Afgelopen twee avonden maar eens nfs Heat geprobeerd... Maar die heb ik er zojuist weer afgegooid.
Het leek in eerste instantie wel ok, maar het is over het algemeen veel te makkelijk, waardoor alles al snel als een enorme grind aan voelt want het gaat alleen maar om rep en bank verzamelen. Difficulty op hard gezet maar lijkt weinig uit te maken, ik finish de meeste races nog steeds met de rest van het veld op 70-80%. Zo af en toe is er echter dan ineens een difficulty spike die ik totaal niet kan voorspellen, lijkt weinig te maken te hebben met de rating die bij races staat.
De politie had geinig kunnen zijn, maar 90% van de tijd merk ik nauwelijks dat ze er zijn... Tot ze je ineens met een of andere bs laten crashen en als je niet op tijd weg kunt zijn ben je ineens al je werk van die nacht kwijt wat weer enorme frust is vanwege de eerder genoemde grind.
Ondertussen gebruik ik de rem werkelijk nooit in races, elke bocht kun je gewoon insturen en als je hem niet haalt dan pomp je even 2 keer op je gas om een drift te starten waarmee je elke bocht nog haalt ook al kwam je met 250 aan zeilen. Vering lijkt ghost games ook nog nooit van gehoord te hebben... Met de hood view kan ik niet echt ontdekken dat mijn auto ooit naar een kant helt. Als je eens wel remt, meestal alleen om een event te starten, dan voelt dat ook heel raar want er is geen enkele feedback, de controller trilt niet en de motorkap duikt niet omlaag ook al ga je in een paar seconden van 200 naar 0...
Verhaal heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Je bent nieuw, je wil de nieuwe hot stuff zijn en de politie is gemeen. Ok, niet dat een race game per se een verhaal nodig heeft maar dat is normaal wel NFS zijn ding...
Anyway, even nog een rondje Forza horizon 4 gedaan net om de stink van me af te wassen

en mezelf weer even te herinneren dat je wel moet remmen voor een scherpe bocht...
Misschien maar eens Titanfall 2 gaan proberen, kijken of ik dan weer eens gewoon positief kan zijn over een EA game