✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Ik blijf nu ook in quality mode spelen, vind het het prima die 60Hz. En ik wil niet wennen aan 120 aangezien dat geen standaard wordt deze generatie met gaming.
Welke FoV spelen jullie? Ik zit momenteel op 95.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bedoel je deze toevallig:G_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:30:
[...]
Mooie trailer!
Ik vond dat stukje met die mensen zo leuk, dat ze elkaar in het echt gingen opzoeken.
Kan alleen die trailer nergens vinden?
Volgens mij op 80, echt een Halo noob hier en de snelle gameplay is flink uitdagend voor mijn oude bottenVerwijderd schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:15:
Gisteren weer heerlijk een aantal potjes Halo gedaan, vermaak mij tot nu toe het meest met quick play 4v4.
Ik blijf nu ook in quality mode spelen, vind het het prima die 60Hz. En ik wil niet wennen aan 120 aangezien dat geen standaard wordt deze generatie met gaming.![]()
Welke FoV spelen jullie? Ik zit momenteel op 95.
Het duurt me soms wel iets te lang voordat ik in een match zit, server gevonden, loading players...zzz, match starting in 3..2..1...laadscherm zzzz..
Speel wel de 'grote' battles voornamelijk, wellicht dat de 4vs4 matches sneller gaan.
Maar krijg hier vandaag Guardians of the Galaxy binnen, ben benieuwd, kreeg toch goede reviews en las van anderen hier ook dat het wel een leuke game is.
Verwijderd
Haha ja ja ik moet ook weer inkomen hoor. Iedere keer onderaan aan het begin maar ik klim langzaam weer omhoog. De laadtijden dat verschilt nogal, waarschijnlijk zit je dan met xbox one bezitters in een party. Vind het eigenlijk allemaal best wel vlot gaan.Sipio schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]
Volgens mij op 80, echt een Halo noob hier en de snelle gameplay is flink uitdagend voor mijn oude botten
Het duurt me soms wel iets te lang voordat ik in een match zit, server gevonden, loading players...zzz, match starting in 3..2..1...laadscherm zzzz..
Speel wel de 'grote' battles voornamelijk, wellicht dat de 4vs4 matches sneller gaan.
Maar krijg hier vandaag Guardians of the Galaxy binnen, ben benieuwd, kreeg toch goede reviews en las van anderen hier ook dat het wel een leuke game is.
Guardians of the Galaxy ziet er heel goed uit, het is dat ik nu al teveel games heb..
Als er staat "waiting for other players to load" of iets in die trant zit je in een game met Xbox One (S|X) en/of PC spelers met een HDD en wordt er gewacht tot hun klaar zijn met laden. Speel bijvoorbeeld maar eens een custom game met andere die allemaal vanaf een SSD spelen (externe SSD niet meegeteld) dan zit je zo in de match.Sipio schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]
Volgens mij op 80, echt een Halo noob hier en de snelle gameplay is flink uitdagend voor mijn oude botten
Je kan de pc spelers wel uitsluiten, maar trage xbox one spelers helaas niet. Echt een gemis.Caayn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:01:
[...]
Als er staat "waiting for other players to load" of iets in die trant zit je in een game met Xbox One (S|X) en/of PC spelers met een HDD en wordt er gewacht tot hun klaar zijn met laden. Speel bijvoorbeeld maar eens een custom game met andere die allemaal vanaf een SSD spelen (externe SSD niet meegeteld) dan zit je zo in de match.
Was wel een beetje te verwachten. Eerdere beelden zagen er eigenlijk te mooi uit om waar te zijn. Dat was echt het niveau van Metro Exodus in een compleet open wereld.devilsnight schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:22:
[YouTube: Dying Light 2 | New Gameplay Today]
Oei, dit valt me even vies tegen zeg, en dit zijn PC beelden. Dit is een overduidelijke downgrade tov van de footage eerder dit jaar, om nog maar te zwijgen over de debut gameplay video.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
1
| An error occurred while processing your request. |
/edit: Oke, is dus widespread.
https://www.reddit.com/r/...s/qvv98i/xboxcom_is_down/
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 17-11-2021 11:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat raden jullie aan voor Call of Duty? Elite series 2 is 50 euro goedkoper en voor iets wat (volgens internet) vrij brak is qua durability zijn beide veel te duur voor wat ze kunnen. Ik zie echt door de vele filmpjes het overzicht niet wat nu 'echt' de beste keus is.
Volgens mij verschillen ze qua functionaliteit beide verder weinig.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Site is al sinds gisteren 18:00 neer.Rivanov schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:50:
Iemand anders ook problemen met Xbox.com?
code:
1 An error occurred while processing your request.
/edit: Oke, is dus widespread.
https://www.reddit.com/r/...s/qvv98i/xboxcom_is_down/
[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]
Vandaar idd, ik had ook het idee dat ik gisteren ook veel sneller in een match zat maar dat kan dus nogal verschillen.Caayn schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:01:
[...]
Als er staat "waiting for other players to load" of iets in die trant zit je in een game met Xbox One (S|X) en/of PC spelers met een HDD en wordt er gewacht tot hun klaar zijn met laden. Speel bijvoorbeeld maar eens een custom game met andere die allemaal vanaf een SSD spelen (externe SSD niet meegeteld) dan zit je zo in de match.
Ga na het spelen van de multi-player zeker de campaign spelen zodra ie uit is, de algehele sfeer is goed.
Ik heb ook tussen beide getwijfeld maar kreeg juist het idee dat de SCUF erg brak is. In combinatie met de beperkte garantie heb ik gekozen voor de elite 2. Heb hem nu iets meer dan een jaar in gebruik en krijg last van stick drift. Ga binnenkort langs de mediamarkt om te kijken of ik hem kan laten vervangen.Oekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:56:
Ik zit te kijken tussen xbox elite 2 series en scuf instinct pro afgezien van de prijs hebben ze vele voor en nadelen. De scuf heeft maar 6 maanden garantie en daarna (al hebben we in EU meer) mag je gaan bedelen om dingen op te lossen. De elite 2 series heeft mega slechte reviews hier op tweakers.
Wat raden jullie aan voor Call of Duty? Elite series 2 is 50 euro goedkoper en voor iets wat (volgens internet) vrij brak is qua durability zijn beide veel te duur voor wat ze kunnen. Ik zie echt door de vele filmpjes het overzicht niet wat nu 'echt' de beste keus is.
De elite 1 heeft geen usb C en de elite 2 wel toch? Zelfde als de settings voor de trigger achter 2 versus 3 standen bij elite 2 right?SpaVast schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:11:
[...]
Ik heb ook tussen beide getwijfeld maar kreeg juist het idee dat de SCUF erg brak is. In combinatie met de beperkte garantie heb ik gekozen voor de elite 2. Heb hem nu iets meer dan een jaar in gebruik en krijg last van stick drift. Ga binnenkort langs de mediamarkt om te kijken of ik hem kan laten vervangen.
Ik ga zo namelijk naar de winkel kijken ergens die adverteren met een veel lagere prijs dan die 150 euro. Even dubbelchecken dus....
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Klopt, meest herkenbare is de bovenkant volledig 1 kleur ipv 2-tone, plus de 'xbox knop' is nu een flat-press, er zit een center-idicator (ipv switch tussen profiel 1/2), vrij visueel herkenbare punten tussen de Elite 1 en 2.Oekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:24:
[...]
De elite 1 heeft geen usb C en de elite 2 wel toch? Zelfde als de settings voor de trigger achter 2 versus 3 standen bij elite 2 right?
Ik ga zo namelijk naar de winkel kijken ergens die adverteren met een veel lagere prijs dan die 150 euro. Even dubbelchecken dus....
Plaatje zegt meer
:fill(white):strip_exif()/f/image/V4ytNV1b2SljBw55GcQH1c0W.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 17-11-2021 12:33 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zelf 0 problemen met mijn controller (1+ jaar dagelijks gebruik) en super blij mee. Koop de 2e vooral als reserve maar ook voor af en toe PC gebruik. Als hier dan wel mankementen mee zijn kan ik m gewoon terug sturen en heb ik mn eerste nog.
MM staat trouwens niet meer in de pricewatch bij de elite controller, vaag of niet?
[ Voor 7% gewijzigd door d.bakker84 op 17-11-2021 13:05 ]
XBox Series X: BloodyB2121
Al eens gedacht aan een Fusion Pro 2? Heeft ook alle functionaliteiten die de Elite Series 2 heeft (naar mijn weten) en is maar €90 i.p.v. €170 voor een Elite Series 2.Oekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:56:
Ik zit te kijken tussen xbox elite 2 series en scuf instinct pro afgezien van de prijs hebben ze vele voor en nadelen. De scuf heeft maar 6 maanden garantie en daarna (al hebben we in EU meer) mag je gaan bedelen om dingen op te lossen. De elite 2 series heeft mega slechte reviews hier op tweakers.
Ik gebruik 'm nu met 2 paddles voor Call of Duty en heb in ieder geval niks te klagen. Enige nadeel is dat hij niet draadloos is, maar ook dat went snel genoeg
Linkjes: PowerA website of Amazon
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
lijkt eigenlijk niet van tijdelijke aard te zijn.. de mijne komt zo binnen. laat wel weten of die echt sealed is.Oekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:14:
Zojuist de elite 2 series gekocht voor 104 euro bij media markt. Staat zelfs op de bon series 2. Nice!
Mijne is al binnengekomen. Niks mee aan de hand. Gewoon gesealed, series 2.Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:18:
[...]
lijkt eigenlijk niet van tijdelijke aard te zijn.. de mijne komt zo binnen. laat wel weten of die echt sealed is.
lekker! en.. goed getroffen? of eentje met defecten? dat is nogal een 50% kans bij series 2 elite controllersd.bakker84 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:21:
[...]
Mijne is al binnengekomen. Niks mee aan de hand. Gewoon gesealed, series 2.
Zo ver ik net in de lunchpauze snel heb kunnen checken lijkt hij gewoon op alle knoppen te reageren zonder registraties te missen. Vanavond spelen en dan zal ik het wel echt merken. Eerste indruk is iig heel erg goed.Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:22:
[...]
lekker! en.. goed getroffen? of eentje met defecten? dat is nogal een 50% kans bij series 2 elite controllers
Er stond ook geen promo-bak zoals we dat van de MM kennen met deze controllers.
Krijg vandaag de Xbox binnen, dus ben heel erg benieuwd hoe deze controller speelt.
Ik denk dat de prijs een fout is van het systeem. Gister was heel even de controller bij Bol.com te verkrijgen voor deze prijs (kreeg zelfs een melding van Tweakers Pricewatch). Ik denk dat het systeem van MM dit ook heeft opgepakt en automatisch de prijs van de controller heeft aangepast naar Laagste Prijs.dloeffen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:35:
Ik heb vandaag bij de Mediamarkt ook de Elite Series 2 gekocht bij de vestiging in Breda. Ik kwam per toeval het enige exemplaar tegen, dat een beetje verstopt achter een stapel Series S stond. Tussen de andere controllers stond deze niet eens, dus volgens mij is MM er niet zo actief mee aan het promoten.
Er stond ook geen promo-bak zoals we dat van de MM kennen met deze controllers.
Krijg vandaag de Xbox binnen, dus ben heel erg benieuwd hoe deze controller speelt.
Voor Bol.com was dit echter maar 1 exemplaar (ik neem aan retour zelfs).
Niet de mediamarkt die het dichts bij mijn huis is ook. Hoop dat ze hem een beetje vlot bezorgen want ik wordt gek van die Halo controller die A registraties mist.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat zou best kunnen, dan ben ik toch erg blij dat ik hem voor deze prijs heb gehaald in de winkel, als niet-hardcore gamer vind ik de normale prijs toch wel aan de hoge kant.Ectra schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:43:
[...]
Ik denk dat de prijs een fout is van het systeem. Gister was heel even de controller bij Bol.com te verkrijgen voor deze prijs (kreeg zelfs een melding van Tweakers Pricewatch). Ik denk dat het systeem van MM dit ook heeft opgepakt en automatisch de prijs van de controller heeft aangepast naar Laagste Prijs.
Voor Bol.com was dit echter maar 1 exemplaar (ik neem aan retour zelfs).
Halo controller? elite of die bij de series x?Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:44:
Mijn Xbox Elite is ingepakt door een random MediaMarkt kreeg ik net een mailtje van.
Niet de mediamarkt die het dichts bij mijn huis is ook. Hoop dat ze hem een beetje vlot bezorgen want ik wordt gek van die Halo controller die A registraties mist.
Nee sorry dat is hem niet, kan me ook niet herinneren dat deze voorbij kwam tijdens de livestream.hifigamefreak schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:43:
[...]
Bedoel je deze toevallig:
[Video: Gen Z Reacts to the Original Xbox]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Accessoires App op je Xbox.Oekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:54:
Ik ook heel blij. Voor deze prijs een no brainer. Vanavond testen nu eerst verder met werken. Kun je de knoppen paddles instellen op de Xbox of moet dit op een pc?
Tja, dat zou je kunnen doen natuurlijk. Als hem nog retour kunt brengen natuurlijk.Rivanov schreef op Wednesday 17 November 2021 @ 14:09:
Zou ik mijn Elite Series 2 kunnen retourneren bij Mediamarkt en € 179,- terugvragen, om vervolgens bij de afhaalbalie m'n gereserveerde Series 2 voor € 104 op te halen?

Hij heeft plotselinge stick-drift.TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:10:
[...]
Tja, dat zou je kunnen doen natuurlijk. Als hem nog retour kunt brengen natuurlijk.
Die had je retour gestuurd toch, althans dat is een garantiegeval lijkt me?Donstil schreef op Wednesday 17 November 2021 @ 13:44:
Mijn Xbox Elite is ingepakt door een random MediaMarkt kreeg ik net een mailtje van.
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 17-11-2021 14:11 ]
oohww....maar hij is al wel een tijdje in je bezit zeg maar? Dan gaan ze hem eerst laten repareren lijkt me? Persoonlijk gaat mij dat soort 'akties' te ver....
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 17-11-2021 14:12 ]
Ja, sinds vorig jaar november.TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:11:
[...]
oohww....maar hij is al wel een tijdje in je bezit zeg maar? Dan gaan ze hem eerst laten repareren lijkt me? Persoonlijk gaat mij dat soort 'akties' te ver....
Dit is al m'n tweede. Toen ik hem destijds omruilde, was hij in de winkel niet op voorraad. Online wel.. en toen ook goedkoper zelfs. Toen zeiden ze zelf; we geven je gewoon geld terug en dan kun je 'm online bestellen voor een lager bedrag.
Nee normale. Die bij de halo console zit.Meneer UYL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:49:
[...]
Halo controller? elite of die bij de series x?
Pff lelijk. Heb de mijne niet eens uitgeprobeerd.. gelijk de elite controller gaan gebruiken...Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:21:
[...]
Nee normale. Die bij de halo console zit.
Ja, gisteren contact gehad met support.TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:10:
[...]
Die had je retour gestuurd toch, althans dat is een garantiegeval lijkt me?
Alles mocht terug en dan kreeg ik mijn geld retour (wat ik natuurlijk liever niet wilde) of ik mocht mijn controller los als RMA (niet doa) aanmelden.
Voor dat laatste heb ik nu labels enz maar moet ik wel even een controller hebben om door te spelen
Ik vind wel dat jij dit magRivanov schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:09:
Zou ik mijn Elite Series 2 kunnen retourneren bij Mediamarkt en € 179,- terugvragen, om vervolgens bij de afhaalbalie m'n gereserveerde Series 2 voor € 104 op te halen?
Bedoel je dit stuk (vanaf 11:11)?G_Dragon schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:07:
[...]
Nee sorry dat is hem niet, kan me ook niet herinneren dat deze voorbij kwam tijdens de livestream.
Volgens mij gewoon een moment om te laten zien wat xbox/gaming heeft betekend voor mensen. Zie deze verder ook nergens los staan.
XSX: legianb
Wen maar aan die missende A registratie, echt zwaar grote kans dat die Elite controller van de MM ook de A registratie mistDonstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:44:
Maar voor 104 is het zeker het proberen waard
Heb mijn normale halo controller in de doos laten zitten, misschien toch maar eerst even testen en zo nodig omruilen. Mijn horizon 5 controller had een slecht werkende home knop

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 17-11-2021 15:00 ]
Nu maar hopen dat ik niet een refurbished controller van @uchiha tijntje krijg ...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ja ik ben voorbereid helaas. Maar er zijn ook wel goeie, misschien niet zoveel maar ze zijn er welschumi1986 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 14:49:
Wen maar aan die missende A registratie, echt zwaar grote kans dat die Elite controller van de MM ook de A registratie mist
Dat heeft mijn Halo overigens ook nog eensMijn horizon 5 controller had een slecht werkende home knop

Ik heb wel een beetje dat deze elite met het linkerpookje "tikt" tegen de zijkant. Klinkt scheller als de andere kant, maar hij werkt wel goed.. volgens mij.. nu begin ik te twijfelenDonstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]
Ja ik ben voorbereid helaas. Maar er zijn ook wel goeie, misschien niet zoveel maar ze zijn er wel![]()
[...]
Dat heeft mijn Halo overigens ook nog eens
Mijn originele Series controller ook, dacht ik laat hem repareren als de nieuwe controller binnen komt (20Year anniversary) en die heeft het ook.Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:28:
[...]
Dat heeft mijn Halo overigens ook nog eens
Baal er echt wel van dat de kwaliteit van de controllers zo wisselvallig is. Mijn One controller werkt nog perfect.
PS/XBL: Nogne
Dan was ik ook net op tijd.. ben zojuist terug van de lokale Mediamarkt. Heb zo te zien een exemplaar zonder enige problemen en dan is het wel een hele fijne controller zegOekol schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:43:
De prijs is weer terug 169 euro, heel blij dat ik niet gewacht heb tot vanavond om hem op te halen.
Die problemen komen ook pas vaak na een tijdje spelen.HenkyNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:54:
[...]
Dan was ik ook net op tijd.. ben zojuist terug van de lokale Mediamarkt. Heb zo te zien een exemplaar zonder enige problemen en dan is het wel een hele fijne controller zeg
Ik had bij m'n eerste Series 2 het euvel dat na verloop van tijd m'n linker thumbstick niet meer klikte. Dus kon in FPS games vaak niet meer sprinten. Best lastig.
Nou, ik had er eerder dit jaar 2 die uit de doos geen A registratie hadden en las dat toen online ook veel helaas.Rivanov schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:56:
[...]
Die problemen komen ook pas vaak na een tijdje spelen.
Gelukkig is dat juist een functie die ik juist onder één van de back paddles onderbreng, ik heb altijd ruzie met de sticks als ik die wil indrukkenRivanov schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:56:
[...]
Die problemen komen ook pas vaak na een tijdje spelen.
Ik had bij m'n eerste Series 2 het euvel dat na verloop van tijd m'n linker thumbstick niet meer klikte. Dus kon in FPS games vaak niet meer sprinten. Best lastig.
Ik begrijp er alleen niets van. Nog geen twee a drie maanden geleden zag het er nog prima uit, echt heel nice. Het valt me op dat de lighting echt ruk is in deze nieuwe beelden. En die health bars bij zombies is gewoon raar.....justifire schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:21:
[...]
Hoe meer ik er van zie hoe minder zin ik krijg om dit te gaan spelen.
Dat gecombineerd met de releasewindow van King of Fighters XV en Elden Ring, wordt DL2 vermoedelijk een budgetbak titel voor mij.
Waar ik wel naar uitkijk is de next-gen update voor Dying Light 1, hopelijk voor de kerst nog 🤞🏻
Nou exact. Thumbsticks indrukken is gewoon niet chill. Daar komen die paddles goed van pas. Bij racegames gebruik ik de paddles als X en B (schakelen), maar merk aan mezelf dat ik dat ook niet echt gebruik. Kan handig zijn als je wil rondkijken en schakelen, maar anders is die duim goed beschikbaar voor de X en B.d.bakker84 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:33:
[...]
Gelukkig is dat juist een functie die ik juist onder één van de back paddles onderbreng, ik heb altijd ruzie met de sticks als ik die wil indrukken
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Nice!
Xbox Cloud Gaming (xCloud) is now available on Xbox consoles. It lets you play games before you've fully downloaded them, and you'll be able to stream Microsoft Flight Simulator in early 2022. Details here: https://t.co/oAXGaE7Bfp pic.twitter.com/NJuFSSBJak
— Tom Warren (@tomwarren) 17 november 2021
Bedankt,
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Je vraag even in de game pass topic dumpen..Dmp1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:16:
Is 3 jaar gold Brazilië kopen met VPN activeren en dan in NL omzetten naar GPU nog steeds te beste deal? Eneba of Gamiba kost 3 jaar gold 126 euro.. eerder zie ik hier aantal personen aangeven dat het rond de 95 euro was.. kijk ik op de verkeerde site? Of zijn de prijzen inmiddels verhoogd?
Bedankt,
Ik heb er onlangs nog gereageerd
Een jaartje Brazilië gold koste afgelopen week nog €29,- maar als ik nu kijk zie ik €42,34 maar ook geen andere aanbieders wat normaal wel zo is.Dmp1982 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:16:
Is 3 jaar gold Brazilië kopen met VPN activeren en dan in NL omzetten naar GPU nog steeds te beste deal? Eneba of Gamiba kost 3 jaar gold 126 euro.. eerder zie ik hier aantal personen aangeven dat het rond de 95 euro was.. kijk ik op de verkeerde site? Of zijn de prijzen inmiddels verhoogd?
Bedankt,
Dus afgaande op dit zou ik even wachten en het volgende week ofz nog even proberen.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 17-11-2021 18:40 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
https://news.xbox.com/en-us/2021/11/17/november-xbox-update/
Ook fijn dat je op de xbox app nu weer lekker captures kan bekijken van friends
[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 17-11-2021 19:16 ]

(voor nu dan)
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 17-11-2021 19:37 ]
Meteen even updaten met de low latency update die zojuist uitgebracht isDonstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:37:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. MediaMarkt elite net binnen gekregen en alle knoppen doen het
(voor nu dan)
Als in vandaag uit? Of net net, want heb hem een half uur geleden ge-update.justifire schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:50:
[...]
Meteen even updaten met de low latency update die zojuist uitgebracht is
Netjes! Inmiddels is de prijs volgens mij ook weer aangepast...Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:37:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. MediaMarkt elite net binnen gekregen en alle knoppen doen het
(voor nu dan)
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Iets teveel fancy wapens voor mij, geef mij maar een rifle of pistoljustifire schreef op woensdag 17 november 2021 @ 18:56:
Heb zelf niets met Halo, maar voor de liefhebber :
[YouTube: Halo Infinite Campaign Gameplay: 5 Minutes of 'The Conservatory' Mission]
Tesamen met de November update.Donstil schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:59:
[...]
Als in vandaag uit? Of net net, want heb hem een half uur geleden ge-update.
Accesoires -> controller -> check for update
Ik start de game en wordt niet begroet met "alert, you've been disconnected" en het bleef de hele tijd goed. Beter!
Las ook dat schijnbaar de LOD en een texture issue zijn verholpen voor performance mode maar ik heb zelf nooit iets vernomen van texture issues, wel LOD/pop in. Of het beter is....weet ik nog niet. Maar beter blijft dit zo qua gewoon in die online world zitten zonder de issues. En hopelijk kunnen we onze vrienden nu zien in de map.
Die texture lod issues was op pc. Ultra settings zag eruit als low. Denk dat dit ermee bedoeld word in de update log.devilsnight schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:19:
FH5 update.
Ik start de game en wordt niet begroet met "alert, you've been disconnected" en het bleef de hele tijd goed. Beter!
Las ook dat schijnbaar de LOD en een texture issue zijn verholpen voor performance mode maar ik heb zelf nooit iets vernomen van texture issues, wel LOD/pop in. Of het beter is....weet ik nog niet. Maar beter blijft dit zo qua gewoon in die online world zitten zonder de issues. En hopelijk kunnen we onze vrienden nu zien in de map.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als je een knop niet volledig in het midden indrukt dan is er een grote kans dat hij de input niet pakt, dit is dus het geval voor alle 4 de face buttons. Na 10 keer omruilen kreeg ik van Microsoft een refund. Ik dacht ik probeer het nog een keertje, maar deze van de MM is ook zeker weten al open geweest, het plastic seal ziet er nogal beschadigd uit.
Ik heb 5 controllers van verschillende consoles, een v1 Elite, en bij deze v2's is het de allereerste keer dat op die manier een knop zo slecht input registreerd, voor mij dus irritant genoeg dat ik hem niet hoef te hebben. Hopelijk gaat dit bij de v3 veranderen, als deze nog komt. Ik zou zeggen gooi hem eens door de input test en kijk zelf maar.
[Multi] Pinball FX (2022)
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Ik merkte zeker verschil in performance mode! Ziet er beter uit dan voor de update.devilsnight schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:19:
FH5 update.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Qua pop in bedoel je? Ik zag nog wel wat dingen verschijnen, maar dat blijf je houden.On_E schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:14:
[...]
Ik merkte zeker verschil in performance mode! Ziet er beter uit dan voor de update.
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 17-11-2021 22:20 ]
Moeilijk te zeggen wat het precies was, maar in de 20 mins die ik vanavond gespeeld heb had ik het idee dat het er net wat beter uit zag dan de afgelopen dagen. Dacht dat het een soort placebo was, want ik had gezien dat er een update was geweest, maar las toen jouw bericht en wist toen dat ik dus niet gek was geworden.devilsnight schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:19:
[...]
Qua pop in bedoel je? Ik zag nog wel wat dingen verschijnen, maar dat blijf je houden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die van mij ook ;-( Heb je die Horizon 5 Controller teruggestuurd?schumi1986 schreef op Wednesday 17 November 2021 @ 14:49:
[...]
Wen maar aan die missende A registratie, echt zwaar grote kans dat die Elite controller van de MM ook de A registratie mist![]()
Maar voor 104 is het zeker het proberen waard
Heb mijn normale halo controller in de doos laten zitten, misschien toch maar eerst even testen en zo nodig omruilen. Mijn horizon 5 controller had een slecht werkende home knop
Echt bizar dat er zoveel berichten zijn over slechte controllers zeg! Gelukkig is de service van MS bijzonder goed.TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:03:
[...]
Die van mij ook ;-( Heb je die Horizon 5 Controller teruggestuurd?
Nog niet terug gestuurd, eerdaags even contact opnemen met MS
Ja, ik wilde dat ook even doen. Het D-pad rechts en naar boven klikken niet goed, alsof het d-pad niet goed gemonteerd isschumi1986 schreef op Wednesday 17 November 2021 @ 23:23:
[...]
Echt bizar dat er zoveel berichten zijn over slechte controllers zeg! Gelukkig is de service van MS bijzonder goed.
Nog niet terug gestuurd, eerdaags even contact opnemen met MS
Raytracing oa dacht ik gelezen te hebben.Farabi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:39:
Update van 17gb voor guadians of the galaxy. Iemand patchnotes?
Ik prefereer de 2020 cutscene qua contrast en alles, begrijp zelf niet waarom ze deze verandering hebben gedaan. Maar de rest uiteraard 2021, heel mooi verschil.
[ Voor 39% gewijzigd door devilsnight op 18-11-2021 00:50 ]
Ik heb qua popin geen verschil gemerkt. Is op performance mode imho nog steeds veel te agresief. Ook de 1e disconnected melding kwam ongeveer 2 minuten nadat ik samen met @uchiha tijntje in een convoy zatOn_E schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:14:
[...]
Ik merkte zeker verschil in performance mode! Ziet er beter uit dan voor de update.
Had overigens geen invloed op onze convoy verder.
Eerlijk is eerlijk, verder werkte de MP wel prima, dat is ook wel anders geweest. Dus hopelijk zijn de belangrijkste connectivity issues hiermee getackeld, en gaan ze nu door met de rest
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 18-11-2021 07:36 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Retourtje zie ik eigenlijk ook niet echt zitten want man 105 voor de elite, nieuw, is toch een goede deal. Maar dan zit ik straks met 3 elite controllers. De collector in mij gaat helemaal los.
Heb dus 2 opties:
- Ik houd beide Halo Elite controllers en verkoop de normale elite.
- Ik houd een enkele Halo Elite controller en een normale Elite en verkoop de tweede Halo aan die maat van me.
Edit: haha, bericht boven me had ik nog niet gezien
[ Voor 19% gewijzigd door d.bakker84 op 18-11-2021 08:56 ]
Ik vraag het me ook af, gezien de Series 2 nog een Xbox One controller is. Misschien moet ik mijn Series 2 van de Mediamarkt maar even in de seal laten om hem binnen 100 dagen te kunnen retourneren als het zo is..d.bakker84 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:55:
De Elite controller is nu bij Microsoft voor 105,- Euro te krijgen. Zou er dan toch een Series 3 in de pipeline zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Steven030 op 18-11-2021 09:29 ]
Ja en dan zou de halo elite een laatste push zijn van oude Series 2 stock om even een paintjob te gevend.bakker84 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:55:
De Elite controller is nu bij Microsoft voor 105,- Euro te krijgen. Zou er dan toch een Series 3 in de pipeline zitten?
Edit: haha, bericht boven me had ik nog niet gezien
Wat @devilsnight als zei, ik had ineens een extra ray tracing mode bij de video settings.Farabi schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:39:
Update van 17gb voor guadians of the galaxy. Iemand patchnotes?
Maakt weinig uit verder, voor mij is de enige speelbare modus performance, ray tracing en quality zien er heel mooi uit maar voor mij iig niet te doen.
Heerlijke game verder trouwens, de muziek alleen al
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |