Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:51
11 februari 2023 zeker 🙈

Op Google Stadia staat hij gewoon, maar dat is wel een andere OS, ben benieuwd wanneer hij terug komt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Telkens als ik na een tijdje gamen op de XSX weer de DualSense van de PS5 vast pak blijf ik het jammer vinden dat MS niets bijzonders heeft gedaan om de rumble van de controller te verbeteren, eigenlijk is de controller onveranderd sinds de Xbox One.

De rumble en de speaker in de DualSense voegen wat mij betreft echt wat toe tijdens het gamen.

Toch ligt de Xbox controller fijner in mijn handen en blijft het mijn favoriete controller maar hoop dat MS bij de volgende generatie toch iets meer moeite gaat steken in de controller, kunnen ze meteen de betrouwbaarheid aanpakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
schumi1986 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:33:
Telkens als ik na een tijdje gamen op de XSX weer de DualSense van de PS5 vast pak blijf ik het jammer vinden dat MS niets bijzonders heeft gedaan om de rumble van de controller te verbeteren, eigenlijk is de controller onveranderd sinds de Xbox One.

De rumble en de speaker in de DualSense voegen wat mij betreft echt wat toe tijdens het gamen.

Toch ligt de Xbox controller fijner in mijn handen en blijft het mijn favoriete controller maar hoop dat MS bij de volgende generatie toch iets meer moeite gaat steken in de controller, kunnen ze meteen de betrouwbaarheid aanpakken :p
Ik vind het eigenlijk zwaar tegenvallen hoeveel de PS5 controller qua features echt toevoegt. Ik speel nu Horizon Forbidden West en heb eigenlijk weinig momenten gehad dat ik er echt bewust iets van merk (ook de Astro demo kon me niet overtuigen btw).

Ja soms moet je een kist openbreken en dan voel je de adaptive trigger meer weerstand geven, maar ik snap alle hype eromheen echt niet. Tuurlijk is het een leuke toevoeging, maar niet om nou over naar huis te schrijven. Wellicht merk je pas weer als je teruggaat naar de Xbox controller dat je wat mist. :?

Overigens vind ik de PS5 controller echt een enorme verbetering qua ergonomie. Kreeg altijd kramp van die vorige PS controllers, echt verschrikkelijk. Xbox controllers blijf ik ook toch wel het meest prettig vasthouden.

[ Voor 4% gewijzigd door AmonTobin op 20-04-2022 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-12-2024
Is de 20th Anniversary Special Edition controller nog ergens te koop?

Kom alleen maar uitverkocht tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:38

Vagax

Hehe

22 minuten trailer voor niet al te spectaculaire customization, er zitten wel dingen in die vrij uniek zijn maar deze Saints Row voelt erg "Ubisoft", ik zie dat ze alle groffe toilet humor er uit hebben gehaald en het wat vriendelijker hebben gemaakt voor een groter publiek wat logisch is.

Ben zelf nu Saints Row The Third remastered aan het spelen (tientje, wel waard!) en het ziet er grafisch best indrukwekkend uit, de game zelf is dan ook lekker over de top toilet humor met prostituees die moordenaars blijken te zijn en een pimp die gevangen zat in een BDSM club verkleed als pony.

Ze nemen denk ik wel afstand van de humor van SR 2, 3 en 4 met scenes zoals deze :9

[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 21-04-2022 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Mee eens, DualSense en ook de speaker hadden er van mij wel in mogen zitten. Ik heb me pas de Electro Volt controller gekocht voor de XSX, maar ik merk op oa. Xbox Logo een verschil, ga me daar van de week nog even verder in verdiepen en indien daar echt verschil in zit, daar een aparte review van doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Linksquest schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:48:
[...]

Mee eens, DualSense en ook de speaker hadden er van mij wel in mogen zitten. Ik heb me pas de Electro Volt controller gekocht voor de XSX, maar ik merk op oa. Xbox Logo een verschil, ga me daar van de week nog even verder in verdiepen en indien daar echt verschil in zit, daar een aparte review van doen.
Het eerste wat ik al sinds de Wii uitzet is de ingebouwde speaker van een controller. Dat doet in mijn ogen zo'n afbreuk aan de ervaring door de kwaliteit van de speaker. Speel je met deftige speakers krijg je ineens storend lage kwaliteit geluid uit je controller :/ (of je speelt met een koptelefoon)

Rumble is voor mijn zo'n ding dat ik vooral merk als het afwezig is, ook Nintendo's "HD" en Playstation's "Haptic" variant. Xbox's Impulse triggers en Playstation's Adaptive triggers merk ik wel weer tijdens het gewone gamen en vindt ik een fijne toevoeging (mits goed geïmplementeerd). Ik vindt het dan ook jammer dat MS de Impulse triggers niet verder ontwikkeld heeft voor de XSX|S om meer vergelijkbaar te zijn met de adaptive triggers van de DS5.

[ Voor 1% gewijzigd door Caayn op 21-04-2022 10:17 . Reden: "Afbruik" moet natuurlijk "afbreuk" zijn. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AmonTobin schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:14:
[...]

Ik vind het eigenlijk zwaar tegenvallen hoeveel de PS5 controller qua features echt toevoegt. Ik speel nu Horizon Forbidden West en heb eigenlijk weinig momenten gehad dat ik er echt bewust iets van merk (ook de Astro demo kon me niet overtuigen btw).

Ja soms moet je een kist openbreken en dan voel je de adaptive trigger meer weerstand geven, maar ik snap alle hype eromheen echt niet. Tuurlijk is het een leuke toevoeging, maar niet om nou over naar huis te schrijven. Wellicht merk je pas weer als je teruggaat naar de Xbox controller dat je wat mist. :?

Overigens vind ik de PS5 controller echt een enorme verbetering qua ergonomie. Kreeg altijd kramp van die vorige PS controllers, echt verschrikkelijk. Xbox controllers blijf ik ook toch wel het meest prettig vasthouden.
Ergonomisch vind ik de xbox controller zelf ook iets beter. Maar dat je de haptic feedback niks vindt toevoegen verbaasd mij wel enorm. Ik zou bijna denken dat je controller kapot is. ;) Helemaal in een game zoals Astro waar je door de controller kan merken op welke ondergrond je loopt, echt enorm tof gedaan. Zelfde bij returnal is de toevoeging echt enorm. Uiteraard is het je eigen mening, maar de meeste mensen zijn toch wel enorm enthousiast over die Astro demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Caayn schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:58:
[...]

[...]
Het eerste wat ik al sinds de Wii uitzet is de ingebouwde speaker van een controller. Dat doet in mijn ogen zo'n afbruik aan de ervaring door de kwaliteit van de speaker. Speel je met deftige speakers krijg je ineens storend lage kwaliteit geluid uit je controller :/ (of je speelt met een koptelefoon)

Rumble is voor mijn zo'n ding dat ik vooral merk als het afwezig is. Xbox's Impulse triggers en Playstation's Adaptive triggers merk ik wel weer tijdens het gewone gamen en vindt ik een fijne toevoeging (mits goed geïmplementeerd). Ik vindt het dan ook jammer dat MS de Impulse triggers niet verder ontwikkeld heeft voor de XSX|S om meer vergelijkbaar te zijn met de adaptive triggers van de DS5.
Ik snap heel goed wat je bedoeld, en vind het meer dat het als een optie erop moet zitten en niet verplicht, zoals bijvoorbeeld bij de Wii U, als je met de tablet controller speelde, of zoals bij de Wii het geval was.

Maar ik heb recent Ghost of Tsushima gespeeld, en vond het bij het bid gedeelte wel mooi dat een bepaalde gezang uit de controller kwam. Nogmaals als optie moet het erbij zijn, maar de DualSense vind ik wel een gemiste kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Vandaag Life is Strange True Colors gestart. Begin is wel weer interessant, dus ben benieuwd wat de rest brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Donstil schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:20:
[...]

Jaren geleden al op de Playstation gespeeld maar vond het begin wel sterker dan het einde.
Als walking simulator best een prima tussendoortje inderdaad.
Mwah, het verhaal hield mij toch wel bezig moet ik zeggen. Ik wilde het echt graag blijven 'beleven'. Een sterke game, vond ik het. Helaas wel op de Switch gespeeld trouwens, daarop is de performance soms echt dramatisch.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:10
PdeBie schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:35:
Vandaag Life is Strange True Colors gestart. Begin is wel weer interessant, dus ben benieuwd wat de rest brengt.
Toevallig gisteravond uitgespeeld. Was weer een leuke game vond ik, heb hem gespeeld via Gamepass, maar zit mij nu af te vragen of de "uitbreiding" Steph's Story (Wavelengths) die je bij de Deluxe versie krijgt, de moeite is om aan te schaffen. Kost een kleine €13.
Iemand die de uitbreiding gespeeld heeft en kan aangeven of die de moeite (en het geld) waard is?

Zit nu nog beetje in het verhaal, als ik moet wachten op een sale... duurt te lang denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rossi46 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:44:
[...]

Mwah, het verhaal hield mij toch wel bezig moet ik zeggen. Ik wilde het echt graag blijven 'beleven'. Een sterke game, vond ik het. Helaas wel op de Switch gespeeld trouwens, daarop is de performance soms echt dramatisch.
Ah dat had ik wat minder, op een gegeven moment kan je de eindjes aan elkaar knopen en dan ging de kracht er wel een beetje af.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ja dat heb ik ook wel, de Xbox Controller layout is voor mijn handen ook superieur maar de rumble van de DualSense is wel erg fijn.

Als Microsoft dat zou combineren in de Elite 3 ben ik volledig tevreden.

Die moeilijk in te drukken triggers op de DualSense hoef ik dan weer niet. Dat vind ik vaker irritant dan wat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Powder Toastman schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:59:
[...]

Toevallig gisteravond uitgespeeld. Was weer een leuke game vond ik, heb hem gespeeld via Gamepass, maar zit mij nu af te vragen of de "uitbreiding" Steph's Story (Wavelengths) die je bij de Deluxe versie krijgt, de moeite is om aan te schaffen. Kost een kleine €13.
Iemand die de uitbreiding gespeeld heeft en kan aangeven of die de moeite (en het geld) waard is?

Zit nu nog beetje in het verhaal, als ik moet wachten op een sale... duurt te lang denk ik.
Ik heb gisteren episode 1 afgerond. Merk wel dat er al een behoorlijke "woke" setting in deze game zit, dus weet niet wat ik daarvan ga vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

PdeBie schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:18:
[...]

Ik heb gisteren episode 1 afgerond. Merk wel dat er al een behoorlijke "woke" setting in deze game zit, dus weet niet wat ik daarvan ga vinden.
Kun je uitleggen wat er precies "behoorlijk woke" is? Ik zag deze discussie ook op TrueAchievements, maar ik heb hier zelf weinig van gemerkt (tegenover Tell Me Why waar het me meer opviel, maar niet stoorde ofzo). Ben oprecht benieuwd hoor, wellicht dat ik dit zelf gewoon niet goed weet te herkennen.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• PdeBie
@Belindo:
Nou je merkt bijvoorbeeld duidelijk dat de hoofdrolspeelster de keuze krijgt of ze hetero, lesbisch of bisexueel is. Die keuze mogelijkheid had je in bijvoorbeeld de Mass Effect reeks ook, maar in deze game merk je gewoon dat er een bepaalde nadruk op ligt. Ook de mengelmoes van types in LisTc geeft dit gevoel.

Ook het 'iedereen kan andere gevoelens hebben, hou daar rekening mee!', wat natuurlijk hoofdonderwerp van deze game is, is natuurlijk al een behoorlijke 'woke' gedachtegoed.

Nu ben ik zelf een behoorlijk nuchter persoon en boeit mij het totaal niet of je man, vrouw, hetero, gay, van
buitenlandse komaf of wat dan ook bent.

De laatste tijd wordt er echter in elk programma op TV en elke marketing uiting en alle social media posts zoveel aandacht gelegd op het 'woke gedachtengoed' dat ik er daardoor een soort aversie tegen gecreeerd heb voor mijzelf.
Met name figuren die "zichzelf niet identificeren als geslacht X en non-binair zijn, niet gay, maar ook niet hetero en bla bla bla bla" en dat overal en altijd moeten uiten maar vooral niet in hokjes gestopt willen worden, heb ik moeite mee. Daar ben ik dan gewoon te nuchter voor. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. :P

En dat triggert dit gevoel bij deze game voor mij vooral denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:15:
@Belindo:
Nou je merkt bijvoorbeeld duidelijk dat de hoofdrolspeelster de keuze krijgt of ze hetero, lesbisch of bisexueel is. Die keuze mogelijkheid had je in bijvoorbeeld de Mass Effect reeks ook, maar in deze game merk je gewoon dat er een bepaalde nadruk op ligt. Ook de mengelmoes van types in LisTc geeft dit gevoel.

Ook het 'iedereen kan andere gevoelens hebben, hou daar rekening mee!', wat natuurlijk hoofdonderwerp van deze game is, is natuurlijk al een behoorlijke 'woke' gedachtegoed.

Nu ben ik zelf een behoorlijk nuchter persoon en boeit mij het totaal niet of je man, vrouw, hetero, gay, van

De laatste tijd wordt er echter in elk programma op TV en elke marketing uiting en alle social media posts zoveel aandacht gelegd op het 'woke gedachtengoed' dat ik er daardoor een soort aversie tegen gecreeerd heb voor mijzelf.
Met name figuren die "zichzelf niet identificeren als geslacht X en non-binair zijn, niet gay, maar ook niet hetero en bla bla bla bla" en dat overal en altijd moeten uiten maar vooral niet in hokjes gestopt willen worden, heb ik moeite mee. Daar ben ik dan gewoon te nuchter voor. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. :P

Hmm, ik heb dat helemaal niet zo ervaren. Volgens mij krijg je ook helemaal geen keuze van sexuele geaardheid, je hebt gewoon twee mogelijkheden om een relatie mee te beginnen (een man en een vrouw). Vind ik toch net een wat andere nuance, vooral omdat het verhaal er verder totaal niet over gaat. Het is meer gewoon iets wat in de achtergrond groeit en er word je niks opgedrongen. Non-binair kan ik me niks van herinneren in de game.

Tell me why had dat wel veel meer omdat een van de hoofdpersonen trans was en daar mee worstelde (en met de reacties van mensen). Niet dat ik daar zelf moeite mee had, vond dat ook een leuke game, maar daar kan ik me wel wat meer voorstellen dat niet iedereen daar zin in heeft.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Zoals ik al aangeef, wellicht dat ik nu door alle heisa in alle kanalen gevoeliger ben geworden door allerlei kleine triggers die ook maar iets wijzen naar "woke". Afgaande op reviews van anderen ben ik (gelukkig) niet de enige :P

---edit---

Nu betekend 'woke' natuurlijk op zichzelf helemaal niets en geeft ieder zijn eigen invulling eraan. Dus wat op mij als 'woke' overkomt, komt op iemand anders wellicht totaal niet 'woke' over.

[ Voor 31% gewijzigd door PdeBie op 22-04-2022 11:34 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
PdeBie schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:28:
Zoals ik al aangeef, wellicht dat ik nu door alle heisa in alle kanalen gevoeliger ben geworden door allerlei kleine triggers die ook maar iets wijzen naar "woke". Afgaande op reviews van anderen ben ik (gelukkig) niet de enige :P

---edit---

Nu betekend 'woke' natuurlijk op zichzelf helemaal niets en geeft ieder zijn eigen invulling eraan. Dus wat op mij als 'woke' overkomt, komt op iemand anders wellicht totaal niet 'woke' over.
Er is ook een derde categorie: lui die maatschappelijke veranderingen iets genuanceerder bekijken dan via de term woke en anderen niet lastig vallen met hun mening erover in een topic over een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
PdeBie schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:15:
@Belindo:

Amen!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
Exactor it schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:42:
[...]

Er is ook een derde categorie: lui die maatschappelijke veranderingen iets genuanceerder bekijken dan via de term woke en anderen niet lastig vallen met hun mening erover in een topic over een console.
Ik geef gewoon aan hoe ik de game ervaar. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Nou woensdag Star Wars Knights of the Old Republic uitgespeeld. Voor het eerst in vijf jaar weer eens uitgespeeld, en voor het eerst op de Xbox. Helaas is de restored content mod voor deel II niet op de Xbox mogelijk, had die anders meteen op de Xbox gespeeld. Maar thank god voor mijn laptop. (en controller support, al twijfel ik of ik die ga gebruiken). Blijft een geweldige game. Benieuwd naar de remake die helaas eerst ps5 console exclusive is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Ander dingetje, Kingdom come Deliverance, wat een Audio Sync problemen heb ik daarbij zeg. Tijdens een cutscene loopt het geluid na een tijdje totaal niet synchroon meer. Zonde van zo'n interessante game. Edit: Ik wou deze post aan een vorige koppelen, sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 15% gewijzigd door Zorroberner op 22-04-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zorroberner schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:22:
Ander dingetje, Kingdom come Deliverance, wat een Audio Sync problemen heb ik daarbij zeg. Tijdens een cutscene loopt het geluid na een tijdje totaal niet synchroon meer. Zonde van zo'n interessante game. Edit: Ik wou deze post aan een vorige koppelen, sorry voor de dubbelpost.
Ik kan me wel nog wat pop in herinneren maar geen geluid problemen.

Hopelijk krijg je het opgelost, mooie game alleen wel cluncky ook soms maar qua verhaal echt vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:42:
[...]

Hij geeft gewoon aan wat ie van de game vind. Bij de ene zijn dat matige graphics, de andere audio, de andere het type buitenaarde wezens, voor de andere woke onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07:53
Finraziel schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:33:
[...]

Hmm, ik heb dat helemaal niet zo ervaren. Volgens mij krijg je ook helemaal geen keuze van sexuele geaardheid, je hebt gewoon twee mogelijkheden om een relatie mee te beginnen (een man en een vrouw).
Er komt wel een vraag langs of je op mannen, vrouwen of beide valt. Doen ze heel tactisch als je de focus hebt op het tafelvoetbal. Maar dat is het volgens mij wel zo'n beetje. Tell me Why was daarin inderdaad erger, maar daar was dat ook onderdeel van het verhaal. Hier is het genuanceerder en eigenlijk maar bijzaak, je hebt zelf in de hand hoever je daarin meegaat. Net zoals in het leven zelf.

XSX: legianb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Tux3.14 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:47:
[...]

Hij geeft gewoon aan wat ie van de game vind. Bij de ene zijn dat matige graphics, de andere audio, de andere het type buitenaarde wezens, voor de andere woke onzin.
Onzin. Je mening over maatschappelijke ontwikkelingen in meerdere zinnen weergeven heeft niets te maken met wat je van een game vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Wat ik van de game vind zei ik hier PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

De woke “discussie” volgt op vragen op basis daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:22:
Wat ik van de game vind zei ik hier PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

De woke “discussie” volgt op vragen op basis daarvan.
Even los van de discussie is dit nou niet zo'n sterk argument van je, dat het woke op je overkomt is letterlijk het enige wat je in die post zegt...
Verder geen veroordeling van mij uit, ik ben gewoon allergisch voor zwakke argumentatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:06:
[...]

Onzin. Je mening over maatschappelijke ontwikkelingen in meerdere zinnen weergeven heeft niets te maken met wat je van een game vindt.
Neehoor ;) Maar geeft niet, als begrijpend lezen lastig is ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Het is moeilijk in te schatten tegenwoordig wat als woke gezien wordt… maar ik neem het risico dat een clown weinig discussie oplevert…

Ayo the clown gekocht. Een beetje een ode aan Super Mario World op de Snes.

Best grappig tot nu toe :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Nou, ik vind de PS5 dual sensitive controllers bespreken in een xbox topic anders ook behoorlijk 'woke'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Life is Strange uitgespeeld. Enorm sterke game. Na Before the Storm favoriet in de reeks.

Staan er meer van dit soort games op GamePass? Tell Me Why en Firewatch al gespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:51:
Life is Strange uitgespeeld. Enorm sterke game. Na Before the Storm favoriet in de reeks.

Staan er meer van dit soort games op GamePass? Tell Me Why en Firewatch al gespeeld.
Last Stop vond ik ook wel leuk. Niet zo goed als LiS maar wel een leuk tussendoortje.
The Artful Escape is in de vorm van een side scroller, maar eigenlijk ook een beetje zo'n soort game. En ook zeker leuk voor een of twee avondjes. Erg mooie kleurrijke game en ik vond de muziek ook cool.
En dan heb je de hele Walking Dead serie nog (hoewel ik daar toen ik het jaren geleden eens probeerde niet echt goed in kwam toen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Finraziel schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 23:03:
[...]

Last Stop vond ik ook wel leuk. Niet zo goed als LiS maar wel een leuk tussendoortje.
The Artful Escape is in de vorm van een side scroller, maar eigenlijk ook een beetje zo'n soort game. En ook zeker leuk voor een of twee avondjes. Erg mooie kleurrijke game en ik vond de muziek ook cool.
En dan heb je de hele Walking Dead serie nog (hoewel ik daar toen ik het jaren geleden eens probeerde niet echt goed in kwam toen).
@uchiha tijntje hoe heet de beste rythm game op de vorige gen? Was nog best knap lastig maar echt een geniale game! Artful escape had iets van die vibe alleen was het een wandel spel.

Edit: Sayonara Wild Hearts. Echt een cool spel!

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 22-04-2022 23:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 23:57:
[...]

@uchiha tijntje hoe heet de beste rythm game op de vorige gen? Was nog best knap lastig maar echt een geniale game! Artful escape had iets van die vibe alleen was het een wandel spel.

Edit: Sayonara Wild Hearts. Echt een cool spel!
Inderdaad Sayonara wild hearts. Aanrader voor iedereen. :) Luister af en toe de soundtrack gewoon nog.

@Timothy3000 Niet dezelfde type games, maar wel beetje hetzelfde gevoel.

-What remains of Edith Finch
-Far, changing tides

Beide in gamepass.

———

Ayo the clown is echt een leuke 2D platformer. Denk dat ik er in een uurtje of 7 wel doorheen ben. Aanrader voor liefhebbers van het genre.

Na Ayo ga ik denk ik beginnen aan Turnip boy commits tax fraud. Hoor er leuke dingen over. Wel 2 bugged Achievements op de Xbox, maar die worden wel gefixt volgens mij.

[ Voor 38% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-04-2022 00:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Timothy3000 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 22:51:

En later dit jaar komt er een nieuwe Tales from the Borderlands (zie frontpage). Weet alleen niet of die ook direct op GP komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sayonara Wild Hearts zit niet in gamepass. Ik heb hem op de switch, maar om een of andere reden klikt die game dan weer helemaal niet met mij. Heb hem wel uitgespeeld (snel te doen) maar... Meh. Kan ook niet echt uitleggen waarom niet, maar kon er gewoon niet zo enthousiast over worden. De muziek was inderdaad wel leuk, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 08:08:
[...]

En later dit jaar komt er een nieuwe Tales from the Borderlands (zie frontpage). Weet alleen niet of die ook direct op GP komt.
Daar ben ik wel heel benieuwd naar, deel 1 was geweldig. Maar is afwachten of Gearbox zelf dit ook kan aangezien deel 1 door Telltale gemaakt was. En aangezien het Borderlands is verwacht ik hem niet op gamepass (staat verder ook niks van er op). Maar wie weet :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Ik blijf me verbazen over de kracht van de Series S; it packs a punch! 8) Gistermiddag nog wat 'Elden Ring' ( O+ ) gespeeld op de Series S en in de 'framerate mode' loopt het prima en ziet het er goed uit op mijn LG C9.

Trouwens, 'Elden Ring' is echt een heerlijke (en fantastisch mooie) game. Nu 80 uur gespeeld en, wat mij betreft, een serieuze GOTY 2022-kandidaat. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1raedu6vu1fqK0cqDK4VWqP5IE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KBLJvbmR4M9frOd8JZLG9vVG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sk_i0et_v9KQrkqreCt_JjWR84A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2H86bTGErQSIiF4rpWtU3g4p.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vuGpWKhMXuprZ9Gyq9eO4ctvv0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aEM6wVv2yWdP8VYqCnQsdIsY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrnoDEg6cj_6-Ul5AuIrYygnk60=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sN6SHHgLOVL4f2bAZdn0hL6P.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AhgrQUrOAV6x7ZryhdjNVAdlFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BCQ72Da9m940IKh3vyvLAJyC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xy8CTAqHfqdqgiCE2p81z4TUg5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YUN49lDpuSexU5r1t0UyVJhH.gif?f=user_large
Bovenstaande screenshots zijn afkomstig van mijn Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik verwacht ook van niet nee.

Gisteren weer wat verder gekomen in Tiny Tina’s Wonderland. Ben nu aangekomen bij het moment dat
spoiler:
the queen onthoofd wordt.

Vind de game wel een stuk onduidelijker. De iconen voor de skills zijn minder duidelijk vind ik en de inventory werkt minder prettig voor mijn gevoel tov eerdere delen.

Of misschien word ik gewoon oud :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
PdeBie schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 08:24:
Ik verwacht ook van niet nee.

Gisteren weer wat verder gekomen in Tiny Tina’s Wonderland. Ben nu aangekomen bij het moment dat
spoiler:
the queen onthoofd wordt.

Vind de game wel een stuk onduidelijker. De iconen voor de skills zijn minder duidelijk vind ik en de inventory werkt minder prettig voor mijn gevoel tov eerdere delen.

Of misschien word ik gewoon oud :+
Heb hetzelfde ;) In het begin had ik per ongeluk al mijn gear verkocht (in de winkel is er geen duidelijke indicatie wat je nu aanhebt en wat er in je inventory zit...). De inventory vindt ik ook niet erg prettig werken en de positie van de cursor lijkt soms onlogisch te verspringen tussen voorwerpen/secties.

Ik wou de game eerst niet aanschaffen vanwege de level scaling, uiteindelijk toch gekocht en ondanks UI/menu issues vermaak ik mij er prima mee. De humor en setting is erg leuk gedaan.

offtopic:
Al blijf ik level scaling gewoon een irritant mechanisme vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Caayn schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 10:15:
[...]
Heb hetzelfde ;) In het begin had ik per ongeluk al mijn gear verkocht (in de winkel is er geen duidelijke indicatie wat je nu aanhebt en wat er in je inventory zit...). De inventory vindt ik ook niet erg prettig werken en de positie van de cursor lijkt soms onlogisch te verspringen tussen voorwerpen/secties.
Inderdaad! Enkel een groen vinkje geeft aan of je iets equipped hebt. Maar die valt dus amper op.

Plus dat een klik op de linker stick om iets als junk te markeren soms ervoor zorgt dat je van item verwisseld waardoor je iets verkeerd markeert

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Hier mijn nieuwe Game Room Tour Video :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nice man, coole kamer! Duidelijk ook Zelda fan naast de Xbox games, zag ook een PS4 staan dus een mooie verzameling _/-\o_ 8)

Edit: Jaloers! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
hifigamefreak schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:48:
[...]

Nice man, coole kamer! Duidelijk ook Zelda fan naast de Xbox games, zag ook een PS4 staan dus een mooie verzameling _/-\o_ 8)

Edit: Jaloers! :P
Vroeger ook SEGA, Atari enzo gehad, dit is nog meer 40% van wat ik ooit gehad heb, ben tegenwoordig kieskeuriger. Ik had ooit ook een hele Xbox, Xbox 360 en Xbox One collectie, maar ooit verkocht en daar deels spijt van. Daarom toen ook die One X Cyberpunk gekocht en nu dan de Series X. De leuke games koop ik me met en met en speel ze lekker op de Series X.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Als hij inderdaad correct zit, dan is het inderdaad een flink verschil. Misschien dat het design die Microsoft uit eindelijk gekozen heeft het niet pasten, of dat de meerprijs misschien toch te hoog was. Wel ruig om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien hier volgens mij ook aardig wat Audeze liefhebbers zitten die het juiste topic niet weten te vinden... Linkje naar mijn post daar :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:07:
Als hij inderdaad correct zit, dan is het inderdaad een flink verschil. Misschien dat het design die Microsoft uit eindelijk gekozen heeft het niet pasten, of dat de meerprijs misschien toch te hoog was. Wel ruig om te zien.
Devkits hebben vaker "meer" hardware aanboord ten opzichte van de gewone retail units.

De devkit voor de Xbox One X had bijvoorbeeld 24GB ram en actieve GPU 44CUs (goed voor 6.6TFLOPS) ten opzichte van de 12GB en 40CU GPU van de retail variant.

Dit wordt gedaan om dev/debug tools te kunnen draaien op de machine en dev builds van games missen vaak de nodige optimalisaties. Om het development werk makkelijker te maken krijgen devkits dus vaak iets meer hardware dan een gewone retail unit.

Edit: Ik heb de video van Gamers Nexus nog niet gezien, staat op mijn lijstje, maar het zou mij niet verbazen als de XSX devkit de volledige 56CU GPU aanboord heeft ten opzichte van de 52 op de XSX die wij thuis hebben staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 24-04-2022 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:15:
Nou, ik vind de PS5 dual sensitive controllers bespreken in een xbox topic anders ook behoorlijk 'woke'
Huh denk jij dan dat we onze ogen nog “dicht” hebben als Xbox gamers?

Want dat is waar de term voor staat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Caayn schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:01:
[...]
Devkits hebben vaker "meer" hardware aanboord ten opzichte van de gewone retail units.

De devkit voor de Xbox One X had bijvoorbeeld 24GB ram en actieve GPU 44CUs (goed voor 6.6TFLOPS) ten opzichte van de 12GB en 40CU GPU van de retail variant.

Dit wordt gedaan om dev/debug tools te kunnen draaien op de machine en dev builds van games missen vaak de nodige optimalisaties. Om het development werk makkelijker te maken krijgen devkits dus vaak iets meer hardware dan een gewone retail unit.

Edit: Ik heb de video van Gamers Nexus nog niet gezien, staat op mijn lijstje, maar het zou mij niet verbazen als de XSX devkit de volledige 56CU GPU aanboord heeft ten opzichte van de 52 op de XSX die wij thuis hebben staan.
True that. Al ben ik geen dev’er/programmeur, ik kijk graag naar Youtube video’s hoe men iets aan het schrijven is op dev consoles. Gewoon gaaf om te zien :P

De OG Xbox SDK had destijds 128 MB RAM. Het dubbele dan de retail versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier een linkje naar de games die deze week uitkomen inclusief bijbehorende trailers.

https://www.trueachieveme...ses-april-25th-to-may-1st

Denk dat ik Bugsnax ga proberen (gamepass) en Rogue Legacy 2 ziet er ook wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik zelf ben momenteel bezig met Skyrim Anniversary Edition 💪

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Guardians of the galaxy is een prettig spel alleen ik snap niet waarom ze denken dat ze een Netflix serie maken. Wat duren de cutscenes lang. Zonde want het verhaal dat je hoort terwijl je rondloopt is wel op een fijne manier gebracht. I am Groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Exactor it schreef op zondag 24 april 2022 @ 23:05:
Guardians of the galaxy is een prettig spel alleen ik snap niet waarom ze denken dat ze een Netflix serie maken. Wat duren de cutscenes lang. Zonde want het verhaal dat je hoort terwijl je rondloopt is wel op een fijne manier gebracht. I am Groot!
Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, maar hoor er in het algemeen hele goede dingen over, misschien binnenkort eens een keer een kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Gog is ontzettend grappig. Jammer dat de gameplay al snel in herhaling valt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of deze game al voorbij is gekomen maar dit zou zomaar eens goed kunnen worden.
Asterigos: Curse of the Stars:

Trailer:

Een preview:
[YouTube: Asterigos Looks like a Really Solid Action RPG - C4G Preview]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Erg gaaf! Heel vet! En wat een nostalgie komt er voorbij! Alleen geen sega, die ontbreekt.
Hoe groot is de ruimte? En welke storl/bank game je?
Stoort het je niet dat de soundbar en tv niet recht onder elkaar staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:37:
Weet niet of deze game al voorbij is gekomen maar dit zou zomaar eens goed kunnen worden.
Asterigos: Curse of the Stars:

Trailer:
[YouTube: Asterigos - Gameplay Trailer | PS5, PS4]

Een preview:
[YouTube: Asterigos Looks like a Really Solid Action RPG - C4G Preview]
Is dit niet van de makers van 'Immortals Fenyx Rising ' ?

EDIT: Heb er even snel een Topic voor gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2022 12:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Jeeeeeeuuj, ik mag me hier eindelijk officieel melden, sinds gisteren in bezit van de series x.

Kijk natuurlijk wel al een tijdje mee om de gamepass pareltjes aan m’n to do lijstjes toe te voegen. Ben echter begonnen met star wars Jedi fallen order te spelen. Die wilde ik allang spelen maar op de PS4 nooit echt werk van gemaakt ivm de 30 fps.

Wat een genot verder, de stilte, snelheid en kracht van het apparaat! Helemaal tevreden!

Nu wil ik eigenlijk red dead 2 ook opnieuw gaan spelen. Ik snap alleen niks van wat je nu in de store moet kopen. Er is een aanbieding van 27 euro in de store, maar daarbij staat de tekst dat je dan ook de campaign los moet aanschaffen? Ga er vanuit dat dat de campaign is? Online hoef ik niet perse namelijk.. iemand die meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrosser schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:03:
Jeeeeeeuuj, ik mag me hier eindelijk officieel melden, sinds gisteren in bezit van de series x.

Kijk natuurlijk wel al een tijdje mee om de gamepass pareltjes aan m’n to do lijstjes toe te voegen. Ben echter begonnen met star wars Jedi fallen order te spelen. Die wilde ik allang spelen maar op de PS4 nooit echt werk van gemaakt ivm de 30 fps.

Wat een genot verder, de stilte, snelheid en kracht van het apparaat! Helemaal tevreden!

Nu wil ik eigenlijk red dead 2 ook opnieuw gaan spelen. Ik snap alleen niks van wat je nu in de store moet kopen. Er is een aanbieding van 27 euro in de store, maar daarbij staat de tekst dat je dan ook de campaign los moet aanschaffen? Ga er vanuit dat dat de campaign is? Online hoef ik niet perse namelijk.. iemand die meer weet?
Welkom bij de club :), het is een heel fijn apparaat waar je veel gameplezier door gaat hebben.

Ja je hebt bij Red Dead Redemption 2 een aantal keuzes, want je kan de story los kopen zonder multiplayer ( Red Dead Redemption 2: Story Mode ) maar ook beide zoals het in het begin was toen de game uit kwam. Ik heb de game al sinds release en daarbij kan je er helaas niet voor kiezen om alleen de campaign te installeren, want ik raak de multiplayer ook niet aan maar toch neemt het veel ruimte in beslag.

Als je echt alleen de campain wil spelen zou ik echt voor die goedkopere versie gaan zonder online, scheelt je ten eerste al ruimte op de SSD. Ik ben nu 150GB kwijt voor Red Dead Redemption 2 maar weet alleen niet precies hoeveel ruimte het je zal besparen als je gaat voor de Red Dead Redemption 2: Story Mode , misschien weet een andere Tweakers dit wel te beantwoorden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:03:
[...]

Is dit niet van de makers van 'Immortals Fenyx Rising ' ?
Daar lijkt het wel veel op. Een iets serieuzere versie daarvan. Maar die game is gewoon van Ubisoft en die zie ik hier niet voorbij komen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:13:
[...]
Daar lijkt het wel veel op. Een iets serieuzere versie daarvan. Maar die game is gewoon van Ubisoft en die zie ik hier niet voorbij komen.
Aangezien ik 13 April dit artikel tegenkwam dacht ik dat het om deze nieuwe game ging, maar zoals je inderdaad al aangeeft ik zie nergens een verwijzing naar Immortals Fenyx Rising in de trailer.

De game ziet er wel veelbelovend uit! :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chrosser schreef op maandag 25 april 2022 @ 10:03:

RDR2 is 30fps, ook op de XsX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:24:
[...]

RDR2 is 30fps, ook op de XsX.
Misschien dat Rockstar net zoals bij GTA 5 ooit een 60fps versie gaat uitbrengen om geld te willen verdienen, al verwacht ik bij Red Dead Redemption 2 niet snel een 60fps uitvoering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:42:
[...]

Misschien dat Rockstar net zoals bij GTA 5 ooit een 60fps versie gaat uitbrengen om geld te willen verdienen, al verwacht ik bij Red Dead Redemption 2 niet snel een 60fps uitvoering.
Misschien wel. Maar als chrosser 30fps niet trekt heeft hij daar nu niks aan. ;)
Ik heb rdr2 hier allang liggen maar ook ik wacht op 60fps. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2022 11:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:49:
[...]

Misschien wel. Maar als crosser 30fps niet trekt heeft hij daar nu niks aan. ;)
Als ze die 60fps via een gratis update gaan toevoegen word het een nieuwe playthrough.
Heb de campain nu al gemiddeld 3 keer helemaal overnieuw gespeeld en zou het zo weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:52:
[...]

Als ze die 60fps via een gratis update gaan toevoegen word het een nieuwe playthrough.
Heb de campain nu al gemiddeld 3 keer helemaal overnieuw gespeeld en zou het zo weer doen.
Ik hoor een liefhebber. :)
Hopelijk binnenkort nieuws over 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:55:
[...]

Ik hoor een liefhebber. :)
Hopelijk binnenkort nieuws over 60fps.
Haha zeker!
Vind het een bijzondere game, vooral de details en diepgang die Rockstar erin gestopt heeft.
Wou dat er meer games zo realistisch waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Rockstar en gratis... Ik zou niet al te hard hopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:21:
Ik hoop ook elke week dat ik de eurojackpot win. (Al is die kans waarschijnlijk groter dan rockstar en een gratis update ;) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Linksquest schreef op maandag 25 april 2022 @ 05:23:
[...]

Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, maar hoor er in het algemeen hele goede dingen over, misschien binnenkort eens een keer een kans geven.
Ik vond de eerste helft heel cool. Er zit veel humor in en het verhaal was best goed te pruimen (ik ben nogal kritisch op verhaallijnen in spelletjes). Na ongeveer de helft begon het voor mij minder te worden. Dit vooral omdat de cutscenes langer en langer duren en het verhaal minder en minder interessant. Het had best een uurtje of 3 korter kunnen duren. Dat gezegd, ik heb best wat lol aan het spel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeggen dat een 60fps patch nodig is en klaar. Het is niet dat het een game is die opgepoetst hoeft te worden verder.
Of ze wachten nog een paar jaar en dan kunnen ze de boel meteen (minimaal) oppoetsen zodat een meer prijs opeens acceptabel is. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
Finraziel schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:21:
Naja GTA5 was gratis op PC te krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Zou kunnen, maar ik heb ze ook wel eens alle drie tegelijk aanstaan en dan hoor ik er ook geen één. Dus of het is te zacht voor mij of ze zijn gewoon echt stil. Want een herriemakende ventilator ofzo dat echt irritant luidruchtig is zou ik ook gewoon moeten horen.
offtopic:
Hier toch nog even op terugkomend. Het probleem bleek in de PSU te zitten, de fan produceerde geluid wat ik onterecht aan de 360 zelf toewees.

De PSU fan voorzichtig schoongemaakt, opnieuw in elkaar gezet en nu is hij een stuk stiller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op zondag 24 april 2022 @ 23:05:
Jij bent duidelijk geen Kojima games gewend. Daar zijn cutscenes soms wel een half uur ;-) Maar ik vond het wel meevallen met de duur van de cutscene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
Awww shit.. Diablo Immortal is zojuist aangekondigd voor release in Juni.
Hebben ze als verrassing nu ook een PC port, met crossplay zelfs!
Geen console versie.. jank jank.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lego Skywalker Saga, wauw wat een nice HDR zeg en wat ziet de game er goed uit overall! Echt duidelijk meer diepgang vergeleken met andere lego games. Zo moet je blokken als brug gebruiken om een secret te kunnen vinden die op water ligt. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:09:
[...]

Jij bent duidelijk geen Kojima games gewend. Daar zijn cutscenes soms wel een half uur ;-) Maar ik vond het wel meevallen met de duur van de cutscene
Cutscenes zijn bij mij vaak 3 seconden. :+ MGS1 heb ik op de originele Playstation gespeeld. Dat was een geweldig spel. Daarna nooit meer iets van die serie gespeeld (nou ja, de proloog voor 5 wel maar daar zaten geen Netflix series in verwerkt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exactor it schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:28:
[...]

Cutscenes zijn bij mij vaak 3 seconden. :+ MGS1 heb ik op de originele Playstation gespeeld. Dat was een geweldig spel. Daarna nooit meer iets van die serie gespeeld (nou ja, de proloog voor 5 wel maar daar zaten geen Netflix series in verwerkt).
MGS4 is veruit het meest extreem. De langste cutscene is 71 minuten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:53:
Lego Skywalker Saga, wauw wat een nice HDR zeg en wat ziet de game er goed uit overall! Echt duidelijk meer diepgang vergeleken met andere lego games. Zo moet je blokken als brug gebruiken om een secret te kunnen vinden die op water ligt. Nice!
Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
Ik ben inmiddels bij Episode 7 aangekomen, heb Episode 1 tot 6 allemaal 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:38:
[...]

Haha, thanks voor de waarschuwing. Dan blijf ik MGS overslaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:43:
[...]

Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
Ik ben inmiddels bij Episode 7 aangekomen, heb Episode 1 tot 6 allemaal 100%
Grappig hoe de game standaard A new Hope als eerste episode heeft, maar ik ben gewoon voor TPM gegaan ook. Lekker alles op chronologische volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Ik ben bijna jarig, en ook al word ik 27 ik mag nog steeds een cadeau vragen. Dus eindoordeel is Lego SW het waard? Vroeger wel eens last gehad van dat ik ALLES in een spel wilde doen. Is wel enig risico op in dit spel las ik. Of is het wel vermakelijk om te spelen? Ben wel een echte SW nerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:04:
[...]

Grappig hoe de game standaard A new Hope als eerste episode heeft, maar ik ben gewoon voor TPM gegaan ook. Lekker alles op chronologische volgorde.
Huh is dat zo? Mij niet opgevallen aangezien ik direct bij Episode 1 ben begonnen. Want ook al zijn die films later uitgekomen, het blijven deel 1,2 en 3 verhaaltechnisch.

Edit:

Hier word die wel gewoon als Episode 1 weergeven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cpWmAB-775n7ScZONyughxw53HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eIkRYCncsIvyWW5O1Xo7imrh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2022 16:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:22:
[...]

Huh is dat zo? Mij niet opgevallen aangezien ik direct bij Episode 1 ben begonnen. Want ook al zijn die films later uitgekomen, het blijven deel 1,2 en 3 verhaaltechnisch.

Edit:

Hier word die wel gewoon als Episode 1 weergeven:

[Afbeelding]
Ja kan dat bevestigen, als je de game voor de eerste keer opstart dan is Epi4 de eerste keuze. Ben zelf naar Epi1 gegaan en daar begonnen (je kan op Epi 1, 4 of 7 instappen).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nogne schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:34:
[...]

Ja kan dat bevestigen, als je de game voor de eerste keer opstart dan is Epi4 de eerste keuze. Ben zelf naar Epi1 gegaan en daar begonnen (je kan op Epi 1, 4 of 7 instappen).
Oh op die manier! Dat was ik alweer vergeten :o...
Maar dat is wel een verwarrende keus van de makers vind ik zelf, begin gewoon bij het begin en niet halverwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:12:
Ik ben bijna jarig, en ook al word ik 27 ik mag nog steeds een cadeau vragen. Dus eindoordeel is Lego SW het waard? Vroeger wel eens last gehad van dat ik ALLES in een spel wilde doen. Is wel enig risico op in dit spel las ik. Of is het wel vermakelijk om te spelen? Ben wel een echte SW nerd.
Ik vind hem tot nu toe echt te gek, maar ik ben nog niet ver. Ik heb zo'n beetje alle lego games gespeeld en third person alleen al maakt zo'n mega verschil. Daarnaast is er veel meer diepgang qua combat, maar ook het vinden van secrets enzo. Echt leuk allemaal. Leuke humor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:38:
[...]

Poeh, dan moet je haast kunnen saven tijdens cutscenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Caayn schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:45:
[...]
Poeh, dan moet je haast kunnen saven tijdens cutscenes.
Je kan hem helaas alleen op pauze zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren Life is Strange True Colors uitgespeeld trouwens. Absoluut een veel betere game dan deel 2 vind ik, tof personage, gebeuren interessante dingen in het verhaal. Haar power is gaaf gedaan ook. Het gebied is tof, maar wordt na een tijdje wel wat samey vond ik en hier had ik met deel 1 geen last van. Heb het idee dat die game een betere variatie had qua dat. Deel 1 doet me uiteindelijk ook meer.

Verder echt wel heel nice allemaal en ik hoop dat de studio met meer van dit soort games blijft komen, het is eens wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2022 @ 11:49:
[...]

Misschien wel. Maar als chrosser 30fps niet trekt heeft hij daar nu niks aan. ;)
Ansich trek ik 30fps wel, Maar mijn playstation 4 pro was echt een vliegtuig, en het laden duurde ontzettend lang. Hoop op ietsie kortere tijden, en met name een heerlijke stille omgeving zodat ik het geluid fatsoenlijk via mijn surround kan laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Coldbullet schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:59:
[...]

Erg gaaf! Heel vet! En wat een nostalgie komt er voorbij! Alleen geen sega, die ontbreekt.
Hoe groot is de ruimte? En welke storl/bank game je?
Stoort het je niet dat de soundbar en tv niet recht onder elkaar staan?
Mijn ruimte is 2,20 bij 3,80. Die bank komt van een lokale meubelzaak, geen echte naam, is van stof, maar erg stevig en zit prima.

over de soundbar dat stoort me eigenlijk niet, want als ik naar de TV kijk dan zie ik de soundbar niet echt. En zeker ziet het mooier uit als het recht onder elkaar zou hangen, maar dat was met de huidige setup en meubels even niet mogelijk, aangezien de meubels al 3 jaar zo staan en de TV nu 3,5 weken en de soundbar net 1,5 week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:38:
[...]

Oh op die manier! Dat was ik alweer vergeten :o...
Maar dat is wel een verwarrende keus van de makers vind ik zelf, begin gewoon bij het begin en niet halverwege.
Hangt ervanaf wat je als start ziet :+

Kan zowel deel 1 als 4 zijn namelijk.
Zorroberner schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:12:
Gewoon doen en completen, kost je maar 80 uurtjes ofzo zeggen ze :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:47:
[...]

Hangt ervanaf wat je als start ziet :+

Kan zowel deel 1 als 4 zijn namelijk.
Haha verhaaltechnisch helaas niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
G_Dragon schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:48:
[...]

Haha verhaaltechnisch helaas niet :p
Je kan 4-6 spelen en dan 1-3 als opkomst zien van Darth Vader of het geheel als één doorlopend verhaal.
Mijn voorkeur gaat ook naar dat laatste hoor :P

Deel 7 is wel als losse start te zien, want die heeft niet echt direct iets maken met de 1e 6 episodes naar mijn mening.

Gamertag: timmie271

Pagina: 1 ... 336 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord