https://www.theverge.com/...uisition-comment-response
"Sony expects Microsoft to ‘continue to ensure’ Activision games stay multiplatform"
Volgens mij heeft MS netjes de bestaande contracten gehonoreerd met de aankoop van Bethesda en zullen ze dat naar mijn verwachting ook doen met Activision. Dat Sony verwacht dat die games multiplatform blijven is lekker boter op de hoofd hebben. Volgens mij pakte ze zelf groot uit met Final Fantasy XVI.
Maar ik snap de angst wel. CoD is toch na Fortnite de meest gespeelde game op het platform, en de game die het meest verkocht heeft.
"Sony expects Microsoft to ‘continue to ensure’ Activision games stay multiplatform"
Volgens mij heeft MS netjes de bestaande contracten gehonoreerd met de aankoop van Bethesda en zullen ze dat naar mijn verwachting ook doen met Activision. Dat Sony verwacht dat die games multiplatform blijven is lekker boter op de hoofd hebben. Volgens mij pakte ze zelf groot uit met Final Fantasy XVI.
Maar ik snap de angst wel. CoD is toch na Fortnite de meest gespeelde game op het platform, en de game die het meest verkocht heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2022 13:38 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
:strip_exif()/f/image/EiFniwdv8XALjI0OfQ2oyZbf.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9ueb1YKu3Wwl0Gohbkm53wSS.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/4PTxfkquqCufgEVgX1Nqj2qj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Oar6rShP3BaROYniEmsl8CHl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DTXj8nhWtAFkGHukSqRdcw2z.jpg?f=fotoalbum_large)