@Cass Casey Dit is ook mijn ervaring, zolang ik niet in beton/steen hoef te boren komt mijn oude 18v niet meer uit zijn kist. Zelfs dan niet overigens, want dat pak ik de bedrade klopboor.T_knoop schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:51:
[...]
Sinds ik een 12V-35FC heb gebruik ik mijn grote makita DDF484 eigenlijk nauwelijks meer. Het verschil in kracht is niet zo heel erg groot. Het verschil in grootte/draagbaarheid is wel enorm. Vriendin is ook enthousiast (na aanvankelijke scepsis over nóg een accuboor...) In mijn ervaring rent de 12v blauwe bosch rondjes om alle consumentenaccuboren.
cirkelzagen en decoupeermachines heb ik zelf liever met een snoertje. Ook geen ervaring met dat gedeelte van het bosch 12v ecosysteem.
Klus niet superveel maar dat ding is sterker dan je zou verwachten en dan heb ik de 15FC. Grijp dat hem nu om het minste of geringste waarbij hij ook kan i.p.v. een schroevendraaier ofzo.
Grasmaaier is dan weer een 2x18v makita omdat ik te lui ben een kabel uit te rollen, dus kan zo een 18v body bestellen als ik dat nodig zou hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door A13X op 08-04-2021 12:09 ]
Awesome