Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Duidelijk, ga me er een keer goed in verdiepen en binnenkort dan maar een keer aanpassen, want ik kom best veel aan te passen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
En we zitten op de 1337 pagina *O* (voor mensen met standaard paginering)

:+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:01:

Ik heb nooit wat aangepast maar zit nog op 1336 :P

Edit: maar door dit bericht niet meer zie ik 7(8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 14-04-2022 12:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Finraziel schreef op donderdag 14 april 2022 @ 12:01:

Nou je het zegt, misschien tijd voor een nieuw deel :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Ik zit pas op 335 hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-09 23:12

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Linksquest schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:58:
Duidelijk, ga me er een keer goed in verdiepen en binnenkort dan maar een keer aanpassen, want ik kom best veel aan te passen.
Goed om te weten is dat als je in de Xbox, Dolby Atmos aanzet, hij er altijd en overal Atmos van maakt. Ook als is het originele bronbestand dat niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
1 pagina hier, en een compleet versleten scrollwieltje, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Elias2020 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 15:52:
[...]

Goed om te weten is dat als je in de Xbox, Dolby Atmos aanzet, hij er altijd en overal Atmos van maakt. Ook als is het originele bronbestand dat niet.
Heel simpel gezien is Atmos ook niet veel meer dan een container waarin de coordinaten van het geluidsobject staan en hoe hard het zou moeten zijn per object. Enige wat de xbox doet is van oudere geluidsformaten (zoals dolby 5.1) zijn 5 objecten maken en de coordinaten naar het uiteinden van het veld zetten (de plek van je speakers), dan komt het geluid van dezelfde plek als bij het oude dolby 5.1.
Overigens doet de xbox dit alleen bij games en dan voornamelijk voor oudere games die de 3d soundchip niet gebruiken. Bij films hoop ik dat je passthrough aan hebt staan, zodat de originele source 1-op-1 naar je versterker/tv/soundbar wordt gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:32:
[...]

Ik zie dat je hem optisch hebt aangesloten, dan krijg je maximaal dolby digital. Je kan hem beter via HDMI aansluiten als je Atmos wilt krijgen.
Heb nu E-Arc staan, geluid is inderdaad beter, alleen jammer dat als de soundbar uit is, ik het apparaat dat daarin gestoken zit, dan geen beeld geeft, en aanzetten kan, maar als de dochter slaapt en ik dan geluid via de tv wil, dan werkt dat ook niet, maar goed, dus HDMI 2 is nu de soundbar bij mij en de Nintendo Switch via een HDMI switch aangesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op donderdag 14 april 2022 @ 16:56:
[...]

Heb nu E-Arc staan, geluid is inderdaad beter, alleen jammer dat als de soundbar uit is, ik het apparaat dat daarin gestoken zit, dan geen beeld geeft, en aanzetten kan, maar als de dochter slaapt en ik dan geluid via de tv wil, dan werkt dat ook niet, maar goed, dus HDMI 2 is nu de soundbar bij mij en de Nintendo Switch via een HDMI switch aangesloten.
Bij mijn soundbar geeft hij nog steeds het beeld en geluid door als ik hem uitzet. Wellicht een optie in je soundbar die je aan moet zetten?

Als je de soundbar op je tv via earc hebt aangesloten (indien je tv dit ook ondersteund). Dan kan je de apparaten op je tv aansluiten. Je tv zal het geluid dan doorzetten naar de soundbar. Als je soundbar uit staat dan behoud je ook nog het geluid. Moet je wel eerst even controleren of je tv atmos geluid kan doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Zou goed kunnen dat die van mij dat ook kan, in de vakantie me daar eens rustig voor zetten, maar heb het voor nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Elias2020 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 15:52:
[...]

Ja dat merkte ik inderdaad bij het testen, vond Forza Horizon 5 minder mooi doorkomen dan bijvoorbeeld Hellblade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Ok ik weet niet wat ik hiervan moet denken... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYO9cEvMvCL9ffvFRm6OveYkJws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gyIP4HFBW397KRVKXQunXmfc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Voor de eenarmigen/eenhandigen onder ons, deze praktische oplossing [Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1514627936795738112?t=O1-mhnZwTmfge8LNcERpgg&s=19]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
drakiesoft schreef op donderdag 14 april 2022 @ 18:31:
Ok ik weet niet wat ik hiervan moet denken... [Afbeelding]
oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Edit verkeerde topic

[ Voor 84% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-04-2022 19:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Voordeel van gamepass in combinatie met het niet hebben gehad de xbox one (had last gen een ps 4), is dat je best wel toffe last gen exclusives kunt spelen zoals o.a. Quantum Break en Ryse, prima games om mee door te komen tot de volgende knallers. Love game pass!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
JDL15 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 22:09:
Voordeel van gamepass in combinatie met het niet hebben gehad de xbox one (had last gen een ps 4), is dat je best wel toffe last gen exclusives kunt spelen zoals o.a. Quantum Break en Ryse, prima games om mee door te komen tot de volgende knallers. Love game pass!
Ik vind het zelf ook heel mooi dat ik het kan combineren met de PC, games als Age of Empires 4 gewoon day one kunnen spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gisteren mezelf verwend met een Thrustmaster TMX om te kijken of het racen met stuur gaat bevallen O-).
Moet alleen nog even een oplossing zoeken voor de gas en rem unit, want die kiept telkens achterover wanneer ik wil remmen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rohgNiDB3mOfAFJeNvrl-GJU-Ps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXgRXMTj3KJk0WAKx4GCvfNN.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:45
G_Dragon schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:22:
Gisteren mezelf verwend met een Thrustmaster TMX om te kijken of het racen met stuur gaat bevallen O-).
Moet alleen nog even een oplossing zoeken voor de gas en rem unit, want die kiept telkens achterover wanneer ik wil remmen _O-

[Afbeelding]
Dat is de g-(dragon)force!

Toen ik Dirt Rally 2 met stuurtje speelde heb ik een muur gebruikt om de pedalen tegenaan te zetten. Als je niet zo dicht op de tv wil of kan zitten ga je iets heel zwaars nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:15:
[...]

Dat is de g-(dragon)force!

Toen ik Dirt Rally 2 met stuurtje speelde heb ik een muur gebruikt om de pedalen tegenaan te zetten. Als je niet zo dicht op de tv wil of kan zitten ga je iets heel zwaars nodig hebben.
Haha mooi gezegd! :)
Ik kan de pedalen helaas niet tegen de muur zetten omdat ik aan een hoekbureau zit, ik wil even kijken of ik iets van hout kan maken waarop de pedalen komen maar hoe geen idee nog... :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:48:
[...]

Ik kan de pedalen helaas niet tegen de muur zetten omdat ik aan een hoekbureau zit, ik wil even kijken of ik iets van hout kan maken waarop de pedalen komen maar hoe geen idee nog... :P
Googlen op DIY racerig kan inspiratie geven. Mensen kunnen vanalles met IKEA stoelen en steigerhout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Toshirou

Vinyl Surfer

G_Dragon schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 09:48:
[...]

Een bier kratje met lege flessen lijkt me ook een oplossing ;) (anders met water gevulde flessen als het wat zwaarder moet. Deze wel even ergens met sealen. Je wilt geen water onder het bureau hebben).

[ Voor 29% gewijzigd door Toshirou op 15-04-2022 10:11 ]

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 20:48
Toshirou schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:08:
[...]

Een bier kratje met lege flessen lijkt me ook een oplossing ;) (anders met water gevulde flessen als het wat zwaarder moet. Deze wel even ergens met sealen. Je wilt geen water onder het bureau hebben).
Een dop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Mijn ervaring met racesturen is dat je eindelijk altijd sneller bent met een controller behalve als je echt veel geld gaat uit geven.

Zelfs heb ik laatst een Fanatec DD Pro gekocht met loadcell rempedaal en dat is het eerste stuurtje die ik gekocht heb waar ik met de controller mijn tijden moeilijk krijg verbeterd.

Over het algemeen helpt een stuur wel met constantere tijden te rijden maar met een rempedaal zonder tegendruk blijft het lastig om telkens hele snelle tijden neer te zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door schumi1986 op 15-04-2022 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 06-08 11:01
Mijn twee nieuwe Xbox Series X controllers (die met die share knop) zijn na korte tijd al aan het driften.

De oudere Xbox One controllers hebben het jaren uitgehouden voordat ze dit verschijnsel toonde (eerder dat de thumbsticks volledig versleten waren, dan dat ze aan het driften zijn).

Iemand anders een zelfde ervaring met de nieuwe Xbox Series X controllers?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Toshirou

Vinyl Surfer

Hahaha als je van die hersluitbare doppen hebt wel ja, met een kroonkurk gaat dat moeilijk ;)

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
schumi1986 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:20:
Mijn ervaring met racesturen is dat je eindelijk altijd sneller bent met een controller behalve als je echt veel geld gaat uit geven.

Zelfs heb ik laatst een Fanatec DD Pro gekocht met loadcell rempedaal en dat is het eerste stuurtje die ik gekocht heb waar ik met de controller mijn tijden moeilijk krijg verbeterd.

Over het algemeen helpt een stuur wel met constantere tijden te rijden maar met een rempedaal zonder tegendruk blijft het lastig om telkens hele snelle tijden neer te zetten.
Wat eigenlijk heel raar is, want een 'slecht' rempedaal geeft evenveel gevoel als een trigger op de controller.

En je statement hangt heel erg van de game af. Hoe serieuzer de racegame wordt, hoe sneller je zal 'moeten' investeren in een goed stuurtje + pedalen. Voorbeeldje: Gran Turismo Sport doe ik easy met de controller. In Project Cars (2) werd ik veel sneller toen ik overstapte naar een setup met stuur (toen nog met pedalen zonder loadcell).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:38
Hoi sinds een paar daagjes bezitter van een Xbox Series X.
Nu had ik een paar vraagjes.

Ik heb van m'n X360 nog de games Gears of War 2 t/m Judgment (ik heb 2e hands de Gears of War Ultimate Edition op de kop getikt.)

Zijn er van deze delen nog opgepoetste versies, die ik beter kan downloaden/kopen van de Store of kan ik dan beter gewoon de X360 disc versie spelen.

Ik zocht ook nog een 2e controller als backup of als we met z'n 2en spelen en het liefst een 2e Xbox Series X versie. maar wat is de normale adviesprijs van zo'n controller (het liefst een witte)? ik kom vaak maar externe verkopers tegen en wil niet absurd te veel betalen voor 1.

Headset, is de Xbox Wireless Headset goed genoeg? of liever voor de Arctis 7X of 9X, die 7X kom ik praktisch niet echt tegen meer.

En als laatste wat is een aangeraden charge set, ik zie zoveel fabrikanten dat ik er even niet uitkom. Bij Sony had je gewoon een officiele versie waar je 2 controllers mee kan opladen. Bij Xbox zie ik officiel enkel die plug en charge kit. (welke trouwens ook volgens mij overal uitverkocht is)

Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Leenart op 15-04-2022 12:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Leenart schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:34:

Ik heb van m'n X360 nog de games Gears of War 2 t/m Judgment (ik heb 2e hands de Gears of War Ultimate Edition op de kop getikt.)

Zijn er van deze delen nog opgepoetste versies, die ik beter kan downloaden/kopen van de Store of kan ik dan beter gewoon de X360 disc versie spelen.

Ik zocht ook nog een 2e controller als backup of als we met z'n 2en spelen en het liefst een 2e Xbox Series X versie. maar wat is de normale adviesprijs van zo'n controller (het liefst een witte)? ik kom vaak maar externe verkopers tegen en wil niet absurd te veel betalen voor 1.

Headset, is de Xbox Wireless Headset goed genoeg? of liever voor de Arctis 7X of 9X, die 7X kom ik praktisch niet echt tegen meer.

En als laatste wat is een aangeraden charge set, ik zie zoveel fabrikanten dat ik er even niet uitkom. Bij Sony had je gewoon een officiele versie waar je 2 controllers mee kan opladen. Bij Xbox zie ik officiel enkel die plug en charge kit. (welke trouwens ook volgens mij overal uitverkocht is)

Alvast bedankt.
Enkel Gears 1 heeft een remaster gekregen op de Xbox One, maar die heb jij zo te lezen al op de kop getikt.

Voor Gears 2, 3 en Judgment zijn er gratis verbeteringen (texture filteringen, resolutie, 60fps) die jij automatisch krijgt met jouw 360 versies als je deze op een XSX speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49

Ik vind hem zelf goed genoeg hoor, had ook een Arctis maar ik vind Xbox Wireless fijner in gebruik. Voordeel is dat je bijvoorbeeld ook 2 audio sources kunt hebben, dus zowel game geluid als bijvoorbeeld een telefoongesprek kunt hebben. Je kunt dan ook nog schakelen met de linkerschelp tussen game audio of bijv. spraak van je telefoongesprek.

Je kunt ook nog eventueel het geluid naar wens aanpassen in de accessoires app :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:29:
[...]

Wat eigenlijk heel raar is, want een 'slecht' rempedaal geeft evenveel gevoel als een trigger op de controller.

En je statement hangt heel erg van de game af. Hoe serieuzer de racegame wordt, hoe sneller je zal 'moeten' investeren in een goed stuurtje + pedalen. Voorbeeldje: Gran Turismo Sport doe ik easy met de controller. In Project Cars (2) werd ik veel sneller toen ik overstapte naar een setup met stuur (toen nog met pedalen zonder loadcell).
Ik had er eerst ook niet bij stilgestaan maar dat klopt niet vanwege de rumble die Microsoft vanaf de one controller in de triggers heeft zitten. Je kunt daardoor (in ieder geval bij Forza horizon, ik speel niet veel andere racegames de laatste jaren) ongeveer voelen waar je optimale rem druk zit. Dit geeft toch een klap meer feedback dan een 'dom' rempedaal.

In eerste instantie was ik het ook niet eens met de strekking dat een controller betere prestaties zou geven maar dat ene punt maakt het verschil denk ik. Het deed me denken aan toen ik in 2006 op de hcc dagen de finale best of Benelux NFS Most Wanted speelde tegen Djith (was zijn nick als ik me niet vergis). De presentatoren hadden het toen ook over dat de conventionele wijsheid was dat controllers sneller waren maar dat dat jaar Steffan furore maakte door heel snel te zijn met een stuur, en dat ik toen ook met een stuur aan kwam zetten bij de finale (ik een driving force pro). Niet dat ik ook maar enigszins me kon meten met Steffan, die later meen ik derde geworden is van de wereld (world cyber games was dat geloof ik), maar wel net van Djith weten te winnen :*)

Wordt tijd dat ik mijn stuur weer eens onder het stof uit vis en aansluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Finraziel schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 13:27:
[...]

Ik had er eerst ook niet bij stilgestaan maar dat klopt niet vanwege de rumble die Microsoft vanaf de one controller in de triggers heeft zitten. Je kunt daardoor (in ieder geval bij Forza horizon, ik speel niet veel andere racegames de laatste jaren) ongeveer voelen waar je optimale rem druk zit. Dit geeft toch een klap meer feedback dan een 'dom' rempedaal.

In eerste instantie was ik het ook niet eens met de strekking dat een controller betere prestaties zou geven maar dat ene punt maakt het verschil denk ik. Het deed me denken aan toen ik in 2006 op de hcc dagen de finale best of Benelux NFS Most Wanted speelde tegen Djith (was zijn nick als ik me niet vergis). De presentatoren hadden het toen ook over dat de conventionele wijsheid was dat controllers sneller waren maar dat dat jaar Steffan furore maakte door heel snel te zijn met een stuur, en dat ik toen ook met een stuur aan kwam zetten bij de finale (ik een driving force pro). Niet dat ik ook maar enigszins me kon meten met Steffan, die later meen ik derde geworden is van de wereld (world cyber games was dat geloof ik), maar wel net van Djith weten te winnen :*)

Wordt tijd dat ik mijn stuur weer eens onder het stof uit vis en aansluit...
Hmm, goed punt wel eigenlijk..haha

Overigens, Driving Fore Pro, herinneringen komen weer naar boven van toen! Veel gebruikt met GTR op de PC toen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:38

Vagax

Hehe

Ik wil ook al een tijdje een race stuur voor Forza en F1 2021 maar die instap van 150-200 euro is altijd net te groot voor dat. Aan de ene kant als je zo een stuur haalt gaat die wel erg lang mee, stuurtjes uit begin 2000 gaan nog altijd voor 100~ euro op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Vagax schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:43:
Ik wil ook al een tijdje een race stuur voor Forza en F1 2021 maar die instap van 150-200 euro is altijd net te groot voor dat. Aan de ene kant als je zo een stuur haalt gaat die wel erg lang mee, stuurtjes uit begin 2000 gaan nog altijd voor 100~ euro op marktplaats
Persoonlijk zou ik de 150-200 stuurtjes overslaan. Belt-driven stuurtjes zijn wat duurder, maar sturen wel echt fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 14:50:
[...]

Persoonlijk zou ik de 150-200 stuurtjes overslaan. Belt-driven stuurtjes zijn wat duurder, maar sturen wel echt fijner.
En maakt een stuk minder herrie. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21

Alvast bedankt.
Hier ook lang gezocht naar een 7X omdat ik naast mijn PS5 dus twee maanden geleden ofzo ook een Series X heb aangeschaft. Is onmogelijk om te vinden deze headset.

Dus uiteindelijk mij hier op forum laten “ompraten” om de Audeze Penrose X te kopen. Ik ben verkocht sindsdien. Volgens mij bij HiFi Klubben nog steeds 250 als je je even registreert.

Toevallig vorige week bij een vriend de 7X opgezet. Hij had hem uit de UK laten komen. En moet zeggen, de Penrose X doet het geluidstechnisch beduidend beter. Draagcomfort is wel idd iets fijner van de 7X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:38
Caayn schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:45:
[...]
Enkel Gears 1 heeft een remaster gekregen op de Xbox One, maar die heb jij zo te lezen al op de kop getikt.

Voor Gears 2, 3 en Judgment zijn er gratis verbeteringen (texture filteringen, resolutie, 60fps) die jij automatisch krijgt met jouw 360 versies als je deze op een XSX speelt.
Okay top, dan stop ik gewoon de disc versies er in, als ik zin heb in 1 van de verhaallijnen!
JDL15 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 12:56:
[...]

Ik vind hem zelf goed genoeg hoor, had ook een Arctis maar ik vind Xbox Wireless fijner in gebruik. Voordeel is dat je bijvoorbeeld ook 2 audio sources kunt hebben, dus zowel game geluid als bijvoorbeeld een telefoongesprek kunt hebben. Je kunt dan ook nog schakelen met de linkerschelp tussen game audio of bijv. spraak van je telefoongesprek.

Je kunt ook nog eventueel het geluid naar wens aanpassen in de accessoires app :)
Thx voor de info!
GovertNL schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:03:
[...]

Hier ook lang gezocht naar een 7X omdat ik naast mijn PS5 dus twee maanden geleden ofzo ook een Series X heb aangeschaft. Is onmogelijk om te vinden deze headset.

Dus uiteindelijk mij hier op forum laten “ompraten” om de Audeze Penrose X te kopen. Ik ben verkocht sindsdien. Volgens mij bij HiFi Klubben nog steeds 250 als je je even registreert.

Toevallig vorige week bij een vriend de 7X opgezet. Hij had hem uit de UK laten komen. En moet zeggen, de Penrose X doet het geluidstechnisch beduidend beter. Draagcomfort is wel idd iets fijner van de 7X.
Ik heb voor de PS5, de Arctis 7P+, maar die werkt helaas niet op de XSX, en gezien m'n goeie ervaringen met de Arctis, dacht ik te gaan voor de 7X, maar die is echt praktisch onmogelijk te vinden, is ie zo populair of word ie gewoon minder geproduceerd?

Ik zal me wel even verdiepen in de Audeze.

thx iig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Leenart schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:07:
[...]

Okay top, dan stop ik gewoon de disc versies er in, als ik zin heb in 1 van de verhaallijnen!

[...]

Thx voor de info!

[...]

Ik heb voor de PS5, de Arctis 7P+, maar die werkt helaas niet op de XSX, en gezien m'n goeie ervaringen met de Arctis, dacht ik te gaan voor de 7X, maar die is echt praktisch onmogelijk te vinden, is ie zo populair of word ie gewoon minder geproduceerd?

thx iig!
De Audeze Penrose X werkt ook prima op de PS5 overigens, ff schuifje omzetten en go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Leenart schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 16:07:
[...]

[...]

Thx voor de info!

[...]

thx iig!
Waarschijnlijk omdat de 7X op de PS5 en Xbox werkt is die zo lastig te vinden.

Dat is dus ook geval voor de xbox variant van Penrose. Daarom die maar aangeschaft. Wilde niet 2 headsets kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Lost in Random is te downloaden via Gamepass.

Dit had ik er eerder over te zeggen:

En de volgende game laat zien dat EA op zich best wel wat kwaliteit kan leveren, maar dan helaas slechts in hun EA Originals serie. Naast het uitstekende It takes two eerder dit jaar, is er recent ook Lost in Random uitgebracht. Een game met een leuke sfeer en stijl met de nodige humor en een aparte fight mechanic. Namelijk een vorm van card mechanics in real time gevechten. De game duurde voor mijn gevoel net een uurtje of 2/3 te lang, want het gevechtsysteem is wel een klein beetje repetitief aan het einde, maar het verhaal en de wereld maakten dat wel goed. Reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/lost-in-random

[YouTube: Lost in Random – Official Gameplay Trailer]

——

Verder de game Liberated gepre ordered. Stijltje sprak me heel erg aan.

Verder eens kijken of ik mijn backlog met “simpele” games kan wegwerken.

——

Deze game komt volgende week uit. Een immersive stealth game.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-04-2022 17:16 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Ik heb sinds vandaag dat mijn controller elke keer die disconnect. Heb al nieuwe batterijen geprobeerd, firmware geüpdate maar het probleem blijft. Iemand bekend mee? Ding is praktisch nieuw.

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
CPM schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 20:20:
Ik heb sinds vandaag dat mijn controller elke keer die disconnect. Heb al nieuwe batterijen geprobeerd, firmware geüpdate maar het probleem blijft. Iemand bekend mee? Ding is praktisch nieuw.
Staat er een router in de buurt van de xbox ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Het kan zijn dat de batterijen niet voldoende spanning leveren, zou je eens andere batterijen kunnen proberen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• drakiesoft
Heb je deze, kan kloppen dat ie niet goed connect. Iig vrolijk Pasen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqPevuTU5K95fEFoOrpUlsSfTrs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8G8Qg38dvPRmd1ncRrziRZiH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was op zoek naar een nieuwe uitdagende game waar ik me in vast kon bijten. Een soort Trials… maar wat blijkt nu… ik heb heel Trials of the blood dragon niet gespeeld. Ik heb die altijd door elkaar gehaald met een DLC van far cry. Ook al zitten er andere elementen in dan alleen pure Trials, ga ik deze wel proberen om op 100% te zetten. En hij was nog gratis ook omdat die in Gold heeft gezeten :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CPM
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

CPM

Ik doe maar wat, jij dan?

Geen router in de buurt van de controller. Ook nieuwe batterijen lost het niet op.
De opstelling staat al enkele maanden zo, maar ik game niet elke dag. Het valt nu ineens op, super irritant ook.

| LG C1 65" | Denon x3800h | Dali: Oberon/Opticon/ Alteco C1 | KEF Q600c | SVS: SB-1000 (x2) | Denon X2200w | MiniDSP 2x4 HD | XBOX Series X | Quatt (x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CPM schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:27:
Geen router in de buurt van de controller. Ook nieuwe batterijen lost het niet op.
De opstelling staat al enkele maanden zo, maar ik game niet elke dag. Het valt nu ineens op, super irritant ook.
Al gekeken of er een update voor de controller is ?
(Settings->accessoires->controller->check for update)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:07:
Lost in Random is te downloaden via Gamepass.

Dit had ik er eerder over te zeggen:

En de volgende game laat zien dat EA op zich best wel wat kwaliteit kan leveren, maar dan helaas slechts in hun EA Originals serie. Naast het uitstekende It takes two eerder dit jaar, is er recent ook Lost in Random uitgebracht. Een game met een leuke sfeer en stijl met de nodige humor en een aparte fight mechanic. Namelijk een vorm van card mechanics in real time gevechten. De game duurde voor mijn gevoel net een uurtje of 2/3 te lang, want het gevechtsysteem is wel een klein beetje repetitief aan het einde, maar het verhaal en de wereld maakten dat wel goed. Reviews: https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/lost-in-random

[YouTube: Lost in Random – Official Gameplay Trailer]

——

Verder de game Liberated gepre ordered. Stijltje sprak me heel erg aan.
[YouTube: Liberated: Enhanced Edition [Switch/PS4/XOne/XSX/PC] PS4 & Xbox Release Date Trailer]

Verder eens kijken of ik mijn backlog met “simpele” games kan wegwerken.

——

Deze game komt volgende week uit. Een immersive stealth game.

[YouTube: Winter Ember - Gameplay Trailer]
Zo dan, gewoon even drie super interessante games in één post 👌

Lost in Random heb ik al een tijdje in het vizier. Eigenlijk bewust niet gekocht, omdat het wel duidelijk was dat 'ie op den duur in Gamepass zou komen. Eigenlijk beetje flauw van me, want dit is - denk ik - juist zo'n game die het verdiend om gekocht te worden.

Liberated heb ik dan weer nooit van gehoord, maar holy shit, wat een onwijs gave en originele stijl! 😃

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Poeh, Life is Strange True Colors is tof. Na het matige deel 2 weer helemaal zoals het hoort te zijn. Ik hou echt van dit soort games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag Lost in Random gedownload. Een spel wat ik normaliter links zou laten liggen, maar wat een mooi stijltje zeg! Beetje Tim Burton-achtig. Weet niet of ik hem ook echt uit ga spelen, want dit type game is niet echt mijn ding. Maar vooralsnog weet het verhaal en de stijl mij te boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 21:06:
Poeh, Life is Strange True Colors is tof. Na het matige deel 2 weer helemaal zoals het hoort te zijn. Ik hou echt van dit soort games.
Kwam er nou niet ook een remastered versie van deel 1 (en 2?) uit? Ik heb de serie zelf nog nooit gespeeld, maar volgens mij past het perfect in mijn straatje 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:17

L0g0ff

omg

justifire schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 23:12:
[...]

Staat er een router in de buurt van de xbox ?
Hier heb ik dus echt nooit bij stil gestaan. Maar ik heb best ook wel eens gehad dat mijn xbox controller wegviel en ik heb inderdaad pal naast mijn xbox een R7000 staan.

Audio via mijn controller was ook geregeld een issue.

Sinds de xbox series x heb ik er veel minder last van (het stoort nog wel eens een enkele keer) maar die staat ook een stukje verder van mijn router af.

Is hier een "best practice" voor vanaf het minder gaat storen? Of moet ik echt heel mijn router meerdere meters van van tv, nas, xbox en modem gaan plaatsen?

Alles staat nu gewoon bij mij in 1 TV meubel.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Rossi46 schreef op zondag 17 april 2022 @ 08:22:
[...]

Kwam er nou niet ook een remastered versie van deel 1 (en 2?) uit? Ik heb de serie zelf nog nooit gespeeld, maar volgens mij past het perfect in mijn straatje 🙂
Er is een Remaster al uit voor Deel 1 en Before the Storm, voor deel 2 is nog geen aangekondigd. Deel 2 was inderdaad wat matiger. Weet niet of je het al wist, maar er is een soort van DEMO, meer een gratis level dat past in Episode 2 van deel 2, The Adventures of Captine Spirit, misschien ook eens leuk om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 21:06:
Zijn de LiS-games nou een soort Telltale games ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
justifire schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:17:
[...]

Zijn de LiS-games nou een soort Telltale games ?
Je kunt ze er inderdaad goed mee vergelijken, in grote lijnen lijken ze ook op elkaar. Keuzes maken, onderzoeken enzovoots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:48:
[...]

Je kunt ze er inderdaad goed mee vergelijken, in grote lijnen lijken ze ook op elkaar. Keuzes maken, onderzoeken enzovoots.
Oke, daar was ik al bang voor.
Ver-schrik-ke-lijk :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
justifire schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:10:
[...]

Dat kan, ik zelf vond het wel heerlijke games, maar dat komt natuurlijk op een smaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:10:
[...]

Er is een Remaster al uit voor Deel 1 en Before the Storm, voor deel 2 is nog geen aangekondigd. Deel 2 was inderdaad wat matiger. Weet niet of je het al wist, maar er is een soort van DEMO, meer een gratis level dat past in Episode 2 van deel 2, The Adventures of Captine Spirit, misschien ook eens leuk om te proberen.
Captin Spirit is een goede manier om te checken ja.

Ik vind als een van de weinige LiS 2 het beste deel en het is het enige deel dat ik heb uitgespeeld. Goed verhaal.
Het laatste deel krijg ik maar de kriebels van. En dat is niet op een positieve manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:12:
[...]

Ik vind als een van de weinige LiS 2 het beste deel en het is het enige deel dat ik heb uitgespeeld. Goed verhaal.
Het laatste deel krijg ik maar de kriebels van. En dat is niet op een positieve manier.
Je bedoeld True Colors, die heb ik nog niet gespeeld, maar inmiddels wel via Game Pass gedownload, van de week eens naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:20:
[...]

Je bedoeld True Colors, die heb ik nog niet gespeeld, maar inmiddels wel via Game Pass gedownload, van de week eens naar kijken.
Ja True Colors is de laatste. Is alweer er af gegooid hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2022 12:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
Linksquest schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:13:
[...]

Dat kan, ik zelf vond het wel heerlijke games, maar dat komt natuurlijk op een smaak aan.
Inderdaad. The wolf among us, Borderlands, Batman, Walking dead. Stuk voor stuk heerlijke games. Heb ze ook allemaal meerdere malen gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
L0g0ff schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:00:
[...]

Hier heb ik dus echt nooit bij stil gestaan. Maar ik heb best ook wel eens gehad dat mijn xbox controller wegviel en ik heb inderdaad pal naast mijn xbox een R7000 staan.

Audio via mijn controller was ook geregeld een issue.

Sinds de xbox series x heb ik er veel minder last van (het stoort nog wel eens een enkele keer) maar die staat ook een stukje verder van mijn router af.

Is hier een "best practice" voor vanaf het minder gaat storen? Of moet ik echt heel mijn router meerdere meters van van tv, nas, xbox en modem gaan plaatsen?

Alles staat nu gewoon bij mij in 1 TV meubel.
De best practice is om je router verder weg te zetten. Ik heb een switch in mijn tv-kast zodat alle apparaten bedraad aangesloten zijn.

Het is voordat je gaat verhuizen wel de moeite waard om het WiFi kanaal in je router aan te passen. Misschien zit je op een druk kanaal. Dat kan korte wegvallen opleveren. Dat kun je met een WiFi app vrij makkelijk checken.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 17-04-2022 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:49:
[...]

Inderdaad. The wolf among us, Borderlands, Batman, Walking dead. Stuk voor stuk heerlijke games. Heb ze ook allemaal meerdere malen gespeeld.
Telltales walking dead vind ik nog steeds een van de beste. Vorig jaar nog een keer doorlopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:10:
[...]

Het is dezelfde 'gameplay' maar dan met een emotioneel verhaal over Amerikaanse tieners. Mij ook niet gezien.

The wolf among us en de twee telltale batman games zijn wel cool qua verhaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 17-04-2022 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:13:
[...]

Voor ieder iets wils :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6qAaZ9xZyHF6nOXt9HXc2ngVSkM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TkMoOCaYbcLNiBFnGcKf2Hih.jpg?f=fotoalbum_large

Tijd om te gamen. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verrekijker meegeleverd?😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 12:12:
[...]

Tot hoever heb je gespeeld? Ik had dat tot 3/4 van episode 1 maar toen was ik hooked. Fantastisch verhaal.

Deel 2 ben ik zelf halverwege episode 3 afgehaakt. Kon me gewoon niet boeien. Maar had toen ook net het fantastische Before the Storm gespeeld en dat hielp ook niet mee. Wellicht nog maar eens een kans geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
giantgiantus schreef op zondag 17 april 2022 @ 19:58:
[...]

Verrekijker meegeleverd?😝
20/20 vision. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zondag 17 april 2022 @ 20:06:
[...]

Tot hoever heb je gespeeld? Ik had dat tot 3/4 van episode 1 maar toen was ik hooked. Fantastisch verhaal.

Deel 2 ben ik zelf halverwege episode 3 afgehaakt. Kon me gewoon niet boeien. Maar had toen ook net het fantastische Before the Storm gespeeld en dat hielp ook niet mee. Wellicht nog maar eens een kans geven.
Colors tot ergens in episode 3, ik trok het niet meer haha. Vanaf het begin stond het me al tegen maar toch nog even doorgezet. LARP was de genadeklap.

Kan inderdaad veranderen ja wanneer je deel 2 nog eens probeert. Het sprak mij in ieder geval veel meer aan dan de andere delen. Maar ieder zijn voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 14:55
Mooie casa, ff off-topic vraagje. Welke soundbar heb je ? (Ben al tijd op zoek naar ‘goede’)

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik weet niet welke hij heeft, maar ik ben recent ook nog even wat onderzoek gedaan en voor mij was deze een goede optie, De LG DSP8YA pricewatch: LG DSP8YA. Die heb ik inmiddels in gebruik, zie video (inmiddels op HDMI Arc aangesloten)

https://twitter.com/links...Lxb3hIisLmGAe0Z_pBlg&s=19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Sjalabert schreef op maandag 18 april 2022 @ 08:59:
[...]

Mooie casa, ff off-topic vraagje. Welke soundbar heb je ? (Ben al tijd op zoek naar ‘goede’)
Ik heb een Sonos ARC i.v.m. volledige Sonos-setup (ARC + 2 x Play: 1 en SUB).

Prima soundbar! (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Yonix schreef op maandag 18 april 2022 @ 09:24:
[...]

Ik heb een Sonos ARC i.v.m. volledige Sonos-setup (ARC + 2 x Play: 1 en SUB).

Prima soundbar! (y)
Leuke Sounbar man

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Ik dacht, ik start Firewatch even op om m’n Rewards punten te halen …. Paar uurtjes later op 1000 GS. Wat een fijne tussendoor game. Had ik nooit gevonden zonder gamepass!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Mijn Xbox gaat de komende tijd weer wat vaker aan. :) Heb Destiny 2 de smaak eindelijk te pakken. Vind Fortnite No Build heel leuk en deze nacht ook een potje eFootball 2022 gedaan. Dat was echt leuk spelen! Potentieel zelfs kanshebber om FIFA 21 eindelijk te verwijderen wat ik niet vaak spel maar eigenlijk wel graag doe. Vind de 1.0 patch heerlijk spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Kalkie schreef op maandag 18 april 2022 @ 20:17:
Ik dacht, ik start Firewatch even op om m’n Rewards punten te halen …. Paar uurtjes later op 1000 GS. Wat een fijne tussendoor game. Had ik nooit gevonden zonder gamepass!
Bedankt voor de tip, ga ik die ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 01:23:
Mijn Xbox gaat de komende tijd weer wat vaker aan. :) Heb Destiny 2 de smaak eindelijk te pakken. Vind Fortnite No Build heel leuk en deze nacht ook een potje eFootball 2022 gedaan. Dat was echt leuk spelen! Potentieel zelfs kanshebber om FIFA 21 eindelijk te verwijderen wat ik niet vaak spel maar eigenlijk wel graag doe. Vind de 1.0 patch heerlijk spelen!
Reviews van eFootball waren niet mals. Is met recente updates de game dan zo veel veranderd?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:24
Ik heb dit paasweekend en vooral zondag en maandag haast non-stop Star Wars Knights of The Old Republic gespeeld. Blijft een geweldige game. Denk dat ik het spel deze week uit ga spelen. En dan is het tijd voor Kingdom Come Deliverance. Keek ik in 2018 heel erg naar uit, begon ermee in 2019 maar toen interesse verloren. Maar goed the Outer Worlds vond ik eerst ook weinig aan totdat ik opeens ‘het gevoel’ kreeg, dus gewoon even goed tijd in investeren. Als KCD af is, dan tijd voor Mass effect insanity run ^^.

Oh ja en Lego Star Wars eens oppikken haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Wom schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 08:43:
[...]

Reviews van eFootball waren niet mals. Is met recente updates de game dan zo veel veranderd?
Game is beter geworden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zorroberner schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:14:
Ik heb dit paasweekend en vooral zondag en maandag haast non-stop Star Wars Knights of The Old Republic gespeeld. Blijft een geweldige game. Denk dat ik het spel deze week uit ga spelen. En dan is het tijd voor Kingdom Come Deliverance. Keek ik in 2018 heel erg naar uit, begon ermee in 2019 maar toen interesse verloren. Maar goed the Outer Worlds vond ik eerst ook weinig aan totdat ik opeens ‘het gevoel’ kreeg, dus gewoon even goed tijd in investeren. Als KCD af is, dan tijd voor Mass effect insanity run ^^.

Oh ja en Lego Star Wars eens oppikken haha.
KCD is echt een mooie game, 60 fps hopelijk ooit een keer maar ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb riders Republic en planet coaster premium edition gekocht in de spring sale. 2 hele toffe games in hun eigen genre en ze spelen heerlijk alhoewel ik planet coaster op 30 fps moet zetten want de fps schommelingen zijn te groot, maar jey is geen game waar je echt 60 fps nodig hebt per se. Hier ben ik nog wel heel veel uurtjes zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Kaasje123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:51:
Ik heb riders Republic en planet coaster premium edition gekocht in de spring sale. 2 hele toffe games in hun eigen genre en ze spelen heerlijk alhoewel ik planet coaster op 30 fps moet zetten want de fps schommelingen zijn te groot, maar jey is geen game waar je echt 60 fps nodig hebt per se. Hier ben ik nog wel heel veel uurtjes zoet mee.
Speel je planetcoaster met toetsenbord en muis? Lijkt me heel onhandig om met een controller te doen gezien de vele details en 100e attributen die je kunt gebruiken voor het bouwen van bijvoorbeeld alleen al een gebouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Kaasje123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:51:
In dezelfde lijn als riders republic heb je Shredders en Steep. Beiden in gamepass (en in mijn opinie betere sneeuw games). Dat gezegd, ik heb lol gehad aan Riders Republic. De massa races zijn best geinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 20:40:
[...]

Colors tot ergens in episode 3, ik trok het niet meer haha. Vanaf het begin stond het me al tegen maar toch nog even doorgezet. LARP was de genadeklap.

Kan inderdaad veranderen ja wanneer je deel 2 nog eens probeert. Het sprak mij in ieder geval veel meer aan dan de andere delen. Maar ieder zijn voorkeur.
Ben nu ook bij episode 3. Die LARP is inderdaad een tikkie much.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:59:
[...]

Ben nu ook bij episode 3. Die LARP is inderdaad een tikkie much.
Dat was zo ongeveer mijn favoriete stuk van de hele game, vond het jammer toen het afgelopen was.
Smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:16

Kalkie

NLMP

Finraziel schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 17:36:
[...]

Dat was zo ongeveer mijn favoriete stuk van de hele game, vond het jammer toen het afgelopen was.
Smaken verschillen :)
Ik ben er net voorbij en vond het ook best een leuk stuk. Game gaat wel tergend langzaam maar is een fijne afwisseling na een paar uurtjes frustraties in Elden Ring, waar het ook niet opschiet 🤪

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Helemaal mee eens! 👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Exactor it schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:58:
[...]

In dezelfde lijn als riders republic heb je Shredders en Steep. Beiden in gamepass (en in mijn opinie betere sneeuw games). Dat gezegd, ik heb lol gehad aan Riders Republic. De massa races zijn best geinig.
Ik vind het een hele fijne chill game. Lekker racen niet al te moeilijk willen doen en perse alle sterren willen behalen of de beste score neer te zetten en gewoon gaan. Ik weet dan mensen zeggen dat steep beter was qua sneeuwsport maar ik vind de vrijheid en de verschillende omgevingen zoals bossen doorkruisen op een fiets ook heel leuk. :)
Chrosser schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 13:25:
[...]

Speel je planetcoaster met toetsenbord en muis? Lijkt me heel onhandig om met een controller te doen gezien de vele details en 100e attributen die je kunt gebruiken voor het bouwen van bijvoorbeeld alleen al een gebouwtje.
Nee met controller. Ik weet dat muis en keyboard waarschijnlijk handiger zijn voor de nauwkeurigheid als je echt zelf dingen wil ontwerpen, maar ik ben geen hardcore simmer. En voor het wat "simpelere" werk zoals prefab gebouwen plaatsen, paden aanleggen, en gewoon je park als geheel beheren en menu's navigeren werkt het eigenlijk beter dan ik had verwacht. Er is gewoon goed over nagedacht in mijn optiek. Ik heb zelf persoonlijk geen behoefte om elk gebouwtje zelf te willen ontwerpen. De aanwezige gebouwen en dingen die al standaard in de game en dlc zitten heb ik zelf meer dan genoeg aan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 19-04-2022 21:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lepsawVR7XB7idPluFIoblHhDw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/34yVWB2GsC9uCdYIdq7BBC0Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mV95ttomD94MT1ugu1zc_o5zKPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tWsFd6Ny8WiG72cV85voRpwm.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Hopelijk komt dan ook de 60 fps patch for assassins creed origins. Ik heb oddessey met zoveel plezier gespeeld toen die patch er was. Valhalla kan ik maar niet inkomen op een of andere manier maar ben benieuwd naar origins mits het dus op 60 fps gespeeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:26:
[...]

Hopelijk komt dan ook de 60 fps patch for assassins creed origins. Ik heb oddessey met zoveel plezier gespeeld toen die patch er was. Valhalla kan ik maar niet inkomen op een of andere manier maar ben benieuwd naar origins mits het dus op 60 fps gespeeld kan worden.
Dat zou wel een mooie timing zijn. Odyssey heb ik ook veel plezier uitgehaald maar na 60+ uur is het wel mooi geweest. Via gamepass wil ik best Origins even in duiken.
Ik vind Valhalla ook veel minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaren geleden al op de Playstation gespeeld maar vond het begin wel sterker dan het einde.
Als walking simulator best een prima tussendoortje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kaasje123 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 22:26:
[...]

Ja die 60 fps patch van Origins wacht ik ook op idd, op 50% ging mijn save corrupt en daardoor niet uitgespeeld. Odyssey en Valhalla wel op 100% dus dan hoort deze er eigenlijk ook bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Hoop dat xcloud nog veel toevoegingen gaat krijgen, laatst dacht ik van poh ik heb zin om Elder Scrolls Online weer eventjes te spelen maar mij kennende speel ik het voor een aantal uur en dan ben ik er weer een weekje klaar mee, zonde om die 100+ GB game op me SSD te hebben staan maar ik kwam er dus achter dat die game nog geen xCloud ondersteuning heeft, hopelijk wel in de toekomst.

Ik merk wel dat ik xcloud steeds vaker gebruik, werkt echt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Vagax schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:16:
Hoop dat xcloud nog veel toevoegingen gaat krijgen, laatst dacht ik van poh ik heb zin om Elder Scrolls Online weer eventjes te spelen maar mij kennende speel ik het voor een aantal uur en dan ben ik er weer een weekje klaar mee, zonde om die 100+ GB game op me SSD te hebben staan maar ik kwam er dus achter dat die game nog geen xCloud ondersteuning heeft, hopelijk wel in de toekomst.

Ik merk wel dat ik xcloud steeds vaker gebruik, werkt echt vlekkeloos.
Dan is ESO er vanaf gehaald want speelde voorheen vaak ESO als mijn zoon aan het zwemmen was en ik moest wachten (en nee streamde dit niet vanaf mijn eigen Xbox). Of bedoel je on-screen controller support?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Nogne schreef op woensdag 20 april 2022 @ 11:37:
[...]

Dan is ESO er vanaf gehaald want speelde voorheen vaak ESO als mijn zoon aan het zwemmen was en ik moest wachten (en nee streamde dit niet vanaf mijn eigen Xbox). Of bedoel je on-screen controller support?
Ik bedoelde via Xbox streamen. Blijkbaar is het wel voor mobiel en niet voor console?

Edit:
Blijkbaar komt het 11 februari weer terug op xCloud? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vagax op 20-04-2022 15:19 ]

Pagina: 1 ... 335 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord