Niet specifiek om jou hoor maar er zijn hier best veel mensen die niet echt begrijpen wat er nu precies wel en niet gaat gebeuren en wat voor feedback men nou echt zoekt dus hierbij mijn kleine samenvatting. Mocht ik iets verkeerd begrepen hebben dan laat ik me graag corrigeren.Hardwarejunkies schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:30:
[...]
Maar als ik het goed lees is het ook nog een Beta versie. En momenteel staat nog niet alles vast van hoe en wat toch?
1. Premium gaat hoe dan ook door.
2. De exacte manier waarop is nog niet bekend maar daar is dus de Beta voor.
3. Er gaat content wat nu ook al beschikbaar is (.achtergrond maar niet alles) achter de paywall inclusief nieuwe extra content waarvoor een nieuw rooster is gemaakt en waarvoor een nieuwe redacteur is aangenomen.
4. De feedback waar ik vooral @Olaf de tag nuttig aan zie geven is feedback die gaat over wat men wilt betalen voor welke soort content. Feedback over diepgang, frequentie, waarde, hoe moet het abbo er uit zien etc. Als ik het goed begrepen heb is dat de feedback die men hier zoekt. Dus niet over het wel of niet doorgaan van Premium want ik geloof dat die knoop al is doorgehakt.
5. Het gaat (nog) niet slecht met tweakers maar de inkomsten uit ads lopen terug en men zoekt een duurzamere manier van inkomsten in de vorm van de paywall. Dat is de officiele lezing in ieder geval. Of dit er wel of niet door DPG erdoorheen gedrukt is zullen we nooit helemaal een eerlijk antwoord op krijgen en in mijn optiek doet dat er ook niet echt toe.
Wie goed doet, die goed ontmoet.