Apart idd. Je hoort bijna max. snelheid te kunnen downloaden, zéker bekabeld.Timothy3000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:41:
Je kan ook als de drie maanden verlopen zijn alsnog gebruik maken van de truc. Alleen dan betaal je wel €12,99 ipv €1,00.
[...]
Even gedubbelcheckt maar alle games staan uit. Kabel er even opnieuw in en uitgedaan en opnieuw opgestart maar lijkt ook weinig verschil te maken. Als dit zo blijft toch misschien maar even Microsoft bellen aankomende week.
En dan met hetzelfde account??Timothy3000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:41:
Je kan ook als de drie maanden verlopen zijn alsnog gebruik maken van de truc. Alleen dan betaal je wel €12,99 ipv €1,00.
Maar een nieuw account aanmaken en deze niet meer gebruiken is ook mogelijk toch?
Alvast hartelijk bedankt.
Heb je de juiste poorten open staan op je router (of UPnP aanstaan)? Dat wil ook vaak helpenTimothy3000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:41:
[...]
Even gedubbelcheckt maar alle games staan uit. Kabel er even opnieuw in en uitgedaan en opnieuw opgestart maar lijkt ook weinig verschil te maken. Als dit zo blijft toch misschien maar even Microsoft bellen aankomende week.
Ja dat kan zeker, en hoef je de Xbox inderdaad niet voor te resetten. Het is ook veiliger want niemand weet hoe lang die actie nog zo blijft bestaan... Misschien nog jaren, misschien dat ze het volgende week ineens afschaffen.Kroetie2970 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:54:
[...]
En dan met hetzelfde account??
Maar een nieuw account aanmaken en deze niet meer gebruiken is ook mogelijk toch?
Alvast hartelijk bedankt.
Gamertag: FinrazielNL
Dat lijkt te hebben geholpen! Hij download nu een stuk sneller. Thanks voor de tip!Notna schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:03:
[...]
Heb je de juiste poorten open staan op je router (of UPnP aanstaan)? Dat wil ook vaak helpen(let ook even op dat je Series X|S ook een eigen, aparte, poort heeft waar je naar wilt kijken als UPnP niet aanstaat)
Maar je download zal nog steeds langzaam gaan als je een game op de achtergrond hebt draaien.Timothy3000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:15:
[...]
Dat lijkt te hebben geholpen! Hij download nu een stuk sneller. Thanks voor de tip!
Voor snelle downloads moet je de laatst gespeelde game echt afsluiten.
Dus je zit in de game, dan ga je naar het dashboard en selecteer je de game zodat het groene randje eromheen oplicht (of welke kleur je ook hebt ingesteld), dan op het kleine knopje rechts van de Xbox knop (met de 3 horizontale streepjes) drukken en voor afsluiten kiezen.
XBL: MRE Inc
Wat is er eigenlijk gebeurd met de [press RT to speed up download] melding / optie op het dashboard ?
Volgens mij was dat juist een soort override van de geknepen downloadsnelheid wanneer er een game draaide (al dan niet op de achtergrond)
Volgens mij was dat juist een soort override van de geknepen downloadsnelheid wanneer er een game draaide (al dan niet op de achtergrond)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Volgens mij was dat gewoon een bug/vertaal fout. Wat RT in het menu doet is snel switchen tussen de horizontale lijst en de verticale opties onderin.justifire schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de [press RT to speed up download] melding / optie op het dashboard ?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hallo, vraagje. Werkt het delen van de upgrade code van CoD Cold war nog?
Kan iemand mij vertellen hoe je deze deelt als dit nog werkt?
Alvast dank.
Kan iemand mij vertellen hoe je deze deelt als dit nog werkt?
Alvast dank.
BP on the move!!!
Volgens mij hoeft dat helemaal niet. Ja als je net uit een game komt, zal ie traag gaan, maar als je je console gewoon 5 minuten laat staan, gaat de snelheid vanzelf omhoog.MRE-Inc schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:41:
[...]
Maar je download zal nog steeds langzaam gaan als je een game op de achtergrond hebt draaien.
Voor snelle downloads moet je de laatst gespeelde game echt afsluiten.
Dus je zit in de game, dan ga je naar het dashboard en selecteer je de game zodat het groene randje eromheen oplicht (of welke kleur je ook hebt ingesteld), dan op het kleine knopje rechts van de Xbox knop (met de 3 horizontale streepjes) drukken en voor afsluiten kiezen.
Die melding heb ik wel een paar keer voorbij zien komen, maar kreeg niet de indruk dat dit verder iets deed. Zal het de volgende keer in de gaten houden, kijken of hij dan iets aan het downloaden is en of het daarna sneller gaat.justifire schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:01:
Ik weet niet of t mag maar deze aanbieding wil ik jullie niet onthouden Assasins Creed Unity voor 0.89 euro bij cdkeys.
https://www.cdkeys.com/xb...in-s-creed-unity-xbox-one
https://www.cdkeys.com/xb...in-s-creed-unity-xbox-one
Sommige games gaan wel ik 4k op de XSS, Ori is er bv eentje.Timothy3000 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:02:
Lang verhaal kort: Wat Microsoft met de Series S heeft bereikt is echt vrij fenomenaal. Zo'n klein apparaatje met zoveel kracht en deze prijs is voor mijn gevoel gewoon ongekend. Ja, je levert wat in qua schijfgrootte en je kan niet 4K gamen, maar dat doet absoluut niet af aan het geheel. Voor mij dé perfecte console om naast de PS5 te plaatsen. Maar eigenlijk kun je welke keuze je ook maakt sowieso geen foute keuze maken deze nieuwe gen. Beide consoles zijn top.
Allen hier: Dank voor alle tips en adviezen. Dit is een fijne community! Erg blij met mijn nieuwe console.
De XSS is wel een top apparaat voor erbij. Denk er aan om er eentje te kopen voor de kinderen, maar krijg game sharing ook niet aan de praat met de pc. Twijfel dus nog een beetje.
Wat krijg je precies niet aan de praat dan?Engineer Stewie schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:28:
[...]
Sommige games gaan wel ik 4k op de XSS, Ori is er bv eentje.
De XSS is wel een top apparaat voor erbij. Denk er aan om er eentje te kopen voor de kinderen, maar krijg game sharing ook niet aan de praat met de pc. Twijfel dus nog een beetje.
Met 2 tegelijk een game (zelfs verschillend) spelen. Had al een account toegevoegd op de XSX, maar krijg dan geen 2 games opgestart.
Als je je Xbox als Home hebt ingesteld met je hoofd account zorg dan dat jouw hoofd account is afgemeld als de gast van jouw Gamepass gebruik wil maken. Zo werkt dat voor de Xbox, heb geen ervaring met deze constructie voor Windows. Maar mogelijk ben je nog aangemeld op je Xbox waardoor die een actieve sessie ziet(?).Engineer Stewie schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:58:
[...]
Met 2 tegelijk een game (zelfs verschillend) spelen. Had al een account toegevoegd op de XSX, maar krijg dan geen 2 games opgestart.
PS/XBL: Nogne
Dat betekend dat ik nooit zou kunnen gamen als zij gamen. Met 3 koters in huis dus niet echt te doen.Nogne schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:00:
[...]
Als je je Xbox als Home hebt ingesteld met je hoofd account zorg dan dat jouw hoofd account is afgemeld als de gast van jouw Gamepass gebruik wil maken. Zo werkt dat voor de Xbox, heb geen ervaring met deze constructie voor Windows. Maar mogelijk ben je nog aangemeld op je Xbox waardoor die een actieve sessie ziet(?).
Nee hoor,Engineer Stewie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:08:
[...]
Dat betekend dat ik nooit zou kunnen gamen als zij gamen. Met 3 koters in huis dus niet echt te doen.
Volg de stappen maar zoals beschreven
Ik weet precies wat jij zoekt, maar ik heb het nu zo dat ik op mijn Series X en One S op hetzelfde moment kan gamen en dat zij allebei van hetzelfde game pass ultimate lidmaatschap gebruik maken.Engineer Stewie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:08:
[...]
Dat betekend dat ik nooit zou kunnen gamen als zij gamen. Met 3 koters in huis dus niet echt te doen.
Ik weet niet of je dat wil hebben? Met de PC is mij dit ook gelukt, dus weet niet of dit is wat je zoekt?
Je kan met 1 hoofdaccount, totaal 3 (4, als je Android meerekent) devices bedienen. Zo heb ik:Engineer Stewie schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:08:
[...]
- Een Series X waar ik op game
- Een One X waar mijn oudste zoon op gamed (ingesteld als home)
- Een PC met mijn account in de MS store
- Een tablet voor Minecraft met mijn MS account.
- Een Xbox One OG voor mijn dochter
Het wordt pas ingewikkeld (niet mogelijk) als je met 3+ consoles, 1 library of sub wilt delen én tegelijkertijd wilt gamen. Dat gaat dus niet, het maximum is momenteel 2. Zo heb ik voor mijn dochter die een Xbox One heeft (OG) een aparte GPU sub moeten afnemen. Nu is dat vrij goedkoop momenteel door de 1 euro conversie truc maar toch. Ze kan mijn library wel gebruiken, maar dan kan ik niet zelf gamen of inloggen op de Series X (tegelijkertijd)
Ergens hoop ik dat er een library share komt binnen je familie zoals Google dat doet bijv. Maar er zal wel teveel gedoe zijn met inkomsten en uitgevers om dat te doen. Ik zie nog wel een family tier komen voor GPU tegen een meerpijs zoals Netflix dat doet.
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 27-12-2020 16:30 ]
Op dat oude account heb je geen games gekocht? Want die staan op je account he. Gewoon nieuwe aanmaken en daar dat trucje mee doenKroetie2970 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:39:
Goedemorgen allen,
Ik heb een vraagje, in een ver geleden had ik een Xbox met account bij gold. Nu ik weer een Xbox (series s)
Heb , heb ik mij eergisteren met de oude gegevens aangemeld en de gamepass met creditcard gekocht.
Dit was nu €1 voor 3 maanden. Echter las ik later over de gamepass “truc”.
Nu is het zo dat het bestaande account wel weg mag. Kan ik de Xbox gewoon resetten en aanmaken met nieuw account, zodat ik dan de “ truc” kan uitvoeren?
Je kan ook even die 3 maanden gamelans volmaken, en zodra hij verlopen is kan je alsnog de truc doen voor 3 jaar gold en dan omzetten, maar dan moet je wel echt eerst de huidige laten verlopen.
Je kan ook gewoon 2 jaar doen met die truc. Snap die hele heisa elke keer niet. Scheelt een paar euro maar je bespaart nog altijd gigantisch.MrGizMo schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:04:
[...]
Op dat oude account heb je geen games gekocht? Want die staan op je account he. Gewoon nieuwe aanmaken en daar dat trucje mee doen
De meeste bugs in cyberpunk kon ik wel omheen werken,
Maar zit nu op een punt dat dat niet meer gaat.
Enfin, gezien de insiders ring alpha waar ik in zit, heb ik maar een bugreport met video ingediend. Misschien krijgen ze het nog wel opgelost
Mod-edit: ik speel de game zelf niet, maar voor de zekerheid een en ander tussen spoilertags gezet. Voor het geval het iets weggeeft over de game
spoiler:
Alle cyberpsycho en NCDP missies in City Center spawnen niet. Als je er aan komt ligt er hoop bloed en alle spullen als auto’s, motoren en zelfs het koffertje met inhoud die je moet verzamelen om een missie af te ronden liggen er, maar geen npc te bekennen. Ik heb het idee dat die allemaal door de grond zijn gevallen.
Zo is er een cyber psycho in de parkeergarage. Ik zie de reflecties van de zwaailichten van de politieauto’s op de wand, maar de auto’s zijn niet te vinden. Soms zie je het info scherm ff snel opkomen bij zoeken, maar die gaat gelijk weer weg. Er is dus blijkbaar wel iets.
Gezien de te kopen auto’s in dat deel allemaal een halve meter de grond in gezakt zijn en pas bij kopen ineens opgetild worden en op de weg gezet worden, vermoed ik dat dit ook met de Npc’s is gebeurd of dat er ergens een missie hangt waardoor deze niet meer doorgaan in dat stadsdeel.
Houdt wel in dat ik de archievements nooit afgerond krijg in deze playthrough
tenzij de bug nog opgelost wordt en de boel respawned.
Zo is er een cyber psycho in de parkeergarage. Ik zie de reflecties van de zwaailichten van de politieauto’s op de wand, maar de auto’s zijn niet te vinden. Soms zie je het info scherm ff snel opkomen bij zoeken, maar die gaat gelijk weer weg. Er is dus blijkbaar wel iets.
Gezien de te kopen auto’s in dat deel allemaal een halve meter de grond in gezakt zijn en pas bij kopen ineens opgetild worden en op de weg gezet worden, vermoed ik dat dit ook met de Npc’s is gebeurd of dat er ergens een missie hangt waardoor deze niet meer doorgaan in dat stadsdeel.
Houdt wel in dat ik de archievements nooit afgerond krijg in deze playthrough
Enfin, gezien de insiders ring alpha waar ik in zit, heb ik maar een bugreport met video ingediend. Misschien krijgen ze het nog wel opgelost
Mod-edit: ik speel de game zelf niet, maar voor de zekerheid een en ander tussen spoilertags gezet. Voor het geval het iets weggeeft over de game
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 28-12-2020 09:31 ]
Ik heb vanavond even Forza Horizon 4 gespeeld via Remote Play, maar dat is niet te doen. Op een of andere manier, bedient de linker stick (sturen van de auto) ook de d-pad, waardoor elke keer dat ik stuur in een bocht, de game van radio station wisselt, of een van die quick chat acties activeert.
Configuratie: iPhone 11 met iOS 14.3 met een Xbox One controller en local remote play.
Configuratie: iPhone 11 met iOS 14.3 met een Xbox One controller en local remote play.
Ik heb hetzelfde op Android. Dus het zal een bug in forza zijn.gise schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:41:
Ik heb vanavond even Forza Horizon 4 gespeeld via Remote Play, maar dat is niet te doen. Op een of andere manier, bedient de linker stick (sturen van de auto) ook de d-pad, waardoor elke keer dat ik stuur in een bocht, de game van radio station wisselt, of een van die quick chat acties activeert.
Ik vind de stream service van Microsoft sowieso bar en bar slecht.gise schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:41:
Zowel LOCAL als via Cloud.
In die zin is Stadia en GFN superior.
Ik heb expres een externe monitor gekocht, juist omdat ik het vervelend vond om al die tearing/artifacts elke keer te zien tijdens het spelen van Destiny 2, of andere games.
Nu met monitor heerlijk spelen.
Enige nadeel is dan weer dat de monitor alleen maar goed werkt met HDR aan (qua kleuren, maar krijg dan de brightness niet naar beneden). Achja.
Ik gebruik al jaren interne streaming en dat werkt absoluut perfect. Misschien een issue met de kwaliteit van je netwerk?
Ik heb wel het idee dat het inderdaad nogal van je netwerk af hangt. Volgens mij zijn al die streamingdiensten groot fan van 5Ghz wifi, dus dat is sowieso iets om naar te kijken. Ik krijg het hier ook niet 100% lekker aan de praat. Xbox op wifi, Laptop bekabeld (via Beta app). Ik kon WD:Legion best oke spelen, maar helemaal soepel ging het niet. Ik kan me voorstellen dat dat bij snellere games inderdaad al snel onspeelbaar word.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb ook een nieuwe externe monitor gekocht, maar had dat al op de planning staan.Zhankou schreef op maandag 28 december 2020 @ 08:56:
[...]
Ik vind de stream service van Microsoft sowieso bar en bar slecht.
Zowel LOCAL als via Cloud.
In die zin is Stadia en GFN superior.
Ik heb expres een externe monitor gekocht, juist omdat ik het vervelend vond om al die tearing/artifacts elke keer te zien tijdens het spelen van Destiny 2, of andere games.
Nu met monitor heerlijk spelen.
Enige nadeel is dan weer dat de monitor alleen maar goed werkt met HDR aan (qua kleuren, maar krijg dan de brightness niet naar beneden). Achja.
Heb een 32” benq EW3280 met ips paneel, 4k, 60Hz monitor (heeft ook HDR400, mja LCD) gekocht en dat speelt heerlijk. Ik heb ook een 65C9 en zie het grote verschil met HDR niet echt.
Alleen in absolute zwartwaarden wel natuurlijk en de afwezigheid van IPS glow, maar met gamen stoor ik me daar niet aan.
Nu ik dichterbij zit zie ik juist meer details...
Zo, dit weekend met kerst relatief veel tijd gehad (risicogroep, dus reizen en samenkomsten vermeden) om te spelen en wat hebben we gespeeld? Op 3 chapters in de Gears 5 Hivebusters-DLC na alleen maar Call Of Duty: Warzone
De onvoorspelbaarheid en de spanning die letterlijk en figuurlijk stijgt naarmate je langer overleeft, is erg goed gedaan. De hardheid van die game ook af en toe: heb je 7 of 8 kills, wordt je bijvoorbeeld 101e
Eigenlijk alleen maar BR solos gespeeld. Hoogtepunt: 8e, dieptepunt: 135e
Mijn naaste zit naast mij op de bank, is door mij met gaming in aanraking gekomen en ziet mij dus Warzone spelen. Op een gegeven moment vraagt ze: "mag ik eens proberen"? Ik dus met tegenzin die controller af staan: ik ben al blij dat ze interesse toont in mijn hobby, weet je...
Ik zit me dus wel helemaal kapot te ergeren, want ze heeft nog steeds niet door dat je beide sticks tegelijkertijd kan bedienen: wat ze dan doet is dus stilstaand rond kijken en lopen zonder rond te kijken. Vooral lekker stilstaan of niet om je heen blijven kijken in Verdansk
. Als ik zeg om LT in te drukken om te richten, moet ze (nog steeds) de controller kantelen om te zien welke knoppert LT is
Ook wel eens met de multiplayer van Gears Of War. Als een potje KOTH niet wil lukken (slecht dag, slechte server, slechte ping), dan vraagt ze of ze kan helpen. Als één mp een learning curve heeft, dan is het wel Gears. En zij denkt dan: dat doe ik wel effe, ik maai ze allemaal wel effe neer.
Ze heeft anders wel echt interesse, met kunnen we dit niet met of tegen elkaar spelen, het is die open deur je die je niet in het gezicht van de ander dicht wilt slaan...
De onvoorspelbaarheid en de spanning die letterlijk en figuurlijk stijgt naarmate je langer overleeft, is erg goed gedaan. De hardheid van die game ook af en toe: heb je 7 of 8 kills, wordt je bijvoorbeeld 101e

Mijn naaste zit naast mij op de bank, is door mij met gaming in aanraking gekomen en ziet mij dus Warzone spelen. Op een gegeven moment vraagt ze: "mag ik eens proberen"? Ik dus met tegenzin die controller af staan: ik ben al blij dat ze interesse toont in mijn hobby, weet je...
Ik zit me dus wel helemaal kapot te ergeren, want ze heeft nog steeds niet door dat je beide sticks tegelijkertijd kan bedienen: wat ze dan doet is dus stilstaand rond kijken en lopen zonder rond te kijken. Vooral lekker stilstaan of niet om je heen blijven kijken in Verdansk

Ook wel eens met de multiplayer van Gears Of War. Als een potje KOTH niet wil lukken (slecht dag, slechte server, slechte ping), dan vraagt ze of ze kan helpen. Als één mp een learning curve heeft, dan is het wel Gears. En zij denkt dan: dat doe ik wel effe, ik maai ze allemaal wel effe neer.
Ze heeft anders wel echt interesse, met kunnen we dit niet met of tegen elkaar spelen, het is die open deur je die je niet in het gezicht van de ander dicht wilt slaan...
Pas geleden Firestorm geprobeerd en ik was niet onder de indruk. Daarbij prefereer ik BF1 boven BFV.R0dsk0ll schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:32:
Zijn er nog Tweakers die BF5 regelmatig spelen? Mis een beetje het team gevoel, solo spelen in een vreemd squad toch minder.
Of moet ik hiervoor de nickname lijst invullen?
Xbox Live: Springbok NL
Nope, die is echt prima.Krimglas schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:18:
Ik gebruik al jaren interne streaming en dat werkt absoluut perfect. Misschien een issue met de kwaliteit van je netwerk?
Voorheen met de Xbox Onecast app ging het ook perfect. Maar nu met Android of Ipad apps, beiden ruk.
Het werkt, maar niet zo native als voorheen.
Omdat ik series S heb, bewust gekozen voor 1080p 144hz scherm. En hij had HDR.Engineer Stewie schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:40:
[...]
Ik heb ook een nieuwe externe monitor gekocht, maar had dat al op de planning staan.
Heb een 32” benq EW3280 met ips paneel, 4k, 60Hz monitor (heeft ook HDR400, mja LCD) gekocht en dat speelt heerlijk. Ik heb ook een 65C9 en zie het grote verschil met HDR niet echt.
Alleen in absolute zwartwaarden wel natuurlijk en de afwezigheid van IPS glow, maar met gamen stoor ik me daar niet aan.
Nu ik dichterbij zit zie ik juist meer details...
Alleen ik vind het zo fel allemaal omdat het maar 1 instelling is. Vanavond weer verschillende instellingen testen.
@Springbokkie zelf besef je dat niet omdat je ermee opgegroeid bent, maar zo'n controller is best een complex ding voor mensen die het nooit gebruikt hebben. Vooral het concept van 2 analoge sticks waarmee je twee begingen onafhankelijk van elkaar moet uitvoeren is dan een mindfuck voor volwassen personen die nooit zo'n ding vastgehad hebben.
Minecraft Dungeons is de eerste game die mijn vrouw leuk genoeg vindt, met controls die gemakkelijk genoeg zijn om het lang genoeg te tolereren om de controller effectief gewoon te worden. Maar zij is wel een grote diablo 3 liefhebber op pc.
Minecraft Dungeons is de eerste game die mijn vrouw leuk genoeg vindt, met controls die gemakkelijk genoeg zijn om het lang genoeg te tolereren om de controller effectief gewoon te worden. Maar zij is wel een grote diablo 3 liefhebber op pc.
Ik gebruik inderdaad zeer regelmatig de local streaming naar m’n laptop. Xbox wired en laptop op 5Ghz en dat werkt prima, ook voor PVP games. Draait volgens de aanbeveling van de test op High Quality en heb heel af en toe wat artifacts met een dipje, maar overall werkt het erg goed en is dus de delay goed genoeg om gewoon pvp shooters te spelen.BM schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:32:
Ik heb wel het idee dat het inderdaad nogal van je netwerk af hangt. Volgens mij zijn al die streamingdiensten groot fan van 5Ghz wifi, dus dat is sowieso iets om naar te kijken. Ik krijg het hier ook niet 100% lekker aan de praat. Xbox op wifi, Laptop bekabeld (via Beta app). Ik kon WD:Legion best oke spelen, maar helemaal soepel ging het niet. Ik kan me voorstellen dat dat bij snellere games inderdaad al snel onspeelbaar word.
Die remote play met telefoon was voor mij de eerste keer dat ik het gebruikte, maar dus met Forza die big, wel erg vervelend, maar zoals te lezen meer mensen last van.
Laten we een ding gelijk uit de wereld helpen:gise schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:11:
[...]
Ik gebruik inderdaad zeer regelmatig de local streaming naar m’n laptop. Xbox wired en laptop op 5Ghz en dat werkt prima, ook voor PVP games. Draait volgens de aanbeveling van de test op High Quality en heb heel af en toe wat artifacts met een dipje, maar overall werkt het erg goed en is dus de delay goed genoeg om gewoon pvp shooters te spelen.
Die remote play met telefoon was voor mij de eerste keer dat ik het gebruikte, maar dus met Forza die big, wel erg vervelend, maar zoals te lezen meer mensen last van.
Er is een verschil tussen de LAST gen consoles (Xbox One, S en X) en de NEW gen Series S en X.
Bij de one X heb ik ook nooit last gehad met Streaming. Alles werkte perfect.
Maar met nieuwe generatie, en nieuwe APPS werkt het gewoon niet meer zo vloeiend als eerst. En dat is balen. Ik denk dat het echt CAPPED is met bitrate en voorheen niet.
Ik begrijp wat je zegt en ik geloof je graag, maar...Krimglas schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:02:
@Springbokkie zelf besef je dat niet omdat je ermee opgegroeid bent, maar zo'n controller is best een complex ding voor mensen die het nooit gebruikt hebben. Vooral het concept van 2 analoge sticks waarmee je twee begingen onafhankelijk van elkaar moet uitvoeren is dan een mindfuck voor volwassen personen die nooit zo'n ding vastgehad hebben.
Ze is ruim 2 jaar geleden al begonnen met spelen: de Artifex-Mundi games, de Life Is Strange titels en ze heeft op een handjevol scenes na nagenoeg zelfstandig in d'r eentje Tomb Raider, Rise Of The Tomb Raider en Shadow Of The Tomb Raider uitgespeeld. Weliswaar op easy, maar toch: inderdaad een prestatie op zich voor iemand die alleen met de Nintendo Wii-dingen heeft staan zwaaien als "polsoefening".
en dan jaloers worden als ik in SOTTR een tombe tegen kom die zij nooit gezien heeft

Haar eerste achievement in SOTTR is van 27 september 2018. Ik vind dan dat je na ruim 2 jaar wel blindelings LT in moet kunnen drukken zonder de controller te kantelen om te zien waar LT zit...
Balen zeg. Sta zelf op het punt om City Center te gaan clearen, na Watson helemaal gedaan te hebben...Ben benieuwd. Van de week wel de Quadra Type-66 auto gekocht, en die was ook half door de grond gezakt maar kon ik wel kopen. Hoop niet dat het een voorteken is. Ik weet even niet meer of die auto ook in City Center te koop stond.SunnieNL schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:02:
De meeste bugs in cyberpunk kon ik wel omheen werken,
spoiler:Alle cyberpsycho en NCDP missies in City Center spawnen niet. Als je er aan komt ligt er hoop bloed en alle spullen als auto’s, motoren en zelfs het koffertje met inhoud die je moet verzamelen om een missie af te ronden liggen er, maar geen npc te bekennen. Ik heb het idee dat die allemaal door de grond zijn gevallen.
Houdt wel in dat ik de archievements nooit afgerond krijg in deze playthroughtenzij de bug nog opgelost wordt en de boel respawned.
[mbr]Mod-edit: ik speel de game zelf niet, maar voor de zekerheid een en ander tussen spoilertags gezet. Voor het geval het iets weggeeft over de game :)[/]
-
[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 16-01-2021 21:50 ]
Vanzelfsprekend... en dan nog kantelen om te kijken.Neuzelaar schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:32:
[...]
Misschien even uitleggen dat LT= Linkse Trigger?
Ach, geef het de tijd. Mijn vriendin zit ook altijd onwijs te kloten met de controlls van Rollercoaster tycoon. Maar door (samen) steeds meer te gamen met spelletjes zoals Overcooked, Moving Out en anders leuke spellen in gamepass gaat zij steeds beter om met de controller.Springbokkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:34:
[...]
Vanzelfsprekend... en dan nog kantelen om te kijken.
Ruim 2 jaar vind ik op zich wel tijd genoeg
Ja. HDR op een gewone LCD geeft wel een hoge brightness. Ik zit op 1 meter van mijn monitor en heb de brightness dus naar beneden gehaald.Zhankou schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:51:
[...]
Omdat ik series S heb, bewust gekozen voor 1080p 144hz scherm. En hij had HDR.
Alleen ik vind het zo fel allemaal omdat het maar 1 instelling is. Vanavond weer verschillende instellingen testen.
Ik heb tot nu toe HDR aan (niet die HDRi van Benq want dat is rommel), maar mogelijks gaat die voor ‘donkere’ games wel uit.
Oled is in HDR wel subliem daar ge met zelfoplichtende pixels zit ipv een backlight.
Halve meter van me 24 inch af, dat is misschien ook iets te dichtbij, heh.
Ik speel CoD op een halve meter van 42 inchZhankou schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:20:
Halve meter van me 24 inch af, dat is misschien ook iets te dichtbij, heh.
Ik zou haar dumpen.....Springbokkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:22:
[...]
Ik begrijp wat je zegt en ik geloof je graag, maar...
Ze is ruim 2 jaar geleden al begonnen met spelen: de Artifex-Mundi games, de Life Is Strange titels en ze heeft op een handjevol scenes na nagenoeg zelfstandig in d'r eentje Tomb Raider, Rise Of The Tomb Raider en Shadow Of The Tomb Raider uitgespeeld. Weliswaar op easy, maar toch: inderdaad een prestatie op zich voor iemand die alleen met de Nintendo Wii-dingen heeft staan zwaaien als "polsoefening".
en dan jaloers worden als ik in SOTTR een tombe tegen kom die zij nooit gezien heeft![]()
![]()
Haar eerste achievement in SOTTR is van 27 september 2018. Ik vind dan dat je na ruim 2 jaar wel blindelings LT in moet kunnen drukken zonder de controller te kantelen om te zien waar LT zit...
Nee, sommige mensen kunnen gewoon niet gamen. Dat is niet voorbehouden aan vrouwen, maar als je er niet mee bent opgegroeid, dan is zo´n controller gewoon lastig, vooral het bewegen van de camera en tegelijk lopen is gewoon lastig.
Zeg je ook gewoon tegen haar dat je vindt dat ze na 2 jaar wel een keer moet begrijpen waar de LT zit?
Grappig, ik ben een tijd geleden begonnen om samen met mijn vriendin de Gears games door te spelen (couch coop). Ze is ook absoluut geen gamer, en hiervoor hadden we niet veel meer gespeeld dat Lara Croft: Temple of Osiris en Unravel 2.Springbokkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:42:
Zo, dit weekend met kerst relatief veel tijd gehad (risicogroep, dus reizen en samenkomsten vermeden) om te spelen en wat hebben we gespeeld? Op 3 chapters in de Gears 5 Hivebusters-DLC na alleen maar Call Of Duty: Warzone![]()
De onvoorspelbaarheid en de spanning die letterlijk en figuurlijk stijgt naarmate je langer overleeft, is erg goed gedaan. De hardheid van die game ook af en toe: heb je 7 of 8 kills, wordt je bijvoorbeeld 101eEigenlijk alleen maar BR solos gespeeld. Hoogtepunt: 8e, dieptepunt: 135e
![]()
Ik zit me dus wel helemaal kapot te ergeren, want ze heeft nog steeds niet door dat je beide sticks tegelijkertijd kan bedienen: wat ze dan doet is dus stilstaand rond kijken en lopen zonder rond te kijken. Vooral lekker stilstaan of niet om je heen blijven kijken in Verdansk. Als ik zeg om LT in te drukken om te richten, moet ze (nog steeds) de controller kantelen om te zien welke knoppert LT is
![]()
![]()
Ook wel eens met de multiplayer van Gears Of War. Als een potje KOTH niet wil lukken (slecht dag, slechte server, slechte ping), dan vraagt ze of ze kan helpen. Als één mp een learning curve heeft, dan is het wel Gears. En zij denkt dan: dat doe ik wel effe, ik maai ze allemaal wel effe neer.![]()
![]()
Neadless to say: Gears ging in het begin niet zo goed. Inderdaad ook het niet 'snappen' hoe die 2 analoge sticks samengaan, en hoe dat effectief te gebruiken. Lopen bestond dan ook uit rechte lijnen en haakse hoeken draaien. Schieten kwam er op neer dat ze 10 seconde aan het mikken was, in de hoop dat een vijand z'n hoofd boven het muurtje stak, waarna ze er maarliefst 2 kogels op schoot, om het hele proces weer te herhalen
Voordeel van Gears is wel dat je allebei op een aparte difficulty kunt spelen. Zij speelde dus op casual, en ik 'als support :p' op normal erbij. Tegen het einde van het spel begon er 'iets van' handigheid in te komen bij d'r. Daarna Gears 2 opgepakt, die hebben we 1e kerstdag uitgespeeld, en gelijk begonnen met 3, en die op 2e kerstdag afgerond. Ondertussen begint ze het redelijk in de smiezen te krijgen, maar het blijft lastig. Ik kan niet zomaar roepen dat ze RB of LT ergens voor moet hebben, dan word het paniek. En als er een prompt komt om op X te drukken gebeurd het regelmatig dat ze B of A te pakken heeft, maar overall is de vooruitgang al gigantisch.
Is het vergelijkbaar met hoe ik speel? Nee, absoluut niet. Daarentegen moeten we met z'n allen niet vergeten dat de meesten van ons inderdaad zijn opgegroeid met games en controllers. Ik speel zelfs als sinds de 1e Xbox met Xbox controllers, en ik weet nog heel goed dat dat in het begin ook verre van soepel ging. Eigenlijk wat @Krimglas ook al zei
Laten we vooral blij zijn dat ze beetje interesse tonen in 'onze' hobby. Ze vroeg gister al wat we nu moesten gaan spelen als we Gears 4 en 5 ook uitgespeeld hadden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En zo is het.BM schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:59:
[...]
Laten we vooral blij zijn dat ze beetje interesse tonen in 'onze' hobby. Ze vroeg gister al wat we nu moesten gaan spelen als we Gears 4 en 5 ook uitgespeeld hadden
Vergeet Gears Of War: Judgment niet
Verwijderd
Dit heb ik ook op Android. Is een bug waarvoor ik geen oplossing weet. Als je via XCloud speelt werkt op op een of andere manier wel...gise schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:41:
.
[ Voor 99% gewijzigd door Jeffrey1908 op 28-12-2020 12:37 ]
Welke app gebruiken jullie op Windows 10 nu om series x te streamen dan?
Lees een beta app maar ik kan hem nergens vinden.
Heb het al eerder geprobeerd met advies van hier alleen dan kan ik de app niet downloaden en moet ik een code invoeren dus denk dat ik een verkeerde app opzoek of iets verkeerd doe.
Heb het al eerder geprobeerd met advies van hier alleen dan kan ik de app niet downloaden en moet ik een code invoeren dus denk dat ik een verkeerde app opzoek of iets verkeerd doe.
.
[ Voor 97% gewijzigd door Jeffrey1908 op 28-12-2020 12:37 ]
Ik gebruik inderdaad de bèta app. Ik had toen ook moeilijkheden met hem te downloaden, maar moest toen even met rechtermuisknop op de download drukken en dan link opslaan als. Anders downloaden die wel het bestand maar nam die de extensie niet mee. Tenminste daar leek het op.Jeffrey1908 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:26:
Dat van die code is volgens mij alleen als je de xcloud functionaliteit wil uitproberen, maar dat kan alleen een select groepje.
Mijn ervaring met streamen is dat het werkt. Ik heb geen last van merkbaar inputlag of iets (draadloos), wel zie je overduidelijk een bepaalde waas over het spel, waardoor je ziet dat je aan het streamen bent.
Rivanov in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"Jeffrey1908 schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:26:
Bij mij nam hij ook de extensie niet mee inderdaad, heb die er zelf maar achter geplakt, dat werkte ook.Mooraalkikker schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:56:
[...]
Ik gebruik inderdaad de bèta app. Ik had toen ook moeilijkheden met hem te downloaden, maar moest toen even met rechtermuisknop op de download drukken en dan link opslaan als. Anders downloaden die wel het bestand maar nam die de extensie niet mee. Tenminste daar leek het op.
Dat van die code is volgens mij alleen als je de xcloud functionaliteit wil uitproberen, maar dat kan alleen een select groepje.
Mijn ervaring met streamen is dat het werkt. Ik heb geen last van merkbaar inputlag of iets (draadloos), wel zie je overduidelijk een bepaalde waas over het spel, waardoor je ziet dat je aan het streamen bent.
Heb je hem al binnen, ik wilde hem ook laatst bestellen maar is niet meer op voorraad inmiddels helaasjustifire schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 00:10:
[...]
Beiden hebben hun voor en tegens.
Ben op zich erg tevreden over de Arcts 7x, echter heb ik moeite met het bepalen waar bepaalde geluiden vandaan komen, vind ik best vervelend in bijvoorbeeld fps.
Qua draagcomfort is het echt wel een heel fijne headset.
De Penrose wordt geprezen voor zijn sublieme geluid, maar krijgt veel kritiek op het gebied van draagcomfort.
We gaan het zien horen / voelen, inderdaad 60 dagen bedenktijd bij hifi klubben dus op het gemak vergelijken

Wellicht ook even uitleggen wat de boven en onderkant van de controller isSpringbokkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:34:
[...]
Vanzelfsprekend... en dan nog kantelen om te kijken.
Hun magazijn sluit twee weken voor de feestdagen, daarom dat je nu niet kan bestellen.Rzarect0r schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:48:
[...]
Heb je hem al binnen, ik wilde hem ook laatst bestellen maar is niet meer op voorraad inmiddels helaas
Zelf vorige week mijn 7x binnengekregen. Erg fijn ding inderdaad, leuk dat nul effort nodig is voor configuratie. Ook de DTS:X audio decoder geinstalleerd omdat die profielen specifiek voor deze headset heeft. Klinkt wel lekker
Na 2 jaar een game examen en als ze het niet haalt een bindend negatief game advies?Cyrax0508 schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:50:
[...]
Ik zou haar dumpen.....![]()
Nee, sommige mensen kunnen gewoon niet gamen. Dat is niet voorbehouden aan vrouwen, maar als je er niet mee bent opgegroeid, dan is zo´n controller gewoon lastig, vooral het bewegen van de camera en tegelijk lopen is gewoon lastig.
Zeg je ook gewoon tegen haar dat je vindt dat ze na 2 jaar wel een keer moet begrijpen waar de LT zit?
Ik krijg weer flashbacks naar (het abrupte einde van) mijn studententijd

Ja dit had ik geprobeerd idd, enkel als ik de url invoer dan kan die hem niet vinden.
Dit had ik al geprobeerd maar bedankt!;)
Vandaag hetzelfde maar gedaan gezien Xbox Game Pass toch erg beviel en het werkt prima nu met drie jaar op een nieuw Xbox account.MrGizMo schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:04:
[...]
Op dat oude account heb je geen games gekocht? Want die staan op je account he. Gewoon nieuwe aanmaken en daar dat trucje mee doen
Echter enige wat vervelend is nu is dat mijn EA account gelinked staat met mijn oude Xbox account, volgens internet kan je dat zelf niet zomaar ontkoppelen maar zal EA dat moeten doen. Heb inmiddels een ticket lopen maar wel iets om rekening mee te houden met EA games die online moeten, Star Wars Fallen Order werkt bijvoorbeeld prima gezien het alleen single player betreft.
Wel bedankt voor de tip alsnog, nu lekker gamen op mijn Series S!
Succes er mee. Ik kwam er laatst achter dat mijn Xbox ook aan een oud (ongebruikt) EA account gekoppeld stond. Half uur bezig geweest met EA support en kan wel bij dat account maar er is gewoon geen mogelijkheid om mijn Xbox aan een ander EA account te koppelen. Nu maakt het voor het gamen zelf weinig uit. Maar het blijft vreemd dat je niet gewoon een ander EA account aan je Xbox account kan knopen.hifigamefreak schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:01:
[...]
Vandaag hetzelfde maar gedaan gezien Xbox Game Pass toch erg beviel en het werkt prima nu met drie jaar op een nieuw Xbox account.
Echter enige wat vervelend is nu is dat mijn EA account gelinked staat met mijn oude Xbox account, volgens internet kan je dat zelf niet zomaar ontkoppelen maar zal EA dat moeten doen. Heb inmiddels een ticket lopen maar wel iets om rekening mee te houden met EA games die online moeten, Star Wars Fallen Order werkt bijvoorbeeld prima gezien het alleen single player betreft.
Wel bedankt voor de tip alsnog, nu lekker gamen op mijn Series S!
*ooit, ruim 10 jaar geleden een tweede EA account gemaakt toen Origin voor de PC kwam. Oudere account had geen games en stond op een mail adres wat ik niet meer gebruikte.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Thanks, ja had al gelezen dat EA er moeilijk over doet dit te unlinken maar heb maar gedaan alsof mijn neus bloed en ik per ongelijk het verkeerde Xbox account heb gebruikt om te linken. Inclusief foto van het scherm waarbij ik op de Xbox probeer te linken.Phydomir schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:13:
[...]
Succes er mee. Ik kwam er laatst achter dat mijn Xbox ook aan een oud (ongebruikt) EA account gekoppeld stond. Half uur bezig geweest met EA support en kan wel bij dat account maar er is gewoon geen mogelijkheid om mijn Xbox aan een ander EA account te koppelen. Nu maakt het voor het gamen zelf weinig uit. Maar het blijft vreemd dat je niet gewoon een ander EA account aan je Xbox account kan knopen.
*ooit, ruim 10 jaar geleden een tweede EA account gemaakt toen Origin voor de PC kwam. Oudere account had geen games en stond op een mail adres wat ik niet meer gebruikte.
Desnoods inderdaad maar een tweede EA-account aanmaken puur voor de Xbox maar stom is het wel ja.
Ik kreeg te horen dat het gewoon technisch niet mogelijk is om een ander EA account aan je Xbox account te koppelen. Mocht jij het wel voor elkaar krijgen dan ben ik wel benieuwd naar de oplossing.hifigamefreak schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:18:
[...]
Thanks, ja had al gelezen dat EA er moeilijk over doet dit te unlinken maar heb maar gedaan alsof mijn neus bloed en ik per ongelijk het verkeerde Xbox account heb gebruikt om te linken. Inclusief foto van het scherm waarbij ik op de Xbox probeer te linken.
Desnoods inderdaad maar een tweede EA-account aanmaken puur voor de Xbox maar stom is het wel ja.
Verwacht de Penrose X morgen of woensdag binnen te krijgen (levertijd was 5/6 werkdagen)Rzarect0r schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:48:
[...]
Heb je hem al binnen, ik wilde hem ook laatst bestellen maar is niet meer op voorraad inmiddels helaas
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh dan heb ik denk ik de verkeerde gequote, ik bedoelde namelijk de Penrose X.Krimglas schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:52:
[...]
Hun magazijn sluit twee weken voor de feestdagen, daarom dat je nu niet kan bestellen.
Zelf vorige week mijn 7x binnengekregen. Erg fijn ding inderdaad, leuk dat nul effort nodig is voor configuratie. Ook de DTS:X audio decoder geinstalleerd omdat die profielen specifiek voor deze headset heeft. Klinkt wel lekker
De 7X heb ik ook gehad, maar inmiddels geretourneerd (vond het niet echt denderend qua geluid, zeker een stuk minder dan m'n huidige HyperX Cloud Alpha.
gise schreef op maandag 28 december 2020 @ 00:41:

Verwijderd
Bij mij start die bagger muziek elke keer als ik Forza opstart, geen idee hoe dat kan. Heb de menu'tjes al uit zitten pluizen maar word daar ook niet echt wijzer van. Sowieso mag het Forza menu wel een keer flink op de schop, wat onoverzichtelijk.Torgo schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:42:
[...]
. Die radio, doet me eraan denken aan die keer dat ik nog niet helemaal de controls doorhad en ik per ongeluk klassieke muziek aan had gezet en twee uur lang heb zitten racen met die bagger muziek.
Jij bent al een stap verder. Die van mij wil alleen Tetris spelenSpringbokkie schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:42:
Op een gegeven moment vraagt ze: "mag ik eens proberen"? Ik dus met tegenzin die controller af staan: ik ben al blij dat ze interesse toont in mijn hobby, weet je...

Nee ik snap het ook niet.sohus schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:57:
[...]
Je kan ook gewoon 2 jaar doen met die truc. Snap die hele heisa elke keer niet. Scheelt een paar euro maar je bespaart nog altijd gigantisch.
Had al de 1 euro actie gedaan en nu alles omgezet voor 12.99 (of wat die prijs ook is voor 1 maand GPU)
[ Voor 35% gewijzigd door MrGizMo op 28-12-2020 16:00 ]
Blijft raar, zodra ik samen met @uchiha tijntje probeer Gears 5 SP of Hivebusters coop te spelen worden we er geheid na max paar minuten uitgegooid, maar samen in 1 party MP in werkt feilloos (oke, op gepruts van mijn kant, en een gamecrash na, maar dat telt niet
).
Raar, allebei open Nat, en prima verbinding..
Oke, die andere variant van Open NAT dus
Engineer Stewie schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:27:
[...]
Hier staat alleen mijn vriendin open en nat, maar de verbinding is dan ook wel goed.

Oke, die andere variant van Open NAT dus
[ Voor 34% gewijzigd door BM op 28-12-2020 16:28 ]
Xbox
Hier staat alleen mijn vriendin open en nat, maar de verbinding is dan ook wel goedBM schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:25:

Ja, ga daar maar eens overheen.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Zo, Gears 5 ook eindelijk uitgespeeld.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
🤣🤣🤣Willianv schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:05:
misschien een multiplayer game van maken.... -:)
Ik heb de eerdere gears nooit gespeeld. Is het zonde om dan met gears 5 te beginnen? Andere vraag. Hoe is de playerbase van destiny 2 op de Xbox? Vroeger wel eens gespeeld op de Xbox en toen was de community wel echt vele malen groter op PlayStation.
Uhm ik heb alleen gears 4 gespeeld en toen een tijdje later begon met gears 5. Ik was het verhaal van gears 4 helemaal kwijt en na een tijdje ook weer gestopt met gears 5. Die ongeveer een jaar later weer opgepakt in act 2 en in 1 rits uitgespeeld.giantgiantus schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:32:
Ik heb de eerdere gears nooit gespeeld. Is het zonde om dan met gears 5 te beginnen? Andere vraag. Hoe is de playerbase van destiny 2 op de Xbox? Vroeger wel eens gespeeld op de Xbox en toen was de community wel echt vele malen groter op PlayStation.
Ik moet zeggen dat het verhaal van gears niet heel complex is, dus je pakt het wel zo op. Natuurlijk zul je bepaalde details niet opvallen in het verhaal, maar in grote lijnen is het gewoon goed te volgen.
Wat destiny 2 betreft weer ik het niet. Ik ben sinds de xbox series x begonnen en voor mijn idee is de wereld gewoon druk. Maar ja, ik heb dan ook geen referentiekader.
Ik herinner me ook weinig van het grote verhaal, geen enkel probleemgiantgiantus schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:32:
Als ik er ooit tijd voor heb misschien wel leuk om alles nog eens achter elkaar te spelen om het verhaal nog eens te zien maar zeker niet nodig.
Kan deze eq-settings van harte aanbevelen voor de 7x :Krimglas schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:52:
[...]
Hun magazijn sluit twee weken voor de feestdagen, daarom dat je nu niet kan bestellen.
:strip_exif()/f/image/5BjszgEffxSVFYgt7KE9cs5Q.jpg?f=fotoalbum_large)
Icm Dolby Atmos voor headphones op performance mode klinkt het stukken beter dan de flat eq out of the box (aka nul effort)
Ben ik de enige die Fallen Order en wat andere games zoals AC origins er belabberd uit vind zien op de Series S?
Veel te korrelig gezicht.
Zijn niet-geoptimaliseerde Xbox One games. Dus enige voordeel is dat er geloof ik hardware matige anti-aliasing overheen gaat en daar houdt het wel mee op. En als je gelukt hebt een 4k>1080p downscale die de boel wat scherper maakt. Maar als je met een Series S op een 4K TV speelt heb je wellicht ook een ietwat "soft" beeld.Zhankou schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:32:
Ben ik de enige die Fallen Order en wat andere games zoals AC origins er belabberd uit vind zien op de Series S?
Goedenavond,
Ik speel al enige tijd met een steelseries arctics 3 bevalt me prima maar vind soms wat lastig om voetstappen van bijv cod uit een bepaalde hoek te horen nu heb ik de dolby atmos licentie al aangeschaft maar zag ik nu ineens dat er ook DTS:X is deze ben ik nu aan het proberen en deze lijkt de nadruk wat meer te leggen op de stappen in cod bijv welke audio licentie gebruiken jullie?
Ik speel al enige tijd met een steelseries arctics 3 bevalt me prima maar vind soms wat lastig om voetstappen van bijv cod uit een bepaalde hoek te horen nu heb ik de dolby atmos licentie al aangeschaft maar zag ik nu ineens dat er ook DTS:X is deze ben ik nu aan het proberen en deze lijkt de nadruk wat meer te leggen op de stappen in cod bijv welke audio licentie gebruiken jullie?
Fikse kortingen op games bij Amazon :
https://www.gamesraiders....to-80-off-on-several.html
Ik denk dat het met name aan de xbox zelf ligt, op de playstation 4 had ik nooit problemen om geluiden te horen. Op de XsX met dezelfde headset en dezelfde settings is het gewoon een flink stuk minder.michaeltjeh1 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:15:
Goedenavond,
Ik heb een Series S en wil graag Forza Horizon 3 spelen. Echter bied de Microsoft Store hem niet meer aan. Is er een andere manier om hem digitaal te kopen en te downloaden?
Watch Dogs Legion voor 30 euro. Da's wel een nette prijs inmiddelsjustifire schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:30:
Fikse kortingen op games bij Amazon :
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ja, zie Online Gamekeys kopen - Deel II en gebruik de prijsvergelijkers in het openingstopic.Powerrick274 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:53:
Ik heb een Series S en wil graag Forza Horizon 3 spelen. Echter bied de Microsoft Store hem niet meer aan. Is er een andere manier om hem digitaal te kopen en te downloaden?
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Waarom FH3 ipv FH4?Powerrick274 schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:53:
Ubisoft+ ook naar Gamepass? Die verhalen beginnen nu ook ineens te komen
Vergeleken met Gears 5 of Forza Horizon 4 ziet deze titel er niet geweldig uit nee. Kwam ook ergens een overzicht tegen waarbij er gezegd werd dat het op 30fps draait ook nog. (Edit: link: https://www.reddit.com/r/...es_s_ingame_fps_database/)Zhankou schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:32:
Toch nog steeds een prachtig spel, fijn om hem nu eindelijk een keer te kunnen spelen. Geniet echt van mijn Series S, wat een machine.
[ Voor 9% gewijzigd door hifigamefreak op 28-12-2020 23:48 ]
Die mening deel ik totaal niet. Kom ook van een ps4 met dezelfde headset en hoor de voetstappen nog even bagger. Kortom, er is geen verbetering maar helemaal geen verslechtering.xminator schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:42:
[...]
Ik denk dat het met name aan de xbox zelf ligt, op de playstation 4 had ik nooit problemen om geluiden te horen. Op de XsX met dezelfde headset en dezelfde settings is het gewoon een flink stuk minder.
Ik heb overigens beide apps, denk dat ik dts:x net wat beter vindt icm mijn Arctis.
Ja daar loop je tegen het feit aan dat de series s bij backwards compatibility de one s versie draait en niet de one x versie. Op de series x draait de game fenomenaal ook al is er geen next gen patch.hifigamefreak schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:43:
[...]
Vergeleken met Gears 5 of Forza Horizon 4 ziet deze titel er niet geweldig uit nee. Kwam ook ergens een overzicht tegen waarbij er gezegd werd dat het op 30fps draait ook nog. (Edit: link: https://www.reddit.com/r/...es_s_ingame_fps_database/)
Toch nog steeds een prachtig spel, fijn om hem nu eindelijk een keer te kunnen spelen. Geniet echt van mijn Series S, wat een machine.
Ik zie enkel de Ultimate Edition voor $ 60?Rossi46 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:05:
[...]
Watch Dogs Legion voor 30 euro. Da's wel een nette prijs inmiddels
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dank je. Als je zo'n key koopt, hoe kan ik dan het spel downloaden op m'n Xbox?ariekanari schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:01:
[...]
Ja, zie Online Gamekeys kopen - Deel II en gebruik de prijsvergelijkers in het openingstopic.
Ik heb nu op alle wegen in FH4 gereden en ik wil mijn Horizon verbreden
Immortals Fenyx Rising, holy moly, dat is echt Next Gen!
Ik keek gewoon op Amazon.nl...Rivanov schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 07:17:
[...]
Ik zie enkel de Ultimate Edition voor $ 60?
EDIT: is inmiddels alweer een hoge prijs zie ik

[ Voor 12% gewijzigd door Rossi46 op 29-12-2020 09:10 ]
Nu krijg je toch een dubbele verwerking van het signaal met een equalizer? Mij werd door een hoop mensen aangeraden om de eigen equalizer balanced te houden als je gebruik maakt van de spatial sound o.i.d. van een derde partij. In principe bevat die performance mode van Dolby al een equalizer.justifire schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:23:
[...]
Kan deze eq-settings van harte aanbevelen voor de 7x :
[Afbeelding]
Icm Dolby Atmos voor headphones op performance mode klinkt het stukken beter dan de flat eq out of the box (aka nul effort)
Misschien dat justifire geen dolby gebruikt? Ik gebruik ook de equilizer van dolby zelf. De DTS:X app heeft minder opties, maar wel biedt ook geoptimaliseerde profielen aan voor een hele lijst aan headsets, waaronder de Arctis.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |