Heb je een vraag over de bètatest van Tweakers Plus?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.623 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Komt er nog een early bird korting @jelle. Dat als je nu aangeeft Plus te willen EN je besluit uiteindelijk gebruik te maken van de uiteindelijke tarieven, je bijv 10% korting krijgt. Met uiteraard de optie er nog van af te zien als de uiteindelijke prijzen je tegen staan. Of bijv iets van de eerste 500 leden een founders tag te geven🎂 _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door CyberMania op 22-02-2021 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Ik heb nog wel een vraag over de beta-test @Olaf . In bijna 120+ dagen zijn er maar 3 how-to's verschenen (2x over 3D printen). Terwijl me how-to's juist een USP lijken, kan iemand al wat meer licht laten schijnen over wat we over deze rubriek mogen gaan verwachten? Waarom wordt in de beta niet méér ge-experimenteerd met wat aanslaat en wat niet in deze rubriek @WoutF . Ik snap dat niet hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberMania op 19-03-2021 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:45
CyberMania schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:39:
Komt er nog een early bird korting @jelle. Dat als je nu aangeeft Plus te willen EN je besluit uiteindelijk gebruik te maken van de uiteindelijke tarieven, je bijv 10% korting krijgt. Met uiteraard de optie er nog van af te zien als de uiteindelijke prijzen je tegen staan. Of bijv iets van de eerste 500 leden een founders tag te geven🎂 _/-\o_
Deze vraag had ik gemist. Een early bird korting staat niet op de planning. Wel komen bestaande en recente oud-abonnees in aanmerking voor de introductiekorting en krijgen gebruikers korting op basis van hun karma.

Je andere vraag komt Olaf later op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
CyberMania schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:13:
Ik heb nog wel een vraag over de beta-test @Olaf . In bijna 120+ dagen zijn er maar 3 how-to's verschenen (2x over 3D printen). Terwijl me how-to's juist een USP lijken, kan iemand al wat meer licht laten schijnen over wat we over deze rubriek mogen gaan verwachten? Waarom wordt in de beta niet méér ge-experimenteerd met wat aanslaat en wat niet in deze rubriek @WoutF . Ik snap dat niet hoor.
De evaluatie voor de how-to's staat nog op de planning (die komt als laatste, ook omdat we er nog niet veel van gepubliceerd hebben) Maar duidelijk is wel dat dit een lastige categorie is. Dat komt met name omdat er heel veel tijd in gaat zitten. We hebben van tevoren afgesproken dat het geen Computer Idee-niveau moet worden, maar onderwerpen waarbij de lat dan wel hoog genoeg ligt maar die niet gigaveel tijd kosten om uit te zoeken, blijken lastiger te vinden dan we dachten. Het is duidelijk dat deze artikelen veel tijd kosten, maar per onderwerp onvoorspelbaar hoeveel dan wel. En dan is er de invloed op de reviewplanning. Ik kom er graag bij je op terug als we de evaluatie gehad hebben en ik er op basis daarvan meer over kan vertellen. Mocht je zelf ideeën of voorbeelden van in jouw ogen goede how-to-achtige artikelen op andere sites, dan hoor ik dat altijd graag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyberMania
Olaf schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:37:
[...]

De evaluatie voor de how-to's staat nog op de planning (die komt als laatste, ook omdat we er nog niet veel van gepubliceerd hebben) Maar duidelijk is wel dat dit een lastige categorie is. Dat komt met name omdat er heel veel tijd in gaat zitten. We hebben van tevoren afgesproken dat het geen Computer Idee-niveau moet worden, maar onderwerpen waarbij de lat dan wel hoog genoeg ligt maar die niet gigaveel tijd kosten om uit te zoeken, blijken lastiger te vinden dan we dachten. Het is duidelijk dat deze artikelen veel tijd kosten, maar per onderwerp onvoorspelbaar hoeveel dan wel. En dan is er de invloed op de reviewplanning. Ik kom er graag bij je op terug als we de evaluatie gehad hebben en ik er op basis daarvan meer over kan vertellen. Mocht je zelf ideeën of voorbeelden van in jouw ogen goede how-to-achtige artikelen op andere sites, dan hoor ik dat altijd graag.
Tja dat was het hele idee achter Plus toch, dat je ging betalen voor content die veel meer tijd kost om te maken dan een standaard nieuwsartikel. Ik vind miet dat als je excuus kan gebruiken dat iets heel veel tijd kost, en daarom niet in Plus verschijnt. Maar van die categorie hebben we maar bar weinig van kunnen zien tot nu toe.

[ Voor 4% gewijzigd door CyberMania op 24-03-2021 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
@crisp blijft na de beta Plus gewoon leesbaar zonder abonnement en zonder inloggen via de Google Cache. Dat is momenteel gewoon mogelijk namelijk (zonder inloggen toch de content lezen incl repliek). Door de url van een Plusartikel hierin te pasten en te kiezen voor de Google cached view..

https://cachedview.com

Nb werkt alleen goed bij single page artikelen.

[ Voor 53% gewijzigd door CyberMania op 11-05-2021 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:01

crisp

Devver

Pixelated

CyberMania schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:41:
@crisp blijft na de beta Plus gewoon leesbaar zonder abonnement en zonder inloggen via de Google Cache. Dat is momenteel gewoon mogelijk namelijk (zonder inloggen toch de content lezen incl repliek). Door de url van een Plusartikel hierin te pasten en te kiezen voor de Google cached view..

https://cachedview.com

Nb werkt alleen goed bij single page artikelen.
We gaan binnenkort een meta-tag toevoegen om Google te instrueren deze pagina's niet meer te cachen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Olaf schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Ik kom er graag bij je op terug als we de evaluatie gehad hebben en ik er op basis daarvan meer over kan vertellen
@Olaf krijgen we de evaluatie nog (misschien al geweest?), ben best benieuwd nu!

[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 17-06-2021 07:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:51
Een opmerking van praktische aard. Als ik de banner zie van dit Plus-artikel, valt het Plus-labeltje wat ongelukkig over de titel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JTujq5YjYepCc6aLgF7m-y_RUs8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AaSWURy90jRUtWN1Y5GS42Fb.jpg?f=user_large

Ik las daardoor eerst 'treedºm'.

Misschien kan het schildje wat meer margin-bottom krijgen of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:45
laptopleon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 14:26:
Een opmerking van praktische aard. Als ik de banner zie van dit Plus-artikel, valt het Plus-labeltje wat ongelukkig over de titel.

[Afbeelding]

Ik las daardoor eerst 'treedºm'.

Misschien kan het schildje wat meer margin-bottom krijgen of zo.
Dank voor het opmerken. Ik ben geen designer maar volgens mij blijf je dit probleem altijd houden in responsive layouts. Staat ie op de ene viewport goed, dan schuift ie weer op een andere apparaat eroverheen. Daarbij is het Plus-label een overlay op de hero-afbeelding van het artikel, dus voor zover ik weet kun je dit niet oplossen met marges.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:51
Ik ben wél webdesigner geweest / nog part-time ;) en als ik het zo 1, 2, 3 snel bekijk, gaat de lay-out bij 1200 pixels en meer naar 2-koloms en dan 'groeit' hij 'fluent' mee met de breedte van je window, tot 1500 pixels.

Dat is het gebied dat het Plus-logo over het Freedom-logo valt. Dat is op zich dus wel behapbaar. Het zit hem er inderdaad vooral in dat het Plus-logo float terwijl het Freedom-logo in het achtergrond-beeld vast zit.

Als het Freedom-logo in de onderste helft zou zitten, gaat het eigenlijk altijd goed.

Of als het Plus-logo tussen 1200 en 1500 pixels juist naar de onderkant van het beeld zou verhuizen, net boven [Lees interview] of rechts daarvan in het onderste overlay/balkje dan is het ook opgelost.

De andere banner-achtergrondbeelden hebben geen cruciale onderdelen zoals logo's op een bepaalde plek dus ik krijg de indruk dat het een beetje buiten de huisstijl-regels valt nu. Anyway ik wil me ook niet met de vormgeving bemoeien, ik wou het gewoon melden.

[ Voor 14% gewijzigd door laptopleon op 17-06-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Tja je merkt gewoon dat Tweakers heeft liggen slapen en links en rechts wordt ingehaald door concurrenten. Bijv BestGetest.nl vind ik er veel lelijker uitzien (vieze kleur Paars) dan Bright Stuff . HTTP://www.rtlnieuws.nl/tech/bright-stuff .Ook is Bright vaak veel sneller en betere presentatie van content. Je kan best een first look doen en daarna nog een in-depth hardcore review. Ik merk dat ik steeds vaker naar Bright ga. Ziet er allemaal wat moderner uit (vga Brightgetest met BestGetest en zijn sneller).

Kan ook niet zeggen dat er naast inhoudelijk breed experimenteren (hier heeft Jelle al op gereageerd) ook in de presentatie van content is ge-experimenteerd. Als er straks niet genoeg betalende leden zijn, ligt dat vind ik toch echt bij HQ zelf omdat ze er te weinig in hebben gestoken. Echt heel jammer dat er zo weinig is ge-experimenteerd met een goed extra content aanbod.

[ Voor 60% gewijzigd door CyberMania op 20-06-2021 15:23 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om support te krijgen bij de bèta. Hier kun je bijvoorbeeld terecht voor vragen over deelname, als je een bug hebt ontdekt of als iets niet optimaal werkt. Voor algemene vragen over Premium kun je terecht in: Het grote Tweakers Premium topic