Ah okee, ik had niet de hele tekst gelezenikloon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:26:
[...]
Premium-artikelen zijn gedurende de beta-periode voor alle ingelogde bezoekers te lezen. Na de beta zul je daarvoor een abonnement moeten hebben.
Meer informatie over de abonnementen volgt op korte termijn. Met de start van deze beta verzamelen we feedback en data en de uitkomst daarvan heeft invloed op het aanbod van abonnementen.

Maar goed dat Tweakers naar betaalmodellen zoekt, op zich vind ik het een goed idee om verdiepende artikelen te laten betalen. Of ik het ook doe, hangt af van de prijs.
PS: De reden dat ik vroeger Hero abonnee was en nu alleen supporter is dat er destijds meer leuke dingen georganiseerd werden waar we korting (en het recht als eerste te boeken) op kregen. Zoals de Tweakers Express. De LAN parties en meetups vind ik niet zo interessant, daar doe ik toch niet aan mee. Bovendien woon ik in het buitenland, de Tweakers Express was altijd een mooi moment om een bezoek aan Nederland in te plannen. En het was gewoon een heel tof uitje aan de gamescom. Sindsdien voel ik me wat minder betrokken bij Tweakers en heb ik uiteindelijk een lager abo genomen. De andere reden was trouwens dat Tweakers zelfs met een Hero abo nog steeds tracking doet zoals Scorecard Research en Google Analytics, en dat wil ik gewoon niet. Dus ik moet toch met blockers aan de gang.
Het terugbrengen van de tweakers express zou voor mij een veel belangrijkere reden zijn om me over te halen een duurder abo te nemen. Ik snap dat dat wellicht niet mogelijk is (zeker dit jaar niet) maar ik wou het even als feedback geven.
[Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 01-12-2020 17:34]