• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-10 16:52
Had niet verwacht dat die Elite controller ook goedkoper zou worden bij Microsoft.

Denk dan toch dat ik die van MM retour ga doen, en dan met MS Rewards bij Microsoft ga kopen. Afwachten hoeveel defected er op die van MM opzitten.

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 16:48

Zeddicius

Conscience do cost

Hmm, ik heb een nog prima werkend Elite series 1 controller (los van de loslatende rubbers....), maar met deze prijs twijfel ik nu wel om de series 2 te halen. Enig nadeel van de 2 ten opzichte van de 1 is in mijn ogen dat je vast zit aan de interne accu, omdat ik het liefst werk met oplaadbare batterijen.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb zojuist m'n eerste Elite (2) controller besteld bij Microsoft!

Via gift cards en met dubbele cashback kwam ik uit op zo'n €93-94

Zeker geen verkeerde prijs voor de Elite 2 controller!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Steven030 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:00:
[...]

Ik vraag het me ook af, gezien de Series 2 nog een Xbox One controller is. Misschien moet ik mijn Series 2 van de Mediamarkt maar even in de seal laten om hem binnen 100 dagen te kunnen retourneren als het zo is..
Ik houd hem lekker. Die Series 3 moet wel zo veel beter zijn dan de 2 voordat ik 170 euro of meer voor een controller ga betalen. (er even vanuit gaande dat mijne geen issues krijgt natuurlijk :D)

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
d.bakker84 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:50:
[...]

Ik houd hem lekker. Die Series 3 moet wel zo veel beter zijn dan de 2 voordat ik 170 euro of meer voor een controller ga betalen. (er even vanuit gaande dat mijne geen issues krijgt natuurlijk :D)
Dit is ook een optie :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2vc8MuBhtoz_phz_QlaB0S099Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/auGXNbDQD4tJtHauqYr8BiNZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05
Ik heb toch maar een series 2 controller besteld. Nooit een elite controller gehad.

is het wat? :P

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

TheVMaster schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:27:
[...]

Ja, ik wilde dat ook even doen. Het D-pad rechts en naar boven klikken niet goed, alsof het d-pad niet goed gemonteerd is :-(
Had precies hetzelfde na potje Tony Hawk. Website om defect te melden werkte echt voor geen meter. Uiteindelijk zelf maar even open geschroeft, zag er allemaal goed uit, even beetje wiggle wiggle en het was weer goed. Raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
JustFogMaxi schreef op Thursday 18 November 2021 @ 09:59:
[...]

Had precies hetzelfde na potje Tony Hawk. Website om defect te melden werkte echt voor geen meter. Uiteindelijk zelf maar even open geschroeft, zag er allemaal goed uit, even beetje wiggle wiggle en het was weer goed. Raar.
Tja, de retour website werkt eigenlijk supergoed altijd. En ik ga niet zelf aan een controller van 64 euro schroeven, terwijl er nog garantie op zit. 8)

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Ik heb dus gisteren een Elite 2 bij de Mediamarkt gehaald, gisteravond wat mee gespeeld, maar merk geen verschil.

Vraag me af hoe merkbaar het is als casual gamer? Heb zowel Halo als Hades (stuk sneller) gespeeld, maar zoals gezegd geen non-registratie gemerkt. Verpakking was btw nog helemaal geseald toen ik hem kocht, dus sowieso geen retour-controller.

• Meneer UYL
  • Laatst online: 06-10 12:52
dloeffen schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:09:
Ik heb dus gisteren een Elite 2 bij de Mediamarkt gehaald, gisteravond wat mee gespeeld, maar merk geen verschil.

Vraag me af hoe merkbaar het is als casual gamer? Heb zowel Halo als Hades (stuk sneller) gespeeld, maar zoals gezegd geen non-registratie gemerkt. Verpakking was btw nog helemaal geseald toen ik hem kocht, dus sowieso geen retour-controller.
- Die trigger locks achterop
- Je kan thumbsticks preciezer maken met dat tooltje in de etui
- Je kan die paddles mappen aan triviale knoppen als reload/jump voor shooters of schakelen met de auto.

Ik gebruik niet alle features, maar dit allemaal samen met de betere thumbsticks die je kan vervangen met andere pookjes en het zwaardere gewicht, maakt het wat mij betreft beter.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

• dloeffen
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09 19:31

dloeffen

Xbox GT: Lext0rz

Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:11:
[...]

- Die trigger locks achterop
- Je kan thumbsticks preciezer maken met dat tooltje in de etui
- Je kan die paddles mappen aan triviale knoppen als reload/jump voor shooters of schakelen met de auto.

Ik gebruik niet alle features, maar dit allemaal samen met de betere thumbsticks die je kan vervangen met andere pookjes en het zwaardere gewicht, maakt het wat mij betreft beter.
Ja precies, deze features wist ik, ik doelde meer op het feit dat ik geen verschil merk tov de standaard controller tijdens het gamen (knoppen niet werken, trager, etc) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 20:49
devilsnight schreef op donderdag 18 november 2021 @ 00:34:
[...]

Raytracing oa dacht ik gelezen te hebben.

[YouTube: Exclusive: Halo Infinite Now Vs. 2020 Campaign Comparison (4K)]

Ik prefereer de 2020 cutscene qua contrast en alles, begrijp zelf niet waarom ze deze verandering hebben gedaan. Maar de rest uiteraard 2021, heel mooi verschil.
De contrasten kunnen worden bestempeld als beter, maar in de nieuwe footage zit wat mij betreft veel meer gelaagdheid en atmosfeer, er hangt een rokerige volumetrische laag in de cabine van een net gecrashed schip in plaats van de platgeslagen belichting in de oude footage. Het is voornamelijk een stijlkeuze, die in mijn optiek voor de setting veel beter tot zijn recht komt.

Wat betreft de bad guy op het einde, de transitie van hologram naar normaal vind ik in het oude voorbeeld ook vetter. Maar daar lijkt de keuze puur gemaakt te zijn voor de unveiling van vorig jaar, terwijl ik denk dat het gewoon een korte holografisch dialoog is tijdens een missie en de transitie naar normaal dus niet van toepassing zal zijn, Maar het er gewoon vet uit zag voor de unveiling van de mainvillain 1 jaar geleden. Een meer praktische keuze waarschijnlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door swoutr op 18-11-2021 10:56 ]

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
swoutr schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:50:
[...]

De contrasten kunnen worden bestempeld als beter, maar in de nieuwe footage zit wat mij betreft veel meer gelaagdheid en atmosfeer, er hangt een rokerige volumetrische laag in de cabine van een net gecrashed schip in plaats van de platgeslagen belichting in de oude footage. Het is voornamelijk een stijlkeuze, die in mijn optiek voor de setting veel beter tot zijn recht komt.

Wat betreft de bad guy op het einde, de transitie van hologram naar normaal vind ik in het oude voorbeeld ook vetter. Maar daar lijkt de keuze puur gemaakt te zijn voor de unveiling van vorig jaar, terwijl ik denk dat het gewoon een korte holografisch dialoog is tijdens een missie en de transitie naar normaal dus niet van toepassing zal zijn, Maar het er gewoon vet uit zag voor de unveiling van de mainvillain 1 jaar geleden. Een meer praktische keuze waarschijnlijk.
Waar gaat dit over?

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
Voor het gemak maar even het hele bericht gequote. De comparison video van game informer.
schumi1986 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:23:
[...]

Echt bizar dat er zoveel berichten zijn over slechte controllers zeg! Gelukkig is de service van MS bijzonder goed.

Nog niet terug gestuurd, eerdaags even contact opnemen met MS :)
Daar zijn ze zeker goed in, heb zelfs 3 keer mijn Elite Series 2 controller teruggestuurd door problemen. Uiteindelijk had ik alle accessoires 3 keer dubbel :P

Maar..
Ik moet wel heel eerlijk zijn dat ik na de 3e keer opsturen er wel klaar mee was en hem heb verkocht na reparatie, koop in ieder geval geen Elite controller weer ondanks ik hem zo onwijs fijn vind gamen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Over dat terug sturen gesproken. Xbox support zei dat ik niets mee moest sturen.

Dus ik snap dat mijn accuutje eruit moet maar geld dat ook voor het achterklepje van een normale controller eigenlijk?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:24:
Over dat terug sturen gesproken. Xbox support zei dat ik niets mee moest sturen.

Dus ik snap dat mijn accuutje eruit moet maar geld dat ook voor het achterklepje van een normale controller eigenlijk?
De keren dat ik mijn Xbox Elite Series 2 Controller terugstuurde was een kale controller met het batterij klepje er wel bij, de afneembare dumpsticks en andere knopjes liet ik altijd thuis liggen. Nooit problemen door gehad, juist eerder dat ik dubbele Accessoires eraan over hield :9 . Voor een normale controller lijkt me dit hetzelfde, maar ik denk niet dat ze er een groot probleem van maken als je het klepje thuis laat liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2021 11:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 17:39

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:48:
[...]

De keren dat ik mijn Xbox Elite Series 2 Controller terugstuurde was een kale controller met het batterij klepje er wel bij, de afneembare dumpsticks en andere knopjes liet ik altijd thuis liggen. Nooit problemen door gehad, juist eerder dat ik dubbele Accessoires eraan over hield :9 . Voor een normale controller lijkt me dit hetzelfde, maar ik denk niet dat ze er een groot probleem van maken als je het klepje thuis laat liggen.
Waar heb jij het batterijklepje op je Elite 2 zitten? Volgens mij mis ik die :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:43
dloeffen schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:17:
[...]

Ja precies, deze features wist ik, ik doelde meer op het feit dat ik geen verschil merk tov de standaard controller tijdens het gamen (knoppen niet werken, trager, etc) :)
Klopt, dan moet je een Scuff Infinite Pro kopen. Dat is wel anders.
Op Elite 2 kun je wel thumbsticks vervangen en trigger pressure aanpassen, voor de rest is het redelijk beperkt en is de controller imho veel te zwaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:54
BM schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:03:
[...]

Als er een batt klepje is, dan is het volgens mij een Elite 1, niet de Elite 2.
De Elite 2 heeft een ingebouwde accu en geen klepje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
Net tijdens de lunch wat potjes quick play 4v4 gedaan met Halo infinite, en hoewel ik de game echt top vind met vrienden is het in je eentje echt niet te doen. Als mensen ook maar een beetje samen spelen en je speelt zonder bekende verlies je elke gunfight omdat je gewoon niks in kan brengen met mensen die samen spelen in Halo. Nog voordat ik überhaupt 1 shield down krijg lig ik al plat. door 2, 3 man die samen hun hele magazijn op me legen. Maargoed, gisteren 3 uur met een full squad zitten spelen en dan speelt het echt heerlijk weg.
BM schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:03:
[...]

Hahaha nu je het zegt, oeps my bad :p
Wat een knullige denkfout van me O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook zo een zware keus wanneer je Xbox is opgestart en je ziet FH5 en Halo in je dashboard naast elkaar staan? ;)
Zo verschillend en beide zo lekker om te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2021 13:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:02:
Hebben jullie ook zo een zware keus wanneer je Xbox is opgestart en je ziet FH5 en Halo in je dashboard naast elkaar staan? ;)
Nee.

Gisteren heb ik ook Far Cry 6 binnen gekregen. De setting in Forza Horizon 5 en Far Cry 6 ligt redelijk in het verlengde van elkaar, mijn vriendin dacht dat ik dezelfde game aan het spelen was (Huh, kun je ook schieten in Forza? :?).

Dankzij Quick Resume kun je heel snel wisselen (gaat bij beide games goed, ondanks wat berichten die ik hier las). Werkt echt ideaal zo. Halo kan ik niet uren achter elkaar spelen, maar het is echt overkill aan goede games op dit moment, toch in mijn smaakgebied in ieder geval :Y

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hebben jullie ook zo een zware keus wanneer je Xbox is opgestart en je ziet FH5, Halo en Battlefield 2042 in je dashboard naast elkaar staan? ;)
FTFY. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Donstil
  • Niet online
Nee. Morgen wel waarschijnlijk.

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:35:
[...]

Gisteren heb ik ook Far Cry 6 binnen gekregen. De setting in Forza Horizon 5 en Far Cry 6 ligt redelijk in het verlengde van elkaar, mijn vriendin dacht dat ik dezelfde game aan het spelen was (Huh, kun je ook schieten in Forza? :?).

Dankzij Quick Resume kun je heel snel wisselen (gaat bij beide games goed, ondanks wat berichten die ik hier las). Werkt echt ideaal zo. Halo kan ik niet uren achter elkaar spelen, maar het is echt overkill aan goede games op dit moment, toch in mijn smaakgebied in ieder geval :Y
Oja inderdaad, Far Cry 6 staat er ook nog naast. Die laat ik maar even voor wat het is, 2 shooters tegelijk is teveel voor mij. FH5 wereld deed mij ook aan FC6 denken, ik wilde iedere keer uitstappen in FH5 het eerste half uur. :P
Heerlijk he die SSD.
Echt niet. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
Net als vele voor mij zie ik heb ik ook de elite controller gekocht ! 🤟

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
Wel een mooie naaistreek van MS om eerst de Halo elite controllers te verkopen voor 199 om 2 dagen later de normale voor bijna de helft minder te verkopen..

Ja de Halo elite is gaaf, maar 95 euro gaaf wat mij betreft niet :p

Achja uiteindelijk ben ik wel blij met mijn nieuwe controllers deze maand (horizon 5, 20 years, halo elite en de normale halo)

• Meneer UYL
schumi1986 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:01:
Wel een mooie naaistreek van MS om eerst de Halo elite controllers te verkopen voor 199 om 2 dagen later de normale voor bijna de helft minder te verkopen..

Ja de Halo elite is gaaf, maar 95 euro gaaf wat mij betreft niet :p

Achja uiteindelijk ben ik wel blij met mijn nieuwe controllers deze maand (horizon 5, 20 years, halo elite en de normale halo)
En toch heb je een halo elite. Wat een bazencontroller. Welk van deze controllers gebruik je daadwerkelijk?

• schumi1986
Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:11:
[...]

En toch heb je een halo elite. Wat een bazencontroller. Welk van deze controllers gebruik je daadwerkelijk?
De Halo elite natuurlijk :D want het is idd een echt bazen ding!

De 20 years heb ik nog niet eens uitgepakt haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:26
Vandaag mijn gebruikte elite V2 verkocht voor 100 euro :+

Toch lekker een nieuwe controller voor 4,60, tering wat een feest dit *O*

Nog bedankt voor de tip mede-gamers!

[ Voor 13% gewijzigd door LuisjeNL op 18-11-2021 17:33 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!
schumi1986 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:01:
Wacht maar tot ze dinsdag de Elite V3 aankondigen …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mXW4emlU_FDTWq-anXHbZJz89Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNSRQPCuTGT9Y2yyTNDlN1d8.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• schumi1986
justifire schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:53:
[...]

Zou mooi zijn 🤩 maar nu niet alleen de elite controllers maar nu ook de normale controllers last hebben van kwaliteitsproblemen vrees ik het ergste :p

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 15:04
[...]

Ik zou er niet eens over nadenken en direct op de 'koop nu' knop drukken :P
De elite 1 begint nu pas problemen te vertonen (de grips liggen los/zijn er af) bij mij en de elite2 heb ik ook al sinds dag 1 zonder een probleem te hebben.(en heb ook nog geen problemen gevonden bij mijn 20 jaar controller)

[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 18-11-2021 18:05 ]

• Meneer UYL
schumi1986 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:23:
[...]

De Halo elite natuurlijk :D want het is idd een echt bazen ding!

De 20 years heb ik nog niet eens uitgepakt haha
Nice! Ik vind hem persoonlijk erg mooi met de console gaan

• Ectra
Zojuist bij Microsoft de Elite 2 besteld met 52 euro aan Reward punten :P

Iemand die dat Microsoft Complete erbij heeft gedaan? 22 euro voor 1 extra jaar garantie?

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:24:

Hoe heb jij contact gekregen met Xbox support? Via telefoon zijn ze onbereikbaar voor mij….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
whoutman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:17:
[...]

Hoe heb jij contact gekregen met Xbox support? Via telefoon zijn ze onbereikbaar voor mij….
Ik had die stappen op de support site gevolgd. Dan moet je eerst met een bot praten en als daar niets uitkomt krijg je de optie om terug gebeld te worden.

Je wordt dan direct gebeld door een bandje en met een minuutje ofz had ik een medewerker aan de lijn.

Overigens ook een liefhebber (of een PlayStation gamer die heeeel goed kan doen alsof), leuk gesprek tijdens het invullen van de gegevens.

• LuisjeNL
Ectra schreef op donderdag 18 november 2021 @ 18:59:
Zojuist bij Microsoft de Elite 2 besteld met 52 euro aan Reward punten :P

Iemand die dat Microsoft Complete erbij heeft gedaan? 22 euro voor 1 extra jaar garantie?
Dan drie jaar?

Lichtpuntje...

• Ectra

• LuisjeNL
@Ectra over 3 jaar is er wel al een nieuwe, maar als je nu al weet er heel lang mee te doen kan het handig zijn. 22 euro is ook niet extreem veel, zeker gezien er toch wat vaker problemen zijn.

Lichtpuntje...

• Meneer UYL
Op elite controllers heb je varierend garantie bij microsoft. Soms 2 jaar, maar meestal 1,5. Bij de elite controller ligt dat gek genoeg aan de productiedatum en wordt op basis daarvan (die batch) garantietermijnen bepaald.

In NL is het inderdaad een beetje gek, en je zal vast uit coulance tot 2 jaar kunnen rekken bij MS, maar het is niet per se 2 jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
Gewoon 2 jaar bij Microsoft als je natuurlijk bij hun besteld hebt. Goed ik geef toe dat ze nogal in hun Amerikaanse praktijken kunnen blijven hangen :+

Even herinneren aan de Europese wetgeving en het is goed

Lichtpuntje...

• Ectra
LuisjeNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:39:
@Ectra over 3 jaar is er wel al een nieuwe, maar als je nu al weet er heel lang mee te doen kan het handig zijn. 22 euro is ook niet extreem veel, zeker gezien er toch wat vaker problemen zijn.
Ik heb er al een van een jaar oud zonder enige problemen.
Denk dat er idd over 3 jaar ook al een nieuwe is, maar denk niet dat ik die meteen zal kopen.

Ik zal even afwachten tot deze binnen is en de kwaliteit vergelijken. Als er gelijk iets mis is, zal ik idd die 22 euro extra betalen omdat het dan waarschijnljik van refurbished naar refurbished zal gaan.

• Meneer UYL
LuisjeNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:52:
Gewoon 2 jaar bij Microsoft als je natuurlijk bij hun besteld hebt. Goed ik geef toe dat ze nogal in hun Amerikaanse praktijken kunnen blijven hangen :+

Even herinneren aan de Europese wetgeving en het is goed
Zo werkt het helaas niet helemaal.
Dit is al meerdere keren getest en de garantietermijn varieert en is gebaseerd op wanneer de fabricage was + 1,5 jaar.

Voorbeeld hier. Deze controller is pas paar dagen geleden uitgekomen. En zo vele anderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46vQDXKdEc6JveaUcDnQt4NFDP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iEzrhqMVatZY49YoD6qLhRcE.jpg?f=fotoalbum_large

• LuisjeNL
Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:56:
[...]

Dit is al meerdere keren getest en de garantietermijn varieert en is gebaseerd op wanneer de fabricage was + 1,5 jaar.

Voorbeeld hier. Deze controller is pas paar dagen geleden uitgekomen. En zo vele anderen.

[Afbeelding]
Even bij Microsoft aankaarten, je hebt toch de factuur van hun waarop de aankoopdatum staat.

Bij mij stond de garantie een paar maanden langer van mijn Xbox of controller overigens.

Lichtpuntje...

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 19:56:
[...]

[Afbeelding]
Helaas staat die van mij ook op 6-12-2022, hoop dat dit niet uitmaakt als je hem aanmeld ter reparatie mocht dat nodig zijn…

Voor nu trouwens heel gelukkig met de controller en past inderdaad erg goed bij de series X console 8)

• Meneer UYL
hifigamefreak schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:09:
[...]

Helaas staat die van mij ook op 6-12-2022, hoop dat dit niet uitmaakt als je hem aanmeld ter reparatie mocht dat nodig zijn…

Voor nu trouwens heel gelukkig met de controller en past inderdaad erg goed bij de series X console 8)
Ik kan je in ieder geval vertellen dat geen enkele controller op de ms website 2 jaar aangeeft. En er zijn volgens mij genoeg mensen die het met 2 jaar nog hebben laten omruilen/repareren. Dus dat zit wel snor denk ik. Echter wordt het dan meer in een coulancevorm gedaan waarschijnlijk omdat we ons in de EU bevinden. Of ze het echt wettelijk verplicht zijn. Dat weet ik niet.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15
Goh ik vind het echt zo jammer dat ik geen geluid via Bluetooth kan versturen naar m’n airpod Max. Nu maar kabeltje gekocht om hem aan te sluiten om m’n Xbox controller. Voelt lekker 2002 om met een kabel aan m’n controller te spelen.

• LuisjeNL
Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:11:
[...]

Ik kan je in ieder geval vertellen dat geen enkele controller op de ms website 2 jaar aangeeft. En er zijn volgens mij genoeg mensen die het met 2 jaar nog hebben laten omruilen/repareren. Dus dat zit wel snor denk ik. Echter wordt het dan meer in een coulancevorm gedaan waarschijnlijk omdat we ons in de EU bevinden. Of ze het echt wettelijk verplicht zijn. Dat weet ik niet.
Enkel verplicht als je direct bij Microsoft gekocht hebt.

Als je ergens anders hebt gekocht is elke vorm van garantie direct bij Microsoft zelf coulance.

Ik heb dat toevallig zelf mogen meemaken met een garantie geval waarbij de webshop niet thuis gaf in eerste instantie. Doorverwijzen naar Microsoft hoef je ook niet te accepteren.

Lichtpuntje...

• Meneer UYL
LuisjeNL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:21:
[...]

Enkel verplicht als je direct bij Microsoft gekocht hebt.

Als je ergens anders hebt gekocht is elke vorm van garantie direct bij Microsoft zelf coulance.

Ik heb dat toevallig zelf mogen meemaken met een garantie geval waarbij de webshop niet thuis gaf in eerste instantie. Doorverwijzen naar Microsoft hoef je ook niet te accepteren.
Nou het eerste jaar heb je recht op ook bij de fabrikant. Maar 2e jaar is verkoper. En zelfs dan is het niet echt wettelijk en meer een "verwachting behorend naar werking van soortgelijk product" as far as i know.

Verwijderd

[...]

Heb ik iets gemist? Is er iets van een event ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:48:
[...]

Heb ik iets gemist? Is er iets van een event ofzo?
Nee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Dus ook geen aankondiging van de Elite V3?
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 20:52:
[...]

Dus ook geen aankondiging van de Elite V3?
Nee, daar komen ze voorlopig niet mee als ze nét de Halo Elite Series 2 hebben uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:20
Wat is dat cloudgaming een heerlijke aanwinst zeg. Lijkt wel of je nu een shitload aan gamedemo's tot je beschikking hebt, alleen zijn het full games :). Zo ervaar ik het althans.
Wat te doen met de HDR opties in Halo Infinite als je HDR10 gebruikt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Mediamarkt doet 100 dagen retourneren joh, geen probleem.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Oke, ik sta voor het eerst voor zo'n keuze met graphics mode bij guardians of the galaxy:

-quality mode
-performance mode
-raytracing mode

Ik hoef geen performance. Bij welke krijg ik het mooiste plaatje eigenlijk?

Update: ik zie het al, RAYTRACING.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 18-11-2021 21:24 ]

Farabi schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:20:
Oke, ik sta voor het eerst voor zo'n keuze met graphics mode bij guardians of the galaxy:

-quality mode
-performance mode
-raytracing mode

Ik hoef geen performance. Bij welke krijg ik het mooiste plaatje eigenlijk?
Ik denk raytracing, maar wellicht lagere resolutie dan quality mode. Had zelf verwacht dat het gewoon in de quality mode gezet zou worden.

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Hoe kom ik aan een Xbox series X halo edition 20y ? Zie dat ze uitverkocht zijn maar komen er ooit wel nieuwe aangezien ze limited zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
almiros schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:49:
Hoe kom ik aan een Xbox series X halo edition 20y ? Zie dat ze uitverkocht zijn maar komen er ooit wel nieuwe aangezien ze limited zijn?
Ik sta altijd open voor een goed bod hoor :+

• KevinP96
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 24-11-2021
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik op een normale manier een Series X zou kunnen kopen? Desnoods in de vorm van een bundel? Destijds de telegram app van PU gebruikt voor het bemachtigen van een ps5, wat onverwachts nog best wel makkelijk te doen was. Ik had verwacht dat na al deze tijd een Series X wel wat makkelijker zou zijn maar overal waar ik kijk is alles uitverkocht. Iemand een advies?

• Donstil
  • Niet online
KevinP96 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:02:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik op een normale manier een Series X zou kunnen kopen? Desnoods in de vorm van een bundel? Destijds de telegram app van PU gebruikt voor het bemachtigen van een ps5, wat onverwachts nog best wel makkelijk te doen was. Ik had verwacht dat na al deze tijd een Series X wel wat makkelijker zou zijn maar overal waar ik kijk is alles uitverkocht. Iemand een advies?
Je hebt het grote rode blok hieronder. Dat is een goed begin voor je zoektocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 18-11-2021 22:03 ]

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:01:
[...]

Ik sta altijd open voor een goed bod hoor :+
Ingeseald 549,99 Gebruikt 449,99 prima biedingen dacht ik zo 😌

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Black Friday Sale is live, 902 games / uitbreidingen in de aanbieding :*)
https://www.xbox.com/nl-nl/games/all-games?cat=onsale

• schumi1986
Heb mijn pre-order voor half december van de mini fridge toch maar gecanceld, zou niet weten waar ik die moet neerzetten.

Stuur 30min geleden een mailtje en krijg nu al een bericht van Paypal dat ik geld ga ontvangen.. Woow kunnen ze in NL nog wat van leren.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 18-11-2021 23:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
almiros schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:10:
[...]

Ingeseald 549,99 Gebruikt 449,99 prima biedingen dacht ik zo 😌
Hehe, voor €549,- ben je een paar maandjes te laat schat ik zo in.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:22:
Black Friday Sale is live, 902 games / uitbreidingen in de aanbieding :*)
https://www.xbox.com/nl-nl/games/all-games?cat=onsale
waarom zie ik dit niet in de xbox sotre? vind ik fijner kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Halo speelt echt fijn, maar één ding is wel minder en dat is de de matches niet uit zichzelf verder gaan. Dus een match is afgelopen en dan gaat ie niet naar de volgende map. Dus elke keer moet je de matchmaking zelf starten en vervolgens kregen we echt 5x achterelkaar dezelfde map.

Dit zat echt beter in 5.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Vanavond uit nieuwsgierigheid Exo One gedownload via Game Pass, and glad I did; wat een juweeltje. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxKIblb-rUBqeVvq0zGn6rem9AE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/erhlWmfLLV6rG4VMUzEC955T.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VD3K0EZLhSuNILsQJcMvVM9DQq4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/v3UZgyyCjCxa21ijyd0AUxI0.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqPQOYm9eKUB11KuTWYCnPUsoCE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/qF1lHgytdfDaBsFwiVY61DJ0.png?f=fotoalbum_medium

Onwijs atmosferisch, rustgevend en blijkbaar een 'one man project'. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:43:
[...]

waarom zie ik dit niet in de xbox sotre? vind ik fijner kijken.
Weet ik niet, ik kom gewoon in de store uit ?

Zelf de season passes voor Watch Dogs Legion en Assassins Creed Valhalla gekocht, vind ik altijd fijne layback games voor rond de kerstdagen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 21:11
M’n Elite 2 ook binnengekomen van de MM. Doosje leek geseald te zijn maar wat me opviel was dat de extra paddles al op de controller zaten ipv de daarvoor bestemde vakjes in de case. Is dat normaal of zou dit toch een retour geval kunnen zijn? Ga zo de input even testen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

WinterBase schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:47:
M’n Elite 2 ook binnengekomen van de MM. Doosje leek geseald te zijn maar wat me opviel was dat de extra paddles al op de controller zaten ipv de daarvoor bestemde vakjes in de case. Is dat normaal of zou dit toch een retour geval kunnen zijn? Ga zo de input even testen.
Was bij mij ook zo. Was ook nog gesealed en mijn controller werkt uitstekend.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 13:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Meneer UYL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:39:
Nou eh het verkopen van die series 2 voor de kostprijs zal ook niets worden als zelfs microsoft het nu voor 105 verkoopt .
Ik zal wel te laat zijn, want zie hem voor €170 staan of mis ik iets?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
DeWaanzin schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:18:
[...]

Ik zal wel te laat zijn, want zie hem voor €170 staan of mis ik iets?
Jup al meedere dagen te koop geweest voor 107 euro, eerst bij Mediamarkt en toen bij Microsoft.
Mogelijk dat je nog met black friday kunt scoren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Springbokkie
Guardians Of The Galaxy is €32.99 bij Bol.

Die heb ìk gelijk besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 15:18
Springbokkie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:43:

Dank voor de tip!
Ik had deze al op mijn “verlanglijstje” staan voor een moment waarop hij afgeprijsd zou zijn.
Nu nog de tijd vinden om hem te spelen,.. met Halo, Vanguard en Horizon 5,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
mark_78 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:50:
[...]

Dank voor de tip!
Ik had deze al op mijn “verlanglijstje” staan voor een moment waarop hij afgeprijsd zou zijn.
Nu nog de tijd vinden om hem te spelen,.. met Halo, Vanguard en Horizon 5,.
Ik zat al op Marktplaats te kijken gisteren voor een mooie prijs bij adverteerders die hem al uitgespeeld hebben, maar voor deze prijs heb ik hem liever nieuw :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Halo campaign previews:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
FireBladeX schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:42:
[...]

Jup al meedere dagen te koop geweest voor 107 euro, eerst bij Mediamarkt en toen bij Microsoft.
Mogelijk dat je nog met black friday kunt scoren.
No no. Eerst bij bol, toen bij MM, toen bij MS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

WinterBase schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:47:
Klopt was hier ook zo maar wel geseald en alle knoppen werkten naar behoren. Erg blij mee, fijne controller! 8) :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisterenavond net op tijd nog de Elite 2 gekocht bij MSFT. Ondanks de negatieve berichten het risico genomen. Fingers crossed dat ik geen maandagochtend model heb, en zo wel dan is de garantie van MSFT uitstekend.
PS. Heb de XSX nu ruim een half jaar en samen met de LG OLED G1 77" is dit een van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan! Wat een prachtig beeld, snel met quick resume en onuitputbare bron met games via GP. Genieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Springbokkie schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:43:

Lekker slim van mij ook weer om een game te bestellen net voor Black Friday.

Werd bij mij later bezorgd dan gemeld, afgelopen woensdag bezorgd en nu de helft goedkoper :+

Had al contact met Bol gezocht en krijg iig nog 5 euro korting op mijn volgende bestelling, nou ja..

Ook de FH5 bundel al dubbel gekocht vorige week door te snel te klikken, ik moet meer geduld hebben :P

Is wel een mooie game (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De Series S heeft korting bij bol.com (265 EUR). Ik zit te twijfelen of ik er nu voor ga of wacht tot BF, maar ik denk dat er niet heel veel meer betere deals zullen komen

https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688722/

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Notna schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:52:
De Series S heeft korting bij bol.com (265 EUR). Ik zit te twijfelen of ik er nu voor ga of wacht tot BF, maar ik denk dat er niet heel veel meer betere deals zullen komen

Dat is de black friday deal van bol, tenminste zag hem tussen de BF deals van bol. Veel bedrijven beginnen een week eerder al. :+
Sipio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:49:
[...]

Lekker slim van mij ook weer om een game te bestellen net voor Black Friday.

Werd bij mij later bezorgd dan gemeld, afgelopen woensdag bezorgd en nu de helft goedkoper :+

Had al contact met Bol gezocht en krijg iig nog 5 euro korting op mijn volgende bestelling, nou ja..

Ook de FH5 bundel al dubbel gekocht vorige week door te snel te klikken, ik moet meer geduld hebben :P

Is wel een mooie game (y)
Gewoon nog een keer bestellen en dan op je andere bestelling terug laten sturen, dan krijg je je geld terug en heb je hem alsnog voor de helt en 5 euro korting voor de volgende bestelling :+

[ Voor 43% gewijzigd door Meneer iCy op 19-11-2021 09:57 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Meneer iCy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:56:
[...]

Dat is de black friday deal van bol, tenminste zag hem tussen de BF deals van bol. Veel bedrijven beginnen een week eerder al. :+
Mja ik doelde er eerder op; of er nog andere bedrijven verder gaan zakken op de 'echte' BF :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:32:
[...]

Hehe, voor €549,- ben je een paar maandjes te laat schat ik zo in.
Dacht voor de vorm eens te kijken op V&A of er tussen stonden, en jawel. Zie dat er tussen de 700 en 800 euro wordt gevraagd. Beetje dubbel gevoel bij. Snap dat er handel in zit, maar voor de liefhebbers en verzamelaars moet het toch wel wat zuur zijn.

Al moet ik bekennen dat ik mijn jaar oude XSX ook met amper afschrijving weer heb verkocht. Schaarste is een naar beestje af en toe.
Notna schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:52:

In het verleden werd er tijdens BF niet echt meer iets veranderd. Althans, bij de producten die ik in de gaten hield.

[ Voor 29% gewijzigd door Wom op 19-11-2021 10:01 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Meneer iCy Ik kon hem alleen gesealed terug sturen helaas, uiteraard had ik de game al gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-10 12:58
Wom schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:00:
[...]
Al moet ik bekennen dat ik mijn jaar oude XSX ook met amper afschrijving weer heb verkocht. Schaarste is een naar beestje af en toe.
Ik heb zelfs begrepen, maar moet bekennen niet gecontroleerd want geen interesse in verkopen, dat je een gebruikte XSX bij de CEX kunt inleveren voor €525.

Edit: even gecheckt, en klopt inderdaad, mits je doos er nog bij hebt. Zonder doos € 507

[ Voor 10% gewijzigd door Powder Toastman op 19-11-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Sipio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:04:
@Meneer iCy Ik kon hem alleen gesealed terug sturen helaas, uiteraard had ik de game al gespeeld :P
De nieuwe zit nog in seal ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Meneer iCy schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:15:
[...]

De nieuwe zit nog in seal ;-)
_O-...

*Je zit toch met serie nummers oid? Zouden ze dit merken? :+

Ik vind hem zo goed dat ik in staat ben om het te proberen, of misschien is deze vraag niet gepast dan haal maar weg mods

[ Voor 36% gewijzigd door Sipio op 19-11-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Laatst online: 21:11
d.bakker84 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:56:
[...]

Was bij mij ook zo. Was ook nog gesealed en mijn controller werkt uitstekend.
hifigamefreak schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:28:
[...]

Klopt was hier ook zo maar wel geseald en alle knoppen werkten naar behoren. Erg blij mee, fijne controller! 8) :*)
Top! Ik heb hem vanochtend even getest via de Xbox Accessoires app en tot zover hier ook geen problemen :9

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
Met black friday voor de deur ga ik op zoek naar een expansion kaart(2 eigenlijk). Heeft iemand al een goeie deal gevonden ? Ik zie alleen 224 bij alternate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 19:59
mobygo76 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:10:
Met black friday voor de deur ga ik op zoek naar een expansion kaart(2 eigenlijk). Heeft iemand al een goeie deal gevonden ? Ik zie alleen 224 bij alternate.
Ik weet niet hoe ver je van de Duitse grens af woont. Bij Mediamarkt DE € 209,99 op dit moment voor 1TB.

https://www.mediamarkt.de...x-series-x-s-2693739.html

Ook bij Saturn DE.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannyvz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-07 15:14
mobygo76 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:10:
Bij bol.com voor 219,90

Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.

Pagina: 1 ... 274 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord