[Multi] Asterigos: Curse Of The Stars

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Multi] Asterigos: Curse Of The Stars Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLOojApxuZMmxhamSThbEJD9MRc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UQqhpnkhCOBv4hoc3xUx9GSO.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Acme Gamestudio
Uitgever: tinyBuild
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4|5, Nintendo Switch, PC
Release-datum: 11-10-2022

Ontdek de lang vergeten geheimen en verborgen paden in deze high fantasy-wereld, met spannende gevechtsgevechten, onderling verbonden kaarten vol plaatsen om te verkennen en een meeslepend verhaal waarin elke keuze telt in Asterigos: Curse Of The Stars. Speel als Hilda - een dappere jonge krijger van het Northwind Legion die op reis gaat naar de vervloekte stad om haar verloren vader te redden. De gameplay-elementen zijn geïnspireerd door soulslike-games, samen met een lichter, dynamisch gevechtssysteem, creëren een frisse kijk op het moderne actie-RPG-genre, en bieden je een harmonieuze balans tussen moeilijkheidsgraad en verkenning.
  • Verken de prachtige stad Aphes, geïnspireerd op klassieke Griekse ontwerpen, en onthul de waarheid achter de vloek van de stad.
  • Combineer en verander je wapens onderweg. Rust twee verschillende soorten wapens tegelijk uit en word onvoorspelbaar in gevechten.
  • Ga de strijd aan met meer dan 60 verschillende vijanden en kom 22 eindbazen tegen in het hoofdverhaal en de zijmissies.
  • Beslis over het lot van Aphes. Elke beslissing die je in Asterigos maakt, telt en heeft invloed op het verhaal.
  • Vind meer dan 100 verzamelobjecten, voltooi talloze zijmissies en smeed je lot in het speltype NewGame+.
Hilda

Het hoofdpersonage is een dappere jonge krijger genaamd Hilda

Astergos belooft veel afwisseling. Als de dappere jonge krijger Hilda, zullen spelers een gevarieerd arsenaal van verschillende wapentypes beheersen. Elk met een eigen vechtstijl. Zwaard en schild, dubbele messen, speren, hamers of zelfs magische stokken en armbanden zijn enkele van de wapens die kunnen worden gehanteerd in Asterigos: Curse Of The Stars.

Je kunt zelfs twee soorten wapens tegelijk gebruiken en tijdens gevechten vrijelijk tussen de twee wisselen. Elke wapenstijl biedt zijn eigen uitdagingen en beloningen en er zal geen gebrek zijn aan dodelijke vijanden om Hilda's vaardigheden tegen aan te scherpen.

Asterigos

Asterigos bevat tientallen verschillende soorten monsters en meer dan twintig eindbaasgevechten die je op de proef stellen.

De vervloekte stad Aphes zal je volledig uitdagen voordat je haar diepste geheimen kunt ontrafelen. De stad Aphes klinkt als een interessante plek. De stad is vervloekt en je zult voor vele uitdagingen komen te staan voordat je alle geheimen ervan kunt ontdekken. Spelers zullen de waarheid achter deze vloek ontdekken door middel van side-quests, vergeten documenten en zelfs Hilda's eigen dagboek met schetsen, observaties en gedachten. Zo te horen staat verkenning centraal in Asterigos. Met veel geheimen om te vinden en verzamelobjecten om te verzamelen.

Edities

Asterigos Curse of the Stars Pre-Order Bonus Content:
  • Outfit: Northwind Tempest Set
  • Trinket: Brooch of the Warhound
  • Trinket: Northwind Medallion
Standaard Editie:
  • Basis spel
  • Pre-order content
  • 3 dagen vroege toegang tot het spel
Deluxe Editie:
  • Basis spel
  • Pre-order content
  • Toekomstige DLC
  • 3 dagen vroege toegang tot het spel
Ultimate Editie:
  • Basis spel
  • Pre-order content
  • Asterigos: Call of the Paragons DLC, met nieuw verhaal en inhoud. Komt in 2023
  • Digital Artbook
  • Digital Soundtrack
Outfit: Northwind Tempest Set
The armor of a recognised Northwind Legion warrior. Traditionally, all warriors of the Northwind Legion had to pass the Trial of Tempest. This armor set, masterfully crafted by Anbari, can withstand any harsh conditions.

Trinket: Brooch of the Warhound
Crafted in the shape of their family’s beloved warhound, this wooden brooch was given to Hilda on her 5th birthday by her brother Carl. It's also one of the few items that help her with the remembrance of her sibling who has passed away.

Trinket: Northwind Medallion
This medallion was presented to Hilda when she completed her first assignment after becoming a Northwind Legion warrior. Commander Harold personally handed it to her as a token of praise and a reminder to always keep her composure as a true grown up warrior.

Trailers

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JoLIOVx1_rniCpbEWppVoIxBjUE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nleo0grmvByF1tidAE4Cpry7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sBGnGP-hKes3q-uvMfnEn3dkTo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uDrKgXyb97Py8eqIGmyoPs9L.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85nhxkaKrCcvAjCjOfqGY1zy7Y8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kYhDpiR0DGppPSJ4N5ceid5d.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E86WKKsWniDgv-gkgOHhwH9Xi7g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrOvIccYqzbzEqMS8YjlmSuS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnUHjpjJZNrMyZmSlOflZAED4Sw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qtEJDIzg31a7REKWkq9uwGXp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOL8TGxP6tcysGbFkFv5-C-WfpE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cQyXJm7H99Jl2QgKFwxQvFAp.png?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM.
^ Naar boven ^

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 10-10-2022 09:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nieuwe trailer

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Er is nieuwe gameplay opgedoken voor deze game (met dank aan @devilsnight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wie de game wil gaan halen op Xbox, momenteel kan je hem in Brazilië voor 25 euro halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Heb er zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:44
Ik heb hem op mijn wish list staan, ben benieuwd naar de reviews. Ziet er zeker interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kan de game helaas nog niet opstarten door mijn tijdzone op Auckland te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Interessant, heb hier helemaal niks over vernomen en kom hem toevallig nu hier tegen. Lijkt ook nergens een fysiek exemplaar te koop te zijn (voor zover ik kan zien), enkel download dus? Ziet er in ieder geval interessant uit, ik wacht ook wat reviews af en ben benieuwd naar je ervaringen @G_Dragon !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sjoerdje131 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:20:
Interessant, heb hier helemaal niks over vernomen en kom hem toevallig nu hier tegen. Lijkt ook nergens een fysiek exemplaar te koop te zijn (voor zover ik kan zien), enkel download dus? Ziet er in ieder geval interessant uit, ik wacht ook wat reviews af en ben benieuwd naar je ervaringen @G_Dragon !
Ik heb gisteren even 5 uurtjes gespeeld, ben inmiddels bij mijn 3e main quest.

Het spel is in het begin erg wennen maar de controls pak je vrij snel op, het feit dat je geen questmarker en map hebt met aanwijzingen waar je heen moet maakt het wel wat lastiger. Je krijgt alleen het gebied te zien waar je heen moet en dan moet je zelf uitzoeken hoe je daar komt, dit leverde soms nog wel wat irritaties op omdat ik soms bepaalde plekken 4 keer bezocht voordat ik verder kwam.

Inmiddels heb ik 5 grote bossfights gehad die niet makkelijk waren, ondanks ik ze allemaal wel in 1 tot maximaal 3 keer heb gehaald. Elke bossfight was compleet anders waardoor je als speler elke keer weer moest kijken welke wapens je moest kiezen voor de betreffende boss.

Maar voor een spel van €30 euro is het een zeer vermakelijke game en ben ik benieuwd wat er allemaal nog aankomt. Ik zal mij nog wel flink wat uren weten te vermaken met dit spel d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:44
Klinkt goed! Bedankt voor je eerste indrukken @G_Dragon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Sjoerdje131

Ik heb inmiddels alweer flink wat uren in dit spel zitten, ik begin er steeds meer plezier aan te beleven omdat ik het allemaal begin te begrijpen.

Blijkbaar heb ik heel lang zonder trinkets gespeeld, was zelfs al in het 3e gebied toen ik erachter kwam dat ik Trinkets kon aanzetten. Van deze dingen kan je er maximaal 4 aanzetten en geven elk een boost op verschillende perks zoals Def, Atk, Resistance enz.. Ook kwam ik erachter dat je items in je inventory hebt die je ten alle tijden kan gebruiken om het element van je wapens te wisselen waardoor je veel meer kan in het begin van het spel dan ik eerst in de gaten had.

Vind het wel een geruststelling dat je niet hoeft te balen wanneer je doodgaat, natuurlijk is het vervelend wanneer je veel moeite hebt gedaan om zover in een bepaald gebied te komen maar de positieve kant van het verhaal is wel dat je nogmaals opnieuw alle behaalde XP kan halen voor je level en hierdoor alleen maar sterker word.

Ben zeer tevreden over dit spel, want het brengt een behoorlijke uitdaging om sommige gebieden of boss fights te halen :D.

[ Voor 187% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2022 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Klinkt allemaal super vet! Heb je een beetje games in gedachten waar je de game mee zou kunnen vergelijken? Hoe voelt het spelen een beetje aan in die zin? Zit er nu juist heel veel verhaal in de game, of is t meer gericht op de actie bijvoorbeeld?
G_Dragon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:59:

Vind het wel een geruststelling dat je niet hoeft te balen wanneer je doodgaat, natuurlijk is het vervelend wanneer je veel moeite hebt gedaan om zover in een bepaald gebied te komen maar de positieve kant van het verhaal is wel dat je nogmaals opnieuw alle behaalde XP kan halen voor je level en hierdoor alleen maar sterker word.
Wat bedoel je hier precies met zover in een bepaald gebied bent gekomen? Zijn checkpoints aan t begin van een wereld?

Heb de game iig gebookmarked op m'n ps5; koop zelf regelmatig met vrienden SP games en wisselen we dan door, dus Gotham Knights staat bv nu op de lijst en Ragnarok binnenkort. Dat is t jammere aan deze game, dat we m dan alle 3 zouden moeten gaan kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Sjoerdje131 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:15:
Wat bedoel je hier precies met zover in een bepaald gebied bent gekomen? Zijn checkpoints aan t begin van een wereld?
Je moet voor de main quests naar verschillende gebieden en daar dingen zoeken / ontdekken. Meer ga ik er niet over zeggen omdat ik niet wil spoilen voor andere mensen :D.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEu_b8EsnrsJK7kmbKTtoKjVxKU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q9OjmrgbHkoswZ0Neh1tz9Ql.png?f=user_large
''Je hebt van die checkpoints die je kan activeren, als je dan doodgaat kom je daar weer terecht.''

Deze vind je op meerdere plekken in een gebied, let er wel op dat wanneer je doodgaat dat je echt alleen teruggaat naar de gene die je het laatst hebt geactiveerd. Je kan hier ook rusten zodat je HP weer volledig aanvult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pff... Net een bossfight gehaald, wat was die pittig zeg! Heb er uiteindelijk 9 keer over gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteravond nog een uurtje gespeeld, heb nu eindelijk na 5 main missies fast travel en een world map unlocked. Heb het idee dat het spel nu pas echt los begint te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een spel is dit! Elke keer weer nieuwe verrassingen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHk5x7jJNbzpUdeb5Xy72hpnC7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XLWj1krOIDGfgANrsZAWpkfy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoLi7cPLBEbppy9jDbCR0-nUbws=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3u2cg0FWLmSokeCA1VCH3hHI.png?f=fotoalbum_large

Pagina: 1