🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Welke browser gebruik je?
Bij mij heeft datzelfde artikel geen Premium badge (Chrome, W10)
Hé de badge is nu weg... zijn we iets aan het testen op productieVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:10:
Welke browser gebruik je?
Ik gebruik overigens FireFox als webbrowser.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
uh oh.... Ziet er in dat geval naar uit dat we binnenkort bepaalde content alleen nog met betaald abo kunnen zien.Freekers schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:14:
[...]
Hé de badge is nu weg... zijn we iets aan het testen op productie?
Ik gebruik overigens FireFox als webbrowser.
Fair enough eigenlijk. Die 12 euro per jaar moet ik eigenlijk met de hoeveelheid tijd die ik hier doorbreng zowiezo maar eens gaan afgeven
Erg mooi is die badge ook niet... Maar ik gok een "dit stond ooit in magazine" of "tot stand gekomen in samenwerking met $user". Splitsen van de populatie in haves en have-nots is een wespennest waar (gok ik) men ver vandaan zal blijven op de FP.
Niemand van de Tweakers crew die hier een antwoord op durft te geven? Tagging @boenkeijer
Het had hiermee te maken: plan: Tweakers start met een bètatest voor een Premium-aanbod
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Nee, we waren niet zozeer in productie aan het testen.Freekers schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:14:
[...]
Hé de badge is nu weg... zijn we iets aan het testen op productie?
Wij hadden de functionaliteit al gebouwd en gereleased achter een feature-flag. Zo kunnen we dingen releasen, zonder dat dit voor gebruikers zichtbaar is. Nu was er een medewerker die de featureflag aan had gezet, die de frontpage bezocht. Hij was ook toevallig de persoon die een cache-refresh triggerde waardoor de frontpage met zijn rechten werd opgehaald en in de cache gestopt. Hierdoor was de frontpage met de featureflag aan gecacht, waardoor iedereen (heel kort) de gecachte versie met premiumbadge zag. Al voordat we dit doorhadden, was de cache verlopen en de badge niet meer zichtbaar.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Pagina: 1