Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:21:
Zojuist Life is Strange True Colors uitgespeeld. Wel een leuke game. Zeker als je de Life is Strange games en de trage pace prima vindt.

Deel 1 is qua verhaal en “impact” voor mij nog echter niet overtroffen.

Nu eens kijken hoe ver ik kom met Shredders. :)
Komt die deel 1 nou ook in een remaster? Is daar al iets over bekend qua gamepass?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:25:
[...]

Ik kijk er naar uit. Volgende week toch pas op GP?
Jep, ik had hem toevallig vorige week gekocht :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RovloSQL schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:42:
[...]

Ik vond "The Artful Escape" ervaring ook lekker van het OLED scherm knallen!
Zeker dat stuk
spoiler:
aan het einde, tijdens het optreden,
waanzinnig al die kleuren tegen de zwarte achtergrond ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
giantgiantus schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:57:
[...]

Komt die deel 1 nou ook in een remaster? Is daar al iets over bekend qua gamepass?
De remaster is al uit maar werd dacht ik door nieuwe bugs afgekraakt. Wel jammer. Is een van de beste games die ik heb gespeeld. Zou fijn zijn als het op gamepass komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
MissMe NL schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 19:04:
[...]

De remaster is al uit maar werd dacht ik door nieuwe bugs afgekraakt. Wel jammer. Is een van de beste games die ik heb gespeeld. Zou fijn zijn als het op gamepass komt.
Ik moet nog aan de remasters beginnen, ze zaten gratis in Google Stadia Pro, maar nog geen tijd gehad om eraan te beginnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Komt einde van de maand uit:

Heb deel 1 niet gespeeld. Ik ga deze wel proberen denk ik. Eerst ff kijken of deze in Gamepass gaat komen. De game komt namelijk vooralsnog eerst uit op de Xbox.

De artstyle kan ik wel waarderen. Hopen dat de controls snaarstrak zijn. Dat is wel essentieel voor dit soort type games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
PdeBie schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:32:
[...]

Ah dan heb ik dat verkeerd begrepen. Even wachten op een sale dan maar. Vind Lego games leuk, maar geen 59 euro leuk :p
Cadeau gekregen van mijn vrouw :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Powder Toastman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:55:
[...]

Ik ben niet zo thuis in de technische achtergronden van de XSX, maar zou mij kunnen voorstellen dat de CPU van de XSX als er geen game gedraaid wordt een tandje terugschakelt waardoor het dashboard wat schokkeriger is wanneer er geen game draait?

Waar ik zelf "last" van heb, is dat als de XSX aan het downloaden is, ik geen tv meer kan kijken. Ik heb slechts een 100Mbit VDSL lijn, de XSX trekt bij downloaden zo'n 95-100Mbit binnen, dus de gehele bandbreedte.
Eergisteren Far Cry 6 binnenhalen bijvoorbeeld, is 91GB, dus wel even bezig. Mijn KPN IPTV loopt dan continu vast. Ik heb IGMP Snooping etc aanstaan in modem. Ik kan wel normaal streaming diensten zoals Netflix bekijken zonder problemen tijdens downloads.
Nu dacht ik, als ik een spel aan laat staan tijdens download, dan halveert de Xbox de downloadsnelheid automatisch, dus dan kan ik wel tv kijken. De XSX geeft dan aan dat de downloadsnelheid ca. 40Mbit is. Maar alsnog loopt het KPN kastje dan vast, geen tv kijken mogelijk. Lijkt erop dat de XSX op de achtergrond alsnog de hele bandbreedte voltrekt. Ben niet zo thuis in het hele netwerkgebeuren, wellicht heeft iemand nog tips?
De qos van de kpn experia modems lijkt per poort te zijn en niet per device/ip.

Ik had dit ook en heb uiteindelijk aan de kant van het modem en de kant van de tv-hoek een switch met Vlan ondersteuning geplaats.
Op die manier kon ik een via een tweede Vlan over 1 kabel de tv tunner toch op een aparte poort van het modem laten uitkomen.
Een tweede kabel werkt ook trouwens :)

Dus bv:
tv -> switch1 (vlan1)
Tunner -> switch1 (vlan2)

Switch1 (trunk port)<-kabel-> switch2 (trunk port)

Switch2 (vlan1) -> modem poort1
Switch2 (vlan2) -> modem poort2

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Komt weer een favoriet @Exactor it spelletje aan :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:31
Hoho. Ik vind kaartspellen niks aan. Behalve Slay the Spire. Dat is het beste spel ooit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Ondanks het ‘oude’ paneel en een paar kleine nadelen nog steeds een perfecte televisie voor bij de Xbox :9~ 8)

Nu wachten totdat de prijzen wat gaan zakken dit jaar en dan eindelijk upgraden vanaf een budget 32inch FullHD LCD _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door hifigamefreak op 10-04-2022 11:22 . Reden: Tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Edit: quote ipv edit…

[ Voor 95% gewijzigd door hifigamefreak op 10-04-2022 11:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Toch voor nu besloten om de Penrose X headphones te retourneren.

Het grootste voordeel van de X vond ik dat het volume goed hard kan. In sommige games zoals RDR2 is dat echt wel fijn, want met de TB 700 gen 2 vind ik het max volume in deze game net iets te zacht. Echter qua al het andere, dus de highs, mids en lows blijf ik mijn TB prefereren. Heb een hele lading games getest, naar omgevingsgeluiden geluisterd zoals de wind, een trein in de verte in RDR2, voetstappen etc en op de TB was dit voor mij net zo goed hoorbaar.

In sommige games zoals Hellblade vond ik de stemmen zelfs mooier overkomen op de TB en net iets meer muddy op de X. Heb alle presets geprobeerd van de site ook. Overall is het een prima headset, alleen vind ik het die 250 euro (outlet prijs bij High Klubben toen) niet waard, 300 euro al helemaal niet.

Daarnaast is de boel all plastic en daar ben ik niet zo happig op, als de headband nou van metaal was geweest was het al fijner geweest vind ik. Elke keer dat ik hem opzette had ik zoiets van "als dit maar niet gaat knakken na verloop van tijd)". En ik zag al sowieso wel 5 gevallen op Head - Fi van zulke gevallen, gelukkig heeft Audeze wel weer super garantie lees ik, zelfs na garantie periode helpen ze je met zulke zaken.

Aan het eind van de dag is audio sowieso super subjectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
@devilsnight audio is super, kwaliteit van de headset is minder helaas, zie ook reddit. Hopelijk maken ze gen2 beter als die ooit uitkomt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:53:

Het grootste voordeel van de X vond ik dat het volume goed hard kan. In sommige games zoals RDR2 is dat echt wel fijn, want met de TB 700 gen 2 vind ik het max volume in deze game net iets te zacht. Echter qua al het andere, dus de highs, mids en lows blijf ik mijn TB prefereren. Heb een hele lading games getest, naar omgevingsgeluiden geluisterd zoals de wind, een trein in de verte in RDR2, voetstappen etc en op de TB was dit voor mij net zo goed hoorbaar.

In sommige games zoals Hellblade vond ik de stemmen zelfs mooier overkomen op de TB en net iets meer muddy op de X. Heb alle presets geprobeerd van de site ook. Overall is het een prima headset, alleen vind ik het die 250 euro (outlet prijs bij High Klubben toen) niet waard, 300 euro al helemaal niet.

Daarnaast is de boel all plastic en daar ben ik niet zo happig op, als de headband nou van metaal was geweest was het al fijner geweest vind ik. Elke keer dat ik hem opzette had ik zoiets van "als dit maar niet gaat knakken na verloop van tijd)". En ik zag al sowieso wel 5 gevallen op Head - Fi van zulke gevallen, gelukkig heeft Audeze wel weer super garantie lees ik, zelfs na garantie periode helpen ze je met zulke zaken.

Je hebt het in ieder geval een kans gegeven d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik dacht gisteren ook weer eens een potje halo te spelen, maar de “desync” of “lag” issues zijn echt enorm irritant en lijken bij elke pot aanwezig. Ik denk dat ik 1 op de 3/4 keer om de hoek dood word geschoten. Na 2 maanden niet te hebben gespeeld gisteren alweer na 1 pot gestopt. De basis is goed, maar hoe deze game ruim 4 maanden na release nog zo broken kan zijn kan ik echt met mijn hoofd niet bij.

Het geeft me ook geen enorm positief beeld van MS. Ik heb een series x gekocht omdat ms vol in lijkt te willen zetten om terug te komen met de series X. Met overnames als Bethesda en Activision. Maar als zelfs de grootste franchise op deze manier wordt behandeld vrees ik het ergste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

devilsnight schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:53:

Bedankt voor het delen, ik ben nog super enthousiast over de geluidskwaliteit maar zit nog te twijfelen of hij qua comfort voldoet voor mij. Een headset moet je namelijk lange tijd op kunnen houden, vandaar dat ik eerst voor de Steelseries 7X was gegaan (100% comfort). Qua geluidskwaliteit heeft de Penrose mij al overtuigd, nu alleen nog een paar weken flink testen op comfort en dan maak ik mijn keuze.

Inderdaad is geluid echt super persoonlijk, gelukkig maar anders was het zo saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zondag 10 april 2022 @ 14:50:
[...]

Bedankt voor het delen, ik ben nog super enthousiast over de geluidskwaliteit maar zit nog te twijfelen of hij qua comfort voldoet voor mij. Een headset moet je namelijk lange tijd op kunnen houden, vandaar dat ik eerst voor de Steelseries 7X was gegaan (100% comfort). Qua geluidskwaliteit heeft de Penrose mij al overtuigd, nu alleen nog een paar weken flink testen op comfort en dan maak ik mijn keuze.

Inderdaad is geluid echt super persoonlijk, gelukkig maar anders was het zo saai :)
Exact.

Daarom ben ik echt blij met zaken zoals Hifi Klubben en Bol. Je mag het product gewoon uitgebreid testen, bij Hifi zelfs 60 dagen lang, best bizar. Perfect om voor jezelf te kunnen beslissen of het een keeper is of niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
hifigamefreak schreef op zondag 10 april 2022 @ 11:20:
Ondanks het ‘oude’ paneel en een paar kleine nadelen nog steeds een perfecte televisie voor bij de Xbox :9~ 8)

[Video: 42-inch LG C2 OLED TV Review - "EVO" But Older Panel?]

Nu wachten totdat de prijzen wat gaan zakken dit jaar en dan eindelijk upgraden vanaf een budget 32inch FullHD LCD _/-\o_
Ik heb deze, erg tevreden over, alles werkt perfect voor mijn gevoel. Omdat ik zelf van een LCD kom, vind ik die nadelen wat sommige reviewers melden dan ook geen echt nadeel. Maar snap ze wel als ze hem met de C1 vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn echt maar weinig developers die aandacht aan crazy details besteden zoals Rockstar. Echt details waarvan je denkt...hoe kom je erop?

Als je als Arthur in RDR2 gek gedrag vertoont zoals ineens te gaan sneaken over straat of dingen gaat beklimmen dan zeggen burgers dat je niet helemaal spoort, hilarisch. Het zijn die kleine dingen die zo'n game wereld zo levendig maakt.

Maar ik kan daar echt van genieten. Zoals in sommige gebieden in Cyberpunk de burgers allemaal hun eigen ding doen, geweldig. Ik hoop echt dat een Starfield qua dat echt een grote verbetering is tov hun voorgaande games. No way dat ik Rockstar niveau verwacht hier, maar wel beter dan voorheen graag. Ook hoop ik verbetering te zien met conversaties. In Morrowind, Oblivion, Fallout 3 en Skyrim was dit echt awkward, echt in your face. In Fallout 4 was dit al een stuk beter, maar nog niet ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Mijn kids sleurpen batterijen leeg met de controllers. kan ik daar geen oplaadbare jongens in stoppen en deze via de usb kabel opladen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:16
RoyK schreef op zondag 10 april 2022 @ 17:58:
Mijn kids sleurpen batterijen leeg met de controllers. kan ik daar geen oplaadbare jongens in stoppen en deze via de usb kabel opladen?
Wel via accu kit: https://www.xbox.com/nl-N...rgers/play-and-charge-kit
Maar je kan natuurlijk ook paar setjes oplaadbare batterijen gebruiken en laten opladen terwijl ze andere gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Vraagje: gezien THPS 1+2 Cross gen bundle in sale is vraag ik mij af of die de moeite waard is, dit gezien er wat problemen waren met de next gen versie van het spel maar kan die niet meer vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mogelijk dat ik hem ook wel wil uitstellen als de ActiVision deal nog snel in gaat maar als het spel de moeite waard is dan geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
hifigamefreak schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:16:
Vraagje: gezien THPS 1+2 Cross gen bundle in sale is vraag ik mij af of die de moeite waard is, dit gezien er wat problemen waren met de next gen versie van het spel maar kan die niet meer vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mogelijk dat ik hem ook wel wil uitstellen als de ActiVision deal nog snel in gaat maar als het spel de moeite waard is dan geen probleem.
Toevallig gister aangeschaft, en tot op heden geen problemen ondervonden!
Alles werkt zonder gedoe.

Heerlijk om weer te spelen, al mis ik wel de muziek/sommige nummers uit het origineel 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de Diablo 3 spelers :
Diablo III has finally had a much-awaited resolution update for Xbox Series X|S. In preparation for Season 26 of the game and announced on the Blizzard Website 1, these graphical upgrades have now been implemented. On Xbox Series X you can expect to see true 4k resolution whilst Xbox Series S will receive true 1080p resolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Barryvdh schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:09:
[...]

Wel via accu kit: https://www.xbox.com/nl-N...rgers/play-and-charge-kit
Maar je kan natuurlijk ook paar setjes oplaadbare batterijen gebruiken en laten opladen terwijl ze andere gebruiken.
De controller laad de batterijen niet op toch? Dat moet ik extern in orde maken, right?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
RoyK schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:28:
[...]

De controller laad de batterijen niet op toch? Dat moet ik extern in orde maken, right?
Nee, als je de accu in de controller hebt zitten dan kun je die opladen middels een USB kabel. Je kunt dan ook gewoon blijven gamen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op zondag 10 april 2022 @ 18:16:

Fantastische game. Next gen versie speel ik ook (100+ uur zit er in) en draait als een trein. Enkel in 1 level doet de schaduw wat teveel zijn best, voor de rest geen issues te zien.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Wom schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:59:
[...]

Fantastische game. Next gen versie speel ik ook (100+ uur zit er in) en draait als een trein. Enkel in 1 level doet de schaduw wat teveel zijn best, voor de rest geen issues te zien.
Is het naar jouw mening een upgrade waard als je de One versie al hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:00:
[...]

Is het naar jouw mening een upgrade waard als je de One versie al hebt?
Nee, dat niet. Ik speel die versies door elkaar heen en merk de verschillen amper. Grafische verschillen zijn klein.

// Kleine nuance, de 120FPS mode heb ik niet kunnen testen. Maar 60FPS is al zo smooth als je zou willen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 10-04-2022 21:06 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Wom schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:02:
[...]

Nee, dat niet. Ik speel die versies door elkaar heen en merk de verschillen amper. Grafische verschillen zijn klein.

// Kleine nuance, de 120FPS mode heb ik niet kunnen testen. Maar 60FPS is al zo smooth als je zou willen.
Thanks, ik heb juist gewacht tot de Cross-Gen bundel een keer in de sale was. Meestal was alleen de Xbox One versie onderdeel van een sale en kreeg je de Next-gen versie er niet bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 10 april 2022 @ 20:35:
[...]

Nee, als je de accu in de controller hebt zitten dan kun je die opladen middels een USB kabel. Je kunt dan ook gewoon blijven gamen.
Hij doelt op de oplaadbare batterijen volgens mij.

@RoyK nee oplaadbare batterijen worden inderdaad niet via USB in de controller zelf opgeladen, die moet je zelf in een lader doen. Wel gaan goede oplaadbare batterijen zoals IKEA Ladda's of eneloops echt lang mee, veel langer dan wegwerp batterijen volgens mij en ook significant langer dan accupacks. Je hoeft echt niet vaak te wisselen.

Alleen specifieke accupacks kunnen in de controller opgeladen worden. Deze hebben ook een paar extra contactpunten buiten de twee waar ook batterijen mee contact maken. Dit om zich aan de controller te identificeren als oplaadbaar. De controller kan immers niet lukraak proberen of batterijen die er in zitten toevallig oplaadbaar zijn want als het ding zich zou vergissen krijg je explosiegevaar.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-09 09:17
devilsnight schreef op zondag 10 april 2022 @ 19:35:
Voor de Diablo 3 spelers :

[...]
.Een treurig moment dit.. de One X kan nu eindelijk losgekoppeld worden en de kast in.
De Series X speelt sinds release de One versie (900p/60fps) ipv de One X enhanced versie (4k/60fps).
Zo knullig..

Ik speel graag altijd weer ff bij start van een nieuw seizoen en slingerde speciaal hiervoor de One X nog aan.
Tsk tsk Blizzard.

[ Voor 25% gewijzigd door PepieNL op 11-04-2022 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL

[ Voor 54% gewijzigd door PepieNL op 11-04-2022 06:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
PepieNL schreef op maandag 11 april 2022 @ 06:44:
[...]

.Een treurig moment dit.. de One X kan nu eindelijk losgekoppeld worden en de kast in.
De Series X speelt sinds release de One versie (1080p/60fps) ipv de One X enhanced versie (4k/60fps).
Zo knullig.. en zo ontzettend niet nodige fout.

Ik speel graag altijd weer ff bij start van een nieuw seizoen en slingerde speciaal hiervoor de One X nog aan.
Tsk tsk Blizzard.
Hier laatst (begin maart) nog gespeeld om de update te checken, maar ik kon niet meer in het spel komen; ik heb Diablo 3 'kapot' gespeeld.

Tijd voor Diablo IV! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De volgende link geeft aan welke games er deze week (11 tot 17 april) uitkomen:

https://www.trueachieveme...leases-april-11th-to-17th

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar Road 96.

https://www.metacritic.co...ch/road-96/critic-reviews

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
Yonix schreef op maandag 11 april 2022 @ 07:15:
[...]

Hier laatst (begin maart) nog gespeeld om de update te checken, maar ik kon niet meer in het spel komen; ik heb Diablo 3 'kapot' gespeeld.

Tijd voor Diablo IV! _/-\o_
Ja same here. Toch brengen die seizoenen nog steeds wat nieuws, voor even.
Eerlijk is eerlijk, geen game heeft mij door de jaren heen zo lang bezig kunnen houden.
Geen andere ARPG die in de buurt gekomen is.
Hoop dat D4 dit jaar nog komt!!

Vooralsnog nog zat te doen in Elden Ring (geweldige game) en tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben of tegen een muur op loop zal de Witcher 3 XSX update er wel zijn. En daar ben ik wel weer ff zoet mee tot D4.

[ Voor 20% gewijzigd door PepieNL op 11-04-2022 08:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Genieten ! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzBM3nVMn654l-I4XWbfQV1l-nM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p0Qh2qZK69AUCNnW1tdI1dol.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTCydpid-P6ix4osgpRWhH5w8bQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TRMr244OWmz29QIdM1lk4fAh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kfDhZ-KA0kRzlxFwZGtXZfr4fdc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eY5cVV6UBnZd9ZCUO1DcWKK1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exactor it
Sinds een week heb ik de Penrose. Ik vind het een goede upgrade vanaf de Arctis 9x. Mag ook wel voor de prijs van een series S. Ik hoor veel meer detail in game (naast voetstapjes in Halo ook wind in Elden Ring bijvoorbeeld). Qua muziek luisteren is het dag en nacht. Komt in de buurt van echte koptelefoons!

De eerste dagen vond ik hem te strak zitten. Dat is nu al klaar. Ik ben of gewend of hij is net goed vervormd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 11:17
uchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:00:
De volgende link geeft aan welke games er deze week (11 tot 17 april) uitkomen:

https://www.trueachieveme...leases-april-11th-to-17th

Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar Road 96.

[YouTube: Road 96 - Release Trailer]

https://www.metacritic.co...ch/road-96/critic-reviews
Ook naar gekeken toen deze op Steam uit kwam, maar kwam er al snel achter dat het een woke leftisch political propaganda stuk is. Dus laat even weten hoe jij het ervaart, want daar ben ik allergisch voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:49:
[...]

Ook naar gekeken toen deze op Steam uit kwam, maar kwam er al snel achter dat het een woke leftisch political propaganda stuk is. Dus laat even weten hoe jij het ervaart, want daar ben ik allergisch voor :+
Ik zal eens kijken. Als er maatschappelijk relevante vraagstukken worden behandeld zal ik het je melden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:15:
Sinds een week heb ik de Penrose. Ik vind het een goede upgrade vanaf de Arctis 9x. Mag ook wel voor de prijs van een series S. Ik hoor veel meer detail in game (naast voetstapjes in Halo ook wind in Elden Ring bijvoorbeeld). Qua muziek luisteren is het dag en nacht. Komt in de buurt van echte koptelefoons!

De eerste dagen vond ik hem te strak zitten. Dat is nu al klaar. Ik ben of gewend of hij is net goed vervormd.
Tweedekansje van @devilsnight ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
devilsnight schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:50:
[...]

Je bedoelt dat ik de X nog een kans moet geven? :)
Dat hij die van jou als 2e kansje gekocht heeft :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 11 april 2022 @ 20:51:
[...]

Dat hij die van jou als 2e kansje gekocht heeft :P
Oooh op die fiets, got ya.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
@justifire nee joh, van mijn eigen centjes gloedje nieuw gekocht. Heb je nog tips voor games met gaaf geluid? Ik heb Slay the Spire gecheckt en die deed het net niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:42:
@justifire nee joh, van mijn eigen centjes gloedje nieuw gekocht. Heb je nog tips voor games met gaaf geluid? Ik heb Slay the Spire gecheckt en die deed het net niet. :)
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
OK ok. Ik ga wel Hell Let Loose of Dark Souls 3 spelen. :) Maar eerst Guardians of the Galaxy uitspelen. Dit is het eerste spel in jaren waarbij ik alle cutscenes en zelfs alle dialogen afluister. Ik lach me om de minuut rot om dit spel. Echt een topper (met dolby atmos).

[ Voor 29% gewijzigd door Exactor it op 11-04-2022 22:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Exactor it schreef op maandag 11 april 2022 @ 22:42:
[...]

OK ok. Ik ga wel Hell Let Loose of Dark Souls 3 spelen. :) Maar eerst Guardians of the Galaxy uitspelen. Dit is het eerste spel in jaren waarbij ik alle cutscenes en zelfs alle dialogen afluister. Ik lach me om de minuut rot om dit spel. Echt een topper (met dolby atmos).
Die lama is fantastisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
28 april op Game Pass >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Life is Strange True Colors is volgens mij vanaf vandaag of morgen te downloaden via Gamepass.

Daarnaast groot nieuws!

Bugsnax komt naar Gamepass eind van deze maand!

https://www.trueachieveme...ox-release-date-game-pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:43:
Life is Strange True Colors is volgens mij vanaf vandaag of morgen te downloaden via Gamepass.

Daarnaast groot nieuws!

Bugsnax komt naar Gamepass eind van deze maand!

[YouTube: Bugsnax Launch Trailer - November 12th 2020 | PS5, PS4, Epic Games Store]

https://www.trueachieveme...ox-release-date-game-pass
Heb veel goede dingen over deze game gehoord, geclaimd bij PS Plus voor de PS5, maar aangezien mijn keuze op Xbox gevallen was deze nog niet kunnen spelen, nu zeker een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is dat nou een leuke game of werd er altijd sarcastisch gedaan?
Ik had ten tijde van de PS5 launch een beetje het idee dat het sarcastisch leuk gevonden werd door “iedereen”.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:28:
[...]

Ik had ten tijde van de PS5 launch een beetje het idee dat het sarcastisch leuk gevonden werd door “iedereen”.
Volgens mij een combinatie van beide… :) volgens mij was het best een okeeje game, maar er werd wel lacherig over gedaan vanwege het “exclusive” label.

Ik ga het zelf zien aan het einde van de maand. :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Surge 2 is maar 7,49 nu, dat is wel echt een hele nice deal zeg. Onlangs uit de Game Pass gegaan, maar eigenlijk kan ik dit niet laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:23:
The Surge 2 is maar 7,49 nu, dat is wel echt een hele nice deal zeg. Onlangs uit de Game Pass gegaan, maar eigenlijk kan ik dit niet laten liggen.
Erg gave game. Hele goede variant van een Souls game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 17:42:
[...]

Erg gave game. Hele goede variant van een Souls game.
Grappig hoe smaken kunnen verschillen :)
Ik vond deel twee echt drie keer niks…
Deel één vond ik dan wel aardig te pruimen, maar het mist imo toch dat fijne gothische-souls-sausje.
Remnant From The Ashes daarintegen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:28:
[...]

Deel één vond ik dan wel aardig te pruimen, maar het mist imo toch dat fijne gothische-souls-sausje.
Die laatste vind ik dan juist echt weer helemaal niets aan, haha. Twee avonden gespeeld met broer en vrienden en nee.....deed ons heel weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 18:28:
[...]

Wel bijzonder inderdaad want over dit soort games hebben we meestal wel dezelfde smaak :)

Ik moest er eerlijk gezegd wel even inkomen, maar hij was wel echt heel goed. Zowel het leveldesign qua interconnectiviteit alswel het gevechtmechanisme en verkrijgen van Looy. Ik snap wel dat je het gothisch sausje mistte, maar vond het wel eens leuk om een souls game in een hele andere setting te spelen. :)

Remnant from the Ashes heb ik me ook wel mee vermaakt maar ben gestopt toen ik nog een achievement moest halen. Om die achievement te halen moest je volgens mij iemand opofferen ter ere van de RNG goden…. Heb echt uren “gegrind” en nooit viel de RNG goed… toen was ik er wel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:41:
[...]

Volgens mij een combinatie van beide… :) volgens mij was het best een okeeje game, maar er werd wel lacherig over gedaan vanwege het “exclusive” label.

Ik ga het zelf zien aan het einde van de maand. :)
Ooh ja dat zou wel kunnen ja, zoiets staat mij ook bij.
Nou van mij mogen ze hem houden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben misschien een beetje late to the party maar ben gisteren toch ook maar aan Tunic begonnen en vermaak mij er prima mee. Dit is nou voor mij het perfecte voorbeeld van een GamePass game, deze game had ik op zeker nooit gekocht en daardoor gemist. Het GamePass model maakt het lekker laagdrempelig om toch even te kijken als de hype groot is en om te kappen als het toch niet bevalt.

Dus voor iedereen die nog twijfelt > Gewoon lekker doen!

Edit: Ooh trouwens, ik irriteer mij wel mateloos aan dat fantasie taaltje. In de map en dat boekje best prima want dan heb je ook plaatjes maar soms kom je ook bordjes tegen waar dan een regel fantasie taal op staat met alleen “oké” eronder. Dat voegt precies niets toe en haalt me elke keer een beetje uit de flow op een of andere manier.

[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 12-04-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:50:

Edit: Ooh trouwens, ik irriteer mij wel mateloos aan dat fantasie taaltje. In de map en dat boekje best prima want dan heb je ook plaatjes maar soms kom je ook bordjes tegen waar dan een regel fantasie taal op staat met alleen “oké” eronder. Dat voegt precies niets toe en haalt me elke keer een beetje uit de flow op een of andere manier.
Misschien erger je je er minder aan als je weet dat dat taaltje te vertalen is aan de hand van clou's in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:13:
[...]

Misschien erger je je er minder aan als je weet dat dat taaltje te vertalen is aan de hand van clou's in de wereld.
Dat je het taaltje moet ontdekken vind ik nog niet eens zo heel erg.

Maar neem dit bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d8GNiYn_fF1OkNtwQauvim03qVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JyCaGWZvsCKcmvWmDO7Fx7ba.jpg?f=fotoalbum_large
Dat is gewoon onhandig onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:01:
[...]

Wel bijzonder inderdaad want over dit soort games hebben we meestal wel dezelfde smaak :)

Ik moest er eerlijk gezegd wel even inkomen, maar hij was wel echt heel goed. Zowel het leveldesign qua interconnectiviteit alswel het gevechtmechanisme en verkrijgen van Looy. Ik snap wel dat je het gothisch sausje mistte, maar vond het wel eens leuk om een souls game in een hele andere setting te spelen. :)

Remnant from the Ashes heb ik me ook wel mee vermaakt maar ben gestopt toen ik nog een achievement moest halen. Om die achievement te halen moest je volgens mij iemand opofferen ter ere van de RNG goden…. Heb echt uren “gegrind” en nooit viel de RNG goed… toen was ik er wel klaar mee :)
Goed nieuws :)
https://www.purexbox.com/...n-2023-for-xbox-series-xs
Hopelijk is dit deel iets langer en minder gericht op magic !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:00:
[...]

[Afbeelding]
Dat gewoon onhandig onduidelijk.
Na de eerste keer een upgrade halen, staat de naam van de upgrade er gewoon bij. Omdat je hem kent nadat je voor het eerst een onbekende item in een altaar hebt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:27:
[...]

Goed nieuws :)
https://www.purexbox.com/...n-2023-for-xbox-series-xs
Hopelijk is dit deel iets langer en minder gericht op magic !
Ik zat vandaag nog te denken om deel 1 nog een keer op te starten :) Inderdaad goed nieuws!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:27:
[...]

Na de eerste keer een upgrade halen, staat de naam van de upgrade er gewoon bij. Omdat je hem kent nadat je voor het eerst een onbekende item in een altaar hebt gedaan.
Ik heb mij inmiddels maar ingelezen via internet. Handig is anders maar goed speelt verder wel leuk dus bijt er wel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vet ! :Y
Is dit nou die game met Pinokkio of is dit weer een andere souls-like ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel de game zelf niet, maar damn dit ziet er echt wel goed uit zeg. Zo te zien is dit ook interessant voor de spelers die niet veel hebben met base building en resource collecting. Check de clip in de tweet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 22:10:
[...]

Vet ! :Y
Is dit nou die game met Pinokkio of is dit weer een andere souls-like ?
Dat is volgens mij weer een andere. Yep:

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 13-04-2022 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:56
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 16:28:
[...]

Bugsnax is oprecht erg tof. Leuke gameplay en fantastisch verhaal. Geen Dualsense op Xbox is voor deze game wel een gemis.

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 13-04-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komen mooie tijden aan ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
Souls meet Dishonored. Ziet er gaaf uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

devilsnight schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:17:
Ik speel de game zelf niet, maar damn dit ziet er echt wel goed uit zeg. Zo te zien is dit ook interessant voor de spelers die niet veel hebben met base building en resource collecting. Check de clip in de tweet.

[Twitter]
Dezelfde video maar op YouTube:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mocht iemand wachten op de next gen versie van the Witcher 3…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Daarnet begonnen met Life is Strange…

Echt wel mijn genre game maar de vorige delen nooit gespeeld.

Echt raar hoe een game me zo kan meesleuren in het verhaal…
Krop in de keel, schrik om een verkeerde keuze te maken 🤪🤪

Is het niet beter op de vorige delen eerst te spelen of hebben ze niets met elkaar te maken?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:54:
Daarnet begonnen met Life is Strange…

Echt wel mijn genre game maar de vorige delen nooit gespeeld.

Echt raar hoe een game me zo kan meesleuren in het verhaal…
Krop in de keel, schrik om een verkeerde keuze te maken 🤪🤪

Is het niet beter op de vorige delen eerst te spelen of hebben ze niets met elkaar te maken?
Ze hebben niets met elkaar te maken story wise :)

En er is niet iets als een verkeerde keuze. Gewoon doen wat je denkt dat goed is.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-04-2022 20:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Ik heb net mijn Game Room een upgrade gegeven met een nieuwe Soundbar, een LG met Dolby Atmos :D

Ik had een korte video gemaakt en deze op mijn Twitter gezet om hem te delen. Nu komen de Xbox Series X games pas echt mooi te leven, naast mijn LG 4K OLED.

https://twitter.com/links...Lxb3hIisLmGAe0Z_pBlg&s=19

(Weet even niet hoe ik Twitter moet toevoegen, daarom maar de link)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Linksquest schreef op woensdag 13 april 2022 @ 20:52:
Ik heb net mijn Game Room een upgrade gegeven met een nieuwe Soundbar, een LG met Dolby Atmos :D

Ik had een korte video gemaakt en deze op mijn Twitter gezet om hem te delen. Nu komen de Xbox Series X games pas echt mooi te leven, naast mijn LG 4K OLED.

Nice, mooie keuze naast je 42 inch C2! Zag trouwens OPT1 staan, is er een reden dat je geen HDMI gebruikt? Naar mijn weten heb je dat nodig voor Dolby Atmos via E-ARC.

Je kan trouwens embed gebruiken als sleutel woord dus zo:

[ Voor 8% gewijzigd door hifigamefreak op 13-04-2022 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:46:

[Embed]
Ik heb expres Blood and Wine laten liggen voor de update, maar dat gaat nog wel even duren. Ach, ik zit nu toch volop in RDR2 en met mijn tempo hoe ik de game speel.....tegen de tijd dat ik klaar ben is de update er misschien al, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:03
@Linksquest

Nu je soundbar nog in het midden zetten :+

Leuk plaatje op je Twitter trouwens!

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:46:

[Embed]
Balen..
Keek hier echt naar uit, maar begrijpelijk gezien de situatie.
Saber Interactive werkte voor CDPR aan deze 'remaster' en dat bedrijf leunt erg op hun divisie in Belarus en Rusland.

Gaaf zeg..!
Welk type is dit als ik vragen mag?
Zit te zoeken naar een degelijke soundbar ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
PepieNL schreef op donderdag 14 april 2022 @ 06:54:
Gaaf zeg..!
Welk type is dit als ik vragen mag?
Zit te zoeken naar een degelijke soundbar ☺️
De LG DSP8YA, pricewatch: LG DSP8YA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer ik uitgespeeld ben met LEGO Star Wars: The Skywalker Saga, wil ik gaan beginnen met Life is Strange: True Colors nu deze in de gamepass zit. Vanmorgen al even snel geïnstalleerd met 800Mbit/s, dat ging lekker vlot _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 21:00:
[...]

[Afbeelding]
Dat is gewoon onhandig onduidelijk.
Welke Lightstrips gebruik je in combinatie met je Xbox?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DeLyon schreef op donderdag 14 april 2022 @ 08:52:
[...]

Welke Lightstrips gebruik je in combinatie met je Xbox?
Dat is allemaal Philips Hue.

- Gradient play lightstrip achter de tv.
- Gradient play tube onder de tv
- Light bar in de hoeken.

Synced gaat dan weer met een Hue Sync box. Effect is wel tof, zeker met games als Tunic waar kleuren erg intense zijn.

Edit: Overigens is het effect in het echt nog veel mooier. Maar smartphone camera’s laten de bron te veel zien waardoor het een vertekend beeld geeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 14-04-2022 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat je hem optisch hebt aangesloten, dan krijg je maximaal dolby digital. Je kan hem beter via HDMI aansluiten als je Atmos wilt krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:08:
[...]

Dat is allemaal Philips Hue.

- Gradient play lightstrip achter de tv.
- Gradient play tube onder de tv
- Light bar in de hoeken.

Synced gaat dan weer met een Hue Sync box. Effect is wel tof, zeker met games als Tunic waar kleuren erg intense zijn.

Edit: Overigens is het effect in het echt nog veel mooier. Maar smartphone camera’s laten de bron te veel zien waardoor het een vertekend beeld geeft.
Zodra dat met HDMI 2.1 gaat werken wil ik dit ook wel overwegen. Maar mijn VRR en 120 4k wil ik toch niet opgeven daarvoor.

Maar buiten dat ziet het er echt cool uit.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:38:
[...]

Zodra dat met HDMI 2.1 gaat werken wil ik dit ook wel overwegen. Maar mijn VRR en 120 4k wil ik toch niet opgeven daarvoor.

Mijn 85” doet geen HDMI 2.1 helaas dus voor mij geen issue maar idd wel iets om op te letten als je tv dat al wel ondersteund.

Overigens gaan er wel geruchten dat er een nieuwe versie komt die dat wel gaat ondersteunen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:27
ArthurMorgan schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:38:
[...]

Zo heb ik de series X en ps5 aangesloten op een Samsung HW-Q950A soundbar. En de soundbar via eARC aangesloten op mijn LG Oled C1.

Omdat de soundbar enkel HDMI 2.0 ondersteund mis ik dus 4K120 maar dat kan mij gestolen worden aangezien eigenlijk alle games max 4K60 leveren zonder flinke consessies te doen op grafische kwaliteit. VRR verlies je niet, dat werkt ook op HDMI 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:32:
[...]

Ik zie dat je hem optisch hebt aangesloten, dan krijg je maximaal dolby digital. Je kan hem beter via HDMI aansluiten als je Atmos wilt krijgen.
Optisch doet ook DTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar geen dolby-truehd, dts HD of atmos. Als je optisch gebruikt dan was deze upgrade onnodig geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Nu online
Oke, medewerker van de BCC zij gewoon dat het kon, ook de App geeft gewoon Dolby Atmos aan via Optisch. Maar ook zo 20x beter geluid dan ik had,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Linksquest schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:22:
Oke, medewerker van de BCC zij gewoon dat het kon, ook de App geeft gewoon Dolby Atmos aan via Optisch. Maar ook zo 20x beter geluid dan ik had,
Uncompressed zou dat niet moeten kunnen, misschien is dat op basis van Dolby Digital Plus (dus compressed met lagere bitrate dan TrueHD met Atmos). Geen idee of dat mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 22:08
Optisch ondersteunt 5.1 geen atmos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linksquest schreef op donderdag 14 april 2022 @ 11:22:
Dat kan niet, ik denk dat de BCC medewerker een opfris cursus nodig heeft ;-) Dolby atmos kan alleen via hdmi earc. Optisch is maximaal dolby digital en dts. Dat zijn nog formaten uit de DVD tijd. Met hdmi ga je een stuk beter geluid krijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zie onderstaand. Toslink is optisch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOv9EARNjjRH0fjrNz4MMTVoE-s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JaGKxxFIO1Z8Rv2XJCcTUjM1.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2022 11:47 ]

Pagina: 1 ... 334 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord