Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:50
Had geen zin om door al het overname gedoe heen te bladeren, maar ik zag net Death's Doors tussen coming soon staan bij de pc gamepass. Neem aan dat die ook naar de Xbox komt en dan is het mij eindelijk gelukt een game niet te kopen die naar gamepass komt en ik echt wil spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 15:49
Beakzz schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:21:
Had geen zin om door al het overname gedoe heen te bladeren, maar ik zag net Death's Doors tussen coming soon staan bij de pc gamepass. Neem aan dat die ook naar de Xbox komt en dan is het mij eindelijk gelukt een game niet te kopen die naar gamepass komt en ik echt wil spelen :+
Jup, komt zowel in console als PC gamepass :) Wanneer precies kon ik gisteren nog even niet achterhalen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Rossi46 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:27:
[...]

Jup, komt zowel in console als PC gamepass :) Wanneer precies kon ik gisteren nog even niet achterhalen...
20 januari volgens de gp-app :)

Ziet er trouwens top uit. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Polariteit op 19-01-2022 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://venturebeat.com/2...-it-approached-microsoft/

Blijkbaar is het Activision die MS heeft benaderd.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:18
Voor 375 miljoen zou ik ook de boer op gaan 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:53:
[...]

Voor 375 miljoen zou ik ook de boer op gaan 😉
Ik pas bij 400 miljoen. :z

——

Voor liefhebbers van fysieke exemplaren en mooie collectors editions goed nieuws.

——-

Verder vanavond om 10 uur een nieuwe grounded stream van de developers. Verwacht dat deze maand de nieuwe grote update uitkomt! Waarschijnlijk is “The Shed” area uitgewerkt met nieuwe vijanden. Kijk er naar uit!

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-01-2022 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Sams denkt zelf dat een IP als CoD niet exclusief zal zijn. Zou goed nieuws voor PS gamers zijn. Hij baseert dit oa op deze quote van Spencer:

“I’ll just say to players out there who are playing Activision Blizzard games on Sony’s platform: It’s not our intent to pull communities away from that platform and we remain committed to that.”

Je denkt dan in eerste instantie....ok, duidelijk! Maar toen las ik een comment op die Sams video dat je goed op de woorden moet letten.

Een COD van nu uit of Warzone....dat heeft inderdaad een community. Een gloednieuwe mainline CoD echter heeft dat nog niet. Vergelijkbaar met de nieuwe IP van Zenimax Online bijvoorbeeld. The Elder Scrolls Online blijft gewoon waar het is, maar die nieuwe IP zal hoogstwaarschijnlijk Game Pass only zijn.

In tijd zullen we het leren.

YouTube: New Xbox and Activision Exclusivity Details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 159816

devilsnight schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:17:
Brad Sams denkt zelf dat een IP als CoD niet exclusief zal zijn. Zou goed nieuws voor PS gamers zijn. Hij baseert dit oa op deze quote van Spencer:

“I’ll just say to players out there who are playing Activision Blizzard games on Sony’s platform: It’s not our intent to pull communities away from that platform and we remain committed to that.”

Je denkt dan in eerste instantie....ok, duidelijk! Maar toen las ik een comment op die Sams video dat je goed op de woorden moet letten.

Een COD van nu uit of Warzone....dat heeft inderdaad een community. Een gloednieuwe mainline CoD echter heeft dat nog niet. Vergelijkbaar met de nieuwe IP van Zenimax Online bijvoorbeeld. The Elder Scrolls Online blijft gewoon waar het is, maar die nieuwe IP zal hoogstwaarschijnlijk Game Pass only zijn.

Bepaalde titels zullen vast wel exclusief worden, maar bij een monstertitel zoals CoD is het natuurlijk wel slim om gewoon geld te innen bij Playstation bezitters terwijl ze binnen hun eigen ecosysteem het beschikbaar stellen op gamepass.

Je zou ook kunnen denken aan dat de singleplayer alleen op Xbox/PC te spelen is, maar multiplayer ook op andere platformen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 19-01-2022 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:34:
[...]

Bepaalde titels zullen vast wel exclusief worden, maar bij een monstertitel zoals CoD is het natuurlijk wel slim om gewoon geld te innen bij Playstation bezitters terwijl ze binnen hun eigen ecosysteem het beschikbaar stellen op gamepass.

Je zou ook kunnen denken aan dat de singleplayer alleen op Xbox/PC te spelen is, maar multiplayer ook op andere platformen.
We shall see man.

Ik bedoel als jij als Xbox zijnde kan zeggen...if you want to play CoD you need Game Pass, PC and/or an Xbox.....dan zie ik talloze mensen dit meteen doen en dit is toch echt wel de Endgame I guess, van Xbox dacht ik. Maar what do I know? Qua dit soort zaken echt niets. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:07
devilsnight schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:17:

Natuurlijk willen ze dat PS5 eigenaren dat straks kunnen blijven spelen, maar dan wel via xCloud/Gamepass verwacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:48

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tux3.14 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:39:
[...]

Natuurlijk willen ze dat PS5 eigenaren dat straks kunnen blijven spelen, maar dan wel via xCloud/Gamepass verwacht ik :P
Dat zou wat zijn zeg xCloud op de PS5 (al zou ik zelf het allerliefst xCloud op mijn Switch hebben, dat zou wel ultiem zijn qua portable)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:58
Tomba schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:47:
[...]

Dat zou wat zijn zeg xCloud op de PS5 (al zou ik zelf het allerliefst xCloud op mijn Switch hebben, dat zou wel ultiem zijn qua portable)
Als dat gebeurt haal ik gelijk een Switch :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
timmie271 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:18:
[...]

Als dat gebeurt haal ik gelijk een Switch :)
Sowieso geen slecht idee hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 09:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Anoniem: 159816 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:34:
[...]

Ze gaan er alles aan doen op Gamepass te promoten met nieuwe content, aan de andere kant.... Als ze bijvoorbeeld met COD Warzone op dePS5 omzet kunnen draaien zullen ze dat niet laten.

Zeg nou zelf, er is toch niets mooier dan omzetdraaien op het platform van je concurrent
Overigens, dat gebeurd nu al, Sony maakt voor bepaalde toepassingen ook al gebruik van de Azure servers..

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Bullet NL schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 20:21:
[...]

Ze gaan er alles aan doen op Gamepass te promoten met nieuwe content, aan de andere kant.... Als ze bijvoorbeeld met COD Warzone op dePS5 omzet kunnen draaien zullen ze dat niet laten.

Zeg nou zelf, er is toch niets mooier dan omzetdraaien op het platform van je concurrent
Overigens, dat gebeurd nu al, Sony maakt voor bepaalde toepassingen ook al gebruik van de Azure servers..
En wanneer een PS gamer steeds vaker ziet dat de games die hij koopt ook in gamepass zitten dan komt de overweging van zelf een keer om GP/Xbox er bij te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Rossi46 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:59:
[...]

Sowieso geen slecht idee hoor... ;)
Weet ik, maar kom al tijd tekort in het leven :P

Acties:
  • +10 Henk 'm!
:P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8l__-6oVzr_PiuALHYru251aeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N5Pli8RJXwe2UrhS0PP9Gjhi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 19-01-2022 22:06 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
World of Warcraft naar de console, dat zou humor zijn :D

Maar ergens toch beetje 'raar'.. Warcraft zit in moeilijk water met hun niet bepaald logisch verhaal verloop, Diablo had z'n deuk met mobiel en 4 moet het gaan redden, overwatch zit nog steeds met z'n deel 2 opstart. Ik verwacht niet dat daar opeens onder de vlag van MS zoveel 'beter' uit zou komen.

En qua exclusives, minecraft is dat ook nooit geworden, tegendeel, het is volgens mij een game die op bijna elk platform speelbaar is, volledig crossplay, noem ik eerder een succes dan 'exclusive probleempje'.

Nu mogen ze van mij wel eindelijk eens een goeie Brawl gaan uitbrengen, niet die softzooi pogingen, maar gewoon een 'Xbox Brawl' met warcraft/starcraft/diablo/halo characters, ben ik happy :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 12:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 09:02
haha nee, +1 voor humor.

PS. met Tony Hawk erbij was de grap nog beter geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-07 12:21
Dom van me, maarja was wishfull thinking. Nu het is natuurlijk blijdschap met de deal. Maar wordt nog een lange tijd tot de voordelen binnenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Zorroberner schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 22:28:
Dom van me, maarja was wishfull thinking. Nu het is natuurlijk blijdschap met de deal. Maar wordt nog een lange tijd tot de voordelen binnenkomen.
Naja, de game pass toevoegingen - hierboven dan een grap, maar de gaan er natuurlijk wel komen - zie ik toch als flinke voordelen op de relatief korte termijn. De Bethesda games kwamen toch ook relatief snel na de aankondiging van de overname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 01-07 09:02
Nee duurde volgens mij wel een jaar, toen de deal definitief was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pushedspore
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-07 18:17
Rossi46 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:11:
[...]

Naja, de game pass toevoegingen - hierboven dan een grap, maar de gaan er natuurlijk wel komen - zie ik toch als flinke voordelen op de relatief korte termijn. De Bethesda games kwamen toch ook relatief snel na de aankondiging van de overname?
September 2020 aankondiging overname, maart 2021 toevoeging aan GamePass. Dat is 6 maanden. Al kwam Skyrim al in december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb Danganronpa eens aan gezet, een visual novel uit Japan. Het moet je ding zijn, maar dat verhaal gaat al gauw gekke kanten op. Deze ga ik sowieso verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 22:46
Rossi46 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:11:
[...]

Ja, maar ze kwamen er pas op na definitieve goedkeuring van de overname.

Het is hierbij dus even afwachten hoelang dat gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:35

Toshirou

Vinyl Surfer

Ga uit van minimaal zeker zes maanden, ik verwacht ergens eind dit jaar/ begin volgend jaar de eerste titels op GP te gaan zien. Dit is niet even een kleine overname. Hier komt veel bij kijken, heel veel partijen waaronder ook de EU o.a. in verband met monopolie etc...

Maar een ding is duidelijk, Microsoft Games heeft laten zien dat ze met deze overname een zeer sterke positie hebben gekregen. Ik ben benieuwd wat hiermee in de toekomst de vervolg stappen gaan worden... Het plan voor nu is duidelijk maar de lange termijn doelen, dat zal nog alle kanten op kunnen gaan. Al is exclusieve titels/IP's verkrijgen wel een doel met een overname van deze omvang.

Ik vermoed dat ze alle games die nu in ontwikkeling zijn nog multiplatform maken, maar vervolg delen exclusief maken. Net als wat ze zeiden over de games die voortkomen uit de Zenimax overname.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:27
devilsnight schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 00:21:
Heb Danganronpa eens aan gezet, een visual novel uit Japan. Het moet je ding zijn, maar dat verhaal gaat al gauw gekke kanten op. Deze ga ik sowieso verder spelen.
Danganronpa is geweldig. Mocht je deze tof vinden dan is AI Somnium Files in Gamepass ook zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Pushedspore schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 00:14:
[...]

September 2020 aankondiging overname, maart 2021 toevoeging aan GamePass. Dat is 6 maanden. Al kwam Skyrim al in december.
Hmmm, tsja, relatief snel is een rekbaar begrip zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Als ik toch 1 game mag kiezen waar Activision/Microsoft een nieuwe start aan gaat geven, mag ik dan alsjeblieft een nieuwe Guitar Hero voor kerst? <3

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
BM schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:52:
Als ik toch 1 game mag kiezen waar Activision/Microsoft een nieuwe start aan gaat geven, mag ik dan alsjeblieft een nieuwe Guitar Hero voor kerst? <3
Dan kies ik toch Warcraft RTS. Blijft jammer dat er eigenlijk amper RTSen gemaakt worden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk net zo'n goede titel als Guitar Hero 3, miste na die titel wel de controller ondersteuning :o .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Toshirou schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 07:55:
Ga uit van minimaal zeker zes maanden, ik verwacht ergens eind dit jaar/ begin volgend jaar de eerste titels op GP te gaan zien. Dit is niet even een kleine overname. Hier komt veel bij kijken, heel veel partijen waaronder ook de EU o.a. in verband met monopolie etc...

Maar een ding is duidelijk, Microsoft Games heeft laten zien dat ze met deze overname een zeer sterke positie hebben gekregen. Ik ben benieuwd wat hiermee in de toekomst de vervolg stappen gaan worden... Het plan voor nu is duidelijk maar de lange termijn doelen, dat zal nog alle kanten op kunnen gaan. Al is exclusieve titels/IP's verkrijgen wel een doel met een overname van deze omvang.

Ik vermoed dat ze alle games die nu in ontwikkeling zijn nog multiplatform maken, maar vervolg delen exclusief maken. Net als wat ze zeiden over de games die voortkomen uit de Zenimax overname.
Laten we de geforceerde metaverse drang ook niet vergeten. Dat zal en moet er komen..hoe en wat precies moeten we nog maar zien.
En NFT’s..

Ik hoop trouwens op een Warcraft 4. Al is er niet veel meer over van Blizzard en is het maar de vraag of ze dat kunnen. De ervaren personen zijn al weg, naar o.a. Dreamhaven.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 20-01-2022 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:23
Dan wel weer terug naar de opzet van de eerdere delen (en de gitaar). Guitar Hero Live was het allemaal net niet wat dat betreft. Die viel tegen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 14:16
Raem schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:29:
[...]

Dan wel weer terug naar de opzet van de eerdere delen (en de gitaar). Guitar Hero Live was het allemaal net niet wat dat betreft. Die viel tegen.
In mijn ogen zijn de beste delen (voor GH2) nog steeds gemaakt onder Harmonix en die zit helaas niet meer bij Activision. Rock Band vond ik eigenlijk ook veel leuker dan de laatste delen van Guitar Hero.

Jammer dat die series teveel content in te korte tijd hebben gebracht. Was er op een gegeven moment echt klaar mee, ook door de overload aan DLC. Nu het zo lang is geleden ben ik wel weer geïnteresseerd in een nieuw deel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Dioscuri schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:48:
[...]

In mijn ogen zijn de beste delen (voor GH2) nog steeds gemaakt onder Harmonix en die zit helaas niet meer bij Activision. Rock Band vond ik eigenlijk ook veel leuker dan de laatste delen van Guitar Hero.

Jammer dat die series teveel content in te korte tijd hebben gebracht. Was er op een gegeven moment echt klaar mee, ook door de overload aan DLC. Nu het zo lang is geleden ben ik wel weer geïnteresseerd in een nieuw deel. :)
Rock Band was ook leuk inderdaad, maar ik had nooit zoveel interesse in andere instrumenten. Drums was nog wel leuk af en toe, maar zingen deed ik nooit en volgens mij kwam er later ook nog keyboard bij?

DJ Hero heb ik toen ook nog gedaan, maar merkte dat ik toch gewoon op een plastic gitaartje spelen het leukste vond. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Een nieuwe Crash of Spyro zou ik zeer toejuichen. Crash 4 was fantastisch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wat tof zou zijn is de terugkeer van Project Gotham Racing (al is het maar backwards compatibility, dat is er nu ook zelfs niet). Het was gemaakt door Bizarre Creations, en die zijn in 2007 opgekocht door Activision. Die gaf blijkbaar nooit de licentie aan MS waardoor er geen BC is. Hopelijk komt dit nu wel terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-07 16:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Is dat met zo'n plastic gitaar met van die knoppen erop ? Die staat namelijk as we speak op de kamer van mijn 5 jarige zoon. Die heb ik een maand terug eens geprobeerd te connecten met mijn Series X, maar dat was een nogo. Dat had ik al gelezen, maar wilde het toch zelf proberen, eigenwijs als ik ben.

Ik heb nog een een werkende Xbox360 op zolder staan inclusief een lade met iets van 40 Xbox360 games waaronder ook Lego Rock Band of zoiets. Nooit gespeeld, maar wellicht toch weer leuk om te doen. Alleen geen zin om nog meer consoles aan te sluiten op de TV beneden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:12:
Wat tof zou zijn is de terugkeer van Project Gotham Racing (al is het maar backwards compatibility, dat is er nu ook zelfs niet). Het was gemaakt door Bizarre Creations, en die zijn in 2007 opgekocht door Activision. Die gaf blijkbaar nooit de licentie aan MS waardoor er geen BC is. Hopelijk komt dit nu wel terug :)
Project Gotham Racing 3, wat een heerlijke racegame was dat! Zou die graag nog eens als BC willen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Homeland schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Project Gotham Racing 3, wat een heerlijke racegame was dat! Zou die graag nog eens als BC willen spelen.
Eens. Nog beter een nieuw deel. En voor mij persoonlijk graag zonder open wereld. Ik had me enorm verheugd op Forza maar vind die open wereld maar een beetje een treurige vertoning.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Heb na twintig jaar wel weer eens zin om wat armen en benen af te knallen ! :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0zXZ9xJk6FVhLfFDVa9Zlb5MVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ggD2IUzqQdfnwQhlcQxqX5fh.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:57
giantgiantus schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Eens. Nog beter een nieuw deel. En voor mij persoonlijk graag zonder open wereld. Ik had me enorm verheugd op Forza maar vind die open wereld maar een beetje een treurige vertoning.
Zelf vind ik Forza Horizon wel tof, maar wacht ook op Forza Motorsport 8 inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-07 08:38
justifire schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:36:

[Afbeelding]
Ik zag je die post al maken, was vroeger de shit om lekker armen, benen en koppen eraf te knallen op mijn PC'tje met vriendjes! En dan ook vol trots even aan mijn ouders laten zien wat ik kon flikken met die guns :*)

Komt die game nu terug op de XSX via BC, of komt er een nieuwe game van Soldier of Fortune?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Ik heb de MP van die game vroeger ook veel gespeeld. Die was ook best wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:33
Nu we toch aan het fantaseren zijn een Hexen vervolg met de IDtech engine? :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04
Rossi46 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:27:
[...]

Death's door is nu beschikbaar op gamepass. Installing it now..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

[Afbeelding]
En dan link je naar de meest teleurstellende wannabe SoF in de reeks :P Geef mij maar een SoF II remaster please!
Kijk uit wat je wenst. Straks krijg je AirGuitar Hero: Kinect Edition :X

[ Voor 23% gewijzigd door HollovVpo1nt op 20-01-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-07 00:52
Ik blijf de aankoop van Activision vrij bizar vinden. 69 miljard is zelfs voor Microsoft een bizar groot bedrag? Volgens mij is dat de helft van het geld dat ze op de bank hebben. Bethesda is een schijntje. Voelt als veel te veel, ondanks de populariteit van CoD.

Microsoft zal het wel-of-niet exclusive maken van Activision-games op basis van wat het beste is voor Xbox op het lange termijn. Wat dat met Sony doet, boeit niet.

Wat is de end game? Ik denk alles excusive maken tot Xbox/Game Pass. Vervolgens Game Pass zo toegankelijk mogelijk maken op álle apparaten. Wellicht zelfs een tie-in met alle Metaverse meuk? Oftewel, totale dominatie op game gebied zoals Netflix?

Voelt in ieder geval als een gewaagde investering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:12:
Het team wat achter Blur zat is grotendeels opgegaan in Lucid Games, van het matig ontvangen Destruction Allstars voor de PS5. Maar veel talent uit die studios is zo'n tien jaar geleden naar Codemasters en Turn 10/Playground gegaan toen Activision Bizarre Creations sloot. Maar inderdaad, die licentie komt weer in handen van Microsoft. Al begint mijn nostalgie bij Metropolis Street Racer op de Dreamcast :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:34

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mooi infographics van de studios en hun grootte:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_L5qwYHR_gzsdyadaFVUw-zQJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bf5Emsthz4M9vPUQ269r4SV3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HollovVpo1nt schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:35:
Mooi infographics van de studios en hun grootte:
[Afbeelding]
En in 2017 hadden ze 6 studios...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 16:14

GmR

MRE-Inc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:17:
[...]

Is dat met zo'n plastic gitaar met van die knoppen erop ? Die staat namelijk as we speak op de kamer van mijn 5 jarige zoon. Die heb ik een maand terug eens geprobeerd te connecten met mijn Series X, maar dat was een nogo. Dat had ik al gelezen, maar wilde het toch zelf proberen, eigenwijs als ik ben.

Ik heb nog een een werkende Xbox360 op zolder staan inclusief een lade met iets van 40 Xbox360 games waaronder ook Lego Rock Band of zoiets. Nooit gespeeld, maar wellicht toch weer leuk om te doen. Alleen geen zin om nog meer consoles aan te sluiten op de TV beneden.
Met een Rock Band 4 - Legacy Game Controller Adapter kan je draadloze instrumenten die gemaakt zijn voor de 360 gebruiken op de Xbox One en Series S/X. Het is wel nogal lastig om aan zo'n ding te komen, aangezien ze al jaren niet meer gemaakt worden. Rock Band 4/Rivals instrumenten werken native op de One en Series S/X, maar ook die worden al jaren niet meer gemaakt, en zijn dus moeilijk te vinden.

De Rock Band Rivals bundel (= Rock Band 4 + de Rivals expansion) is wel digitaal te koop, maar zonder instrumenten heb je daar natuurlijk niet zoveel aan. Op de 360 aangekochte en geexporteerde nummers zijn overigens ook op de nieuwe consoles nog te spelen, dus potentieel heb je dan al wel een flinke bak aan content :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wom schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:34:
[...]

Het team wat achter Blur zat is grotendeels opgegaan in Lucid Games, van het matig ontvangen Destruction Allstars voor de PS5. Maar veel talent uit die studios is zo'n tien jaar geleden naar Codemasters en Turn 10/Playground gegaan toen Activision Bizarre Creations sloot. Maar inderdaad, die licentie komt weer in handen van Microsoft. Al begint mijn nostalgie bij Metropolis Street Racer op de Dreamcast :)
Veel dingen van PGR zie je ook wel terug in Forza Horizon (het kudos systeem is eigenlijk het skill points systeem in FH). MS heeft volgens mij ook gezegd ooit dat Forza Horizon eigenlijk de spirituele opvolger is.

Maar het zou leuk zijn als PGR i.i.g. BC zou krijgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:37:
[...]

En in 2017 hadden ze 6 studios...
Organische groei :+

Maar ook die studios zelf zijn echt enorm gegroeid. En gezien de lijst met vacatures overal is die groei nog niet gestopt. Want in dat overzicht missen al wat studios begreep ik en sommige studios bestaan ook nog eens uit meerdere teams die aan verschillende games werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:44:
[...]

Veel dingen van PGR zie je ook wel terug in Forza Horizon (het kudos systeem is eigenlijk het skill points systeem in FH). MS heeft volgens mij ook gezegd ooit dat Forza Horizon eigenlijk de spirituele opvolger is.

Maar het zou leuk zijn als PGR i.i.g. BC zou krijgen :)
Kan ik mij weer lekker frusteren over het raken van een pylon in de laatste bocht. :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
PGR licenties zijn altijd in handen geweest van Microsoft, dus als ze daar iets mee hadden willen doen had dat allang gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Wat een partij wazige games heeft de gamepass af en toe. Soms denk ik, wie speelt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57
Farabi schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:47:
Wat een partij wazige games heeft de gamepass af en toe. Soms denk ik, wie speelt dit?
Welke games bedoel je precies?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Je wordt op je wenken bediend: https://www.videogameschr...itar-hero-and-skylanders/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Farabi schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:47:
Je kan niet zoiets posten zonder op z'n minst één of twee voorbeelden te noemen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:28:
[...]

Danganronpa is geweldig. Mocht je deze tof vinden dan is AI Somnium Files in Gamepass ook zeker een aanrader.
Ja ik kan dit absoluut waarderen. Sowieso kan ik anime heel erg waarderen en de style is sowieso anime, maar het verhaal vooral had me heel snel te pakken. Zo zie je maar, door Game Pass kom je erachter dat je bepaalde genres toch echt wel kan waarderen.

Dit is nou zo'n game waarvan als je een video ziet vrij snel zal denken....nah wordt hem niet. Net zoals met een Ace Attorney en wat heb ik een plezier gehad van deel 1 uit de trilogie. Moet met 2 en 3 nog verder.

Echt heel tof dit, dankzij Phil's bezoekjes aan Japan hebben we echt toffe IPs gekregen die we al die jaren misliepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:53:
[...]

Je kan niet zoiets posten zonder op z'n minst één of twee voorbeelden te noemen. :P
Skatebird (https://skatebirb.com/) moet er één van zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dat is een game die vermoedelijk had gekocht als Gamepass er niet was geweest. Stond al een tijdje op mijn radar.

Laten we zeggen dat ik erg blij was toen die game in GP werd aangekondigd. Slecht!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

[...]

Ik had dat bij Goat simulator 8)7

Maar verder: ik heb in gamepass al wel meer games met plezier gespeeld die ik op steam noooooooit zou kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Er zit wel meer vaags in hoor. Gang beasts, rubber bandits _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Polariteit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:05:
[...]

Ik had dat bij Goat simulator 8)7

Maar verder: ik heb in gamepass al wel meer games met plezier gespeeld die ik op steam noooooooit zou kopen
Goat simulator was tof!!! Alleen flappy goat was minder... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
[...]

Klopt, geen zin om 30+ titels te benoemen. Maar man, hele aparte spellen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Zijn er hier trouwens mensen die Desperados III op de Xbox hebben gespeeld, met controller? Is dat een beetje te doen?

Hij zat in gamepass tot begin deze maand, maar staat sinds ik Shadow Tactics (van zelfde ontwikkelaar geloof ik) heb gespeeld heel hoog op mijn lijstje om te spelen. Nu twijfel ik of ik hem voor de XBOX ga aanschaffen, of toch gewoon op PC....

Het liefst op de xbox want ik zit voor werk al genoeg achter de pc, maar dan moet het qua bediening wel een beetje fatsoenlijk zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:44
MRE-Inc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook nog een gitaar op de vliering liggen voor de X360. Die staat bij mij wel aangesloten (naast de One S) voor Kinect games voor de kids. Maar eigenlijk spelen ze die bijna nooit en spelen liever op de One S. Papa daarentegen haalt soms nog zijn DJ Hero setje van de vliering om daar even mee te spelen. Die had ik ooit voor heel erg weinig gekocht (DJ Hero 1+2), maar nooit gespeeld. Het is even wennen en wat minder intuïtief dan GH, maar door de muziek wel weer erg leuk om te doen. Heb nog even marktplaats afgespeurd voor een drumsetje, maar dat neemt dan weer zoveel ruimte in...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Polariteit schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:09:
Zijn er hier trouwens mensen die Desperados III op de Xbox hebben gespeeld, met controller? Is dat een beetje te doen?

Hij zat in gamepass tot begin deze maand, maar staat sinds ik Shadow Tactics (van zelfde ontwikkelaar geloof ik) heb gespeeld heel hoog op mijn lijstje om te spelen. Nu twijfel ik of ik hem voor de XBOX ga aanschaffen, of toch gewoon op PC....

Het liefst op de xbox want ik zit voor werk al genoeg achter de pc, maar dan moet het qua bediening wel een beetje fatsoenlijk zijn :)
Ja, de controller lay-out voor die game is perfect. (kan @devilsnight beamen volgens mij)

Van begin tot eind met controller uitgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07

Heb ik laatst nog gespeeld. Prima te doen met controller, alhoewel muis/keyb absoluut voorkeur heeft.
Dit soort type games spelen wat mij betreft fijner met muis en keyb.
Je moet het zelf maar eens proberen, bevalt het, bevalt het :) en anders kan je het nog altijd op pc proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:07:
[...]

Klopt, geen zin om 30+ titels te benoemen. Maar man, hele aparte spellen soms.
Hij vraagt toch ook niet om 30+ titels maar om 1 of 2 :P

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2022 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik doe nu wekelijks een of ander kleuterbouw iets (stadje bouwen). Waarom? binnen een halve minuut een gamepass achievement halen voor de wekelijkse reward :D

Zo zullen er voor vele van die games wel redenen zijn dat mensen ze doen. (hoeveel ervan zijn er wel niet tof met een goede joint? :P )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:32

Ik heb hem 100% uitgespeeld met controller. Is prima te doen. (en een fantastisch goed spel.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:23:
ik doe nu wekelijks een of ander kleuterbouw iets (stadje bouwen). Waarom? binnen een halve minuut een gamepass achievement halen voor de wekelijkse reward :D

Zo zullen er voor vele van die games wel redenen zijn dat mensen ze doen. (hoeveel ervan zijn er wel niet tof met een goede joint? :P )
Joint Adventure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ArthurMorgan schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:23:

Hoe heet die game?

Vraag ik voor een vriend :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:34:
[...]

Hoe heet die game?

Vraag ik voor een vriend :+
https://www.trueachieveme...e/Townscaper/achievements

en dan daar gelijk ook even kijken hoe je de achievents snel unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ArthurMorgan schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:36:
[...]

https://www.trueachieveme...e/Townscaper/achievements

en dan daar gelijk ook even kijken hoe je de achievents snel unlocked
Owh.. Staat al op 100% hier -O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:37:
[...]

Owh.. Staat al op 100% hier -O- :P
haha _O_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Perfect te doen. Geweldig leuke game ook, net als vroeger Commandos.

Shadow Tactics is ook net zo'n soort game, heel vet. Echt jammer dat die expansion alleen voor pc gemaakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zag deze tweet van Jeff Grubb. Ik weet dat MS heeft gezegd dat ze Game Pass het liefst overal op hebben, ja ook PlayStation. Maar als ik dit dan zo lees...dit kan toch nooit goed zijn voor Xbox, de console?

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 20-01-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:48:
Ik zag deze tweet van Jeff Grubb. Ik weet dat MS heeft gezegd dat ze Game Pass het liefst overal op hebben, ja ook PlayStation. Maar als ik dit dan zo lees...dit kan toch nooit goed zijn voor Xbox, de console?

[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]
Als ze het abonnement duurder maken voor de PS5, lijkt het slim.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000

[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]
In dat geval kan de Xbox hier de deur uit. Zou dat een zeer onlogische keuze vinden. Dan is er vrijwel geen reden meer een Xbox te kopen volgens mij.

Ik zie ze het ook niet op Playstation lanceren en het daar duurder maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2022 12:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik prefereer Xbox aan alle kanten, vooral qua controller en het ecosysteem, maar ook voor mij gaat het moeilijk worden om dan niet gewoon die PS5 te halen en klaar met alles te zijn.

Ik dacht al die tijd dat Spencer dit zei omdat ie heel goed wist dat Sony nooit akkoord zal gaan, maar met dit soort moves zoals de AB acquisitie........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Met name als, zoals Grubb zegt, dan zowel PS5 als Xbox games day one in Gamepass staan.... dat zou wel echt fantastisch zijn. Dan zou ik er ook 0 moeite mee hebben als die prijs omhoog gaat.

Maar de kans dat dit echt gaat gebeuren is nihil.... toch?!

[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2022 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:05:
Met name als, zoals Grubb zegt, dan zowel PS5 als Xbox games day one in Gamepass staan.... dat zou wel echt fantastisch zijn. Dan zou ik er ook 0 moeite mee hebben als die prijs omhoog gaat.

Maar de kans dat dit echt gaat gebeuren is nihil.... toch?!
Hij zegt niet dat PS5 games in Gamepass staan. Met PS5 day one bedoelt hij een fysieke of digitale aanschaf bij release.
Maar ik verwacht Gamepass ook niet op de PS. Maar dat de Xbox ooit komt te vervallen geloof ik wel, dat is toch de kant die Microsoft op wil? Iedereen aan de Gamepass en hardware ondergeschikt maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Haha, ja. Dat was inderdaad een tikkeltje lezen wat je wilt lezen van mijn kant. :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 16:30
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:56:
[...]

In dat geval kan de Xbox hier de deur uit. Zou dat een zeer onlogische keuze vinden. Dan is er vrijwel geen reden meer een Xbox te kopen volgens mij.

Ik zie ze het ook niet op Playstation lanceren en het daar duurder maken.
Als het op de Playstation beschikbaar komt verwacht ik nog steeds wel een bepaalde exclusiviteit voor de Xbox. Bethesda en Activision games zullen dan wel op de PS beschikbaar blijven maar verwacht echt niet dat de toekomstige Halo's, Gears of War's , Forza's etc beschikbaar zullen zijn voor de Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:07:
[...]

Hij zegt niet dat PS5 games in Gamepass staan. Met PS5 day one bedoelt hij een fysieke of digitale aanschaf bij release.
Maar ik verwacht Gamepass ook niet op de PS. Maar dat de Xbox ooit komt te vervallen geloof ik wel, dat is toch de kant die Microsoft op wil? Iedereen aan de Gamepass en hardware ondergeschikt maken.
Ik denk dat dat ook de toekomst is. Alleen niet voor deze generatie en ook nog niet voor de volgende. En ook Sony en Nintendo zullen die kant op gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Volgens mij moet je als Tweaker helemaal niet willen dat een van beide er niet meer zou zijn. Wat is er nou leuker om die bus van TNT/DPD/DHL/UPS voor je deur te zien stoppen voor een console delivery, de unboxing, het aansluiten, kabels wegwerken en het eerste opstarten. Een beetje tweaker/tech liefhebber kwijlt daar toch van ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:22:
Volgens mij moet je als Tweaker helemaal niet willen dat een van beide er niet meer zou zijn. Wat is er nou leuker om die bus van TNT/DPD/DHL/UPS voor je deur te zien stoppen voor een console delivery, de unboxing, het aansluiten, kabels wegwerken en het eerste opstarten. Een beetje tweaker/tech liefhebber kwijlt daar toch van ?
Kabels wegwerken? Wat is dat? :+

Maar verder :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-06 17:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

[Twitter]

[Twitter]

[Twitter]
En waarom boeit het Microsoft dat er geen Xbox verkocht wordt? Het geld zit in de games, niet in de hardware. Die wordt zelfs vaak met verlies of heel weinig winst verkocht.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:23:
[...]

Kabels wegwerken? Wat is dat? :+

Maar verder :9~ :9~ :9~
Heb hier echt alles weggewerkt qua kabels. Als ik op de bank zit en 1mm kabel zie uitsteken van mijn Series X of PS5, wordt ik gek. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polariteit
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

devilsnight schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:46:
[...]

Perfect te doen. Geweldig leuke game ook, net als vroeger Commandos.

Shadow Tactics is ook net zo'n soort game, heel vet. Echt jammer dat die expansion alleen voor pc gemaakt is.
Exactor it schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Ik heb hem 100% uitgespeeld met controller. Is prima te doen. (en een fantastisch goed spel.)
BigF25 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:13:
[...]

Heb ik laatst nog gespeeld. Prima te doen met controller, alhoewel muis/keyb absoluut voorkeur heeft.
Dit soort type games spelen wat mij betreft fijner met muis en keyb.
Je moet het zelf maar eens proberen, bevalt het, bevalt het :) en anders kan je het nog altijd op pc proberen
Timothy3000 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:11:
[...]

Ja, de controller lay-out voor die game is perfect. (kan @devilsnight beamen volgens mij)

Van begin tot eind met controller uitgespeeld.
Tnx, op zich wel overtuigende reacties om het inderdaad maar gewoon te proberen. Moet zeggen dat ik nog nooit zo'n spel met controller heb gespeeld dus ben benieuwd :) 8)

Ik koop trouwens het liefst een spel toch gewoon 1x, vind ik meer als zat :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat dat ook de toekomst is. Alleen niet voor deze generatie en ook nog niet voor de volgende. En ook Sony en Nintendo zullen die kant op gaan.
Tegen de tijd dat Nintendo er klaar voor is om zulke stappen te zetten zit ik waarschijnlijk in een bejaardentehuis in een luier te kakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Er zit wel meer vaags in hoor. Gang beasts, rubber bandits _O-
Gang beasts is geweldig! Maar het is een party game, in je eentje (of zelf met 2) gaat daar niks aan zijn. Op een LAN party met een groep vrienden voor een beamerscherm was het geweldige hilariteit :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Mijn nieuwe controller is binnen...

Gamecube tribute :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCGI7kbDi0qQCLo2Y0tdU6Iua7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfjwA1KQ7BQEAMzMJW5GXpXG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXGnB_bEYGZjJRMhPPphTxoRz94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZ0vzLm9K5aKhsg0R5sA6xPD.jpg?f=fotoalbum_large

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Die is fantastisch!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tim01 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:16:
[...]

Als het op de Playstation beschikbaar komt verwacht ik nog steeds wel een bepaalde exclusiviteit voor de Xbox. Bethesda en Activision games zullen dan wel op de PS beschikbaar blijven maar verwacht echt niet dat de toekomstige Halo's, Gears of War's , Forza's etc beschikbaar zullen zijn voor de Playstation.
Ik vraag het me af, want Game Pass is is Game Pass toch? Maar aan de andere kant kan ik dat ook zelf moeilijk geloven inderdaad.

Sowieso, zou het dan de native Game Pass worden of streaming only? Want als het native is, betekent dit niet veel meer extra werk voor studio's?
Pagina: 1 ... 305 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord