Remy!!!! schreef op maandag 1 maart 2021 @ 00:54:
Wat ik op een Facebook Festool groep heb begrepen (korreltje zout natuurlijk) is dat ze bij de fabriek in Duitsland een beste corona uitbraak hebben (gehad?).
Geen idee of dit klopt, zo ja, dan verklaard het wel de 'lange' levertijd van diverse apparaten.
ik was in december op zoek naar een OF1010 en en domino, en vorige week naar een rotex.
Bij alledrie rondje gebeld/gebuurt met leveranciers. Overal een dergelijk verhaal gehad.
Wil ooit nog een kapex 120 maar ook dat is zelfde verhaal.
Fabriek/fabrieken is/zijn dicht geweest, ze produceren door de corona-regels nu ook minder... en er is meer vraag omdat iedereen klust.
Ik had ook grote moeite om een leverbare Rotex 150 te vinden inclusief doos. Heb er dit weekend 602 voor betaald bij een leverancier in .de die hem nog had, nu (maandag) is hij daar 675

. verder niet makkelijk te krijgen. Je ziet ze nu ook voor 900 op marktplaats staan
/f/image/ak5vfYttzjJYtbyqnaB5K9Yy.png?f=fotoalbum_large)
Grapjassen. Nog even los of het een 125 of 150 is
De domino heb ik in december bij een kleine lokale boer gekocht die hem als etalagemodel van de muur af geschroefd heeft. Was dik 100E duurder dan toolnation maar ik gun het deze gast wel , en hij was de enige.
offtopic:
Mijn powertools set begint compleet te raken ...
Wil eigenlijk nog een kapex, en graag een schroef(boor)machine erbij, en voor in mijn nieuwe huis nog een boorhamer (beton!). En wellicht toch nog die P1CC. Wat moet ik dan met mijn geld doen?

[
Voor 14% gewijzigd door
Boudewijn op 01-03-2021 23:25
]