Ik was opzoek naar een afzuigerdinges voor mijn makita 230mm en kwam toen deze deal tegen. gezien de prijs van deze afzuigdinges los (110- 120 euro) , was die extra slijptol ineens wel heel voordeligDRAFTER86 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 05:50:
Ik ben opzoek naar een haakse slijper voor wat sloopwerk, tegels etc (dus 230mm en met snoer). Maar als ik bij de bekende webshops hierop filter en wat gerenommeerde merken (Bosch, DeWalt, Makita) pak dan blijven er nog 60+ over. Iemand nog tips waarop te letten? Of kan ik gewoon de goedkoopste pakken? Softstart leek me sowieso wel lekker, verder geen idee...

ik heb hem inmiddels al een half jaartje dus in hoever die termijn tot september klopt geen idee.... ik geloof niet dat het er eerder bij stond.
https://www.klium.nl/maki...PGJIrk9A71hgaAscYEALw_wcB
Uiteraard hoef je geen 2 slijptollen te kopen, maar misschien is het wel handig om te kijken wat de extra's kosten die je wellicht zou willen kopen. afzuig ding is wel erg handig als je bv een deuropening wil maken ofzo. je kan hem ook gebruiken als diepte aanslag, maar dat werkt niet echt super.
[ Voor 9% gewijzigd door twain4me op 17-08-2021 18:07 ]