- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hoe bevalt de 42 inch C2? Ik heb deze ook op het oog maar twijfel of het de 48 of 42 inch moet worden gezien de prijs/kwaliteitsverhouding maar voor jou is de 42 inch wel de juiste keuze aan de muur te zien.Linksquest schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:07:
Hell Yeah, nu eindelijk Xbox Series X spelen op 4K OLED met mijn nieuwe LG EVO OLED C2 42inch
[Afbeelding]
Om een of andere reden kon ik niet fast forward of rewind doen tijdens de film, ik krijg zo'n rode cirkel met streep erdoor. Ik kon alleen maar RB gebruiken voor next chapter. Iemand enig idee waarom dit is?
Verwijderd
Fsr 2.0 is softwarematig en werkt op elke hardware. Er hoeft dus niks gedowngrade te worden.justifire schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 22:27:
[...]
Ja maar hoe draait het dan op bijvoorbeeld RDNA1.x ?
Als Xbox het leading platform wordt zullen ze moeten downgraden voor andere platforms lijkt mij ?
Heb hem kunnen kopen voor 30 euro in de store. Liefhebbers van deel 1 zullen zich er zeker geen buil aan vallen.
—-
Verder jammer dat E3 nu wel erg dood is. Zonde, want ik vond het altijd een erg leuke week voor gaming.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2022 01:30 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Tot nu toe zeer over deze tv te spreken, ik zelf heb lang gewacht op een OLED tv van rond e 43 inch, omdat ik de game room niet groter kan.hifigamefreak schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 23:29:
[...]
Hoe bevalt de 42 inch C2? Ik heb deze ook op het oog maar twijfel of het de 48 of 42 inch moet worden gezien de prijs/kwaliteitsverhouding maar voor jou is de 42 inch wel de juiste keuze aan de muur te zien.
Geluid is ook super, mijn Bos Solo 5 is bijna overbodig met dat geluid wat die tv heeft
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Goed om te horen dat het geluid bevalt. De 48 inch heeft namelijk een andere constructie qua standaard waardoor het geluid beter zou kunnen zijn maar dat valt dus wel mee.Linksquest schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 03:04:
[...]
Tot nu toe zeer over deze tv te spreken, ik zelf heb lang gewacht op een OLED tv van rond e 43 inch, omdat ik de game room niet groter kan.
Geluid is ook super, mijn Bos Solo 5 is bijna overbodig met dat geluid wat die tv heeft
Nu nog even wachten tot de prijs wat zakt

Dat is toch ook zo bij Sony en Nintendo? Daar zijn ook delays na delays, cringing, verloop, micro transactions, etc? Lijkt me niet iets MS specifiek...giantgiantus schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:23:
toch blijft het me opvallen dat er vaak issues ontstaan bij ms ontwikkel studio’s.
https://gamer.nl/artikele...y-geen-geduld-meer-heeft/
Vraag me af of er nou iets in de cultuur zit of iets dergelijks.
ProperLinksquest schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 18:07:
Hell Yeah, nu eindelijk Xbox Series X spelen op 4K OLED met mijn nieuwe LG EVO OLED C2 42inch
[Afbeelding]
Inderdaad spijtig van die E3.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 01:27:
Naast Weird West ook begonnen aan Life is Strange True Colors. Ben nu in 3e chapter van 5. Prima game weer.De impact van Life is Strange 1 zullen ze niet snel meer kunnen herhalen, maar dat is niet zo erg.
Heb hem kunnen kopen voor 30 euro in de store. Liefhebbers van deel 1 zullen zich er zeker geen buil aan vallen.
—-
Verder jammer dat E3 nu wel erg dood is. Zonde, want ik vond het altijd een erg leuke week voor gaming.
Hier keek ik toch elk jaar naar uit.
Though there are also specific RDNA-2 based optimisations to improve FSR 2.0.Verwijderd schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 01:16:
[...]
Fsr 2.0 is softwarematig en werkt op elke hardware. Er hoeft dus niks gedowngrade te worden.
For example, there are specific RDNA-2 based improvements for Lanczos approximation, an underlying algorithm for FSR. RDNA 2 shaders are also able to use either Wave32 or Wave64 modes. While FSR shaders run in Wave32 mode for the most part, they can sometimes benefit from Wave64, which means RDNA 2 GPUs may be able to capitalise at times.
🤔
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Dan zal alsnog de ps5 daar ook baat bij hebben, aangezien daar ook gewoon een rnda2 gpu in zit. Het enige is dat Sony ervoor heeft gekozen om een paar features niet te implementeren, zoals vrs en daar een eigen implementatie voor bedacht heeft.justifire schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:02:
[...]
Though there are also specific RDNA-2 based optimisations to improve FSR 2.0.
For example, there are specific RDNA-2 based improvements for Lanczos approximation, an underlying algorithm for FSR. RDNA 2 shaders are also able to use either Wave32 or Wave64 modes. While FSR shaders run in Wave32 mode for the most part, they can sometimes benefit from Wave64, which means RDNA 2 GPUs may be able to capitalise at times.
🤔
Sony heeft namelijk geholpen met de ontwikkeling van de rdna 2 gpu:
https://www.pcgamesn.com/amd/rdna-2-sony-ps5-gpu-pc
What he is really emphasising here, then, is that AMD has worked closely with Sony to ensure that the GPU’s feature set is specifically tailored to the PS5’s needs. Along with reduced power consumption and performance optimisation, this feature set, Cerny says, is what AMD is focusing on.
Rdna 2 is de basis en daar zitten bepaalde features in, je kan ervoor kiezen om er bepaalde features uit te halen en eigen technologie te implementeren. Maar in de basis blijft het dan nog steeds een rdna2 gpu.
Hier wordt het goed uitgelegd, daar leggen ze ook uit dat het helemaal geen zin heeft om naar tflops te kijken en dat je hiermee niet kan zeggen dat de ene console beter is dan de andere (het is niet meer dan een simpele berekening, cu's x processor speed x 2). Meer cu's of meer tflops zegt helemaal niks. In deze video wordt het goed uitgelegd. Beide machines zijn gelijkwaardig aan elkaar:
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2022 11:42 ]
Hoe bevalt Weird West?uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 01:27:
Naast Weird West ook begonnen aan Life is Strange True Colors. Ben nu in 3e chapter van 5. Prima game weer.De impact van Life is Strange 1 zullen ze niet snel meer kunnen herhalen, maar dat is niet zo erg.
—-
Verwijderd schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:25:
[...]
Dan zal alsnog de ps5 daar ook baat bij hebben, aangezien daar ook gewoon een rnda2 gpu in zit. Het enige is dat Sony ervoor heeft gekozen om een paar features niet te implementeren, zoals vrs en daar een eigen implementatie voor bedacht heeft.
Sony heeft namelijk geholpen met de ontwikkeling van de rdna 2 gpu:
https://www.pcgamesn.com/amd/rdna-2-sony-ps5-gpu-pc
What he is really emphasising here, then, is that AMD has worked closely with Sony to ensure that the GPU’s feature set is specifically tailored to the PS5’s needs. Along with reduced power consumption and performance optimisation, this feature set, Cerny says, is what AMD is focusing on.
Rdna 2 is de basis en daar zitten bepaalde features in, je kan ervoor kiezen om er bepaalde features uit te halen en eigen technologie te implementeren. Maar in de basis blijft het dan nog steeds een rdna2 gpu.
Hier wordt het goed uitgelegd, daar leggen ze ook uit dat het helemaal geen zin heeft om naar tflops te kijken en dat je hiermee niet kan zeggen dat de ene console beter is dan de andere:
[YouTube: Breaking Down AMD RDNA2 Architecture in the Xbox Series X and PS5]

Hahaha dit idd, Techsite of niet het kan mij echt geen zak boeien wat er onder de motorkap allemaal voor termen bedacht worden. Ding moet het gewoon doen als ik hem aanzet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Je hoeft het niet te lezen toch? Je kan ook de post skippen? Het blijft een techsite, dus er zal over technische dingen gesproken worden. Dus als je het niet leuk vind kan je er ook voor kiezen om het niet te lezen....Donstil schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:47:
[...]
Hahaha dit idd, Techsite of niet het kan mij echt geen zak boeien wat er onder de motorkap allemaal voor termen bedacht worden. Ding moet het gewoon doen als ik hem aanzet
Heb ik ook gedaan. Daarom reageer ik ook niet op jou maar op @harrytaskerVerwijderd schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 11:51:
[...]
Je hoeft het niet te lezen toch? Je kan ook de post skippen? Het blijft een techsite, dus er zal over technische dingen gesproken worden. Dus als je het niet leuk vind kan je er ook voor kiezen om het niet te lezen....
Wel prima. Het is geen hele hoogstaande game. The Ascent is een veel betere Twin stick shooter. En Desperados is een veel betere strategic game. Dus niet al te veel van verwachten. Maar vermaak me er prima mee.
——
Verder volgende week MLB the show 22 op gamepass. Had me met “21” prima vermaakt dus ga deze ook wel even proberen denk ik.
——-
En zag zojuist deze trailer voorbij komen. Lijkt me wel een grappige game.
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-04-2022 14:19 ]
Ik heb Shredders nu meer tijd gegeven dan vijf minuten. Het is best een prima game. Beetje grindy qua achievements en het beeld hapert als je een paar keer fast travelled danwel wat missies doet, soms met een vastloper tot gevolg. Verder speelt het soepeltjes weg. Ik zag allemaal Nederlandse namen in de aftiteling overigens.Exactor it schreef op maandag 21 maart 2022 @ 10:19:
[...]
Ik vond de controls op de grond al niet prettig aanvoelen. Voor mijn gevoel kun je niet goed (lees scherp) carven zonder te remmen. En dat voelt raar omdat je al zou moeten remmen omdat je minder steil naar beneden gaat door naar een kant te gaan. Dat je zou moeten bijsturen met je lichaam snap ik maar dat leek niet mogelijk. Hoe steep het doet voelt natuurlijker, normale bocht met LS en verscherpen met RS waarbij je ook je board met RT haaks op de berg kan zetten om echt te remmen. Maar goed, misschien moet ik het wat meer tijd geven dan vijf minuten.
Ah, ik dacht dat het een soort Disco Elysium zou zijn qua RPG, maar dat is niet het geval? Jammer.uchiha tijntje schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 12:52:
[...]
Wel prima. Het is geen hele hoogstaande game. The Ascent is een veel betere Twin stick shooter. En Desperados is een veel betere strategic game. Dus niet al te veel van verwachten. Maar vermaak me er prima mee.
Totaal nietTimothy3000 schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 17:01:
[...]
Ah, ik dacht dat het een soort Disco Elysium zou zijn qua RPG, maar dat is niet het geval? Jammer.
Jammer! Ik had gelezen dat het een vrij diepgaande RPG was waar je keuzes echt ertoe deden enzo. Maar het is dus meer gewoon een soort twin stick shooter met dialogen? Of een beetje van beide?
Eigenlijk moet ik het gewoon eens gaan spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 02-04-2022 20:32 ]
Kan ik met die voucher ook de game aanschaffen? Of zitten er addertjes onder het gras?
Kia Niro-EV 2024
Moet geen probleem zijn mits het een verified reseller is (met goede recensies) en de regio van de code klopt (Xbox Live / Europe).Freak187 schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:13:
Vraagje: ik wil Red Dead Redemption 2 aanschaffen. Via de Microsoft store is deze 59,95. Via een internet voucher aanbieder is dit 25 euro.
Kan ik met die voucher ook de game aanschaffen? Of zitten er addertjes onder het gras?
Zo maak ikzelf regelmatig gebruik van Eneba: https://www.eneba.com/xbo...-one-xbox-live-key-europe
Is het solo ook nog de moeite waard ?Yonix schreef op zondag 3 april 2022 @ 08:08:
Gisteravond samen met een vriend van me Tiny Tina's Wonderland gespeeld in 'splitscreen mode'. Was leuk.
[Afbeelding]
We hadden wel één punt van ergernis en dat is de user interface: inventory management was een vervelende klus, mede doordat het onoverzichtelijk is.
Maar goed, we had fun en dat is wat telt.![]()
De eerste quests waren vermakelijk. Moet wel toegeven dat het spel naar de backlog is geschoven, want 'Elden Ring' is all I play op dit moment.
Beter wacht je mocht je 42 inch versie willenhifigamefreak schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 08:41:
[...]
Goed om te horen dat het geluid bevalt. De 48 inch heeft namelijk een andere constructie qua standaard waardoor het geluid beter zou kunnen zijn maar dat valt dus wel mee.
Nu nog even wachten tot de prijs wat zakt
https://fwd.nl/beeld/42-i...-dit-jaar-oled-ex-paneel/LG heeft al op de situatie gereageerd en geeft aan dat er inderdaad oude en nieuwe panelen gemixt zijn bij de 42-inch variant. Dit was volgens de Zuid-Koreaanse fabrikant onvermijdelijk gezien de huidige situatie in de productieketen. Wel belooft LG dat vanaf het tweede kwartaal van dit jaar alle C2-serie televisies (en hoger) over het nieuwe OLED EX-paneel beschikken. De vraag is alleen wanneer ze de winkels bereiken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voornamelijk Vlaamse namen gok ik, studio zit in België.Exactor it schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 16:48:
[...]
Ik heb Shredders nu meer tijd gegeven dan vijf minuten. Het is best een prima game. Beetje grindy qua achievements en het beeld hapert als je een paar keer fast travelled danwel wat missies doet, soms met een vastloper tot gevolg. Verder speelt het soepeltjes weg. Ik zag allemaal Nederlandse namen in de aftiteling overigens.
Hopelijk een goede basis voor een nog uitgebreidere opvolger.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De filmpjes zijn echt matig.Wom schreef op zondag 3 april 2022 @ 10:38:
[...]
Voornamelijk Vlaamse namen gok ik, studio zit in België.Maar ben het met je eens dat je na het eerste uur betere controle krijgt over de game. Dan wordt het duidelijk leuker. Filmpjes gewoon lekker skippen, want het board en an sich heeft wel de goeie flow.
Hopelijk een goede basis voor een nog uitgebreidere opvolger.
Ga nog twee runs doen voor achievements met Trueachievements walkthrough.
Wat ik wel merkte, ik heb de afgelopen 24 uur afwisselend op Series S en X gespeeld, maar de achievementslists in de spellen syncen niet. Zo stond er op de Series X bijvoorbeeld dat ik 505 GS in het spel heb gehaald, (net op de X uitgespeeld, maar in de ochtend wat gespeeld op de S) terwijl dat 580 is. Totale Gamerscore klopt wel gelukkig, dus misschien is er iets met de servers van Xbox. Iemand hier ervaring mee? Ik herinner mij dit niet van bijvoorbeeld Forza Horizon 5.
Hmm, van de ene kant wel jammer, maar van de andere kant kom ik van een 80cm LCD Full HD, voor mij is het een wereld van verschil, en zeker nu met de Xbox Series X. Wel had LG dan beter de prijs wat lager mogen houden, maar voor mij niet echt een mis.
Ik speel nu ook alles op een 32 inch full HD scherm maar ik wacht toch even wat wat de prijzen gaan doen. De QD-OLED schermen van Samsung zouden ook nog hoge ogen kunnen gaan gooien maar de C2 staat wel hoog op de verlanglijst alsnog.Linksquest schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:28:
[...]
Hmm, van de ene kant wel jammer, maar van de andere kant kom ik van een 80cm LCD Full HD, voor mij is het een wereld van verschil, en zeker nu met de Xbox Series X. Wel had LG dan beter de prijs wat lager mogen houden, maar voor mij niet echt een mis.
De dlc is eventueel ook nog de moeite waard imhoZorroberner schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:23:
En The Outer Worlds uitgespeeld. Was een leuk avontuur uiteindelijk. Mooi einde ook.
spoiler:Ik had denk ik het goede mooie einde, koos dus de kant van Phineas en tegen de Board. Monarch heb ik de partijen verenigd, en Edgewater werd ook levendig. Wel interessant dat er al twee jaar dus geen communicatie meer is met de aarde. Heel interessant voor een vervolg.
Ga nog twee runs doen voor achievements met Trueachievements walkthrough.
Wat ik wel merkte, ik heb de afgelopen 24 uur afwisselend op Series S en X gespeeld, maar de achievementslists in de spellen syncen niet. Zo stond er op de Series X bijvoorbeeld dat ik 505 GS in het spel heb gehaald, (net op de X uitgespeeld, maar in de ochtend wat gespeeld op de S) terwijl dat 580 is. Totale Gamerscore klopt wel gelukkig, dus misschien is er iets met de servers van Xbox. Iemand hier ervaring mee? Ik herinner mij dit niet van bijvoorbeeld Forza Horizon 5.
Gamertag: FinrazielNL
Hier ga ik me de komende tijd goed mee vermaken.
Haha mooi zo! Goed dat je het zelf geprobeerd hebt en het niet op mijn reactie af liet hangen! Ik heb vandaag het einde gezien. De resterende 7 Achievements ga ik nog een keer halen als duidelijk is hoe en als er een paar gefixt zijn.Timothy3000 schreef op zondag 3 april 2022 @ 18:11:
Wat een fantastische game is Weird West zeg!!!! Een soort mix van Wasteland, Desperados en de oude Fallout games, maar dan net iets anders. Geniale setting ook.
Hier ga ik me de komende tijd goed mee vermaken.
Snel gedaan!!! Hoeveel uur heb je er uiteindelijk over gedaan?uchiha tijntje schreef op zondag 3 april 2022 @ 18:14:
[...]
Haha mooi zo! Goed dat je het zelf geprobeerd hebt en het niet op mijn reactie af liet hangen! Ik heb vandaag het einde gezien. De resterende 7 Achievements ga ik nog een keer halen als duidelijk is hoe en als er een paar gefixt zijn.
Ik wilde hem sowieso even proberen. Game is voor mijn gevoel een beetje Wasteland Light. Erg leuk gedaan allemaal.
Denk dat ik de "Story Mode" in F1 2021 maar ga doen. En Kotor uitspelen. Ben vooral blij dat ik The Outer Worlds nu heb uitgespeeld. Tot gisteren kwam ik er maar niet in, en dacht ik shit ik wil dit spel wel uitgespeeld hebben. Dus deze is voor nu ook afgestreept.
Net uitgespeeld. Wat een geweldige game. Kan hem niet Genoeg aanraden. Ongelooflijk dat zo’n klein team dit kan maken.Exactor it schreef op zondag 3 april 2022 @ 22:11:
Tunic vandaag even een paar uur gespeeld. Tot nu toe een prima spel. Af en toe even puzzelen en een beetje in je boekje bladeren tussen de gevechten en ontdekken door. Mooie ode aan Zelda wel!
Boh petje af.. Ik hang nogal vast nu in the cathedral, denk vast dat je weet waar ik bedoel!giantgiantus schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:23:
[...]
Net uitgespeeld. Wat een geweldige game. Kan hem niet Genoeg aanraden. Ongelooflijk dat zo’n klein team dit kan maken.
Tips zijn welkom
Soms kan er wel eens een delay inzitten, meestal als je doorklinkt naar de volledige lijst (dus niet die aan de zijkant) dan klopt ie vaak wel. Weet wel van sommige games (kijkt naar halo MCC) dat die pas poppen als ze zin hebben of als je naar de volledige lijst gaat...Zorroberner schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:23:
Ook als je te veel en te snel achievements achter elkaar haalt wil ie het niet altijd juist weergeven.
* timmie271 is excited for the new Lego star wars

Gamertag: timmie271
Geweldige game inderdaad. Lang geleden dat ik zo in een game gezogen ben. Je rolt van het ene geheim in het ander. Het zit echt goed in elkaar. En heeft een fijne flow, zolang je weet wat je moet doen.giantgiantus schreef op zondag 3 april 2022 @ 23:23:
[...]
Net uitgespeeld. Wat een geweldige game. Kan hem niet Genoeg aanraden. Ongelooflijk dat zo’n klein team dit kan maken.
Doet mij zo denken aan A Link to the past. Zeker nu ik
Kun je het ook gebruiken voor de xbox Serie S?Yonix schreef op zondag 3 april 2022 @ 09:24:
[...]
Moet geen probleem zijn mits het een verified reseller is (met goede recensies) en de regio van de code klopt (Xbox Live / Europe).
Zo maak ikzelf regelmatig gebruik van Eneba: https://www.eneba.com/xbo...-one-xbox-live-key-europe
Ik zie er wel xbox One bij staan.
[ Voor 18% gewijzigd door r3mi3 op 04-04-2022 12:07 ]
Jup. Sowieso heeft RDR2 (nog) geen Series X|S-versie.r3mi3 schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:06:
[...]
Kun je het ook gebruiken voor de xbox Serie S?
Ik zie er wel xbox One bij staan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Helaas inderdaad. Geldt dit ook voor Xbox 360 en OG Xbox games via BC? Merk bij Kotor bijvoorbeeld geen verschil tussen S en X (de series voor de duidelijkheid).ArthurMorgan schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:33:
Enige is dat je dus de resolutie en dergelijke van de One (S) krijgt ipv de 4k van de One X. Maar dat is voor Xbox One games altijd zo op de series S.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Het aantal verhalen dat ik tegen kom dat hij terug komt met krasjes of deuken en hetzelfde gedrag vertoond doet me denken aan gewoon zelf open schroeven en controleren. Maar ja, dan is inderdaad meteen einde garantie denk ik.Amaze86 schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:30:
@UltraSub Als je twijfelt gewoon opsturen onder garantie naar MS, laat ze maar nakijken.
Krijg melding "meld je aan of verleng abbonement" bij meeste games.
[ Voor 9% gewijzigd door Royalty op 04-04-2022 16:41 ]
Hier ook helaas....Royalty schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:39:
Storing nu bij Microsoft?
Edit: het werkt weer
[ Voor 5% gewijzigd door Powder Toastman op 04-04-2022 16:45 ]
Verwijderd
Geen ervaring, maar wellicht heb je iets aan het onderstaande.UltraSub schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:18:
Mijn day one series x was altijd dood en doodstil, maar laatste 2 maanden wordt het erger en erger. Ding staat serieus hard te blazen, en ja er komt echt hete lucht uit. Alles uitgezogen, al was er niks van stof, het maakt geen verschil. Locatie is exact hetzelfde, enige wat ik me nog kan voorstellen is een koeler die los zit of pasta die uit gedroogd is. Meer mensen met die ervaring?
Xbox series x fan so loud and running hot
Mijn zoontje wilde Forza spelen en kreeg ook die melding. Hij is nu weer level 1 in Forza. Hij is niet blij. Heeft wel al zijn auto’s enzo nog.Powder Toastman schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:41:
[...]
Hier ook helaas....
Edit: het werkt weer
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Speelt hij in offline modus? Even opnieuw het spel starten terwijl de Xbox op internet is aangesloten zal wellicht de oplossing zijn.BillSpaarbank schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:12:
[...]
Mijn zoontje wilde Forza spelen en kreeg ook die melding. Hij is nu weer level 1 in Forza. Hij is niet blij. Heeft wel al zijn auto’s enzo nog.
Bizar dat ze nog steeds geen online co-op erin hebben gedaan, why?
IGN geeft het een 8. Op een mooie manier maken ze iconische scenes belachelijk, super veel content, grafisch netjes. Minpunt is de dat je in co-op niet altijd alles even goed zit, wellicht door split screen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x6SX15LlBRGDl0fAczi5FZkH.jpg?f=user_large)
Ik zag hem net voorbij komen. Welke game is dit bij jullie?
Voor mij zijn dat:
-N+
-De Trials serie (extreme tracks)
-Crash Bandicoot (om de 1000gs te halen)
mja met online coop had ik hem meteen aangeschaft. Nu zal ik hem vooral alleen moeten spelen en dat is toch net effe wat saaier. Plus een extra hand die alles kapot slaat is gewoon handig en scheelt veel tijddevilsnight schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:40:
[YouTube: LEGO Star Wars: The Skywalker Saga Review]
IGN geeft het een 8. Op een mooie manier maken ze iconische scenes belachelijk, super veel content, grafisch netjes. Minpunt is de dat je in co-op niet altijd alles even goed zit, wellicht door split screen.
Ja ik vind het ook erg zonde. Had dit graag met mijn broer of een maatje gespeeld. Het zal nog steeds super zijn wanneer de neefjes komen chillen hier, dat wel. Al zal het even wennen worden met splitscreen en niet meer dat het allemaal op één full scherm zich afspeelt, wat ik juist wel tof vond maar dat kan niet met third person.Martinspire schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:11:
[...]
mja met online coop had ik hem meteen aangeschaft. Nu zal ik hem vooral alleen moeten spelen en dat is toch net effe wat saaier. Plus een extra hand die alles kapot slaat is gewoon handig en scheelt veel tijd
Morgen ligt de deluxe version op de deurmat hierdevilsnight schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:40:
Nog niet ernaar gekeken, maar is het echt continue splitscreen of zoals in lego star wars 3 en the force awakens dat het soms één scherm is en soms splitscreen?
Ben zelf gek op Star Wars. Maar niet perse op Lego Games. Heb wel Lego SW The Complete Saga gespeeld. Vraag me af of ik dit moet kopen. Ik vind die iconische scenes ook wel geweldig op bepaalde momenten. Dus vraag me af of ik me ga ergeren aan de humor. Had dat bij TCS niet (was wel tiener toen) dus misschien zeik om het zeiken. Lijkt mij wel een vette sw game ook met dat vliegen met schepen en die ruimte mappen.devilsnight schreef op maandag 4 april 2022 @ 17:40:
Momenteel Elden Ring.uchiha tijntje schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:11:
[Afbeelding]
Ik zag hem net voorbij komen. Welke game is dit bij jullie?
Het is m'n eerste souls game van Fromsoft, even wennen haha.
Maar genieten hoor.
Voor mij ook Elden Ring, wat een game.PepieNL schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:39:
[...]
Momenteel Elden Ring.
Het is m'n eerste souls game van Fromsoft, even wennen haha.
Maar genieten hoor.
Na wat tutorials gezien te hebben en verdiept in hoe te blocken, parry, dodgen enz rende ik recht op die eerste boss in het eerste gebied.
Je kan wel raden hoe het afliep haha.
Dit is echt niet goed hoor.UltraSub schreef op maandag 4 april 2022 @ 15:18:
Mijn day one series x was altijd dood en doodstil, maar laatste 2 maanden wordt het erger en erger. Ding staat serieus hard te blazen, en ja er komt echt hete lucht uit. Alles uitgezogen, al was er niks van stof, het maakt geen verschil. Locatie is exact hetzelfde, enige wat ik me nog kan voorstellen is een koeler die los zit of pasta die uit gedroogd is. Meer mensen met die ervaring?
Hij zal automatisch uit moeten schakelen bij oververhitting dus die safety heb je..
Maar hij hoort doodstil te blijven.
Meesten hier hebben hem al 1,5 jaar draaien zonder enige geluids issues.
Ben bang dat je een maandagochtend modelletje hebt.
Gewoon garantie claimen.
Via MS zelf heb je binnen één/twee weken een ander.
Zo te zien echt continu, kan eigenlijk ook niet echt anders in third person.timmie271 schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:36:
[...]
Morgen ligt de deluxe version op de deurmat hier![]()
Nog niet ernaar gekeken, maar is het echt continue splitscreen of zoals in lego star wars 3 en the force awakens dat het soms één scherm is en soms splitscreen?
Dat is ook waar, ach ja ga er wel weer genoeg plezier mee belevendevilsnight schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:24:
[...]
Zo te zien echt continu, kan eigenlijk ook niet echt anders in third person.
Eerste keer samen erdoorheen met m'n broertje en daarna alleen om alles af te ronden, ben benieuwd hoe lang deze completion duurt gezien de grootte en hoeveelheid van alles
Kan iemand mijn vertellen waar ik dit uit zet?
[ Voor 4% gewijzigd door RoyK op 04-04-2022 19:41 ]
Kan dit niet gewoon onder de family instellingen op de xbox zelf? Maak er zelf geen gebruik van (heb dan ook geen kinderenRoyK schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:40:
Een tijdje terug heb ik kennelijk ingesteld dat mijn zoon niet zomaar iedere game kan installeren en heeft hij een code nodig via mij. Al om al vindt ik het maar onhandig werken en zijn er ook regelmatig foutmeldingen. Ik probeer nu dit mechanisme eruit te halen. Echter ervaar ik (nagenoeg alle Microsoft producten) de backend als een gigantisch doolhof, en lijk ik maar niet te vinden wat ik nodig heb. En ik een klein vinkje ergens aan of uit kan zetten. Xbox account, family account, Microsoft account...
Kan iemand mijn vertellen waar ik dit uit zet?
Dus dat ik met mijn account inlog op de xbox en het daar aan of uit kan zetten?timmie271 schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:45:
[...]
Kan dit niet gewoon onder de family instellingen op de xbox zelf? Maak er zelf geen gebruik van (heb dan ook geen kinderen), maar dat is het eerste waar ik zou gaan zoeken in ieder geval.
Dat denk ik wel ja.RoyK schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:50:
[...]
Dus dat ik met mijn account inlog op de xbox en het daar aan of uit kan zetten?
Dit is nou een update waar ik echt blij van kan worden
Ik ook! Hier keek ik naar uit.Donstil schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
[YouTube: SnowRunner - PS5 & Xbox Series Release Date Reveal Trailer]
Dit is nou een update waar ik echt blij van kan worden, helaas nog twee maandjes wachten.
Nou moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat ik het nodig had maar nu ik dit zo zie ben ik weer helemaal om.
Zojuist de game vanuit GamePass geïnstalleerd en opnieuw begonnen (Mijn Save game is op de PS4)
Cool! Geweldige game, alleen dat klemzitten in de blubber wordt op een gegeven moment frustrerendDonstil schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
Dit is nou een update waar ik echt blij van kan worden, helaas nog twee maandjes wachten.

Haha herkenbaar, frustrerend en heerlijk tegelijk.Polariteit schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:41:
[...]
Cool! Geweldige game, alleen dat klemzitten in de blubber wordt op een gegeven moment frustrerend
Althans heerlijk om na twintig minuten lieren vrij te zijn.
Ideale podcast game voor mij, podcastje op en lekker blubberen.
Tof, vind Mudunner en Snowrunner erg tof!Donstil schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
Hier vanavond met een vriend een andere mijlpaal gehaald:
/f/image/epxfTImWE0OuYAxABMFgMkwR.png?f=fotoalbum_large)
Cleanup gedaan en ook die was weer hilarisch, samen met een maat (offline
Er bleken meerdere storingen te zijn, ook de Ambassadors website was o.a. offline.Royalty schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:39:
Storing nu bij Microsoft?
Absoluut! Was helemaal verslaafd aan deze game na release.. daarna een beetje uit het oog verloren. De nieuwe update zal mij weer terughalen.Donstil schreef op maandag 4 april 2022 @ 22:19:
Heerlijke game om lekker met een podcast op de oren te spelen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat betekent in dit geval dan het gedeelte van 2-2?
Ik had gehoopt op local - met 2 Xboxen te spelen. Maar ik begrijp uit reviews dat het een 2 player couch is.
Couch, yes.Hen3s schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:28:
Bij LEGO Star Wars: The Skywalker Saga zie ik dan staan “ Lokale co-op (2-2) Xbox”
Ik had gehoopt op local - met 2 Xboxen te spelen. Maar ik begrijp uit reviews dat het een 2 player couch is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Kijk er naar uit!
Chinatown Detective Agency nog nooit van gehoord, maar is misschien ook wel wat voor mij.
[ Voor 17% gewijzigd door Powder Toastman op 05-04-2022 11:48 ]
Aaah, vorige week Life is Strange True Colors gekochtPowder Toastman schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:44:
Oeh, lekker dat Life is Strange: True Colors naar GP komt. Is de enige die ik nog niet gespeeld heb, was al een tijdje aan het kijken om hem op te pikken, maar vond hem nog steeds aardig aan de prijs.
Kijk er naar uit!
Chinatown Detective Agency nog nooit van gehoord, maar is misschien ook wel wat voor mij.
Lost in Random is trouwens een vermakelijke game. Zeker een aanrader om te checken.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-04-2022 12:05 ]
Hmm, thanks, Lost in Random ziet er ook leuk uit inderdaad!uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:03:
[...]
Aaah, vorige week Life is Strange True Colors gekocht. Gebeurd me zelden meer, maar prima. Heb er veel plezier mee en was in de aanbieding voor 30.
Lost in Random is trouwens een vermakelijke game. Zeker een aanrader om te checken.
[YouTube: Lost in Random – Official Gameplay Trailer]
Te veel te spelen, zo weinig tijd... Backlog is al zo lang...
https://www.laptopmag.com/news/splinter-cell-remake
Wordt gebaseerd op de Snowdrop engine van Ubisoft. Nu nog die MP erin verwerken van Splinter Cell 3 en dan zou ik het echt héél vet vinden!
Mja de eerste is hoeveel er lokaal kunnen spelen en de 2e hoeveel er in totaal kunnen spelen. Dus 2 spelers lokaal, 2 spelers totaal.Hen3s schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:28:
Bij LEGO Star Wars: The Skywalker Saga zie ik dan staan “ Lokale co-op (2-2) Xbox”
Ik vind het ook misleidend maar dit is al sinds het begin zo.
Het valt mij op dat wij zo ongeveer precies dezelfde smaak in games lijken te hebben.JDL15 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:25:
Wat ik al een tijdje in de gaten aan het houden ben is de Splinter Cell remake, damn wat zou dat vet zijn als ze daar een toppertje van weten te maken:
Wordt gebaseerd op de Snowdrop engine van Ubisoft. Nu nog die MP erin verwerken van Splinter Cell 3 en dan zou ik het echt héél vet vinden!
Splinter Cell was tot het laatste deel echt een briljante serie. Zowel SP, mp als coop heb ik echt veel uren aan gespendeerd.
Qua Snowrunner; hadden jullie niet dat je je totaal alleen op de wereld voelde? Dorpjes zonder inwoners / auto's op straat etc?
Oeh!!!
Life Is Strange wou ik ooit nog gaan kopen
Veel game plezier, ben benieuwd naar je mening!schumi1986 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:46:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mijn dag kan niet meer stuk
[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 05-04-2022 15:06 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tijd terug een artikel gelezen dat ze veel oud-werknemers die vroeger aan Splinter Cell gewerkt hebben terug aangenomen hadden om aan de remake te werken. Was op de originele Xbox ook wel echt een showcase titel.JDL15 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:25:
Wat ik al een tijdje in de gaten aan het houden ben is de Splinter Cell remake, damn wat zou dat vet zijn als ze daar een toppertje van weten te maken:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Yep. En dat vond/vind ik geweldig. Het is een en al ontspanning terwijl je rondtoert in enorme vrachtwagens. Heerlijk!spokje schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:37:
Qua Snowrunner; hadden jullie niet dat je je totaal alleen op de wereld voelde? Dorpjes zonder inwoners / auto's op straat etc?
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |