Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Exactor it schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:13:
[...]

Het valt mij op dat wij zo ongeveer precies dezelfde smaak in games lijken te hebben. :)

Splinter Cell was tot het laatste deel echt een briljante serie. Zowel SP, mp als coop heb ik echt veel uren aan gespendeerd.
Ik vond Blacklist anders wel erg vet. De levels waren iets meer open world (waarvan ik echt hoop dat ze daar niet in door gaan slaan in een echt nieuw deel), ook qua gameplay en verhaal vond ik hem top.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OhjCzAsGtvynyz7rdJWwPtucTb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kICbn7U5bXkvPulTKZnTshJ7.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe controller

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
spokje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:37:
Moet je de eerdere life is strange delen hebben gespeeld om deze volledig re kunnen waarderen? Ik heb alleen de eerste ep van de eerste game gespeeld, en die vond ik erg leuk (wel wat gedateerd), en wacht eigenwnog op een goede aanbieding om de eerste twee games te spelen.

Qua Snowrunner; hadden jullie niet dat je je totaal alleen op de wereld voelde? Dorpjes zonder inwoners / auto's op straat etc?
Nee je hoeft de eerdere Life is strange delen niet gespeeld te hebben voor True Colors. Zijn losstaande verhalen.

——

https://www.trueachieveme...lease-date-xbox-game-pass

Trek to Yomi 5 mei in Gamepass :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-04-2022 16:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Het is niet veel, maar elke maand zo'n soort videootje zorgt ervoor dat de game in het nieuws blijft en dan in juni hele dikke gameplay deep dive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Jouw doosje ziet er iets beter uit, hier hebben ze hem door de brievenbus gepropt. Gelukkig ziet de voorkant er nog goed uit :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:13
timmie271 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:22:
[...]

Jouw doosje ziet er iets beter uit, hier hebben ze hem door de brievenbus gepropt. Gelukkig ziet de voorkant er nog goed uit :+
Mijn doosje ziet er ook best wel verkreukeld uit helaas :p ook hier door de brievenbus gegaan.. Bol had dit best in een pakketje mogen verzenden..

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ein-de-lijk !! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifglWiaWRzt4L4FlJEd-rZ24Gt8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YAQsBL8CYZ6667DKwt4dPBTh.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
He bah, in-ear.

Wanneer is dat nou handig met gamen :|

Lichtpuntje...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Xbox series X ue5 demo van The Coalition
The Coalition’s latest Unreal Engine 5 demo, The Cavern Cinematic Tech Test, shows how movie-quality assets – featuring tens of millions of polygons – can be rendered in real time, a massive 100x leap forward in detail.

[ Voor 60% gewijzigd door drakiesoft op 05-04-2022 19:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

OEH erg nice. Sinds de wireless communicator van de 360 voor 1 oor heb ik geen fijne headset meer gehad.

Afbeeldingslocatie: https://www.gooxbox360.nl/images/thumbnails/460/460/detailed/1/wireless-wit.jpg

Heerlijk om lekker de surround set aan te hebben en enkel chat aan je oor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Brengt goede oude herinneringen terug :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
schumi1986 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 17:46:
[...]

Mijn doosje ziet er ook best wel verkreukeld uit helaas :p ook hier door de brievenbus gegaan.. Bol had dit best in een pakketje mogen verzenden..
Schijn bedrieg dus, maar idd wel met je eens ja :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
LuisjeNL schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 19:02:
[...]

He bah, in-ear.

Wanneer is dat nou handig met gamen :|
Niet, want heb m'n hoortoestellen al in :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Vanavond met een vriend van me 'Wolfenstein: Youngblood' gespeeld; een héél stuk leuker dan solo. :*) En draait prima op de Series X. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b9kCFIHszPAkxhB5nnwvseixzB0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z0fqFcs7UoMBpuDOBUnGj8Gz.png?f=fotoalbum_large

Daarnaast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suBhg_ig97pvBeGb_IcXTh9S3Oo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3CLDOfW4Vd3rjiEfZZgvB1v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
Ik vind die gekleurde bolletjes tussen de buttons altijd zo'n afbreuk doen aan het design. Zó lelijk.. Waarom niet gewoon zonder aanduiding zoals bij de Elite of eventueel de letters zelf kleuren vraag ik mij dan altijd af.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Thalaron schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:03:
[...]

Ik vind die gekleurde bolletjes tussen de buttons altijd zo'n afbreuk doen aan het design. Zó lelijk.. Waarom niet gewoon zonder aanduiding zoals bij de Elite of eventueel de letters zelf kleuren vraag ik mij dan altijd af.
Over smaak valt niet te twisten...

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:22
Werken de MS rewards qua bing searches voor jullie ook zo half? Ik gebruik de edge browser, en ingelogd voor de Bing searches, maar krijg geen punt erbij per search en de rewards app registreert ook geen searches. Alleen als ik op m'n Android phone de Bing app gebruik registreert ie wel searches (dus voor de weekly rewards) maar geen punten per search.

Iemand een idee of werkt dit gewoon slecht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
spokje schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:28:
Werken de MS rewards qua bing searches voor jullie ook zo half? Ik gebruik de edge browser, en ingelogd voor de Bing searches, maar krijg geen punt erbij per search en de rewards app registreert ook geen searches. Alleen als ik op m'n Android phone de Bing app gebruik registreert ie wel searches (dus voor de weekly rewards) maar geen punten per search.

Die search rewards hebben het bij mij ook nog nooit gedaan en ik ben ook overal op ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:13
Wom schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:20:
[...]

Tijd terug een artikel gelezen dat ze veel oud-werknemers die vroeger aan Splinter Cell gewerkt hebben terug aangenomen hadden om aan de remake te werken. Was op de originele Xbox ook wel echt een showcase titel.
Wat vet. Wist niet dat die zou komen. Was er ook altijd enorm fan van. Dit gaat dus niet een open wereld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Hier werken ze ook slecht. Enige waar het altijd lijkt te werken is op de edge browser op mijn android telefoon. (is ook gelijk de enige reden waarom die op mijn telefoon staat :D )
1 zoek opdracht doen en dan steeds op vergelijkbare zoekopdrachten klikken. Dat gaat het snelst.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
ArthurMorgan schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:46:
[...]

Hier werken ze ook slecht. Enige waar het altijd lijkt te werken is op de edge browser op mijn android telefoon. (is ook gelijk de enige reden waarom die op mijn telefoon staat :D )
1 zoek opdracht doen en dan steeds op vergelijkbare zoekopdrachten klikken. Dat gaat het snelst.
Ah goeie, dat kan ik nog proberen indd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:35:
[...]

Wat vet. Wist niet dat die zou komen. Was er ook altijd enorm fan van. Dit gaat dus niet een open wereld worden?
Er zijn nog weinig details bekend, maar als ik de eerste berichten mag geloven gaat het echt een soortgelijke opzet worden.
According to the announcement, the Splinter Cell remake won’t deviate from the original. As West put it, “what we're trying to do is make sure the spirit of the early games remains intact, in all of the ways that gave early Splinter Cell its identity.”

What we can mainly expect is "new-generation visuals and gameplay, and the dynamic lighting and shadows the series is known for." With this in mind, along with being a remake, it’s safe to say the game will follow the same story as the original — with potentially new story elements.
Maar deze game is nog wel een paar jaar onderweg, ontwikkeling is pas vorig jaar begonnen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Deels wel met je eens, had hem inderdaad ook liever zonder gezien, maar echt een afbreuk vind ik het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
[...]

Agreed.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:49:
[...]

Geen ervaring, maar wellicht heb je iets aan het onderstaande.

Xbox series x fan so loud and running hot
Die had ik inderdaad al gevonden, hoopte dat de laatste post daar de oplossing was, maar nope, zero stof.
PepieNL schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:02:
[...]

Dit is echt niet goed hoor.
Hij zal automatisch uit moeten schakelen bij oververhitting dus die safety heb je..
Maar hij hoort doodstil te blijven.
Meesten hier hebben hem al 1,5 jaar draaien zonder enige geluids issues.
Ben bang dat je een maandagochtend modelletje hebt.
Gewoon garantie claimen.
Via MS zelf heb je binnen één/twee weken een ander.
Ja dat was mijn ervaring dus ook. Echt doodstil.
Damn.. 2 weken opsturen en dan een refurb terug krijgen, ugh.. Of zijn de ervaringen hier goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:26

Vreemd genoeg werkt dat hier goed. Als ik via Edge op mijn Android mobiel iets zoek op Bing registreert de Xbox app het bijna per direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
UltraSub schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:33:
[...]

Die had ik inderdaad al gevonden, hoopte dat de laatste post daar de oplossing was, maar nope, zero stof.

[...]

Damn.. 2 weken opsturen en dan een refurb terug krijgen, ugh.. Of zijn de ervaringen hier goed?
Even bellen en een enhanced exchange aanvragen ?
Stuur je jouw console pas op zodra de vervanger binnen is (en kan je mooi dezelfde doos gebruiken ;) )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game Pass : The hand that keeps on giving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:46
UltraSub schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:33:
[...]

[...]

Ik zag je vraag eerder voorbij komen en ik ervaar hetzelfde…

Elke maand gaat er trouw een luchtspuitbus langs (en door de Xbox) en wordt ie uitgezogen.
Altijd stil (wel gewoon warme lucht) en geen gedoe.

Sinds een week hoor ik de fan duidelijk (en ik vond hem altijd heerlijk stil) en komt er naar mijn idee meer warme lucht uit.

Vanmiddag nog maar keer alles gedaan, en tis wel minder maar naar mijn idee nog steeds meer hoorbaar dan daarvoor.

Wel heb ik het idee dat het met bepaalde spellen erger is.
Viel me voornamelijk op met Farming Simulator 22 dat ie na paar minuten hoorbaar is en goed warmte uitstoot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
@Danno88
Ik wil mijn xbox ook eens met lucht doorspuiten.
Op sommige momenten/af en toe (dit varieert ook per spel) maakt de console tijdelijk een behoorlijk blazend geluid, dat na een paar minuten weer stopt en is de console weer fluisterstil. Bij mij is Dead by Daylight inmiddels berucht.

Hoe spuit je de xbox door zonder dat het stof zich van binnen op een onbereikbare plek ophoopt?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ariekanari schreef op woensdag 6 april 2022 @ 21:31:
@Danno88
Op sommige momenten/af en toe (dit varieert ook per spel) maakt de console tijdelijk een behoorlijk blazend geluid, dat na een paar minuten weer stopt en is de console weer fluisterstil. Bij mij is Dead by Daylight inmiddels berucht.

Hoe spuit je de xbox door zonder dat het stof zich van binnen op een onbereikbare plek ophoopt?
Compressor, meer kan ik niet bedenken. En dacht dat het niet op zo heel veel plekken kan ophopen. Zolang je maar vanaf onderen erin blaast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

@Danno88

Met disk in de drive of zonder? Als er een disk in zit is mijn XSX ook merkbaar luidruchtiger, zonder is ie fluisterstil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
kevlar01 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:25:
[...]

Met disk in de drive of zonder? Als er een disk in zit is mijn XSX ook merkbaar luidruchtiger, zonder is ie fluisterstil.
Dat zou eerder een soort gezoem/gebrom moeten zijn en niet geblaas. Dan heeft de diskdrive de verkeerde functie ingeladen gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
Kwam de nieuwe LEGO Star Wars game ook niet op Gamepass uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:48:
Zijn geen signalen dat dat zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danno88
  • Laatst online: 08:46
@Danno88

Ja ik heb exact hetzelfde, al was het vaker ook dat het gedurende de gamesessie is.
Game afsluiten en hij loopt al weer zachter.
Vergeten te proberen alles Quick Resumé games is af te sluiten om te zien of dat effect heeft.

Ik leg hem op zijn kant, en spuit via de intake onder en achterkant bij aansluiting kabels de lucht er door en tegelijk stofzuiger op de boven kant/exhaust.
Daarna nog een keer andersom, dus stofzuiger bij intake en lucht via bovenkant.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yonix

_/-\o_ *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:18

Polariteit

Fietsende fotografeur

Hier werken die bing-searches ook niet, al een flinke poos niet trouwens.

Ik vind trouwens sowieso de kwaliteit van een aantal voor dit topic 'relevante' apps niet echt denderend. Zowel op mobiel als op pc heb ik elke week het idee dat het weer een verrassing gaat worden of de 'coming soon'- en 'leaving soon'-blokken het die week gaan doen. Ook het remote installeren &verwijderen van games gaat niet altijd even goed :o

Het is leuk dat ze om de zoveel tijd nieuwe features en updates uitbrengen, maar af en toe heb ik het idee dat dat ten koste gaat van het testproces :'(
Nice! De max payne games heb ik altijd met zeer veel plezier gespeeld, ben wel benieuwd naar wat ze hier van gaan bakken >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Polariteit op 07-04-2022 07:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik zou het bijna opnieuw gaan spelen met deze update :o (en als je het spel nog niet gespeeld hebt: enorme aanrader!)

Kwam deze game overigens ook tegen. Eerst op Steam, maar later ook op Next-Gen consoles. Enorme Subnautica feel!

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 07-04-2022 07:58 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:50:
[...]

Zijn geen signalen dat dat zou gebeuren.
Ah dan heb ik dat verkeerd begrepen. Even wachten op een sale dan maar. Vind Lego games leuk, maar geen 59 euro leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
PdeBie schreef op woensdag 6 april 2022 @ 22:48:
Lego games komen er niet gelijk in ieder geval. Lego star wars the force awakens heeft er ook niet ingezeten en die is al sinds 2016 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 21:07
Notna schreef op donderdag 7 april 2022 @ 07:58:
Ik zou het bijna opnieuw gaan spelen met deze update :o (en als je het spel nog niet gespeeld hebt: enorme aanrader!)

[YouTube: Deliver Us The Moon - Official Next-Gen Release Date Trailer]
Oké, enorme aanrader dus :) Maar wat is het dan voor soort game? ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Rossi46 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:10:
[...]

Poeh, daar vraag je wat. Officeel is het een puzzle-adventure. Het is dus een mix van puzzels oplossen (fix systeem A om via B naar C te kunnen komen), interactief een verhaal vertellen (je vind 'memories' die het verhaal aan je vertellen) en de enorm mooie vista's bekijken.
Ik vond het net een interactieve Sci-Fi serie waar je een rol in een aflevering speelt. Steam is dat best met mij eens :P
Deliver Us The Moon is a Sci-Fi thriller set in an apocalyptic near-future where Earth's natural resources are depleted. In an effort to solve the energy crisis, global powers created the World Space Agency and secured a promising new source of energy on the moon.

The World Space Agency colonized and operated from the moon until one fateful night all communications with Earth ceased and the energy source was lost. Now, years later, you assume the role of Earth's last astronaut on a do-or-die mission to investigate what happened and save humanity.

[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 07-04-2022 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:10:
[...]

Een spel waarin ze ons de maan gaan leveren :+
Maar deze keer in 4K HDR 60fps icm Raytracing :9~

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Is het heel erg dat ik begon te lachen toen ik Rockstar en remake/remaster weer in 1 bericht terug zag komen? :D

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Bedankt voor de reacties rondom het stofvrij maken van de Xbox. Vanaf onderop leek mij ook het meest logisch.
Polariteit schreef op donderdag 7 april 2022 @ 07:26:
[...]

Hier werken die bing-searches ook niet, al een flinke poos niet trouwens.

Ik vind trouwens sowieso de kwaliteit van een aantal voor dit topic 'relevante' apps niet echt denderend. Zowel op mobiel als op pc heb ik elke week het idee dat het weer een verrassing gaat worden of de 'coming soon'- en 'leaving soon'-blokken het die week gaan doen. Ook het remote installeren &verwijderen van games gaat niet altijd even goed :o

Het is leuk dat ze om de zoveel tijd nieuwe features en updates uitbrengen, maar af en toe heb ik het idee dat dat ten koste gaat van het testproces :'(
[...]

Nice! De max payne games heb ik altijd met zeer veel plezier gespeeld, ben wel benieuwd naar wat ze hier van gaan bakken >:)
Bing zoekopdrachten via de desktop werkt af en toe meestal bestaat de weekopdracht uit "zoeken met Bing op een mobiel" (al zetten ze dat er niet bij).
Deze week werkt het zoeken via de desktop i.i.g. wel.

Alle Microsoft (en Xbox) gerelateerde cookies verwijderen in Edge voor desktop/Windows/PC). Edge afsluiten en daarna weer aanmelden met een Microsoft account. Wellicht werkt het weer.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:23
Heb hem ook gekocht zodat ik wat naast Tiny Tina's wonderland heb te spelen. Erg leuke en grappige game ookal is het niet echt uitdagend. :)

Wel extreem veel collectables zeg.... :D

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasje123 op 07-04-2022 10:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

justifire schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:15:
[...]

Een spel waarin ze ons de maan gaan leveren :+
Maar deze keer in 4K HDR 60fps icm Raytracing :9~
Ze gaan blijkbaar ook Mars leveren :o (en is een direct vervolg van het voorgaande deel)
Developed by KeokeN Interactive, Deliver Us Mars is a new narrative-driven game set 10 years after Deliver Us The Moon's Fortuna mission

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 07-04-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:18
BM schreef op donderdag 7 april 2022 @ 10:35:
[...]

Is het heel erg dat ik begon te lachen toen ik Rockstar en remake/remaster weer in 1 bericht terug zag komen? :D
Ik hoop dan maar van harte dat het een remake wordt, en geen remaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijf het wel jammer vinden hoe de slowdown nog steeds aanwezig is als je in de store gaat kijken, of in Game Pass. Of wanneer je de guide tevoorschijn wilt halen dat het niet meer zo super smooth gaat als eerst. Dit is echt zo geworden na die 4K dashboard update. Zou toch gewoon te fixen moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
devilsnight schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:18:
Blijf het wel jammer vinden hoe de slowdown nog steeds aanwezig is als je in de store gaat kijken, of in Game Pass. Of wanneer je de guide tevoorschijn wilt halen dat het niet meer zo super smooth gaat als eerst. Dit is echt zo geworden na die 4K dashboard update. Zou toch gewoon te fixen moeten zijn?
De laatste dashboard update heeft het al wel stuk beter gemaakt (iig het openen van guide), maar tis er helaas niet helemaal uit. Ik snap ook niet zo goed waarom dat dat een probleem is :(

Is helaas al sinds zeker de 360 een dingetje, dat het dashboard steeds trager word. Tot MS er een volledige update aan besteed, en dan is het weer een tijdje goed, zodat het daarna weer steeds langzamer kan worden :'(

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 07-04-2022 11:31 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:30:
[...]

De laatste dashboard update heeft het al wel stuk beter gemaakt (iig het openen van guide), maar tis er helaas niet helemaal uit. Ik snap ook niet zo goed waarom dat dat een probleem is :(

Is helaas al sinds zeker de 360 een dingetje, dat het dashboard steeds trager word. Tot MS er een volledige update aan besteed, en dan is het weer een tijdje goed, zodat het daarna weer steeds langzamer kan worden :'(
Klopt. 360 was top totdat ze weer met de zoveelste verandering kwam en niet altijd ten goede. Ik kan me niet voorstellen dat de XSX geen 4K dashboard kan handelen, maar het is wel sinds die update. Je merkt echt dat soort fps verschil wanneer je in de store, my games and apps, game pass naar beneden/boven gaat en door de games bladert zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:59
devilsnight schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:47:
[...]

Klopt. 360 was top totdat ze weer met de zoveelste verandering kwam en niet altijd ten goede. Ik kan me niet voorstellen dat de XSX geen 4K dashboard kan handelen, maar het is wel sinds die update. Je merkt echt dat soort fps verschil wanneer je in de store, my games and apps, game pass naar beneden/boven gaat en door de games bladert zeg maar.
Huidig xbox 360 dashboard (of naja de definitieve) is echt een ramp, hoe lang dingen daar wel niet op laden, bizar. Ook bijvoorbeeld als je my games opzoekt via xbox 360, duurt gewoon heel lang voor alle games weergeven worden. God ik mis NXE dashboard haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredWo
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 25-04-2022
Hallo, ik heb de link van dit forum ontvangen van een persoon omdat ik vermoed dat we hetzelfde probleem hebben, ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn (helaas zal ik de vertaler moeten gebruiken, dus mijn excuses als je dit vreemd vindt " Nederlands").
Mijn Series X heeft een vreemd probleem.
Bij het scrollen/browsen door het Dashboard merk ik een daling in fps.
Dit gebeurt vreemd genoeg niet wanneer een game draait (voorbeeld: in het dashboard zonder een "actief" spel lijkt de fps te dalen wanneer ik door de pagina's blader of blader, terwijl wanneer ik een "actief" spel heb, alles werkt soepel in het dashboard.
Nogmaals, de mijne is geen probleem van "traagheid" maar van vreemde fps-dalingen bij het scrollen / navigeren in het dashboard.
Ik ben hier om erachter te komen of je hetzelfde probleem hebt als ik.
Bedankt, nogmaals excuses voor de vertaling: D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
FredWo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 15:34:
Hallo, ik heb de link van dit forum ontvangen van een persoon omdat ik vermoed dat we hetzelfde probleem hebben, ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn (helaas zal ik de vertaler moeten gebruiken, dus mijn excuses als je dit vreemd vindt " Nederlands").
Mijn Series X heeft een vreemd probleem.
Bij het scrollen/browsen door het Dashboard merk ik een daling in fps.
Dit gebeurt vreemd genoeg niet wanneer een game draait (voorbeeld: in het dashboard zonder een "actief" spel lijkt de fps te dalen wanneer ik door de pagina's blader of blader, terwijl wanneer ik een "actief" spel heb, alles werkt soepel in het dashboard.
Nogmaals, de mijne is geen probleem van "traagheid" maar van vreemde fps-dalingen bij het scrollen / navigeren in het dashboard.
Ik ben hier om erachter te komen of je hetzelfde probleem hebt als ik.
Bedankt, nogmaals excuses voor de vertaling: D
Heb je een video? Of is het dan moeilijk te zien? Klinkt als iets dat ik in ieder geval niet ken... Harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredWo
JDL15 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:07:
[...]

Heb je een video? Of is het dan moeilijk te zien? Klinkt als iets dat ik in ieder geval niet ken... Harde reset?
Geen video omdat je de dalingen in fps niet kunt opmerken, de video stuurt alles om naar 30 of 60, van de video kan ik het probleem niet eens opmerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FredWo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:18:
[...]

Geen video omdat je de dalingen in fps niet kunt opmerken, de video stuurt alles om naar 30 of 60, van de video kan ik het probleem niet eens opmerken.
Ik ben het, Staffy van XboxEra :)

Ik heb het even getest en holy shit, ik heb hetzelfde. Ik heb Cyberpunk draaien via QR en alles is smooth nu. Ik zie die micro stutters niet meer in Game Pass, My games and Apps of de store.

Ik dacht dat deze issue er echt altijd was, niet dus. Je zou juist denken dat tijdens het draaien van een game zoiets eerder gebeurd, maar het is de omgekeerde wereld bij Xbox joh, haha.

@BM @Zorroberner

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 07-04-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredWo
devilsnight schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:42:
[...]

Ik ben het, Staffy van XboxEra :)

Ik heb het even getest en holy shit, ik heb hetzelfde. Ik heb Cyberpunk draaien via QR en alles is smooth nu. Ik zie die micro stutters niet meer in Game Pass, My games and Apps of de store.

Ik dacht dat deze issue er echt altijd was, niet dus.

@BM @Zorroberner
Bedankt voor het welkom! Helaas is het geen blijvende oplossing, ik wil mezelf niet met dit probleem belasten, maar het is echt vervelend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:43
FredWo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:47:
[...]

Bedankt voor het welkom! Helaas is het geen blijvende oplossing, ik wil mezelf niet met dit probleem belasten, maar het is echt vervelend!
Deepl.com is veel beter dan Google translate. Vooral voor het snappen van reacties op je bericht.

Deepl is much better than Google translate. Especially for understanding answers you get in Dutch.

Good luck sorting this issue out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was er voorheen niet een soort cache die je kon legen om het menu sneller te krijgen? Trage Xbox menus is in ieder geval niet iets van de laatste generatie, daar hebben ze altijd wat last van gehad. Al is het met de Series X in mijn geval nog amper merkbaar. Vind vooral de Store echt nog steeds heel vlot aanvoelen, zelfs met het laden van video's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:36:
[...]

Dit moet een grap zijn. Toch?
1 april is al geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Hey, Ik heb sinds 2 weken een 48 inch Oled C2.
Wat zijn nou echt de showcases hiervoor?

Zelf Ori 2 en Doom Eternal binnen gehaald via Gamepass. Allebei erg indrukwekkend op de XSX.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 18:49
Mick3112 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 23:11:

Zelf Ori 2 en Doom Eternal binnen gehaald via Gamepass. Allebei erg indrukwekkend op de XSX.
Forza 5
Halo inf
Flight simulator
Matrix tech demo
AC:val
Gear 5

Denk dat je dan al aardig onderweg bent😁

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wat echt irritant is is als je heel veel FH5 speelt en dan GTA gaat doen. Hoe vaak ik wel niet uit mijn auto val is echt niet normaal.

spoiler:
in FH5 kun je door op Y te drukken iets een stukje rewinden, in GTA stap je uit je auto daarmee.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-04-2022 07:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Mortal Kombat 11 (handmatig het 4K UHD pack installeren)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
ArthurMorgan schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:20:
Wat echt irritant is is als je heel veel FH5 speelt en dan GTA gaat doen. Hoe vaak ik wel niet uit mijn auto val is echt niet normaal.

spoiler:
in FH5 kun je door op Y te drukken iets een stukje rewinden, in GTA stap je uit je auto daarmee.
Elke keer als ik met iemand wilde praten in Elden Ring deed ik een klein hupje. Ik weet het aan mijn jeugdige enthousiasme en vriendelijke houding. Nu je dit zo schrijft kan het ook komen doordat ik gewend ben om op A ipv Y te drukken om te praten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de XSX update is dat echt een grafisch hoogstandje geworden hoor. Ook de Hivebusters DLC is absoluut de moeite.

Maar denk dat Forza Horizon 5 wel de meest fraaie game van dit moment is. Als ik bezoekers wil laten zien wat de XSX kan, zet ik die toch meestal op. En dat is dan nog een crossgen game ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nice ! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrM0H3tRtYgC8glaj_mFxQukVQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYJbRVMlxBbhqJsWGE18nql6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
British game? Dat was FH4 toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Exactor it schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:24:
[...]

British game? Dat was FH4 toch? :+
Playground Games is een Britse developer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
kevlar01 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:32:
[...]

Playground Games is een Britse developer.
Maar FH4 speelde zich juist in die omgeving af en FH5 niet :P je hebt al teveel koffie voor die opmerking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredWo
Wom schreef op donderdag 7 april 2022 @ 18:39:
Was er voorheen niet een soort cache die je kon legen om het menu sneller te krijgen? Trage Xbox menus is in ieder geval niet iets van de laatste generatie, daar hebben ze altijd wat last van gehad. Al is het met de Series X in mijn geval nog amper merkbaar. Vind vooral de Store echt nog steeds heel vlot aanvoelen, zelfs met het laden van video's en dergelijke.
Herstellen en wissen van cache heeft het probleem niet opgelost.
Zoals ik al eerder heb uitgelegd, is mijn probleem niet een traag dashboard, maar als ik tussen pagina's beweeg merk ik dat mijn fps daalt, dit gebeurt vreemd genoeg niet als er een spel draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Wat mij betreft had 'Death's Door' hem mogen winnen. Forza Horizon 5 vond ik namelijk totaal niet inovatief en vernieuwend ten opzichte van de voorgaande twee delen. Death's Door was, wat mij betreft, een zéér aangename verrassing! :)

Sowieso blijft 2021 het jaar van de indie games voor mij. Ik ben zo verrast door juweeltjes als:
'The Acent', 'Death's Door', 'Curse of The Dead Gods', 'Song of Iron', 'Exo One', 'Dreamscaper', 'Townscaper' etc. De AAA-games waren vaak erg teleurstellend. BAFTA had mooi de spotlight op de indie-developer kunnen richten, maar goed.

Gelukkig belooft 2022 (nu al) veel goeds! Looking at you 'Elden Ring', 'LEGO Star Wars: The Skywalker Saga', 'Weird West' 8) (y)

Acties:
  • +10 Henk 'm!
HDMI-CEC uitbreiding in de nieuwe update :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJjxKSyYlwPzguVYgxk6-I8-R_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LJ4rj93QefdM6RpzpXgw3BjJ.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
justifire schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:37:

[Afbeelding]
Nu nog een soortgelijke functie op de PlayStation 5, want want is dat apparaat zenuwachtig zeg. Gaat al aan als je ernaar kijkt. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:37:

[Afbeelding]
Dit is zo fijn. Ik heb een chromecast met google tv die regelmatig de hdmi selectie overruled als ik die als laatste gebruikt heb. Moet ik weer een andere afstandsbediening erbij pakken.
Nu dus gewoon een stuk simpeler geworden!

/edit: Moet wel even wachten tot hij helemaal opgestart is, maar dan doet hij het ook goed. Erg blij mee :D

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-04-2022 09:48 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de liefhebbers, CrackDown 1 en CrackDown 2 zijn nu gratis in de Xbox Store.

CrackDown 1: https://www.xbox.com/nl-N...re/crackdown/c3vnjhhd7mm4

CrackDown 2: https://www.xbox.com/nl-N...kdown-2/C0MKH58NBHRG/0001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:18
FredWo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:34:
[...]

Herstellen en wissen van cache heeft het probleem niet opgelost.
Zoals ik al eerder heb uitgelegd, is mijn probleem niet een traag dashboard, maar als ik tussen pagina's beweeg merk ik dat mijn fps daalt, dit gebeurt vreemd genoeg niet als er een spel draait.
Ik ben niet zo thuis in de technische achtergronden van de XSX, maar zou mij kunnen voorstellen dat de CPU van de XSX als er geen game gedraaid wordt een tandje terugschakelt waardoor het dashboard wat schokkeriger is wanneer er geen game draait?

Waar ik zelf "last" van heb, is dat als de XSX aan het downloaden is, ik geen tv meer kan kijken. Ik heb slechts een 100Mbit VDSL lijn, de XSX trekt bij downloaden zo'n 95-100Mbit binnen, dus de gehele bandbreedte.
Eergisteren Far Cry 6 binnenhalen bijvoorbeeld, is 91GB, dus wel even bezig. Mijn KPN IPTV loopt dan continu vast. Ik heb IGMP Snooping etc aanstaan in modem. Ik kan wel normaal streaming diensten zoals Netflix bekijken zonder problemen tijdens downloads.
Nu dacht ik, als ik een spel aan laat staan tijdens download, dan halveert de Xbox de downloadsnelheid automatisch, dus dan kan ik wel tv kijken. De XSX geeft dan aan dat de downloadsnelheid ca. 40Mbit is. Maar alsnog loopt het KPN kastje dan vast, geen tv kijken mogelijk. Lijkt erop dat de XSX op de achtergrond alsnog de hele bandbreedte voltrekt. Ben niet zo thuis in het hele netwerkgebeuren, wellicht heeft iemand nog tips?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 23:38

Vagax

Hehe

Linksquest schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:48:
Voor de liefhebbers, CrackDown 1 en CrackDown 2 zijn nu gratis in de Xbox Store.

CrackDown 1: https://www.xbox.com/nl-N...re/crackdown/c3vnjhhd7mm4

CrackDown 2: https://www.xbox.com/nl-N...kdown-2/C0MKH58NBHRG/0001
Weinig ervaring met Crackdown 2 maar heb niet lang geleden Crackdown 1 uitgespeeld en het speelt nog altijd geweldig, wel spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad natuurlijk 8)

Overigens is Crackdown Enhanced dus het draait 4k _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 08-04-2022 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vagax schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:57:
[...]

Weinig ervaring met Crackdown 2 maar heb niet lang geleden Crackdown 1 uitgespeeld en het speelt nog altijd geweldig, wel spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad natuurlijk 8)

Overigens is Crackdown Enhanced dus het draait 4k _/-\o_
Poosje terug en na 12+ jaar de 500e (en laatste) agility orb gevonden. Spel in 2007 al uitgespeeld maar het hoge springen vond ik verrassend leuk. Nu nog de andere orbs, met die reden start ik Crackdown 1 nog steeds sporadisch. Crackdown 2 vond ik echt niet leuk, waar ik Crackdown 3 wel weer erg tof vond om te spelen (40u in gestoken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Powder Toastman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:55:
[...]

Ik ben niet zo thuis in de technische achtergronden van de XSX, maar zou mij kunnen voorstellen dat de CPU van de XSX als er geen game gedraaid wordt een tandje terugschakelt waardoor het dashboard wat schokkeriger is wanneer er geen game draait?

Waar ik zelf "last" van heb, is dat als de XSX aan het downloaden is, ik geen tv meer kan kijken. Ik heb slechts een 100Mbit VDSL lijn, de XSX trekt bij downloaden zo'n 95-100Mbit binnen, dus de gehele bandbreedte.
Eergisteren Far Cry 6 binnenhalen bijvoorbeeld, is 91GB, dus wel even bezig. Mijn KPN IPTV loopt dan continu vast. Ik heb IGMP Snooping etc aanstaan in modem. Ik kan wel normaal streaming diensten zoals Netflix bekijken zonder problemen tijdens downloads.
Nu dacht ik, als ik een spel aan laat staan tijdens download, dan halveert de Xbox de downloadsnelheid automatisch, dus dan kan ik wel tv kijken. De XSX geeft dan aan dat de downloadsnelheid ca. 40Mbit is. Maar alsnog loopt het KPN kastje dan vast, geen tv kijken mogelijk. Lijkt erop dat de XSX op de achtergrond alsnog de hele bandbreedte voltrekt. Ben niet zo thuis in het hele netwerkgebeuren, wellicht heeft iemand nog tips?
Heeft je modem QOS opties? Jaren geleden had ik iets vergelijkbaars. Toen ik via QOS bandbreedte 'reserveerde' voor de tv box was het opgelost.

als net van xs4all naar KPN overgezette klant ben ik nog steeds in mijn nopjes met Fritzbox. Die regelt dit soort dingen volautomatisch. Ik hoop dat ik nooit hoef te wisselen naar KPN apparatuur.

@kevlar01 Ik maakte een klein grapje over de locatie van FH4. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
[...]

Poosje terug en na 12+ jaar de 500e (en laatste) agility orb gevonden. Spel in 2007 al uitgespeeld maar het hoge springen vond ik verrassend leuk. Nu nog de andere orbs, met die reden start ik Crackdown 1 nog steeds sporadisch. Crackdown 2 vond ik echt niet leuk, waar ik Crackdown 3 wel weer erg tof vond om te spelen (40u in gestoken).
De progressie die je karakter maakt is echt tof. Gaat heel organisch en je komt zo op plaatsen waar je eerst niet kon komen. Dat blijft een mooi concept en is goed uitgewerkt in Crackdown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
[...]

Succes met het vinden van de blauwe orbs. :) Vond zelf deel 2 ook niet zo leuk, maar deel 1 en 3 zijn echt erg tof. Jammer dat de games de grond in zijn geboord waardoor er vast geen vervolg meer komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ondanks alle kritiek op Crackdown 3 hoop ik nog steeds dat wij een Crackdown 4 zien op de XSX|S. Met alle drie de delen heb ik mij zeer vermaakt. Al heb ik de multiplayer van deel 3 nooit aangeraakt...

Met Crackdown 1 was het ook wel goed geregeld dat als één van de twee spelers, in online co-op, de DLC had gekocht dat je dan allebei gewoon gebruik kon maken van de extra content/opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalty
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik wil een controller gaan bestellen via Design Lab.

De optie Rubberen griptextuur aan de zijkant en/of achterkant, zorgt dat niet voor klamme handen?

Ik heb juist geen zweethanden van het spelen en dat wil ik ook zo houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Royalty schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:06:

De optie Rubberen griptextuur aan de zijkant en/of achterkant, zorgt dat niet voor klamme handen?

Eén van mijn controllers heeft die textuur er op zitten en ik vind het zeker een toevoeging. Nu heb ik nooit last van zweethanden (een klassie okselklotser hier :+) maar heb niet het idee dat het extra warm wordt oid. Vriend van mij die wel snel klamme handjes heeft, heeft het niet erger naar mijn idee dan met andere controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12:59
Ik zie op Trueachievements dat xcom 2 in de sale is. Altijd vage interesse in gehad. Is die game een aanrader?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:00
ArthurMorgan schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 07:20:

spoiler:
Andersom is het ook leuk. Dat je in FH5 eens even goed aan wil zetten om een drift te starten met je handrem en dat er weinig meer gebeurt dan dat de camera wijzigt. Lig je dan in de bosjes.

Snap nog steeds niet waarom de handrem in GTA V niet gewoon onder A zit :( .

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Royalty schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:06:

Zweethanden is niet voor iedereen gelijk natuurlijk maar ik heb er geen last van met mijn labs controller, zou niet meer zonder dat rubber willen zelfs.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Zorroberner schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:54:
Ik zie op Trueachievements dat xcom 2 in de sale is. Altijd vage interesse in gehad. Is die game een aanrader?
Als je van dat type spellen houdt is het zeker een aanrader. De Gears versie is wel wat mooier qua graphics en gratis in gamepass.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
[...]

Hier een video van de controller die ik gemaakt heb, geeft een wat betere indruk ook van de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Linksquest schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:46:
[...]

Hier een video van de controller die ik gemaakt heb, geeft een wat betere indruk ook van de kleur.

[YouTube: Xbox Wireless Controller Electric Volt (Yellow / Green) - Unboxing]
Jij hebt die controller gemaakt :? Ding ligt gewoon in de winkel in deze kleurstelling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
spokje schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:53:
[...]

Jij hebt die controller gemaakt :? Ding ligt gewoon in de winkel in deze kleurstelling.
Hij heeft de video gemaakt :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
Ja ik bedoel de video inderdaad, my bad :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zojuist Life is Strange True Colors uitgespeeld. Wel een leuke game. Zeker als je de Life is Strange games en de trage pace prima vindt.

Deel 1 is qua verhaal en “impact” voor mij nog echter niet overtroffen.

Nu eens kijken hoe ver ik kom met Shredders. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:21:
Zojuist Life is Strange True Colors uitgespeeld. Wel een leuke game. Zeker als je de Life is Strange games en de trage pace prima vindt.

Deel 1 is qua verhaal en “impact” voor mij nog echter niet overtroffen.

Nu eens kijken hoe ver ik kom met Shredders. :)
Ik kijk er naar uit. Volgende week toch pas op GP?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:35
Ik vond "The Artful Escape" ervaring ook lekker van het OLED scherm knallen!
Pagina: 1 ... 333 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord