@
mb1234 Zoals ik al aangaf heb ik al een redelijke oplossing, maar ik snap ook niet precies wat een ander lettertype voor mij zou betekenen. Ik heb namelijk geen probleem met de verschillende lettertypes, maar alleen met de grootte. Ik heb namelijk het gevoel dat er een bug inzit (of zat en nu opgelost is). Ik zal eens een voorbeeld geven:
(Zoom = Inzoomen op scherm, Font = Tekstgrootte)
Zoals je ziet is bij Zoom 4 het verschil in grootte echt veel minder drastisch dan bij Zoom 2.
Mijn persoonlijke voorkeur zou bij Zoom 3 / Font 5 liggen, maar die kan ik niet meer gebruiken omdat deze er teveel tussenin hangt. Soms veel te groot, soms veel te klein. Hetzelfde gedrag zie ik namelijk ook terug in andere apps. Whatsapp bijvoorbeeld heeft veel minder verschil tussen de instellingen Groot en Normaal dan eerder.
Overigens is dit geen nieuw fenomeen. Dit gedrag wordt zowat elke update door Samsung of Google wel ergens aangepast. Net of het niet of nauwelijks getest wordt of dat er telkens nieuwe inzichten worden toegepast. Gebruiksonvriendelijk vind ik het in ieder geval wel.