@
crisp Niet lullig bedoelt, maar volgens mij kun je beter stoppen met reageren zoals je nu op de laatste opmerkingen / vragen gedaan hebt. Je bedoelingen zijn volgens mij goed, maar het is als olie op het vuur gooien.
Je reageert wel, maar er is vervolgens nog niets naar tevredenheid beantwoord. Zoals hier al heel lang gaande is vanuit de Tweakers redactie.
Blijkbaar vinden jullie alles aangaande dat plus duidelijk. Toch komen er steeds vragen over, dus is het voor lang niet iedereen duidelijk.
Daarnaast, jullie willen extra geld voor plus, nog buiten het punt dat jullie het liefst iedereen al in de basis graag zouden zien betalen. Plus is ook nog eens niet "los" verkrijgbaar (voor het geval daar interesse in zou zijn). Het is een duurdere abonnementsvorm.
Het hele gebeuren is bizar te noemen. Zeker gezien er ondertussen echt een punt bereikt is dat de mensen die de vragen niet beantwoord zien o.a. plus volledig uitgebannen hebben, maar vaak ook nog hun eventuele abbo (dat ze hadden als waardering naar jullie toe) opgezegd hebben (of dat gaan doen). Ik heb dat om die reden ook gedaan. Stemmen met de portemonnee is dat dus.
Ik denk dat jullie als Tweaker redactie serieus na moeten denken wat voor antwoorden hier gegeven worden. Verwijzen naar wat algemene informatie is iets wat makkelijk gedaan wordt, maar blijkbaar niet voldoende is gezien de terugkerende vragen.
Nu aan mij de vraag gaan stellen om voorbeelden te geven is zinloos. Blader gewoon maar eens tot 50 pagina's terug en je zult genoeg vragen zien. Niet van mij alleen, maar ook van anderen.
Hebben jullie daar geen zin in of geen tijd voor? Dat is jullie keuze, maar maak dat dan heel duidelijk en sluit dit topic met een mededeling zoals: "wij hebben geen zin meer om tijd te steken in het beantwoorden van de vragen hier dus sluiten we dit topic".
Ja, dan zullen jullie ook vergruist worden als Tweakers zijnde, maar dan zijn jullie in ieder geval eerlijk en duidelijk.
Jullie vinden het wellicht vervelend allemaal, die vragen en commentaren, maar wij als lezers vinden het net zo vervelend dat we ze steeds weer moeten stellen omdat er geen (duidelijke) antwoorden komen.