Van de week heb ik een Metabo LF850S lakfrees gekocht, voor € 268,75.
Netjes snel geleverd via Bol. Gisteren een proefstukje gedaan, vandaag even voor het echie.
Wat een beest van een machine, een voordeur had ie zo kaal, waarna gladschuren een eitje was.
Omdat ik veel schilderwerk moet doen, wat eigenlijk terug moet naar kaal, is dit eindeloos.
Fijne is ook, t.o.v. krabben met de föhn, dat plamuur blijft zitten.
Het is even doorkrijgen, ik heb hem nu op 0,05 mm staan en dat gaat snel genoeg.
En dat spijkertje dat ik tegen kwam was niet echt een probleem voor de hardmetalen messen, al had ik daar wel een krasje van in de zool (wat verder niet uitmaakt).
Vanmiddag moest ik bij de Hornbach zijn en keek even voor de gein bij de Metabo's.......en warempel daar stond hij ook, net in het assortiment opgenomen, nog los tussen de rest.
Hij stond ook al op de site,
voor €287,20 en de medewerker ging even kijken of ze ook al op voorraad waren want ze waren echt net binnen.
Maar na 10 minuten kwam hij met drie koffertjes aanlopen, hij moest ze van achter/buiten/ver halen.
Zaten zelfs nog geen Hornbach plakkertjes op.
Naar de laagste prijsgarantie gevraagd en gekregen, de Bol.com aanbieder had ze op voorraad, dus dat was geldig.
Dus met prijsgarantie uiteindelijk maar € 241 betaald.
En thuis gelijk in de doos van Bol.com retourgestuurd.
Zo lang de prijs niet wordt aangepast kan je er dus je voordeel mee doen.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.