NANO de $5 gepasseerd en gelijk naar $5.30 $5.50. Gaat lekker nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 11-02-2021 13:52 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 11-02-2021 13:52 ]
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
M3 '21
Ja bizar he.. ik kan me voor het hoofd slaan. Ik had 1300 muntjes a 0.21 euro p/s. Heb ze verkocht bij 0.66 euro met als doel ze goedkoper terug te kopen (oh die flinke dip gaat nu wel komen).Alpina schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:43:
Hmm GRT had deze na de launch ergens in december vorig jaar willen kopen dankzij dit forum, (niet gedaan) gaat wel snel zo Ik kijk het nog even aan.
Klopt, het is echt een soort psychische aandoening.Steefmeister schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Die 2018 schrik blijft er toch gewoon inzitten.
Tijd dat NANO naar een nieuwe ATH gaatChaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:47:
NANO de $5 gepasseerd en gelijk naar $5.30 $5.50. Gaat lekker nu.
ETH zie ik niet staan, klopt dat? Zou ik altijd in mijn portefeuille willen hebben.Mighty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:50:
Naast wat oude bitcoin uit 2018 ben ik begin dit jaar begonnen met altcoints. Dit omdat ik mijn beleggingsportefeuille met alleen VWRL best saai vond en sparen niets oplevert. Nu is voor ETFs HODLen vrij normaal en saai maar ik schrik ook wel een beetje van alle tijd die er in in altcoins wordt gestopt. Ook moest ik echt uitzoeken wat staken, launchpads en dergelijke allemaal precies doet. Ook het verdiepen in wat een specifieke coin doet kost mij nog erg veel tijd.
Ik heb nu:
BTC, BNB, ONE, ADA, XLM en GRT.
Ik had nog XRP maar die heb ik (te) snel verkocht toen die de lucht in ging.
Welke altcoins mis ik nog voor een gespreide portefeuille? Mijn idee zou voornamelijk zijn om ze weg te zetten voor langere tijd tenzij er echt een ontplotft ofzo a lá DOGE.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ooooh hij komt in actie!Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:00:
Zijn er nog mensen die NU-cypher hebben? Deze is al een tijdje rustig en gaat langzaam omhoog.
Van mij mag het, maar dan heeft ie nog wel een lange weg te gaan
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Klopt maar het kan snel gaan, kijk maar naar de andere coins.Chaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Van mij mag het, maar dan heeft ie nog wel een lange weg te gaan
Verkocht direct na de launchpool release voor $ 0,16 per stuk
Ik hoop het, want die hebben we al gehad.Ruud2001 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:59:
Ben ik nu de enige die zit te wachten op een nieuwe retest van de 44K?
Gewoon kleine hoeveelheid hodl'en dan?Slux schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:03:
[...]
Klopt maar het kan snel gaan, kijk maar naar de andere coins.
Zal wel een dingetje worden, ik blijf hem voor de korte ritjes gebruiken, durf het niet aan om te holden.
47laag is wel een belangrijke test, 47.5 zou helemaal mooi zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Justevo op 11-02-2021 14:08 ]
Da's waar, maar laten we hopen dat ie erdoor komt
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Klopt, ik heb (nog) geen ETH omdat ik deze nogal prijzig vindt. Maar ja...daarom heb ik eigenlijk ook geen nieuwe bitcoins gekocht. Maar ik moet natuurlijk minder naar de huidige prijs kijken en meer naar de toekomstige mogelijkhedenJedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:57:
[...]
ETH zie ik niet staan, klopt dat? Zou ik altijd in mijn portefeuille willen hebben.
Verder wellicht een aan Polkadot gelieerde token, zoals $DOT of $POLS? Dan heb je de twee challengers van Ethereum, Cardano en Polkadot. Daarnaast is Chainlink ook een interessante, heeft wel al flinke waardestijging gekend maar zit nog wel rek in volgens de meeste analisten.
Verder heb ik een hele stapel moonshots voor je, maar ik neem aan dat je daar niet in geïnteresseerd bent
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Als we de bullflag even aanhouden, kunnen we prima even terugzakken naar de 46k, retest en dan bam door naar de 53kRichh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:09:
[...]
Da's waar, maar laten we hopen dat ie erdoor komt
Signature
Ook niet ik hold alleen wat LTC en BTC, als ik 2 dagen hold is het voor mij echt al LT.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Grayscale says thank you for your weak hands. En er doorheen.Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:16:
47.500 says no
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 11-02-2021 14:19 ]
48 says hi.Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:16:
47.500 says no
Wat zeg je?Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:16:
47.500 says no
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zat er inderdaad ook op te wachten, nadat ik er in dit topic iets over las. Kennelijk gebeurd dit vaak als de beurzen in Azië open gaan. Dat is....18:00u?Ray_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:22:
Hee, die dip moeten we het nog even over hebben. Waar blijft 'ie?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
We zijn hier langzamerhand de economie aan het ombouwen en jij wil quick gainz meme coins pumpenKyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:13:
Dan ben ik waarschijnlijk een van de weinige die hoopt dat BTC nog een tijdje sideways gaat. BTC is een grote partypooper bij grote movements als het op alts aankomt. Laat die maar mooi rustig aan doen.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
je bedoelt eth gaat het afvalputje in? ETH is compleet rekt in BTC (het enige wat telt imo)knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:24:
Zozo is Apple aan het kopen ofzo. Gaat opeens wel heel hard hier.
Je merkt ook wel iedere keer als BTC een scheet laat, ETH er achteraan hobbelt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
poh dat had ik een paar keer in 2011 met bitcoin......maar niet gedaanroflexx schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:28:
Paar keer gedacht gisteren om reddcoin te kopen maar niet gedaan:(
Jeetje inderdaad zeg, je zou het haast vergeten.
Yup... ik had een alert aanstaan al dagenlang voor als hij op 0.02 euro rond zou terugbellen. Dat is steeds niet gebeurd, waardoor ik niets gekocht heb. Gierigheid wordt in deze maanden keihard afgestraft.roflexx schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:28:
Paar keer gedacht gisteren om reddcoin te kopen maar niet gedaan:(
Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:25:
[...]
We zijn hier langzamerhand de economie aan het ombouwen en jij wil quick gainz meme coins pumpen
Laten we gewoon hodlen met z'n allen, veruit het makkelijkste en veruit het tofste
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zeker niet. ETH stond op 0.045 BTC, nu nog maar op 0.037 na die vorige run. Ik bezit dan ook geen memecoins, dan heb je m'n shitposts over DOGE ook niet gezienRichh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:25:
[...]
We zijn hier langzamerhand de economie aan het ombouwen en jij wil quick gainz meme coins pumpen
Laten we gewoon hodlen met z'n allen, veruit het makkelijkste en veruit het tofste
Bij mij altijd binnen een minuut overdag. Omschrijving ingevuld?Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:29:
Dat is een mooie groene dildo!
Wat minder mooi is, voor mij dan, is dat ik geld heb overgemaakt van Revolut naar Binance rond middernacht en het er nu nog niet is. Komt dat vaker voor bij jullie? Meestal is het er binnen een minuut, tijdens kantooruren.
Die 50k babe moet toch wel een toppertje worden hoor.sh4d0wman schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:31:
@Jaapio waar zijn de crypto dames? Je zit nu toch niet te slapen he? Straks door de 50k dus ga er maar voor zitten.....
CAKE fluctueert altijd iets harder naar beneden en omhoog. Opmerkelijk herstel.Partypsych schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:29:
Zouden BNB en Cake weer hand in hand de raket inspringen? De start vandaag lijkt prima te gaan, eens zien of we een reeksje 4H candles kunnen krijgen
Duurt bij mij wel vaker wat langer, dikwijls 0.5-1 dag... ( kleine bedragen, voor iemand het vraagtGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:29:
Wat minder mooi is, voor mij dan, is dat ik geld heb overgemaakt van Revolut naar Binance rond middernacht en het er nu nog niet is. Komt dat vaker voor bij jullie? Meestal is het er binnen een minuut, tijdens kantooruren.
Ja, gewoon dezelfde order die ik al vaker heb uitgevoerd, zelfde rekeningnummer, zelfde omschrijving, zelfs nog even gecheckt of Binance niet stiekem een van die nummers had veranderd...knakworst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:32:
[...]
Bij mij altijd binnen een minuut overdag. Omschrijving ingevuld?
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gelukkig kan ik nooit wachten op een dip dus heb de laatste weken ook gewoon maximaal bijgekochtmannowlahn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:34:
Mijn doel om ooit 1 BTC in bezit te hebben worden ook steeds kleiner, hier kan je niet meer tegen op
Wil je niet ongerust maken maar wanneer BTC echt gaat rennen dan trekken de alts vaak leeg. Dus het is even de vraag of BTC nog verder gaat knallen of niet.Dumb and Dumper schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:35:
Okee misschien kunnen jullie mij geruststellen maar gooi nu even all in BNB. Lijkt wel of elke keer dat ik een coin koop dat ie gelijk even naar beneden keldert. Nou weet ik dat ik niet aleen handel maar ik zie een pattern...!![]()
ik hoop dat mijn gokken op egld en ada straks mijn aandeel in btc kunnen vergroten, maar dan nog. Winsten afvloeien in BTC en orginele speelgeld gebruiken om te gokkken op projecten die x2 of x3 doen.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gelukkig kan ik nooit wachten op een dip dus heb de laatste weken ook gewoon maximaal bijgekocht
Goed punt, halve btc is ook okayGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:37:
Ach, het gaat toch niet om wholecoiner zijn op zich? Heb je liever 1 BTC die €40k waard is, of 0,5 BTC die €400k waard is?
[ Voor 44% gewijzigd door mannowlahn op 11-02-2021 14:42 ]
Ja maar.... We willen gewoon lid worden van "The Wholecoiner Club"Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:37:
Ach, het gaat toch niet om wholecoiner zijn op zich? Heb je liever 1 BTC die €40k waard is, of 0,5 BTC die €400k waard is?
Just my luck! Dus maar even HODL?keepitfrosty schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Wil je niet ongerust maken maar wanneer BTC echt gaat rennen dan trekken de alts vaak leeg. Dus het is even de vraag of BTC nog verder gaat knallen of niet.
€40.000, psychologisch leveltje.Justevo schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:26:
Ik geef me gewonnenTweede keer 47.5 says yes
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-02-2021 14:39 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat snap ik, dat wil ik ook wel. Jammer dat het geen echte club is waar je fysiek heen kan.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Ja maar.... We willen gewoon lid worden van "The Wholecoiner Club"
Rare vergelijking. Als ik 1BTC heb die 40k waard is, dan heb ik toch ook diezelfde BTC die 400k waard is?Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:37:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 9% gewijzigd door Currry op 11-02-2021 14:44 ]
Gaat erom dat bij de huidige prijs lastig wordt 1 BTC bij elkaar te sprokkelen.. Mocht wat je wel kan kopen (die 0.5bv) kan uiteindelijk ook tonnen wordenMicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:42:
[...]
Rare vergelijking. Als ik 1BTC heb die 40k waard is, dan heb ik toch ook diezelfde BTC die 400k waard is?
Tegen die tijd dat die halve BTC 400k waard is, is er vast wel ergens een BTC wholecoiner club.Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Dat snap ik, dat wil ik ook wel. Jammer dat het geen echte club is waar je fysiek heen kan.
[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 11-02-2021 14:46 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
SPiET
Klopt. Als het je daar om gaat kun je beter ETH kopen... daar komt vast ook een wholecoiner clubje van. Nu zijn ze nog redelijk goed aan te schaffen.JoebarRC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Gaat erom dat bij de huidige prijs lastig wordt 1 BTC bij elkaar te sprokkelen.. Mocht wat je wel kan kopen (die 0.5bv) kan uiteindelijk ook tonnen worden
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeker!Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Tegen die tijd dat die halve BTC 400k waard is, is er vast wel ergens een BTC wholecoiner club.
En anders beginnen wij m toch?
Goed idee.Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Tegen die tijd dat die halve BTC 400k waard is, is er vast wel ergens een BTC wholecoiner club.
En anders beginnen wij m toch?
Tja ik weet het niet, zie jij serieus ETH ooit nog een bv over de 10 of 20 K gaan?MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Klopt. Als het je daar om gaat kun je beter ETH kopen... daar komt vast ook een wholecoiner clubje van. Nu zijn ze nog redelijk goed aan te schaffen.
Door de bank zelf ook bevestigd. Mooi nieuws. Zal niet direct een stijging geven, maar geeft hopelijk, samen met al het andere nieuws een sneeuwbaleffect. 50K vandaag is daarom misschien wat snel. Desondanks zullen we die echt wel snel gaan breken gok ik. Wel goed oppassen met alle media momenteel, bronnen checken en bevestiging afwachten.Currry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:43:
Ik had een sell staan voor 41.100€ net onder de volgende grens. Haal die er zo toch maar uit. Las net op Twitter dat de oudste US bank ook Bitcoin handel gaat aanbieden. Die gaat vandaag echt wel door de 50k dollar heen.
Signature
Gisteren een interview gezien met diegene die Elon dit idee had ingefluisterd. Enkele maanden geleden had hij een dag georganiseerd waar 2600CEO’s zaten.. Hij wilde niet vertellen met wie hij gesproken heeft, maar gaf wel aan dat tesla niet de enige grote was die vragen stelde..FijneKerst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:44:
Wie hier denkt dat, als de grote partijen blijven instappen de komende maanden, we in 2022 en 2023 helemaal geen crash krijgen zoals in 2014 en 2018?
Mijn verdien model was eigenlijk wel gericht op een crash in 2022 of 2023 .... maar als het nou eens niet crasht, maar misschien wat minder hard stijgt (nu is echt absurd uiteraard, % gezien).
Dan zitten we eind 2025 gewoon op een BTC koers van 1.9 miljoen EURO per coin....
![]()
Ik weet niet of het handig is om daar heen te gaan #boormachineGlenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:41:
[...]
Dat snap ik, dat wil ik ook wel. Jammer dat het geen echte club is waar je fysiek heen kan.
Ja.mannowlahn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:46:
[...]
Tja ik weet het niet, zie jij serieus ETH ooit nog een bv over de 10 of 20 K gaan?
Jij mag niks zeggen met je zieke Swipe card gainsGelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Gelukkig kan ik nooit wachten op een dip dus heb de laatste weken ook gewoon maximaal bijgekocht
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
O.a. Larry Ellison en uiteraard Michael Saylor.JoebarRC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:47:
[...]
Gisteren een interview gezien met diegene die Elon dit idee had ingefluisterd. Enkele maanden geleden had hij een dag georganiseerd waar 2600CEO’s zaten.. Hij wilde niet vertellen met wie hij gesproken heeft, maar gaf wel aan dat tesla niet de enige grote was die vragen stelde..
Dus... de business case voor BTC is wel gestegen dit jaar ja..
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat idee was hem 20januari ingefluisterd, kan me niet voorstellen dat ze in een maand tijd besloten hebben 1.5B in Bitcoin gooien. Maar, Micheal zet zeker wat in gang (hoop ik).JoebarRC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:47:
[...]
Gisteren een interview gezien met diegene die Elon dit idee had ingefluisterd. Enkele maanden geleden had hij een dag georganiseerd waar 2600CEO’s zaten.. Hij wilde niet vertellen met wie hij gesproken heeft, maar gaf wel aan dat tesla niet de enige grote was die vragen stelde..
Signature
Nemen we toch allemaal een boormachine mee?Richh schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Ik weet niet of het handig is om daar heen te gaan #boormachine
Oh ja, roelie, jij hebt niks te klagen. Ik zou het wel weten eigenlijk.Jedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Jij mag niks zeggen met je zieke Swipe card gainsAls je die waarde contant maakt en verdisconteert kan je heus wel een BTC acquireren.
michael saylor is dat van microstrategy. Die dag waren 1400 ceo's en dat event was vorige week (3 en 4 feb)JoebarRC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:47:
[...]
neen, was 20 decembermouzetc schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:49:
[...]
Dat idee was hem 20januari ingefluisterd, kan me niet voorstellen dat ze in een maand tijd besloten hebben 1.5B in Bitcoin gooien. Maar, Micheal zet zeker wat in gang (hoop ik).
Ja maar.. ja maar... Dan moet ik weer m'n salaris gaan gebruiken voor boodschappen, benzine enz. Dat was ook niet de bedoelingJedi_Pimp schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Jij mag niks zeggen met je zieke Swipe card gainsAls je die waarde contant maakt en verdisconteert kan je heus wel een BTC acquireren.
Sorry, 20december idd, rare typefout, vandaar dat mn tijdsbestek wel wat meer klopt!
Signature
FijneKerst schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:49:
[...]
O.a. Larry Ellison en uiteraard Michael Saylor.
Het ziet er rooskleurig uit idd
Ik had het over Saylor ja, die had die dag georganiseerd... bizar dat hij al 3.5B in BTC had gestoken en er Tesla met een miezerige 1.5B voor nodig was om het nieuws te sellen
Ik ben voorlopig wel even klaar met pandemiëen. Liever weer een hypotheek crash dan (mijn nieuwe woning is inmiddels 2 jaar af, dus ik zit goed 🤣).spietie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:45:
Hmm heb een groot deel aan BTC verkocht midden Jan. Wou terug instappen aan 25K euro, maar niet gedaan .. dom , dan had ik nu al reeds dubbel BTC en opnieuw verkopen aan 40K euro.
Nu wachten op een grote dip maar ziet er niet naar uit dat die direct komt.
Zou leuk zijn nog es een pandemie ...; terug goedkoop inkopen
ETH is de moedercoin van veel DeFi projecten. Om al die muntjes in al die projecten safe te houden moet ETH daardoor in marketcap een ordegrote groter zijn, omdat anders de veiligheid van die munten in gevaar komt.Kyumia schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:49:
[...]
Zou je dit kunnen onderbouwen? Ben wel benieuwdNatuurlijk hoop ik het ook als ETH hodler
Wel interessante kwestie dit. Ik heb te weinig tijd om me er ontzettend goed in te verdiepen, maar zoiets als bijvoorbeeld ADA is toch ook een concurrent van ETH2? Waarom zouden er uiteindelijk 2 van die moeder-chains naast elkaar gaan bestaan? Is dat handig? Is dat realistisch?MicroWhale schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:54:
[...]
ETH is de moedercoin van veel DeFi projecten. Om al die muntjes in al die projecten safe te houden moet ETH daardoor in marketcap een ordegrote groter zijn, omdat anders de veiligheid van die munten in gevaar komt.
Ergo: Hoe meer cap in DeFi projecten die op ETH draaien, hoe meer cap voor ETH.
De adoptie van DeFi komt dus ook ETH ten goede. En als Eth2 dit jaar zijn eerste stappen kan zetten met PoS en EIP-1559, zal het volgens mij hard gaan.
Ja er zijn ook BEP-2 DeFi projecten en projecten op andere moeder-chains, dat klopt... maar ik verwacht niet dat iedereen spontaan over gaat stappen van ETH naar een andere. Ik denk dat alles geleidelijk zal groeien en ETH een van de grootste, zo niet, de grootste zal blijven.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ja nog steeds hodl!! Op naar de $10,- en daar dan weer ver voorbijTominatie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:56:
Ik moet zeggen, dat SXP begint wel wat leuks waard te worden! Nog steeds holdende @jvp ? @Gelukszoekr gewoon gratis boodschappen elke week + dikke moon.
$10 soon.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq