Zou ook niet slim zijn om door te zoeken als je de juiste vast hebthenkie196 schreef op donderdag 30 april 2026 @ 07:32:
[...]
Of misschien was het de entropie die er voor zorgt dat de juiste maat altijd de laatste is die je vast hebt? Volgens mij was het zoiets.
Betwijfel ik want dan krijg je weer het ge-emmer of je een groene, blauwe, rode of gele emmer hebttrabant schreef op woensdag 29 april 2026 @ 22:44:
En ik heb het hier al eens eerder opgemerkt: als iedereen een emmer had, dan hadden we wereldvrede.spoiler:genoeg geëmmerd
@Togi Naast een paar zwarte bouwemmers in diverse stadia van slijtage heb ik er een met fleurige bloemetjesopdruk. Die heeft aan de binnenkant twee stickers: Alleen schoon water, geen zand of planten. Dat is de expressie van mijn hoop in de stal nog iets geschikt te houden om de auto's te wassen, zonder dat ik in mijn kluskloffie de emmervoorraad in de badkamer plunder en daar een woest spoor van ontemmerde schoonmaakmiddelen achterlaat, waar dan weer iemand over struikelt als die met hoge nood de pot op moet..
"Verrek, heb ik dat ook nog allemaal?"
"O, ligt dat ding dat ik laatst zocht hier?"
Nou... een zekere nieuwsgierigheid kan dan een rol spelen.hfolkers schreef op donderdag 30 april 2026 @ 08:24:
[...]
Zou ook niet slim zijn om door te zoeken als je de juiste vast hebt
"Verrek, heb ik dat ook nog allemaal?"
"O, ligt dat ding dat ik laatst zocht hier?"
KPN is een drieletterwoord
Overigens heb ik een tijdje terug een paar waterpassen uitgeleend en toen ik ze weer wilde ophalen, was het even zoeken in die boerenschuur. Het moest in een emmer zitten, maar welke emmer, en waar stond die? Ik wilde nog een emmeradministratie voorstellen, maar daar is die lener het type niet voor.
I.p.v. emmers heb ik deze vorig jaar kunnen scoren bij een van die Bosch professional deals. Als Bosch man werkt dit prima. En soms handig dat je een paar van die Lboxx koffers eraan kunt klikken. Scheelt lopen door huis.
Ook handig als ik buiten in de tuin of in de schuur aan het klussen ben.
Nagenoeg al mijn handgereedschap zit hier in. De rest natuurlijk in die koffers. Wel incidenteel dat ding schoon maken van binnen aangezien ik er van alles in verzamel. Plastic afval, schroeven, spijkers, etc. Jullie herkennen het wel
Nagenoeg al mijn handgereedschap zit hier in. De rest natuurlijk in die koffers. Wel incidenteel dat ding schoon maken van binnen aangezien ik er van alles in verzamel. Plastic afval, schroeven, spijkers, etc. Jullie herkennen het wel
[ Voor 23% gewijzigd door TheKerremenke op 30-04-2026 10:20 . Reden: aanvulling ]
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Vanaf hoeveel Lboxxen moet je een sherpa inhuren als je de steiger beklimt?
Vanaf 6 L-boxxen. Maar daarvoor is een bouwlift uitgevonden.trabant schreef op donderdag 30 april 2026 @ 10:25:
Vanaf hoeveel Lboxxen moet je een sherpa inhuren als je de steiger beklimt?
Rolsteiger voor thuis gebruik staat nog op de verlanglijst hier.
[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 30-04-2026 10:47 ]
MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue iPad Pro 12.9” M1 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Touw??? nee, dan wil je dit er bij:TheKerremenke schreef op donderdag 30 april 2026 @ 10:41:
[...]
Vanaf 6 L-boxxen. Maar daarvoor is een bouwlift uitgevonden.![]()
Rolsteiger voor thuis gebruik staat nog op de verlanglijst hier.En dan hijs ik hem wel naar boven met een touw.
https://www.rolsteiger.net/scaffold-lift/
Interessant, maar overkill. Steiger is enkel om ons houten huis eens in de zoveel tijd te verven. Zoveel materiaal hoeft er niet naar boven. Maar ik hou hem in gedachten, merci.hfolkers schreef op donderdag 30 april 2026 @ 11:17:
[...]
Touw??? nee, dan wil je dit er bij:
https://www.rolsteiger.net/scaffold-lift/
Ik zou nog zo'n set aanschaffen voor je andere schouder om in balans te blijven anders lijkt me dit niet goed voor je rug. Je bespaart natuurlijk wel op t sportschool abbo...TheKerremenke schreef op donderdag 30 april 2026 @ 10:16:
I.p.v. emmers heb ik deze vorig jaar kunnen scoren bij een van die Bosch professional deals. Als Bosch man werkt dit prima. En soms handig dat je een paar van die Lboxx koffers eraan kunt klikken. Scheelt lopen door huis.Ook handig als ik buiten in de tuin of in de schuur aan het klussen ben.
Nagenoeg al mijn handgereedschap zit hier in. De rest natuurlijk in die koffers. Wel incidenteel dat ding schoon maken van binnen aangezien ik er van alles in verzamel. Plastic afval, schroeven, spijkers, etc. Jullie herkennen het wel![]()
[Afbeelding]
Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen
Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen
Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).