Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
kuka schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet hoe ver je van de Duitse grens af woont. Bij Mediamarkt DE € 209,99 op dit moment voor 1TB.

https://www.mediamarkt.de...x-series-x-s-2693739.html

Ook bij Saturn DE.
Bedankt ! Ik gok erop dat ze onder de 200 komen. Dat is al eerder gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-10 21:11
Notna schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 09:52:
De Series S heeft korting bij bol.com (265 EUR). Ik zit te twijfelen of ik er nu voor ga of wacht tot BF, maar ik denk dat er niet heel veel meer betere deals zullen komen

https://www.bol.com/nl/nl...console/9300000003688722/
Begin ook te twijfelen. Denk er al een hele tijd over om een Series S in de slaapkamer te zetten :+ Sleep nu de X regelmatig op en neer. Ben alleen 'bang' dat ik de Series S te snel niet krachtig genoeg vind. Speel eigenlijk niks meer wat niet minimaal 60fps is.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
mobygo76 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:10:
Met black friday voor de deur ga ik op zoek naar een expansion kaart(2 eigenlijk). Heeft iemand al een goeie deal gevonden ? Ik zie alleen 224 bij alternate.
Of je wacht totdat de 2 TB beschikbaar is.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Sipio schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:19:
[...]

_O-...

*Je zit toch met serie nummers oid? Zouden ze dit merken? :+

Ik vind hem zo goed dat ik in staat ben om het te proberen, of misschien is deze vraag niet gepast dan haal maar weg mods
Volgens mij doen ze dat niet met games maar wel met hardware.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
mobygo76 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:10:
Met black friday voor de deur ga ik op zoek naar een expansion kaart(2 eigenlijk). Heeft iemand al een goeie deal gevonden ? Ik zie alleen 224 bij alternate.
In augustus nog de 1TB weten te scoren voor pak 'm beet 165 euro, dus ik zou zeker even een alert instellen via bijvoorbeeld Pepper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
shoombak schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:08:
Meer mensen last van sticky buttons op de Xbox Series X controller? Mijn Series X wordt bijna 1, maar de X en ook de Y button blijven vaak plakken, ik weet dat het een bekend fenomeen is, maar hoe zit MS NL in de wedstrijd qua vervanging?
Dat werkt prima, heb contact gehad met MS support, een verzendlabel ontvangen. Maandag op de post gedaan en zojuist een gloednieuwe controller ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-10 16:22
Zojuist mijn PS4 de deur uit gedaan en wil overstappen naar Xbox.

Iemand enig idee waar de Xbox Series X te krijgen is momenteel.......?
Of is het net zo'n ellende als bij de PS5?

Ik zie overigens dat de Series S wel te krijgen is, hebben mensen hier ook positieve ervaringen mee en is dat een goede optie?

[ Voor 26% gewijzigd door BenvandeKaart op 19-11-2021 12:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 23:04
BenvandeKaart schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:27:

Ik zie overigens dat de Series S wel te krijgen is, hebben mensen hier ook positieve ervaringen mee en is dat een goede optie?
Ik hou van mijn Series S, uiteraard hou ik mijn ogen open voor de X mocht deze weer beschikbaar komen. Of ik tijdens het gamen merk dat ik een 'light' versie heb van de huidige consoles? Nog geen enkel moment. Het werkt snel, muisstil en eigenlijk past die qua design een stuk beter in onze kamer dan de X. Vooraf was ik wat huiverig over de kleinere HDD, eigenlijk heb ik hier nooit echt last van gehad. Met de huidige internetsnelheden heb je relatief snel een game die je kan starten, zeker nu je dat downloaden al op afstand kan regelen via de Xbox app. Zo zat ik laatst met een teamgenoot na de wedstrijd in de auto terug naar huis, we spraken af die avond te gamen en scrollde door onze app en kozen voor een sessie van It takes Two. Ik kom thuis en kon het gelijk opstarten. Stiekem zijn dat de dingen, samen met Quick Resume waardoor ik deze generatie Xbox echt fantastisch vind. Mijn tv ondersteunt geen 4K op 120 fps, op dat vlak mis ik de Series X dan ook (nog) niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 13-10 17:27
XeNoBiTe schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:09:
[...]

In augustus nog de 1TB weten te scoren voor pak 'm beet 165 euro, dus ik zou zeker even een alert instellen via bijvoorbeeld Pepper.
Thanks. Heb ik nog nooit gebruikt. Nu ingesteld ! 💪

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WinterBase schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:47:
M’n Elite 2 ook binnengekomen van de MM. Doosje leek geseald te zijn maar wat me opviel was dat de extra paddles al op de controller zaten ipv de daarvoor bestemde vakjes in de case. Is dat normaal of zou dit toch een retour geval kunnen zijn? Ga zo de input even testen.
Is normaal, was hier ook zo.
Knoppen getest en alles werkt naar behoren :)

1e indruk : viel mij op dat de Series X controller eigenlijk al onwijs goed is.
Rumble in V2 is minder hard dan in de SX controller en merk dat ik de share / capture button toch wel erg handig vind (ook al staat hij nu custom onder shift+paddles)
Moet ook wennen aan die korte paddles, misschien zet ik de oude langere wel over vanaf mijn Elite V1, volgens mij was dit mogelijk toch ?
Fijn is wel de korte aanslag van de Xbox Home button en uiteraard de hairtriggers.
Ook het gewicht en de grips zijn erg fijn in vergelijk met de standaard controllers.
Dock is ook veel handiger dan dat gepiel met usb stekker, al had die nog wel zwaarder mogen zijn voor het gemakkelijk ontkoppellen.
Blij mee, zeker voor deze prijs :*)

Maar… met de Series X controllers is ook helemaal niets mis !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13-10 16:22
Blaauw87 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:36:
[...]

Ik hou van mijn Series S, uiteraard hou ik mijn ogen open voor de X mocht deze weer beschikbaar komen. Of ik tijdens het gamen merk dat ik een 'light' versie heb van de huidige consoles? Nog geen enkel moment. Het werkt snel, muisstil en eigenlijk past die qua design een stuk beter in onze kamer dan de X. Vooraf was ik wat huiverig over de kleinere HDD, eigenlijk heb ik hier nooit echt last van gehad. Met de huidige internetsnelheden heb je relatief snel een game die je kan starten, zeker nu je dat downloaden al op afstand kan regelen via de Xbox app. Zo zat ik laatst met een teamgenoot na de wedstrijd in de auto terug naar huis, we spraken af die avond te gamen en scrollde door onze app en kozen voor een sessie van It takes Two. Ik kom thuis en kon het gelijk opstarten. Stiekem zijn dat de dingen, samen met Quick Resume waardoor ik deze generatie Xbox echt fantastisch vind. Mijn tv ondersteunt geen 4K op 120 fps, op dat vlak mis ik de Series X dan ook (nog) niet echt.
Thanks hier heb ik wat aan! En hoe zit het met geheugen, kan me voorstellen dat de ''light'' versie een stuk sneller vol zit? Alhoewel dat cloud gamen misschien een oplossing kan zijn..

Mijn insteek is gewoon om zo'n apparaat in huis te halen, abonnementje nemen op gamepass ultimate en dan zo nu en dan wat spelletjes te spelen. Ben niet meer zo'n fanatieke gamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 11:59
justifire schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:39:
[...]
Fijn is wel de korte aanslag van de Xbox Home button en uiteraard de hairtriggers.
Grappig dat je dat noemt. Nooit begrepen dat ze dat bij de Xbox One controller (bij de overgang naar het bluetooth model geloof ik?) verandert hebben. De homeknop van de oorspronkelijke Xbox One controller werkte een stuk makkelijker/fijner.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 17:19
Ik dacht dat de speciale controllers (als in controller met andere skin), alleen een andere skin hadden.

Maar de controller bij de halo infinite limited edition heeft rubber aan de achterzijde, dat voelt wel echt een stuk beter aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024

Series X is beter te verkrijgen dan de PS5. Ook zit er minder marge op bij scalpers, wat al een teken aan de wand is.
Ik heb beide en van beide geen spijt. De Series S is inderdaad prima verkrijgbaar en er is zelfs al een aanbieding voor EUR 265,=. Deze in combinatie met de gamepass (truc voor 3 jaar goedkoop is in de fora hier te vinden) is een geweldige deal vind ik. Ik merk niet veel verschil tussen beide consoles op grafisch gebied, maar ik heb een "standaard" 4k led tv, die geen 120fps en dolby vision aan kan en ik ben bijna 60, dus mijn ogen zullen ook geen kleine verschillen waarnemen.
Nadeel aan de Series S tov de X is de kleinere harde schijf, waardoor je vaker spellen zult moeten wissen als je er een nieuwe op wil zetten en het ontbreken van de schijflade uiteraard. Voordeel is de prijs en het ontbreken van bijgeluiden (al is dat bij de X ook alleen maar te wijten aan diezelfde schijflade).
Mijn zoon wil een PS5, maar dat is echt een stuk lastiger te krijgen nog. Voor beide gebruik ik Telegram bots. Bij de XBox de 2e keer raak bij Amazon (eerste keer bij BCC dacht ik dat ook, maar daar hielden ze de voorraad niet zo best bij). Bij de PS5 nog geen een keer zelfs kans gezien om hem in een mandje te stoppen. Daarnaast heb ik geen zin om meer te betalen voor de PS5 bundels die in de winkels te koop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 19:59

Hier -> [XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:00:
[...]

Dacht voor de vorm eens te kijken op V&A of er tussen stonden, en jawel. Zie dat er tussen de 700 en 800 euro wordt gevraagd. Beetje dubbel gevoel bij. Snap dat er handel in zit, maar voor de liefhebbers en verzamelaars moet het toch wel wat zuur zijn.

Al moet ik bekennen dat ik mijn jaar oude XSX ook met amper afschrijving weer heb verkocht. Schaarste is een naar beestje af en toe.
Ja het is toch vraag en aanbod enz. Koopt niemand die dingen stoppen de doorverkopers het vanzelf.

Zo verkocht ik mijn normale Series X gewoon voor €480 (aan een tweaker) dat is toch een lekker goedkope overstap naar de halo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +4 Henk 'm!

10 miljoen players. :)

Ook verdiend, want het het is een erg toffe game. De manier waarop je deze game ook in Gamepass kunt beleven zonder dat je direct 70 euro hoeft af te tikken is ook echt ideaal voor mensen die nieuw zijn met de franchise of traditioneel geen racegames kopen. Erg verdiend.

En ook de previews van Halo Infinite Campagne zijn positief zoals ik lees. Mooie tijden.
Nu zelf nog wat beter worden met de TTK, want ik leg het online nog wel te vaak af. Maar buiten dat staat de game wel als een huis. Geen bugs, geen glitches, geen disconnects.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xminator schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:50:
Ik dacht dat de speciale controllers (als in controller met andere skin), alleen een andere skin hadden.

Maar de controller bij de halo infinite limited edition heeft rubber aan de achterzijde, dat voelt wel echt een stuk beter aan.
Hoe is de response op de A-knop? Hier lijkt het wat te haperen zo af en toe. :/

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 23:04
BenvandeKaart schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 12:46:
[...]

Thanks hier heb ik wat aan! En hoe zit het met geheugen, kan me voorstellen dat de ''light'' versie een stuk sneller vol zit? Alhoewel dat cloud gamen misschien een oplossing kan zijn..

Mijn insteek is gewoon om zo'n apparaat in huis te halen, abonnementje nemen op gamepass ultimate en dan zo nu en dan wat spelletjes te spelen. Ben niet meer zo'n fanatieke gamer :)
Het heeft de helft van de HD, dus ratio zit het sneller vol ja. Heb ik er last van? Nee. Ik speel meestal maar 2 a 3 games tegelijk en dat past prima. Daarnaast is het verwijderen en downloaden ook makkelijk gedaan, de servers zijn vrij rap en ik download met maximale snelheid van mijn provider. Ik heb dan ook geen behoefte aan de extensiekaart, of dat voor jou ook zal zijn kan ik uiteraard niet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Kunnen ze meteen een reclame van maken van die usecase _/-\o_ (moeten ze niet de chauffeur door Gamepass laten scrollen maar voor de rest goud :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Met de huidige internetsnelheden heb je relatief snel een game die je kan starten, zeker nu je dat downloaden al op afstand kan regelen via de Xbox app. Zo zat ik laatst met een teamgenoot na de wedstrijd in de auto terug naar huis, we spraken af die avond te gamen en scrollde door onze app en kozen voor een sessie van It takes Two.
Dat is echt een hele toffe en onderschatte feature inderdaad. Had Far Cry 5 via V&A hier aangeschaft. Op moment dat ik dat gedaan had de installatie via de Xbox app al laten starten, toen de fysieke game aankwam kon ik direct spelen. _/-\o_

Wel maakt de diskdrive een herrie tijdens initialisatie, maar dat is maar kortstondig gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht laat ik eens kijken of er black Friday deals zijn voor Penrose X headset, nope, gewoon de volle mep. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:21:
Ik dacht laat ik eens kijken of er black Friday deals zijn voor Penrose X headset, nope, gewoon de volle mep. Jammer.
Iedere cent waard _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackFriday is volgende week pas, op wat vroeger gestarte deals na heb je dus nog even :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ok...dit ziet er prima uit en het klinkt zeer, zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nieuwe bundel aangekondigd voor de series S:

Bron: https://www.xbox.com/nl-N...-s/fortnite-rocket-league

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Zojuist een xbox series s besteld bij Bol voor 265 euro. Mooie black friday deal. Was al aan het overwegen om Gamespass te nemen voor PC, en zodoende kan ik gelijk voor ultimate gaan. Na Xbox 360 eindelijk weer eens een Xbox in huis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 13-10 17:19
Wom schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:53:
[...]

Hoe is de response op de A-knop? Hier lijkt het wat te haperen zo af en toe. :/
Nog niet getest, gebruik mijn oude controller. Zal even kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-10 15:52
TheDukemaster schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:44:
Zojuist een xbox series s besteld bij Bol voor 265 euro. Mooie black friday deal. Was al aan het overwegen om Gamespass te nemen voor PC, en zodoende kan ik gelijk voor ultimate gaan. Na Xbox 360 eindelijk weer eens een Xbox in huis!
Daar ga je vast geen spijt van krijgen!

Ikzelf heb er nog een USB-SSD aan hangen (lag hier toch nog ongebruikt, dus zeg maar gratis) voor spellen als GTA5 en Biomutant en een paar maanden geleden toch maar voor iets van 170 de seagate expansion card gekocht.

Zo gaat het bij mij; ik vind het een topproduct en dan vind ik het wel leuk om er af en toe een extra accessoire bij te kopen.

[ Voor 31% gewijzigd door zetje01 op 19-11-2021 18:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NBA 2K22, The Crew 2, and Hunt: Showdown are all available for Xbox Live Gold and Xbox Game Pass Ultimate members to play from Thursday, November 18 at 12:01 a.m. PST until Sunday, November 21 at 11:59 p.m. PST.

Nice. NBA 2K22 voor Series X ga ik zeker spelen. Benieuwd naar de graphics.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:30
Vanavond 'The Riftbreaker' gespeeld via Game Pass. Ook weer zo'n juweeltje! 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:12:
NBA 2K22, The Crew 2, and Hunt: Showdown are all available for Xbox Live Gold and Xbox Game Pass Ultimate members to play from Thursday, November 18 at 12:01 a.m. PST until Sunday, November 21 at 11:59 p.m. PST.

Nice. NBA 2K22 voor Series X ga ik zeker spelen. Benieuwd naar de graphics.
Hunt : Showdown is ook zo’n pareltje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:26
Mortal kombat 11 zou sinds 2 dagen crossplay hebben met xbox series EN ps5. Maar ik kan nergens iets vinden. Iemand een ervaring? Wil met een vriend spelen maar wel zeker weten dat hij het spel niet voor niks koopt.

de FAQ is niet bijgewerkt :(

Acties:
  • +24 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKvvYfYeTrVJDFrgziLK3Xp8nHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/on5v5P64qPtLmYdQJoZ7z1Ia.jpg?f=fotoalbum_large

Mag ik even een kleine liefdesverklaring aan Crash Bandicoot Racing delen hier? Na twee keer THPS1+2 te hebben uitgespeeld weer flink wat potjes tegen elkaar geracet. Draait supervlot en is echt heel leuk om zo lokaal multiplayer te doen. Aanrader!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wom schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 02:16:
[Afbeelding]

Mag ik even een kleine liefdesverklaring aan Crash Bandicoot Racing delen hier? Na twee keer THPS1+2 te hebben uitgespeeld weer flink wat potjes tegen elkaar geracet. Draait supervlot en is echt heel leuk om zo lokaal multiplayer te doen. Aanrader!
Haha supertof om dit zo te zien :D

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 02:21:
[...]

Haha supertof om dit zo te zien :D
Bijna elke vrijdag sinds corona zitten we er zo bij eigenlijk. Heeft nog geen moment verveeld en spelen vooral THPS 1+2 en nu Crash. Voorheen ook SNES Mario Kart. Mooie avondjes. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hier zit ik dus ook op te wachten. Please let me know mocht er uiteindelijk wel ergens een korting te scoren zijn 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 13:26
Wom schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 02:32:
[...]

Bijna elke vrijdag sinds corona zitten we er zo bij eigenlijk. Heeft nog geen moment verveeld en spelen vooral THPS 1+2 en nu Crash. Voorheen ook SNES Mario Kart. Mooie avondjes. 😎
Ik zal onder een steen liggen maar thps?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Melantrix schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 07:33:
[...]

Ik zal onder een steen liggen maar thps?
Tony Hawk's Pro Skater

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gmK5O8IX7M9hrKZ863LnhbaakXg=/234x176/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/EmNQxzOtAwsa9r3UDdPve9Rf.gif?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZ8niNzySW_Vu1YLEiqexGfCm0k=/234x176/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/AhQALUL6yIMT1LhZNDguS8JH.gif?f=fotoalbum_medium

8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
The Riftbreaker (Game Pass):

Base building, RTS, RPG meets Starship Troopers en Mech Assault. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Getverderrie, lijkt net een soort van oneindige ongedierte plaag... :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Rossi46 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:43:
[...]

Is wel dik hoor! En loopt super soepel op de Series X. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Rossi46 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:43:
[...]

Mooi met de vlammenwerper 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:09:
[...]

The Riftbreaker (Game Pass):
[YouTube: The Riftbreaker Review]

Base building, RTS, RPG meets Starship Troopers en Mech Assault. _/-\o_
Voor wie base building (net als ik) niets vind, Livelock is momenteel in de aanbieding met 70% korting https://xbox-store-checke...are/Livelock/bnjtsctsmxgm

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 20-11-2021 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58
Ik heb ook de Elite 2 Halo edition en net nu ik eindelijk begin te wennen aan die back paddles, waarin ik jump/slide en melee heb ingesteld, merk ik dat de a knop niet altijd registreert, hoorde dat er meerderen hier last van hadden... Echt f*cking irritant, maar goed, ga hem wel terugsturen en laten fixen. Voor 200 ekkies wil ik gewoon een goede controller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:46
JDL15 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:34:
Ik heb ook de Elite 2 Halo edition en net nu ik eindelijk begin te wennen aan die back paddles, waarin ik jump/slide en melee heb ingesteld, merk ik dat de a knop niet altijd registreert, hoorde dat er meerderen hier last van hadden... Echt f*cking irritant, maar goed, ga hem wel terugsturen en laten fixen. Voor 200 ekkies wil ik gewoon een goede controller!
Een van de eerste dingen die ik doe wanneer ik een nieuwe controller ontvang is naar de accessoires app gaan, daar zit een input tester, zo weet ik in 2min. Of de controller een blijvertje is of direct weer moet inpakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 11:58
schumi1986 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:41:
[...]

Een van de eerste dingen die ik doe wanneer ik een nieuwe controller ontvang is naar de accessoires app gaan, daar zit een input tester, zo weet ik in 2min. Of de controller een blijvertje is of direct weer moet inpakken :p
Ja, dat had ik ook gedaan. Had blijkbaar een intern conflict en wilde niet toegeven dat hij al kapot was, ken je dat gevoel :P ?

Gaandeweg merkte ik dat ik het steeds vaker merkte, totdat ik dacht ja hier kom ik niet meer omheen..

Ik zie in mijn account dat ik alleen een refund aan kon vragen maar na wat gegoogle vond ik dus ook "Request an Xbox controller replacement" en heb dat maar ingevuld, is nu een support ticket aangemaakt en hoop ik gewoon dat ze hem fixen of een wel werkende controller aanbieden, we will see!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
JDL15 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:48:
[...]

Ja, dat had ik ook gedaan. Had blijkbaar een intern conflict en wilde niet toegeven dat hij al kapot was, ken je dat gevoel :P ?

Gaandeweg merkte ik dat ik het steeds vaker merkte, totdat ik dacht ja hier kom ik niet meer omheen..

Ik zie in mijn account dat ik alleen een refund aan kon vragen maar na wat gegoogle vond ik dus ook "Request an Xbox controller replacement" en heb dat maar ingevuld, is nu een support ticket aangemaakt en hoop ik gewoon dat ze hem fixen of een wel werkende controller aanbieden, we will see!
Haha dat gevoel ken ik zeker, heb ooit eens 3 elite controllers binnen 1 maand terug gestuurd en de laatste had ook heel af en toe dat de A niet registreerde… ik dacht toen, achja deze ga ik houden :p maar idd tijdens het gamen wekt dat irritatie op zeker als je er net 200 voor hebt uitgegeven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr1542
[Afbeelding]

Al sinds de PS1 verliefd op Crash games en dit is wel de allerbeste. Leuk ook die multiplayer mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
schumi1986 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:55:
[...]

Haha dat gevoel ken ik zeker, heb ooit eens 3 elite controllers binnen 1 maand terug gestuurd en de laatste had ook heel af en toe dat de A niet registreerde… ik dacht toen, achja deze ga ik houden :p maar idd tijdens het gamen wekt dat irritatie op zeker als je er net 200 voor hebt uitgegeven :+
Misschien maar beide de halo elite controllers verkopen voordat ze kaput gaan en die normale zwarte elite van 105 euro houden. :D.. beetje zonde als die anderen stuk gaan.. hoewel die halo controllers er erg vet uitzien, twijfel ik om ze dan toch maar weg te doen en met 1 normale elite controller uit de voeten te gaan.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:51
Even een vraagje:Hebben jullie ook dat als je de store verlaat hij meteen naar bijwerken gaat ?
Het valt me namelijk de laaste dagen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:41:
[...]

Als ik daar test dan registreerd hij de A B X en Y soms niet.
Heb eerder het idee dat ik sneller kan drukken dan dat de app het kan registreren, dan dat alle vier de knoppen een defect hebben.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• schumi1986
Ik heb trouwens aardig wat controllers verzameld in de maand november :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZWhVw5stle7jI1ECwuus_IVqLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sdr6TmDz3dM9VzguoshvB4lM.jpg?f=fotoalbum_large

Wat moet ik er mee? Geen idee maar wat zijn ze gaaf :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[Afbeelding]

Super om dit te zien!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg vanmorgen ineens de melding dat game streaming beschikbaar was op mijn Xbox, dus gelijk maar eens getest.

Eerste indruk was niet geweldig omdat het echt 3 of 4 minuten duurde voor de game startte (scherm met dat ruimteschip). Denk dat ik misschien een niet zo populaire game probeerde en hij in de achtergrond nog op zo'n cloud machine geïnstalleerd moest worden :+ zo valt het voordeel wel een klein beetje weg natuurlijk, vooral bij kleine games. Maar eenmaal aan het spelen vergat ik eigenlijk bijna dat het een stream was... Eigenlijk alleen aan het menu viel het me op want de tekst was niet zo scherp.

Als game Exo One eens uitgeprobeerd omdat iemand die hier laatst vermelde. Geinige game, al bekroop me af en toe wel een beetje het "what's the point?" gevoel. Uiteindelijk kreeg ik wel een beetje door wat te doen, maar op de wat latere levels wordt het juist weer onduidelijker. Zat op Daramulum waar ik eerst het level opnieuw gestart heb omdat de grote metalen bal waar je op een gegeven moment in zit vast kwam te zitten en niet meer bewoog, en toen ik daarna ook nog vast kwam te zitten in een of andere uithoek van de map heb ik het er bij gelaten. Mooie game, leuk concept, maar wat te wazig voor mij en die bugs zijn dan echt killing.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meneer UYL
schumi1986 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:35:

[Afbeelding]

Erg netjes maar inderdaad wat moet je met zoveel controllers. Ik ben in de afgelopen week van 0 naar 3 elite controllers gegaan en uiteindelijk gebruik ik maar 1 elite controller 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 11:05

[Afbeelding]

En ook een nieuwe Xbox denk ik dan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]

Vind al die Limited Edition controllers fantastisch. Maar sinds ik nu 1,5 jaar met de Elite controller game, kan ik gewoon niet meer met de "normale" controller overweg dus ik heb niks aan die Limited Editions.

En om ze nu te kopen om er niets mee te doen..
Heb ook nog een witte liggen omdat ik die mooi eruit vind zien. Maar die ligt gewoon in de kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Rivanov schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:06:
[...]

Vind al die Limited Edition controllers fantastisch. Maar sinds ik nu 1,5 jaar met de Elite controller game, kan ik gewoon niet meer met de "normale" controller overweg dus ik heb niks aan die Limited Editions.

Heb ook nog een witte liggen omdat ik die mooi eruit vind zien. Maar die ligt gewoon in de kast.
En die van Halo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:47
Ik ben wat getriggerd door de eerste deals op de Xbox One series S, met wat korting door een voucher kan ik er eentje kopen voor minder dan 250 EUR.

Grafisch zou het niet echt een upgrade zijn van mijn Xbox One X, maar het is wel een mooie compacte console met snelle SSD en.. leverbaar..

Misschien goed om een jaartje of twee mee te overbruggen of gewoon maar wachten tot ik een series X kan bemachtigen?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer UYL
Darks schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:45:
Ik ben wat getriggerd door de eerste deals op de Xbox One series S, met wat korting door een voucher kan ik er eentje kopen voor minder dan 250 EUR.

Grafisch zou het niet echt een upgrade zijn van mijn Xbox One X, maar het is wel een mooie compacte console met snelle SSD en.. leverbaar..

Misschien goed om een jaartje of twee mee te overbruggen of gewoon maar wachten tot ik een series X kan bemachtigen?
Verschilt met je use case. Voor 4k natuurlijk een series x, maar ook als je backwards compatible games speelt is de one x beter. Op de series s wordt namelijk de one s versie gebruikt, en die mis nog wel eens de nodige upgrades.

EDIT: Ok daar ging iets mis net wijzigen. Heb nu een extra quote die ik niet kan verwijderen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer UYL op 20-11-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
Meneer UYL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 22:53:
[...]

Verschilt met je use case. Voor 4k natuurlijk een series x, maar ook als je backwards compatible games speelt is de one x beter. Op de series s wordt namelijk de one s versie gebruikt, en die mis nog wel eens de nodige upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook gewoon een Elite Series 2. Heb die al.
Kan toch maar met één controller tegelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 13-10 20:15
Ziet er goed uit, die ga ik zo ook even uitproberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
Rivanov schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 19:06:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik toch geen Elite controller heb gekocht :) Te bang dat ik de normale controller niet goed genoeg meer vind, terwijl ik net als @schumi1986 ook graag kekke controllertjes bij m'n Xbox heb liggen 8) In mijn geval deze maand zowel de Forza Horizon 5 als de Electric Volt binnen gekregen. Lekker kleurig allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Zijn de Xbox Store Black Friday deals hier eigenlijk al besproken? Zit wel aardig spul tussen. Ik ga in ieder geval voor AC Odyssee, Metro Exodus en Life is Strange 2 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:30:
Zijn de Xbox Store Black Friday deals hier eigenlijk al besproken? Zit wel aardig spul tussen. Ik ga in ieder geval voor AC Odyssee, Metro Exodus en Life is Strange 2 👌
Heel veel aanbiedingen inderdaad. LiS2 is een goede keus, het enige deel dat ik in 1 keer heb uitgespeeld.
Ik zit nog te kijken, Mafia definitve edition eventueel of toch alvast guardians of the galaxy. Heb het druk zat met andere games maar deze aanbiedingen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Ik krijg heel wat frames die geskipped worden als ik video bekijk via Amazon Prime. Wired verbinding, en werkt prima met de ingebouwde LG app, of via mijn shieldTV. Maar op Xbox, verre van vloeiend beeld. Iemand idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:27:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik toch geen Elite Control heb gekocht :) Te bang dat ik de normale control niet goed genoeg meer vind, terwijl ik net als @schumi1986 ook graag kekke controlertjes bij m'n Xbox heb liggen 8) In mijn geval deze maand zowel de Forza Horizon 5 als de Electric Volt binnen gekregen. Lekker kleurig allemaal ;)
Maar de Elite controller is zó fijn. My god. Kan die paddles echt niet meer missen. Bij een FPS geeft dat zoveel voordeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Rivanov schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:10:
[...]

Maar de Elite controller is zó fijn. My god. Kan die paddles echt niet meer missen. Bij een FPS geeft dat zoveel voordeel.
Ssshhtt... 🤫

😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Damn, kom er net achter dat je via Design Lab nu ook custom controllers mét rubberen padding kunt maken. Nice! 8)

Wordt tijd dat je ook een custom Elite kunt maken én dat je de kleur van de Guide Button aan kunt passen, zoals je dat kunt op PC: https://www.resetera.com/...-has-an-rgb-light.485128/

Maar goed, mijn collectie controllers begint ook aardige vormen aan te nemen: OG Xbox One X, Series X, Series X Design Lab, Series X 20th Anniversary, 2x Elite V1 en Elite V2.

Most used: Series X Design Lab en Elite V1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
gr1542 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 12:45:
[...]

Al sinds de PS1 verliefd op Crash games en dit is wel de allerbeste. Leuk ook die multiplayer mode.
60fps or bust. Deze games hebben allemaal FPS boost nodig. Maar Activision is a evil en ondersteund met nagenoeg geen games Game Pass of FPS Boost. Ze kunnen dood vallen, ook vanwege hun CEO en zijn bonussen.

Maar goed dat mensen er plezier mee hebben, dat gun ik jullie, en local co-op is altijd tof _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door sohus op 21-11-2021 13:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:17
Halo speelt echt leuk. Kan er geen kloot van en vind multiplayer shooters niet heel leuk. Maar schiet heerlijk. Vergelijkbaar (eigenlijk andersom natuurlijk) met destiny 2. Zin om de single player te spelen. Hoop dat ik hem nog paar maanden kan laten liggen voordat ik hem speel. Doe ik tegenwoordig met praktisch elke game en je hebt dan nooit meer last van bugs.

Eigenlijk brengt me dat wel bij de volgende vraag. Waarom is er vaak geen skill based matchmaking bij shooters? Met race games zoals Forza 7 en GT sports werkt het eigenlijk prima.

[ Voor 20% gewijzigd door giantgiantus op 21-11-2021 13:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:12
giantgiantus schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:44:
Halo speelt echt leuk. Kan er geen kloot van en vind multiplayer shooters niet heel leuk. Maar schiet heerlijk. Vergelijkbaar (eigenlijk andersom natuurlijk) met destiny 2. Zin om de single player te spelen. Hoop dat ik hem nog paar maanden kan laten liggen voordat ik hem speel. Doe ik tegenwoordig met praktisch elke game en je hebt dan nooit meer last van bugs.

Eigenlijk brengt me dat wel bij de volgende vraag. Waarom is er vaak geen skill based matchmaking bij shooters? Met race games zoals Forza 7 en GT sports werkt het eigenlijk prima.
Er is skill based matchmaking in Call of Duty sinds een jaargang of drie. Alle youtubers zijn nog steeds boos omdat ze niet meer 70-2 kunnen gaan. Halo Infinite schijnt het ook te hebben, al merk ik daar nog weinig van eerlijk gezegd. Het is ownen of geowned worden (vaak dat laatste :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die game stream optie is best handig, maar het werkt dus niet voor de secondary Game Pass Ultimate user? Broer ziet het wolkje niet staan bij de games die het bieden.

Maar ik meen gelezen te hebben hier van iemand dat het wel werkte, enige verschil is dat hij insider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 21:40
Over t streamen gesproken, is er een makkelijke manier - via een tile ofzo - waarbij je kunt zien welke games via Xcloud te streamen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:16:
Die game stream optie is best handig, maar het werkt dus niet voor de secondary Game Pass Ultimate user? Broer ziet het wolkje niet staan bij de games die het bieden.

Maar ik meen gelezen te hebben hier van iemand dat het wel werkte, enige verschil is dat hij insider is.
Wat houdt die optie eigenlijk in? En waar zie ik dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:52:
[...]

Wat houdt die optie eigenlijk in? En waar zie ik dat? :)
Je kunt op die manier games testen zonder ze te hoeven downloaden eerst. Dus zo kun je checken of een game wat voor je is en het 't downloaden waard is. Vooral handig voor games die heel groot zijn qua file size.

Maar Game Pass gaan en als er een wolkje naast de game titel staat kun je hem streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Meer dan testen, je kan games volledig streamen en zonder een game ooit te installeren uitspelen. Is echt de perfecte oplossing voor de beperkte opslagruimte, zo kan je ook de games die je alleen speelt als vrienden langs komen makkelijk spelen, of een game waar je zelf maar af en toe trek in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:15:
Meer dan testen, je kan games volledig streamen en zonder een game ooit te installeren uitspelen. Is echt de perfecte oplossing voor de beperkte opslagruimte, zo kan je ook de games die je alleen speelt als vrienden langs komen makkelijk spelen, of een game waar je zelf maar af en toe trek in hebt.
Zo kan je het zien, maar het is wel verre van ideaal als je de beste kwaliteit qua beeld wil hebben. Het is sowieso geen 4K en ik merkte dat framerate alles behalve super liep. Kan de game geweest zijn.

Voor mij zal het echt puur voor testen bedoeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
devilsnight schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:03:
[...]

Je kunt op die manier games testen zonder ze te hoeven downloaden eerst. Dus zo kun je checken of een game wat voor je is en het 't downloaden waard is. Vooral handig voor games die heel groot zijn qua file size.

Maar Game Pass gaan en als er een wolkje naast de game titel staat kun je hem streamen.
Oh, zo! Wist ik nog helemaal niet. Weet wat geleerd! Tnx 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:29:
[...]

Zo kan je het zien, maar het is wel verre van ideaal als je de beste kwaliteit qua beeld wil hebben. Het is sowieso geen 4K en ik merkte dat framerate alles behalve super liep. Kan de game geweest zijn.

Voor mij zal het echt puur voor testen bedoeld zijn.
Bij exo one merkte ik er nauwelijks wat van, paar uur gespeeld toch. Het lijkt me ook top voor gamepass quests, al ben ik daar al een tijd helemaal niet meer mee bezig. Maar wel fijn als je ze zo even tussendoor kunt doen zonder ze eerst te downloaden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 11:27:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik toch geen Elite controller heb gekocht :) Te bang dat ik de normale controller niet goed genoeg meer vind, terwijl ik net als @schumi1986 ook graag kekke controllertjes bij m'n Xbox heb liggen 8) In mijn geval deze maand zowel de Forza Horizon 5 als de Electric Volt binnen gekregen. Lekker kleurig allemaal ;)
Moet zeggen dat ik het verschil tussen de Series X controller en de Elite 2 dag en nacht vind. Dan zou ik 100% zeker voor die Elite gaan.

Alleen nu met die Halo non Elite controller vind ik het verschil al een heel stuk minder, als alle Series X controllers zo zouden zijn (rubber achterop, ribbeltjes in de triggers, etc) zou ik geen Elite meer gekocht hebben denk ik, de paddles achterop en andere tumbsticks gebruik ik toch nooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Hoi, Star Wars Squadrons staat op plaatsen aan €9. Aanrader voor 4K 120hz HDR fans 😉 dikke showcase voor deze generatie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Benga schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:41:
Hoi, Star Wars Squadrons staat op plaatsen aan €9. Aanrader voor 4K 120hz HDR fans 😉 dikke showcase voor deze generatie!
Dat is in Vlaanderen vermoed ik? :)

In Nederland nu 5 euro (excl verzenden) bij Wehkamp en 10 euro bij Game Mania (ook excl verzenden, maar die haal ik hier in de stad wel op, beetje de lokale middenstand steunen :))

EDIT: de game zit ook al in EA Play en dus in Game Pass Ultimate, toch? :')

[ Voor 8% gewijzigd door Rossi46 op 21-11-2021 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nu met Forza Horizon 5 merk ik ook wel dat de rumble in de Series X controller wel echt een stap vooruit is. Niet de stap die Sony heeft gemaakt, maar je merkt duidelijk meer definitie en onderscheid via de controller. Zijn games waar ik soms de rumble zelfs uitzet, maar bij Forza draagt het zeker bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:58
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:38:
[...]

Oh, zo! Wist ik nog helemaal niet. Weet wat geleerd! Tnx 👌
Of andere manier:
My games > full library > game pass > eerste selecte cloud gaming kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Rossi46 schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:21:
[...]

Dat is in Vlaanderen vermoed ik? :)

In Nederland nu 5 euro (excl verzenden) bij Wehkamp en 10 euro bij Game Mania (ook excl verzenden, maar die haal ik hier in de stad wel op, beetje de lokale middenstand steunen :))

EDIT: de game zit ook al in EA Play en dus in Game Pass Ultimate, toch? :')
Dat is waar 😜 €5 is echt een steal haha! Ook Burn-out paradise remastered gekocht, nette grafische updates ook daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Laatst online: 12-10 17:05
Zijn er meer mensen waarbij dolby atmos niet meer werkt sinds de laatste console update?
De optie staat nog wel in de lijst maar zodra ik hem selecteer geeft hij aan dat ik HDMI moet gebruiken, het lijkt erop dat de console denkt dat er een headset is aangesloten.
Bij audio testing staat dolby atmos gewoon aangevinkt en Ready to use...

update:

Inmiddels is het gelukt. Lijkt iets van een software issue te zijn. Headset even aangekoppeld en daarna weer afgekoppeld. Nu werkt dolby atmos weer

[ Voor 19% gewijzigd door Motion2 op 22-11-2021 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 21 november 2021 @ 22:26:
Nu met Forza Horizon 5 merk ik ook wel dat de rumble in de Series X controller wel echt een stap vooruit is. Niet de stap die Sony heeft gemaakt, maar je merkt duidelijk meer definitie en onderscheid via de controller. Zijn games waar ik soms de rumble zelfs uitzet, maar bij Forza draagt het zeker bij :)
Moet zeggen dat ik die rumble idd best wel mis in de Elite v2.
Kan door de rubber grips komen, maar in de elite is dit echt stukken minder aanwezig dan in de standaard Series X controller :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:19
Poolse xbox store had opeens een gamepass logo staan bij de nog te verschijnen Legendary Edition van Mass Effect staan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UGwy6OvKNSG6hd3oYyal85TcYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qs1QDedisy6TuNYFWJ6aqAJe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 16:53

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

PepieNL schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:14:
Poolse xbox store had opeens een gamepass logo staan bij de nog te verschijnen Legendary Edition van Mass Effect staan..

[Afbeelding]
Dat kan kloppen gezien de meeste EA games na 6 maanden in GamePass komen ivm EA Play.

Wel een mooie game om te gaan spelen, wordt nog druk tegen het eind van het jaar zo d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gr1542
Rivanov schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:10:
[...]

Daarom kan ik als mede veteraan een beetje meekomen met BF V bijvoorbeeld. Een goede dolby surround headset en een Razor Wolverine controller schelen je zo 20 jaar gameleeftijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-10 20:14

Reintji

(2 x dad)²

Benga schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:41:
Ben sinds dit weekend overgestapt naar de Series X, zie dat de fysieke game voor Xbox One een 10tje is en de download code voor de series X €30?. Dat maakt toch niet meer uit?

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reintji schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:26:
[...]

Ben sinds dit weekend overgestapt naar de Series X, zie dat de fysieke game voor Xbox One een 10tje is en de download code voor de series X €30?. Dat maakt toch niet meer uit?
Jawel. Niet iedere game heeft Smart Delivery. De meeste hebben nog twee versies. Een Xbox One versie en een Xbox Series X|S versie.

Pagina: 1 ... 275 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord