komt denk ik omdat GTA 5 niet meer in de gamepass zitFreak187 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:56:
Ik krijg een 0x82d40006 error als ik GTA 5 probeer te starten.
Heb deze game gedownload met Gamepass Ultimate. M’n abonnement liep af. Na een paar maanden weer een abo genomen en nu geeft GTA 5 deze error.
Als ik online dezelfde soort problemen lees denk ik dat ik de game opnieuw moet installeren, geen probleem. Maar weet iemand of de save games worden bewaard? Of moet ik die zelf ergens veilig stellen?
Aha dat kan ook ja. Maar goed, dan download/koop ik em wel. Hoe kan ik m’n save game van de ‘oude’ versie bewaren?squashedraven schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:58:
[...]
komt denk ik omdat GTA 5 niet meer in de gamepass zit
Kia Niro-EV 2024
Niet verwijderen van de cloudFreak187 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Aha dat kan ook ja. Maar goed, dan download/koop ik em wel. Hoe kan ik m’n save game van de ‘oude’ versie bewaren?
Gamertag: timmie271
als je de game nog installed en alles hebt staat de savegame nog lokaal. anders zou hij ook wel eens in de cloud kunnen staan en dan wordt hij gewoon opgehaald bij het opstarten.Freak187 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Aha dat kan ook ja. Maar goed, dan download/koop ik em wel. Hoe kan ik m’n save game van de ‘oude’ versie bewaren?
Dat gebeurd als het goed is vanzelf. Als je op het dashboard op de game staat en het optie deel opent (waar ook manage game in staat), kun je ook naar de store van microsoft en hem daar kopen. Dan wordt hij direct weer geactiveerd.Freak187 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:59:
[...]
Wat gaaf! Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf ook interesse in de koelkast. Vraag mij alleen af wat de kosten van belastingen, invoerkosten en inklaringkosten zijn. Weet jij dit? Of wordt de koelkast vanuit een distributiecentrum in Europa verstuurd?TheVMaster schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:22:
En de Xbox Mini Fridge is eindelijk onderweg!
[Afbeelding]
Die kosten zouden al door Toynk afgehandeld moeten zijn (daarom was de europese prijs ook ruim 40 dollar hoger dan de US prijs). Heb maar eens gevraagd wat de status is van mijn koelkast, want daarover is het wel heel stil na de bestelling in oktober.Sidia1 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:24:
[...]
Wat gaaf! Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf ook interesse in de koelkast. Vraag mij alleen af wat de kosten van belastingen, invoerkosten en inklaringkosten zijn. Weet jij dit? Of wordt de koelkast vanuit een distributiecentrum in Europa verstuurd?
Het is niet mogelijk om in een oogopslag te zien of een geïnstalleerd spel een gekocht spel is of een verlopen Game Pass spel. Zodra het spel uit Game Pass verdwijnt, verdwijnt ook het GP logo op de tegel en dan lijkt het net of je het spel gekocht hebt. I.i.g. totdat je deze opstart. Waarom zetten ze er geen rood GP logo in of een GP logo met een streep erdoor zodat je kunt zien dat een spel niet meer beschikbaar is.squashedraven schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:58:
[...]
komt denk ik omdat GTA 5 niet meer in de gamepass zit
Ja, normaal gesproken wel en is het duidelijk. Maar er zijn twijfelgevallen en mogelijk dat ik hierin uniek ben. Ik heb het opgelost door een Game Pass groep aan te maken en als daar een tegel tussen staat zonder logo dan weet ik genoeg.timmie271 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 12:55:
[...]
Aan de andere kant kun je ook alle games vanaf je telefoon installeren zonder dat je deze in bezit hebt.... dus dan werkt dat alsnog niet + als je het gespeeld hebt met gamepass en daarna staat het logo er niet meer weet je toch ook genoeg?
Bedoel je weet toch wel welke games je koopt????
[ Voor 35% gewijzigd door ariekanari op 07-01-2022 13:02 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Hij wordt vanuit Europa verstuurd. Dus je zou geen last moeten hebben van belasting, invoer- en inklaringskosten.Sidia1 schreef op Friday 7 January 2022 @ 10:24:
[...]
Wat gaaf! Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf ook interesse in de koelkast. Vraag mij alleen af wat de kosten van belastingen, invoerkosten en inklaringkosten zijn. Weet jij dit? Of wordt de koelkast vanuit een distributiecentrum in Europa verstuurd?
Oei, met het spelen van ME merk ik wel hoe snel ik quick resume mis.
Het is pas de eerste game waarvan ik merk dat het totaal niet compatibel is met QR.
Het is pas de eerste game waarvan ik merk dat het totaal niet compatibel is met QR.
Tot hoeverre UK dan nog tot Europa hoort, mijne lijkt uit een magazijn in UK te komen (Newbury).TheVMaster schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:08:
[...]
Hij wordt vanuit Europa verstuurd. Dus je zou geen last moeten hebben van belasting, invoer- en inklaringskosten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb alleen een mail met een nummer, maar als ik het tracking nummber aanklik dan zie ik dat het pakket nog niet verstuurd is. Het is wel een dpd.co.uk link btw, dus waarschijnlijk komt het vanuit de UK. Benieuwd of we dan toch nog invoerrechten voor onze kiezen gaan krijgen...SinergyX schreef op Friday 7 January 2022 @ 11:22:
[...]
Tot hoeverre UK dan nog tot Europa hoort, mijne lijkt uit een magazijn in UK te komen (Newbury).
Ja valt tegen he dat ME dat niet heeft. Baal daar ook van. Knights of the old republic 1 uit 2003! heeft dat wel. Maar me niet. Ben er ook gewend aan geraakt.Thom2289 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:20:
Reken daar maar op! UK behoort niet tot Europa. Veel problemen met bestellingen uit de UK. Als de verkoper in de UK een IOSS nummer heeft kan hij de BTW afdragen voor jou en zou het geen probleem moeten zijn.TheVMaster schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:30:
[...]
Ik heb alleen een mail met een nummer, maar als ik het tracking nummber aanklik dan zie ik dat het pakket nog niet verstuurd is. Het is wel een dpd.co.uk link btw, dus waarschijnlijk komt het vanuit de UK. Benieuwd of we dan toch nog invoerrechten voor onze kiezen gaan krijgen...
Veel verkopers hebben geen IOSS nummer. Dat betekent dat jij de BTW en invoerrechten moet betalen. Krijg je automatisch bericht van.
Zou wel vreemd zijn, aangezien we een speciale Europese prijs betalen, die al 40 euro hoger lag dan de US prijs. 🥺Akemi schreef op Friday 7 January 2022 @ 12:13:
[...]
Reken daar maar op! UK behoort niet tot Europa. Veel problemen met bestellingen uit de UK. Als de verkoper in de UK een IOSS nummer heeft kan hij de BTW afdragen voor jou en zou het geen probleem moeten zijn.
Veel verkopers hebben geen IOSS nummer. Dat betekent dat jij de BTW en invoerrechten moet betalen. Krijg je automatisch bericht van.
Aan de andere kant kun je ook alle games vanaf je telefoon installeren zonder dat je deze in bezit hebt.... dus dan werkt dat alsnog niet + als je het gespeeld hebt met gamepass en daarna staat het logo er niet meer weet je toch ook genoeg?ariekanari schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:08:
[...]
Het is niet mogelijk om in een oogopslag te zien of een geïnstalleerd spel een gekocht spel is of een verlopen Game Pass spel. Zodra het spel uit Game Pass verdwijnt, verdwijnt ook het GP logo op de tegel en dan lijkt het net of je het spel gekocht hebt. I.i.g. totdat je deze opstart. Waarom zetten ze er geen rood GP logo in of een GP logo met een streep erdoor zodat je kunt zien dat een spel niet meer beschikbaar is.
Bedoel je weet toch wel welke games je koopt????
Leuk als het werkt, maar vind het geen gemis als het niet werkt. Bij vrijwel geen enkele game die ik op het moment speel werkt het dus maak mij er ook niet zo druk omThom2289 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:20:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En voor 70 euro kan je er zelf 1 ontwerpenBenvandeKaart schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:47:
[...]
Top dit. Nouja laat nu ook maar zitten..
https://xboxdesignlab.xbox.com/
@justifire pfffff ziet er erg druk en complex uit. Niks voor mij
(Stijltje is wel heel mooi)
[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 07-01-2022 14:03 ]
Ik speel op dit moment 'The Outer Worlds' die vorig jaar een update heeft gekregen voor de Series X|S en nu viel mij het volgende op: soms als ik het spel start, dan krijg ik meteen het menu te zien en op andere momenten doorloopt hij alle introfilmpjes en schermen van developer logo's.
Ondanks het feit dat het spel geen officiële ondersteuning heeft voor Quick Resume lijkt de Xbox Series X toch een game state te onthouden in het werkgeheugen ofzo. Of zit het anders?
Ondanks het feit dat het spel geen officiële ondersteuning heeft voor Quick Resume lijkt de Xbox Series X toch een game state te onthouden in het werkgeheugen ofzo. Of zit het anders?
Het OS zet een soort van virtuele machine weg met daarin de gamestate (dus vooral datgene wat in het werkgeheugen zit). QR start die VM terug op en je bent weer onderweg. Dat rijmt dus niet met wat jij daar ziet eigenlijk.Yonix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:06:
Ik speel op dit moment 'The Outer Worlds' die vorig jaar een update heeft gekregen voor de Series X|S en nu viel mij het volgende op: soms als ik het spel start, dan krijg ik meteen het menu te zien en op andere momenten doorloopt hij alle introfilmpjes en schermen van developer logo's.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Outer Wilds gisteren even geprobeerd, na 10 minuten uitgezet, werd letterlijk kotsmisselijk tijdens het spelen, dat heb ik bij geen enkele game nog gehad.
kopen jullie weleens keys op websites voor spellen? gaat dit goed tijdens het verzilveren in de store?
Yup, livekaarten.nl, eneba.com en cdkeys.com heb ik allemaal wel eens wat gekocht. Meeste koop ik bij eneba, vind ik de meest prettige persoonlijk. 1 keer verkeerde code gehad (24 letters ipv 25) binnen 48 uur opgelost.Farabi schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:23:
kopen jullie weleens keys op websites voor spellen? gaat dit goed tijdens het verzilveren in de store?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Life is Strange TC heeft het ook al niet en FH5 ben ik iedere keer handmatig aan het killen omdat het te vaak problemen oplevert... Eerlijk gezegd zou ik willen dat ik die hele functionaliteit uit kon zetten (ideaal zou nog steeds zijn als je het per game uit kon zetten). Ergste is nog dat het ook de oude suspend functionaliteit compleet heeft vervangen volgens mij... Althans, met FH4 op de one x nooit problemen gehad met suspenden en FH5 op de xsx wel. Ik denk dus omdat het eigenlijk qr is...Thom2289 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:20:
Enige game die ik recent gespeeld heb waar ik het echt fijn vond was the ascent omdat die een nogal lang laadtijd heeft als je je game uit het menu start (zou me niks verbazen als hij eigenlijk shaders aan het compileren is of zo ipv spul van de ssd te laden, maar het duurt lang). Alsnog, geef me de optie het uit te zetten en te laten werken zoals de one en in zet het aan (terwijl ik er in eerste instantie heel enthousiast over was, maar ruim een jaar na release werkt het nog steeds niet zoals zou moeten)...
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb de DTS app binnen gehaald en het geluid via mij Steelseries 7x is ook geweldig.
MAAR het zou ook via mijn stereoset moeten kunnen; volgens DTS moet het geluid op XBox naar ‘bitstream out’ en dan DTS: X selecteren.
Maar ik krijg die optie van Bitstream out niet in beeld. Volgens mij ‘was’ deze optie er wel in het verleden….
Iemand tip?
MAAR het zou ook via mijn stereoset moeten kunnen; volgens DTS moet het geluid op XBox naar ‘bitstream out’ en dan DTS: X selecteren.
Maar ik krijg die optie van Bitstream out niet in beeld. Volgens mij ‘was’ deze optie er wel in het verleden….
Iemand tip?
Haha heb het jaren geleden ook geprobeerd toen ie ook in game pass zat. Dat oefenen met vliegen werd niks en dacht fuck it, geen zin hierin. Zonde waarschijnlijk.Vildhjarta schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:11:
Outer Wilds gisteren even geprobeerd, na 10 minuten uitgezet, werd letterlijk kotsmisselijk tijdens het spelen, dat heb ik bij geen enkele game nog gehad.
Tja ik zou het misschien wel proberen als ik er niet letterlijk lichamelijk onwel van werd hahaZorroberner schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:02:
[...]
Haha heb het jaren geleden ook geprobeerd toen ie ook in game pass zat. Dat oefenen met vliegen werd niks en dacht fuck it, geen zin hierin. Zonde waarschijnlijk.
Oooh yes, ziet er beestig uit. Ik kies tegenwoordig meer op basis van developer dan wat anders. Het genre maakt bijna niet meer uit. Van de makers van Guacamelee, dan moet het wel goed zijn.
En Mass effect LE, en Outer wilds. Waarom komt alles juist uit wanneer ik op vakantie ben (zonder toegang tot xbox)?
Meestal via Eneba voor de US store.Farabi schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:23:
Geen problemen mee. Keys kan je meteen gebruiken/hoeft niet te wachten op een email.
psn: lupusergo
Lange vakantie zeker?ilm schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:51:
[...]
En Mass effect LE, en Outer wilds. Waarom komt alles juist uit wanneer ik op vakantie ben (zonder toegang tot xbox)?
_______
The pedestrian is hier eerder genoemd en geprezen. Ik vind hem briljant.
Diablo meets Kid ChameleonPdeBie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:01:
[...]
@justifire pfffff ziet er erg druk en complex uit. Niks voor mij
(Stijltje is wel heel mooi)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ja, dat laatste werkt inderdaad. Maar dat zijn niet in mijn default patroon als ik alles uitschakel, en later bedenk dat de controller nog aangesloten had moeten worden. Ik weet het, first world problemsSunnieNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 09:57:
[...]
Opladen op de usb van een ander device?
De xbox springt aan omdat aansluiten via usb ook het redmiddel is als de controller de weg kwijt is en niet meer wilt syncen. Als je de controller gewoon oplaad via een willekeurige andere lader of usb aansluiting gebeurd dat niet.
Andere manier is de controller aan te sluiten als de xbox nog aan staat en dan de xbox op standby te zetten.
Oeh... Had in eerste instantie niet naar de trailer gekeken... Maar een arpg en gelijk in gamepass, toch maar checken als ie er is
Heerlijk dat er tegenwoordig weer meer arpg's lijken te zijn!
Heb ook even The Pedestrian gespeeld, kwam er al vrij snel achter dat ik het een top game vind maar merk ook dat ik steeds meer game om echt te ontspannen na werk en het oplossen van puzzels daar juist het tegenovergestelde van is, dus toen het enigszins uitdagend begon te worden maar weer gestopt.
mass effect is denk ik de beste remastered game ever. wat een plaatje. HDR is shining here..
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 07-01-2022 18:10 ]
Tijd zal het leren
Twijfel nog steeds of ik m wil gaan spelen. Ik heb echt helemaal niets met sci fi Star Wars shizzle. Ja ik heb game pass dus kan t gratis proberen.Farabi schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:09:
mass effect is denk ik de beste remastered game ever. wat een plaatje. HDR is shining here..
Is meer dat ik steeds minder tijd heb en dit schijnt een behoorlijk uitgebreide game te zijn waar je niet even door heen rusht. Als ik de gameplay bekijk zie ik niets bijzonders, maar hoor vaak dat dit een van de beste games serie is.
Is het verhaal enigszins realistisch of ook echt sci fi
PSN ID Binloading_nl
Normaal geen issues, maar bij audio settings schiet ie nu elke keer automatisch terug naar Windows Sonic terwijl ik hem net op Atmos zette. Dit blijft ie nu doen.....
Heeft dit ook te maken met die verandering van Game Pass Ultimate user? Volgens mij had mijn broer toen Atmos bij zijn Turtle Beach gekregen en deze license werd geshared.
Heeft dit ook te maken met die verandering van Game Pass Ultimate user? Volgens mij had mijn broer toen Atmos bij zijn Turtle Beach gekregen en deze license werd geshared.
[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 07-01-2022 19:38 ]
Waarom denk je dat? Het mag altijd nog wat langer zijn.
Deel één kun je met een uur of 15 doorgeen zijn. Twee een uur of 25. Drie weet ik zo even niet.steefje schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:21:
[...]
Twijfel nog steeds of ik m wil gaan spelen. Ik heb echt helemaal niets met sci fi Star Wars shizzle. Ja ik heb game pass dus kan t gratis proberen.
Is meer dat ik steeds minder tijd heb en dit schijnt een behoorlijk uitgebreide game te zijn waar je niet even door heen rusht. Als ik de gameplay bekijk zie ik niets bijzonders, maar hoor vaak dat dit een van de beste games serie is.
Is het verhaal enigszins realistisch of ook echt sci fi
Maar het is wel echt Sci fi.
Deze games speel je trouwens ook niet voor de gameplay, maar het verhaal en de band die je opbouwt met de karakters.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Precies, KotOR en Jade Empire zijn uit dezelfde stal. Had ook echt totaal niks met Star Wars maar echt genoten van het verhaal en characters in die games. Daarom stond ME altijd nog hoog op m’n bucketlist. Heel blij met de remaster.Phydomir schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:43:
[...]
Deel één kun je met een uur of 15 doorgeen zijn. Twee een uur of 25. Drie weet ik zo even niet.
Maar het is wel echt Sci fi.
Deze games speel je trouwens ook niet voor de gameplay, maar het verhaal en de band die je opbouwt met de karakters.
Het was een klein grapje omdat die spellen vrij lang geleden uitgekomen zijn. Geniet er van.ilm schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:40:
[...]
Waarom denk je dat? Het mag altijd nog wat langer zijn.Voor Nobody saves the world ben ik terug, met wel een nieuwe backlog dan.
Ook het eerste stuk van mass effect gespeeld vanavond. Ik moet zeggen, het ziet er echt stukken beter uit dan ik had verwacht! Ja je ziet nog steeds wel dat het in de basis een oude game is (1), maar ik vind het zeker niet vervelend om naar te kijken. De controls zijn weer even wennen maar het speelt eigenlijk gelijk lekker, dus ik zou eenieder die de game wil gaan spelen zeker ook adviseren om deel 1 een kans te geven. Ik zat in ieder geval echt te genieten weer, al zal daar bij mij ook wel een deel nostalgie bij zitten.
Er is overigens een Mass Effect LE topic: [Multi] Mass Effect Legendary Edition
Toch wel lekker hoor dat Quick Resume.
Nog steeds bezig met AC Odyssey, die ik wel even voor de kerstvakantie zou uitspelen…
En dan is het wel heerlijk om na wat seasonal event races in FH5 zo weer *plop* door te kunnen rammen in Griekenland
Morgen beginnen aan chapter 3 van Atlantis, nog zes chievos te gaan voor de 100%, ga over de 150 uur heen, dat houtje is bijna doorgebeten
De dlc van AC Valhalla zal ik maar doorschuiven richting de pasen, hopelijk wordt de season pass tegen die tijd niet nog goedkoper dan hij deze kerst-sale al was
Nog steeds bezig met AC Odyssey, die ik wel even voor de kerstvakantie zou uitspelen…
En dan is het wel heerlijk om na wat seasonal event races in FH5 zo weer *plop* door te kunnen rammen in Griekenland
Morgen beginnen aan chapter 3 van Atlantis, nog zes chievos te gaan voor de 100%, ga over de 150 uur heen, dat houtje is bijna doorgebeten
De dlc van AC Valhalla zal ik maar doorschuiven richting de pasen, hopelijk wordt de season pass tegen die tijd niet nog goedkoper dan hij deze kerst-sale al was
Ook een erg leuke game. Geniet ervanYonix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:07:
'The Outer Worlds' op Series X is![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Met Obsidian, InXile en Bethesda wordt het echt genieten geblazen met (action) RPG’s.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Laat die Xbox Series X koelkast maar zitten. Lego Series X FTW
Link om te backen/steunen etc... Jason Ronald vindt het ook een goed idee. En als je daar toch bent, steun ook even het Playstation 5 Lego idee.
https://ideas.lego.com/s/p:c3707f72f28b4bca91d06eb91ce22294
It's time to bring next gen gaming to life in the brick with the LEGO @PlayStation 5 and @Xbox Series X!
— BrickinNick (@BrickinNick) 6 januari 2022
With your help these epic builds could become real LEGO Sets. Click below, sign up for free, and hit Support:
PS5 💙 https://t.co/XxpnSMoTVi
XSX 💚 https://t.co/dYqBNbnoU9 pic.twitter.com/EZ0OkUisLS
Link om te backen/steunen etc... Jason Ronald vindt het ook een goed idee. En als je daar toch bent, steun ook even het Playstation 5 Lego idee.
https://ideas.lego.com/s/p:c3707f72f28b4bca91d06eb91ce22294
[ Voor 50% gewijzigd door MRE-Inc op 08-01-2022 01:14 ]
XBL: MRE Inc
Spelen jullie wel genoeg Halo? Het gaat hier om koelkasten en lego terwijl er legio nieuwe aanwas is dat je kunt domineren.
De MP is echt klasse. Ik zou niet weten waarom je nog Cod of BF zou spelen terwijl deze parel gratis te spelen is.
@MRE-Inc er zijn vliegtuigjes aanwezig al zul je wel goed moeten zijn. Je wordt er zo uit gepikt door oplettende Spartanen.
@MRE-Inc er zijn vliegtuigjes aanwezig al zul je wel goed moeten zijn. Je wordt er zo uit gepikt door oplettende Spartanen.
[ Voor 21% gewijzigd door Exactor it op 08-01-2022 02:00 ]
Ik raak Halo eigenlijk nog niet zoveel aan. Zit nog steeds CoD Black Ops Cold War aan het spelen. Meer mijn soort spelletje denk ik, terwijl ik Halo Infinite en Halo 5 af en toe nog graag speel hoor!Exactor it schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:59:
Spelen jullie wel genoeg Halo? Het gaat hier om koelkasten en lego terwijl er legio nieuwe aanwas is dat je kunt domineren.De MP is echt klasse. Ik zou niet weten waarom je nog Cod of BF zou spelen terwijl deze parel gratis te spelen is.
Vind het jammer dat de Xbox Series X met Microsoft Edge de tabs zo snel afsluit/discard bij multitasken. Snap niet waarom dat zo nodig is, anders had ik echt weinig behoefte om een computer te hebben als het Microsoft ook nog lukt om de on screen keyboard ook weg te halen. Soort super snelle chromebook op je TV is het dan.
NeeExactor it schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:59:
Spelen jullie wel genoeg Halo?
WRC 6 voornamelijk
Door de sale AO Tennis 2 aangeschaft voor 11 euro. Nadat World Tour Tennis 1 en 2 niet brachten wat ik hoopte (=Top Spin achtige ervaring), is AO het ook nog niet helemaal.
Het speelt beter dan World Tour en heeft veel meer mogelijkheden om de gameplay aan te passen. Dit maakt voor mij wel het verschil. Balsnelheid, mate van assistentie bij lopen naar bal, tijd nodig om hard te slaan, alles is naar wens aan te passen. Zodanig dat je zeker een potje kunt tennissen en een dropshot net achter het net kunt plaatsen.
Alleen is de presentatie heel erg droog. Graphics voldoen, maar dat is het dan ook. Zit weinig plezier in, allemaal wel erg serieus. Maar het is wel de beste tennis game van dit moment.
Het speelt beter dan World Tour en heeft veel meer mogelijkheden om de gameplay aan te passen. Dit maakt voor mij wel het verschil. Balsnelheid, mate van assistentie bij lopen naar bal, tijd nodig om hard te slaan, alles is naar wens aan te passen. Zodanig dat je zeker een potje kunt tennissen en een dropshot net achter het net kunt plaatsen.
Alleen is de presentatie heel erg droog. Graphics voldoen, maar dat is het dan ook. Zit weinig plezier in, allemaal wel erg serieus. Maar het is wel de beste tennis game van dit moment.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Zoveel andere games die ik nog moet checken, en ik zit ook nog in de Hitman trilogy.Exactor it schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:59:
Spelen jullie wel genoeg Halo? Het gaat hier om koelkasten en lego terwijl er legio nieuwe aanwas is dat je kunt domineren.De MP is echt klasse. Ik zou niet weten waarom je nog Cod of BF zou spelen terwijl deze parel gratis te spelen is.
Er zijn ook mensen die echt niets met Halo hebben héExactor it schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:59:
Ik had voor deze Halo ook vrij weinig met de franchise. Waar ik wel wat mee heb zijn goede MP games. En de MP is echt zo ontzettend goed. Het is skillbased, het is eerlijk, het is easy to learn, hard to master, geen rare opsmuk met gelevelede wapens en gadgets, geen vage killstreaks, en het kent een ranked systeem die 95% van de tijd erg goed werkt. Het bevat alle ingrediënten van een goede MP.Exorcist schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Er zijn ook mensen die echt niets met Halo hebben hé
Het is voor mij de beste Mp sinds Titanfall 1.
Door de MP heb ik de campaign ook nog niet eens uitgespeeld.
Het is raar dat in een wereld met CoD, BF, Fortnite, Apex, Overwatch, en alle andere grote MP games ik in de afgelopen jaren nergens zoveel MP plezier mee heb gehad als met Halo Infinite en Knockout City. En als ik bekijk waarom dat zo is dan is het voor mij duidelijk. Eenvoud in gameplay. Ik ben helemaal klaar met alles moet groter, complexer, meer levels, meer systemen, zodat het uiteindelijk een ongebalanceerde wir war wordt.
Raise hand.Exorcist schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Er zijn ook mensen die echt niets met Halo hebben hé
BF en CoD kunnen me ook gestolen worden nu Hell Let Loose het slagveld domineert.
Zit nu een uur of 15 in Ori and the will of the wisps, erg mooie game maar op momenten ow zo frustrerend... Alsof de makers dachten, you want beauty and pain? Well here you go, special delivery!
Ziet er goed uit, mooie HDR ook? Kan niet wachten op de nieuwe OLED modellen van LG om eindelijk eens in 4K en HDR games te spelenYonix schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:07:
'The Outer Worlds' op Series X is![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha heel herkenbaar op het moment ook met It Takes Two, sommige levels zijn echt pain maar het blijft een spel om naar terug te komen.BigF25 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:37:
Zit nu een uur of 15 in Ori and the will of the wisps, erg mooie game maar op momenten ow zo frustrerend... Alsof de makers dachten, you want beauty and pain? Well here you go, special delivery!![]()
Ben ooit begonnen aan deel 1 van Ori en moet er toch nog eens mee verder. Heeft mooie graphics, een prachtig verhaal en goede gameplay dus daar ligt het niet aan. Teveel te spelen op het moment, merk nu toch echt dat ik veel gemist heb al die jaren op een oude game pc…
Haha, it takes two is uitdagend maar kids play in vergelijking met orihifigamefreak schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Haha heel herkenbaar op het moment ook met It Takes Two, sommige levels zijn echt pain maar het blijft een spel om naar terug te komen.
Ben ooit begonnen aan deel 1 van Ori en moet er toch nog eens mee verder. Heeft mooie graphics, een prachtig verhaal en goede gameplay dus daar ligt het niet aan. Teveel te spelen op het moment, merk nu toch echt dat ik veel gemist heb al die jaren op een oude game pc…
Het spel geeft geen 'native HDR', maar 'Auto HDR' kan via de Xbox wel ingeschakeld worden. Echter, om één of andere reden introduceert dit een vage heldere streep onderaan in het beeld, dus ik speel het spel zonder HDR op mijn LG C9 en dat is net zo indrukwekkend!hifigamefreak schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:40:
[...]
Ziet er goed uit, mooie HDR ook? Kan niet wachten op de nieuwe OLED modellen van LG om eindelijk eens in 4K en HDR games te spelen
BigF25 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:20:
[...]
Haha, it takes two is uitdagend maar kids play in vergelijking met ori![]()
Ikzelf hou 1) niet van SF en 2) niet van MP (behalve lokaal dan), dus redenen genoeg. Maar ik begrijp wel dat anderen het tof kunnen vinden, zal er zelf (net als Mass Effect) nooit aan gaan beginnen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:11:
[...]
Ik had voor deze Halo ook vrij weinig met de franchise. Waar ik wel wat mee heb zijn goede MP games. En de MP is echt zo ontzettend goed. Het is skillbased, het is eerlijk, het is easy to learn, hard to master, geen rare opsmuk met gelevelede wapens en gadgets, geen vage killstreaks, en het kent een ranked systeem die 95% van de tijd erg goed werkt. Het bevat alle ingrediënten van een goede MP.
Het is raar dat in een wereld met CoD, BF, Fortnite, Apex, Overwatch, en alle andere grote MP games ik in de afgelopen jaren nergens zoveel MP plezier mee heb gehad als met Halo Infinite en Knockout City. En als ik bekijk waarom dat zo is dan is het voor mij duidelijk. Eenvoud in gameplay. Ik ben helemaal klaar met alles moet groter, complexer, meer levels, meer systemen, zodat het uiteindelijk een ongebalanceerde wir war wordt.
Als je niet van MP houdt dan moet je er inderdaad ver weg van blijvenExorcist schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:31:
[...]
Ikzelf hou 1) niet van SF en 2) niet van MP (behalve lokaal dan), dus redenen genoeg. Maar ik begrijp wel dat anderen het tof kunnen vinden, zal er zelf (net als Mass Effect) nooit aan gaan beginnen.
Dat is nog eens leuk wakker worden na je nachtdienst, Intertoys belden en ik kon de Xbox komen halen. 
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
12 januari in de game pass
Ik heb juist niet zoveel met MP (behalve Forza horizonuchiha tijntje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:11:
[...]
Ik had voor deze Halo ook vrij weinig met de franchise. Waar ik wel wat mee heb zijn goede MP games. En de MP is echt zo ontzettend goed. Het is skillbased, het is eerlijk, het is easy to learn, hard to master, geen rare opsmuk met gelevelede wapens en gadgets, geen vage killstreaks, en het kent een ranked systeem die 95% van de tijd erg goed werkt. Het bevat alle ingrediënten van een goede MP.
Maar er vanuit gaande dat het zo blijft bevallen wil ik me gewoon verder door de serie heen werken, maar dan de games ook spelen als ik in het verhaal zo ver ben... Dus voor ik Infinite speel duurt nog wel even denk ik
Ondertussen het grootste deel van de dag weer verder aan het gaan met Mass Effect... Wat een game is het toch, geweldig! Mijn Shep heeft pas net de status gekregen waarmee je de Citadel weer kunt verlaten (met opzet vaag, anti spoiler) maar ben ook gewoon echt heel secuur en op mijn ooie dooie door het spel aan het gaan... En geniet tot nu toe van elk moment, al die lore op snuiven.
Is wel enigszins een opgave om de verschillende sci-fi werelden uit elkaar te houden, vooral omdat ik daarnaast ook bezig ben me door The Expanse heen te werken (zit ergens tegen einde season 2 geloof ik)... Drie geweldige uitgebreide settings, maar heel anders
Ik heb een LG C1 65 inch i.c.m. xbox, zetten jullie Dolby Vision altijd aan? Of uit bij sommige games?
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
op lg g1 heb ik het altijd aan kan nog zoveel bij stellen in het game menu van de tv .replica17 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:
Ik heb een LG C1 65 inch i.c.m. xbox, zetten jullie Dolby Vision altijd aan? Of uit bij sommige games?
Uit. Het voegt op dit moment helemaal niets toe. Zelfs niet bij Infinite.replica17 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:
Heb je hier een bron voor? Volgens HDTV op youtube is het per game verschillend wat er beter uit ziet.DutchOwnage schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:20:
[...]
Uit. Het voegt op dit moment helemaal niets toe. Zelfs niet bij Infinite.
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
Niet perse 1 bron. Meerdere youtubers die ik volg komen tot die conclusie. In ieder geval bij Infinite(een game die toch werd aangemerkt als de eerste echte native DV game), voegt het niets toe. Aan de andere kant, het verziekt het plaatje natuurlijk ook niet. DV en HDR10 bij games hebben beide hun voor en nadelen, maar het is niet zo dat DV er positief uitspringt.replica17 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:34:
[...]
Heb je hier een bron voor? Volgens HDTV op youtube is het per game verschillend wat er beter uit ziet.
Lang verhaal kort, jouw conclusie is juist
Merk wel bij sommige games dat DV de kleuren flink vernaggeld. Bij Paw Patrol bijvoorbeeld, die ik met mijn dochter speel, krijg ik de kleuren niet goed. Oranje wordt bruin en blauw neigt de richting van groen in te gaan.
En, hoe bevalt 'ie inmiddels?Snakefoodjah schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 13:39:
Zat al sinds deze morgen mijn Track n trace code te checken voor mijn Penrose X ondanks dat de vermoedelijke afleverdatum morgen was.
Plots krijg ik mail dat hij zeker donderdag 6 januari komt in de namiddag ( net als we in de cinema zitten). 😒😭
Gaat de bel een halfuurtje later met mijn pakketje. 😂😁😁
Nu firmware ge-update en nog even tot 100% opladen en kan eindelijk weer genieten van het mooie geluid dat ze produceren 😎
En dan net zoals @Rivanov beetje eq-presets zoeken die hem nog beter maken dan net uit the box…
Ikzelf heb hem bij Thomann.de besteld voor 285euro
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ok, waarom heb ik Hellblade nooit eerder gespeeld en waarom heeft nooit iemand mij verteld wat voor pareltje het is!?
Je wordt mbt combat wel wat in het diepe gegooid en de puzzels moet je wel aan wennen, maar wat een heerlijke flow, verhaal en visuals (zeker voor een al wat oudere game)
Je wordt mbt combat wel wat in het diepe gegooid en de puzzels moet je wel aan wennen, maar wat een heerlijke flow, verhaal en visuals (zeker voor een al wat oudere game)
Echt een top spel is dat ja! A plague tale innocence lijkt er qua gameplay niet op maar qua sterkte van het verhaal en gameplay dat past bij het verhaal wel. Dit zodat je het ons niet kwalijk neemt als je die parel gemist hebt.Notna schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:47:
Ok, waarom heb ik Hellblade nooit eerder gespeeld en waarom heeft nooit iemand mij verteld wat voor pareltje het is!?
Tip: altijd met headset spelen of een surround set. Het geluid is echt goed in Hellblade.
Deel 2 komt dit jaar naar het schijnt.
[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 08-01-2022 22:57 ]
Is inderdaad een hele toffe game, als ik je dan nog een advies mag geven, A Plague Tale: Innocence, die is ook erg tof.Notna schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:47:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zo, AC Odyssey op 100 % (1850 GS) 😅
Morgen nog even de
Als ik zie wat ubisoft met deze game heeft neer weten te zetten, ben ik eigenlijk alleen maar razend benieuwd naar de nieuwe Tomb Raider.
Open world game met deze graphics, Lara en bomvol toffe tombes om te verkennen, count me in !
Morgen nog even de
spoiler:
afwerken, want ben toch wel benieuwd wat dat gaat brengen.Korfu quest
Als ik zie wat ubisoft met deze game heeft neer weten te zetten, ben ik eigenlijk alleen maar razend benieuwd naar de nieuwe Tomb Raider.
Open world game met deze graphics, Lara en bomvol toffe tombes om te verkennen, count me in !
Ongelofelijk goed. Sound quality is echt “out of this world”.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dolby Vision wordt op dit moment zeer slecht gebruikt. Zelfs bij Halo Infinite, dat zelfs de eerste native Dolby Vision Game zou moeten zijn. Ik heb het dus uitgezet.replica17 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:34:
[...]
Heb je hier een bron voor? Volgens HDTV op youtube is het per game verschillend wat er beter uit ziet.
Check vooral het YouTube kanaal van Amok4All. Hij doet supergoede analyses, zowel op systeem niveau als per game.
YouTube: YouTube
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dammit, al dat geklets over hoe goed die headset wel niet is... Ook besteldRivanov schreef op zondag 9 januari 2022 @ 07:58:
[...]
Ongelofelijk goed. Sound quality is echt “out of this world”.
En door het advies hier maar bij Klubben besteld... De 5 jaar garantie is ook wel een fijn idee, al is het een beetje scummy dat je er al die tijd ook lid voor moet blijven van de nieuwsbrief (maar als dat echt gaat irriteren zet ik er wel een rule op).
Ben benieuwd
Penrose X besteld? Want mocht je nu ook een PS5 hebben of ooit een erbij kopen, dan ben je met één Headset klaar! 😉Finraziel schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:11:
[...]
Dammit, al dat geklets over hoe goed die headset wel niet is... Ook besteld![]()
![]()
![]()
![]()
En door het advies hier maar bij Klubben besteld... De 5 jaar garantie is ook wel een fijn idee, al is het een beetje scummy dat je er al die tijd ook lid voor moet blijven van de nieuwsbrief (maar als dat echt gaat irriteren zet ik er wel een rule op).
Ben benieuwd
Ja precies, dat was een van de overwegingen. Op zich vind ik het wel handig van mijn huidige turtle beach stealth 700 g2 dat die zonder een dongel zo met de Xbox verbindt, maar even om prikken is ook zo gebeurd en wel handig dat dezelfde headset dan voor alle systemen gebruikt kan worden.Rivanov schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:49:
[...]
Penrose X besteld? Want mocht je nu ook een PS5 hebben of ooit een erbij kopen, dan ben je met één Headset klaar! 😉
Alsnog moet het geluid me wel echt goed bevallen, als ik geen verschil hoor met de TB dan gaat ie terug (voor 300 euro). Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk... Ik ben geen echte audiofiel, maar kon bv na het testen van de Sony wh1000-xm3 ook niet meer terug naar een goedkopere Bluetooth headset (voor muziek) omdat dat gewoon bagger klonk toen ik wist hoe het ook kon... Dus ik ben benieuwd, zoals ik zei
Gebruik zelf mijn BD 770 Pro op mijn versterker. Ben dan niet draadloos en heb geen microfoon, maar het geluid is onovertroffen.
Heb nu sinds eind november de series x. Prima apparaat werkt ook goed alleen heb nu voor 2e keer dat hij uit slaap modus komt en geen verbinding kan maken met netwerk. Wat ik ook doe het lukt niet. Alle andere apparaten op dezelfde router heen issues. Xbox is bekabeld en kabel is gewoon goed. Moet dan een hard reset doen om werkend te krijgen. Althans vorige keer, zit nu te wachten met 5 minuten stekker uit de xbox en hoop dat hij zo weer gaat werken. Is eigenlijk enigste waar ik last van heb met de xbox zelf. Ja en soms wat quick resume issues maar die zijn bekend. Verder prima console, speel er eigenlijk alleen horizon 5 op want ben al tijdje niet zo in de serieuze game mood en horizon kan redelijk zonder nadenken gespeeld worden. Beetje wagen tunen en afstellen en dan ermee cruisen. Maar hoop komende tijd wat meer spellen te gaan doen. Halo single player en mass effect legendary staan onder andere op het menu.
Edit:
Helaas verbind nog steeds niet. Snap er niks van... Krijg ook een 169 ip binnen ipv standaard 192. Handmatig instellen werkt ook niet. Vage shizzle.
Alle andere apparaten waaronder ps5 en de tv zelf werken allemaal prima bekabeld. Toch even andere kabel testen dan maar.
Nope nieuwe label werkt ook niet. Kan helaas router niet resetten op moment... Vage shizzle zeg gister avond werkte prima..
Vaag, heb de xbox nu direct in de modem geklikt( kan blijkbaar 2 publieke ips binnenkrijgen, zo zit de ps5 vaak ook aangesloten met nat 1 dan.) Maar op ps5 werkt dat perfect en nu met xbox exact zelfde krijg zelfde ip wat niet klopt en doet niks. Vrees iets met de netwerk kaart ofzo. Zelfs de harde reboot/reset methode werkt dit leer niet. Geen zin om de hele xbox te resetten..
Edit:
Helaas verbind nog steeds niet. Snap er niks van... Krijg ook een 169 ip binnen ipv standaard 192. Handmatig instellen werkt ook niet. Vage shizzle.
Alle andere apparaten waaronder ps5 en de tv zelf werken allemaal prima bekabeld. Toch even andere kabel testen dan maar.
Nope nieuwe label werkt ook niet. Kan helaas router niet resetten op moment... Vage shizzle zeg gister avond werkte prima..
Vaag, heb de xbox nu direct in de modem geklikt( kan blijkbaar 2 publieke ips binnenkrijgen, zo zit de ps5 vaak ook aangesloten met nat 1 dan.) Maar op ps5 werkt dat perfect en nu met xbox exact zelfde krijg zelfde ip wat niet klopt en doet niks. Vrees iets met de netwerk kaart ofzo. Zelfs de harde reboot/reset methode werkt dit leer niet. Geen zin om de hele xbox te resetten..
[ Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 09-01-2022 12:03 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ga denk ik vandaag binnenkort precies hetzelfde doen. Wel ff bedenken hoe ik dat thuis nu weer uitgelegd krijg...Finraziel schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:11:
[...]
Dammit, al dat geklets over hoe goed die headset wel niet is... Ook besteld![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd
Ik gooi ook maar wat de ether in hoor: YouTube: Xbox Series X/S: How to Fix Cannot Obtain IP Address Tutorial! (Netw...v8power67 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:50:
Heb nu sinds eind november de series x. Prima apparaat werkt ook goed alleen heb nu voor 2e keer dat hij uit slaap modus komt en geen verbinding kan maken met netwerk. Wat ik ook doe het lukt niet. Alle andere apparaten op dezelfde router heen issues. Xbox is bekabeld en kabel is gewoon goed. Moet dan een hard reset doen om werkend te krijgen. Althans vorige keer, zit nu te wachten met 5 minuten stekker uit de xbox en hoop dat hij zo weer gaat werken. Is eigenlijk enigste waar ik last van heb met de xbox zelf. Ja en soms wat quick resume issues maar die zijn bekend. Verder prima console, speel er eigenlijk alleen horizon 5 op want ben al tijdje niet zo in de serieuze game mood en horizon kan redelijk zonder nadenken gespeeld worden. Beetje wagen tunen en afstellen en dan ermee cruisen. Maar hoop komende tijd wat meer spellen te gaan doen. Halo single player en mass effect legendary staan onder andere op het menu.
Edit:
Helaas allemaal geprobeerd maar bedankt voor meedenkenChirrel schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:19:
[...]
Ik gooi ook maar wat de ether in hoor: YouTube: Xbox Series X/S: How to Fix Cannot Obtain IP Address Tutorial! (Netw...
Verwijderd
Defecte netwerk kabel? Router al een keer herstart?v8power67 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Helaas allemaal geprobeerd maar bedankt voor meedenkenwifi via mn telefoon doet het wel. Maar krijg voor geen mogelijkheid meer verbonden via kabel..
Kabel van router naar xbox vervangen voor 2 andere en gebeurt exact zelfde. Heb nu wel even router gereset. Maar als alles in het netwerk perfect werkt behalve de xbox ligt het denk ik niet aan de router. Heb gekeken of er een ip dubbel gebruikt werd maar is ook niet het geval. En aangezien vorige keer een hard reset werkte maar nu niet vrees ik eerder dat de netwerk kaart mogelijk de boosdoener is. Ook omdat hij elke keer een 169 ip pakt ipv 192 wat mijn interne netwerk heeft. Heel vaag. Naja ik ga verder ermee prutsen en anders maar repair aanvragen.Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:28:
[...]
Defecte netwerk kabel? Router al een keer herstart?
Edit en nu werkt het toch na reboot router. Vaag vorige keer niet nodig, naja weet ik dat in ieder geval.. vaag maar waar.
[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 09-01-2022 12:39 ]
Ben blij dat ik hem weer heb….
Geluid is echt ongelofelijk e…. Maar dat was ook de reden dat ik hem na paar maanden terug wou kopen.
Ikzelf heb bij Thomann besteld deze keer: 285euro voor splinternieuwe set en 3 jaar garantie.
Was ook snelle levering.
Hifiklubben is ook wel een aanrader 👍🏻
Probeer hem gewoon eens uit en eventueel retourneren moest het voor u toch geen verbetering zijn.
Clamp op men hoofd is wel meer dan mijn Corsair HS75 XB maar dit betert na tijdje.
De corsair HS75 XB zit zelf iets te los vind ik…
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
169.254.x.x is de IP range voor auto configuratie en geeft aan dat het apparaat geen contact met het netwerk kan krijgen (en dus zelf wat verzint). Daar komt in ieder geval dat adres vandaan (niet dat het verder helpt met het oplossen, maar daar hoef je dan in ieder geval niks achter te zoeken verder).v8power67 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:35:
[...]
Kabel van router naar xbox vervangen voor 2 andere en gebeurt exact zelfde. Heb nu wel even router gereset. Maar als alles in het netwerk perfect werkt behalve de xbox ligt het denk ik niet aan de router. Heb gekeken of er een ip dubbel gebruikt werd maar is ook niet het geval. En aangezien vorige keer een hard reset werkte maar nu niet vrees ik eerder dat de netwerk kaart mogelijk de boosdoener is. Ook omdat hij elke keer een 169 ip pakt ipv 192 wat mijn interne netwerk heeft. Heel vaag. Naja ik ga verder ermee prutsen en anders maar repair aanvragen.
Edit en nu werkt het toch na reboot router. Vaag vorige keer niet nodig, naja weet ik dat in ieder geval.. vaag maar waar.
Heb juist totaal geen last van de clamp op m'n oren. Enige waar ik enigszins last van heb, is de clamp bovenop m'n hoofd. Daar had wel wat meer padding in mogen zitten. Maar dat is met name wanneer ik 'm meerdere uren achter elkaar op heb.Snakefoodjah schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:48:
[...]
Ben blij dat ik hem weer heb….
Geluid is echt ongelofelijk e…. Maar dat was ook de reden dat ik hem na paar maanden terug wou kopen.
Ikzelf heb bij Thomann besteld deze keer: 285euro voor splinternieuwe set en 3 jaar garantie.
Was ook snelle levering.
Hifiklubben is ook wel een aanrader 👍🏻
Probeer hem gewoon eens uit en eventueel retourneren moest het voor u toch geen verbetering zijn.
Clamp op men hoofd is wel meer dan mijn Corsair HS75 XB maar dit betert na tijdje.
De corsair HS75 XB zit zelf iets te los vind ik…
Ah okee naja verklaart wel meer dan toch. Bedankt voor de info ! Zal als weer eens voorkomt eens verder erin duiken nu eerst weer gamen.Finraziel schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:04:
[...]
169.254.x.x is de IP range voor auto configuratie en geeft aan dat het apparaat geen contact met het netwerk kan krijgen (en dus zelf wat verzint). Daar komt in ieder geval dat adres vandaan (niet dat het verder helpt met het oplossen, maar daar hoef je dan in ieder geval niks achter te zoeken verder).
Ik lees nu op Reddit toch het tegenovergestelde. Dat je juist in-game de audio op Stereo en Headphone moet zetten, wanneer je Dolby Atmos gebruikt.justifire schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 18:42:
[...]
Balanced. Over the ear.
En dan in game uiteraard 7.1 / surround.
Dolby Atmos via Xbox processing én Surround processing in-game kan met elkaar conflicteren.
https://www.reddit.com/r/...or_headphones_i_have_all/
3.) Xbox processing - Dolby Atmos (in my opinion the best setup)
To achieve this setup:
Xbox settings menu
-Display & Sound
-Audio output
-Headset audio (right column): Dolby Atmos
-Headset audio (right column): Check box for HDMI or optical if you are using either
In-game settings menu
-Options
-Audio
-Sound preset: Headphones
-Output configuration: stereo
Mixamp/headphone settings
-Surround sound disabled
Heb laatst Gang Beasts samen met mijn neefje en een goede vriend van me gespeeld, man wat hebben we die avond in een scheur gelegen. Echt hilarisch.
Ook erg leuk was Human fall Flat en diezelfde avond hebben we ook nog Battletoads gespeeld. Allemaal Game Pass, allemaal super fun.
Later dit jaar komt Party Animals. Is eigenlijk gewoon een regelrechte Gang Beasts ripoff, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.
Ook erg leuk was Human fall Flat en diezelfde avond hebben we ook nog Battletoads gespeeld. Allemaal Game Pass, allemaal super fun.
Later dit jaar komt Party Animals. Is eigenlijk gewoon een regelrechte Gang Beasts ripoff, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 09-01-2022 14:34 ]
Rip off of niet, de trailer vind ik wel geniaaldevilsnight schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:34:
Heb laatst Gang Beasts samen met mijn neefje en een goede vriend van me gespeeld, man wat hebben we die avond in een scheur gelegen. Echt hilarisch.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/6UFh7t7HzPCSTf5zem91SZLA.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/26hInwhoHOmvpvNcb8siOvle.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/1CFqFbBZXtfVcPGAg0oyiX1r.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/N73nyAueFAUuGC3L5fhRwbQv.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/5QBcfloXdA1Sw5q8jThL9IwO.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/MbMP53nuVfluzCmDZF3CP45F.png?f=fotoalbum_medium)
/f/image/0QvYJYBhMfhbCxw22lOPtiaN.png?f=fotoalbum_medium)