Gamertag: timmie271
Fable graag! Ook wel een mooie zet om mensen warm te krijgen voor het nieuwe deel. Gears ziet er nog prima uit, en vers in het geheugenuchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:17:
Er gaan geruchten dat er een xbox franchise een soort Halo Master Chief Collection behandeling gaat krijgen. Speculatie is Gears of War of Fable. Gelet op het aantal Gears games kan ik me dat wel voorstellen eigenlijk. Hopelijk voor @timmie271 dat die dan dan niet alle Achievements nog een keer moet halen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Iets wat foto realistisch is blijft toch ook alsnog gewoon cgi, of bedoel je wat anders?uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:16:
[...]
Ik switch bij dit filmpje echt zo vaak van, dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch naar dit is cgi naar dit is foto realistisch.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja fraai maar wel weer een hoofd in een engine. Hoe vaak ik dat al niet gezien heb inmiddelsdrakiesoft schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:11:
Unreal Engine 5 next gen?
Ziva Unity doet er nog een stapje bovenop vwb character animatie
[YouTube: Welcome, Ziva Dynamics!]
Als in, even moment dat je denkt, zou een live video kunnen zijn, en dan weer Onee, tis een computer model. En dat paar keer op en neer.Donstil schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:59:
[...]
Iets wat foto realistisch is blijft toch ook alsnog gewoon cgi, of bedoel je wat anders?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ooh zo, ja ziet er goed uit idd.uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:16:
[...]
Als in, even moment dat je denkt, zou een live video kunnen zijn, en dan weer Onee, tis een computer model. En dat paar keer op en neer.
Wanneer komt deze, is er een concrete releasedatum nu?justifire schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:22:
Atomic Heart screenshots, the wait is almost over![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoofd is het lastigste te simuleren, dus om techniek te showen doen ze dat vaak.Donstil schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:00:
[...]
Ja fraai maar wel weer een hoofd in een engine. Hoe vaak ik dat al niet gezien heb inmiddels
In dit geval een bak met machine learning samples gebruikt en het is real time. (dus niet gerenderd)
Weet niet of dat in unreal matrix demo ook zo was vwb machine learning.
Vwb games geen idee wat het doel is behalve cut scenes.
Soon ™️devilsnight schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:30:
[...]
Wanneer komt deze, is er een concrete releasedatum nu?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het is dat laatste stapje wat denk ik echt moeilijk zal worden, het voelt voor mij nog iets te uncanny valley. De kleine dingen als missende rimpels, maar je ziet dat het nog motion capture is. (maand of 8 geleden was er ook een Ziva Trailer, daar zag je haar naast de render gezicht).uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 21:16:
[...]
Als in, even moment dat je denkt, zou een live video kunnen zijn, en dan weer Onee, tis een computer model. En dat paar keer op en neer.
YouTube: Ziva ML Face Driven by Markerless Monocular Video
Snel eentje gevonden, je ziet dat die kleine 'unieke' trekjes in het gezicht verdwijnen, denk als je er snel naar kijkt of dit is in een game, helemaal prima, maar die laatste stapjes zullen denk ik echt de uitdaging worden
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ziva is namelijk de zoveelste plugin voor Unity, waarvoor afzonderlijk betaald moet worden. Het zit net als veel andere plug-ins niet standaard in de Unity Engine.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
De hype is wel snel voorbij gegaan ja. Ik ga het zeker eens proberen!Wom schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:32:
CrossfireX komt 10 februari uit, maar nu niet het gevoel dat er enorm naar uitgekeken wordt. Ben wel toe aan een recht toe recht aan shooter eigenlijk.
Precies om die reden kan het bijna niet anders dan dat het om de Fable reeks moet gaan. Voor de nieuwe game moet echt weer momentum gekweekt worden.Steven030 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:20:
[...]
Fable graag! Ook wel een mooie zet om mensen warm te krijgen voor het nieuwe deel. Gears ziet er nog prima uit, en vers in het geheugen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heel jammer dat het niet op Game Pass komt. Helaas waren er vorig jaar ook een aantal nogal negatieve previews over de game. Zou echt jammer zijn, het is Remedy!Wom schreef op maandag 24 januari 2022 @ 22:32:
CrossfireX komt 10 februari uit, maar nu niet het gevoel dat er enorm naar uitgekeken wordt. Ben wel toe aan een recht toe recht aan shooter eigenlijk.
Tja, echt he. Enige wat erover te vinden is, is 2022.
[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2022 00:02 ]
De game schijnt af te zijn, zit nu in de laatste testfase.devilsnight schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Tja, echt he. Enige wat erover te vinden is, is 2022.
Zal dus niet te lang meer duren
Ik heb juist het idee dat de Fable reeks niet heel goed oud geworden is en het niet zo geweldig zou doen in een mcc constructie, ik weet niet of je mensen daarmee warm zou krijgen voor een nieuwe Fable. Is er daarnaast sprake van een overkoepelend verhaal in de Fable delen? Misschien heb ik dat gemist maar ik dacht het niet. Daardoor lijkt het me ook wat minder logisch om ze samen te voegen.Rossi46 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 23:27:
[...]
Precies om die reden kan het bijna niet anders dan dat het om de Fable reeks moet gaan. Voor de nieuwe game moet echt weer momentum gekweekt worden.
Gears daarentegen is nog steeds zeer speelbaar en heeft echt een uitgebreide wereld met een verhaal wat steeds doorgaat.
Gamertag: FinrazielNL
Krijg ineens mail van Blizzard.Confirmation of Blizzard Service
Thank you for subscribing to our services. Following our recent email, we confirm that your Blizzard products and services continue with the same Blizzard quality of service. Your account, game levels, achievements, rankings and history, as well as digital content and services, are still available to you unchanged.
Xbox Live: Miesjh NL
Maar is Gears niet een beetje een gepasseerd station inmiddels? Is het nog de moeite waard om zoveel tijd te gaan stoppen in het volledig oppoetsen van de oude delen? No offence aan de Gears liefhebbers uiteraardFinraziel schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 07:54:
[...]
Ik heb juist het idee dat de Fable reeks niet heel goed oud geworden is en het niet zo geweldig zou doen in een mcc constructie, ik weet niet of je mensen daarmee warm zou krijgen voor een nieuwe Fable. Is er daarnaast sprake van een overkoepelend verhaal in de Fable delen? Misschien heb ik dat gemist maar ik dacht het niet. Daardoor lijkt het me ook wat minder logisch om ze samen te voegen.
Gears daarentegen is nog steeds zeer speelbaar en heeft echt een uitgebreide wereld met een verhaal wat steeds doorgaat.
Naja, afwachten dan maar
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Hier geen mail ontvangen, ik ontvang ze enkel van MS. Misschien ben je een in het verleden akkoord gegaan met het delen van voorwaarden waarin staat dat je mail met derden gedeeld mag worden?Miesjh schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:46:
[...]
Krijg ineens mail van Blizzard.Heb me helemaal nergens voor ingeschreven. Heeft MS mijn mail gedeeld?
Of wellicht nog een account Blizzard account? Of gewoon spam
Fable is ouderRossi46 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:49:
[...]
Maar is Gears niet een beetje een gepasseerd station inmiddels? Is het nog de moeite waard om zoveel tijd te gaan stoppen in het volledig oppoetsen van de oude delen? No offence aan de Gears liefhebbers uiteraard![]()
Naja, afwachten dan maar
Verwijderd
Heb je een bron waar deze geruchten vandaan komen?uchiha tijntje schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:17:
Er gaan geruchten dat er een xbox franchise een soort Halo Master Chief Collection behandeling gaat krijgen. Speculatie is Gears of War of Fable. Gelet op het aantal Gears games kan ik me dat wel voorstellen eigenlijk. Hopelijk voor @timmie271 dat die dan dan niet alle Achievements nog een keer moet halen
Ik heb anders genoeg tijd in alle gears games gestoken. Zelf recent nog zo'n beetje alle campaigns gespeeldRossi46 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:49:
[...]
Maar is Gears niet een beetje een gepasseerd station inmiddels? Is het nog de moeite waard om zoveel tijd te gaan stoppen in het volledig oppoetsen van de oude delen? No offence aan de Gears liefhebbers uiteraard![]()
Naja, afwachten dan maar
Fable heb ik nooit gespeeld dus wat dat betreft
Toen MCC uitkwam bestond BC nog niet, ondertussen is BC ook weer wat verder en hebben bijv. alle Gears games al een FPS boost naar 60fps gehad. Wat imo de impact van een MCC achtige oplossing verkleind.
Het is uiteraard wel een leuke manier om een franchise weer in de spotlight te krijgen. Maar dan zie ik dat liever gedaan worden door een anniversary behandeling. Uiteraard kan beide, Halo 2 kreeg de anniversary behandeling met MCC.
-------
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat Fable de betere kandidaat is vanwege het al aangekondigde nieuwe deel in die serie zou dat marketing technisch een mooi "één tweetje" kunnen zijn. Maar goed, er is een reden dat ik niet in marketing zit
[ Voor 17% gewijzigd door Caayn op 25-01-2022 09:17 ]
Ziet er fantastisch uit, maar toch blijft er ....'iets' wat er voor zorgt dat het niet echt is. Ik had daar met de Matrix UE5 demo minder 'last' van dan bij deze. Volgens mij blijven het de ogen die net-niet-helemaal kloppen, maar wat het precies is?drakiesoft schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:11:
Unreal Engine 5 next gen?
Ziva Unity doet er nog een stapje bovenop vwb character animatie
[YouTube: Welcome, Ziva Dynamics!]
Hoe dan ook, knap staaltje graphics werk
Idem, Gears 5 word volgens mij nog volop actief ondersteund, en die franchise is dus stuk actiever op de radar van de meeste Xbox gamers dan Fable. De nieuwe aanwas van afgelopen jaren weet misschien helemaal niet wat Fable is, dan is een (hernieuwde) kennismaking niet heel onlogisch.Caayn schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:13:
Als ik moet gokken zou ik zeggen dat Fable de betere kandidaat is vanwege het al aangekondigde nieuwe deel in die serie zou dat marketing technisch een mooi "één tweetje" kunnen zijn. Maar goed, er is een reden dat ik niet in marketing zit
Nieuwe Fable in 2023, Anniversary/MCC (
[ Voor 37% gewijzigd door BM op 25-01-2022 09:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Een aantal Gears delen hebben al de 60fps optie gekregen, Fable is een perfecte IP om nieuw leven in te blazen voordat er een nieuw deel uit gaat komenFinraziel schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 07:54:
[...]
Ik heb juist het idee dat de Fable reeks niet heel goed oud geworden is en het niet zo geweldig zou doen in een mcc constructie, ik weet niet of je mensen daarmee warm zou krijgen voor een nieuwe Fable. Is er daarnaast sprake van een overkoepelend verhaal in de Fable delen? Misschien heb ik dat gemist maar ik dacht het niet. Daardoor lijkt het me ook wat minder logisch om ze samen te voegen.
Mee eens, de creativiteit is het laatste jaar een beetje weg ondanks er wel een paar mooie titels aankomen.Polariteit schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:28:
Kunnen ze hun energie niet beter in nieuwe games steken in plaats van in weer een remaster
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zou er zelfs voor betalen ! Niet alle fable's zijn nu te spelen op PC helaas en fable 2 was echt een pareltje bijv.Vinnocchio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:36:
[...]
Een aantal Gears delen hebben al de 60fps optie gekregen, Fable is een perfecte IP om nieuw leven in te blazen voordat er een nieuw deel uit gaat komen
Nieuwe games of remake van Fable of Black and White is mijn droom
Als ik het me goed herinner een podcast van Xboxera.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:04:
[...]
Heb je een bron waar deze geruchten vandaan komen?
Mja, maar dit komt meer uit op 0,01% van hun energie of zoPolariteit schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:28:
Kunnen ze hun energie niet beter in nieuwe games steken in plaats van in weer een remaster
Verwijderd
Link naar de bron? Ik kan er niets over vinden op het internet.uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:48:
[...]
Als ik het me goed herinner een podcast van Xboxera.
Geweldig, Grounded is echt een super toffe game en het is niet normaal zoveel extra er in het spel word gestopt. Ben nog niet helemaal bij qua vorige update (Gamepass geeft mij teveel goeie games om te spelenWom schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:09:
Eén van de meest originele titels van de laatste tijd (Grounded) heeft een enorme update gekregen:
https://www.windowscentra...0-12-0-public-test-update
Ik wilde de verschillende punten hier kopieren, maar ik moest te lang naar beneden scrollen
PS/XBL: Nogne
Ik mis alleen het woord campers of campen, wel hebben ze een soort gelijk woord erin gezet Cheesing? Maar dat doelt specifiek op het achter een muurtje staan met een pijl en boog blijkbaar..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wow dit ziet er ontzettend goed uit!justifire schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik kijk graag Super Mario Maker spelers op youtube die voornamelijk de term "Cheese" gebruiken om het level te halen op een manier zoals het niet bedoeld was door de maker van het level. Ik ben het met je eens dat cheese en camping 2 verschillende dingen zijn.G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:37:
Ik kwam dit net tegen op het AD: Een korte woordenlijst om de gamers in je leven te begrijpen
Ik mis alleen het woord campers of campen, wel hebben ze een soort gelijk woord erin gezet Cheesing? Maar dat doelt specifiek op het achter een muurtje staan met een pijl en boog blijkbaar..
Ik ben nu bezig met psychonatus 2. Ben denk ik al redelijk ver gevorderd. Erg leuke game. Ik vroeg me alleen af of we al weten wat de volgende grote exclusive op gamepass zal zijn nu dat stalker 2 voorlopig van de baan is?
[ Voor 12% gewijzigd door Kaasje123 op 25-01-2022 10:53 ]
Anyway de vraag, mijn Series X heb ik ingesteld als Home Console. Werd het met een internetstoring eens zat en dacht de mazzel ik stel het zo in. Als ik de Series S gebruik, en gewoon inlog met mijn account kan ik daar alles op doen zoals normaal toch? Zolang ik een internet connectie heb? (gelet op de digitale content en Game Pass).
Ja.Zorroberner schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:25:
Anyway de vraag, mijn Series X heb ik ingesteld als Home Console. Werd het met een internetstoring eens zat en dacht de mazzel ik stel het zo in. Als ik de Series S gebruik, en gewoon inlog met mijn account kan ik daar alles op doen zoals normaal toch? Zolang ik een internet connectie heb? (gelet op de digitale content en Game Pass).
Top hahaha, eenvoudige vraag met eenvoudig antwoord. Dacht het al maar wou even zeker weten. Dank Timmie !
Zoiets heb ik ook gedaan, maar dan op de logeerkamerZorroberner schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:25:
Nou beste mede Tweakers, ik ga een Series S kopen voor erbij. Zolder wordt een mooie mancave. Dus als de TV beneden (met de Series X aangesloten) bezet is, of als ik gewoon denk wil even lekker hele ruimte voor mijzelf ga ik lekker naar zolder. En dan gewoon op de Series S verder gamen. Ga een nieuwe 4k TV (100hz) bij mediamarkt kopen voor beneden, (is btw eraf dagen) en dan de 4k televisie die beneden staat (wel maar met 50 hz) gaat naar zolder toe. Dan daar twee tv's, een SD (voor de PS2) en 4k 50 hz voor de Series S (en de xbox 360 voor niet bc spellen). Had dit vroeger nooit gedaan, maarja werkzaam nu he dus voldoende geld, en ik besef ook dit is echt mijn hobby. Dan is de afwisseling heel lekker, zeker als je het huis deelt met iemand anders (nog thuiswonend gezien een huis vinden wat moeilijk is in deze tijd, en ga niet enorm veel huur betalen voor een shitty iets).
Ik heb op V/A van @Yoshi 2020 een Samsung LC27HG70 QLED 144HZ overgenomen om te gebruiken op de Series S / Server PC en moet zeggen dat dit scherm mij ontzettend goed bevalt, heb achter het bureau heel simpel ledjes van de Action geplakt voor wat sfeerverlichting. Zal als ik eraan denk vanavond wel even een foto voor je maken
Merk soms echt wel de voordelen ervan, lekker je even terugtrekken en ongestoord gamen
https://twitter.com/IdleS.../1485637581169639430?s=20Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Link naar de bron? Ik kan er niets over vinden op het internet.
Op twitter mcc gears fable intypen en je had hem binnen 1 sec gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2022 12:29 ]
Verwijderd
Ik zit niet op Twitter, maar thanksuchiha tijntje schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:26:
[...]
https://twitter.com/IdleS.../1485637581169639430?s=20
Op twitter mcc gears fable intypen en je had hem binnen 1 sec gevonden. Maar zoals ik zei, een gerucht. We wachten gewoon lekker af.
Mijne ookVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:16:
[...]
Ik zit niet op Twitter, maar thanksHopen dat de geruchten kloppen. Mijn voorkeur zal Fable zijn
A Memoir Blue is van februari naar maart uitgesteld. Een game die direct in gamepass komt en van publisher Annapurna Interactive is, wat bijna standaard garant staat voor een bijzondere game.
COMING SOON:#XboxGamePass
— GPT: Game Pass Tracker (@GPTGamingNews) 24 januari 2022
Dreamscaper is an action roguelike featuring waking and dreaming gameplay cycle. Out on Xbox and Xbox Game Pass February 3rd!https://t.co/jnrt1vyfzm pic.twitter.com/8e71CDeXYr
Eerste keer dat ik er wat van hoor en zie. Trailer die in de twitter feed voorbij kwam gekeken en zag er wel super tof uit. Ben alleen wel benieuwd hoe het 'waking' gedeelte van de game is.
Graag altijd leukG_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:59:
[...]
Zoiets heb ik ook gedaan, maar dan op de logeerkamer.
Ik heb op V/A van @Yoshi 2020 een Samsung LC27HG70 QLED 144HZ overgenomen om te gebruiken op de Series S / Server PC en moet zeggen dat dit scherm mij ontzettend goed bevalt, heb achter het bureau heel simpel ledjes van de Action geplakt voor wat sfeerverlichting. Zal als ik eraan denk vanavond wel even een foto voor je maken
Merk soms echt wel de voordelen ervan, lekker je even terugtrekken en ongestoord gamen
Ik heb zelf de nieuwe TV binnen, en damn wat is het heerlijk om zo'n Series X op 100 hz te spelen. Zat letterlijk overeind van Wauw toen ik een vocho activiteit deed in Forza Horizon 5.
Volgende stap is nu de One S verkopen. Ik ga waarschijnlijk naar Gamemania vanwege de inruilactie, en heb er nog een cadeaubon liggen. Dan wordt die Series S een 172.50 ipv 300.
Op oude One S is toch het idee van Remove all data (o.i.d.) via restore to factory settings om het gereed te maken voor verkoop?
Wat ik zo opmaak uit de trailer is dat je speelt als je slaapt.Lincor schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:36:
[...]
Eerste keer dat ik er wat van hoor en zie. Trailer die in de twitter feed voorbij kwam gekeken en zag er wel super tof uit. Ben alleen wel benieuwd hoe het 'waking' gedeelte van de game is.
Je wordt wakker als je “dood” gaat en kan dan upgrades kopen met de punten die je verdient als je speelt / slaapt.
Dat waking gedeelte stelt dus vermoedelijk niet zo veel voor.
Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd
Wanneer komt deze game uit? Zie hem in de Store op Xbox nergens staan namelijk..justifire schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zorroberner schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:52:
[...]
Graag altijd leuk
Ik heb zelf de nieuwe TV binnen, en damn wat is het heerlijk om zo'n Series X op 100 hz te spelen. Zat letterlijk overeind van Wauw toen ik een vocho activiteit deed in Forza Horizon 5.
Volgende stap is nu de One S verkopen. Ik ga waarschijnlijk naar Gamemania vanwege de inruilactie, en heb er nog een cadeaubon liggen. Dan wordt die Series S een 172.50 ipv 300.
Op oude One S is toch het idee van Remove all data (o.i.d.) via restore to factory settings om het gereed te maken voor verkoop?
Ziet er sfeervol uit. En ik denk als ik dit soort fotos zie ook altijd dat me dat leuk lijkt. Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ik na een dag achter m’n pc werken doorga om op zelfde plek te gamen. Geen thuiswerk?
Verwijderd
Had 'm net ook gepost in het Retro console topic. Maar dit lijkt me een super ideaal apparaat voor xCloud en Xbox game streaming
Dan is dit toch een veel mooiere oplossing:Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:39:
[YouTube: I've Waited Two Years for This Moment]
Had 'm net ook gepost in het Retro console topic. Maar dit lijkt me een super ideaal apparaat voor xCloud en Xbox game streaming1920x1080 6 inch LCD en beschikbaar vanaf 176 euro.
:strip_exif()/f/image/SVIzmP157d25o1hDoAO7WXYr.jpg?f=fotoalbum_large)
Dan kan je gewoon een bestaand scherm gebruiken (namelijk je iPhone) wat vaak ook nog van betere kwaliteit is.
Ik gebruik dat ding best vaak maar blijf wel Xcloud en zelfs streamen vanaf de XBOX zelf ongeveer het slecht vinden werken van alle streaming opties. PS5, geforce Now en Stadia werken alle drie veel beter. Allemaal getest op verschillende snelle glasverbindingen.
[ Voor 18% gewijzigd door giantgiantus op 25-01-2022 20:44 ]
Nee ik kan mijn werkzaamheden niet thuis uitvoerengiantgiantus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:38:
[...]
Ziet er sfeervol uit. En ik denk als ik dit soort fotos zie ook altijd dat me dat leuk lijkt. Tegelijkertijd kan ik me niet voorstellen dat ik na een dag achter m’n pc werken doorga om op zelfde plek te gamen. Geen thuiswerk?
Verwijderd
Dat vind ik eerlijk gezegd niet. Ik heb een aantal van die setjes geprobeerd op een iPhone, maar dat maakt zo'n apparaat veel te breed. De toetsen zoals de D-Pad zijn het allemaal vaak 'net niet'. Vind zo'n Nintendo Switch achtige stijl veel toffer.giantgiantus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:42:
[...]
Dan is dit toch een veel mooiere oplossing:[Afbeelding]
Dan kan je gewoon een bestaand scherm gebruiken (namelijk je iPhone) wat vaak ook nog van betere kwaliteit is.
Ik gebruik dat ding best vaak maar blijf wel Xcloud en zelfs streamen vanaf de XBOX zelf ongeveer het slecht vinden werken van alle streaming opties. PS5, geforce Now en Stadia werken alle drie veel beter. Allemaal getest op verschillende snelle glasverbindingen.
De controller en controller knoppen van de backbone zijn echt van hoge kwaliteit hoor. Is ook best een duur ding. Kwa breedte merk ik eigenlijk geen verschil met de switch. Zal het eens opmeten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:51:
[...]
Dat vind ik eerlijk gezegd niet. Ik heb een aantal van die setjes geprobeerd op een iPhone, maar dat maakt zo'n apparaat veel te breed. De toetsen zoals de D-Pad zijn het allemaal vaak 'net niet'. Vind zo'n Nintendo Switch achtige stijl veel toffer.
Verwijderd
Welke heb jij dan, als ik vragen mag?giantgiantus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:56:
[...]
De controller en controller knoppen van de backbone zijn echt van hoge kwaliteit hoor. Is ook best een duur ding. Kwa breedte merk ik eigenlijk geen verschil met de switch. Zal het eens opmeten.
Ik heb wel is zo'n ding van Razer geprobeerd, maar dat vond ik niet wat
https://www.xbox.com/en-U...obile-gaming/backbone-oneVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:58:
[...]
Welke heb jij dan, als ik vragen mag?
Ik heb wel is zo'n ding van Razer geprobeerd, maar dat vond ik niet wat
Hoe krijg je daar xcloud op? Wel vet hoor. Maar als ze dat nu voor de switch uitbrengen dan heb ik er meer aanVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:39:
[YouTube: I've Waited Two Years for This Moment]
Had 'm net ook gepost in het Retro console topic. Maar dit lijkt me een super ideaal apparaat voor xCloud en Xbox game streaming1920x1080 6 inch LCD en beschikbaar vanaf 176 euro.
Verwijderd
Het is Android. Dus gewoon vanuit de Play Store.Chrosser schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 21:42:
[...]
Hoe krijg je daar xcloud op? Wel vet hoor. Maar als ze dat nu voor de switch uitbrengen dan heb ik er meer aan
Maar inderdaad, als er een Xbox app voor de switch komt: Insta-buy
Ik heb ook zo'n ding maar dan voor Android (Razer Kishi geloof ik dat ie heet). Maar een groot nadeel vind ik wel het kleine schermpje... Ja mijn Galaxy S20FE heeft een 6,5" scherm, maar dat is 20:9. Als je daar 16:9 content op toont dan blijft er maar 5,5" over. Nou is het verschil met dat apparaatje hierboven niet zo groot, maar met mijn switch oled met een 7" scherm vind ik het een enorm verschil. Ik had daarvoor ook een switch lite die ook maar een 5,5" scherm heeft en daar speelde ik uiteindelijk ook bijna niet op. De oled variant met 7" scherm maakt het voor mij nu ook veel leuker. Goed, dit is het Xbox topicgiantgiantus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:42:
[...]
De steam deck heeft volgens mij ook een 7" scherm, ben wel benieuwd of Xbox streaming daar goed op gaat werken. Maar goed, voor puur Xbox streaming is zelfs het goedkoopste model nog wel wat duur natuurlijk, los van het feit dat als je niet al een plekje in de wachtrij hebt het erg lang kan duren voor je die kunt kopen.
Soon ™️G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Wanneer komt deze game uit? Zie hem in de Store op Xbox nergens staan namelijk..
Na een avondje er op gamen kan ik vaststellen dat de enorme zwarte cirkel een stoorzender is. De S gaat de tv kast in. Wordt hij te warm met een cm of twintig aan zij- en bovenkant denken jullie?
Is de voorkant / achterkant open? Dan valt het wel mee en komt dat wel goed.Exactor it schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:35:
Ik heb sinds vandaag een series s voor beneden (X staat in de gameroom). Kennelijk schreeuw ik te hard tijdens potjes Halo.
Na een avondje er op gamen kan ik vaststellen dat de enorme zwarte cirkel een stoorzender is. De S gaat de tv kast in. Wordt hij te warm met een cm of twintig aan zij- en bovenkant denken jullie?
Thanks! Ja, voorkant open tijdens gamen en achterkant heeft 5 cm speling al zit dat wel krapper door kabels, switches, receivers en TV kastjes die warmte afgeven (althans lucht tegenhouden).uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:37:
[...]
Is de voorkant / achterkant open? Dan valt het wel mee en komt dat wel goed.
De 360 hoor ik ook niet mopperen in de kast. Al moet ik er geen drinken boven zetten, want dan wordt het warm drinkenExactor it schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:40:
[...]
Thanks! Ja, voorkant open tijdens gamen en achterkant heeft 5 cm speling al zit dat wel krapper door kabels, switches, receivers en TV kastjes die warmte afgeven (althans lucht tegenhouden).
https://www.amazon.nl/Inf...id=pla-334683161754&psc=1Exactor it schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:35:
Ik heb sinds vandaag een series s voor beneden (X staat in de gameroom). Kennelijk schreeuw ik te hard tijdens potjes Halo.
Ja Dying Light heeft 60 fps door de FPS boostLincor schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:57:
Momenteel is Lunar New Year sale aan de gang en zit te dubben om Dying Light aan te schaffen. Maar ik twijfel omdat Dying Light 2 volgende week uitkomt, en eerste deel heeft volgens mij geen next gen patch gekregen, enkel fps boost toch? Iemand die eerste deel speelt en ervaring heeft op de Series X? Of is het gewoon wijzer om nog een week te wachten en Dying Light 2 aan te schaffen?
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2022 10:07 ]
Ik wil zelf de Razer Kishi Gaming Xbox Controller For Android hebben, vrouw zou hem gaan bestellen voor me, aangezien ik over 3 weken jarig bengiantgiantus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:42:
[...]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[YouTube: Little Orpheus Console Announcement [ESRB]]
Komt 1 maart uit.
Nee en Stalker 2 staat gewoon op soon al ruim 10 maanden terwijl die nu zelfs naar december dit jaar is doorgeschoven.G_Dragon schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 19:59:
[...]
Wanneer komt deze game uit? Zie hem in de Store op Xbox nergens staan namelijk..
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ziet er uit als een leuke Switch game. Totdat je je realiseert dat het een xbox game is. Als in Gamepass dan misschien een install waard, zo niet ga ik er geen geld aan uitgeven
Het ziet eruit als een Crash kloon, en Crash Bandicoot 4 is een van de beste platformers van de afgelopen jaren. Je doet het genre echt tekort om het alleen als een switch game te noemen. Ik heb liever een Crash Bandicoot op de Xbox dan een Call of Duty (toevallig over ruim een jaar beiden Xbox franchisesVinnocchio schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:35:
[...]
Ziet er uit als een leuke Switch game. Totdat je je realiseert dat het een xbox game is. Als in Gamepass dan misschien een install waard, zo niet ga ik er geen geld aan uitgeven
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wellicht een idee om een controller houder te bestellen? Paar euro en je bent los.Wom schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:07:
Iemand aanraders voor games om over streaming en touch te spelen? Gister knieoperatie gehad en moet vooral liggend mijzelf zien te vermaken
Benieuwd hoever dit deel de Series X op de knieën krijgt
Slay the spire werkt goed met touchWom schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 20:07:
Iemand aanraders voor games om over streaming en touch te spelen? Gister knieoperatie gehad en moet vooral liggend mijzelf zien te vermaken
Andere turnbased games zal denk ik hetzelfde voor gelden, misschien gears tactics of Wasteland 3?
Games als Last Stop en Tell Me Why zou ook goed moeten gaan denk ik. Oh en the walking dead net zo.
Het heeft niks met genre of gameplay te maken maar alles met hoe het eruit ziet. En dit ziet er uit als een switch game.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 19:57:
[...]
Het ziet eruit als een Crash kloon, en Crash Bandicoot 4 is een van de beste platformers van de afgelopen jaren. Je doet het genre echt tekort om het alleen als een switch game te noemen. Ik heb liever een Crash Bandicoot op de Xbox dan een Call of Duty (toevallig over ruim een jaar beiden Xbox franchises)
Ik vond het er wel leuk uitzien, deed me denken aan (new) super Lucky's tale. Als het net zoiets is wil ik hem best eens proberen. Ik zal hem waarschijnlijk ook niet kopen maar dat komt meer door mijn enorme backlog.Vinnocchio schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:41:
[...]
Het heeft niks met genre of gameplay te maken maar alles met hoe het eruit ziet. En dit ziet er uit als een switch game.
Crash trouwens ook nog niet gespeeld maar die komt vanzelf nog wel een keer in gamepass nu
Ik zou gears tactics en wasteland 3 niet aanraden voor touch. :Finraziel schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:29:
[...]
Slay the spire werkt goed met touch
Andere turnbased games zal denk ik hetzelfde voor gelden, misschien gears tactics of Wasteland 3?
Games als Last Stop en Tell Me Why zou ook goed moeten gaan denk ik. Oh en the walking dead net zo.
Maar idd. Controller houder kopen voor een paar euro en je kunt los
Hangt denk ik ook meer af van het formaat van het scherm? Op een telefoon is het misschien niet zo handig maar op een tablet zie ik niet waarom niet. Je hebt volgens mij alle tijd om met de virtuele knoppen je moves in te voeren.uchiha tijntje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:13:
[...]
Ik zou gears tactics en wasteland 3 niet aanraden voor touch. :
Maar idd. Controller houder kopen voor een paar euro en je kunt los
En ja een controller is beter maar niet handig als je nú plat ligt en wil gamen
Mja ik denk dat met name het camerasysteem in beide games tricky zijn met touch. Het is vaak een snelle combinatie van draaien, inzoomen, uitzoomen, en switchen van character. Maar wat wel is, in turnbased heb je inderdaad alle tijdFinraziel schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:35:
[...]
Hangt denk ik ook meer af van het formaat van het scherm? Op een telefoon is het misschien niet zo handig maar op een tablet zie ik niet waarom niet. Je hebt volgens mij alle tijd om met de virtuele knoppen je moves in te voeren.
En ja een controller is beter maar niet handig als je nú plat ligt en wil gamen
Omdat het geen realistische graphics heeft? Ik dacht dat we het stadium onderhand wel voorbij waren dat wat simpelere graphics niet per definitie een switch titel moet zijn maar dat deze ook een bestaansrecht hebben op de nieuwe consoles. Juist voor kleinere studio’s zijn dit soort graphics prima.Vinnocchio schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:41:
[...]
Het heeft niks met genre of gameplay te maken maar alles met hoe het eruit ziet. En dit ziet er uit als een switch game.
Dan is Tunic zeker een Wii game?
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-01-2022 00:01 ]
Ik vind het eruit zien als een typische switch game. Blijkt nog te kloppen ookuchiha tijntje schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 23:48:
[...]
Omdat het geen realistische graphics heeft? Ik dacht dat we het stadium onderhand wel voorbij waren dat wat simpelere graphics niet per definitie een switch titel moet zijn maar dat deze ook een bestaansrecht hebben op de nieuwe consoles. Juist voor kleinere studio’s zijn dit soort graphics prima.
Nu gaat elke 15 minuten de controller automatisch uit........kan geen instelling vinden en de oplossing om steeds een USB er in te steken is voor mij geen oplossing
Kan ook op google niet de instelling vinden....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Jazeker! Sluit een kabel aan op de controller en verbind deze met de Xbox, dan blijft de controller gewoon aan als je bijvoorbeeld AFK bent.Buddha_ schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 06:42:
Weet iemand hoe je je controller langer kan laten aan staan tijdens het kijken van Netflix/Youtube e.d.
Nu gaat elke 15 minuten de controller automatisch uit........kan geen instelling vinden en de oplossing om steeds een USB er in te steken is voor mij geen oplossing
EDIT:
Oh sorry ik had niet gelezen dat je die optie al had geprobeerd en het geen oplossing voor jou is
Ik gooi er snel koffie in!
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 27-01-2022 08:27 ]
Er is geen instelling voor. Als USB geen oplossing voor je is, zou je de Xbox media remote kunnen overwegen. Kost 20 piek.Buddha_ schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 06:42:
Weet iemand hoe je je controller langer kan laten aan staan tijdens het kijken van Netflix/Youtube e.d.
Of de telefoon gebruiken, werkt vooral met YouTube erg prettig.Exactor it schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
[...]
Er is geen instelling voor. Als USB geen oplossing voor je is, zou je de Xbox media remote kunnen overwegen. Kost 20 piek.
Leuk! Ook voor de kinderen, daar mag van mij wel wat neer games voor komen..
Mijn telefoon schakelt, verplicht, na 30 seconden idle naar standby. Zit je met chips op de vinger te vloeken op je vingerafdrukscanner.timmie271 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:54:
[...]
Of de telefoon gebruiken, werkt vooral met YouTube erg prettig.
De officiele zijn niet meer te koop. Ik heb er hier nog 1 liggen, maar kijk nauwelijks Netflix/Prime etc via de Xbox. Schijnt dat de kwaliteit dan slechter is dan via de app op de tv. Dat had iemand hier ooit eens uitgezocht.Exactor it schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
[...]
Er is geen instelling voor. Als USB geen oplossing voor je is, zou je de Xbox media remote kunnen overwegen. Kost 20 piek.
Je komt dan uit bij 3rd party accesoires zoals Talon geloof ik. De media remote's hebben ook een groene Guide knop ipv een witte zoals op de officiele van Microsoft.
Weet iemand overigens wanneer deze fixes voor iedereen beschikbaar komen ? Zag gisteren dat de laatste update van 6 januari 2022 was. Die Guide fixes zijn wel welkom.
Xbox Insiders! Just a reminder, fixes targeting slow opening of the Guide & other UI over games are out now to all Insider rings.
— Eden Marie (@neonepiphany) 27 januari 2022
As we get ready to release these fixes to everyone, please put that Xbox button through its paces & file bugs if you still see issues. Thanks!
XBL: MRE Inc
Die heb ik aangeschaft maar werkt op IR en niet op bluetooth..... enne wil het kastje niet helemaal openen...... ben zo luiExactor it schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:52:
[...]
Bedankt voor jullie reacties
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ZgA4Gzm3jhlpkMEcOV5czk5S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RtNV227dHYsBgoVOclSHktlg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uNABqCHbbjGcAg96CCy2Hi28.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6LDZGnH1fyh8NVvzKEATYA60.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0Zu9MR3fUEmYPCvXTq7dTb9C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6rTILyvr6qN303SD3n9jivB0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IGvkPZCdQdZeE1jLVuOld4hA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SgGNg720bi5T120p1mCNWXMI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6fW9Cw23h8yfHJRgrXXGjp2R.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G2yXo2q3OC467tOkzwjTvzw0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gRP5vOGGTQutQ1mz6uvbMaZD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HyJtYffLNQFplXWRXRCotZC5.jpg?f=fotoalbum_large)