JDL15 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:59:
[...]

Waarom niet even wachten op Shredders in GamePass? ;)
Omdat ik nu tijd heb :P :+
Shredders komt er sowieso wel, maar dat lijkt iets meer de simulatie kant op te gaan. Kan het mis hebben hoor. Wil eigenlijk gewoon Tony Hawk maar dan in de sneeuw :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Wom schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:05:
[...]

Omdat ik nu tijd heb :P :+
Shredders komt er sowieso wel, maar dat lijkt iets meer de simulatie kant op te gaan. Kan het mis hebben hoor. Wil eigenlijk gewoon Tony Hawk maar dan in de sneeuw :D
Ja ik snap je wel, à la Coolboarders, dat zou ook weer eens gaaf zijn :)

PS hopelijk een goede Game Pass aankondiging soon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Se849YQOOn7VJO992lU9zRNc--k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNiCtDFDKGPcF1nF1z4BFcsw.jpg?f=fotoalbum_large

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Gebruikt iemand toevallig de XSX op de LG UltraGear 32GP850-B? Ik ben namelijk benieuwd naar je color settings. Ik heb de monitor sinds vandaag dus ik ben nu bezig met het kalibreren van het scherm.
JDL15 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:19:
[...]

Ja ik snap je wel, à la Coolboarders, dat zou ook weer eens gaaf zijn :)

PS hopelijk een goede Game Pass aankondiging soon:

[Afbeelding]
Meestal met dat soort tweets staat ons wel wat groots te wachten toch? Ben benieuwd!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Guerilla schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:34:
Gebruikt iemand toevallig de XSX op de LG UltraGear 32GP850-B? Ik ben namelijk benieuwd naar je color settings. Ik heb de monitor sinds vandaag dus ik ben nu bezig met het kalibreren van het scherm.
Heb hem zelf niet maar misschien kan je hier iets mee?

Ik geloof dat het menu op het scherm namelijk ongeveer hetzelfde is.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:32
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 12:53:
[...]
Luigi's Mansion 3, Smash maar daar moet je fan van zijn. Zelda Botw had ik al op Wii U. Een game als Xenoblade is niet te doen op een 65 inch scherm met zulke bizar lage resoluties. Undocked is her prima te doen, maar ik game liever op de tv.
Pikmin 3, Fire Emblem, Mario Oddysey, Mario vs Rabbids, Astral Chain, Bowser's Fury, Mario Party Superstars, Animal Crossing, Metroid Dread, Monster Hunter Rise, Shin Megami Tensei, etc etc. Switch heeft echt fantastische exclusives. Ik spendeer behoorlijk wat uurtjes op de Oled Switch. :P

Wel eens dat die resolutie op tv in veel games niet te doen is. Speel daarom ook veel docked.

Meer on topic, was het lijstje van games die Gamepass verlaten al genoemd?
Desperados III (Cloud, Console, PC)
Ghost of a Tale (PC)
Kingdom Hearts III (Console)
Mount & Blade: Warband (Cloud, Console, PC)
Pandemic (Console, PC)
Yiik: A Postmodern RPG (PC)

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:52:
[...]

Meestal met dat soort tweets staat ons wel wat groots te wachten toch? Ben benieuwd!
Denk dat dit de aankondiging is dat ze 1M twitter followers hebben op die account.

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Sluit ik mij volledig bij aan.
Dolby Atmos = vol en bombastisch, heerlijk voor tijdens de film.
DTS:X = subtieler directional sound, ideaal voor pinpoint-precision in games.
Zijn beide ook regelmatig in de aanbieding met 50% korting :)
Even snel opgezocht:
''Download the DTS® Sound Unbound™ app to unlock (for free) the DTS:X for home theater solution for Xbox, or start your free trial of DTS® Headphone:X® for Xbox and PC to amplify your gaming and video content.''

Dus om het via een headset te gebruiken moet je dat aanschaffen? Ik heb nog geen goede headset maar ben verbaasd dat zoiets tegenwoordig ook aparte kosten met zich mee brengt. Of is dit altijd al zo? Als dit normaal is dan moet het maar natuurlijk. :)

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:51:
[...]

Even snel opgezocht:
''Download the DTS® Sound Unbound™ app to unlock (for free) the DTS:X for home theater solution for Xbox, or start your free trial of DTS® Headphone:X® for Xbox and PC to amplify your gaming and video content.''

Dus om het via een headset te gebruiken moet je dat aanschaffen? Ik heb nog geen goede headset maar ben verbaasd dat zoiets tegenwoordig ook aparte kosten met zich mee brengt. Of is dit altijd al zo? Als dit normaal is dan moet het maar natuurlijk. :)
Is normaal.
Dolby Atmos was ook betalend.
Bij de corsair HS75 XB zat die code erbij inbegrepen

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Xlast88 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:32:
[...]

Denk dat dit de aankondiging is dat ze 1M twitter followers hebben op die account.
Hmmm, dan is het beter om er niet al teveel van te verwachten.

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:09:
[...]

Hmmm, dan is het beter om er niet al teveel van te verwachten.
Oké ik had het fout! https://news.xbox.com/en-...-one-with-xbox-game-pass/
Yeah, zag het ook net op XboxEra. Wordt er persoonlijk niet blij van, Rainbow Six met aliens. Echt wtf gewoon. Lol.
“Sharing in our commitment to bring fans new and exciting games on day one, Ubisoft also announced today their intent to bring Ubisoft+ to Xbox platforms in the future. This will be a great addition for fans who will have even more ways to access the games and experiences they love on Xbox.”

[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 05-01-2022 18:13 ]

Ubisoft+ dus wel naar de Xbox, maar dus niet in Game Pass, wat ik het en der wel lees.

Ik ben nu echt begonnen met Halo campaign. Ik had de game tijdelijk in de backlog gezet na het spelen van de proloog vorig jaar om even wat andere dingen te finishen eerst.

Het is nogal lang geleden dat ik de andere games speelde en een story so far Zou niet verkeerd zijn. Kan ik ergens een soort van story summary van alles van Halo vinden, in tekst vorm of video vorm?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:48:
Ik ben nu echt begonnen met Halo campaign. Ik had de game tijdelijk in de backlog gezet na het spelen van de proloog vorig jaar om even wat andere dingen te finishen eerst.

Het is nogal lang geleden dat ik de andere games speelde en een story so far Zou niet verkeerd zijn. Kan ik ergens een soort van story summary van alles van Halo vinden, in tekst vorm of video vorm?
Op YouTube staan meerdere samenvattingen

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:22
Wom schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 18:46:
Ubisoft+ dus wel naar de Xbox, maar dus niet in Game Pass, wat ik het en der wel lees.
Waar heb je dat gelezen dat het naar de Xbox komt?
maurieske72 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:13:
[...]

Waar heb je dat gelezen dat het naar de Xbox komt?

Dude van website VGC zegt dat veel Square Enix titels op Xbox zullen verschijnen, maar verwacht maar dat Final Fantasy vanaf nu een Sony franchise is. Sony wil dat PS5 het thuis van FF wordt.

Tenzij er dingen veranderen zegt ie, maar zo ziet het er nu uit, want FF7 Remake had nu al lang op de Xbox moeten zijn. Misschien is dit Sony's reactie op Bethesda + Xbox? Lol.

https://forum.xboxera.com...uments/9535/9296?u=staffy

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 05-01-2022 19:31 ]

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:22

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:20
Dolby atmos for headphones via vpn argetinie €3,99 succes.
https://www.eneba.com/xbo...y-argentina?af_id=mydealz

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-12 17:04
Afgelopen Maandag wou ik een Xbox Series S bestellen maar om het op dezelfde dag te krijgen lukte niet. Maar in de ochtend was de Xbox Series X op voorraad en kon op dezelfde dag geleverd worden. Uit impuls dat maar gedaan en stiekem wel blij ermee. Vooral blij voor het totaal pakket zoals het hebben van een 4K blu ray speler en de wat extra opslag.

Is mijn tweede Xbox Series X maar dan deze keer in de woonkamer voor wat variatie tijdens de lockdown en ook voor familie en vrienden die langskomen. Maar waar ik verbaasd over ben is dat de Xbox een optie heeft om netwerkoverdracht te doen over het netwerk. Maar dat werkt niet zo lekker. De beiden Xbox zien elkaar niet zo vaak. Misschien moet ik beiden aanlaten om het echt goed te laten werken maar ondertussen zijn al mijn games al gedownload. :P

Ik heb geprobeerd om het te streamen met de Xbox app en ook de cloud maar het is zoooo veel fijner nu ik het lokaal speel. Met de Instant On optie gaat mijn scherm in kleine seconde's aan en ben ik zo in de game. Even save games syncen wat automatisch gaat en gaan met de banaan. Op afstand gamen is opzich fijn maar met multiplayer first person shooters wat ik het liefst speel vond ik het op ten duur vervelend. Verder meer zin om weer een FIFA carriere te starten in plaats van een oude FIFA op de Nintendo Switch spelen aangezien dat letterlijk niet meer is dan nieuwe spelers en tenues en verder altijd dezelfde game leveren. :P

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:34
polopolo150 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:04:
. Verder meer zin om weer een FIFA carriere te starten in plaats van een oude FIFA op de Nintendo Switch spelen aangezien dat letterlijk niet meer is dan nieuwe spelers en tenues en verder altijd dezelfde game leveren. :P
Is dat niet ook zo in de reguliere Fifa versies?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Exactor it schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:12:
[...]

Is dat niet ook zo in de reguliere Fifa versies?
Nee, die worden steeds slechter en slechter helaas.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 19:25:
Dude van website VGC zegt dat veel Square Enix titels op Xbox zullen verschijnen, maar verwacht maar dat Final Fantasy vanaf nu een Sony franchise is. Sony wil dat PS5 het thuis van FF wordt.

Tenzij er dingen veranderen zegt ie, maar zo ziet het er nu uit, want FF7 Remake had nu al lang op de Xbox moeten zijn. Misschien is dit Sony's reactie op Bethesda + Xbox? Lol.

https://forum.xboxera.com...uments/9535/9296?u=staffy
In het verleden was FF ook een PS exclusive. Moet zeggen dat ik er niet wakker om lig. De laatste mooie FF is deel 10, daarna is het er op achteruit gegaan vind ik.
Als ze de andere games maar blijven uitbrengen op de Xbox (komt er nog een nieuwe Tomb Raider? :9~ )

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:25:
[...]

In het verleden was FF ook een PS exclusive. Moet zeggen dat ik er niet wakker om lig. De laatste mooie FF is deel 10, daarna is het er op achteruit gegaan vind ik.
Als ze de andere games maar blijven uitbrengen op de Xbox (komt er nog een nieuwe Tomb Raider? :9~ )
Ff7 remake is wel echt een geweldige game hoor!
Verwijderd schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:25:
[...]

Dat ook, en daarnaast dat ik zelf de debuut trailer van 16 heel erg matig vond en 15 was alles behalve bijzonder. En 16 komt dit jaar al niet eens meer.

Een nieuwe Tomb Raider is in de maak, yes.
giantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:43:
[...]

En dat geloof ik en het is jammer dat ie niet naar Xbox komt. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook, want hoeveel delen gaan er nog komen voordat de remake klaar is? En zouden we dan met elk nieuwe deel twee jaar moeten wachten als het wel naar Xbox was gekomen? Pfff, give me a break.

• giantgiantus
  • Nu online
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:51:
[...]

Dat ook, en daarnaast dat ik zelf de debuut trailer van 16 heel erg matig vond en 15 was alles behalve bijzonder. En 16 komt dit jaar al niet eens meer.

Een nieuwe Tomb Raider is in de maak, yes.

[...]

En dat geloof ik en het is jammer dat ie niet naar Xbox komt. Aan de andere kant is het misschien maar goed ook, want hoeveel delen gaan er nog komen voordat de remake klaar is? En zouden we dan met elk nieuwe deel twee jaar moeten wachten als het wel naar Xbox was gekomen? Pfff, give me a break.
Sorry voor off-topic. Maar ik vind deel 1 echt een prima afsluiter hebben. Geen enkel moment het gevoel dat de game geen goed eind had.

• Timothy3000
Dit zijn de momenten waarop ik blij ben dat ik beide nextgen consoles naast de tv heb staan. Games in de FF serie zijn toch wel dé games die ik day one meteen wil spelen. Echt zonde voor Xbox bezitters dat ze dit mislopen. Beetje flauw ook, want ze waren wel beloofd toch?
Heb nog nooit een FF game gespeeld. :+
Ondanks dat ik de PS3, PS4 en nu PS5 in huis heb.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Timothy3000
Heb je 7 Remake geclaimed toen hij in Plus zat? Want het is echt de moeite waard die game eens op te starten. Voor je het weet ben je uren verder. Fantastisch verhaal.
giantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:53:
[...]

Sorry voor off-topic. Maar ik vind deel 1 echt een prima afsluiter hebben. Geen enkel moment het gevoel dat de game geen goed eind had.
Oh het zal ongetwijfeld een goed eind hebben, maar het is part 1 he. Dus het echte einde zal wel ergens in 2030 zijn ofzo, SE kennende :P

En dan ben ik optimistisch.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 05-01-2022 21:29 ]

• Timothy3000
Maar de game is ook prima als stand alone te spelen. (al denk ik dat niemand dat wil, want dat verhaal smaakt naar meer)

Maar goed, dit is meer iets voor het FF (of PS5) topic. :P

• giantgiantus
  • Nu online
devilsnight schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:28:
[...]

Oh het zal ongetwijfeld een goed eind hebben, maar het is part 1 he. Dus het echte einde zal wel ergens in 2030 zijn ofzo, SE kennende :P

En dan ben ik optimistisch.
Je begrijpt me niet. Ik vond part 1 een goed eind hebben. Zelfs als er geen vervolg komt zou het 1 van mijn leukste games van 2021 zijn (naast Ori).
giantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:31:
[...]

Je begrijpt me niet. Ik vond part 1 een goed eind hebben. Zelfs als er geen vervolg komt zou het 1 van mijn leukste games van 2021 zijn (naast Ori).
Ah ok, duidelijk.
Timothy3000 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:25:
Heb je 7 Remake geclaimed toen hij in Plus zat? Want het is echt de moeite waard die game eens op te starten. Voor je het weet ben je uren verder. Fantastisch verhaal.
Nee, had vorig jaar maart geen PlayStation. Had m’n PS4 Pro verkocht net voor de release van PS5. Maar had mijn releaseday PS5 pre-order aan een vriend van me gegeven, omdat ik toen nog geen interesse had in de PS5 gezien het aanbod van games op dat moment.
Heb nu wel de PS5 in huis gehaald aangezien Gran Turismo 7, eindelijk, bijna uitkomt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:43:
[...]

Dat is ook deel 7 :P. Maar snap je punt. Wil ‘m graag nog een keer spelen. Hopelijk worden de PS4 Pro’s een keer snel goedkoper op MP.
Heb de final fantasies vanaf 7 tot en met X-2 met veel plezier gespeeld, waarbij deel 8 de leukste was in mijn belevenis, maar nadat het meer en meer een action game werd ipv de traditionele turn based j-RPG’s ben ik er helemaal vanaf gestapt. Dus ben er zelf niet rouwig om als ze niet op de xbox komen. Hoop eerder dat Square binnenkort eens zichzelf in de spiegel kijkt met hun vreemde praktijken de laatste tijd.

——
https://news.xbox.com/en-...y-18-with-xbox-game-pass/

Nobody saves the world komt deze maand naar gamepass. Van de makers van Guacamelee. Als ik tijd heb naast Halo ga ik hem zeker proberen. :)

GP is on fire.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-01-2022 23:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
Vandaag komt de Mass Effect remaster uit op GP, is deze aan te raden ondertussen om daar even goed voor te gaan zitten ?
Las dat er weinig support is vanaf EA/Bioware wat betreft bugfixes, maar heb geen idee of daar omheen te draaien valt of dat het gamebreaking is.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:09
PepieNL schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 08:42:
Vandaag komt de Mass Effect remaster uit op GP, is deze aan te raden ondertussen om daar even goed voor te gaan zitten ?
Las dat er weinig support is vanaf EA/Bioware wat betreft bugfixes, maar heb geen idee of daar omheen te draaien valt of dat het gamebreaking is.
Ik heb van bugs niet heel veel gemerkt toen ik hem speelde. Voornaamste is wat mij betreft dat deel 1 wel erg verouderd is en dat af en toe beetje doorbijten was.

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12:07
Pff afgelopen week een 2e xbox controller aangeschaft, ik dacht nog ik koop zo'n originele zodat het zeker geen rommel is 85 euri's...

Na een uurtje stopt spontaan de X knop er mee, vervolgens een uur later doet hij het weer de rest van de avond. 2 dagen later krijg ik die controller met geen mogelijkheid meer aan.. Toch maar retour gestuurd en krijg gelukkig zonder extra kosten een nieuwe thuisgestuurd :D
BenvandeKaart schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:36:
Pff afgelopen week een 2e xbox controller aangeschaft, ik dacht nog ik koop zo'n originele zodat het zeker geen rommel is 85 euri's...

Na een uurtje stopt spontaan de X knop er mee, vervolgens een uur later doet hij het weer de rest van de avond. 2 dagen later krijg ik die controller met geen mogelijkheid meer aan.. Toch maar retour gestuurd en krijg gelukkig zonder extra kosten een nieuwe thuisgestuurd :D
De service van Microsoft is gelukkig goed in orde. Doen totaal niet moeilijk over zulke dingen inderdaad.
Het is een beetje 'hit and miss' bij die controllers. De twee controllers die ik bij mijn One S kocht doen het na al die jaren nog perfect, maar die van de Series X is ook al een keer terug geweest voor een haperende A.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:34
Ik heb nog even geen gedachte bij het Tom Clancy en aliens maar RB6: Siege speelde heerlijk, als ze die gunplay en balans tussen operators hebben gehandhaafd kan dit wel eens verrassend goed zijn. Anderzijds zijn spinoffs richting aliens neerschieten meestal enorm slecht. :)

• Timothy3000
Game in de maanden na release volledig uitgespeeld en geen bug tegengekomen. 1 van mijn GOTY's van vorig jaar. Even goed de tijd voor maken en dan ga je echt een geniaal sci fi avontuur tegemoet.

• Timothy3000
Die trailers zagen er echt matig uit. Voor mij vooralsnog niet echt een waardevolle toevoeging, maar ik zit er graag naast. :)

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18:37
Doen, heb geen gamebreaking bugs meegemaakt, behalve bij citadel dlc. Viel toen in een missie op de grond en kon dus nergens meer heen. Maar start van de missie verhielp dat. Moet zelf deel 3 nog altijd uitspelen.

Prima games, deel 1 ziet er stukken beter uit. Heb wel het gevoel alsof ze deel 3 weinig mee hebben gedaan, maar ach, is toch op game pass.

Verwijderd

BenvandeKaart schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:36:

Die dingen kosten 60 euro. Waar heb jij je laten afzetten voor 85 euro? :P

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Heb de volle mep betaald voor de trilogy en kreeg er de beste space opera ervaring voor die ik ook gehad heb. Mijn absolute nummer 1 titel op de huidige generatie. Deel 1 voelt inderdaad nogal knullig aan, maar dat is kwestie van gewenning.
Krimglas schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Heb de volle mep betaald voor de trilogy en kreeg er de beste space opera ervaring voor die ik ook gehad heb. Mijn absolute nummer 1 titel op de huidige generatie. Deel 1 voelt inderdaad nogal knullig aan, maar dat is kwestie van gewenning.
Nu je dat zo typt, was er niet ooit het idee er een film/serie van te maken? Daar zou de setting zich uitstekend voor lenen. Weet nog wel dat het eerste deel mij volledig in zijn greep had, terwijl het totaal mijn type game eigenlijk niet is.

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:31
Ik heb zojuist de mail gekregen van Toynk dat mijn Xbox mini fridge onderweg is!
Mijn tracking code werkt nog niet, maar er is in ieder geval een update.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
kevlar01 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 16:01:
[...]

Heb hem zelf niet maar misschien kan je hier iets mee? [YouTube: NEW* Tips on How to Calibrate Your Gaming Monitor - LG Ultragear GN850]
Ik geloof dat het menu op het scherm namelijk ongeveer hetzelfde is.
Thanks! Ik zal ernaar kijken.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Blijft toch cool om te zien hoe ze dat doen, mogelijke spoilers. Heb niet helemaal gekeken gezien ik nog bezig ben maar geweldig spel nog steeds d:)b _/-\o_

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe laat Mass Effect gratis beschikbaar zal zijn?

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:22
Homeland schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 13:58:
Heeft iemand enig idee hoe laat Mass Effect gratis beschikbaar zal zijn?
Nu al volgens mij. Althans heb hem 1 uur geleden via de gamepass app kunnen installeren op mijn series x zonder kosten.
Net klaar met The Pedestrian. Wat een hele gave puzzelgame. Een van de weinige puzzel games waarbij ik niet naar een guide heb gegrepen als ik een tijd vast zat. Want er zit gewoon echt een goede logica achter. De moeilijkheid neemt rond 2/3e van de game wel toe, maar het is echt een hele toffe game. Samen met The Witness wel erg hoog op mijn all time puzzle games. :) Ook een super leuke stijl. Echt genoten. Vanaf deze week via Gamepass te downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2022 14:39 ]

• Homeland
  • Niet online
morm schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:28:
[...]

Nu al volgens mij. Althans heb hem 1 uur geleden via de gamepass app kunnen installeren op mijn series x zonder kosten.
Heb je dan geen andere versie te pakken? Net ook even in de app gekeken maar zie de Legendary Edition er niet tussen staan.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Homeland schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:39:
[...]

Heb je dan geen andere versie te pakken? Net ook even in de app gekeken maar zie de Legendary Edition er niet tussen staan.
Zojuist op de xbox zelf gecheckt maar is nog niet te downloaden, hangt nog een prijskaartje aan vast van 62,99...

• Bramsko
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:58
Mass Effect geprobeerd via de app. Is nu aan het downloaden. Via Xbox kan ik hem nog niet vinden.

• BigF25
  • Nu online
Bramsko schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:46:
Mass Effect geprobeerd via de app. Is nu aan het downloaden. Via Xbox kan ik hem nog niet vinden.
Vreemd, via de app wel idd!
BigF25 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Vreemd, via de app wel idd!
Via de app werkt het altijd.

• Homeland
  • Niet online
Maar jullie vinden de Legendary Edition via de app? Dat is namelijk de enige versie geoptimaliseerd voor Series S/X.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:11
Homeland schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:02:
Maar jullie vinden de Legendary Edition via de app? Dat is namelijk de enige versie geoptimaliseerd voor Series S/X.
Yep, die heb ik net via de app laten installeren.

• BigF25
  • Nu online
Klaar met installatie maar krijg het niet gestart.. krijg een popup met 'Is dit jouw eigen game of app?' :S
met de opties, in ms store tonen / annuleren / problemen oplossen met de game ..

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 13:55
Nooit een Mass Effect deel gespeeld en wil mij binnenkort daar ook eens aan wagen. Lees dus wel vaker dat deel 1 (zelfs in de remasterd versie) behoorlijk gedateerd is. Kun je dit deel gewoon skippen want hebt niet echt zin om 25-30 uur iets te spelen waar ik mij "door heen moet bijten". Las wel dat je in de orginele ME2 versie een recap kreeg van deel 1 waar jij ook bepaalde keuzes kon maken. Ik weet niet of dit bij de Legendary Edition ook zo is

• Homeland
  • Niet online
BigF25 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:11:
Klaar met installatie maar krijg het niet gestart.. krijg een popup met 'Is dit jouw eigen game of app?' :S
met de opties, in ms store tonen / annuleren / problemen oplossen met de game ..
Via de Xbox app kan je hem dus wel downloaden, maar hij is nog niet gratis beschikbaar dus kan je er nog niets mee doen.

• PdeBie
Tim01 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:12:
Nooit een Mass Effect deel gespeeld en wil mij binnenkort daar ook eens aan wagen. Lees dus wel vaker dat deel 1 (zelfs in de remasterd versie) behoorlijk gedateerd is. Kun je dit deel gewoon skippen want hebt niet echt zin om 25-30 uur iets te spelen waar ik mij "door heen moet bijten". Las wel dat je in de orginele ME2 versie een recap kreeg van deel 1 waar jij ook bepaalde keuzes kon maken. Ik weet niet of dit bij de Legendary Edition ook zo is
Nee die kan je niet skippen. Dat is RPG technisch juist de beste van de reeks en levert het fundament van het verhaal.
Je kunt hem wel skippen. Mits je een hele goede recap gaat kijken. Vond deel 2 zoveel beter dan deel 1. Dan kun je in deel 2 ook zelf keuzes maken over hoe je je voorgeschiedenis ziet. Maar je kunt altijd een poging wagen met deel 1 en als het je niet bevalt alsnog direct naar 2 gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2022 15:23 ]

• PdeBie
Nah, die mening deel ik niet @uchiha tijntje. Zeker de band die je krijgt met je team genoten wordt veel beter opgebouwd dan in andere delen.

• Tim01
  • Laatst online: 28-11 13:55
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:22:
[...]

Je kunt hem wel skippen. Mits je een hele goede recap gaat kijken. Vond deel 2 zoveel beter dan deel 1. Dan kun je in deel 2 ook zelf keuzes maken over hoe je je voorgeschiedenis ziet. Maar je kunt altijd een poging wagen met deel 1 en als het je niet bevalt alsnog direct naar 2 gaan.
Denk dat ik er idd maar gewoon mee begin en dan zie ik wel of ik er door heen kom

• BigF25
  • Nu online
Homeland schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:13:
[...]

Via de Xbox app kan je hem dus wel downloaden, maar hij is nog niet gratis beschikbaar dus kan je er nog niets mee doen.
Ok clear, dan maar wachten tot men het unlocked
BigF25 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:11:
Joh. ;)
Hij is ook nog niet live in GamePass. Vanavond om 18:00/19:00 pas.
West-Coast USA slaapt nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-01-2022 15:40 ]

uchiha tijntje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:36:
Net klaar met The Pedestrian. Wat een hele gave puzzelgame. Een van de weinige puzzel games waarbij ik niet naar een guide heb gegrepen als ik een tijd vast zat. Want er zit gewoon echt een goede logica achter. De moeilijkheid neemt rond 2/3e van de game wel toe, maar het is echt een hele toffe game. Samen met The Witness wel erg hoog op mijn all time puzzle games. :) Ook een super leuke stijl. Echt genoten. Vanaf deze week via Gamepass te downloaden.
Gij bent ook een gekkie ook he.
Al die games die jij complete. :+

• BenvandeKaart
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 10:34:
[...]

Die dingen kosten 60 euro. Waar heb jij je laten afzetten voor 85 euro? :P
https://www.bol.com/nl/nl...rt/9200000065130278/?s2a=

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:35

TheVMaster

Moderator WOS
En de Xbox Mini Fridge is eindelijk onderweg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28jiE18HJiNJjDbPhQLNt2qZvp0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4FPdTq4CRbHC9Mj1rWSyjBpH.png?f=fotoalbum_large

• Zorroberner
Dat gezeur over deel 1 is soms ook overdreven hoor. Prachtige meeslepende game. Gewoon even lekker spelen, en wanneer je Feros of Noveria hebt uitgespeeld. (Main story planeten). Dan je oordeel opmaken of je het wilt uitspelen. Bevalt het niet dan deel 2. Maar deel 1 heeft zo een heerlijke plottwist waar ik van genoot. Moet je niet door een recap laten afnemen.
PdeBie schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:26:
Nah, die mening deel ik niet @uchiha tijntje. Zeker de band die je krijgt met je team genoten wordt veel beter opgebouwd dan in andere delen.
Het enige wat ik me herinner van deel 1 is hoe slecht die Mako reed en het einde.
Deel 2 herinner ik me nog erg goed. Het is dan ook erg persoonlijk hoe je die games ervaart. Maar 25 uur een “ouderwetse” game met tegenzin spelen enkel voor “de band” is zonde van de tijd. Dat het een toegevoegde waarde voor het verhaal heeft ben ik wel met je eens. Maar het is niet perse nodig.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TheVMaster schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:22:

[Afbeelding]
Nice! Hoop zo ook die mail te krijgen :+

• SunnieNL
  • Laatst online: 01-12 09:16
TheVMaster schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:22:
Die van mij staat volgens mij nog gewoon bij Toynk te chillen..
Maar misschien komt daar eerdaags ook wat vaart in.

Verwijderd

Dat is een Xbox One controller :P Wat @Nogne al aangaf zijn ze 60 euro bij Microsoft. Maar ook bij tig andere zaken. :)

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:11
Inmiddels start Mass Effect ook op. :)

• Zorroberner
Ik ga Mass Effect ook weer aanslingeren. Afgelopen weken mondjesmaat deel 3 gespeeld. Tijd om weer even progress te maken.

• PdeBie
Ik ga ME ook maar weer eens spelen. Meerdere malen op de pc gespeeld en nu tijd om in de woonkamer lekker op een grote OLED van het verhaal te genieten. :)
Hij is hier ook net geïnstalleerd, nog even in dubio of ik toch eerst even het nieuwe season van fh5 wil doen en kijken of ik nu alles kan halen... Maar veel zin om weer in de huid van Shepard te kruipen :9

Ik vond deel 1 destijds ook erg leuk en deel 2 juist eigenlijk wat te veel shooter worden en te veel weg bewegen van de rpg roots. Ondanks dat vond ik ook 2 en 3 geweldig. Ga 1 dus ook zeker opnieuw spelen maar ik ben benieuwd hoe het nu bevalt. Die mako had ik niet zo'n problemen mee maar ik heb nooit problemen met voertuigen waar veel andere spelers wel moeite mee hebben (Halo, Borderlands). Maar de omgeving waar je met die mako doorheen gaat is saai en herhaalt te veel, dat wel. Maar we zullen zien hoe het nu bevalt :)

(Toch eerst even Forza... :+)

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:03:
[...]

Dat is een Xbox One controller :P Wat @Nogne al aangaf zijn ze 60 euro bij Microsoft. Maar ook bij tig andere zaken. :)
Je ziet nu wel dat veel webshops de controllers ver boven de adviesprijs verkopen. Nedgame doet dat o.a.:
https://www.nedgame.nl/xb...nic&utm_campaign=shopping

Ze maken er misbruik van dat zij 1 van de enige zijn die voorraad hebben.

Maar dan beter bij Microsoft bestellen inderdaad.

• Steven030
  • Laatst online: 29-11 13:19
Hier ook nog niks van Toynk gehoord

• Timothy3000
Wat je ook doet, niet deel 1 skippen. Zo gedateerd is de game niet. Ik speelde hem ook voor het eerst op release vorig jaar en hij speelde gewoon fantastisch weg. Daarnaast is de trilogie van 1-3 spelen wel echt essentieel voor de ME ervaring. Je gewoon vanaf het begin onderdompelen in het fantastische verhaal, zelf alle keuzes bewust maken, de karakters ontmoeten, een band opbouwen, en van daar uit verder gaan. Had zelf ook geen problemen met de Mako.

Wellicht wat kort door de bocht maar als je één overslaat kun je net zo goed gewoon de trilogie laten liggen. Je doet de games en je speelervaring imo er echt tekort mee.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 14:36:
Ben er nu zelf ook doorheen. Vond de opdrachten waar je de puzzelstukken met een deurtje op elkaar moest leggen wel het pittigste.
spoiler:
Vond het einde ook wel verrassend waarin je in eens first person ging. Snapte eerst niet helemaal wat de bedoeling er van was, tot dat ik die 4 blauwe kaarten ontdekte.
Wel grappig gedaan.

Verwijderd

Als mijn Xbox in standby staat en ik sluit een controller aan om ‘m op te laden dan ontwaakt altijd de hele Xbox. Door HDMI CEC springt mijn TV + Receiver dan ook aan.
Iemand enig idee hoe je er voor zorgt dat ie enkel gaat opladen en niet alles laat ontwaken uit standby? :)

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:03

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Hier ook nog niks van Toynk gehoord. Mogelijk even mailen dan maar.

• Melantrix
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:17:
[...]

Ben er nu zelf ook doorheen. Vond de opdrachten waar je de puzzelstukken met een deurtje op elkaar moest leggen wel het pittigste.
spoiler:
Vond het einde ook wel verrassend waarin je in eens first person ging. Snapte eerst niet helemaal wat de bedoeling er van was, tot dat ik die 4 blauwe kaarten ontdekte.
Wel grappig gedaan.
Spoilers? ;)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Verwijderd

Meh, niks inhoudelijks aan de opdracht toch? :P

• PdeBie
Maar wel dat je
spoiler:
ineens first person gaat
PdeBie schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:59:
Maar wel dat je
spoiler:
ineens first person gaat
Ja dat vond ik ook een beetje jammer dat mijn oog daar al op viel, althans het klinkt als een verrassing (dat zeg je zelf). Nou, voor ons niet meer dus...

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 08:06:
[...]

Ja dat vond ik ook een beetje jammer dat mijn oog daar al op viel, althans het klinkt als een verrassing (dat zeg je zelf). Nou, voor ons niet meer dus...
Heb 't aangepast, my bad :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:58
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:38:
Als mijn Xbox in standby staat en ik sluit een controller aan om ‘m op te laden dan ontwaakt altijd de hele Xbox. Door HDMI CEC springt mijn TV + Receiver dan ook aan.
Iemand enig idee hoe je er voor zorgt dat ie enkel gaat opladen en niet alles laat ontwaken uit standby? :)
Geen idee, hier blijft alles uit tot ik de controller aandruk :P

Gamertag: timmie271

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:58
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:32:
[...]

Het enige wat ik me herinner van deel 1 is hoe slecht die Mako reed en het einde.
Deel 2 herinner ik me nog erg goed. Het is dan ook erg persoonlijk hoe je die games ervaart. Maar 25 uur een “ouderwetse” game met tegenzin spelen enkel voor “de band” is zonde van de tijd. Dat het een toegevoegde waarde voor het verhaal heeft ben ik wel met je eens. Maar het is niet perse nodig.
Achievements :+

Gamertag: timmie271

• BenvandeKaart
Top dit. Nouja laat nu ook maar zitten..

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

Freak187

geen

Ik krijg een 0x82d40006 error als ik GTA 5 probeer te starten.

Heb deze game gedownload met Gamepass Ultimate. M’n abonnement liep af. Na een paar maanden weer een abo genomen en nu geeft GTA 5 deze error.

Als ik online dezelfde soort problemen lees denk ik dat ik de game opnieuw moet installeren, geen probleem. Maar weet iemand of de save games worden bewaard? Of moet ik die zelf ergens veilig stellen?

Kia Niro-EV 2024

• SunnieNL
  • Laatst online: 01-12 09:16
Verwijderd schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 23:38:
Opladen op de usb van een ander device?
De xbox springt aan omdat aansluiten via usb ook het redmiddel is als de controller de weg kwijt is en niet meer wilt syncen. Als je de controller gewoon oplaad via een willekeurige andere lader of usb aansluiting gebeurd dat niet.
Andere manier is de controller aan te sluiten als de xbox nog aan staat en dan de xbox op standby te zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 07-01-2022 09:58 ]

Pagina: 1 ... 294 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord