: De run naar 2k ETH babe *O*

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:45
van 0,09 EUR naar 1,50 EUR mooi groei toch voor GRT

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
ligt er an, ik denk dat er nog wel een daling komt als de usa wakker wordt , maar de 0,92 wordt flink getest sinds vannacht.

na de 1$ zie ik het zo beuken tussen de 1 en 1,5

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 21:17
Chaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Ik wilde laatst hetzelfde doen, totdat ik dit artikel tegenkwam:

https://cointelegraph.com...e?utm_source=thecryptoapp

I know, confirmation bias. Maar ik wacht nog even af :o

Maar goed, eigen keuze uiteraard. Zit er zelf in vanaf $7.00 dus al aardig rendement ogpebouwd.
Kijk eens naar de chart van Link, dat is pas organische groei. Gewoon mooi steady zonder al te veel gekke pieken en dalen. Long term hold als je het mij vraagt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Kyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:50:
ETH is weer opweg naar waar hij gisteren gebleven was: De run naar 2k ETH babe *O*
Alleen in satoshis nog ff ;)

• Kraay89
Ik keek naar de minute grafiek. Maar inmiddels staat hij toch al weer zo'n 15 eurocent lager.

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01 09:05
Stephan11117 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:27:
Wat is de beste oplossing om de waarde van mijn portfolio goed te monitoren? Ik gebruik nu Delta op iOS maar de sync met Coinbase werkt vaker niet dan wel.
https://coinlib.io/

Gebruik ik persoonlijk. Je moet manueel al je aankopen/verkopen toevoegen maar voor het overige wel goeie tool, handig.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

VET gaat ook eindelijk weer een keertje. :) Gekke bullmarkt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Vandaag of morgen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• ybos
Waar denk je dat RIP voor staat :? :X

(rest in peace ;) )

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ybos schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Waar denk je dat RIP voor staat :? :X

(rest in peace ;) )
I know ;) was een bewussie

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Steekt hand in de lucht...

• Daacuso
Mijn zwager belde zojuist, heeft nog wat Eth en wilde wat extra investeren. Het idee was Ada, euh dat gaan we dus niet doen. Lekker fluf Link laten aanschaffen. :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Prutzertje
Zijn er nog mensen die NU-cypher hebben? Deze is al een tijdje rustig en gaat langzaam omhoog.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:37
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:00:
Zijn er nog mensen die NU-cypher hebben? Deze is al een tijdje rustig en gaat langzaam omhoog.
Ja een plukje van de coinbase earn.

Verwijderd

Vandaag aan de klus met een kameraad in zijn nieuwe huis, helemaal geen tijd om te traden wat dan ook. Fucking kut getimed.

45600 weer vol in Bitcoin gefomo'd. Paar sats minder dan gisteren. Sell low buy high.

Het spijt me, grote almachtige oranje makker van mijn eerdere uitstap.

Blij dat we weer bij elkaar zijn.

• Daacuso
Hoop nieuwe mensen welke op de top kopen. Teken dat de bull markt lekker op dreef is :z

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-01 11:50
Go reef zo blij dat ik vanmorgen van cake naar reef ben gegaan voordat hij ging🥳

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-01 19:49
keepitfrosty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Ja een plukje van de coinbase earn.
Idem hier. Toch al van $3 naar $ 6,64. _/-\o_ :D

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:07
Ik zie net op Binance ADA staking voor 14 dagen tegen 21%. zouden ze op die manier voor de grote nieuws coins willen bewaren?

V-Strom 650

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Daacuso schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Hoop nieuwe mensen welke op de top kopen. Teken dat de bull markt lekker op dreef is :z
De zwakke handen verkopen nu en daarna gaan we weer naar de maan ;)

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik wil nog graag ada bijkopen, is het een goed idee om het meteen te doen?
Pagina: 1 ... 208 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!