Lijkt me best een handig ding als je vaak ergens gaat klussen. Ik was van de week weer waar mij ad hoc gevraagd werd ergens te klussen, gamma-schroefjes met een T20 aandrijving die je met een afgetrapte oude makita accuboormachine (in de boorstand ook nota bene...) vast mag zetten met een T15 bitje nadat je de boel op een kapotte workmate (heeft in de regen gestaan, MDF is bol/valt uit elkaar) in elkaar hebt gezet. Het werkstuk moest ik aftekenen met een kromme winkelhaak, geen waterpas aanwezig (plankjes ophangen) en de decoupeerzaag heeft alleen een blad voor vrij grof hout. Niets ten nadele van de plek waar ik was, ik kwam ad hoc ff helpen.
Dat zijn wel van die momenten dat zo'n kar handig is als je een dagje zoiets gaat doen. Aan de andere kant moet je wel een stationwagen of busje hebben om zoiets te vervoeren. In mijn geval in een opel corsa is het wat groot denk ik zo
. Qua grootte moeten er natuurlijk ook nog allemaal spullen bij he, aan alleen een werkblad heb je niet zoveel.
Ik doe het nu zelf met 2 toughbuilt C700's en een MDf-plaat met gatenpatroon erin. Werkt ook prima.
Dat zijn wel van die momenten dat zo'n kar handig is als je een dagje zoiets gaat doen. Aan de andere kant moet je wel een stationwagen of busje hebben om zoiets te vervoeren. In mijn geval in een opel corsa is het wat groot denk ik zo
Ik doe het nu zelf met 2 toughbuilt C700's en een MDf-plaat met gatenpatroon erin. Werkt ook prima.
[ Voor 24% gewijzigd door Boudewijn op 24-02-2022 17:52 ]