MRE-Inc schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Oh ja, daar gingen idd geruchten over dat Sony expliciet afspraken had gemaakt om iets niet naar Gamepass te laten komen. Geen idee of dat waar is, maar sneu is het zeker. Kun je zien hoe bang ze zijn voor en wat deze aquisitie nog te weeg gaat brengen.
Ging dat niet over Deathloop ? (Bethesda)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:01:
[...]

2019/begin 2020 gingen de geruchten rond dat Sony in gesprek zou zijn met Bethesda/Zenimax voor een overname.
MRE-Inc schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 15:53:
[...]

Ah dan hebv ik je verkeerd begrepen mbt die usb. Nee, die fans 24/7 laten draaien, is geen optie idd. Maar het ziet er erg netjes uit. Ben zelf alergisch voor los liggende kabels in zicht :)

@devilsnight Moet toch wat vaker op XboxEra mee lezen. Kom daar niet meer zo vaak.
[...]

Oh ja, daar gingen idd geruchten over dat Sony expliciet afspraken had gemaakt om iets niet naar Gamepass te laten komen. Geen idee of dat waar is, maar sneu is het zeker. Kun je zien hoe bang ze zijn voor en wat deze aquisitie nog te weeg gaat brengen.
Ik zat zelf een paar jaar terug op NeoGAF, dat veranderde toen naar ResetEra waar het in het begin echt tof was maar al gauw werd het echt een drama daar. Hivemind mentaliteit daar van heb ik jou daar. Werd er iemand in Hollywood, gaming industry beschuldigd van iets dan wist men meteen alles erover en maakte het helemaal niet uit wat de andere kant van het verhaal was.

Als je dan zei dat je liever zelf eerst research wilde doen voordat je conclusies ging trekken kreeg je of een waarschuwing of mensen gingen je reporten en kreeg je een ban. Er was een tijdje terug een vrouw die allemaal dingen over Stinkles beweerde, Stinkles is van 343 Industries. Hij poste ook op ResetEra toen en was gewaardeerd. Maar vanaf dat moment was het ineens een smeerlap, of gejank van "I knew something was off about him".

Later bleek juist die vrouw de nutcase te zijn. Fuck ResetEra. XboxEra is echter heel tof!!!

Wat betreft Resident Evil 8, ik begreep dat er ook een document over was. Hopelijk gaan dit soort dingen echt minderen nu, nu AB bij Xbox zit straks.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:56
justifire schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Ging volgens mij destijds over Resident Evil Village.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Ik zat zelf een paar jaar terug op NeoGAF, dat veranderde toen naar ResetEra waar het in het begin echt tof was maar al gauw werd het echt een drama daar. Hivemind mentaliteit daar van heb ik jou daar. Werd er iemand in Hollywood, gaming industry beschuldigd van iets dan wist men meteen alles erover en maakte het helemaal niet uit wat de andere kant van het verhaal was.

Als je dan zei dat je liever zelf eerst research wilde doen voordat je conclusies ging trekken kreeg je of een waarschuwing of mensen gingen je reporten en kreeg je een ban. Er was een tijdje terug een vrouw die allemaal dingen over Stinkles beweerde, Stinkles is van 343 Industries. Hij poste ook op ResetEra toen en was gewaardeerd. Maar vanaf dat moment was het ineens een smeerlap, of gejank van "I knew something was off about him".

Later bleek juist die vrouw de nutcase te zijn. Fuck ResetEra. XboxEra is echter heel tof!!!

Wat betreft Resident Evil 8, ik begreep dat er ook een document over was. Hopelijk gaan dit soort dingen echt minderen nu, nu AB bij Xbox zit straks.
Dat document kan ik me nog wel herinneren. Was een iets van 18 pagina's tellend document waarin idd iets in stond dat games niet naar Gamepass mochten komen. Wel benieuwd of dat dan ook bij AB games was en of dat stand houdt.

Op Resetera en NeoGaf heb ik geen account, nooit gehad ook. Voor de release van de Xbox Series X en PS5 wel eens op NeoGaf geweest nav een of andere console war Twitter post. Toen ik de rest van dat bericht door las, kwam ik iemand van hier tegen die nogal hard bezig was zich zelf voor lul te zetten in diverse posts. Genoeg voor mij om daar niet meer terug te komen, alleen als ik zin heb om weer eens flink te lachen. :)

XBL: MRE Inc

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
(jarig!)

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

MRE-Inc schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:21:
[...]

Dat document kan ik me nog wel herinneren. Was een iets van 18 pagina's tellend document waarin idd iets in stond dat games niet naar Gamepass mochten komen. Wel benieuwd of dat dan ook bij AB games was en of dat stand houdt.

Op Resetera en NeoGaf heb ik geen account, nooit gehad ook. Voor de release van de Xbox Series X en PS5 wel eens op NeoGaf geweest nav een of andere console war Twitter post. Toen ik de rest van dat bericht door las, kwam ik iemand van hier tegen die nogal hard bezig was zich zelf voor lul te zetten in diverse posts. Genoeg voor mij om daar niet meer terug te komen, alleen als ik zin heb om weer eens flink te lachen. :)
Nou, wat betreft dat in stand houden....

Als we naar die tweet van Spencer kijken zegt ie "intend to honor the contractual obligations" zoiets was het. Terwijl toen hij dit over Bethesda games zei hij heel duidelijk was. Iets met "we will honor these deals/obligations".

Met intend brengt hij dan twijfels over of hij wel alle deals zal honoreren. Want stel er is inderdaad een deal dat CoD niet naar Game Pass mag komen en/of dat het juist naar Spartacus moet komen....dan wil Phil daar wel onderuit kunnen ongetwijfeld. :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:48:
[...]

Nou, wat betreft dat in stand houden....

Als we naar die tweet van Spencer kijken zegt ie "intend to honor the contractual obligations" zoiets was het. Terwijl toen hij dit over Bethesda games zei hij heel duidelijk was. Iets met "we will honor these deals/obligations".

Met intend brengt hij dan twijfels over of hij wel alle deals zal honoreren. Want stel er is inderdaad een deal dat CoD niet naar Game Pass mag komen en/of dat het juist naar Spartacus moet komen....dan wil Phil daar wel onderuit kunnen ongetwijfeld. :)
Ja dat schreef ik vanochtend al ;)

Intent en Desire geven ruimte voor interpretatie. Dat kan je opvatten op meerdere manieren.

Ik ben wel benieuwd naar die gesprekken. Ergens online staat nog wel een interview met Phil Spencer vlak na de overname van Mojang (Minecraft) Sony hing binnen 15 minuten aan de telefoon met de vraag of Minecraft op de PS zou blijven. Geen idee meer wanneer dat was, maar in de tussentijd heeft Sony volgens mij best wel wat afspraken voor exclusiviteit gemaakt. Je zou toch denk dat Phil Spencer dat wel meeneemt in de beslissingen en gesprekken met Sony.

Als Sony zijnde zou je dan moeten afvragen: Goh, tof dat Microsoft Mincreaft op de PS niet de nek omdraait, laten wij ons ook eens van de goede kant laten zien.....

XBL: MRE Inc

YouTube: Microsoft Acquires Activision Blizzard

@ 12:41

Best een lange video, maar waar het om gaat is:

The gist of it is that they (EA,Ubi etc) are freaked out because they view it as a nigh impossibility of creating their own types of subscription services and they see it as you essentially have no choice but to put it in game pass. And once you go in game pass, you cant get back out because you just cant offer the same value proposition.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-12 17:19
devilsnight schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:57:

The gist of it is that they (EA,Ubi etc) are freaked out because they view it as a nigh impossibility of creating their own types of subscription services and they see it as you essentially have no choice but to put it in game pass. And once you go in game pass, you cant get back out because you just cant offer the same value proposition.
Het is ergens ook een enge gedacht dat MS het geld van de desktop OS/office of weet ik veel monopoly gebruiken om andere markten de domineren, volstrekt logisch vanuit zaken gedachte maar voor het heeft wel impact op de concurrentie strijd die vaak in het voordeel van de consument werkt.

Voor gamers is het nu natuurlijk dat een relatief goedkope dienst mega veel content krijgt.
Palindrome schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:17:
[...]
Voor gamers is het nu natuurlijk dat een relatief goedkope dienst mega veel content krijgt.
Is toch geweldig ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Palindrome schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:17:
[...]

Het is ergens ook een enge gedacht dat MS het geld van de desktop OS/office of weet ik veel monopoly gebruiken om andere markten de domineren, volstrekt logisch vanuit zaken gedachte maar voor het heeft wel impact op de concurrentie strijd die vaak in het voordeel van de consument werkt.

Ik snap wat je zegt, maar er is gewoon nog prima concurrentie mogelijk. Het speelveld wordt alleen gelijker getrokken. En dat is volgens mij juist goed voor de concurrentie en dus voor ons als gamers.

Men hinkt vaak op twee gedachten In deze discussie en gebruikt de gedachte die het ze maar uitkomt. Plat gezegd komt het er als volgt op neer in de discussies:

Als gesteld wordt dat de acquisitie positief nieuws is voor het xbox platform dan wordt gesteld:

De acquisitie van Activision door MS is slecht want monopolie.

Maar als in diezelfde discussie wordt gesteld dat het voorbij is met Sony, dan wordt gesteld:

Wat een onzin, Sony is na deze acquisitie nog steeds “de grootste” en MS komt na de acquisitie niet eens verder dan plek 3.

Het is het een of het ander. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Grubb gaat straks over 40 minuutjes live met een nieuwe video genaamd Phil's desires, haha.

Dit zegt ie oa in zijn vorige video:

Grubb in his new video…

He seems to read a comment I think “Giving Game Pass to PS5 would be waving Sony the white flag.”

Grubb doesn’t see it that way. He has Amazon Prime on his Android phone, he has Apple Plus on a TV not made by Apple. You put these services next to each other and I don’t think it would be waving the white flag at all. It would just be making money off of MS games. It’s just business.

Sony might be too stubborn now to accept Game Pass, also he says that Sony saying they expect MS will abide to the obligations could point to them feeling confident, especially if that deal might still last a few years.

Also that CoD 2022 will be multiplatform most likely, 2023 probably no CoD, and once it returns it will be announced as only for Xbox and this should pressure Sony even more into accepting GP. All speculation of course.
Voor wie het interessant vind, zowel in België als in Nederland is er iemand aangenomen voor oa. de officiële socials van Xbox. Is lang geleden dat er iemand dedicated daar voor aangesteld was.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:18
Gewoon volop gaan voor nog meer overnamens, beter ms dan google of amazon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Palindrome
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:41:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar er is gewoon nog prima concurrentie mogelijk. Het speelveld wordt alleen gelijker getrokken. En dat is volgens mij juist goed voor de concurrentie en dus voor ons als gamers.

Men hinkt vaak op twee gedachten In deze discussie en gebruikt de gedachte die het ze maar uitkomt. Plat gezegd komt het er als volgt op neer in de discussies:

Als gesteld wordt dat de acquisitie positief nieuws is voor het xbox platform dan wordt gesteld:

De acquisitie van Activision door MS is slecht want monopolie.

Maar als in diezelfde discussie wordt gesteld dat het voorbij is met Sony, dan wordt gesteld:

Wat een onzin, Sony is na deze acquisitie nog steeds “de grootste” en MS komt na de acquisitie niet eens verder dan plek 3.

Het is het een of het ander. :)
Ja dat rijtje met nr 1 t/m 3 marketshare zegt mij persoonlijk niet zoveel. Daar zit nog niet het effect van de aankopen in.

Ik bekijk het puur vanuit hoeveelheid IP's onder controle en in het verlengde ervan de hoeveelheid dev teams.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35

Ryan1981

Je ne sais pas

Dussss de vraag die iedreen nu heeft, wanneer komen alle blizzard spellen in de game pass! :P

• Palindrome
Finraziel schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 19:56:
[...]

Nee klopt, ik bedoelde dat laatste ook eigenlijk meer over de algemene reacties die je veel ziet, niet per se van jou. Daar had ik duidelijker in kunnen zijn.
Op zich klopt het ook dat Sony nu niet veel anders meer kan, maar ze hebben het er zelf naar gemaakt, dat is mijn punt.
sta er toch wat neutraler in, komt misschien omdat Final fantasy en Streetfighters niet mijn genre zijn en mij niet zoveel zeggen :P Daarnaast is het natuurlijk wel een verschil om een licentie/exclusieve deal te maken voor enkele titels VS de hele toko erachter opkopen 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9y-7Qwx1aFAmp2h75MLKjNN2VM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ErqOpQZWgGSDRAtN7Sk7QXI5.jpg?f=user_large

• Palindrome
Rossi46 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:13:
[...]

Op korte termijn wel ja. Echter, dominantie van een partij leidt uiteindelijk nooit tot een optimalisatie situatie. Ik hoop dat MS zich daar bewust van is.
Aan de andere kant genoeg ruimte voor de andere zijde om er eens iets nieuws en creatiefs tegenover te zetten, die COD en BF domineren het shooterlandschap ook al lang. Een game als SQUAD en Hell let loose trekken mij veel meer dan de jaarlijks call of duty.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 17:52

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Op korte termijn wel ja. Echter, dominantie van een partij leidt uiteindelijk nooit tot een optimalisatie situatie. Ik hoop dat MS zich daar bewust van is.
Euh.. ze zijn nog steeds niet de grootste partij in de game uitgeverswereld.

Dus ook nog steeds niet dominant, al dit gespeculeerd laat wel zien hoe machtig een dienst als Gamepass is of nog kan worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Palindrome
Bullet NL schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 20:41:
[...]

Euh.. ze zijn nog steeds niet de grootste partij in de game uitgeverswereld.

Dus ook nog steeds niet dominant, al dit gespeculeerd laat wel zien hoe machtig een dienst als Gamepass is of nog kan worden.
wie is de grootste uitgever nu dan ? tencent ?

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:52
Microsoft is net een makelaar je moet vooral letten op wat ze niet zeggen. World domination dit is high level Risken. Mooi om te zien, mij hoor je niet klagen nu maar ik besef dat world domination at the end slecht is voor de gebruiker.
Palindrome schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 21:04:
[...]

wie is de grootste uitgever nu dan ? tencent ?
Dat plaatje wat laatst rond ging, kon hem zo snel niet meer vinden, gaat geloof ik over omzet. Daarop is Tencent inderdaad nummer 1, dan Sony op nummer 2 en Microsoft en Activision-Blizzard gecombineerd zou daar net vlak achter komen op nummer drie.

Is natuurlijk een beetje kort door de bocht om dan te zeggen dat Sony dus nog groter is. Waarschijnlijk zitten er ook de inkomsten in van de store verkopen waar ze dus ook inkomsten genereren met 3rd party games. Sony heeft daar een flink voordeel door een grotere installed base te hebben aan consoles waardoor hun inkomsten uit die hoek ook hoger zullen liggen. De inkomsten puur uit eigen geproduceerde games zullen van de combinatie Microsoft en AB waarschijnlijk dus al hoger liggen. Aan de andere kant zit er bij AB ook een aanzienlijk deel Mobile gaming bij wat ook weer niet heel relevant is in de console space.

Hoe dan ook geeft het echter wel een indicatie dat Microsoft waarschijnlijk nog niet zo'n grote gigant zal worden met deze aankoop dat ze gelijk monopolist zouden worden. Het is voor de toekomst inderdaad wel iets om in de gaten te houden, dat wel. Alles bij één partij is niet wenselijk (hoewel ik persoonlijk denk dat zich dat altijd wel weer corrigeert, hoewel misschien een tijd op AAA vlak het wat karig zou kunnen worden).

Gamertag: FinrazielNL

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
The Outer Worlds + DLC = done. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zenJ77YglbelHDe6bTEoNIGlAuE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/vwvcgHBUS7lIsrD5ac5Jw6fK.png?f=fotoalbum_medium

Wat een heerlijke game en op de Series X echt een 'beauty'. O+ _/-\o_

The Outer Worlds - An Appreciation Thread

The Outer Worlds - An Appreciation Thread #2
[...]

Dominantie ?
MS staat op de derde plaats.

Major Nelson laat weten dat het nog een beste tijd gaat duren voordat alles rond zal zijn. wanneer de deal echter gesloten is zal er weer zo'n sitdown komen, net zoals die roundtable met Bethesda waar we veel informatie zullen krijgen.
devilsnight schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:49:
Major Nelson laat weten dat het nog een beste tijd gaat duren voordat alles rond zal zijn. wanneer de deal echter gesloten is zal er weer zo'n sitdown komen, net zoals die roundtable met Bethesda waar we veel informatie zullen krijgen.
En ondertussen zijn ze alweer aan het rondneuzen voor second half 2022 >:)
SEGA ??

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 21-01-2022 22:52 ]

Het is dat ik nog zoveel te spelen heb, maar zou hem zo nog een keer opnieuw spelen om hem nu op de oled te ervaren... Denk dat dat bij die game ook echt wel flink wat toevoegt :9

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:45

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

justifire schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:51:
[...]

En ondertussen zijn ze alweer aan het rondneuzen voor second half 2022 >:)
SEGA ??
Ubisoft, zijn al wat aan het flirten met dat ubi Connect abbo. En dan gewoon BAM! Hebben heel veel vette IP’s alleen moeten die nu zo onder druk releasen dat er gewoon geen vernieuwing in zit. Heb het idee dat die teams echt wel creatief en goed genoeg zijn om die games naar een hoger level te duwen, als ze maar de vrijheid en tijd krijgen.

• Yonix
Finraziel schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 22:51:
[...]

Het is dat ik nog zoveel te spelen heb, maar zou hem zo nog een keer opnieuw spelen om hem nu op de oled te ervaren... Denk dat dat bij die game ook echt wel flink wat toevoegt :9
Gespeeld op een LG C9, dus ik kan zeggen: ja, het spel komt zeker goed tot zijn recht op een OLED. ;)

Nu door naar 'Nobody Saves The World'. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-hgSqBiT83Rl2ORol6M1E_Bl1s=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/bUIQYe0gajD6bdHGJfNmMUAn.png?f=fotoalbum_medium
Yonix schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:49:
[...]

Gespeeld op een LG C9, dus ik kan zeggen: ja, het spel komt zeker goed tot zijn recht op een OLED. ;)

Nu door naar 'Nobody Saves The World'. :*)

[Afbeelding]
The Outer Worlds, nog zo eentje die ik nog moet spelen. De game is 60fps op Series X als het goed is hé?

• Yonix
devilsnight schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:23:
[...]

The Outer Worlds, nog zo eentje die ik nog moet spelen. De game is 60fps op Series X als het goed is hé?
4K/60fps and beautiful! O+

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Mijn Xbox series s start de laatste tijd op met 1080p inplaats van 4K (120hz).
Dit terwijl alle stekkers er goed inzitten.
Een restart doet wonderen maar vraag me af hoe dit kan.
Meerdere mensen hier last van?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Chrosser schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 23:35:
[...]

Ubisoft, zijn al wat aan het flirten met dat ubi Connect abbo. En dan gewoon BAM! Hebben heel veel vette IP’s alleen moeten die nu zo onder druk releasen dat er gewoon geen vernieuwing in zit. Heb het idee dat die teams echt wel creatief en goed genoeg zijn om die games naar een hoger level te duwen, als ze maar de vrijheid en tijd krijgen.
Daar waar ik van Activision Blizzard letterlijk niks speel op mijn console is Ubisoft met zijn Assassins Creeds en Watch Dogs een constante buy voor mij (al sinds AC1 ;) ) dus als die in gamepass zouden komen zou mij een hoop geld schelen :p

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-10 19:26
Ramon27 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 07:14:
Heb ik ook soms met de Series X op een C1.

Ik weet nog niet of het door een instelling op TV of Xbox ligt. Het gebeurde vanmorgen weer nadat ik Xbox vannacht wat had laten downloaden. Switchte echter naar 4K toen ik alleen de TV uit en aan zette.

Edit: bij mij start ie trouwens denk ik op 640x480 op bedenk ik me nu.

[ Voor 5% gewijzigd door bartd1983 op 22-01-2022 08:40 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ramon27 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 07:14:
Op mijn Panasonic FZ802 start ie op in 720p (het logo en dat absurd harde opstart geluid) en switcht dan naar 4K/60 (tv ondersteunt geen 120 Hz)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Verwijderd

Heb vorige week The Outer Worlds uitgespeeld. Wel zonder DLC. Maar ik vond de game wel érg eenvoudig op Hard, misschien de volgende keer de optie kiezen om te spelen met verplichten slapen, eten en dat soort gedoe. Want nu liep ik gewoon rond van kistje naar kistje om te looten, terwijl m'n companions alles instagibten.
devilsnight schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 00:23:
[...]

Ja, 60 fps.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2022 10:48 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11

BM

Moderator Spielerij
Ik heb even een handje berichten weggehaald waarbij de focus me iets teveel op Sony kwam te liggen. Dit is het Xbox topic, laten we het dan ook bij Microsoft/Xbox houden.

Mochten mensen het willen hebben over de positie van beide partijen in de gamemarkt, of dit soort overnames goed, danwel slecht zijn, of wat dan ook, dan stel ik voor dat daar een dedicated topic voor komt waar dat soort zaken besproken kunnen worden. Met inachtname van alle normale forumregels uiteraard :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:47:
[...]

Heb vorige week The Outer Worlds uitgespeeld. Wel zonder DLC. Maar ik vond de game wel érg eenvoudig op Hard, misschien de volgende keer de optie kiezen om te spelen met verplichten slapen, eten en dat soort gedoe. Want nu liep ik gewoon rond van kistje naar kistje om te looten, terwijl m'n companions alles instagibten.
True, hier ook op 'Hard' uitgespeeld. Echter, ik heb wel immens plezier aan het spel beleefd. Voor mij is een spel spelen vooral ontspanning en hoeft het allemaal niet té uitdagend te zijn. :P
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 10:47:
[...]

[...]

Ja, 60 fps.
Ja de companions zijn niet echt goed gebalanceerd. Is wel leuk om solo op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen, maar dan mis je weer het geklets met je companions. Je kunt ze eventueel nog op passive zetten geloof ik.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:29
Pff, keuzestress. :D Begonnen met Deaths Door, maar ook No one saves the world even geprobeerd, beide smaken naar meer.

Rainbow Six: E geprobeerd, die viel me als liefhebber van TC, boeken en games zoals verwacht tegen. Aliens in een TC game. :/

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 11:58:
[...]

True, hier ook op 'Hard' uitgespeeld. Echter, ik heb wel immens plezier aan het spel beleefd. Voor mij is een spel spelen vooral ontspanning en hoeft het allemaal niet té uitdagend te zijn. :P
Ja, of ik doe pacifist playthrough. Dat is vast ook mogelijk.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20:57
Ik heb The Outer Worlds al ruim twee jaar liggen. Ga ik na Mass Effect 3 aan beginnen. Heb de Mass Effect trilogy, (eindelijk) bijna uitgespeeld. Nog paar missies. Net Leviathan Dlc uitgespeeld. Die dlc gaf mij de eerste keer hetzelfde gevoel als Mass Effect 1. Heerlijk verhaal.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

Freak187

geen

Voorheen was op dit forum altijd veel te lezen over de Gamepass truc door een Braziliaanse Gold abo te kopen en om te zetten naar Ultimate voor veel minder geld uiteindelijk.

Is dat nog steeds gangbaar en legaal?

Kia Niro-EV 2024

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
Freak187 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:49:
Voorheen was op dit forum altijd veel te lezen over de Gamepass truc door een Braziliaanse Gold abo te kopen en om te zetten naar Ultimate voor veel minder geld uiteindelijk.

Ik zelf heb het via een Nederlandse webshop gedaan en heb €70,00 voor een jaar Game Pass Ultimate betaald, kreeg een code en moest mijn VPN op Turkije zetten.

EDIT: even voor je gekeken, en zie dat die nu op €65,25 staat, deze heb ik gepakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 22-01-2022 21:05 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Freak187 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:49:

[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12 16:04
Linksquest schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:04:
[...]

Ik zelf heb het via een Nederlandse webshop gedaan en heb €70,00 voor een jaar Game Pass Ultimate betaald, kreeg een code en moest mijn VPN op Turkije zetten.

EDIT: even voor je gekeken, en zie dat die nu op €65,25 staat, deze heb ik gepakt.
Oei wel prijzig. Wil iedereen verwijzen naar het linkje hierboven voor tips / trics, maar de 12 maand prijs is nu tussen de 29-35€ zeker niet 60+ gaan betalen !

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:18
idd niet via livekaarten doen, check gamepass topic.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:48
Phil checkt z'n nieuwste gekochte Xbox ip uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LkhCxTx43wk9xtGnUk9DLIM_DMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H0egq5jha8gvK4EPMRyN2KDw.jpg?f=fotoalbum_large

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:28
Zo mooi dat een aantal €65 per jaar al prijzig vind terwijl dat al een korting van €115 is _O-

Te bedenken dat Xbox live altijd al €60 per jaar was en de meesten daar geen moeite mee houden vroeger :P

Gamertag: timmie271

• Zorroberner
timmie271 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:28:
Zo mooi dat een aantal €65 per jaar al prijzig vind terwijl dat al een korting van €115 is _O-

Te bedenken dat Xbox live altijd al €60 per jaar was en de meesten daar geen moeite mee houden vroeger :P
Haha, naja het is vooral dat je weet van hey het kan goedkoper. En dat laten lopen voelt als zonde denk ik.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Probleem is ook niet dat 65,- voor gamepass prijzig is, het is prijzig voor de Turkije methode :P

Overigens zou ik tegenwoordig (door de overnames etc)met liefde de Nederlandse prijs betalen als de buitenlandse deals niet meer zouden werken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online

Je had de topics hier eens moeten zien. :) Belachelijk dat het geld moest kosten toen!
Heb dat starterpakket voor Xbox Live op de eerste Xbox nog wel ergens liggen denk ik. Had er toen al geen moeite mee om er voor te betalen :+

• drakiesoft
Instant buy ongeacht welke methode, want:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2gj3LTUHD_11ThePigf_orZ0z_k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9TnTEuftY9ZcAtOp2QiUQe9C.jpg?f=fotoalbum_large

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit als je remote play doet vanaf je Xbox naar je PC? Kan je dan bijv Call of Duty met toetsenbord en muis spelen, of moet het dan met een Xbox controller?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Exactor it schreef op zondag 23 januari 2022 @ 02:21:
[...]

Je had de topics hier eens moeten zien. :) Belachelijk dat het geld moest kosten toen!
Dat had meerdere redenen:
- niet iedereen had een creditcard destijds
- concurrentie vroeg er geen geld voor op dat moment

Nu is het de gewoonste zaak van de wereld.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Wom schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:49:
Heb dat starterpakket voor Xbox Live op de eerste Xbox nog wel ergens liggen denk ik. Had er toen al geen moeite mee om er voor te betalen :+
Haha, zelfde hier! Met die aparte headset en die introductie wat Xbox Live allemaal was.

Overigens onlangs nog 3 jaar Game Pass Ultimate bijgetekend voor 100 euro. Geen geld. :D

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• timmie271
DennusB schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:08:
Weet iemand hoe het zit als je remote play doet vanaf je Xbox naar je PC? Kan je dan bijv Call of Duty met toetsenbord en muis spelen, of moet het dan met een Xbox controller?
Geen idee, geloof het niet. Je wordt er in ieder geval niet beter van gezien je meer inputlag hebt door het streamen.

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04 18:39
Nobody saves the world, is een gamepass pareltje. Echt een aanrader!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
devilsnight schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 17:57:

Wat een non-argument. Volgens die logica zou alles in Netflix moeten staan anders geen kans voor subscription diensten.

Maar ondertussen stagneert Netflix en groeien bijna alle andere streaming diensten.

Het probleem van al die partijen is dat ze te weinig content hebben omdat ze alleen maar inzetten op F2P/MTX festijn. Take 2 is al bijna 10 jaar GTA V aan het uitmelken.

Zero empathy.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

DennusB schreef op zondag 23 januari 2022 @ 11:08:
Toetsenbord en muis aan je Xbox hangen werkt dan beter.

XBox Series X: BloodyB2121

• Zorroberner
Ik heb zowaar eens een vraag. Was even bezig met microsoft rewards. En moet nu voor die wekelijkse punch card 50 zoekopdrachten via bing doen. Ik deed dit vorige week via de edge browser op Xbox. Nu registreert ie echter geen zoekopdrachten. Blijfr dus op 0/50 staan. Ik zit sowieso te denken van moet ik die rewards wel doen, want je kan in de tussentijd ook gamen. Maar dat is een ander punt. Anyway iemand hier ervaring mee?

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het is nu al een meer dan een jaar niet mogelijk om in de Xbox app de mensen waar je 'recent' tegen gespeeld hebt, een bericht te sturen. Deze feature is vooral handig en belangrijk in multiplayer modes. Bijvoorbeeld als je gecoördineerd wilt spelen in bepaalde missies of game features (denk aan FIFA en SBC's). Echt niemand die dit mist? Kan toch niet zo zijn dat dit een bewuste keuze is.

[ Voor 16% gewijzigd door BramViking op 23-01-2022 13:43 ]

• timmie271
BramViking schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:42:
Het is nu al een meer dan een jaar niet mogelijk om in de Xbox app de mensen waar je 'recent' tegen gespeeld hebt, een bericht te sturen. Deze feature is vooral handig en belangrijk in multiplayer modes. Echt niemand die dit mist? Kan toch niet zo zijn dat dit een bewuste keuze is.
Ik niet, wist zelfs niet dat het in de Xbox app zat vroeger. Wel dat je het op de 360 en de one/series kan zien, alleen gebruik ik het vrijwel nooit.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
timmie271 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Ik niet, wist zelfs niet dat het in de Xbox app zat vroeger. Wel dat je het op de 360 en de one/series kan zien, alleen gebruik ik het vrijwel nooit.
Het is ridicuul. Kan me niet voorstellen dat dit bewust is. Geef de mensen die daar wel gebruik van maken op zijn minst de optie.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zorroberner schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:23:
Ik heb zowaar eens een vraag. Was even bezig met microsoft rewards. En moet nu voor die wekelijkse punch card 50 zoekopdrachten via bing doen. Ik deed dit vorige week via de edge browser op Xbox. Nu registreert ie echter geen zoekopdrachten. Blijfr dus op 0/50 staan. Ik zit sowieso te denken van moet ik die rewards wel doen, want je kan in de tussentijd ook gamen. Maar dat is een ander punt. Anyway iemand hier ervaring mee?
Ik sla dat gedeelte altijd over. Vond het veel te veel werk voor het resultaat. Maar toen ik het ook een poosje probeerde was het altijd een gedoe. Uiteindelijk heb ik het destijds op de PC gedaan, maar ook daar werd het niet altijd goed geregistreerd. Je moet (dacht ik) sowieso ook ingelogd zijn op de browser zelf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
Zoveel werk is dat toch niet!

Het klopt dat de zoekopdrachten ene keer wel en andere niet werken op de Xbox via de browser. Erg irritant. En zou wel willen weten, why?

Advies is dan om de Bing-app of Edge browser app op je mobiel te gebruiken. De Bing app gaat bij mij veel sneller en het heeft ook een snelkoppeling voor de dagelijkse 10 punten in de browser. Dus ook mooi meegenomen.

Goodluck!

• Zorroberner
Ben in Mass Effect 3 bij het point of nu return gekomen. Heb ook de party in Citadel DLC gedaan. Blijft lastig timen die party. Is bijna een soort epiloog. Maar heb hele party in rustige modus gedaan en dan vind ik het passend. Zeker na
spoiler:
Thessia en Sanctuary
. Woensdag tijd om de trilogie eindelijk af te maken.

Dan ga ik over paar maanden Insanity Run doen, en dat voor het eerst met Femshep. Speelde vroeger nooit als vrouw in een game, maar na AC Odyssey met Kassandra, speel ik steeds vaker als vrouw. Benieuwd wat voor een andere dynamiek dat het spel zal geven.

@ArthurMorgan @Royalty dank voor het meedenken over de punten. Ik ga morgen er even naar kijken :)

En na Mass Effect wordt het tijd voor the Outer Worlds zoals eerder gezegd. Heb in januari 2020 ooit kort gespeeld tot ik dat schip kreeg. Maar ik haakte helaas af. Dus dat gaat komende week ontdekt worden. Zal even character build tips moeten opzoeken, ben daar altijd zo slecht in met een nieuwe game.
Beter.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

In het begin twijfelde ik wat over Psychonauts 2, maar die game wordt echt steeds beter naarmate je verder komt. Leuke puzzels, met momenten ook zeker fraai om te zien en een hele originele insteek. Snap de goede reviews inmiddels wel in ieder geval.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:47
Sony terzijde, ben eerder benieuwd wat Nvidia vindt van alle ontwikkelingen. Één van de belangrijkste afnemers van je concurrent koopt even de 2 grootste third party publishers. Zie binnenkort Gamepass wel op de Shield verschijnen.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Silversin schreef op zondag 23 januari 2022 @ 23:05:
Sony terzijde, ben eerder benieuwd wat Nvidia vindt van alle ontwikkelingen. Één van de belangrijkste afnemers van je concurrent koopt even de 2 grootste third party publishers. Zie binnenkort Gamepass wel op de Shield verschijnen.
Je bedoelt AMD in de xbox? Het pc gedeelte van gamepass zal op hetzelfde marktaandeel van Nvidia draaien als nu, zijn immers gewoon pc's. En het xcloud gedeelte van de pc games zal ook wel op Nvidia draaien in de serverparken? Of worden typische pc games niet als stream aangeboden in xcloud? Want dan zal xcloud inderdaad wel draaien op racks met xbox hardware (en dus AMD) in.

Denk toch dat dit hele gebeuren toch wel een console onderonsje blijft, met machtsverhoudingen die wijzigen aan de console kant. En die beide consoles draaien toch al op AMD, dus verandert er voor Nvidia eigenlijk niets.

De PC games uit Activision blizzard zullen trouwens ook nog wel aangeboden worden op steam en dergelijke, waar traditioneel gezien de pc gamer nog steeds overwegend z'n games haalt.

Zou wel eens cijfers willen zien van de adoptie van gamepass op pc, want ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde pc gamer daar algemeen blij van wordt. Lijkt me toch echt een geval in de marge.

En wie een setje recente consoles heeft staan zal je normaalgesproken ook erg weinig terugvinden op de pc voor de AAA titles (en laat AAA titles nou net die titels zijn waarvoor je de high end gpu's nodig hebt)

• Palindrome
Amos_x schreef op zondag 23 januari 2022 @ 23:23:
[...]

Zou wel eens cijfers willen zien van de adoptie van gamepass op pc, want ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde pc gamer daar algemeen blij van wordt. Lijkt me toch echt een geval in de marge.

En wie een setje recente consoles heeft staan zal je normaalgesproken ook erg weinig terugvinden op de pc voor de AAA titles (en laat AAA titles nou net die titels zijn waarvoor je de high end gpu's nodig hebt)
Op dit moment erg blij met gamepass maar dat komt vooral door de lage prijs door het "trucje". En ik heb nog best een backlog van AAA games die ik nooit heb gespeeld waar ik nu makkelijk bij kan, scheelt weer wachten op steamsales.

En het pluspunt is gewoon dat je dezelfde library hebt als mensen die het ook hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 24-01-2022 00:44 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Oke, dan zal ik als mod ook even mijn mening geven over de filmpjes die gister gepost zijn. Gezien de spanningen tussen beide 'kampen' lijkt het me beter die achterwege te laten. Hoewel ze vanuit het standpunt van Xbox-fans misschien best grappig zijn, denk ik dat iedereen wel weet dat de enige reden dat die filmpjes bestaan, en hier gedeeld worden is om een sneer naar het Playstation-kamp uit te delen. Daarmee zet je ook de sfeer hier op het forum mogelijk op scherp, en dat hebben we juist niet nodig.

Laten we daar gewoon mee ophouden, dat is nergens voor nodig. Laat iedereen zich lekker focussen op zijn eigen favoriete console, en laten we stoppen met dat soort sneren naar 'de andere partij'

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9cVoe2SXrOWy3ufGKSf8AXDhSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i36Vip3yrVYNI2QkEdzthjxQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 24-01-2022 07:32 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik scan die code met m'n mobiel, open de lnk op m'n mobiel en ga daar verder.
Zoekopdracht invullen, openen, naar beneden scrollen en gerelateerde zoekopdracht openen en herhalen.
Afentoe op m'n Xbox checken hoeveel ik er nog moet doen, maar werkt tot nu toe iedere keer goed.

XBL: theArthurrrr

• drakiesoft
Je kan er bijna een poster van maken, niet te lezen anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6dVKM8xqQSFGfE7w2aYiES86YcE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FEKtk8seCCP2Tc247kKMFxBw.jpg?f=fotoalbum_large

• BM

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:En nog een mededeling van huishoudelijke aard :)

Mocht men de recente ontwikkelingen in gameland willen bespreken, dan kan dat vanaf nu (ok, vanaf 08:10) in het volgende topic: Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Vanaf nu is het hier dus offtopic. Maar ook in dat topic geldt: houd het netjes, houd het vriendelijk, dan blijft het voor iedereen leuk

Xbox

Wom schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:54:
In het begin twijfelde ik wat over Psychonauts 2, maar die game wordt echt steeds beter naarmate je verder komt. Leuke puzzels, met momenten ook zeker fraai om te zien en een hele originele insteek. Snap de goede reviews inmiddels wel in ieder geval.
Moet er nog steeds aan beginnen, maar... heb het veel te druk met Far Cry 6 en dan komt aanstaande Vrijdag Pokémon Legends: Arceus binnen en in Febuari komt ook nog Dying Light 2 uit O-).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op maandag 24 januari 2022 @ 08:39:
[...]

Moet er nog steeds aan beginnen, maar... heb het veel te druk met Far Cry 6
Wordt die game beter naarmate je meer speelt? Heb er nu een uur of 10 in zitten, maar ik kan mij er niet toe zetten deze terug op te starten. Dit terwijl ik FC5 echt kapot heb gespeeld.

Heb meer uren zitten vissen in FC5 dan dat ik deel 6 heb gespeeld... :X

[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 24-01-2022 10:00 ]

Wom schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:00:
[...]

Wordt die game beter naarmate je meer speelt? Heb er nu een uur of 10 in zitten, maar ik kan mij er niet toe zetten deze terug op te starten. Dit terwijl ik FC5 echt kapot heb gespeeld.

Far Cry 6 speelt voor mij weer weg zoals het hoort en houdt je bezig, het heeft die onbekende touch weer waardoor je blijft spelen.

Ik heb namelijk precies het tegenovergestelde van jou, ik heb in Far Cry 4 en Far Cry 5 gemiddeld 15 uur zitten maar kon er niet inkomen ( zelf na meerdere malen new game ). Er miste iets in beide games, misschien door de focus op co-op? ik durf het niet te zeggen, want ik heb Far Cry 2 en Far cry 3 wel meerdere malen opnieuw uitgespeeld, waaronder een paar keer zelfs 100%.

Ik vind het zo ontspannen in Far Cry 6 dat je alles lekker op je eigen tempo kan doen zonder dat je verplicht word om eerst een story missie te moeten spelen, het sniperen en silent kampen veroveren met mijn amigo Oluso is mijn favoriete bezigheid naast het rondrijden met de radio aan en de map defoggen :*) :9 .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Wom schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:00:
[...]

4 is nog steeds mijn meest recente gespeelde far cry dus kan er zelf niks over zeggen, maar volgens mij heb ik zo'n beetje precies dezelfde post vaker langs zien komen maar dan over 4 en 5, toen 5 nieuw was :+
Het zal wel smaak gebonden zijn en misschien hoe "Ubisoft-moe" je bent.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Ik vind 6 ook een prima spel, vermaak me idd ook met Oluso als amigo en dan hele kampen uitmoorden zonder gezien te worden. :+

Het is alleen wel immens groot, vraag me af of ik het nog steeds leuk vind als ik weer 20 uur verder ben.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 13:42

Tiny

Wat eten we?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdBK9lHkE5JuMGctYZC7csbeYZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RqNrKUbCiK5DVoalNg3rOLh6.png?f=fotoalbum_large

Ik had gister even een WOW! momentje.
Hitman 3 is toch wel erg mooi.
Er gaan geruchten dat er een xbox franchise een soort Halo Master Chief Collection behandeling gaat krijgen. Speculatie is Gears of War of Fable. Gelet op het aantal Gears games kan ik me dat wel voorstellen eigenlijk. Hopelijk voor @timmie271 dat die dan dan niet alle Achievements nog een keer moet halen :+

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:17:
Er gaan geruchten dat er een xbox franchise een soort Halo Master Chief Collection behandeling gaat krijgen. Speculatie is Gears of War of Fable. Gelet op het aantal Gears games kan ik me dat wel voorstellen eigenlijk. Hopelijk voor @timmie271 dat die dan dan niet alle Achievements nog een keer moet halen :+
Van mij mogen ze alle 2 die behandeling krijgen, instant buy :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Fable graag. Ik word depressief van gears (op de laatste dlc na) en fable alleen deel 1 van gespeeld.

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:28:
[...]

Fable graag. Ik word depressief van gears (op de laatste dlc na) en fable alleen deel 1 van gespeeld.
Deel 2 is ook erg tof! Aanrader. Deel 3 is wat minder maar heb me er prima mee vermaakt.

• Exactor it
  • Nu online
Gears of War 1 en 2 in een remake zou ik zo weer opnieuw spelen. Als ze de MP net zo aanpakken als in de MCC wordt dat ook wel een hit denk ik!

• timmie271
Pfffff 7(8)7

Bijna Gears 5 op 100%
Gears of War ga ik morgen met de grind starten.
Gears of War 2 alleen nog de campaign op Insane afmaken.
Gears of War 4 staat al op 100%

Als datzelfde allemaal weer mag geloof ik het wel denk ik :+

Halo MCC was nog wel te doen in minder dan 400 uur, maar datzelfde geld niet voor Gears of War als ze weer alle seriously achievements erin stoppen _O- _O-

• timmie271
Exactor it schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:56:
[...]

Gears of War 1 en 2 in een remake zou ik zo weer opnieuw spelen. Als ze de MP net zo aanpakken als in de MCC wordt dat ook wel een hit denk ik!
Of in ieder geval zoals in de remake/remaster van Gears of War 1 (die heet Ultimate Edition). Niet verplicht in ranked spelen :P

• timmie271
giantgiantus schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:28:
[...]

Welnee joh. Machtig mooi is Gears of War 8)

• Exactor it
  • Nu online
timmie271 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:58:
[...]

Of in ieder geval zoals in de remake/remaster van Gears of War 1 (die heet Ultimate Edition). Niet verplicht in ranked spelen :P
Wat top is bij MCC is dat je kunt filteren op alle delen en game types. Dat werkte (een jaar na launch) echt perfect!

• drakiesoft
Unreal Engine 5 next gen?
Ziva Unity doet er nog een stapje bovenop vwb character animatie

drakiesoft schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:11:
Unreal Engine 5 next gen?
Ziva Unity doet er nog een stapje bovenop vwb character animatie

[YouTube: Welcome, Ziva Dynamics!]
Ik switch bij dit filmpje echt zo vaak van, dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:16:
[...]

Ik switch bij dit filmpje echt zo vaak van, dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch.
En daarna komt er rook uit de oren? :+

timmie271 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:59:
[...]

Welnee joh. Machtig mooi is Gears of War 8)
Jep, geweldige franchise :) Heb volgens mij ook bijna alle boeken gelezen. Hoop dat ze lekker de tijd nemen voor deeltje 6.

Pagina: 1 ... 307 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord