Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 209 ... 283 Laatste
Acties:
  • 897.725 views

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 21:17
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:03:
[...]

De zwakke handen verkopen nu en daarna gaan we weer naar de maan ;)
Ik hoop het, maar het is nu wat mij betreft zoeken naar coins welke nog wat zijn achtergebleven op de rest.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08-2025
Tibbi3 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Idem hier. Toch al van $3 naar $ 6,64. _/-\o_ :D
Ik probeer dit te doen maar Coinbase zeurt steeds over identificatie.. terwijl ik dat al 30x gedaan heb en ook al kan traden.

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-01 19:12
Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:55:
[...]

ERC20 is het gangbare ETH netwerk.
BEP is Binance. Dat is sneller en goedkoper, maar elke transactie komt in de spaarpot van CZ.
Om hier even op terug te komen:
Wat is dan de beste manier? Die paar knaken die bij CZ erbij komen merkt hij toch niet op de grote hoop..

• Suicideman
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-01 07:50
Xoxol schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:03:
Ik zie net op Binance ADA staking voor 14 dagen tegen 21%. zouden ze op die manier voor de grote nieuws coins willen bewaren?
Huh? Ik stake het nu voor 1.47%.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Ik zie net op Binance ADA staking voor 14 dagen tegen 21%. zouden ze op die manier voor de grote nieuws coins willen bewaren?
Product uitverkocht staat er bij

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ernstk schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:55:
Neerlands trots Get Protocol lijkt nu eindelijk ook de weg naar boven gevonden te hebben, en terecht in mijn optiek. Afgelopen jaren fungeerde het vooral als stable coin. Wie heeft er nog meer $GET ?
Alles heeft zijn weg omhoog gevonden maar als er dit bij het volume staat zou ik er toch ver vandaan blijven

Volume
24h
$229,050

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

emot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Om hier even op terug te komen:
Wat is dan de beste manier? Die paar knaken die bij CZ erbij komen merkt hij toch niet op de grote hoop..
Er is geen beste manier, er is wel een goedkoopste manier. Daar zou je voor kunnen kiezen.
Let wel op dat zowel het ontvangende als het versturende adres een BEP-adres is.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Slux
  • Niet online
davy_online schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:07:
Ik wil nog graag ada bijkopen, is het een goed idee om het meteen te doen?
Zeker de buy high methode is de beste die er is ;)

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 21:35

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

itzmxtch schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Ik probeer dit te doen maar Coinbase zeurt steeds over identificatie.. terwijl ik dat al 30x gedaan heb en ook al kan traden.
Er is een specifieke manier om dat op te lossen. Heb ik in dit topic ergens gepost. Ik zoek even.

@itzmxtch
Gevonden!

Dat had ik ook. En wat ik ook probeerde, kreeg em niet geactiveerd.
Heb het opgelost door eerst in te loggen, verificatie wegklikken op kruisje en dan deze link in de browser plakken: https://www.coinbase.com/verify-identity . Vervolgens je data corrigeren en 3 vragen beantwoorden en dan middels deze link: https://www.coinbase.com/verify-document je ID uploaden. Toen werkte het pas voor mij.

[ Voor 37% gewijzigd door EXCalibur_EeK op 11-02-2021 12:15 ]

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-01 19:49
itzmxtch schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Ik krijg dat ook vaak als ik zo'n nieuwe earn voor de 1e keer open. Maar daarna lukt het vaak alsnog wel.

• Slux
  • Niet online
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:10:
[...]

Er is een specifieke manier om dat op te lossen. Heb ik in dit topic ergens gepost. Ik zoek even.
_O-
Ja want het zoeken gaat ook zo makkelijk in dit topic.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bender schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:12:
[...]

Maar op basis van Bitcoin zijn er veel beter alternatieven dus, die dat ook doen maar veel efficiënter werken.
In dat opzicht heeft Bitcoin geen bestaansrecht.
En je verplaatsen van A naar B voor het kunnen voldoen van je werk vind ik wel een stuk noodzakelijker dan een ontastbare iets wat op dit moment geen praktisch nut heeft.
En ik kijk ook zeker naar mijzelf, ik loop iedere dag naar kantoor ;-)
Dan moet je jezelf de vraag wat beter is of waarom eea is zoals het is. Dat het veel energie kost om BTC te minen heeft een hele goede reden, kun je onzin vinden maar was het anders zoveel waard geweest? Ik snap sowieso de obsessie met energieverbruik niet zo. We kunnen ook met zijn allen stoppen met tv kijken, is toch ook nergens goed voor met die meuk die ze je voorschotelen maar niemand die zich afvraagt hoeveel energie dat dagelijks kost. Kunnen voldoen aan je werk kan zinvol zijn maar als je bijv. dagelijks met een lijstje van 10 meest gestelde vragen en antwoorden naar een callcenter moet terwijl je dat makkelijk thuis kunt doen vind ik niet zinvol. Sowieso kun je het meeste (administratieve) werk prima thuis doen, werkgevers willen het alleen niet en sommige mensen vinden dat prima want dan zijn ze nog een beetje onder de mensen. Prima maar benoem het dan ook zo. Er is echt maar bitter weinig werk in Nederland waar je fysiek voor aanwezig moet zijn. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Voor de lange termijn ben je niet te laat denk ik

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• BBTM
Tibbi3 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:10:
[...]

Ik krijg dat ook vaak als ik zo'n nieuwe earn voor de 1e keer open. Maar daarna lukt het vaak alsnog wel.
Lukt het jou om deze pagina te benaderen? https://www.coinbase.com/rewards
Als ik dit probeer, krijg ik een witte pagina te zien..

• Mooody

Mooody

elmoody

Je moet je vooral afvragen waarom je ADA wilt bijkopen op dit moment.
Het is dezelfde ADA als een paar maand geleden toen-ie nog een dubbeltje was.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-01 12:38
Ladonna schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Product uitverkocht staat er bij
Raar want die 21% schijnt dus op jaarbasis te zijn. Is hier gisteren al besproken en het leek dus niet echt de moeite waard

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01-2025
Iemand zei hier dat GRT hetzelfde kon bereiken als LINK.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-01 15:02
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Alleen staat er wel wat op de planning voor ADA deze maand en trekt ie nog wel door de dollar. Dat is dan een mooi ritje nog.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Daacuso schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:08:
[...]

Ik hoop het, maar het is nu wat mij betreft zoeken naar coins welke nog wat zijn achtergebleven op de rest.
Zou naar XLM kijken bv.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:14:
[...]

Alleen staat er wel wat op de planning voor ADA deze maand en trekt ie nog wel door de dollar. Dat is dan een mooi ritje nog.
En toch zou ik zelf in deze markt liever kijken naar muntjes die nog geen opleving hebben gehad.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:12:
[...]

In mijn ogen heb je gelijk. Maar kijk naar ETH...van 500 USD naar 1600 USD en hij wil maar niet omlaag zakken. Als dat bij ADA ook niet meer gebeurd...dan kun je niet meer goedkoper instappen dan de huidige waarde.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:09:
[...]

Er is geen beste manier, er is wel een goedkoopste manier. Daar zou je voor kunnen kiezen.
Let wel op dat zowel het ontvangende als het versturende adres een BEP-adres is.
Hier heb ik toch wel even iets over te vragen - ik zie dat Binance de mogelijkheid geeft om bijvoorbeeld BTC en ETH als BEP-20 via de Binance Smart Chain te versturen. Mijn hoofd zegt dat zoiets niet kan gezien die chains helemaal niet met elkaar communiceren. Snap jij hoe dat werkt?

• BBTM
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:10:
[...]

@itzmxtch
Gevonden!

Dat had ik ook. En wat ik ook probeerde, kreeg em niet geactiveerd.
Heb het opgelost door eerst in te loggen, verificatie wegklikken op kruisje en dan deze link in de browser plakken: https://www.coinbase.com/verify-identity . Vervolgens je data corrigeren en 3 vragen beantwoorden en dan middels deze link: https://www.coinbase.com/verify-document je ID uploaden. Toen werkte het pas voor mij.
Thanks! Ik heb je manier van identificeren gedaan maar helaas werkt het voor mij nog steeds niet ook al geeft Coinbase aan dat ik 6 geverifieerde documenten heb.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
itzmxtch schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:16:
[...]

Thanks! Ik heb je manier van identificeren gedaan maar helaas werkt het voor mij nog steeds niet ook al geeft Coinbase aan dat ik 6 geverifieerde documenten heb.
Anders Binance proberen? Daar wil ik eigenlijk ook heen.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 16:13
Zijn er hier mensen die significante bedragen (1+ BTC bijv) op Nexo.io hebben staan om daar jaarlijks 5% (of meer) op te trekken?

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-01 20:32
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:15:
[...]

En toch zou ik zelf in deze markt liever kijken naar muntjes die nog geen opleving hebben gehad.
Waar denk jij dan aan?

• Daacuso
[...]

En het feit is dat deze munten bij een correctie ook de minste klappen krijgen.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-11-2025
djatwork007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:13:
Iemand zei hier dat GRT hetzelfde kon bereiken als LINK.
Ik zeg ook wel eens wat hier *O*

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Ik ben hier al een paar jaar aan het shillen als een malle.. My work is done here :+

p.s. (nog steeds 5 x van ATH vandaan trouwens...)

• djatwork007
En ben je nog altijd van die mening?

• Crawl NL
  • Laatst online: 25-01 21:49
Gisteren ingestapt

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

pipapaulus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:17:
Zijn er hier mensen die significante bedragen (1+ BTC bijv) op Nexo.io hebben staan om daar jaarlijks 5% (of meer) op te trekken?
Het is niet kies hier naar bedragen te vragen - maar waarom wil je dat weten?

• Stokstaart
Populaire munten uit 2017 die veel upside potential hebben. IOTA lijkt aan een opmars te beginnen dus kan het zomaar zijn dat ITC en INT ook mee doen. Veel upside.

HPB staat ook nog steeds retelaag, als die weer vleugels krijgt..

Dash, Xem, etc. M.i. een kwestie van tijd dat die aan de beurt zijn. In een bull run zie je vaak een rotatie naar verschillende narratieven. Nu is Defi aan de beurt geweest, gevoelsmatig zeg ik nu oracles en exchange tokens (mogelijk 2017 tokens).

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-01 21:47
pipapaulus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:17:
Ik gebruik beefy.finance ipv NEXO. Ik noem het wel een beetje vaak op zo langzamerhand maar de potentie is enorm, zoals met wel meer DeFi projectjes.

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Ik zit al jaren met wat POLY. Vond het een goed project, maar komt niet terug in de prijs.

• Crypts
keepitfrosty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Ja een plukje van de coinbase earn.
Ik nu ook, kon niet eerder earn doen dus het is maar €2,50 ofzo maar goed, verdien weleens minder met 5 seconden klikken. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• mjoaris
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:16:
[...]

Hier heb ik toch wel even iets over te vragen - ik zie dat Binance de mogelijkheid geeft om bijvoorbeeld BTC en ETH als BEP-20 via de Binance Smart Chain te versturen. Mijn hoofd zegt dat zoiets niet kan gezien die chains helemaal niet met elkaar communiceren. Snap jij hoe dat werkt?
Als je van Binance withdrawed met de optie BEP-20 dan wordt het volgens mij ook een BEP-20 token. Zoals Binance-Peg BTC (BTCB). Die kan je vervolgens niet naar een ETH address sturen... Vanaf een ETH address moet je mijn inziens dus ook de ETH network deposit optie gebruiken?? @emot

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Waarschijnlijk net een nieuwe boormachine aangeschaft. :P

• Mooody

Mooody

elmoody

Da_maniaC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:15:
[...]

In mijn ogen heb je gelijk. Maar kijk naar ETH...van 500 USD naar 1600 USD en hij wil maar niet omlaag zakken. Als dat bij ADA ook niet meer gebeurd...dan kun je niet meer goedkoper instappen dan de huidige waarde.
Kan wel wezen, maar er zit wezenlijk verschil tussen een puur speculatieve munt als ADA en een munt die flink wordt gebruikt in haar ecosysteem - waar ETH het enige goede voorbeeld van is.

In ADA zit nu gigantisch veel lucht. Het project is 28 (!) miljard waard, terwijl het nog geen cent heeft opgeleverd (lees: er is nog geen werkend product op gebouwd?). Het moet straks wel aan deze enorme hype kunnen voldoen om deze marktwaarde verder uit te kunnen breiden. Ik heb daar sterke twijfels over....
Ik *denk* dat er nog voldoende instapmomenten voor ADA komen.

Dit i.t.t. Polkadot (grootste concurrent) waar nu steeds meer op gelanceerd wordt. Als die liquiditeit blijft stromen, zal de prijs (op een gezonde wijze) doorgroeien. Dit zegt logisch verstand. Neemt niet weg dat je veel meer geld kunt verdienen met ADA op den duur....alles kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 12:32 ]

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:21:
[...]

Populaire munten uit 2017 die veel upside potential hebben. IOTA lijkt aan een opmars te beginnen dus kan het zomaar zijn dat ITC en INT ook mee doen. Veel upside.

Dash, Xem, etc. M.i. een kwestie van tijd dat die aan de beurt zijn. In een bull run zie je vaak een rotatie naar verschillende narratieven. Nu is Defi aan de beurt geweest, gevoelsmatig zeg ik nu oracles en exchange tokens (mogelijk 2017 tokens).
XEM is al even bezig, komt ook een airdrop op binnenkort

De tijd leert of het tij keert

• pipapaulus
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Oh nee het gaat me ook totaal niet om exacte bedragen oid hoor :) Het is meer dat ik zelf overweeg om mijn crypto daar te stallen omdat ik er toch longterm in zit. De yields die ze bij Nexo bieden zijn dermate interessant dat ik dat als een goede optie zie. Ben alleen even benieuwd naar ervaringen van anderen en hoe hun gevoel van 'veiligheid' (oid) is bij die club :)
mjoaris schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:23:
[...]

Ik gebruik beefy.finance ipv NEXO. Ik noem het wel een beetje vaak op zo langzamerhand maar de potentie is enorm, zoals met wel meer DeFi projectjes.
Waarom heb je voor die partij gekozen als ik vragen mag? :)

[ Voor 22% gewijzigd door pipapaulus op 11-02-2021 12:27 ]

• mjoaris
pipapaulus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Oh nee het gaat me ook totaal niet om exacte bedragen oid hoor :) Het is meer dat ik zelf overweeg om mijn crypto daar te stallen omdat ik er toch longterm in zit. De yields die ze bij Nexo bieden zijn dermate interessant dat ik dat als een goede optie zie. Ben alleen even benieuwd naar ervaringen van anderen en hoe hun gevoel van 'veiligheid' (oid) is bij die club :)

[...]

Waarom heb je voor die partij gekozen als ik vragen mag? :)
Simpel: veel hoger rendement, wat overigens ook niet wordt uitgekeerd in NEXO maar gewoon in de munt die je daar stalt. NEXO is ook een gecentraliseerde partij / bedrijf, beefy.finance is gedecentraliseerd.

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:16:
[...]

ETH is haar eigen netwerk waar ERC-20 (en vergelijkbare) tokens op draaien.
Je zou ETH via BEP-20 versturen naar een BEP-20 adres. In de ontvangende wallet heb je dan gewoon ETH.
ETH is geen "ERC-20 ETH" o.i.d, als je dat bedoelt...?

• pipapaulus
mjoaris schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Simpel: veel hoger rendement, wat overigens ook niet wordt uitgekeerd in NEXO maar gewoon in de munt die je daar stalt. NEXO is ook een gecentraliseerde partij / bedrijf, beefy.finance is gedecentraliseerd.
Ik vind het juist een voordeel dat NEXO een gecentraliseerde partij is. Dan weet je precies met wie je zaken doet. Geeft mij een veel veiliger gevoel :-)

• Tibbi3
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:21:
[...]

HPB, ben daar een partijtje nat in gegaan in 2018, net zoals Elastos...

• mjoaris
pipapaulus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Ik vind het juist een voordeel dat NEXO een gecentraliseerde partij is. Dan weet je precies met wie je zaken doet. Geeft mij een veel veiliger gevoel :-)
Fair enough! Het werkt ook vrij makkelijk allemaal. DeFi is nog wel een beetje wilde westen soms.

[ Voor 12% gewijzigd door mjoaris op 11-02-2021 12:34 ]

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

lol GRT. Dat noem ik pas herstellen.

• djatwork007
Idd, juist niks naar beneden.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:49:
[...]

Gaat goed komen :9 Volle vertrouwen! >:)
O-)

• mannowlahn
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Kan wel wezen, maar er zit wezenlijk verschil tussen een puur speculatieve munt als ADA en een munt die flink wordt gebruikt in haar ecosysteem - waar ETH het enige goede voorbeeld van is.

In ADA zit nu gigantisch veel lucht. Het project is 28 (!) miljard waard, terwijl het nog geen cent heeft opgeleverd (lees: er is nog geen werkend product op gebouwd?). Het moet straks wel aan deze enorme hype kunnen voldoen om deze marktwaarde verder uit te kunnen breiden. Ik heb daar sterke twijfels over....
Ik *denk* dat er nog voldoende instapmomenten voor ADA komen.

Dit i.t.t. Polkadot (grootste concurrent) waar nu steeds meer op gelanceerd wordt. Als die liquiditeit blijft stromen, zal de prijs (op een gezonde wijze) doorgroeien. Dit zegt logisch verstand. Neemt niet weg dat je veel meer geld kunt verdienen met ADA op den duur....alles kan.
Ik vind dat je vaak goed ingelezen hebt i. De bedoelingen achter projecten maar wil toch eens reageren op de wijze waarop je soms overkomt.

Je hebt best wel vaak negatieve opmerkingen op andere projecten, zeker als je deze als concurrent ziet van de tokens waar jij in zit.

Allemaal fair enough want het is hier een plek waar we soms lekker aan het shit takken zijn maar soms heb ik het gevoel dat je zelf iets te veel geloofd in de deliverables. Imho zijn alle crypto tokens dikke bullshit, de een wat meer(doge) dan de ander(guts) maar laten we hier niet doen als of er tot nu toe echt grote technologische vooruitgangen geboekt zijn met behulp van crypto tokens.

Ik herinner mij nog in 2018 de dapps op neo, geen idee wat de naam meer is, Nederlandse partij volgens mij. Hadden nog een design wedstrijd uitstaan, hoop poeha toentertijd. Grote verhalen, tevens goede verhalen, maar wat is er nu van terecht gekomen, dit is slechts een voorbeeld, maar dat tribalism in crypto vind ik af en toe best hilarisch om te lezen

• Stokstaart
Tibbi3 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:33:
[...]

HPB, ben daar een partijtje nat in gegaan in 2018, net zoals Elastos...
Dit is je kans om je inkoopgemiddelde omlaag te trekken ;)

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-01 19:12
Mooooody schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:31:
[...]

ETH is haar eigen netwerk waar ERC-20 (en vergelijkbare) tokens op draaien.
Je zou ETH via BEP-20 versturen naar een BEP-20 adres. In de ontvangende wallet heb je dan gewoon ETH.
ETH is geen "ERC-20 ETH" o.i.d, als je dat bedoelt...?
@mjoaris

Ik wil echter mijn ETH vanuit Blockchain Wallet storten op mijn Binance account. Op Blockchain kan ik geen netwerk selecteren, enkel mijn ETH wallet. Waarschijnlijk zal BEP2 dan ook niet lukken wel? Maar met ERC20 moet het wel goed gaan?

• Tibbi3
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Dit is je kans om je inkoopgemiddelde omlaag te trekken ;)
Haha ik heb dat jaar afscheid genomen van KuCoin, al moet ik zeggen dat ik soms twijfel om toch weer aan te melden voor de hidden gems voordat ze richting Binance gaan.

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
21% op jaarbasis voor max 1k ADA & je moet elke 15 dagen opnieuw staken. Reken je dus maar niet rijk

irony > *

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Tibbi3 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Haha ik heb dat jaar afscheid genomen van KuCoin, al moet ik zeggen dat ik soms twijfel om toch weer aan te melden voor de hidden gems voordat ze richting Binance gaan.
Ik gisteren. Zat daar ook voor de gems. Tijd terug die hack en nu opeens meldingen over KYC. Dat wil ik daar zeker niet doen. Dus alles verkocht en met USDT via het tron netwerk gratis naar Binance. De gems zullen nu wel gaan moonen daar :P.

• zwembroek
En up we go ADA ...en nu door de 1 dollar kom op....

• Mooody

Mooody

elmoody

mannowlahn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Ik vind dat je vaak goed ingelezen hebt i. De bedoelingen achter projecten maar wil toch eens reageren op de wijze waarop je soms overkomt.

Je hebt best wel vaak negatieve opmerkingen op andere projecten, zeker als je deze als concurrent ziet van de tokens waar jij in zit.
Valt mee toch? Weet niet hoe lang je hier al lurkt?
Ik zeg gewoon wat ik denk en ik houd er niet van om teveel te switchen. Vooral dat tweede zorgt dat ik wellicht wat biased over kom, maar dat is nooit de strekking van mijn posts.
Allemaal fair enough want het is hier een plek waar we soms lekker aan het shit takken zijn maar soms heb ik het gevoel dat je zelf iets te veel geloofd in de deliverables. Imho zijn alle crypto tokens dikke bullshit, de een wat meer(doge) dan de ander(guts) maar laten we hier niet doen als of er tot nu toe echt grote technologische vooruitgangen geboekt zijn met behulp van crypto tokens.
Ik geloof wel dat dit wereldje nog flink kan groeien en dat er langzaam echte usecases gaan komen. In dat opzicht kun je 2017 niet met 2021 vergelijken.

Jij hebt een volledig andere mening. Ik quote: "alle crypto tokens zijn dikke bullshit". In dat licht snap ik dat elke inhoudelijke post over een coin je niet serieus neemt. Jouw goed recht en even goede vrienden, maar ik blijf lekker posten zoals ik al tijden doe :)

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:49:
En up we go ADA ...en nu door de 1 dollar kom op....

[ Voor 46% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 11-02-2021 12:51 ]

God morks in wysterious ways.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

emot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:43:
@mjoaris

Ik wil echter mijn ETH vanuit Blockchain Wallet storten op mijn Binance account. Op Blockchain kan ik geen netwerk selecteren, enkel mijn ETH wallet. Waarschijnlijk zal BEP2 dan ook niet lukken wel? Maar met ERC20 moet het wel goed gaan?
ETH = ERC20
BNB = BEP2
BSC = BEP20

ETH is op de Binance Smart Chain toch gewoon een wrapped token? (WETH)

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 11-02-2021 12:53 ]

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Twitter and GM Are Considering Adding Bitcoin to Their Balance Sheets Rocket

• mjoaris
emot schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:43:
[...]

@mjoaris

Jup ETH gebruiken

• zwembroek

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
mengenli schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:51:
Twitter and GM Are Considering Adding Bitcoin to Their Balance Sheets Rocket
Link or it didn't happen.

• EXCalibur_EeK

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Lijkt erop dat we een herhaling van gisteren krijgen

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022

God morks in wysterious ways.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

mjoaris schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Als je van Binance withdrawed met de optie BEP-20 dan wordt het volgens mij ook een BEP-20 token. Zoals Binance-Peg BTC (BTCB). Die kan je vervolgens niet naar een ETH address sturen... Vanaf een ETH address moet je mijn inziens dus ook de ETH network deposit optie gebruiken?? @emot
Ik vroeg het me af met een reden: op Beefy kun je ook ETH zetten. Maar hoe krijg je die daar dan? Trek ik dan m'n ETH vanaf Binance als BEP-20 token (een soort wrapped ETH eigenlijk) naar m'n wallet? Ik snap dit niet goed zo.

• Kyumia
  • Laatst online: 06-10-2025
De pannekoeken hebben het er zwaar mee vandaag :'(

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-01 09:33
Uncle_Charles schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:47:
[...]

21% op jaarbasis voor max 1k ADA & je moet elke 15 dagen opnieuw staken. Reken je dus maar niet rijk
Mij ging het er meer om dat ze precies t/m 28ste aanbieden om de coins te staken. Iets met sell the news... ;)

V-Strom 650

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-01 15:20
Bij het aansluiten van mn ledger naar metamask krijg ik steeds de melding "Plaats de beveiligingssleutel in de USB-poort", waarna ik in een cirkel terecht kom. Ik heb gezocht en veel mensen hebben dit probleem, maar ik zie nergens een oplossing.. heeft iemand hier een idee?

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:53:
Ik vroeg het me af met een reden: op Beefy kun je ook ETH zetten. Maar hoe krijg je die daar dan? Trek ik dan m'n ETH vanaf Binance als BEP-20 token (een soort wrapped ETH eigenlijk) naar m'n wallet? Ik snap dit niet goed zo.
Op de Binance chain heb je geen ETH maar WETH (wrapped ETH).
Een wrapped token dus, geen 'echte' ETH. WETH is wel 1:1 pegged met ETH en kan je dus zo inwisselen.
Zie ook de link hier

@Taro @.oisyn Misschien is dit ook interessant om in de OP te zetten?
Binance Academy heeft echt hele goede en interessante artikels.

[ Voor 9% gewijzigd door Slonzo op 11-02-2021 12:58 ]

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

SleepTwitch schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:56:
Bij het aansluiten van mn ledger naar metamask krijg ik steeds de melding "Plaats de beveiligingssleutel in de USB-poort", waarna ik in een cirkel terecht kom. Ik heb gezocht en veel mensen hebben dit probleem, maar ik zie nergens een oplossing.. heeft iemand hier een idee?
Firmware al proberen upgraden?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

pipapaulus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:32:
[...]

NEXO voelt degelijk, maakt winst, en je rente kan ook gewoon in de munt zelf worden uitgekeerd (alleen krijg je bij uitkering in NEXO hogere rente). Ze zijn ook bezig een banklicentie te verwerven. En het is dan ook gewoon een soort bank.
Ik was zelfs verbaasd dat ze gisteren aankondigden NEXO ook als token te gaan gebruiken om gebruikers stemrecht te geven over beslissingen in het bedrijf. Dat is dan wel weer erg crypto.

Afijn, het is het dichtste bij een 'echte' cryptobank (die dus gewoon leningen geeft op Bitcoin - die clown van de Volkskrant heeft echt geen idee) maar als ze omvallen is wel gewoon je geld weg. Zoals dat trouwens ook is met aandelen, etc.

Beefy geeft veel hogere rentes, maar je weet inderdaad niet met wie je zaken doet.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 10:10
BNB zakt!! :X

misschien wel handig om in te stappen, dunno :)

[ Voor 69% gewijzigd door Kol Nedra op 11-02-2021 13:03 ]

nothing stops this train

• Crypts
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:53:
Lijkt erop dat we een herhaling van gisteren krijgen
Fluister dat BNB ook even in wil je? :P

• mjoaris
[...]

Exact zoals je het beschrijft. En vgm heet het geen Wrapped ETH maar Binance-Peg ETH. Trouwens, 1 BIFI = 1 ETH soon.

• Daacuso
Kyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:54:
De pannekoeken hebben het er zwaar mee vandaag :'(
Heb ze er voor nu maar even verkocht. Nu in KMD gestapt. Is er ook zo eentje die nog genoeg pontentieel heeft.

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-01 15:20
Slonzo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Firmware al proberen upgraden?
Ja, alles is up-to-date

• Stokstaart
Tibbi3 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Ik heb toevallig vorige week wat KCS bijgekocht, denk dat ze goed bezig zijn..

• mjoaris
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:00:
[...]

NEXO voelt degelijk, maakt winst, en je rente kan ook gewoon in de munt zelf worden uitgekeerd (alleen krijg je bij uitkering in NEXO hogere rente). Ze zijn ook bezig een banklicentie te verwerven. En het is dan ook gewoon een soort bank.
Ik was zelfs verbaasd dat ze gisteren aankondigden NEXO ook als token te gaan gebruiken om gebruikers stemrecht te geven over beslissingen in het bedrijf. Dat is dan wel weer erg crypto.

Afijn, het is het dichtste bij een 'echte' cryptobank (die dus gewoon leningen geeft op Bitcoin - die clown van de Volkskrant heeft echt geen idee) maar als ze omvallen is wel gewoon je geld weg. Zoals dat trouwens ook is met aandelen, etc.

Beefy geeft veel hogere rentes, maar je weet inderdaad niet met wie je zaken doet.
Je doet zaken met de smart contracts die je zelf kan controleren. Het risico zit hem er dus in of het smart contract corrupt is (nogmaals: "makkelijk" te controleren), niet of de organisatie corrupt is (lastig/niet te controleren).

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:05

GmR

[...]

Precies op die manier ja, je krijgt dan Binance pegged Ethereum, en die kan je op Beefy storten :)

• Crypts
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:06:
[...]

Ik heb toevallig vorige week wat KCS bijgekocht, denk dat ze goed bezig zijn..
Ik heb 2 jaar geleden oid KCS gekocht met dezelfde reden maar ik zie niet gek veel gebeuren. Rendement is ook om te huilen en ja het is een beetje meer geworden maar dan heb je het echt over een patatje met en een zakje snoep. :/
Wat zie jij nog gebeuren? Ik laat het er sowieso nog wel in zitten want het is de moeite niet waard en wie weet?

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Ik vind dat Beefy.finance maar raar. Rare user interface, rare namen (pancake, kebab, sponge, drugs, etc.). Beetje een ver-van-mijn-bed-show allemaal.

• CryptoCirque
  • Laatst online: 30-04-2021
raq schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:26:
[...]

XEM is al even bezig, komt ook een airdrop op binnenkort
ARDOR zou ook maar zo kunnen gaan nog. Gevestigd in 020 meen ik en echt een technisch leuk project (child chains), wat qua marketing skills nog wel iets te leren heeft :X

• Stokstaart
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Ik heb 2 jaar geleden oid KCS gekocht met dezelfde reden maar ik zie niet gek veel gebeuren. Rendement is ook om te huilen en ja het is een beetje meer geworden maar dan heb je het echt over een patatje met en een zakje snoep. :/
Wat zie jij nog gebeuren? Ik laat het er sowieso nog wel in zitten want het is de moeite niet waard en wie weet?
Trading volume is stijgend, samen met de stijging van BNB zie ik KCS wel als 1 van de kanshebbers om mee te stijgen binnen hetzelfde narratief.

• Kyumia
  • Laatst online: 06-10-2025
Daacuso schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:05:
[...]

Heb ze er voor nu maar even verkocht. Nu in KMD gestapt. Is er ook zo eentje die nog genoeg pontentieel heeft.
Ben bagholder van KMD vanaf 2018. Had er toen wat gekocht op $5... De potentie is mega, kijk ook naar Verus, is gebouwd is op KMD, als dat naar mainnet gaat dan praten we over next-level DeFi.

• CryptoCirque
  • Laatst online: 30-04-2021
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:18:
[...]

Trading volume is stijgend, samen met de stijging van BNB zie ik KCS wel als 1 van de kanshebbers om mee te stijgen binnen hetzelfde narratief.
Ik krijg dagelijks een aantal nwe KCS tokens bijgeschreven, prima wat mij betreft.

• Daacuso
Kyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:18:
[...]

Ben bagholder van KMD vanaf 2018. Had er toen wat gekocht op $5... De potentie is mega, kijk ook naar Verus, is gebouwd is op KMD, als dat naar mainnet gaat dan praten we over next-level DeFi.
Maar dan heb je helaas nog wel een flinke rit uit te zitten wil je niet met verlies verkopen. Maar inderdaad, project heeft veel potentie.

• mannowlahn
De pieken en dalen van ada worden nu steeds kleiner, ben benieuwd welke kant het zo uischiet.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-01 14:41
REEF anyone? _/-\o_

• Daacuso

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-01 14:41
Ben er ingestapt aan 0.018. Lekker omhoog gaan gegaan. :D

• Daacuso
jmignolet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:26:
Ben er ingestapt aan 0.018. Lekker omhoog gaan gegaan. :D
Ach, ondertussen wat leuke ritjes met Cake en Wasp. Dus het geld blijft gelukkig wel renderen.

• Crypts
CryptoCirque schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:19:
[...]

Ik krijg dagelijks een aantal nwe KCS tokens bijgeschreven, prima wat mij betreft.
Schiet toch niet op? Net even gekeken en in net geen 2 jaar nog geen 12% totaal... Gaat nergens over want dat is het risico niet waard. :/

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07:34
yearn.finance word even 10K meer waard in een paar uurtjes. Sure!

• Stokstaart
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Schiet toch niet op? Net even gekeken en in net geen 2 jaar nog geen 12% totaal... Gaat nergens over want dat is het risico niet waard. :/
Tot hij terug gaat naar $20, dan wordt het opeens een leuk plukje..

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:07

raq

Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:03:
BNB zakt!! :X

misschien wel handig om in te stappen, dunno :)
Hopelijk omhoog bouncen tussen $114 en $116, als die daar doorheen zakt kan het hard gaan.

De tijd leert of het tij keert

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02
Yes paar duizend van die krengen gefarmed via pancakeswap een tijdje terug. Die begint nu lekker te stijgen

• Crypts
Stokstaart schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:29:
[...]

Tot hij terug gaat naar $20, dan wordt het opeens een leuk plukje..
Als als. Ik verwacht het niet 1, 2, 3 eigenlijk. Zag dat ze een rebrand hebben gedaan en ja het is gestegen maar alles is gestegen. Ik denk dat BNB (zelfs nu nog) een beter gokje is. :)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Hmm GRT had deze na de launch ergens in december vorig jaar willen kopen dankzij dit forum, (niet gedaan) gaat wel snel zo Ik kijk het nog even aan.

Ben gisteren wel in ROSE (OASIS Protocol) ge FOMO’d. Is iets minder snel gestegen en een verrassend professioneel project. Nog iemand toevallig? Puur uit interesse 😊

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

hmr

Bnb gisteren op tijd uitgestapt zie ik. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 209 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!