KPN is een drieletterwoord
Heeft iemand hier ervaring met met het kopen van Parkside gereedschap via de Duitse Lidl-website? Loopt de garantie dan via Lidl Duitsland of doet Lidl Nederland daar niet moeilijk over?
offtopic:
Dat is vanwege de nieuwe visuele editor die gisteren actief is geworden op het forum: .plan: Wysiwygeditor in gebruik op het forum - Development-iteratie #336
Daarbij is enter een nieuwe alinea ipv een nieuwe regel geworden.
En daar is niet iedereen blij mee, waaronder ik: Vliegvlug in "Wysiwyg-editor nu ook live op het forum"
Dat is vanwege de nieuwe visuele editor die gisteren actief is geworden op het forum: .plan: Wysiwygeditor in gebruik op het forum - Development-iteratie #336
Daarbij is enter een nieuwe alinea ipv een nieuwe regel geworden.
En daar is niet iedereen blij mee, waaronder ik: Vliegvlug in "Wysiwyg-editor nu ook live op het forum"
Ik ook niet, maar het stond gegraveerd (of gestanst) op het staal.Vliegvlug schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 20:26:
[...]
Kostte me wel enige mentale inspanning om te bedenken dat JNIJ staat voor Jan Nooitgedagt IJlst.![]()
Buiten context was ik daar echt nooit opgekomen…
Is natuurlijk makkelijker dan voluit. Laser gravering moest nog worden uitgevonden
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen
Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen
Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).