Heb je een vraag over de bètatest van Tweakers Plus?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.540 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-05 13:19

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
Mede-auteurs:
  • WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 20:45

WoutF

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024

Olaf

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:40

ikloon

• geertpelsma
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-04-2021

geertpelsma

Voor de introductie van Tweakers Premium wordt er gestart met een bètatest. Gebruikers die geregistreerd en ingelogd zijn, krijgen gratis toegang tot de bètatest. Via de bètatest krijg je volledig en onbeperkt toegang tot Premium-artikelen zolang deze loopt. Wil je daarna Premium-artikelen blijven lezen, dan dien je een betaald Premium-abonnement af te sluiten. Tijdens deze bètaversie zullen wij feedback vanuit de community vergaren en meenemen in de doorontwikkeling van Tweakers Premium.

Hoe werkt het?
  • Om toegang te krijgen tot de bètaversie dien je je gratis te registreren bij Tweakers. Heb je al een account bij Tweakers? Log dan in.
  • Als je geregistreerd en ingelogd bent, dan krijg je gratis en onbeperkt toegang tot Tweakers Premium gedurende de bèta. Naar verwachting zal deze ongeveer 2-3 maanden duren.
Heb je een vraag over de bètatest van Tweakers Premium en kun je deze niet in onze faq vinden? Stel hem dan in dit topic!

Meer informatie over het Premium-abonnement vind je hier.

Discussiëren over Tweakers Premium? Ga dan naar het daarvoor ingerichte topic.

[ Voor 232% gewijzigd door Olaf op 30-11-2020 15:46 ]

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wohoo, called it: Premium badge bij sommige FP artikelen? . Stiekem testen in productie ja ;) ?

[ Voor 56% gewijzigd door Freekers op 01-12-2020 10:17 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atthias
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-05 17:13
Freekers schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:16:
Wohoo, called it: Premium badge bij sommige FP artikelen? Stiekem testen in productie ja ;) ?

Anyway, ik snap deze vraag uit de FAQ niet goed; 'Hoe duur wordt het abonnement straks?'
Tweakers heeft toch al premium abonnementen? Wordt dit een los premium abonnement? Een premium premium abonnement of hoe moet ik dat zien :) ?
oops verkeerde plek

[ Voor 10% gewijzigd door atthias op 01-12-2020 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

atthias schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
[...]

dit is precies mijn vraag word dit onderdeel van de bestaande abbo's en zo ja welke?

of word dit een extra abbo?
Ik heb mijn vraag even verplaatst naar dit topic: Het grote Tweakers Premium topic
Blijkbaar zijn er 2 losse topics hiervoor gemaakt; eentje puur om te discussiëren over de betatest en eentje omtrent het Premium abonnement.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-05 15:47
Worden deze artikelen meegenomen in de RSS-feed? Of komt er een aparte RSS-feed hiervoor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:52

KrazyJay

Ik ben abonnee bij Tweakers, maar toch wordt de "wordt abonnee"knop toch getoond op de front page. Die verwijst wel naar Tweakers Premium, maar is dit juist?

code:
1
<a class="ctaButton premium shield" href="https://tweakers.net/info/abonnementen/premium-beta/">Word abonnee</a>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
KrazyJay schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:48:
Ik ben abonnee bij Tweakers, maar toch wordt de "wordt abonnee"knop toch getoond op de front page. Die verwijst wel naar Tweakers Premium, maar is dit juist?

code:
1
<a class="ctaButton premium shield" href="https://tweakers.net/info/abonnementen/premium-beta/">Word abonnee</a>
Dat gaan we nog oplossen, zie bv. ook 'Word abonnee'-knop terwijl ik al abonnee ben :)

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
millerman_sf schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:27:
Worden deze artikelen meegenomen in de RSS-feed? Of komt er een aparte RSS-feed hiervoor?
De artikelen worden gewoon meegenomen in de bestaande RSS-feed.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

<verkeerde topic>

[ Voor 82% gewijzigd door Ves op 01-12-2020 12:37 ]

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:11
Is dit topic de plek om aan te geven dat het huidige kleine premium bannertje op mijn 24" scherm er beroerd uit ziet en zelfs een beetje pijn aan de ogen doet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QF85WVptZkI8tumbjD7MGjQIxnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1f7lHWECtO39Rb7G2CceleVC.png?f=user_large

Ik ben geen UX guru, maar zou zeggen dat de text "premium" te dun is ofzo.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dus als bestaande abonnee zit ik automatisch in de beta? Ik zie geen knop die ik kan indrukken om deel te nemen. Alleen on in te loggen of te registreren maar dat ben ik al... Het artikel kan ik wel zien.

Is er ook al bekend hoeveel dit abonnement gaat kosten? Komt het bovenop de bestaande structuur? Of wordt het onderdeel van het Hero of Supporter abo?

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 01-12-2020 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon

ikloon

Product Owner
Topicstarter
GekkePrutser schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:16:
Dus als bestaande abonnee zit ik automatisch in de beta? Ik zie geen knop die ik kan indrukken om deel te nemen. Alleen on in te loggen of te registreren maar dat ben ik al... Het artikel kan ik wel zien.

Is er ook al bekend hoeveel dit abonnement gaat kosten? Komt het bovenop de bestaande structuur? Of wordt het onderdeel van het Hero of Supporter abo?
Premium-artikelen zijn gedurende de beta-periode voor alle ingelogde bezoekers te lezen. Na de beta zul je daarvoor een abonnement moeten hebben.

Meer informatie over de abonnementen volgt op korte termijn. Met de start van deze beta verzamelen we feedback en data en de uitkomst daarvan heeft invloed op het aanbod van abonnementen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
ikloon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:26:
[...]

Premium-artikelen zijn gedurende de beta-periode voor alle ingelogde bezoekers te lezen. Na de beta zul je daarvoor een abonnement moeten hebben.

Meer informatie over de abonnementen volgt op korte termijn. Met de start van deze beta verzamelen we feedback en data en de uitkomst daarvan heeft invloed op het aanbod van abonnementen.
Ah okee, ik had niet de hele tekst gelezen :$ Het is ook best wel een lap tekst ;)

Maar goed dat Tweakers naar betaalmodellen zoekt, op zich vind ik het een goed idee om verdiepende artikelen te laten betalen. Of ik het ook doe, hangt af van de prijs.

PS: De reden dat ik vroeger Hero abonnee was en nu alleen supporter is dat er destijds meer leuke dingen georganiseerd werden waar we korting (en het recht als eerste te boeken) op kregen. Zoals de Tweakers Express. De LAN parties en meetups vind ik niet zo interessant, daar doe ik toch niet aan mee. Bovendien woon ik in het buitenland, de Tweakers Express was altijd een mooi moment om een bezoek aan Nederland in te plannen. En het was gewoon een heel tof uitje aan de gamescom. Sindsdien voel ik me wat minder betrokken bij Tweakers en heb ik uiteindelijk een lager abo genomen. De andere reden was trouwens dat Tweakers zelfs met een Hero abo nog steeds tracking doet zoals Scorecard Research en Google Analytics, en dat wil ik gewoon niet. Dus ik moet toch met blockers aan de gang.

Het terugbrengen van de tweakers express zou voor mij een veel belangrijkere reden zijn om me over te halen een duurder abo te nemen. Ik snap dat dat wellicht niet mogelijk is (zeker dit jaar niet) maar ik wou het even als feedback geven.

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 01-12-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobie2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10-2024
Misschien de beta test een beetje inkorten? 2-3 maand is wel lang hoor! Ik zou zeggen, doe het alleen vandaag?

[ Voor 22% gewijzigd door mobie2 op 01-12-2020 16:19 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Kan ik me ook uitschrijven voor de premium trial?
Ik heb geen behoefte aan een trial van iets wat ik toch niet ga nemen. (Website-abonnement)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GekkePrutser schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:16:

Nouja, in de tree staat het onder de Hero & Elite abonnementen, en ik mag er toch vanuit gaan dat het daar ook blijft staan. Ik weet iig dat ik heel chagrijnig ga worden als ik zodirect als Hero abonnee niet meer alle artikelen kan lezen, en kan me ook niet voorstellen dat T.net zoiets zou doen tegen hun betalende members.
Ik ben betalend member vanwege de shitload aan informatie die ik hier heb vergaard toen Femme Taken hier nog God was (niet spiritueel bedoeld, hij was gewoon oprichter/network&system engineer).
Als ik als hero abonnee straks moet bijbetalen voor deze "premium" dan zijn we snel klaar denk ik, "Premium" was namelijk waar Tweakers om draait, in-depth, eerste, beste, en meest onderbouwende site.... dat was het in '99 tenminste.....
mobie2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:15:
Misschien de beta test een beetje inkorten? 2-3 maand is wel lang hoor! Ik zou zeggen, doe het alleen vandaag?
2/3 maanden is eigenlijk wel beetje minimum, je hebt mensen die niet dagelijks op tweakers komen, vaak dus ook members die minder hebben met ICT, mogelijkerwijs niet alle updates hebben gedraaid, of met een gekke browser terwijl ze nog Windows Vista draaien oid, 1 dag (of zelfs een week) is nooit genoeg om te beta testen, dat is simpelweg niet genoeg verschillende input die je vergaart......
Zo lag tweakers er gisteren ook al een tijdje uit, vreemd dat ik er niks van op de FP heb gezien, maar ik heb het met 5 computers, waarvan 2 off-site dus fysiek andere locaties, en via VPN in ander land, maar ze lagen toch echt plat (terwijl ik andere sites wel kon benaderen, dus het lag niet aan mijn zijde (~22:30-23:00), sowieso was het een "unknown adress" en geen time-out, dus een DNS server die op zijn gat lag)

[ Voor 29% gewijzigd door zion op 01-12-2020 20:46 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

ikloon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:26:
Met de start van deze beta verzamelen we feedback en data en de uitkomst daarvan heeft invloed op het aanbod van abonnementen.
Welke feedback gaan jullie verzamelen gedurende de betaperiode en hoe gaan jullie deze data verzamelen?
De slider die nu onder de artikelen staat (die ik overigens niet zie, waarschijnlijk door Adblocker), vraagt hoeveel geld je over hebt voor het desbetreffende artikel. Wat kun je met deze informatie? En maken jullie daarbij onderscheid tussen de mensen die reeds een abonnement (Supporter, Hero, Elite) abonnement hebben en mensen die geen abonnement hebben? Want als je al voor een abonnement betaald kan ik me goed voorstellen dat je denkt 'ik betaal al, dus 0 euro voor dit artikel'.
0 euro schijnt overigens geen optie te zijn bij de slider, wat ook al de toon zet voor het hele gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wever338
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 19:59
Kan er onderaan bij een premium artikel links geplaatst worden naar dit topic en het grote tweakers premium topic. Nu zie ik bij het 3de "premium" artikel weer een discussie ontstaan over premium en niet over de inhoud van het artikel. Een verwijzing naar de topics kan dit mogelijk voorkomen.

Nb het 3de premium artikel was voor mij iig volkomen onbegrijpelijk op de vulteksten na. Had toch wat meer achtergrond uitleg en ondersteunde plaatjes/video/diagrammen verwacht.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wever338
Nog een vraag, misschien niet de plek maar Admin Mobile / Nieuwsposter RoD is zeer actief met reacties in het grote tweakers premium topic wat op zich prima zou zijn ware het niet dat hij als Admin Mobile/nieuwsposter voor mij overkomt als iemand die voor tweakers praat. De aangeslagen toon is echter derhalve van zeer twijfelachtige professionaliteit.

Kan iemand hem daarop aanspreken aub of wellicht beter voor tweakers als deze persoon iig in dit topic niet meer reageerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SharpY
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-04 17:39
Op advies van @Moonsugar vanuit het grote premium topic ook hier even een korte gedachte:

Op dit moment zijn de Beta-Premium artikelen nog voorzien van "flink" aanwezige ads. Ongeacht hoe premium vorm gaat krijgen zou ik ervoor kiezen om OF een artikel premium te maken OF met advertenties te werken.

Nu begrijp ik uiteraard dat dat op dit moment zou betekenen dat de inkomsten uit premium artikelen verloren zouden gaan, maar het zou wel goed passen bij een echte beta.

Succes met alle Premium-overwegingen!

i9-9900K@5GHZ - Gelid Solutions Tranquillo Rev. 4 - Z390-A PRO - 32GB Crucial RAM - 870 EVO Plus NVME 256GB Bootdrive- MSI RTX3080 - O11 Dynamic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon

ikloon

Product Owner
Topicstarter
Freekers schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:59:
[...]
Welke feedback gaan jullie verzamelen gedurende de betaperiode en hoe gaan jullie deze data verzamelen?
De slider die nu onder de artikelen staat (die ik overigens niet zie, waarschijnlijk door Adblocker), vraagt hoeveel geld je over hebt voor het desbetreffende artikel. Wat kun je met deze informatie? En maken jullie daarbij onderscheid tussen de mensen die reeds een abonnement (Supporter, Hero, Elite) abonnement hebben en mensen die geen abonnement hebben? Want als je al voor een abonnement betaald kan ik me goed voorstellen dat je denkt 'ik betaal al, dus 0 euro voor dit artikel'.
0 euro schijnt overigens geen optie te zijn bij de slider, wat ook al de toon zet voor het hele gebeuren.
Naast de kwalitatieve feedback die we via de reacties in het forum en bij de artikelen krijgen meten we dingen als het bezoek/pageviews op de premium artikelen, login-statistieken, bounces, de gebruikerstevredenheid en gebruiken we de feedback functie (een Usabilla widget) onder de artikelen. Dat monitoren we uiteraard en daarop maken we analyses. Mede op basis daarvan kijken we waar we welke aanpassingen moeten doen.

De slider hebben we iets aangepast. De (label)waarde helemaal links staat nu op € 0,-. De slider geeft bij slepen een schaal van 1 tot 10 aan. Dat is helaas niet aanpasbaar. Maar ik hoop dat het zo beter bruikbaar is.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zaphara
  • Niet online
Houdt de stap naar Premium ook in dat de (onrechtmatige) cookiewall gaat verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Zaphara schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:56:
Houdt de stap naar Premium ook in dat de (onrechtmatige) cookiewall gaat verdwijnen?
Laten we het hopen alleen komt er dan een paywall voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Zaphara schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:56:
Waarschijnlijk niet, maar wie zich gedupeerd voelt door onrechtmatige zaken staat zich niets in de weg om naar de rechter te stappen om een uitspraak te vragen. Maar doe dit alleen nadat je de normale wegen hebt belopen. Soms helpt een vriendelijk verzoek al.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door ShadowBumble op 02-12-2020 20:59 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:03

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ShadowBumble schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:53:
[...]

De aanname is even dat die slider, een specifieke waarde moet weergeven over een algehele periode (per week/maand/jaar?) ? Of is het de bedoeling dat de slider een weergave is wat je over zou hebben voor DAT specifieke premium artikel ?
Er staat toch letterlijk boven dat het per maand is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTY90szaPi4HETKU353LoDtHlH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqtgjk2egjuMpiNmNRXjS5xJ.jpg?f=fotoalbum_large

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RedFox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:57:
[...]

Er staat toch letterlijk boven dat het per maand is?
[Afbeelding]
Excuus, je hebt volkomen gelijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Idee: Overweeg om Premium te hernoemen naar Primeur, en hang er een bepaalde periode aan dat het artikel alleen te lezen is met abo (bv een maand ofzo). Na die exclusiviteits-periode vervalt het labeltje en is het artikel voor iedereen toegankelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 03-12-2020 07:38 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had het in het andere topic ook al gevraagd, maar is die slider wat je bovenop je huidige abonnement over hebt voor premium-artikelen of wat je over hebt voor een abonnement met premium-artikelen en weghalen van ads? In het eerste geval ben ik niet zo overtuigd van premium, want ik betaal al voor het niet tonen van ads en ik zou verwachten dat premium artikelen voor abonnementhouders beschikbaar zouden zijn. Als Premium een nieuwe abo-vorm wordt die ads verbergt en toegang tot premium-artikelen zou kunnen geven, is mijn keuze natuurlijk niet 0 euro, maar iets vergelijkbaar met wat ik nu betaal.

Maar ik begrijp ook dat dit nog niet bekend is, dus ik vraag me af wat T.net nu met de resultaten van zo'n poll wil doen, als ze zelf nog niet weten hoe de vraag bedoeld is en iedere gebruiker er nu een eigen invulling aan geeft? Dan is zo'n poll toch redelijk nutteloos?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon

ikloon

Product Owner
Topicstarter
Grrrrrene schreef op donderdag 3 december 2020 @ 09:55:
Ik had het in het andere topic ook al gevraagd, maar is die slider wat je bovenop je huidige abonnement over hebt voor premium-artikelen of wat je over hebt voor een abonnement met premium-artikelen en weghalen van ads? In het eerste geval ben ik niet zo overtuigd van premium, want ik betaal al voor het niet tonen van ads en ik zou verwachten dat premium artikelen voor abonnementhouders beschikbaar zouden zijn. Als Premium een nieuwe abo-vorm wordt die ads verbergt en toegang tot premium-artikelen zou kunnen geven, is mijn keuze natuurlijk niet 0 euro, maar iets vergelijkbaar met wat ik nu betaal.
Meer dat tweede. Wat zou je bereid zijn per maand te betalen voor toegang tot Premium-artikelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
XWB schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
[...]

De artikelen worden gewoon meegenomen in de bestaande RSS-feed.
Komt er manier om te zien dat een bericht premium is in de RSS feed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wever338
Waar blijven de echte premium artikelen, want tot nu toe is het voordat label echt onwaardig vind ik de laatste spant hierbij helemaal de kroon

Ziggo en KPN sluiten doorsturen e-mail van Brein aan torrentgebruikers niet uit

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zaphara
  • Niet online
Volgend uit het algemene Premium topic:

Gebruikers van adblockers zien de feedback optie onderaan Premium artikelen niet. Nu is het hele punt van Premium om die gederfde advertentie inkomsten (grotendeels door massaal gebruik van adblockers) te compenseren. Daarbij willen jullie in deze fase feedback verzamelen van zoveel mogelijk mensen, ook van adblocker gebruikers. Op deze manier zal er dus een grote groep zijn die geen feedback geeft of uberhaupt weet dat die optie er is. Kan er een aanpassing gemaakt waardoor die feedback optie voor iedereen te zien is? Lijkt me toch cruciaal omdat jullie erop hameren zoveel mogelijk feedback te willen ontvangen.

Overigens is mijn vraag over de illegale cookie wall gisteren door @WoutF in het andere topic al beantwoord zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Zaphara schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:18:
Volgend uit het algemene Premium topic:

Gebruikers van adblockers zien de feedback optie onderaan Premium artikelen niet. Nu is het hele punt van Premium om die gederfde advertentie inkomsten (grotendeels door massaal gebruik van adblockers) te compenseren. Daarbij willen jullie in deze fase feedback verzamelen van zoveel mogelijk mensen, ook van adblocker gebruikers. Op deze manier zal er dus een grote groep zijn die geen feedback geeft of uberhaupt weet dat die optie er is. Kan er een aanpassing gemaakt waardoor die feedback optie voor iedereen te zien is? Lijkt me toch cruciaal omdat jullie erop hameren zoveel mogelijk feedback te willen ontvangen.
Helaas hebben we geen andere survey tool op de plank liggen.

Idealiter wordt Usabilla uit EasyList gehaald, dat is het voor een hoop mensen direct opgelost. Maar ik vrees dat zo'n pull request nooit goedgekeurd zou worden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Niet online
XWB schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
[...]

Idealiter wordt Usabilla uit EasyList gehaald, dat is het voor een hoop mensen direct opgelost. Maar ik vrees dat zo'n pull request nooit goedgekeurd zou worden.
Zou de poll niet kunnen werken (zouden er dan wel twee moeten worden)? Bij mijn weten ziet men die ook door pihole and blockers heen gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mddd
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik mis specificiteit in de smiley poll. In het geval van het Brein artikel : vind ik een prima artikel. Maar niet erg premium zogezegd. Moet ik de vraag “hoe tevreden ben je over dit premium artikel” opvatten als “hoe tevreden ben je over dit artikel”? Of is het “vond je dit een premium waardig artikel”? De bedoeling zou duidelijker verwoord kunnen worden en daarmee het resultaat ook waardevoller voor Tweakers.

PV : 4650 Wp : 15 x AEG AS-M60XB-310 + GoodWe 4200D-NS : PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaphara
  • Niet online
Zaphara schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:26:
[...]

Zou de poll niet kunnen werken (zouden er dan wel twee moeten worden)? Bij mijn weten ziet men die ook door pihole and blockers heen gewoon staan.
De .actie van vanochtend in acht nemende, kan zo'n korte Google survey niet werken? Proef op de som genomen met de poll, en deze blijft gewoon zichtbaar door pihole en een adblocker heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wever338
@WoutF en @Olaf

Kan in het kader van de transparantie ook de uitslag van de vragen onder de premium artikelen gegeven worden na zeg 2 dagen?

Ben namelijk erg benieuwd of mijn mening er somige anderen er zo langs zit of dat dit de algemene indrukken zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door wever338 op 06-12-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb een paar vragen, maar misschien bestaan de antwoorden nog niet - of wel -

1) Wordt het één tarief voor iedereen of wordt er ook nagedacht over dynamic pricing? Bijv. Mac-bezoekers krijgen een hogere prijs te zien dan Windows-bezoekers.

2) Kun je straks korting gaan verdienen op je abonnement met hoge karma of door een hoge gemiddelde reactiescore mee te wegen voor korting?

[ Voor 9% gewijzigd door CyberMania op 06-12-2020 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 13:49

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Worden de statistieken van het Premium vraagblok aan het einde van de beta ook vrijgegeven?

Het lijkt mij wel echt mega interessant om te zien hoe de verhoudingen liggen tussen mensen die klagen op het forum, en mensen die het allemaal wel prima vinden en bereid zijn een bepaald bedrag neer te leggen.

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CyberMania schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:37:
Ik heb een paar vragen, maar misschien bestaan de antwoorden nog niet - of wel -

2) Kun je straks korting gaan verdienen op je abonnement met hoge karma of door een hoge gemiddelde reactiescore mee te wegen voor korting?
Daarvoor is (inderdaad) al een antwoord voor in WoutF in "Het grote Tweakers Premium topic" (Na de 4e quote.)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Yorinn schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:46:
[...]

Daarvoor is (inderdaad) al een antwoord voor in WoutF in "Het grote Tweakers Premium topic" (Na de 4e quote.)
Top, gelezen en helder!
Een andere vraag: wordt het abonnement maandelijks opzegbaar of gaat het per jaar?

En als het bijv. maandelijks wordt, kan ik het dan ook gewoon aan het einde van het jaar nemen een maand om alle artikelen van het afgelopen jaar nog eens te lezen voor de prijs van een maand?

[ Voor 20% gewijzigd door CyberMania op 09-12-2020 05:41 ]

• Rampshire
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-09-2021
Ik kan me onwijs goed voorstellen dat Tweakers na een aantal jaren ook een premium feature introduceren. Echter wat mij er op tegen staat is dat ik weer voor een bepaald forum een abbonement moet afsluiten.

Echter weten we allemaal dat Tweakers een enorm bereik heeft. Is het wellicht niet mogelijk om te kijken of je met bijv. een Bol.com of een alternate een samenwerking mee kan vormen om daar een soort abbonoments fusie in te brengen.

Ik weet dat dit vrij complex is maar zeker de moeite waard om dit uit te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cees Borst
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik heb mij net geregistreerd bij Tweakers als een HWI abonnee en mijn HWI abonnement gekoppeld aan de Tweakers Premium Beta.

Veel vragen over het abo zie ik maar als nieuwe deelnemer wil ik wel eens weten wat nu de Premium artikelen zijn en waar ik die kan vinden. Ik zie nergens een link of menu item waarmee je de premium artikelen kan openen of heb ik iets over het hoofd gezien? Als men later een abo neemt wil je wel tijdens de beta zelf uitzoeken wat nu de meerwaarde van premium artikelen is t.o.v. de overige info op de website.

Groet,
Cees B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Cees Borst schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:54:

Veel vragen over het abo zie ik maar als nieuwe deelnemer wil ik wel eens weten wat nu de Premium artikelen zijn en waar ik die kan vinden. Ik zie nergens een link of menu item waarmee je de premium artikelen kan openen of heb ik iets over het hoofd gezien? Als men later een abo neemt wil je wel tijdens de beta zelf uitzoeken wat nu de meerwaarde van premium artikelen is t.o.v. de overige info op de website.

Groet,
Cees B
Hier gaan @crisp en @WoutF nog naar kijken geloof ik. Had het ook al eerder aangegeven:

arnoudwokke in "Het grote Tweakers Premium topic"

Zeker als je wat later instapt kan je ze nu niet gemakkelijk op een plek terugvinden en dat is een beetje een gemis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
XWB schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
[...]

Lol.... Ik heb al die tijd alleen maar een melding gezien met "Geef je mening in het topic" (dit topic dus). Nooit geweten dat er een poll was.

Ik heb het even getest en ik moet zowel uBlock Origin als Pihole uitschakelen om hem te zien dus dat is niet praktisch. Dat schiet inderdaad zijn doel nogal mis wat mij betreft. Hiermee voer je eigenlijk filtering in je poll in op privacy georienteerde gebruikers waardoor de resultaten niet meer zo representatief zijn.

PS: Een uitzondering zal ik ook niet maken want het stoort me juist nogal dat Tweakers zelfs voor abonnees nog tracking doet (google analytics, scorecardresearch, smartocto momenteel). Ik heb om die reden zelfs gedowngrade van Hero vorig jaar, als ik ondanks een abo toch van alles moet blocken dan is het me gewoon niet meer waard.

Overigens is dit geen uitzondering, Ars Technica deed het een hele tijd lang ook, net als Tweakers ook op het duurste (Pro++) abo. Maar uiteindelijk zijn die erop terug gekomen, waarvoor hulde.

Voor mij is dit gewoon een groot punt, eigenlijk een basispunt dat voor betalende gebruikers gewoon in orde moet zijn voor je uberhaupt aan premium spul loopt te denken.

Persoonlijk zou ik trouwens veel meer meerwaarde zien in coole evenementen zoals de Tweakers Express bijvoorbeeld. In de tijd dat die liep was ik helemaal fan van Tweakers en toen ook hero abo geworden (voor die tijd had ik een gewoon abo dat qua prijs er een beetje tussenin zat). De meetups en lan parties sindsdien interesseren me veel minder.

In filmpjes heb ik trouwens 0,0 interesse dus daarmee zal je bij mij niks binnenhalen. Ik kijk alleen youtube als ik wat ik zoek nergens anders kan vinden :P Maar wat dat betreft val ik ongetwijfeld een beetje uit de toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Tyrian schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:46:
[...]

Waarschijnlijk niet, maar wie zich gedupeerd voelt door onrechtmatige zaken staat zich niets in de weg om naar de rechter te stappen om een uitspraak te vragen. Maar doe dit alleen nadat je de normale wegen hebt belopen. Soms helpt een vriendelijk verzoek al.
Wat is dat nou voor een vreemde uitspraak? Als een contract unilateraal gewijzigd wordt is per definitie het contract geschonden, en mag je hem ten aller tijde wijzigen, dan wel annuleren.

De wet geeft enkele basisregels voor de verkoop, zo moet duidelijk zijn wat er wordt verkocht, wie verkoopt en aan wie en wat de prijs is. volgens de grondwet. Wordt ook veelvuldig gebruikt door telefoon abonnees als de provider zijn tarieven ophoogt, op dat moment is je abonnement ongeldig verklaard, tenzij jouw abonnement voor de duratie nog gewoon voor de door jouw afgesproken prijs door blijft lopen, (gaat zelfs nog iets verder, maar in deze irrelevant).
Elke verandering van de voorwaarden betekend dus dat de afnemer (de abonnee) in het recht staat zijn abonnement per direct, of wanneer de verandering daadwerkelijk doorgevoerd wordt per onmiddellijk stop te zetten, met volledige restitutie van zijn abonnementsgeld vanaf het moment dat de nieuwe contract voorwaarden daadwerkelijk van kracht zijn gegaan..... heb je geen advocaat of rechter voor nodig.
(Daarbij moet dan wel gezegd worden dat als er kennisgeving van gegeven is (die aantoonbaar gearriveerd/aangekomen/gelezen is), en je reageert niet ga je stilzwijgend akkoord met het nieuwe contract.
Daarom heb ik al meerdere keren aangegeven dat ik niét met de nieuwe voorwaarden akkoord ga.
En de kans is groot dat ik evengoed lid blijf, dat heeft alles van doen wat voor een impact deze waanzin op Tweakers als geheel heeft, en het feit dat ik het toch wel kan lezen dus er voor mij niks verandert gaat niet op, want als niet-members niet meer kunnen meelezen en/of kunnen reageren betekent dat er voor mij ook iets verandert, namelijk het wegvallen van de belangrijke opmerkingen die niet members plaatsen.

[ Voor 19% gewijzigd door zion op 23-12-2020 02:26 ]

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CyberMania schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:59:
[...]

Hier gaan @crisp en @WoutF nog naar kijken geloof ik. Had het ook al eerder aangegeven:

arnoudwokke in "Het grote Tweakers Premium topic"

Zeker als je wat later instapt kan je ze nu niet gemakkelijk op een plek terugvinden en dat is een beetje een gemis.
Er is een ticket om de mogelijkheid tot filteren op premiumartikelen mogelijk te maken op o.a. https://tweakers.net/reviews/zoeken/ en https://tweakers.net/nieuws/zoeken/. Wanneer dat uitgevoerd gaat worden is nu nog niet concreet ingeplanned. Er zijn op dit moment geen plannen voor een dedicated pagina met een overzicht van premium artikelen.

Intentionally left blank

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
Ik heb nog een vraag over de bètatest, hoe gaan jullie straks beoordelen de volgende situatie:

- lage prijs, lagere kwaliteit artikelen maar misschien meer leden door de prijs
- hoge prijs, hogere kwaliteit artikelen maar misschien minder leden door de prijs

En wat ik ook graag zou willen zien:

Als ik premiumlid ben en ik ben heel tevreden met iemand die me geholpen heeft op het forum; of iemand die een heel interessente reactie heeft geschreven - dat ik als premiumlid deze persoon kan belonen met bijv. 5 gratis premiumartikelen. @Bart Zoetmulder @WoutF . Zo stimuleer je het communitygevoel, introduceer je meer mensen naar de premiumartikelen en genereer je mss ook meer reacties etc.

Of een andere manier als premiumlid om users beloningen te kunnen geven, lijkt me een leuke extra waar ik wel zou voor willen betalen.

[ Voor 53% gewijzigd door CyberMania op 23-12-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart Zoetmulder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-04 14:25
CyberMania schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:54:
Ik heb nog een vraag over de bètatest, hoe gaan jullie straks beoordelen de volgende situatie:

- lage prijs, lagere kwaliteit artikelen maar misschien meer leden door de prijs
- hoge prijs, hogere kwaliteit artikelen maar misschien minder leden door de prijs

Als ik premiumlid ben en ik ben heel tevreden met iemand die me geholpen heeft op het forum; of iemand die een heel interessente reactie heeft geschreven - dat ik als premiumlid deze persoon kan belonen met bijv. 5 gratis premiumartikelen. @Bart Zoetmulder @WoutF . Zo stimuleer je het communitygevoel, introduceer je meer mensen naar de premiumartikelen en genereer je mss ook meer reacties etc.

Of een andere manier als premiumlid om users beloningen te kunnen geven, lijkt me een leuke extra waar ik wel zou voor willen betalen.
Interessante gedachte, de beloning van premiumartikelen door premiumleden. We zijn sowieso aan het kijken in hoeverre we karma zouden kunnen inzetten t.b.v. premium, jouw gedachte past wel in dat rijtje. Ik zal het bespreken met de product marketeer.

T.b.v. van de vraag over de prijs. We zijn er de partij niet naar om het onderste uit de kan te (willen) halen in pricing strategiën. Hoewel prijs vs kwaliteit of anders gezegd, waarde natuurlijk altijd een discussiestuk kan (en zal) zijn. Kwestie van perceptie ook. Neutrale, maar gemeende antwoord is dat de prijs in mijn ogen niet heel hoog zal zijn (onderzoek ondersteund dat) en de kwaliteit wel hoog.

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
CyberMania schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:54:

Goede gedachtegang, maar die kan je nog verder doortrekken, als iemand dan een mediaan +2 op een premium artikel krijgt kan dat hem/haar ook weer +5/+10 artikelen opleveren, of mediaan +3 +25/+50 artikelen... Op zo'n manier geef je inderdaad een stimulans voor niet (betalende-)members om constructief bij te dragen. (op eenzelfde manier zou je ook kunnen bepalen hoeveel punten "premium members" krijgen om weg te kunnen geven)...
Je zou dan wel ervoor moeten zorgen dat iedereen ook de kans krijgt om daadwerkelijk te kúnnen reageren, dus je zou dan iedereen in eerste instantie een 25 "premium artikelen" punten kunnen geven, mocht hij/zij een opmerking geven die een +1 waard is, dan krijgt hij/zij dat premium artikel gratis (oftewel dan verbruikt hij/zij 1 punt aan een premium artikel, maar vanwege de comment van +1 krijgt hij/zij ook weer 1 punt terug, dus blijf je effectief op 25 staan...)

Mocht iemand dan op 0 komen, komen we terug bij jouw voorstel, als deze persoon op het forum een nuttige bijdrage levert, of op een niet premium artikel, dat deze dan weer beloond kan worden met +1/+2/+5/whatever "premium punten" (kan ook 0,1/0,2/0,5 premium punten zijn, afhankelijk van wat de gemiddelde hoeveelheid is dat er gemodereerd wordt)

Ik blijf bij mijn standpunt dat ik er faliekant op tegen ben, maar ben niet te beroerd om, mocht het noodzakelijk zijn dan iig proberen mee te denken.

p.s. een hele moeilijke is dan wel -1's, je wilt niet dat iemand persoonlijk getarget kan worden omdat iemand een persoonlijke hekel heeft aan iemand, dus wat mij betreft zou in dat geval wat betreft "premium" artikelen er nooit een "boete" (-1) uitgedeeld mogen worden, wel in de comments natuurlijk, maar niet qua premium punten, als je vaak genoeg onzin schrijft kom je vanzelf wel op 0, en als niemand je dan sponsort blijf je ook wel op 0.

en nog steeds moeten premium artikelen (het liefst binnen een dag, maar iig binnen een acceptabele tijdspanne, dus binnen een uur, tot maximaal 7 dagen) vrijgegeven worden aan alle members....

[ Voor 11% gewijzigd door zion op 24-12-2020 19:07 ]

systeem

• GekkePrutser
  • Niet online
zion schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:52:
[...]
Je zou dan wel ervoor moeten zorgen dat iedereen ook de kans krijgt om daadwerkelijk te kúnnen reageren, dus je zou dan iedereen in eerste instantie een 25 "premium artikelen" punten kunnen geven, mocht hij/zij een opmerking geven die een +1 waard is, dan krijgt hij/zij dat premium artikel gratis (oftewel dan verbruikt hij/zij 1 punt aan een premium artikel, maar vanwege de comment van +1 krijgt hij/zij ook weer 1 punt terug, dus blijf je effectief op 25 staan...)
Moeten we straks echt elk premium artikel apart gaan afrekenen? Ik zit niet te wachten op iets als Blendle.

Als het bij een abonnement onbeperkt in zit, okee. Maar dat geneuzel met punten kopen/verzamelen is mij een brug te ver.

Ik weet dat het allemaal nog niet vast staat maar juist daarom wil ik mijn mening hierover geven in de hoop dat dit in de overweging meegenomen wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
GekkePrutser schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:11:
[...]

Moeten we straks echt elk premium artikel apart gaan afrekenen? Ik zit niet te wachten op iets als Blendle.

Als het bij een abonnement onbeperkt in zit, okee. Maar dat geneuzel met punten kopen/verzamelen is mij een brug te ver.

Ik weet dat het allemaal nog niet vast staat maar juist daarom wil ik mijn mening hierover geven in de hoop dat dit in de overweging meegenomen wordt :)
Nee juist niet toch, als betalende member krijg je ze sowieso, als niet betalende member krijg je ze ook sowieso als je niet alleen maar onzin kraamt. nogmaals, ik ben geen fan van het hele concept, maar het feit dat de redactie verder wil denken als hun eerste voorstel is al een win, dus mijn voorstel is absoluut niet "eureka", maar gewoon nog een ideetje, zodat er straks hopelijk zo min mogelijk verandert.

systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
zion schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:14:
[...]

Nee juist niet toch, als betalende member krijg je ze sowieso, als niet betalende member krijg je ze ook sowieso als je niet alleen maar onzin kraamt. nogmaals, ik ben geen fan van het hele concept, maar het feit dat de redactie verder wil denken als hun eerste voorstel is al een win, dus mijn voorstel is absoluut niet "eureka", maar gewoon nog een ideetje, zodat er straks hopelijk zo min mogelijk verandert.
Ahh okee, ik schrok al even.

Verder helemaal mee eens. Tweakers is geweldig zoals het is, sowieso jammer dat dit nodig is. Ik ben al vele jaren abonnee dus daar ben ik wel voor. Maar ik zie toch wel een tweedeling in het verschiet nu met die premium artikelen. De discussie wordt daar ook een stuk kariger door omdat veel mensen geen toegang hebben, en juist dat vind ik de meerwaarde van Tweakers.

In het verleden werd voor extra features betaald en dat vond ik eigenlijk een beter model. Je kon zelfs een email adres krijgen. Maar op een gegeven moment moesten die gratis worden via de karmastore (en de emails verdwenen zelfs helemaal, op zich niet zo'n punt want die gebruikte vrijwel niemand).

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 24-12-2020 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Meestal schrikt T.net als ik hier weer eens mijn grote muil opentrek, dus nee, ik ben niet opeens 180 graden omgedraaid hoor ;)
Verder helemaal mee eens. Tweakers is geweldig zoals het is, sowieso jammer dat dit nodig is. Ik ben al vele jaren abonnee dus daar ben ik wel voor. Maar ik zie toch wel een tweedeling in het verschiet nu met die premium artikelen. De discussie wordt daar ook een stuk kariger door omdat veel mensen geen toegang hebben, en juist dat vind ik de meerwaarde van Tweakers.
Dat is dus precies mijn betoog, je moet iedereen die iets nuttigs te melden heeft (en zelfs die dat niet hebben) toegang geven, Tweakers is voor iedereen, en vaak staan de interessante stukken informatie in de comments, als dat wegvalt, dan valt tweakers ook om.
In het verleden werd voor extra features betaald en dat vond ik eigenlijk een beter model. Je kon zelfs een email adres krijgen. Maar op een gegeven moment moesten die gratis worden via de karmastore (en de emails verdwenen zelfs helemaal, op zich niet zo'n punt want die gebruikte vrijwel niemand).
En toch is dat een beter verdien model, als het dan écht secure is, ik betaal nu ook voor mijn Secure e-mail, mijn VPN, tweakers, etc...
Ik zou zo betalen voor zion@tweakers.net, áls het 100% secure is.
of mafkees@depersgroep.nl lijkt me ook wel een mooie ;)

systeem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Bart Zoetmulder schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:30:
[...]

Interessante gedachte, de beloning van premiumartikelen door premiumleden. We zijn sowieso aan het kijken in hoeverre we karma zouden kunnen inzetten t.b.v. premium, jouw gedachte past wel in dat rijtje. Ik zal het bespreken met de product marketeer.
Als je een situatie wil zien in de praktijk, kijk dan eens naar Reddit want die doet het precies zo. Bij je abo krijg je een aantal coins waarmee je andere niet-abonees kan belonen.

Al vind ik reddit niet zo'n goed voorbeeld meer, want ze hebben hun abonnementsstructuur pas helemaal hervormd en die is naar mijn mening veel te duur geworden. "Reddit Premium" is nu $72 per jaar, het oude (nu verdwenen) "Reddit Gold" was $30.

Hierdoor heb ik het juist zelf opgezegd omdat het me vooral om het adfree gebeuren ging, die punten weggeven vind ik maar bijzaak. Dus aan mij verdienen ze juist minder nu. Daar komt ook wel bij dat Conde Nast het veel te commercieel aan het maken is, dus ik gebruik het sowieso minder en had het waarschijnlijk toch al opgezegd :) Weer zo'n geval waar de community over het hoofd gezien wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 27-12-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 18:20

slb

Bwoah......

Zoals @Tyrian hier ook al meldde: Hoe kan ik me uitschrijven voor premium?

Ik heb het een tijdje aangekeken, maar vind het premiumabonnement eerder een achteruitgang dan een vooruitgang aangezien de artikelen niet echt diepgaand (in technologisch opzicht) zijn en steeds verder van IT afgaan.

Tweakers wordt steeds meer Ars(e)technica. Nu HWI min of meer is lamgelegd begeef ik me ook steeds meer bij onze oude bekenden zoals vriend Tom, Anand, LTT (hoewel die ook in een soort persoonlijke crisis lijkt te zitten) en af en toe servethehome.

Vind de premiumartikelen tot nog toe niet betaalwaardig gebleken (zoals bij bijvoorbeeld FTM wel het geval is). Voor mij hoeft het niet, maar hoe zet ik het uit? Ik wil die premium op geen enkele wijze ondersteunen dus hoe haal ik dat ding van mijn naam af?

TL;DR: Als }:O vind ik premium vooral erg meh... Get me out of there!

prompt $p $g

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
slb schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:09:
Zoals @Tyrian hier ook al meldde: Hoe kan ik me uitschrijven voor premium?

Ik heb het een tijdje aangekeken, maar vind het premiumabonnement eerder een achteruitgang dan een vooruitgang aangezien de artikelen niet echt diepgaand (in technologisch opzicht) zijn en steeds verder van IT afgaan.

Tweakers wordt steeds meer Ars(e)technica. Nu HWI min of meer is lamgelegd begeef ik me ook steeds meer bij onze oude bekenden zoals vriend Tom, Anand, LTT (hoewel die ook in een soort persoonlijke crisis lijkt te zitten) en af en toe servethehome.

Vind de premiumartikelen tot nog toe niet betaalwaardig gebleken (zoals bij bijvoorbeeld FTM wel het geval is). Voor mij hoeft het niet, maar hoe zet ik het uit? Ik wil die premium op geen enkele wijze ondersteunen dus hoe haal ik dat ding van mijn naam af?

TL;DR: Als }:O vind ik premium vooral erg meh... Get me out of there!
Anand is ook allang weg bij AnandTech he... Die is naar Apple gegaan. Ze houden het wel een beetje in stand maar er zijn steeds minder 'grote' reviews. Ik volg het al niet meer. En inderdaad, Ars Technica (Ook weer Conde Nast... :X ) wordt steeds meer de "Computer Idee" :P

Ik zit nu vooral op hackernews ( https://news.ycombinator.com ). Het gebrek aan tracking (helaas op de sites waar ze naar linken niet) en de simpele high-density UI spreekt me heel erg aan, ook zijn de commenters vrijwel altijd hoog opgeleid en inzichtvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Hoi,

In de FAQ staat: "Een precies aantal Premium-berichten is moeilijk te geven, maar het zal om enkele per dag gaan, nu en in de toekomst."

De enkele per dag halen we nu al niet (meestal tel ik 1 per dag, soms geen één geloof ik, maar jullie weten vast de exacte aantallen). Welke garanties zijn er dat dit aantal straks daadwerkelijk wel gehaald gaat worden (als het nu na 6 weken nog niet luk,t ondanks de extra redacteur die op 1/1/21 is gestart).

Het is een leerproces, maar uit de afgelopen 6 weken kunnen jullie al een eerste indicatie geven of enkele per dag nog steeds haalbaar is/wordt? Ik kan alleen maar afgaan wat ik zie (en beloofd wordt) en dat is dus dat die aantallen nog niet gehaald worden (enkele per dag, ik denk dan aan 2 a 3). Vandaar deze vraag. @WoutF

[ Voor 80% gewijzigd door CyberMania op 16-01-2021 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slb
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-04 18:20

slb

Bwoah......

Voor mij liever kwaliteit (diepgaand) dan kwantiteit. Voorlopig is mij geen toegevoegde waarde gebleken.

Het zal mijn leeftijd zijn, maar ik voel me steeds verder weg staan van Tweakers. Steeds meer de algemene brede massa kant op, kan soms net zo goed op Nu of RTL kijken. Wellicht dat daarom opzet van premium is ontstaan maar voorlopig zie ik het als een faal.

Ik heb een Hero-abonnement, was geabonneerd bij HWI maar dat is dan omgezet naar 'Premium' als een soort compensatie. Ik wil deze farce op geen enkele wijze steunen.

Dus nogmaals de vraag:

-Hoe kan ik me uitschrijven voor premium?

prompt $p $g

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
CyberMania schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:30:
Hoi,

In de FAQ staat: "Een precies aantal Premium-berichten is moeilijk te geven, maar het zal om enkele per dag gaan, nu en in de toekomst."

De enkele per dag halen we nu al niet (meestal tel ik 1 per dag, soms geen één geloof ik, maar jullie weten vast de exacte aantallen). Welke garanties zijn er dat dit aantal straks daadwerkelijk wel gehaald gaat worden (als het nu na 6 weken nog niet luk,t ondanks de extra redacteur die op 1/1/21 is gestart).

Het is een leerproces, maar uit de afgelopen 6 weken kunnen jullie al een eerste indicatie geven of enkele per dag nog steeds haalbaar is/wordt? Ik kan alleen maar afgaan wat ik zie (en beloofd wordt) en dat is dus dat die aantallen nog niet gehaald worden (enkele per dag, ik denk dan aan 2 a 3). Vandaar deze vraag. @WoutF
Dit is een van die redenen waarom we voor een bèta gekozen hebben. Een deel van de Premium-content kunnen we goed vooruit plannen (bijv: achtergronden, interview, how-to) en een deel hangt af van inspringen op de dagelijkse actualiteit, waarbij je afhankelijk bent van ontwikkelingen. Eén van de doelen van de bèta is om erachter te komen hoe die dagelijkse dynamiek werkt en wat we eruit kunnen halen. Je hebt goed opgemerkt dat het op dit moment schommelt :) dat is het effect van dit proces.

Op het moment dat we het Premium-abonnement officieel introduceren, zullen we er natuurlijk voor zorgen dat we duidelijk omschrijven wat je wel en niet van het abonnement mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 15:26

jelle.

Product Owner
slb schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:43:
Dus nogmaals de vraag:

-Hoe kan ik me uitschrijven voor premium?
Als Hero- of voormalige HWI-abonnee ben je nergens toe verplicht wat betreft de nieuwe Premium-abonnementen. Je kunt tzt zelf de keus maken om dit abonnement wel of niet af te nemen.

Als je met "uitschrijven" bedoelt dat je de Premium-artikelen niet ziet op de frontpage: dat is niet mogelijk. Premium-artikelen worden getoond aan zowel niet-ingelogde als ingelogde gebruikers, waarbij de laatste groep ze gedurende de beta gratis kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 08:46
Bepaald het resultaat van de beta test of Tweakers premium er wel of niet komt? Of is de keuze al gemaakt dat ongeacht het resultaat van de beta test, Tweakers premium er hoe dan ook komt en alleen de invulling van premium wordt verbeterd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
MuVo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:11:
Bepaald het resultaat van de beta test of Tweakers premium er wel of niet komt? Of is de keuze al gemaakt dat ongeacht het resultaat van de beta test, Tweakers premium er hoe dan ook komt en alleen de invulling van premium wordt verbeterd?
Dit is wat @WoutF er eerder over zei in het andere topic: WoutF in "Het grote Tweakers Premium topic"
WoutF schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:03:
Als op termijn (en niet na een dag) blijkt dat Premium-content er niet voor zorgt dat meer mensen besluiten een abonnement te nemen, dan moeten we naar andere dingen gaan kijken. Premium is een middel, geen doel op zich.
Ik haal er zelf uit dat het op zich besloten is dat het er gaat komen maar dat ze er vanaf kunnen wijken als het echt niet blijkt te werken voor het beoogde doel van toename in abonnementen.

PS hij is zelf ook actief hier maar ik dacht ik geef de laatst bekende informatie door :)

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 18-01-2021 12:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Preau schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:15:
[...]

Komt er manier om te zien dat een bericht premium is in de RSS feed?
petervdam schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:03:
Ik ervaar de premium artikelen momenteel als irritant. Met name omdat je niet vooraf (vanuit rss / google news) weet of het artikel leesbaar is niet. Als ik gewoon wat rond zit te klikken heb ik geen zin in inloggen of betalen.
Er is inmiddels een [Premium] label toegevoegd aan de artikelen in de RSS feed.

[ Voor 38% gewijzigd door XWB op 19-01-2021 12:11 ]

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
MuVo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:11:
GekkePrutser schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:30:
[...]

Dit is wat @WoutF er eerder over zei in het andere topic: WoutF in "Het grote Tweakers Premium topic"

[...]

Ik haal er zelf uit dat het op zich besloten is dat het er gaat komen maar dat ze er vanaf kunnen wijken als het echt niet blijkt te werken voor het beoogde doel van toename in abonnementen.

PS hij is zelf ook actief hier maar ik dacht ik geef de laatst bekende informatie door :)
Spijker op de kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Ik heb een serieuze vraag, hopelijk is daar al een antwoord op mogelijk. Zo niet: ook prima hoor.

Gesteld werd dat de beta-test ongeveer 2 tot 3 maanden zou duren. De eerste twee maanden zitten er bijna op. Kunnen jullie inmiddels aangeven dat de test nu stopt (na 2 maanden), na 3 maanden voldoende informatie of dat het misschien nog wat langer nodig gaat zijn: en de beta-test wat verlengd gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 27-01-2021 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-05 13:19

Moonsugar

Communitymanager
Topicstarter
CyberMania schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:15:
Ik heb een serieuze vraag, hopelijk is daar al een antwoord op mogelijk. Zo niet: ook prima hoor.

Gesteld werd dat de beta-test ongeveer 2 tot 3 maanden zou duren. De eerste twee maanden zitten er bijna op. Kunnen jullie inmiddels aangeven dat de test nu stopt (na 2 maanden), na 3 maanden voldoende informatie of dat het misschien nog wat langer nodig gaat zijn: en de beta-test wat verlengd gaat worden.
Antwoord op deze vraag en meer kun je volgende week verwachten in de volledige update die we gaan delen.

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CyberMania schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:15:

Moonsugar in "Het grote Tweakers Premium topic" Ik denk dat daar volgende week meer over is te zeggen in de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
@Moonsugar @Yorinn prima, bedankt voor het snelle duidelijke antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-05 08:46
GekkePrutser schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:30:
[...]

[...]

Helder, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E Pericoloso
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Premium artikels onleesbaar in Firefox 85 (64 bit)

De screenshot
https://www.cisken.be/Varia/rare_premium.jpg
laat zien wat ik bedoel. Je moet wel flink inzoomen op deze scrolling screenshot van 1892 x 27830 pixels, om goed te kunnen zien wat ik op mijn scherm zie. Desnoods moet je het downloaden en het met een grafisch programma bekijken.

Vreemd genoeg treedt het alleen op in Firefox (85.0).

TOR (10.0.9), Chrome (88.0.4324.104), Edge (88.0.705.56) en IE (20H2) tonen een normale weergave. Maar met Firefox is het onleesbaar.

Ligt het aan mij of ...? :?

[ Voor 12% gewijzigd door E Pericoloso op 30-01-2021 09:19 . Reden: een stille wenk toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

E Pericoloso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 04:41:
Premium artikels onleesbaar in Firefox 85 (64 bit)

De screenshot
https://www.cisken.be/Varia/rare_premium.jpg
laat zien wat ik bedoel. Je moet wel flink inzoomen op deze scrolling screenshot van 1892 x 27830 pixels, om goed te kunnen zien wat ik op mijn scherm zie. Desnoods moet je het downloaden en het met een grafisch programma bekijken.

Vreemd genoeg treedt het alleen op in Firefox (85.0).

TOR (10.0.9), Chrome (88.0.4324.104), Edge (88.0.705.56) en IE (20H2) tonen een normale weergave. Maar met Firefox is het onleesbaar.

Ligt het aan mij of ...? :?
Soms worden dit soort dingen veroorzaakt door bugs in een extensie. Wat voor extensies gebruik je in Firefox?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E Pericoloso
  • Niet online
crisp schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Soms worden dit soort dingen veroorzaakt door bugs in een extensie. Wat voor extensies gebruik je in Firefox?
Oh ja?
Deze extensies:

Adblock Plus
DuckDuckGo Privacy Essentials
eID Belgium
eID Chrome Extension
Google Analytics Opt-out Add-on (by Google)
WOT Web of Trust, Website Reputation Ratings

Angelina Eyes theme

Ik zal ze eens testen door ze allemaal disabled te zetten en ze dan 1 voor 1 weer enabled maken. Afbeeldingslocatie: https://www.cisken.be/emoticon/seniel.gif
Misschien zie ik dan de schuldige, als er een is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E Pericoloso
  • Niet online
E Pericoloso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:26:
Ik zal ze eens testen door ze allemaal disabled te zetten en ze dan 1 voor 1 weer enabled maken.
Misschien zie ik dan de schuldige, als er een is.
Jawel. Eureka!

WOT Web of Trust, Website Reputation Ratings gooit roet in 't eten.

Ik heb het disabled gezet, en het probleem is verdwenen. Afbeeldingslocatie: https://www.cisken.be/emoticon/banana.gif

'k Zal WOT eens moeten aanspreken.

Enorm bedankt van hier tot voorbij ginder, je hebt mij op de goeie weg geholpen.

[ Voor 5% gewijzigd door E Pericoloso op 30-01-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

E Pericoloso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:52:
[...]

Jawel. Eureka!

WOT Web of Trust, Website Reputation Ratings gooit roet in 't eten.

Ik heb het disabled gezet, en het probleem is verdwenen. [Afbeelding]

'k Zal WOT eens moeten aanspreken.

Enorm bedankt van hier tot voorbij ginder, je hebt mij op de goeie weg geholpen.
Lijkt dus op hetzelfde probleem als Slecht format op de frontpage, maar dan net anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Yorinn schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Lijkt dus op hetzelfde probleem als Slecht format op de frontpage, maar dan net anders.
Inderdaad, dezelfde extensie maar dan in Chrome gaf ook al problemen doordat ze een stylesheet injecteren met te generieke selectors die conflicteren met onze eigen stijling.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E Pericoloso
  • Niet online
Och, ik zal WOT gewoon AAN laten staan.
Ik vind het een goeie rating voor site-security vóór ik ergens op klik. 😷

Wil ik een premium artikel lezen, dan doe ik het met Chrome of Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

E Pericoloso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:35:

Ik heb me een beetje verdiept in die extensie naar aanleiding van de eerdere bugmelding waar deze dus ook de oorzaak bleek te zijn, en moet zeggen dat ik het niet erg vertrouwenwekkend vond overkomen. Ze zijn in het verleden al eens uit de diverse addon-stores verwijderd vanwege het doorverkopen van allerlei data aan derde partijen, en volgens hun eigen terms of use doen ze dat nog steeds maar is er nu wel een opt-out voor. Ook wordt er naar mijn mening heel erg gepushed naar een betaald abonnement in zoverre zelfs dat ik twijfelde of het zonder wel zou werken. Dat laatste ben ik uiteindelijk niet echt achtergekomen omdat ik op dat moment de bug al kon reproduceren en daarna de extensie snel weer verwijderd heb.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E Pericoloso
  • Niet online
crisp schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:34:
[...]
... doorverkopen van allerlei data aan derde partijen, en volgens hun eigen terms of use doen ze dat nog steeds maar is er nu wel een opt-out voor.
Ik heb nooit een abo gehad en het werkt gratis sinds 98SE (als ik me niet vergis) over XP, Vista, 7 en nu 10 (eerst in IE en vanaf 7 in Firefox). Ik heb de bug voor het eerst opgemerkt (ik wist toen de oorzaak niet), een flink aantal maanden geleden, bij https://www.dailymail.co.uk/home/index.html . Maar, vreemd genoeg, sinds ik WOT UIT en weer AAN gezet heb, zie ik de pagebug daar niet meer optreden.

Dat ze aan data-harvesting doen, wist ik niet. Dat zal ik eens nader moeten uitpluizen. Bedankt voor de tip.

Tot nu heb ik echter nog geen opt-out knop gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
Hoi,

Wanneer wordt het Premiumtag-plaatje gewijzigd maar de nieuwe naam T Plus zodat ik er alvast aan kan wennen?

Waarom wordt ie nog gebruikt terwijl al enkele dagen de nieuwe aankondiging was. Ik had dat direct klaar liggen. Nu is het verwarrend.

[ Voor 38% gewijzigd door CyberMania op 05-02-2021 17:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CyberMania schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:02:
Hoi,

Wanneer wordt het Premiumtag-plaatje gewijzigd maar de nieuwe naam T Plus zodat ik er alvast aan kan wennen?

Waarom wordt ie nog gebruikt terwijl al enkele dagen de nieuwe aankondiging was. Ik had dat direct klaar liggen. Nu is het verwarrend.
Er is wat tijd nodig om dergelijke zaken ook in de code om te gooien; het gaat om wat meer dan alleen het labeltje, en je wilt in je codebase ook liever de juiste term gebruiken om verwarring te voorkomen. Ik verwacht dat ergens volgende week de naamsverandering ook concreet wordt doorgevoerd :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Ik zou het plaatje gewoon alvast vervangen dat kan gewoon onder de oude naam, terwijl je werkt aan de codebase. Ideaal is die oplossing ook zeker niet, maar wel beter vind ik. Maar goed jullie keus natuurlijk. Dank voor de toelichting.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 05-02-2021 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CyberMania schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:08:
Ik zou het plaatje gewoon alvast vervangen dat kan gewoon onder de oude naam, terwijl je werkt aan de codebase. Ideaal is die oplossing ook zeker niet, maar wel beter vind ik. Maar goed jullie keus natuurlijk. Dank voor de toelichting.
Die change staat al klaar voor UAT, misschien zelfs voor release inmiddels (ik was vanmiddag vrij), maar we doen op vrijdagmiddag geen reguliere releases meer. Ons inziens is dit iets wat inderdaad wel snel moet gebeuren maar niet een uitzondering van onze reguliere werkwijze rechtvaardigd.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zie in dit (reviews: AMD Ryzen overklokken - Workshop voor Ryzen 3000 en 5000) bericht van 06-02-2021 (dus enige tijd na de naamswijziging van Premium naar Plus dat er wordt verwezen naar
Als je ons meer wilt vertellen, laat dan een bericht achter in het grote Tweakers Premium topic.(Het grote Tweakers Plus topic)
https://tweakers.net/info/faq/premium-faq/ mag ook naar Plus. Net als de ts van Het grote Tweakers Plus topic en [profile] plaatjes doen het niet?.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

PcDealer schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:38:
Ik zie in dit (reviews: AMD Ryzen overklokken - Workshop voor Ryzen 3000 en 5000) bericht van 06-02-2021 (dus enige tijd na de naamswijziging van Premium naar Plus dat er wordt verwezen naar

[...]
Dat zit vziw ook in de aanpassingen die ik hierboven noemde en die waarschijnlijk begin volgende week online komt :)
Volgens mij is dat bekend bij degenen die over die content gaan, maar ik zal hier maandag nog even op wijzen. Zeker als we technisch alles hebben aangepast zou het wel netjes zijn als het ook overal in de content klopt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

crisp schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:46:
[...]

Dat zit vziw ook in de aanpassingen die ik hierboven noemde en die waarschijnlijk begin volgende week online komt :)
Oeps, sorry gemist :X

[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 07-02-2021 00:48 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Aangepaste tekst voor FAQ is bijna klaar en wordt zsm geüpdatet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
@jelle. Komt er nog een referall bonus, dat als jij een mede Tweaker lid maakt je allebei korting krijgt?
Waarschijnlijk onwenselijk vanwege spam karakter, maar ben benieuwd of daar over na is gedacht.

[ Voor 4% gewijzigd door CyberMania op 11-02-2021 06:44 ]

• CyberMania
@crisp met je gratis artikelen dadelijk, bijv 5 per maand. Ziet hij dan elk artikel als 1 hit of elke view op een artikel als hit? Ik meen aan het eerste maar toch ff checken. Dwz als je een week later een artikel dat je al gelezen had nogmaals aanklikt het er niet opnieuw vanaf gaat. Succes met alles te programmeren trouwens ☕️☕️☕️

[ Voor 9% gewijzigd door CyberMania op 11-02-2021 06:51 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CyberMania schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 06:41:
@crisp met je gratis artikelen dadelijk, bijv 5 per maand. Ziet hij dan elk artikel als 1 hit of elke view op een artikel als hit? Ik meen aan het eerste maar toch ff checken. Dwz als je een week later een artikel dat je al gelezen had nogmaals aanklikt het er niet opnieuw vanaf gaat. Succes met alles te programmeren trouwens ☕️☕️☕️
In de eerste plaats moet je nadat je het artikel voor de eerste keer hebt geopend expliciet het artikel 'unlocken'. Daarna blijft het artikel unlocked voor je, ook als je het later nog een keer opent.

Intentionally left blank

• jelle.

jelle.

Product Owner
CyberMania schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:24:
@jelle. Komt er nog een referall bonus, dat als jij een mede Tweaker lid maakt je allebei korting krijgt?
Waarschijnlijk onwenselijk vanwege spam karakter, maar ben benieuwd of daar over na is gedacht.
Hier is nog niet over gesproken, maar dat zou in de toekomst wel een optie zijn. Een hele relevante vraag daarbij is inderdaad of je hiermee de juiste mensen aantrekt. Om even in lelijke marketingtermen te spreken: de acquisitiekosten worden hiermee relatief hoog vanwege de korting die verstrekt wordt en dat moet ergens ook weer terugverdiend worden, bijvoorbeeld doordat iemand heel lang abonnee blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:11
Hmmbob schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:06:
Is dit topic de plek om aan te geven dat het huidige kleine premium bannertje op mijn 24" scherm er beroerd uit ziet en zelfs een beetje pijn aan de ogen doet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QF85WVptZkI8tumbjD7MGjQIxnk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1f7lHWECtO39Rb7G2CceleVC.png?f=user_large

Ik ben geen UX guru, maar zou zeggen dat de text "premium" te dun is ofzo.
Hierop terugkomend: met de overgang naar "Plus" ziet het er al een stuk beter uit, imho.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2QlcBvxvW9ihTulO_Cz3HYmqQpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/48LeglpMibJ5JooqgK8p5XY3.png?f=user_large

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart.p
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik snap niks van Plus en zal dan ook mijn Tweakers bezoek eindigen als jullie dit invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

bart.p schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 08:11:
Ik snap niks van Plus en zal dan ook mijn Tweakers bezoek eindigen als jullie dit invoeren.
Je begrijpt niet waarom we dit doen? Dat is uitgebreid toegelicht, zie onder andere dit topic: Het grote Tweakers Plus topic

maar ook deze .plan en faqs:

plan: Update Tweakers-abonnementen - Van Premium naar Plus en de maandprijzen
https://tweakers.net/info/abonnementen/plus-abonnementen/
https://tweakers.net/info/faq/plus-faq/

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
@jelle. Wanneer gaan betalingen met bitcoin voor je abbo getest worden. Lijkt me laagdrempelig als je zo veel mogelijk leden wilt werven. Zelfs Tesla en Thuisbezorgd.nl accepteren bitcoins. Lijkt me anders een behoorlijk gemiste kans voor de techsite van Nederland en België. Ala thuisbezorgd het wel doet en T.net niet.

[ Voor 28% gewijzigd door CyberMania op 21-02-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
E Pericoloso schreef op zondag 31 januari 2021 @ 09:35:

Natuurlijk is het wel raar dat een site die alleen een advies geeft op basis van het URL van de site, iets aan de content verandert :? Vooral omdat het hier een positief advies zal zijn. Zou ik dan toch wel vraagtekens bij hebben als ik hem zou gebruiken :)

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 21-02-2021 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
CyberMania schreef op zondag 21 februari 2021 @ 14:33:
@jelle. Wanneer gaan betalingen met bitcoin voor je abbo getest worden. Lijkt me laagdrempelig als je zo veel mogelijk leden wilt werven. Zelfs Tesla en Thuisbezorgd.nl accepteren bitcoins. Lijkt me anders een behoorlijk gemiste kans voor de techsite van Nederland en België. Ala thuisbezorgd het wel doet en T.net niet.
Dit hangt eigenlijk vooral af van de mogelijkheden bij de betaalprovider (PSP). Een snel rondje langs enkele van de grootste in Nederland (Mollie, Buckaroo en Adyen) leert dat zij geen bitcoin accepteren. Dat zal niet voor niks zijn. Tweakers schreef er in 2019 nog over: nieuws: Nederlandse betaalprovider Mollie stopt ondersteuning voor bitcoin

Hoe Thuisbezorgd dat precies heeft opgelost, weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
jelle. schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:48:
[...]
Dit hangt eigenlijk vooral af van de mogelijkheden bij de betaalprovider (PSP). Een snel rondje langs enkele van de grootste in Nederland (Mollie, Buckaroo en Adyen) leert dat zij geen bitcoin accepteren. Dat zal niet voor niks zijn. Tweakers schreef er in 2019 nog over: nieuws: Nederlandse betaalprovider Mollie stopt ondersteuning voor bitcoin

Hoe Thuisbezorgd dat precies heeft opgelost, weet ik eigenlijk niet.
Gewoon enkel betaling in hele bitcoins accepteren, dan heb je geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 15:59
Gomez12 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Gewoon enkel betaling in hele bitcoins accepteren, dan heb je geen enkel probleem :)
Meteen dus een levenslang abbonement afsluiten :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om support te krijgen bij de bèta. Hier kun je bijvoorbeeld terecht voor vragen over deelname, als je een bug hebt ontdekt of als iets niet optimaal werkt. Voor algemene vragen over Premium kun je terecht in: Het grote Tweakers Premium topic